RobbieB in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'
Het heeft wel iets, maar hij loopt wel flink te flamen imo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hopen dat dit niet weer zo'n lastige discussie op gang brengtGefeliciteerd Aptroot jij achterlijke sukkel. Je hebt weer wat nieuws gevonden om de surveillance dictatuur te realiseren.
[ Voor 29% gewijzigd door MineTurtle op 14-11-2011 10:48 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Dat vind ik niet "flink flamen" eigenlijk. Er staan wat linkjes in die enkele van de gemaakte statements onderbouwen en qua toonzetting valt het wel mee. Ik vind een +1 eerlijk gezegd wel het minste dat ik 'm kan geven.Gerjannn schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:27:
RobbieB in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'
Saved by the buoyancy of citrus
ook dit brengt ie verkeerd:Rare jongens, die Googlians...
Je koopt een hardware-bedrijf dat al een aantal jaar verlies lijdt, achterstallige hardware uitbrengt en er een ruk-skin overheen gooit en dan zeg je: " We gaan ze niet bevoordelen"..
Ik heb hem zoals de reactie er nu staat een +1 gegeven, zie niet waarom dit nog steeds offtopic zou zijn en de -1's zijn helemaal overdreven en mismods imo.( de -1's die nu nog worden gegevn bedoel ik dan)tweaker2010 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:07:
Gerjannn in 'nieuws: Dunne smartphone Motorola Razr is uitgekomen in Nederland'
Deze reactie krijgt 16x -1, de reactie eronder begint met Heerlijke fipo in de ochtend, maar ik vraag me af wat er stond voor hij ge-edit werd. Want nu krijgt hij ook 10x +1. Ik geef voorlopig een 0.
Zeer interessante stof vind ik, +2 gegeven.tweaker2010 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:12:
Rob Coops in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat'
Deze reactie voegt mi wel wat extra's toe en wil ik graag aandragen voor een +2.
Vind het interessant maar toch niet genoeg om er een +2 van te maken maar het is wel een +1.Cyphax schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:48:
[...]
Dat vind ik niet "flink flamen" eigenlijk. Er staan wat linkjes in die enkele van de gemaakte statements onderbouwen en qua toonzetting valt het wel mee. Ik vind een +1 eerlijk gezegd wel het minste dat ik 'm kan geven.
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 14-11-2011 12:24 ]
Liefhebber van Tweakers
Houd je er dan rekening mee dat dit in feite ongewenst gedrag is: namelijk eerst iets kort posten zodat je eerste bent en dan er na aanpassen zodat je toch geen fipo-1 krijgt? Het is in dit geval misschien niet bewust. En hem nu een -1 geven lijkt me onnodig, maar degene die hem een -1 gegeven hebben valt niets te verwijten. Als je heel rap wilt posten moet je er ook vanuit gaan dat er mensen zijn die ook heel rap modden.pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:16:
[...]
Ik heb hem zoals de reactie er nu staat een +1 gegeven, zie niet waarom dit nog steeds offtopic zou zijn en de -1's zijn helemaal overdreven en mismods imo.
[ Voor 24% gewijzigd door pino85 op 14-11-2011 12:31 ]
Liefhebber van Tweakers
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Inderdaad, een +1 is wel voldoende. Heb 'm een zetje gegeven en de reactie staat nu goed.Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:44:
Deze stond vrij stevig op +3:
Verwijderd in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
Maximaal +1 lijkt me beter?
[ Voor 41% gewijzigd door Herman op 14-11-2011 14:21 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 35% gewijzigd door Gerjannn op 14-11-2011 14:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 14:56 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik vind hem niet veel toevoegen, heb +1 gegeven. Dan zou ik nog eerder deze reactie +2 geven:D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:56:
elmuerte in 'nieuws: Google schikt in België voor onderscheppen wifi-gegevens'
Een van de kortste, maar toch meest informatieve reacties ooit.
Of het echter +3 waard is nee.. +1 of +2 gaat in de goede richting (Ik heb +2 gedaan zodat hij nu ook +2 staat).
Inderdaad max +1Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:44:
Verwijderd in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
offtopic:
Hey! Wie heeft er een nieuw blik ProMods geopend?
Tweaker2010, PietrKempy en Pino85 gefeliciteerd met jullie nieuwe stickertje. Vooral veel succes met het uitvoeren ervan
De eerste vind ik niet iets toevoegen, de andere 2 max +1.Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:17:
Is het linkje in deze reactie wel conform de algemene voorwaarden? Zou een PowerMod dat willen checken?![]()
Albert020 in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
edit:lezzmeister in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
+3? Dat mag wel een +1 zijn (max!)
Idem:
JAVE in 'nieuws: RIAA: Google weigert piraterij-app voor Android te verwijderen'
Eerste is inderdaad -1 imo, evenals de anderen.Gerjannn schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:40:
Gemod
Tja, linken naar iets mag, en dit is linken naar iets wat gewoon in de Android Market staat, dus lijkt me niet verboden. (Ik ben geen ProMod btw).
sjun in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
Krijgt 8x off-topic, terwijl dit gewoon -1 is imo.
edit:
CopyCatz in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
3raser in 'nieuws: Google werkt in geheim lab aan experimentele technologie'
de onderste reageerde op de bovendste, allebei -1 vind ik.
Ook deze is wat mij betreft inderdaad een -1.
Ik zie niet in waarom dit een +2 zou moeten zijn, heb hem dan ook een +1 gegeven.D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:56:
elmuerte in 'nieuws: Google schikt in België voor onderscheppen wifi-gegevens'
Een van de kortste, maar toch meest informatieve reacties ooit.
Of het echter +3 waard is nee.. +1 of +2 gaat in de goede richting (Ik heb +2 gedaan zodat hij nu ook +2 staat).
Liefhebber van Tweakers
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Liefhebber van Tweakers
Mee eens, iemand die zijn boost +3 heeft misbruikt. Heb hem +1 gegeven.Herman87 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:44:
offtopic:
Hey! Wie heeft er een nieuw blik ProMods geopend?
Tweaker2010, PietrKempy en Pino85 gefeliciteerd met jullie nieuwe stickertje. Vooral veel succes met het uitvoeren ervan
Ja idd, ik weet niet of hij echt zo bedoelt, maar het komt wel ongewenst over, ik twijfel tussen een 0 en -1.Gerjannn schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:55:
RobbieB in 'nieuws: Acer werkt aan Android-tablets met Tegra 3'
Wat is dit?
Vooral die eerste alinea komt zwaar off-topic over, flame richting Tweakers. Maar deze meneer doet wel altijd zijn best om goede reacties te plaatsen, niet dat dat wat met dit bericht te maken heeft..
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2011 18:05 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 7% gewijzigd door MineTurtle op 14-11-2011 20:08 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Is gewoon een +1 en daar staat hij ook op.SVGPC schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:03:
Iemand enig idee waarom deze reactie MineTurtle in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat' als ongewenst wordt gemod? lijkt mij toch niet echt ongewenst...
Dit is voor mij ook een reactie waar ik in twijfel.mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter' heb ik zelf een +1 gegeven, meer dan dat kan ik er ook niet van maken... alleen een linkje plaatsen kan iedereen...
Liefhebber van Tweakers
Is voor mij echt een te gemakkelijke om een +2 voor te krijgen. Ik vermoed dat iedereen die op tweakers komt ook wel wikipedia kent.pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:55:
[...]
Dit is voor mij ook een reactie waar ik in twijfel.
Hij verwijst naar extra informatie en ik kan begrijpen dat mensen hem een +2 geven, echter zelf neig ik toch echt naar een +1, de post is voor mij iets te makkelijk om hier een +2 voor te geven.
Tja, ik wist zelf ook niet wat een colorimeter was en al helemaal niet dat er verschillende soorten zijn..oisyn schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:56:
mdma3012 in 'nieuws: Ontwikkelaar bouwt opensource-colorimeter'
Is een +2 voor die post niet een beetje overdreven? Ik neem aan dat het t.net bezoek zelf ook wel instaat is het betreffende artikel op wikipedia op te zoeken. Als hij er nou ook een kleine omschrijving in eigen woorden bij plaatst, ja, dán vind ik het wel een +2 waard.
.edit: daarnaast is de uitleg ook nog eens bijzonder summier. Het gaat hier om een tristimulus colorimeter, en niet eentje die lichtabsorptie van een substantie meet.
Het gaat er mijn ziens niet om of jij of ik of wie dan ook die site kennen ja of te nee dat moet niet mee tellen als je iets beoordeelt, maar het gaat op de manier hoe hij het brengt en het is wel te makkelijk en ook niet geheel juist las ik net.PietrKempy schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:56:
[...]
Is voor mij echt een te gemakkelijke om een +2 voor te krijgen. Ik vermoed dat iedereen die op tweakers komt ook wel wikipedia kent.
Liefhebber van Tweakers
imo is een linkje naar een minder bekende site hoger in te schatten dan een wikilinkje. Sowieso moet er voor mij altijd een samenvatting bij voordat ik ook maar denk aan een +2.pino85 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:18:
[...]
Het gaat er mijn ziens niet om of jij of ik of wie dan ook die site kennen ja of te nee dat moet niet mee tellen als je iets beoordeelt, maar het gaat op de manier hoe hij het brengt en het is wel te makkelijk en ook niet geheel juist las ik net.
Dus +1
[ Voor 25% gewijzigd door Xubby op 15-11-2011 09:18 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Wolfos op 15-11-2011 08:55 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Gerjannn op 15-11-2011 09:40 ]
Oke.PietrKempy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:55:
lijkt me overbodig genoeg om er een -1 aan te geven.
[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 15-11-2011 11:50 ]
Die reactie van SuperDre heb ik een (krappe) 0 gegeven. Ik vind die reactie niet ongewenst. De mening is wat pittig maar nog wel enigszins beargumenteerd. Daardoor lijkt mij -1 wat strengtweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:42:
[...]
Oke.Onderstaande reactie vind ik niets toevoegen en heb dus -1 gegeven:
SuperDre in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
Alle reacties zijn zie ik verwijderd en dat is maar goed ook want ze waren om te huilenXubby schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 08:52:
testaankoop in 'nieuws: 'Lenovo komt nog dit jaar met tablet met Tegra 3 en Android 4.0''
testaankoop in 'nieuws: 'Lenovo komt nog dit jaar met tablet met Tegra 3 en Android 4.0''
3x -1 gegeven, voor deze hardleerse schoolmeester, in één artikel ...
en nog twee keer -1 ... die 6e was een "dubbel post" ...
Heb hem een 0 gegeven en hij staat nu ook op een 0.Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:21:
RobbieB in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'
Het gaat over de broncode van Android, en deze aardige meneer zit een dik verhaal over Apple te houden. Hij stond op +2, maar ik heb deze off-topic gegeven omdat het niet relevant is.
Mee eens ze dragen niets bij, echter als ik deze 2 bekijk, de vraag is zijn het duidelijke -1's of 0's of hangt het er tussen in.Edit:
_Erikje_ in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
darkmagic in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
BigF25 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
xAn52 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
Zulke reacties zijn echt om te huilen..
Duidelijke -1.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:54:
Clubbtraxx in 'nieuws: 'Lenovo komt nog dit jaar met tablet met Tegra 3 en Android 4.0''
Deze opmerking lijkt me nogal overbodig, ik twijfel tussen een 0 en -1. Wat vinden jullie?
In dit geval vind ik het ook een -1, er word geen enkele info gegeven en het gaat dan ook nergens over wat mij betreft voldoende voor een -1.Jejking schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:01:
Verwijderd in 'nieuws: Google maakt broncode Android 4.0 beschikbaar'
-1?
Omdat het nou niet direct ontopic is, dan maar strooien met -1'tjes? 0 is ruim voldoende.
Dit soort reacties zijn inderdaad ook duidelijk -1's, en ze staan daar ook stevig op.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:42:
[...]
Oke.Onderstaande reactie vind ik niets toevoegen en heb dus -1 gegeven:
SuperDre in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
bhaaff in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 13:25 ]
Liefhebber van Tweakers
Ze zijn totaal niet onderbouwd, en vooral die tweede slaat nergens op. Het is gewoon een anti-reactie imo.pino85 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:20:
Mee eens ze dragen niets bij, echter als ik deze 2 bekijk, de vraag is zijn het duidelijke -1's of 0's of hangt het er tussen in.
BigF25 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
xAn52 in 'nieuws: 'Afbeelding van eerste BlackBerry met BBX duikt op''
[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 13:27 ]
Liefhebber van Tweakers
ben ik met je eens.. Dat trollfeeden, hoe on topic ook, is niet meer waard dan een 0.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:25:
arjankoole in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Deze reageert op een flame en dat vind ik niet zo handig, lijkt me geen +1 waard.
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 15-11-2011 15:03 ]
Mee eens, het reageren op een -1 opmerking wil niet per definitie zeggen dat die opmerking ook een -1 is.Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:36:
Er is geen verbod om te reageren op iemand die een -1 heeft. Zolang dit op een constructieve en respectvolle manier gebeurd, kan ik er geen punten voor aftrekken. Ik zie daar nog wel een +1 in
[ Voor 89% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 14:44 ]
Liefhebber van Tweakers
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
"Minder concurrentie betekent doorgaans minder scherpe prijzen ook voor de consument.Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
Hoezo +2? Ik vind het niets toevoegen eigenlijk. Heb +1 gemod.
Agreed!k1n8fisher schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:55:
De reactie op zich is heel netjes en haalt meteen de troll onderuit. Dat soort reacties zou ik niet erg vinden om vaker te zien!
BTW: gefeliciteerd nieuwe ProMods! Welcome to the fold!
+2 dat vind ik enerzijds ook wat te hoog, maar het is wel een interessante post dus ik zit nog even in dubio..Gerjannn schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
Hoezo +2? Ik vind het niets toevoegen eigenlijk. Heb +1 gemod.
[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 16:01 ]
Liefhebber van Tweakers
+1 it istweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:00:
Verwijderd in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
Deze vind ik wel erg karig voor een +2, maar kan hem niet op +1 zetten omdat het een reactie op mijn post is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Inderdaad te karig, +1 gegeven en staat hij ook stevig op.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:00:
Deze vind ik wel erg karig voor een +2, maar kan hem niet op +1 zetten omdat het een reactie op mijn post is.
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 15-11-2011 19:00 ]
Je hebt gelijk, maar deze zijn allemaal direct op -1 gezet, dus nooit ge mis modereert.tweaker2010 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:56:
Ik vraag me echt af wat het nut van deze reacties is, ik geef in ieder geval -1
mwa in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
BlackChedoe in 'nieuws: RIM toont twee nieuwe BlackBerry's'
en dan gaat Ghoztmaster nog reageren ook:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dit topic dient niet enkel voor mismoderatiesKevinp schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:32:
[...]
Je hebt gelijk, maar deze zijn allemaal direct op -1 gezet, dus nooit ge mis modereert.
+2 gegeven: het haalt de stelling van dhr. Aptroot volkomen onderuit: je steelt benzine met een auto met gewisselde kentekenplaat. Dan doet die chip dus niks meer, voor het doel waarvoor ie er op zit, volgens het artikel ...Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
[...]
Deze reactie heb ik al op IRC gemeld, maar heeft nog een paar tikjes naar de +1 nodig:
Tunaflish in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat'
[ Voor 21% gewijzigd door Xubby op 15-11-2011 20:22 ]
+1 gegeven. Ik vind de laatste zin een beetje afbreuk doen en auto vergelijkingen .... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik geen reden zie op basis van kwaliteit en de modfaq om die post een +2 toe te kennen.Xubby schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:21:
[...]
+2 gegeven: het haalt de stelling van dhr. Aptroot volkomen onderuit: je steelt benzine met een auto met gewisselde kentekenplaat. Dan doet die chip dus niks meer, voor het doel waarvoor ie er op zit ...
Die laatste zin is geen topper. Maar om er een +2 op af te schieten, gaat me deze keer te ver.Bor de Wollef schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:
[...]
+1 gegeven. Ik vind de laatste zin een beetje afbreuk doen en auto vergelijkingen .... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik geen reden zie op basis van kwaliteit en de modfaq om die post een +2 toe te kennen.
[ Voor 4% gewijzigd door Xubby op 15-11-2011 20:34 ]
Mee eens, heb ook +1 gegeven. Hij staat nu stevig op +1Herman87 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:00:
[...]
Deze reactie heb ik al op IRC gemeld, maar heeft nog een paar tikjes naar de +1 nodig:
Tunaflish in 'nieuws: VVD wil op afstand afleesbare chip op kentekenplaat'
Ik schiet de post ook niet af op alleen die laatste zin maar vind het geheel gewoon een normale +1 post. Ik heb de post in zijn geheel beoordeeld.Xubby schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:33:
[...]
Die laatste zin is geen topper. Maar om er een +2 op af te schieten, gaat me deze keer te ver.
In de modfaq zie ik wel +2 aanleiding: "nuttige toevoeging is op de discussie in een thread of de informatie in het artikel"
Ofwel het hele doel van die chip onderuitschoffelen, louter door die plaat om te wisselen. Aptroot zet zichzelf feitelijk te kijk als een chip promoter, terwijl het ding zinloos is voor het gepromote doel. Precies waar het artikel over gaat.
heb hem ook een 0 gegeven, heeft nog wel wat zetjes nodig.Daarnaast lijkt mij deze reactie eerder off topic dan informatief:
MicroWhale in 'nieuws: Google: verander ssid om niet in wifi-database te komen'
[ Voor 72% gewijzigd door pino85 op 15-11-2011 21:42 ]
Liefhebber van Tweakers
☻/
/▌
/ \
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mee eens, ik heb een 0 gegeven.DarkFly schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:20:
Verwijderd in 'reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note'
Deze reactie heeft een +3 gekregen. Ik vind een 0/+1 wel genoeg...
En nu is die on-topic.Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:29:
Verwijderd in 'poll: _nopoll'
Die +3 is gewoon een meningmodder geweest, heeft nog een paar zetjes nodig om on-topic te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Hooglander1 op 16-11-2011 10:34 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 16-11-2011 10:56 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 16-11-2011 11:10 ]
En ik heb 'm ook omlaag gemod (-1).Tsurany schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:55:
Stevie-P in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
Hij mod mij omlaag omdat hij geen verstand heeft van HTML5? Dat is toch vrij absurd?
+1 vind ik ook wel genoeg. is het nog altijd niet gewoon dat hij geen boostpunten meer hoeft te gebruikenDarkFly schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:10:
[...]
En ik heb 'm ook omlaag gemod (-1).
-DarkShadow- in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update' staat m.i ook te hoog. Ik vind zelf een +1 genoeg...
Klopt, ik heb +1 gegeven. Een +2 kan ook, maar +3 is te hoog. Die -1's zijn idd mismods.Hooglander1 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:33:
Hooglander1 in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
Die -1's lijken mij meningmodders, vraag mij wel af hoe die er zo snel bij gekomen zijn, heb het idee dat het 1 of 2 personen maar waren.
Deze reactie beoordeel ik met een nulletjeGerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:26:
Goedemorgen
Damic in 'nieuws: Facebook wordt geplaagd door porno via linkspam'
Vanaf hier beginnen ze met dat stomme sommetje wat je overal op FB ziet, de meeste reacties staan op on-topic, wat doen we daar aan? Vinden jullie deze dingen on-topic?
Is inderdaad max een +1 imo, daar staat hij ook op.Wolfos schreef op woensdag 16 november 2011 @ 00:32:
4x spotlight gemod?
FastFred in 'reviews: Assassin's Creed: Revelations'
Ik vind hem nog maar net on-topic.
Een 0 is voor deze reactie inderdaad genoeg, heb hem die dan ook gegeven.DarkFly schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:20:
Verwijderd in 'reviews: Groot, groter, Samsung Galaxy Note'
Deze reactie heeft een +3 gekregen. Ik vind een 0/+1 wel genoeg...
+1 gegeven en hij staat er ook stevig op.Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:29:
Verwijderd in 'poll: _nopoll'
Die +3 is gewoon een meningmodder geweest, heeft nog een paar zetjes nodig om on-topic te worden.
Mijn zetje heeft hem naar de score geplaatst waar hij op hoort.
Hoort inderdaad op -1 en daar staat hij nu ook stevig op.Wolfos schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:08:
Verwijderd in 'nieuws: Spotify is nu ook in België beschikbaar'
Deze hoort gewoon op ongewenst, maar omdat iemand 2 keer +3 heeft gestemd duurt dat even.
Je eerste post heb ik een +1 gegeven de andere met veel uitleg erin een +2.Tsurany schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:55:
Stevie-P in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
Hij mod mij omlaag omdat hij geen verstand heeft van HTML5? Dat is toch vrij absurd?
Hier mijn bericht: Tsurany in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
Uitleg: Tsurany in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
+1 gegevenPietrKempy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:12:
-DarkShadow- in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
+1 vind ik ook wel genoeg. is het nog altijd niet gewoon dat hij geen boostpunten meer hoeft te gebruiken
+1 gegeven, +2 vind ik wat te hoog.tweaker2010 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:48:
Hooglander1 in 'nieuws: Tweede Kamer wil opt-in voor verzamelen ssid's door Google - update'
Klopt, ik heb +1 gegeven. Een +2 kan ook, maar +3 is te hoog. Die -1's zijn idd mismods.
[ Voor 71% gewijzigd door pino85 op 16-11-2011 12:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Ja inderdaad, daar ging het mij ook om. Zelfs al heeft iemand ongelijk dan is dat nog geen reden om hem 0 te geven, het is gewoon altijd +1 ontopic en dan kan er daarna gediscussieerd worden of het wel of niet onjuist is.Gerjannn schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:56:
Inderdaad, ik hem hem ook omlaag gemod, zulke dingen vermelden is sowieso van de zotte, en volgens mij heb jij nog gelijk ook..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq