Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:
  • 37.320 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:24
RobbieB in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'

Het heeft wel iets, maar hij loopt wel flink te flamen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Een +2 kan ik er al helemaal niet in zien. Een 0/+1 is volgens mij meer dan voldoende. Ik zelf ga voor een 0 door de toon die van zijn post uitgaat. Maar een +1 lijkt mij ook wel nog een te verdedigen score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 16:16
Verwijderd in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat' Ik denk dat deze straks weer veel spotlights gaat krijgen.. heb hem zelf op -1 gezet, zit vol met flames, zoals:
Gefeliciteerd Aptroot jij achterlijke sukkel. Je hebt weer wat nieuws gevonden om de surveillance dictatuur te realiseren.
hopen dat dit niet weer zo'n lastige discussie op gang brengt :-(

[ Voor 29% gewijzigd door MineTurtle op 14-11-2011 10:48 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
Dat vind ik niet "flink flamen" eigenlijk. Er staan wat linkjes in die enkele van de gemaakte statements onderbouwen en qua toonzetting valt het wel mee. Ik vind een +1 eerlijk gezegd wel het minste dat ik 'm kan geven.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Het voegt wat toe, maar hij brengt het helemaal verkeerd.
Rare jongens, die Googlians...
ook dit brengt ie verkeerd:
Je koopt een hardware-bedrijf dat al een aantal jaar verlies lijdt, achterstallige hardware uitbrengt en er een ruk-skin overheen gooit en dan zeg je: " We gaan ze niet bevoordelen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Op zich geef ik jullie beiden gelijk. Maar voor mij is het iets te veel onnodige opvulling met dan mooie stukjes er in. Een +2 is het dan voor mij al zeker niet (daar stond hij dan ook op). Een +1 is dan misschien nog de meest correcte score.
"Rare jongens, die googlians" moet dan wel als 'grapje' gezien worden (verwijzend naar een bekende stripreeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gerjannn in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'
Deze reactie krijgt 16x -1, de reactie eronder begint met Heerlijke fipo in de ochtend, maar ik vraag me af wat er stond voor hij ge-edit werd. Want nu krijgt hij ook 10x +1. Ik geef voorlopig een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
voor de edit stond er alleen de eerste alinea. Ik vind em zelf geen on-topic waard, maar ongewenst gaat ook wel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Met enkel de eerste alinea zou ik een -1 wel kunnen verstaan. Dan lijkt hij ook echt op een fipo hunt, zoals hij er nu staat is een 0 de juiste score (ook al krijgt hij die bijna niet) Volgens mij zijn er mods die gewoon iedere eerste reactie op -1 modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rob Coops in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat'
Deze reactie voegt mi wel wat extra's toe en wil ik graag aandragen voor een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

tweaker2010 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:07:
Gerjannn in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'
Deze reactie krijgt 16x -1, de reactie eronder begint met Heerlijke fipo in de ochtend, maar ik vraag me af wat er stond voor hij ge-edit werd. Want nu krijgt hij ook 10x +1. Ik geef voorlopig een 0.
Ik heb hem zoals de reactie er nu staat een +1 gegeven, zie niet waarom dit nog steeds offtopic zou zijn en de -1's zijn helemaal overdreven en mismods imo.( de -1's die nu nog worden gegevn bedoel ik dan)
Zeer interessante stof vind ik, +2 gegeven.
Cyphax schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:48:
[...]

Dat vind ik niet "flink flamen" eigenlijk. Er staan wat linkjes in die enkele van de gemaakte statements onderbouwen en qua toonzetting valt het wel mee. Ik vind een +1 eerlijk gezegd wel het minste dat ik 'm kan geven.
Vind het interessant maar toch niet genoeg om er een +2 van te maken maar het is wel een +1.

[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 14-11-2011 12:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:16:
[...]
Ik heb hem zoals de reactie er nu staat een +1 gegeven, zie niet waarom dit nog steeds offtopic zou zijn en de -1's zijn helemaal overdreven en mismods imo.
Houd je er dan rekening mee dat dit in feite ongewenst gedrag is: namelijk eerst iets kort posten zodat je eerste bent en dan er na aanpassen zodat je toch geen fipo-1 krijgt? Het is in dit geval misschien niet bewust. En hem nu een -1 geven lijkt me onnodig, maar degene die hem een -1 gegeven hebben valt niets te verwijten. Als je heel rap wilt posten moet je er ook vanuit gaan dat er mensen zijn die ook heel rap modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Goed punt, dat is zeker zo maar daarom zei ik ook de reactie zoals hij er nu staat, ik begrijp wel dat mensen het een fipo konden vinden maar nu is dat niet meer het geval ;)
Ik had het wat duidelijker moeten neer zetten ;)

Edit: Heb het even aangepast zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 14-11-2011 12:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Deze stond vrij stevig op +3:
Verwijderd in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'

Maximaal +1 lijkt me beter?
offtopic:
Hey! Wie heeft er een nieuw blik ProMods geopend? :+
Tweaker2010, PietrKempy en Pino85 gefeliciteerd met jullie nieuwe stickertje. Vooral veel succes met het uitvoeren ervan 8)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Een +1 lijkt me inderdaad meer dan voldoende. Die +3 is dan ook een duidelijke mee eens boostmod

en thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Inderdaad, een +1 is wel voldoende. Heb 'm een zetje gegeven en de reactie staat nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Is het linkje in deze reactie wel conform de algemene voorwaarden? Zou een PowerMod dat willen checken? :)

Albert020 in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'

edit:
lezzmeister in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
+3? Dat mag wel een +1 zijn (max!)

Idem:
JAVE in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'

[ Voor 41% gewijzigd door Herman op 14-11-2011 14:21 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Gemod :)
Tja, linken naar iets mag, en dit is linken naar iets wat gewoon in de Android Market staat, dus lijkt me niet verboden. (Ik ben geen ProMod btw).

sjun in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
Krijgt 8x off-topic, terwijl dit gewoon -1 is imo.

edit:
CopyCatz in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
3raser in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'

de onderste reageerde op de bovendste, allebei -1 vind ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Gerjannn op 14-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

elmuerte in 'nieuws: Google schikt in België voor onderscheppen wifi-gegevens'
Een van de kortste, maar toch meest informatieve reacties ooit.

Of het echter +3 waard is nee.. +1 of +2 gaat in de goede richting (Ik heb +2 gedaan zodat hij nu ook +2 staat).

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 14:56 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
informatief? nee, gevatte opmerking? ja. +1 is het voor mij. Een +2 moet toch wat meer zijn voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik heb deze ook +2 gegeven, maar ondertussen word ie hard naar beneden gedouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:56:

Of het echter +3 waard is nee.. +1 of +2 gaat in de goede richting (Ik heb +2 gedaan zodat hij nu ook +2 staat).
Ik vind hem niet veel toevoegen, heb +1 gegeven. Dan zou ik nog eerder deze reactie +2 geven:
V_J in 'nieuws: Google schikt in België voor onderscheppen wifi-gegevens'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:44:
Verwijderd in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'

offtopic:
Tweaker2010, PietrKempy en Pino85 gefeliciteerd met jullie nieuwe stickertje. Vooral veel succes met het uitvoeren ervan 8)
Inderdaad max +1

offtopic:
Tnx, Cloud contacte me vandaag of ik interesse had en ik gaf aan dat ik dat had, zal me best doen!
De eerste vind ik niet iets toevoegen, de andere 2 max +1.
Gerjannn schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:40:
Gemod :)
Tja, linken naar iets mag, en dit is linken naar iets wat gewoon in de Android Market staat, dus lijkt me niet verboden. (Ik ben geen ProMod btw).

sjun in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
Krijgt 8x off-topic, terwijl dit gewoon -1 is imo.

edit:
CopyCatz in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
3raser in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'

de onderste reageerde op de bovendste, allebei -1 vind ik.
Eerste is inderdaad -1 imo, evenals de anderen.
Ook deze is wat mij betreft inderdaad een -1.
D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:56:

Ik zie niet in waarom dit een +2 zou moeten zijn, heb hem dan ook een +1 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Even een toevoeging: Wie heeft er ingodsnaam -1 gestemd op die reactie. Hij is absoluut niet offtopic. Let alone ongewenst :S .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat is ook weer zo, 0 of -1 is echt niet nodig maar goed een +2/+3 ook niet imo ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:44:

offtopic:
Mee eens, iemand die zijn boost +3 heeft misbruikt. Heb hem +1 gegeven.

Thnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
RobbieB in 'nieuws: Acer werkt aan Android-tablets met Tegra 3'

Wat is dit?
Vooral die eerste alinea komt zwaar off-topic over, flame richting Tweakers. Maar deze meneer doet wel altijd zijn best om goede reacties te plaatsen, niet dat dat wat met dit bericht te maken heeft.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gerjannn schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:55:

Wat is dit?
Vooral die eerste alinea komt zwaar off-topic over, flame richting Tweakers. Maar deze meneer doet wel altijd zijn best om goede reacties te plaatsen, niet dat dat wat met dit bericht te maken heeft.. :+
Ja idd, ik weet niet of hij echt zo bedoelt, maar het komt wel ongewenst over, ik twijfel tussen een 0 en -1.

Onderstaande post van hem is ook lastig te beoordelen, op zich een interessant verhaal, alleen gaat dit topic niet over Apple en dus zou het off-topic moeten zijn, hem m nu maar een +1 gegeven:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Gaat wel een beetje van het onderwerp af nu. Helaas is dit een reactie op mijn reactie zodat ik deze niet kan modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hoogevenertje in 'nieuws: 'Lenovo komt nog dit jaar met tablet met Tegra 3 en Android 4.0''

Zulke reacties zie ik vaker. Meestal zet ik die op off-topic/irrelevant. Wat doen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Het nieuwsitem is niet echt diepgaand en geeft niet veel handvatten voor echte inhoudelijke reacties. Beoordeling van plaatjes is dus vrijwel het enige relevante wat dan over blijft. Dan wil ik nog wel eens royaal met de +1 zijn, ook als die over het uiterlijk gaan. Maar er wordt niet eens aangegeven waarom hij/zij het mooi vind. Zonder die onderbouwing lijkt mij 0 ofwel ´irrelevant´ het beste :)
/me geeft 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik heb hem ook een 0 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter'
Is een +2 voor die post niet een beetje overdreven? Ik neem aan dat het t.net bezoek zelf ook wel instaat is het betreffende artikel op wikipedia op te zoeken. Als hij er nou ook een kleine omschrijving in eigen woorden bij plaatst, ja, dán vind ik het wel een +2 waard.

.edit: daarnaast is de uitleg ook nog eens bijzonder summier. Het gaat hier om een tristimulus colorimeter, en niet eentje die lichtabsorptie van een substantie meet.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2011 18:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 06-09 16:16
Iemand enig idee waarom deze reactie MineTurtle in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat' als ongewenst wordt gemod? lijkt mij toch niet echt ongewenst...

mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter' heb ik zelf een +1 gegeven, meer dan dat kan ik er ook niet van maken... alleen een linkje plaatsen kan iedereen...

[ Voor 7% gewijzigd door MineTurtle op 14-11-2011 20:08 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

SVGPC schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:03:
Iemand enig idee waarom deze reactie MineTurtle in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat' als ongewenst wordt gemod? lijkt mij toch niet echt ongewenst...
Is gewoon een +1 en daar staat hij ook op.
mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter' heb ik zelf een +1 gegeven, meer dan dat kan ik er ook niet van maken... alleen een linkje plaatsen kan iedereen...
Dit is voor mij ook een reactie waar ik in twijfel.
Hij verwijst naar extra informatie en ik kan begrijpen dat mensen hem een +2 geven, echter zelf neig ik toch echt naar een +1, de post is voor mij iets te makkelijk om hier een +2 voor te geven.

Geeft een +1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:55:
[...]

Dit is voor mij ook een reactie waar ik in twijfel.
Hij verwijst naar extra informatie en ik kan begrijpen dat mensen hem een +2 geven, echter zelf neig ik toch echt naar een +1, de post is voor mij iets te makkelijk om hier een +2 voor te geven.
Is voor mij echt een te gemakkelijke om een +2 voor te krijgen. Ik vermoed dat iedereen die op tweakers komt ook wel wikipedia kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

.oisyn schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:56:
mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter'
Is een +2 voor die post niet een beetje overdreven? Ik neem aan dat het t.net bezoek zelf ook wel instaat is het betreffende artikel op wikipedia op te zoeken. Als hij er nou ook een kleine omschrijving in eigen woorden bij plaatst, ja, dán vind ik het wel een +2 waard.

.edit: daarnaast is de uitleg ook nog eens bijzonder summier. Het gaat hier om een tristimulus colorimeter, en niet eentje die lichtabsorptie van een substantie meet.
Tja, ik wist zelf ook niet wat een colorimeter was en al helemaal niet dat er verschillende soorten zijn.
Maar deze reactie is wel erg karig en ook verkeerde info dus geen +2, ik geef hem het laatste zetje op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

PietrKempy schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:56:
[...]

Is voor mij echt een te gemakkelijke om een +2 voor te krijgen. Ik vermoed dat iedereen die op tweakers komt ook wel wikipedia kent.
Het gaat er mijn ziens niet om of jij of ik of wie dan ook die site kennen ja of te nee dat moet niet mee tellen als je iets beoordeelt, maar het gaat op de manier hoe hij het brengt en het is wel te makkelijk en ook niet geheel juist las ik net.
Dus +1 :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:18:
[...]

Het gaat er mijn ziens niet om of jij of ik of wie dan ook die site kennen ja of te nee dat moet niet mee tellen als je iets beoordeelt, maar het gaat op de manier hoe hij het brengt en het is wel te makkelijk en ook niet geheel juist las ik net.
Dus +1 :)
imo is een linkje naar een minder bekende site hoger in te schatten dan een wikilinkje. Sowieso moet er voor mij altijd een samenvatting bij voordat ik ook maar denk aan een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 18:36
Verjaardagsartikelen zijn over het algemeen wat luchthartiger, met niet echt een duidelijk onderwerp om over te spreken. Daarom vind ik dat de reacties hierop wel ietsje luchthartiger mogen worden beoordeeld:
nieuws: Intel viert 40e verjaardag 4004-microprocessor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Alle 6 zijn reacties op dat artikel trouwens, maar nu zitten ze allemaal op -1.

[ Voor 27% gewijzigd door Wolfos op 15-11-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
RobbieB in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'
Het gaat over de broncode van Android, en deze aardige meneer zit een dik verhaal over Apple te houden. Hij stond op +2, maar ik heb deze off-topic gegeven omdat het niet relevant is.

Edit:
_Erikje_ in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
darkmagic in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
BigF25 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
xAn52 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''

Zulke reacties zijn echt om te huilen..

[ Voor 51% gewijzigd door Gerjannn op 15-11-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Clubbtraxx in 'nieuws: 'Lenovo komt nog dit jaar met tablet met Tegra 3 en Android 4.0''
Deze opmerking lijkt me nogal overbodig, ik twijfel tussen een 0 en -1. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
lijkt me overbodig genoeg om er een -1 aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'

-1? :?

Omdat het nou niet direct ontopic is, dan maar strooien met -1'tjes? 0 is ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Mwoah, hij zou meer informatie kunnen geven over het lopende project, veel mensen weten nog niet dat het mogelijk is om Android te draaien op iOS, dan zou ik een 0 geven maar deze reactie vind ik wel -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Ik heb hem zelf ook een -1 gegeven. Over apple beginnen in een android topic (zonder meer info te geven) komt mij altijd nogal flamerig over. Voor mij hield die reactie helemaal geen steek dus daarom heb ik hem een -1 gegeven. Reacties die er op volgen en ook over android op idevices gaan krijgen dan weer wel een +1 omdat daar uitleg bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PietrKempy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:55:
lijkt me overbodig genoeg om er een -1 aan te geven.
Oke. :) Onderstaande reactie vind ik niets toevoegen en heb dus -1 gegeven:
SuperDre in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
bhaaff in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''

[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 15-11-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Dat is niets meer dan -1 inderdaad, zulke reacties moeten standaard op -1, er zijn nogal veel reacties daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Die reactie van SuperDre heb ik een (krappe) 0 gegeven. Ik vind die reactie niet ongewenst. De mening is wat pittig maar nog wel enigszins beargumenteerd. Daardoor lijkt mij -1 wat streng :) /me geeft die een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Alle reacties zijn zie ik verwijderd en dat is maar goed ook want ze waren om te huilen ;)
Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:21:
RobbieB in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'
Het gaat over de broncode van Android, en deze aardige meneer zit een dik verhaal over Apple te houden. Hij stond op +2, maar ik heb deze off-topic gegeven omdat het niet relevant is.
Heb hem een 0 gegeven en hij staat nu ook op een 0.
Mee eens ze dragen niets bij, echter als ik deze 2 bekijk, de vraag is zijn het duidelijke -1's of 0's of hangt het er tussen in.

Duidelijke -1.
Jejking schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:01:
Verwijderd in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'

-1? :?

Omdat het nou niet direct ontopic is, dan maar strooien met -1'tjes? 0 is ruim voldoende.
In dit geval vind ik het ook een -1, er word geen enkele info gegeven en het gaat dan ook nergens over wat mij betreft voldoende voor een -1.
Dit soort reacties zijn inderdaad ook duidelijk -1's, en ze staan daar ook stevig op.

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 13:25 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
pino85 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:20:
Mee eens ze dragen niets bij, echter als ik deze 2 bekijk, de vraag is zijn het duidelijke -1's of 0's of hangt het er tussen in.

Ze zijn totaal niet onderbouwd, en vooral die tweede slaat nergens op. Het is gewoon een anti-reactie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, echter vooral de eerste staat nog stevig op een 0, ik moet zeggen dat ik het wel begrijp dat mensen het een 0 geven, al neig ik meer naar -1 en dat heb ik ze ook gegeven.

[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 13:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arjankoole in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Deze reageert op een flame en dat vind ik niet zo handig, lijkt me geen +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik heb hem wel +1 gegeven, past bij het artikel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Laatst online: 09-04 11:55

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:25:
arjankoole in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Deze reageert op een flame en dat vind ik niet zo handig, lijkt me geen +1 waard.
ben ik met je eens.. Dat trollfeeden, hoe on topic ook, is niet meer waard dan een 0.

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Er is geen verbod om te reageren op iemand die een -1 heeft. Zolang dit op een constructieve en respectvolle manier gebeurdt, kan ik er geen punten voor aftrekken. Ik zie daar nog wel een +1 in :)

[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 15-11-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Mijn opmerking over die camera is wat overbodig, maar die vraag over het toetsenbord lijkt me niet ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Is inderdaad geen -1, maar ik heb er wel een nulletje voor gegeven en de reactie staat daar nu ook op.
Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:36:
Er is geen verbod om te reageren op iemand die een -1 heeft. Zolang dit op een constructieve en respectvolle manier gebeurd, kan ik er geen punten voor aftrekken. Ik zie daar nog wel een +1 in :)
Mee eens, het reageren op een -1 opmerking wil niet per definitie zeggen dat die opmerking ook een -1 is.
Ik heb de reactie dan ook een +1 gegeven.

[ Voor 89% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 14:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
De reactie op zich is heel netjes en haalt meteen de troll onderuit. Dat soort reacties zou ik niet erg vinden om vaker te zien!

BTW: gefeliciteerd nieuwe ProMods! Welcome to the fold!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Thnx! Deze reactie hoort trouwens op +2, maar dankzij een -1 mismod staat hij nu op +1:
Brockhaus in 'nieuws: Toshiba, Sony en Hitachi voegen lcd-takken samen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hoezo +2? Ik vind het niets toevoegen eigenlijk. Heb +1 gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
"Minder concurrentie betekent doorgaans minder scherpe prijzen ook voor de consument.
Gelukkig voor ons zijn er behalve Sony, Toshiba en Hitachi nog andere grote spelers, als Samsung en LG."

Deze zin vond ik wel interessant, maar misschien heb ik het mis. Een -1 is het zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

k1n8fisher schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:55:
De reactie op zich is heel netjes en haalt meteen de troll onderuit. Dat soort reacties zou ik niet erg vinden om vaker te zien!

BTW: gefeliciteerd nieuwe ProMods! Welcome to the fold!
Agreed!
Tnx K1n8fisher!
Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
+2 dat vind ik enerzijds ook wat te hoog, maar het is wel een interessante post dus ik zit nog even in dubio..

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 16:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Deze vind ik wel erg karig voor een +2, maar kan hem niet op +1 zetten omdat het een reactie op mijn post is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:00:
Deze vind ik wel erg karig voor een +2, maar kan hem niet op +1 zetten omdat het een reactie op mijn post is.
+1 it is :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:00:
Inderdaad te karig, +1 gegeven en staat hij ook stevig op.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vraag me echt af wat het nut van deze reacties is, ik geef in ieder geval -1
mwa in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
BlackChedoe in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'

en dan gaat Ghoztmaster nog reageren ook:

[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 15-11-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Je hebt gelijk, maar deze zijn allemaal direct op -1 gezet, dus nooit ge mis modereert.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Kevinp schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:32:
[...]

Je hebt gelijk, maar deze zijn allemaal direct op -1 gezet, dus nooit ge mis modereert.
Dit topic dient niet enkel voor mismoderaties ;) Soms helpt dit topic ook door te vragen welke richtlijnen gehanteerd kunnen worden. Als je dingen bijvoorbeeld niet helemaal zeker weeet o.i.d. :)
Bij twijfel dump ik hier ook wel eens linkjes of op IRC.

Deze reactie heb ik al op IRC gemeld, maar heeft nog een paar tikjes naar de +1 nodig:
Tunaflish in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat'

Daarnaast lijkt mij deze reactie eerder off topic dan informatief:
MicroWhale in 'nieuws: Google: verander ssid om niet in wifi-database te komen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
[...]
Deze reactie heb ik al op IRC gemeld, maar heeft nog een paar tikjes naar de +1 nodig:
+2 gegeven: het haalt de stelling van dhr. Aptroot volkomen onderuit: je steelt benzine met een auto met gewisselde kentekenplaat. Dan doet die chip dus niks meer, voor het doel waarvoor ie er op zit, volgens het artikel ...
En dat lijkt me toch echt erg relevant.

[ Voor 21% gewijzigd door Xubby op 15-11-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Xubby schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:21:
[...]

+2 gegeven: het haalt de stelling van dhr. Aptroot volkomen onderuit: je steelt benzine met een auto met gewisselde kentekenplaat. Dan doet die chip dus niks meer, voor het doel waarvoor ie er op zit ...
+1 gegeven. Ik vind de laatste zin een beetje afbreuk doen en auto vergelijkingen .... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik geen reden zie op basis van kwaliteit en de modfaq om die post een +2 toe te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Bor de Wollef schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:
[...]
+1 gegeven. Ik vind de laatste zin een beetje afbreuk doen en auto vergelijkingen .... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik geen reden zie op basis van kwaliteit en de modfaq om die post een +2 toe te kennen.
Die laatste zin is geen topper. Maar om er een +2 op af te schieten, gaat me deze keer te ver.
In de modfaq zie ik wel +2 aanleiding: "nuttige toevoeging is op de discussie in een thread of de informatie in het artikel"
Ofwel het hele doel van die chip onderuitschoffelen, louter door die plaat om te wisselen. Aptroot zet zichzelf feitelijk te kijk als een chip promoter, terwijl het ding zinloos is voor het gepromote doel. Precies waar het artikel over gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 15-11-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
[...]
Mee eens, heb ook +1 gegeven. Hij staat nu stevig op +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Xubby schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:33:
[...]

Die laatste zin is geen topper. Maar om er een +2 op af te schieten, gaat me deze keer te ver.
In de modfaq zie ik wel +2 aanleiding: "nuttige toevoeging is op de discussie in een thread of de informatie in het artikel"
Ofwel het hele doel van die chip onderuitschoffelen, louter door die plaat om te wisselen. Aptroot zet zichzelf feitelijk te kijk als een chip promoter, terwijl het ding zinloos is voor het gepromote doel. Precies waar het artikel over gaat.
Ik schiet de post ook niet af op alleen die laatste zin maar vind het geheel gewoon een normale +1 post. Ik heb de post in zijn geheel beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, zelf kan ik er ook niet meer dan een +1 van maken.
Daarnaast lijkt mij deze reactie eerder off topic dan informatief:
MicroWhale in 'nieuws: Google: verander ssid om niet in wifi-database te komen'
heb hem ook een 0 gegeven, heeft nog wel wat zetjes nodig.

[ Voor 72% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 21:42 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ja, het is een fipo, en ja, het is een reactie van één zin (3 woorden zelfs), maar voor dit soort reacties vind ik het jammer dat de +1 Grappig niet meer bestaat. Daarom van mij 0 (en een oprechte LOL), en dat zou ik ook een prima moderatie vinden:
JAHRASTAFARI in 'nieuws: Website gemeente Eindhoven weer aangesloten op DigiD'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Had hem zelf ook al een 0 gegeven zonder jouw reactie hier gezien te hebben, dus ik ben het in elk geval met je eens :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
4x spotlight gemod?
FastFred in 'reviews: Assassin's Creed: Revelations'
Ik vind hem nog maar net on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Goedemorgen :)

Damic in 'nieuws: Facebook wordt geplaagd door porno via linkspam'
Vanaf hier beginnen ze met dat stomme sommetje wat je overal op FB ziet, de meeste reacties staan op on-topic, wat doen we daar aan? Vinden jullie deze dingen on-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Volgens mij staat het wel redelijk goed toch? Ik zie geen reden om omdat de oorspronkelijke reacties op 0 staat, de hele thread per se naar 0 te modereren (sterker nog, dat is niet de bedoeling).

Ik zie loze reacties in die thread die op -1 of 0 terechtkomen, maar ook inhoudelijke reacties die op +1 komen. Lijkt mij prima :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Verwijderd in 'reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note'
Deze reactie heeft een +3 gekregen. Ik vind een 0/+1 wel genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Verwijderd in 'poll: _nopoll'
Die +3 is gewoon een meningmodder geweest, heeft nog een paar zetjes nodig om on-topic te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mee eens, ik heb een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:29:
Die +3 is gewoon een meningmodder geweest, heeft nog een paar zetjes nodig om on-topic te worden.
En nu is die on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hooglander1 in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'

Die -1's lijken mij meningmodders, vraag mij wel af hoe die er zo snel bij gekomen zijn, heb het idee dat het 1 of 2 personen maar waren.

Sowieso zitten er in die thread behoorlijk wat meningmodders als ik het zo zie. Hoge verspreiding van scores.

[ Voor 15% gewijzigd door Hooglander1 op 16-11-2011 10:34 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Inderdaad, ik hem hem ook omlaag gemod, zulke dingen vermelden is sowieso van de zotte, en volgens mij heb jij nog gelijk ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Inderdaad Tsurany heeft gelijk en alles over moderatie hoort gewoon niet thuis op de FP. Dus een 0 omdat hij verkeerd is en een -1 omwille van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Verwijderd in 'nieuws: Spotify is nu ook in België beschikbaar'
Deze hoort gewoon op ongewenst, maar omdat iemand 2 keer +3 heeft gestemd duurt dat even.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 16-11-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
En ik heb 'm ook omlaag gemod (-1).

-DarkShadow- in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update' staat m.i ook te hoog. Ik vind zelf een +1 genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
DarkFly schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:10:
[...]

En ik heb 'm ook omlaag gemod (-1).

-DarkShadow- in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update' staat m.i ook te hoog. Ik vind zelf een +1 genoeg...
+1 vind ik ook wel genoeg. is het nog altijd niet gewoon dat hij geen boostpunten meer hoeft te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hooglander1 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:33:
Hooglander1 in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'

Die -1's lijken mij meningmodders, vraag mij wel af hoe die er zo snel bij gekomen zijn, heb het idee dat het 1 of 2 personen maar waren.
Klopt, ik heb +1 gegeven. Een +2 kan ook, maar +3 is te hoog. Die -1's zijn idd mismods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:26:
Goedemorgen :)

Damic in 'nieuws: Facebook wordt geplaagd door porno via linkspam'
Vanaf hier beginnen ze met dat stomme sommetje wat je overal op FB ziet, de meeste reacties staan op on-topic, wat doen we daar aan? Vinden jullie deze dingen on-topic?
Deze reactie beoordeel ik met een nulletje
Is inderdaad max een +1 imo, daar staat hij ook op.
Een 0 is voor deze reactie inderdaad genoeg, heb hem die dan ook gegeven.
Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:29:
+1 gegeven en hij staat er ook stevig op.
Mijn zetje heeft hem naar de score geplaatst waar hij op hoort.
+1
Wolfos schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:08:
Verwijderd in 'nieuws: Spotify is nu ook in België beschikbaar'
Deze hoort gewoon op ongewenst, maar omdat iemand 2 keer +3 heeft gestemd duurt dat even.
Hoort inderdaad op -1 en daar staat hij nu ook stevig op.
Je eerste post heb ik een +1 gegeven de andere met veel uitleg erin een +2.
De persoon die aangaf je omlaag te modden heb ik een -1 gegeven.
PietrKempy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:12:
-DarkShadow- in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
+1 vind ik ook wel genoeg. is het nog altijd niet gewoon dat hij geen boostpunten meer hoeft te gebruiken
+1 gegeven
+1 gegeven, +2 vind ik wat te hoog.

[ Voor 71% gewijzigd door pino85 op 16-11-2011 12:59 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:56:
Inderdaad, ik hem hem ook omlaag gemod, zulke dingen vermelden is sowieso van de zotte, en volgens mij heb jij nog gelijk ook..
Ja inderdaad, daar ging het mij ook om. Zelfs al heeft iemand ongelijk dan is dat nog geen reden om hem 0 te geven, het is gewoon altijd +1 ontopic en dan kan er daarna gediscussieerd worden of het wel of niet onjuist is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Inhoudelijk onjuiste reacties horen op 0, maar dat geldt alleen voor reacties die als geheel onjuist zijn. In jouw geval zou het om een zinnetje gaan, daar moet je inderdaad nog geen punten voor aftrekken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.

Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.