Vandaag ook een erg leuk contact gehad met dit (insert here) bedrijf.
Dit is wat ik ze gestuurd heb:
Beste Dynafix, ik wil het even kwijt dat ik enorm boos ben op hoe ik behandeld ben door jullie als klant.
Het zit zo:
Ik heb mijn toestel 30-11 opgestuurd met een defect aan het scherm, namelijk een roze lijn van boven naar beneden:
nieuws: Samsung repareert probleem met roze lijn in scherm S7 edge onder gara...
Vervolgens krijg ik op 01-12 een mailtje dat de telefoon niet onder garantie wordt gemaakt vanwege een barst in de let op achterkant van het toestel.. Ik moest of 300 euro aan reparatiekosten betalen of 60 euro om het toestel retour te laten sturen of 0 euro voor het 'vernietigen'

oftewel jullie verkopen hem heerlijk door.. in 1 woord belachelijk en oplichterij,
in het artikel kunt u ook duidelijk lezen dat Samsung het vervangt zolang het display geen gebruikersschade heeft, wat mijn toestel duidelijk niet heeft.
Vervolgens na een zeer ontvriendelijk en totaal klantontvriendelijk telefoongesprek mijn verzekering ingeschakeld, want ja het toestel is ook gewoon verzekerd maar aangezien het een garantie probleem is heb ik hem onder garantie opgestuurd. Hun zijn ook gekoppeld met Dynafix en kreeg ik een nieuw RMA nummer om mijn toestel onder de verzerkering te laten maken. En moest ik even Dynafix bellen om het nieuwe RMA nummer door te geven want het toestel ligt namelijk bij jullie.
En toen werd ik weer enorm klantontvriendelijk te woord gestaan en dat ze beide RMA nummers in het systeem stonden maar het onmogelijk was om dit te veranderen er werd zelfs verweten wat het mijn eigen schuld was en dat de retour kosten van 60 euro maar gewoon moest betalen punt.
De manier waarop deze persoon dit zei over de telefoon was zo neerbuigend en aggresief dat ik echt enorm boos werd (punten voor jullie dat ik bij mij nog nooit gelukt om zo boos te worden op een bedrijf) dat deze persoon gewoon de haak erop gooide en het gesprek beëindigde.
Ps: Samsung kan er ook wat van met hun klantenservice, daar kreeg ik gewoon een slecht sprekende Nederlander aan de tel die het na 2 min zat was en gewoon de haak er ook op gooide.
Tot slot: het probleem wat dit toestel heeft, heeft niks te maken met het defect aan het toestel. Dit zijn oplichterij praktijken, ook het RMA nummer niet veranderen naar de nieuwe van de verzekering duidt erop dat jullie gewoon oplichters zijn. Er wordt van alles aan gedaan om dit toestel niet onder de GARANTIE te vervangen en al helemaal niet onder de verzekering.
Deze klacht komt zeker bij mijn verzekering schriftelijk, want die vonden dit toch wel heel erg belachelijk.
Deze foto's zijn door jullie gemaakt:
Close up:
Als je goed kijkt zou als deze barst door valschade zijn ontstaan ook de zijkanten van de telefoon schade moeten hebben. Dit is dus duidelijk niet het geval. Ook zie je een duidelijk klein puntje van waar de barst is ontstaan. (Dit kwam door een klein steentje in het hoesje).
Maar de grote vraag is natuurlijk What The Fuck heeft een achterkant met een defect in het scherm te maken
[
Voor 25% gewijzigd door
hurkies92 op 02-12-2017 02:05
]