Nou hier ook een gevalletje ze proberen je af te schepen.
Toestel (MOTOROLA MOTO G54 5G) bij Bol gekocht. Naar een jaar doet de aan/uit knop ineens niks meer.
In eerste instantie Google en vond een aantal hits waarbij het blijkbaar bij dit toestel wel vaker voorkomt. Repareert/vervangt Motorola/Lenove zonder problemen.
Aangemeld bij Bol ter reparatie.
Foto's gemaakt voor verzenden:
Foto's ontvangen van Bol toen hij bij hun aankwam waarbij ze aangeven dat het toestel 'gecontroleerd' hebben. Hierbij werd niet vermeld dat er schade zou zijn aan het toestel.
Vervolgens hebben ze toestel doorgestuurd naar Dynafix. (Inmiddels al 2 weken verder nadat ik het opgestuurd heb)
Krijg een mail 'ontvangen bij reparateur'
En nog geen uur later een mail met deze foto...
:strip_exif()/f/image/b0EYwE3U1JuR6SVBrMLLlfMN.jpg?f=fotoalbum_large)
Een telefoon zo krom als een hoepel. Nou zo heb ik hem toch echt niet opgestuurd. Zo'n kromming voel en zie je. Op de foto van de zijkant die ik zelf heb gemaakt is geen enkele kromming te zien.
Foto is totaal onduidelijk welke zijkant het is.
Toestel kan gerepareerd worden dmv vervangen lcd-display (voor €140. Toestel kostte tegen de €200

) Okay want?? De aan en uit knop is defect display en de rest van toestel was totaal volkomen niks mis mee.
Gek hè ik had op een of andere manier een raar voorgevoel dat ze het op externe schade zouden gaan gooien.
Wie zegt mij dat er vanaf bol richting dynafix niet iemand even op is gaan zitten.