Ook maar mijn ervaring van een maand geleden:
Moeder's telefoon (Samsung A53) bleef een "vocht of vuil in de laadpoort aanwezig"-melding geven, ook na het schoonmaken met isopropanol; waarschijnlijk dus kortsluiting. De telefoon is iets meer dan een jaar oud, dus nog in de garantie.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
gaf aan dat dit de simpelste & snelste oplossing was, dus dinsdag aangemeld, en via Samsung de telefoon laten ophalen (geen tijd/zin om naar een reparatiecentrum te gaan

).
Telefoon werd op donderdagavond afgehaald. Vrijdagochtend een mailtje dat de telefoon aangekomen en bij een reparateur lag, en 's avonds dat de telefoon terugverzonden werd.
Zaterdag weer binnen. Dat ging dus erg snel.
Vooraf had ik foto's etc gemaakt van de status van de telefoon, en ingepakt. Blijkbaar hoeft dat niet, maarja dat vertellen ze je pas op de dag van dus die zat al ingepakt in een doosje. Bij het afhalen zelf wordt de telefoon in een koffertje gestopt.
Ze zouden het dochterbordje met USB-poort (en lint & tape) hebben vervangen: eerst de telefoon zelf even nagekeken dat alles weer netjes het deed en goed vast zat. En inderdaad, hulde voor ze, ik zou niet kunnen zeggen dat ze de telefoon uberhaupt hebben opgemaakt. Goed werk iig, nu een maandje verder en de telefoon doet het het gewoon perfect weer!
Wel zijn de ophaal/brengmeneren
ongelovelijke aso's. Die eerste gast die het kwam halen was nog soort-van vriendelijk -- maar wou snel weg, dus hup hup hup. Maar die tweede was echt een hufter die moeders probeerde uit te snauwen
"JA PAKKETJE VOOR AERKHANITE. IS VOOR HEM, WIE BEN JIJ? NIET VOOR JOU DUS!".
Over die hond hadden we wel geklaagd, ffs

.