Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:07
Richh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:59:
Ik heb weer een mooie Dynafix-case...

Een familielid heeft een Galaxy S6 (nog geen jaar oud) met een defecte USB-poort. Toestel opgestuurd naar de webshop en dus bij Dynafix terecht gekomen. Nu zijn we een paar dagen verder en is de conclusie: 'onderdeel niet op voorraad'.
Hierom denkt Dynafix dat ze de volgende opties kunnen geven:
- Een nieuwe Galaxy S7 voor een redelijk nette prijs
- Toestel terug laten sturen, €50 onderzoekskosten
- Afstand doen van het toestel zonder verdere kosten
Onderdeel kan als assembly gewoon besteld worden uit voorraad: http://www.replacedirect....bid=259677&prrel=13830953

Maar ws krijgt Dynafix deze kosten niet vergoed, alleen de losse USB poort van 6-7€ maar die is idd in backorder. De telefoon zo lang op repair houden is voor de jongens uit Nuth heel erg onhandig (je bent niet de enige) dus schotelen ze een duurdere oplossing voor in de hoop dat je hier op in gaat.

Mijn advies: Kijk of de S7 een echte goede deal is en je dat geld eraan wil/kunt spenderen. Zo niet, gewoon afdwingen dat er gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:59:
Ik heb weer een mooie Dynafix-case...

Een familielid heeft een Galaxy S6 (nog geen jaar oud) met een defecte USB-poort. Toestel opgestuurd naar de webshop en dus bij Dynafix terecht gekomen. Nu zijn we een paar dagen verder en is de conclusie: 'onderdeel niet op voorraad'.
Hierom denkt Dynafix dat ze de volgende opties kunnen geven:
- Een nieuwe Galaxy S7 voor een redelijk nette prijs
- Toestel terug laten sturen, €50 onderzoekskosten
- Afstand doen van het toestel zonder verdere kosten

Wat is dit voor onzin!? Er ligt daar gewoon een S6 met nog altijd een behoorlijke waarde, ze hebben er niks aan gedaan (immers, ze wisten wat er defect was en ze weten ook wel dat het onderdeel er dan niet is) en dan kan je €50 betalen om het toestel terug te krijgen? Sowieso, dit is een garantiegevalletje binnen minder dan een jaar tijd.

Ik vind het raar dat Dynafix kan zeggen dat ze het onderdeel niet hebben en daarom een reparatie mogen weigeren.

Paar vraagjes dus :)
- Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n situatie?
- Kan Dynafix de reparatie weigeren?
- Waar kan je telefonisch contact opnemen met Dynafix om dit soort dingen te bespreken?
- Wat zouden jullie doen?
Heb je al bericht terug van Dynafix? Ik heb gisteren precies dezelfde reactie teruggekregen, maar dan nadat ik een probleem met mijn S5 had en deze opgestuurd heb. Ik kreeg dezelfde opties (maar dan zou ik een S6 kunnen krijgen voor een gereduceerde prijs), omdat ze onderdelen van mijn S5 niet op voorraad zouden hebben. Ik was het ook niet eens met de afhandeling van mijn klacht, dus nu ben ik wel benieuwd hoe dit bij jou verder is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Ramon 73 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:37:
Mijn advies: Kijk of de S7 een echte goede deal is en je dat geld eraan wil/kunt spenderen. Zo niet, gewoon afdwingen dat er gerepareerd wordt.
Toestel is van mijn nichtje, zelf was ik zeker voor de S7 gegaan. Afdwingen zijn we nu mee bezig, maar ik geloof dat zij ook wel graag de S7 wil :P
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:52:
[...]

Heb je al bericht terug van Dynafix? Ik heb gisteren precies dezelfde reactie teruggekregen, maar dan nadat ik een probleem met mijn S5 had en deze opgestuurd heb. Ik kreeg dezelfde opties (maar dan zou ik een S6 kunnen krijgen voor een gereduceerde prijs), omdat ze onderdelen van mijn S5 niet op voorraad zouden hebben. Ik was het ook niet eens met de afhandeling van mijn klacht, dus nu ben ik wel benieuwd hoe dit bij jou verder is gegaan.
Yup... een erg matig mailtje terug. In goed Nederlands, met juiste interpunctie en dergelijke... Not :P
Ze zeggen dat het probleem bij Samsung ligt, dat zij de onderdelen niet beschikbaar hebben en dat ze er daarom niks aan kunnen doen.
Je zou eens contact op kunnen nemen met Samsung, misschien dat zij iets kunnen.

De boel was trouwens aangeschaft bij Belsimpel.nl; zij wouden ze onderzoekskosten eventueel vergoeden als er geen reparatie plaats zou hebben gevonden. Misschien kan je S5 eenvoudiger gerepareerd worden bij een ander, lokaal bedrijf, dan kan je wellicht op die manier zonder verdere kosten op z'n minst je toestel terug krijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plukkie3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
UPDATE 1/12/2016 nav mijn eerste reactie van 4 juni 2016:
Kort gezegd, en ik zeg dit echt niet snel, maar Dynafiks is een grote oplichtersbende. Ze zijn volstrekt ongevoelig voor inhoudelijke argumenten, 'kapen' je toestel als je aangeeft niet de onderzoekskosten te willen vergoeden, en schepen je af met de raarste argumenten zonder enige fundering. Ik heb inmiddels zelfs sterke aanwijzingen dat ze eigenhandig toestellen beschadigen en dat vervolgens bij klanten in hun schoenen schuiven (soort 'self fulling prophecy'). Zo heb ik nooit problemen gehad met een loszittend display op mijn Galaxy Note 10.1 2014, maar plotseling zat volgens Dynafiks het display los (en was dat natuurlijk mijn schuld) toen het apparaat bij Dynafiks voor notabene de 3e keer voor reparatie werd aangeboden.
Na heel lang aandringen was het enige wat ze wilden doen het ongerepareerd retour sturen van het tablet, zonder onderzoekskosten te verrekenen. Daar heb ik het dan maar bij gehouden (heb betere dingen te doen), ook al was kristalhelder dat het een om een fabricagefout ging, en geen gebruikersfout betrof.

Kortom, paar welgemeende tips:
- Als je kunt, omzeil dan waar je kan dit leugenachtige en onprofessionele bedrijf.
- Als je dan toch Dynafiks het vertrouwen hebt gegeven (zoals mij helaas is overkomen), en je komt er niet uit, spaar de moeite, stop er geen verdere energie in en neem gewoon je verlies. Tegen dit soort onrecht is alleen het in stelling brengen van (dure) advocaten tegen opgewassen, wat veelal om goede redenen niet gebeurt omdat het belang eenvoudigweg te klein is. Wordt tijd voor een soort mogelijkheid van een 'class action' zoals in de USA, waarbij door Dynafiks gedupeerde consumenten een vuist kunnen maken tegen dergelijke laaienlichters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39
plukkie3 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:43:
UPDATE 1/12/2016 nav mijn eerste reactie van 4 juni 2016:
Kort gezegd, en ik zeg dit echt niet snel, maar Dynafiks is een grote oplichtersbende. Ze zijn volstrekt ongevoelig voor inhoudelijke argumenten, 'kapen' je toestel als je aangeeft niet de onderzoekskosten te willen vergoeden, en schepen je af met de raarste argumenten zonder enige fundering. Ik heb inmiddels zelfs sterke aanwijzingen dat ze eigenhandig toestellen beschadigen en dat vervolgens bij klanten in hun schoenen schuiven (soort 'self fulling prophecy'). Zo heb ik nooit problemen gehad met een loszittend display op mijn Galaxy Note 10.1 2014, maar plotseling zat volgens Dynafiks het display los (en was dat natuurlijk mijn schuld) toen het apparaat bij Dynafiks voor notabene de 3e keer voor reparatie werd aangeboden.
Na heel lang aandringen was het enige wat ze wilden doen het ongerepareerd retour sturen van het tablet, zonder onderzoekskosten te verrekenen. Daar heb ik het dan maar bij gehouden (heb betere dingen te doen), ook al was kristalhelder dat het een om een fabricagefout ging, en geen gebruikersfout betrof.

Kortom, paar welgemeende tips:
- Als je kunt, omzeil dan waar je kan dit leugenachtige en onprofessionele bedrijf.
- Als je dan toch Dynafiks het vertrouwen hebt gegeven (zoals mij helaas is overkomen), en je komt er niet uit, spaar de moeite, stop er geen verdere energie in en neem gewoon je verlies. Tegen dit soort onrecht is alleen het in stelling brengen van (dure) advocaten tegen opgewassen, wat veelal om goede redenen niet gebeurt omdat het belang eenvoudigweg te klein is. Wordt tijd voor een soort mogelijkheid van een 'class action' zoals in de USA, waarbij door Dynafiks gedupeerde consumenten een vuist kunnen maken tegen dergelijke laaienlichters
hier ook een welgemeende tip, regel dit soort zaken met de verkoper, en niet met Dynafix zelf. Dynafix is een 3de partij voor de consument, zij hebben in de regel geen wettelijke verplichtingen jegens de consument m.b.t. conformiteit / garantie (want die verplichtingen liggen bij de verkoper) en als jij zelf op eigen houtje met Dynafix zaken gaat regelen kan je inderdaad te maken krijgen met zaken als onderzoekskosten e.d, of een voor de consument vreemde conclusie omdat je het verkeerde pad bewandeld. (Dynafix kijkt namelijk enkel naar wat ze op basis van afspraken of zelfs keiharde richtlijnen met / van de fabrikant kosteloos mogen repareren, alles wat daar buiten valt zal een factuur opleveren.

Nu kan het best zo zijn dat de verkoper in principe die factuur zich moet nemen (bij een fabricage fout bijv, en dit daarna al dan niet zelf kan verhalen bij de fabrikant), maar als jij als consument buiten de verkoper om (zo komt je verhaal iig over) dit soort zaken gaat regelen met een partij die richting jou geen verplichtingen heeft omtrent conformiteit / garantie kan je inderdaad voor vreemde verrassingen komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lboers
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08 22:19
[hier ook een welgemeende tip, regel dit soort zaken met de verkoper, en niet met Dynafix zelf.
Je hebt helemaal gelijk. Helaas gaan fabrikanten soms nogal laks met klachten om. Ik heb mijn Sony M4 aqua dual ingestuurd met een screenprotector voor en achter. De telefoon kwam zonder screenprotectors maar wel met drie dikke krassen terug van dynafix. :(
Ik heb van Sony een bericht ontvangen dat ze mijn klacht in behandeling hebben genomen, maar zit al bijna een half jaar op antwoord te wachten. 8)7

Toptip; maak van alles wat je naar ze op moet sturen veel foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynafix is overgenomen door Bpost :o

http://www.hln.be/hln/nl/...ername-in-Nederland.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dat vraag ik me dus af.. In de krant stond namelijk:
De IT-tak van het bedrijf gaat niet over naar de Belgen. Dyna Commerce Holding is eerder dit jaar afgesplitst van de DynaGroup en behoudt die zelfstandige status.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Het gaat om de complete Dynagroup die is overgenomen. Dus ook Dynafix. Namen en structuur blijven behouden!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
Ik heb (helaas) weer gebruik mogen maken van de 'services' van Dynafix. Reparatie ging bijzonder snel (3 dagen), chapeau Dynafix! Maar voor de rest... telt u even mee?

Toestel aangemeld met twee problemen, barst in de achterkant, en een lastig probleem met het scherm. Wordt vaak (maar dus niet altijd!) voor een groot deel niet goed getekend. Ik heb een foto gemaakt, wil ik graag bijvoegen ter illustratie. Helaas is dit niet mogelijk.

Op de dag dat het toestel zou worden teruggebracht, en eigenlijk al lang nadat hij er had moeten zijn wordt ik gebeld dat er helaas een sorteerfout is gemaakt (1). Er staat in hun eigen voorwaarden dat als je de terugbreng afspraak na 20:30 de dag ervoor veranderd er € 25 in rekening gebracht wordt, de mevrouw kon mij niet vertellen waar ik mijn rekening voor € 25 heen kon sturen.

Achterkant blijkt gerepareerd, scherm is niets aan gedaan (2). Bij navraag blijkt dat de monteur de aangegeven klacht niet heeft geconstateerd.

Maar ik heb toch expliciet aangegeven dat het probleem zich niet altijd voordoet, waarom heeft de monteur dat dan niet te horen gekregen? Helaas is deze informatie ergens intern bij Dynafix kwijtgeraat (3).

Ik moet hem opnieuw aanmelden, met een duidelijkere klachtomschrijving. 'En waarom doet u er dan niet meteen een foto bij? Dan is het duidelijk'.

Euh... dat kon toch niet? Jawel hoor, gewoon sturen per email (4).

Ok, opnieuw aanmelden dan maar, maar het gaat dit jaar niet meer lukken om het toestel op te laten halen. Geen probleem, nu alvast de aanmelding doen, en daarna later de afspraak maken, ik verbind u even door.

Volgende mevrouw, alles noteren, de klacht omschijving héél duidelijk, en vooral héél laangzaaaam doen, zodat het goed blijft plakken. Mooi, gelukt! Dan bel ik later voor de afspraak. Nee meneer, dat kan niet hoor, als u dat wilt moet ik nu de aanmelding weer wissen en moet u die dan opnieuw doen (5).

Het is Dynafix gelukt om bij deze reparatie 5x te blunderen. Het blijft toch een top bedrijf hè :)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Dennism
MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:51:
Ik heb (helaas) weer gebruik mogen maken van de 'services' van Dynafix. Reparatie ging bijzonder snel (3 dagen), chapeau Dynafix! Maar voor de rest... telt u even mee?

Toestel aangemeld met twee problemen, barst in de achterkant, en een lastig probleem met het scherm. Wordt vaak (maar dus niet altijd!) voor een groot deel niet goed getekend. Ik heb een foto gemaakt, wil ik graag bijvoegen ter illustratie. Helaas is dit niet mogelijk.

Op de dag dat het toestel zou worden teruggebracht, en eigenlijk al lang nadat hij er had moeten zijn wordt ik gebeld dat er helaas een sorteerfout is gemaakt (1). Er staat in hun eigen voorwaarden dat als je de terugbreng afspraak na 20:30 de dag ervoor veranderd er € 25 in rekening gebracht wordt, de mevrouw kon mij niet vertellen waar ik mijn rekening voor € 25 heen kon sturen.

Achterkant blijkt gerepareerd, scherm is niets aan gedaan (2). Bij navraag blijkt dat de monteur de aangegeven klacht niet heeft geconstateerd.

Maar ik heb toch expliciet aangegeven dat het probleem zich niet altijd voordoet, waarom heeft de monteur dat dan niet te horen gekregen? Helaas is deze informatie ergens intern bij Dynafix kwijtgeraat (3).

Ik moet hem opnieuw aanmelden, met een duidelijkere klachtomschrijving. 'En waarom doet u er dan niet meteen een foto bij? Dan is het duidelijk'.

Euh... dat kon toch niet? Jawel hoor, gewoon sturen per email (4).

Ok, opnieuw aanmelden dan maar, maar het gaat dit jaar niet meer lukken om het toestel op te laten halen. Geen probleem, nu alvast de aanmelding doen, en daarna later de afspraak maken, ik verbind u even door.

Volgende mevrouw, alles noteren, de klacht omschijving héél duidelijk, en vooral héél laangzaaaam doen, zodat het goed blijft plakken. Mooi, gelukt! Dan bel ik later voor de afspraak. Nee meneer, dat kan niet hoor, als u dat wilt moet ik nu de aanmelding weer wissen en moet u die dan opnieuw doen (5).

Het is Dynafix gelukt om bij deze reparatie 5x te blunderen. Het blijft toch een top bedrijf hè :)
Dat gaat inderdaad niet al te soepel, ik zou het trouwens anders doen (tenzij het niet om een garantie geval gaat), lever alles lekker in bij de verkoper, zorg dat deze het scherm issue ziet bij inleveren en maak die verantwoordelijk. Zeker bij een vaag probleem als dit. Ook bij een duidelijke omschrijving zal namelijk een service monteur niet al te lang de tijd hebben om een probleem vast te stellen, deze draaien normaliter een diagnose, komt daar niets uit dan kijken ze misschien nog een paar minuten om het probleem handmatig te reproduceren mocht dat niet lukken dan zal het toestel al snel gemeld worden als probleem niet gevonden, het blijft immers gewoon een bedrijf waar "volume productie" gedraaid moet worden. Ze kunnen geen uren met een toestel met vage klachten bezig gaan wanneer het issue niet snel duidelijk is. Krijg je dan hetzelfde weer en kunnen ze het issue weer niet vinden, dan kan je dat mooi terugkaatsen naar de verkoper.

• MerijnB
Dennism schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:11:
[...]

Dat gaat inderdaad niet al te soepel, ik zou het trouwens anders doen (tenzij het niet om een garantie geval gaat), lever alles lekker in bij de verkoper, zorg dat deze het scherm issue ziet bij inleveren en maak die verantwoordelijk. Zeker bij een vaag probleem als dit. Ook bij een duidelijke omschrijving zal namelijk een service monteur niet al te lang de tijd hebben om een probleem vast te stellen, deze draaien normaliter een diagnose, komt daar niets uit dan kijken ze misschien nog een paar minuten om het probleem handmatig te reproduceren mocht dat niet lukken dan zal het toestel al snel gemeld worden als probleem niet gevonden, het blijft immers gewoon een bedrijf waar "volume productie" gedraaid moet worden. Ze kunnen geen uren met een toestel met vage klachten bezig gaan wanneer het issue niet snel duidelijk is. Krijg je dan hetzelfde weer en kunnen ze het issue weer niet vinden, dan kan je dat mooi terugkaatsen naar de verkoper.
Dat kan helaas niet bij Vodafone, ze verwijzen je altijd door naar Dynafix / Dynalogic, die hebben een speciaal nummer waar ze met "Vodafone" opnemen.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Dennism
MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:35:
[...]

Dat kan helaas niet bij Vodafone, ze verwijzen je altijd door naar Dynafix / Dynalogic, die hebben een speciaal nummer waar ze met "Vodafone" opnemen.
Ook als je naar de Vodafone shop gaat? Daar heb ik tot een jaar of 2 terug (laatste keer dat ik een issue had met een toestel geleverd door Vodafone) gewoon het toestel altijd in kunnen leveren.

• MerijnB
Dennism schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:41:
[...]

Ook als je naar de Vodafone shop gaat? Daar heb ik tot een jaar of 2 terug (laatste keer dat ik een issue had met een toestel geleverd door Vodafone) gewoon het toestel altijd in kunnen leveren.
Toestel komt niet uit een Vodafone shop maar rechtstreeks bij Vodafone vandaan, dan kan je ook niet terug naar een shop.

• DiMacho
MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:56:
[...]

Toestel komt niet uit een Vodafone shop maar rechtstreeks bij Vodafone vandaan, dan kan je ook niet terug naar een shop.
Wat voor een toestel gaat het om en wat is het scherm probleem?

Het maakt niet uit of je hem bij een vodafone winkel of vodafone online hebt gekocht. Je kan dan altijd in een winkel van Vodafone terecht.

• MerijnB
DiMacho schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:36:
[...]

Wat voor een toestel gaat het om en wat is het scherm probleem?

Het maakt niet uit of je hem bij een vodafone winkel of vodafone online hebt gekocht. Je kan dan altijd in een winkel van Vodafone terecht.
Het gaat om een Sony Xperia Z5 compact, voor het probleem: zie foto.

En over Vodafone winkels vs Vodafone, je wilt niet weten hoeveel gezeur ik daar al mee heb gehad, helemaal als het om zakelijke bundels gaat. Vodafone != Vodafone winkel.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:44

WCA

MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:49:
[...]

Het gaat om een Sony Xperia Z5 compact, voor het probleem: zie foto.

En over Vodafone winkels vs Vodafone, je wilt niet weten hoeveel gezeur ik daar al mee heb gehad, helemaal als het om zakelijke bundels gaat. Vodafone != Vodafone winkel.
zakelijk zou kunnen, maar prive kan je gewoon in de winkel terecht

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
GreNade schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:11:
[...]

zakelijk zou kunnen, maar prive kan je gewoon in de winkel terecht
Zakelijk kan je zeker in de winkel terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
DiMacho schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:16:
[...]

Zakelijk kan je zeker in de winkel terecht!
Je kan vast terecht, maar (mijn) ervaring leert dat het meestal meer problemen oplevert dan dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 16:06
2 weken geleden met mijn telefoon (rechtstreeks bij Vodafone besteld) naar een random Vodafone shop in de buurt geweest defect scherm en accu welke binnen 3 uur leeg was onder garantie te herstellen. Netjes geholpen, leentoestel mee (zonder dat ik een verzekering of wat afgesloten heb) en netjes per post naar dynafix en per e-mail op hoogte gehouden. binnen 3 dagen telefoon terug met nieuwe batterij en ander (refurbished) scherm.
MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
basjuhh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:28:
2 weken geleden met mijn telefoon (rechtstreeks bij Vodafone besteld) naar een random Vodafone shop in de buurt geweest defect scherm en accu welke binnen 3 uur leeg was onder garantie te herstellen. Netjes geholpen, leentoestel mee (zonder dat ik een verzekering of wat afgesloten heb) en netjes per post naar dynafix en per e-mail op hoogte gehouden. binnen 3 dagen telefoon terug met nieuwe batterij en ander (refurbished) scherm.

[...]
Was dat zakelijk of privé?
Als ik het zo hoor lijkt het alleen lastig te zijn bij zakelijke abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 16:06
Dit ging om privé telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, we gaan het beleven met Dynafix voor de eerste keer.

Mijn vrouw heeft een LG G3, factuurdatum 13-02-2015. Gisteren (dus de 12de) was ze de telefoon gewoon aan het gebruiken, toen ze ineens een BSOD kreeg. Batterij eruit getrokken, er weer in gedaan en de telefoon ging weer aan. Achja; kan gebeuren.

Één uur later kreeg ze wéér een BSOD, maar helaas deed de battery pull truc dit keer niets. Telefoon wil niet meer aan (ook niet aan de (2A) lader ), het is gewoon een baksteen.

De telefoon komt van GSMweb.nl, maar we hebben de reparatie bij Tele 2 aangemeld. Formulier ingevuld, benodigde papieren/bonnen geprint en ondertekend en in een goed verpakte doos naar het PostNL punt gebracht.

Nu gaan we afwachten. Scherm is nog puntgaaf; er zit alleen een miniscule scheur aan de onderkant van de telefoon casing. Hopelijk gaan ze het niet gooien op val- of waterschade :/

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kom dit topic toevallig tegen en lees de post hierboven over het scheurtje in de behuizing... Ik heb ook een eenmalige ervaring met Dynafix en meteen ook een niet zo goede. Mijn Sony Z3C van een jaar en paar maanden oud had al langere tijd een niet-werkende koptelefoonaansluiting. Dit hebben veel van deze telefoons en lijkt gewoon een zwak punt te zijn. Verder zat in de glazen achterkant een scheurtje. Aangezien ik _altijd_ een hoesje om mijn telefoon heb en er altijd netjes mee om ga vind ik dit vreemd en heb dit ook gemeld als garantiepunt. Dat Sony een telefoon van glas maakt okee, maar als dat dan snel breekt ze ik dat als garantie.

Paar dagen na opsturen krijg ik bericht van Dynafix dat beide gebreken niet onder garantie vallen met de keuze repareren voor 100 euro, terugsturen voor 50 euro of afstand doen van de telefoon :(. Gebeld met Dynafix en de man aan de telefoon vertelde dat als ze schade aan de buitenkant van de telefoon zien dat automatisch niks meer onder garantie wordt gerepareerd. Echt een omgekeerde wereld dit, want die koptelefoonaansluiting werkte al niet meer lang voordat dat scheurtje erin zat en bovendien vind ik het wel erg makkelijk om zo'n makkelijk breekbare achterkant meteen maar in verband te brengen met andere schades (Ik zou alle fabrikanten adviseren om een makkelijk breekbaar glazen onderdeel in de behuizing van je product te plaatsen en als daar een breukje in zit garantie op het gehele product weigeren :') )
Het was verder ook niet mogelijk om alleen de koptelefoonaansluiting te laten vervangen. Het was alles of niets.

Had al wel snel door dat hier niet over te discussiëren valt en heb maar eieren voor mijn geld gekozen en 100 euro betaald voor reparatie (voor zo'n bedrag ga ik ook geen advocaat inschakelen). En een wijze les door in het vervolg nooit meer zelf met dergelijke bedrijven contact op te nemen. In het vervolg gaat het gewoon via de winkel. Die doen vaak wel iets beter hun best om mensen als klant te behouden.

Best een lang verhaal, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het echt schofterig. Vooral omdat ze je telefoon gijzelen en 50 euro moet betalen om hem uberhaupt terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik heb een "gratis" telefoonnummer van Dynafix gevonden: 045-7501515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Palomar schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:32:

Best een lang verhaal, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het echt schofterig. Vooral omdat ze je telefoon gijzelen en 50 euro moet betalen om hem uberhaupt terug te krijgen.
Zeker een lang verhaal. Uit je kritiek bij Sony, niet bij dynafix. Dynafix voert alleen maar de voorwaarden van Sony uit. Die bepalen dat een barst in het glas buiten garantie betekend. Niet Dynafix dus.
Cade_Foster schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:44:
Ik heb een "gratis" telefoonnummer van Dynafix gevonden: 045-7501515
Dat is het nummer voor vervangend toestel service van Vodafone. Je krijgt idd iemand van Dynalogic aan die lijn. Die voeren die vervangende service uit...

[ Voor 25% gewijzigd door DiMacho op 15-02-2017 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik moet er helaas ook aan geloven dat ik mijn toestel naar deze club moet sturen.

Mijn telefoon (S7 Edge) heeft de neiging om op willekeurige momenten vast te lopen en dan zichzelf te herstarten om vervolgens in een bootloop te komen, na enige tijd van constant herstarten heeft hij er opeens weer zin om te werken en start hij weer normaal op. Ben langs een samsung service center gegaan en die zeiden dat er een nieuwe moederbord in moet en dat kan alleen dynafix.

Wegens alle horrorverhalen op internet en een eerdere ervaring (helaas :'( ), heb ik geen zin in rare fratsen dus wil supervoorbereid zijn. Ik ben sowiezo van plan om foto's van mijn telefoon te maken waar de koerier bij staat.

Maar heeft iemand nog andere tips om mijzelf zo goed als mogelijk te dekken?

Ps. Dit schijn een alternatief nummer te zijn 034 – 846 28 18 van dynafix maar weet het niet 100% zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door R0987 op 17-02-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
R0987 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:19:

Mijn telefoon (S7 Edge) heeft de neiging om op willekeurige momenten vast te lopen en dan zichzelf te herstarten om vervolgens in een bootloop te komen, na enige tijd van constant herstarten heeft hij er opeens weer zin om te werken en start hij weer normaal op. Ben langs een samsung service center gegaan en die zeiden dat er een nieuwe moederbord in moet en dat kan alleen dynafix.

Ps. Dit schijn een alternatief nummer te zijn 034 – 846 28 18 van dynafix maar weet het niet 100% zeker.
0348 is woerden. Daar zit het logistiek centrum van Dynalogic.

Goede foto's maken idd!👍 Dit wel een heel duidelijk moederbord probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door DiMacho op 17-02-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Ik moet er helaas ook aan geloven dat ik mijn toestel naar deze club moet sturen.

Wegens alle horrorverhalen op internet en een eerdere ervaring (helaas :'( ), heb ik geen zin in rare fratsen dus wil supervoorbereid zijn. Ik ben sowiezo van plan om foto's van mijn telefoon te maken waar de koerier bij staat.

Het beste manier is inderdaad goede foto's maken. En je kunt ook kijken of je inboedelvezekering zulke schade dekt. Ik heb het er wel bijgedaan. Ligt an je keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:15

Weet niet langs welk servicepunt je geweest bent, maar de meesten kunnen gewoon boardswaps doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
androidfreaker schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:00:
[...]

Het beste manier is inderdaad goede foto's maken. En je kunt ook kijken of je inboedelvezekering zulke schade dekt. Ik heb het er wel bijgedaan. Ligt an je keus
Ik heb wel een inboedelverzerkering die schade die jezelf veroorzaakt aan de telefoon dekt maar ik weet niet of ze defecten in het toestel zelf deken.
Kalua schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Weet niet langs welk servicepunt je geweest bent, maar de meesten kunnen gewoon boardswaps doen hoor.
De Tele2 winkel in Den Haag en heb daarna Ricom repair in schiedam gebeld en die zeiden ook dat bij boardswaps ze de telefoon naar dynafix door sturen. Ze kunnen het wel doen, maar het schijnt dat je niet zomaar een willekeurige moederboord erin kan stoppen maar dat ze helemaal op serienummer moeten worden besteld en ik woon 100 km van de dichtsbijzijnde service punt (tele2 denhaag) maar ik was toevallig in de buurt, dus ik kon het helaas niet bij hun laten uitvoeren .

Maar nog iets ik heb nu een screenprotector op mijn telefoon staan ik neem aan dat als ik een foto van de scherm ga maken dat ik hem eraf moet halen. Maar kan ik hem weer terugplakken als ik hem geef aan de koerier of zal ik daar gedonder meekrijgen

[ Voor 27% gewijzigd door R0987 op 18-02-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
R0987 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb wel een inboedelverzerkering die schade die jezelf veroorzaakt aan de telefoon dekt maar ik weet niet of ze defecten in het toestel zelf deken.

[...]

De Tele2 winkel in Den Haag en heb daarna Ricom repair in schiedam gebeld en die zeiden ook dat bij boardswaps ze de telefoon naar dynafix door sturen. Ze kunnen het wel doen, maar het schijnt dat je niet zomaar een willekeurige moederboord erin kan stoppen maar dat ze helemaal op serienummer moeten worden besteld en ik woon 100 km van de dichtsbijzijnde service punt (tele2 denhaag) maar ik was toevallig in de buurt, dus ik kon het helaas niet bij hun laten uitvoeren .

Maar nog iets ik heb nu een screenprotector op mijn telefoon staan ik neem aan dat als ik een foto van de scherm ga maken dat ik hem eraf moet halen. Maar kan ik hem weer terugplakken als ik hem geef aan de koerier of zal ik daar gedonder meekrijgen
Mijn telefoon wordt gewoon gerepareerd en als dat niet meer kan krijg ik de aanchafwaarde terug. Hier hoor ik dinsdag wat van. Ik hoef alleen te bellen en de bevestiging via mail te sturen en het wordt geregeld binnen 5 werkdagen tenminste bij achmea is het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Kalua schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:25:
[...]

Samsung stores doen geen repair meer. Moederbord, zit je met imei schrijven. Dynafix mag dat van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:15
DiMacho schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Samsung stores doen geen repair meer. Moederbord, zit je met imei schrijven. Dynafix mag dat van Samsung.
Sterker nog Samsung stores zijn niet eens meer open, doordat Phone House failliet is gegaan. Ik weet dat je IMEI moet schrijven en dat dynafix dat mag, maar ook de Premium Support points mogen dat. Zo te horen is R0987 gewoon afgewimpeld ofzo..

[ Voor 9% gewijzigd door Kalua op 19-02-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Nou toestel is vandaag opgehaald op hoop van zege dan maar. Aardige knul die koerier trouwens had geen probleem met het wachten op mij terwijl ik foto's maak (want geduld en koeriers gaat nou niet echt bepaald samen).

Op Samsung.drmobile.nl beloven ze dat de reparatie 3 werkdagen duurt, maar hoe vaak halen ze dat in de praktijk iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

R0987 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:53:
Nou toestel is vandaag opgehaald op hoop van zege dan maar. Aardige knul die koerier trouwens had geen probleem met het wachten op mij terwijl ik foto's maak (want geduld en koeriers gaat nou niet echt bepaald samen).

Op Samsung.drmobile.nl beloven ze dat de reparatie 3 werkdagen duurt, maar hoe vaak halen ze dat in de praktijk iemand ervaring mee?
De LG G3 van mijn vrouw is aldus de online status afgeleverd op de 15de (verstuurd op de 13de). Tot nu toe nog geen enkele update mogen ontvangen. Of dat bij Samsungs anders is durf ik niet te zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Notna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:00:
[...]

De LG G3 van mijn vrouw is aldus de online status afgeleverd op de 15de (verstuurd op de 13de). Tot nu toe nog geen enkele update mogen ontvangen. Of dat bij Samsungs anders is durf ik niet te zeggen....
Maar werd de toestel opgehaald door een koerier of stuurde je hem zelf op, want je zou er verwachten dat als een koerier hem ophaald dat ie dezelfde dag aan komt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

R0987 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:43:
[...]

Maar werd de toestel opgehaald door een koerier of stuurde je hem zelf op, want je zou er verwachten dat als een koerier hem ophaald dat ie dezelfde dag aan komt toch?
Zelf verstuurd, maar ik mag hopen dat versturen per koerier vs. normale pakketpost geen verschil maakt voor de onderzoekstijd?

Als het vandaag opgehaald is door de koerier, zal je morgen waarschijnlijk een bevestiging zien op de portal dat hij morgen aangekomen is. En dan is het gewoon afwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
Notna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:00:
[...]

Mijn ervaring is dat Lg extern gaat. Je ziet dan geen status update tot het toestel terug is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Notna schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:45:
[...]

Zelf verstuurd, maar ik mag hopen dat versturen per koerier vs. normale pakketpost geen verschil maakt voor de onderzoekstijd?

Als het vandaag opgehaald is door de koerier, zal je morgen waarschijnlijk een bevestiging zien op de portal dat hij morgen aangekomen is. En dan is het gewoon afwachten
Kan zijn dat samsung telefoons een andere traject volgen dan andere merken, want ik kreeg om 1 uur na middernacht een sms binnen van dat het toestel aan gekomen is op het reparatie centrum. Ik moest de telefoon trouwens via een aparte site aanmelden en heb ook een aparte site waar ik de reparatie kan volgen.

Edit: Succes!!!! Heb net een sms gekregen dat de reparatie gelukt is :D en het toestel is volgens dynalogic morgen weer in huis . Ze hebben een boardswap gedaan was namelijk bang dat ze het op een simpele software flash gaan gooien. Nou ik hou mijn hart vast dat de reparatie 'vlekkeloos' is gegaan :/ .

[ Voor 17% gewijzigd door R0987 op 21-02-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
hallo een klein vraagje

ik heb me sony xperia c5 ultra opgestuurd via telecombinatie en na 3a4 dagen de prijsopgave ontvangen. nu zie ik dat alleen het scherm kapot is. dat kost me 165,10. ik had verwacht dat er meer aan de hand was met de telefoon omdat hij wat verbogen was de batterij de achterkant uit zijn voegen en de scherm kapot is. zo heb ik hem ingeleverd. heb bij meerder winkels geweest van te voren en die verklaarde hem allebij total los. dus vindt ik dit een rare diagnose. aangezien het verzekeringswerk is vraag ik me af of alles dan wel goed gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

R0987 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:38:
[...]

Kan zijn dat samsung telefoons een andere traject volgen dan andere merken, want ik kreeg om 1 uur na middernacht een sms binnen van dat het toestel aan gekomen is op het reparatie centrum. Ik moest de telefoon trouwens via een aparte site aanmelden en heb ook een aparte site waar ik de reparatie kan volgen.

Edit: Succes!!!! Heb net een sms gekregen dat de reparatie gelukt is :D en het toestel is volgens dynalogic morgen weer in huis . Ze hebben een boardswap gedaan was namelijk bang dat ze het op een simpele software flash gaan gooien. Nou ik hou mijn hart vast dat de reparatie 'vlekkeloos' is gegaan :/ .
Dat is rap, ik heb nog niets mogen vernemen. Als het idd zo blijkt dat voor LG telefoons de telefoon naar nog een ander centrum moet gaan kan het nog wel even duren denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

androidfreaker schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:14:
hallo een klein vraagje

ik heb me sony xperia c5 ultra opgestuurd via telecombinatie en na 3a4 dagen de prijsopgave ontvangen. nu zie ik dat alleen het scherm kapot is. dat kost me 165,10. ik had verwacht dat er meer aan de hand was met de telefoon omdat hij wat verbogen was de batterij de achterkant uit zijn voegen en de scherm kapot is. zo heb ik hem ingeleverd. heb bij meerder winkels geweest van te voren en die verklaarde hem allebij total los. dus vindt ik dit een rare diagnose. aangezien het verzekeringswerk is vraag ik me af of alles dan wel goed gerepareerd wordt.
En wat zei Dynafix toen je ze vroeg of dat alles is? Wij kunnen vanuit hier namelijk niet zien of dat het enige is aan je telefoon.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
Yorinn schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:40:
[...]

En wat zei Dynafix toen je ze vroeg of dat alles is? Wij kunnen vanuit hier namelijk niet zien of dat het enige is aan je telefoon.
ik heb helaas niks nagevraagd maar gewoon doorgezet. had het overlegt met telecombinatie. als ik hem terug heb eerst maar eens kijken of het verholpen. maar het blijft raar naar mijn mening. want volgens verschillende winkels is de scherm , behuizing, achterkant en mogelijk de printplaat kapot door de bolle achterkant door de batterij en verbogen behuizing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:07
Notna schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:21:
[...]
Dat is rap, ik heb nog niets mogen vernemen. Als het idd zo blijkt dat voor LG telefoons de telefoon naar nog een ander centrum moet gaan kan het nog wel even duren denk ik :')
Mijn LG G5 is ruim 2 weken weg geweest voor alleen een update. Ingeleverd in de shop, koerier naar Dynafix, weekje op gewacht, door naar LG, daar weer paar dagen vertraging. Uiteindelijk had ik hem 2 weken en 1-2 dagen na inleveren weer terug. Wel 32GB kaartje voor het lange wachten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Toestel is terug gelukkig is ie heel aangekomen ( in wat voor soort situatie zitten we dat je van geluk mag spreken dat je toestel heel terug komt van een reparatiebedrijf :') ).

Maar ik weet niet of ze het probleem hebben verholpen, want krijg als ik het toestel via de recovery herstart nog steeds een fout code in rode letters namelijk: E: failed to mount /data (Invalid argument).

Moet er wel effe bij melden dat voordat ik toestel opstuurde en ik hem soms niet meer aan de praat kreeg tijdens de bootloop hem via de recovery menu moest herstarten ik deze fout code ook kreeg (schijnt gerelateerd te zijn met het probleem) en daarom was het de eerste wat ik deed toen ik de telefoon aanzetten was kijken of deze fout code nog steeds kreeg.

Weet iemand iets meer van deze fout code of wat ik het beste nu moet gaan doen?

Edit: Te vroeg gejuicht als dankjewel van Dynafix nog wat kleine krasjes aan de achterkant die met het blote oog lastig te zien zijn :(

[ Voor 7% gewijzigd door R0987 op 22-02-2017 21:20 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik kreeg vannacht een SMS van Dynafix dat de LG van mijn vrouw weer onderweg is naar ons toe :o

Zal mij benieuwen; op de online portal heb ik niet te zien gekregen over dat het niet onder garantie viel, dat er kosten waren of waterschade of wat dan ook. :Y

Nu hopen dat ik niet een doos met onderdelen terugkrijg :+

• R0987
Notna schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:18:
Ik kreeg vannacht een SMS van Dynafix dat de LG van mijn vrouw weer onderweg is naar ons toe :o

Zal mij benieuwen; op de online portal heb ik niet te zien gekregen over dat het niet onder garantie viel, dat er kosten waren of waterschade of wat dan ook. :Y

Nu hopen dat ik niet een doos met onderdelen terugkrijg :+
Of een half brakke reparatie :+ , want naar alle schijn hebben die amateurs het voor elkaar gekregen om een defect moederbord te vervangen door een andere defect moederbord met de zelfde problemen :') |:( .
Plus ze hebben daarbij ook nog eens mijn achterkant beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

R0987 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Of een half brakke reparatie :+ , want naar alle schijn hebben die amateurs het voor elkaar gekregen om een defect moederbord te vervangen door een andere defect moederbord met de zelfde problemen :') |:( .
Plus ze hebben daarbij ook nog eens mijn achterkant beschadigt.
Vandaag de telefoon weer binnen gehad. Geen additionele schade, en een prima werkend nieuw (Pools) moederbord met de laatste software erop.

Ben aangenaam verrast moet ik zeggen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Nou na wat heen en weer communicatie tussen mij en Samsung, de schade bij Dynafix gemeld (die niet eens reageren) en op aanraden van Samsung zelf de toestel nogmaals gemeld voor reparatie. Hij is vandaag opgehaald dus ik ben benieuwd.

Edit: Zag net op de reparatie status pagina dat mijn toestel klaar is, uit de service handelingen kan ik uitmaken dat ze de moederbord (nogmaals) vervangen hebben en uit een andere dat ze een onderdeel hebben vervangen mijn bekraste achterkant neem ik aan kan de servicebon niet inzien dus weet niet zeker. Toestel heb ik morgen weer dus we wachten het wel af.

Edit 2: toestel is weer binnen achterkant is vervangen dus dat is netjes maar het euvel zit er nog steeds nu, gelukkig heeft de 7.0 update het verholpen (of verborgen) maar nu merk ik dat er een stukje stof bij de front camera zit (tussen de glas en de camera). Ik wordt hier zo moe van :O ;( . Heb nu de telefoon twee keer opgestuurd twee maal hebben ze het probleem niet verholpen en twee maal is de telefoon met schade terug gekomen wie biedt er voor mij solaas in deze kwestie :'( .

[ Voor 74% gewijzigd door R0987 op 02-03-2017 22:03 . Reden: Foutmelding komt nog steeds de 7.0 update heeft niks verholpen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
MerijnB schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:51:
lang en treurig Dynafix verhaal...
Mijn toestel kwam terug met werkend scherm, helaas wel met nieuwe problemen. Mensen die me bellen horen erg veel 'herrie', ze horen ook zichzelf erg hard terug, alsof hij op speaker staat zeg maar. Met de carkit of oortje geen probleem.
Ik hoopte een beetje dat een software probleem zou zijn, dus ik heb de Nougat update afgewacht, helaas heeft dit niets verholpen. Dus maar weer een repeat aangevraagd.

Ik heb de telefonist(e) die de storing aanneemt het probleem laten horen en laten omschrijven (ze heeft dus opgeschreven dat ze zelf deze problemen heeft gehoord). Na een paar dagen kreeg ik deze mail:
In navolging van een bericht uit onze reparatie afdeling willen wij u graag melden dat de opgegeven klacht niet is geconstateerd. Het toestel heeft meerdere tests zonder problemen doorlopen en werkt volledig naar behoren. Het toestel is met een software update retour gestuurd.

Mocht u van mening zijn dat er alsnog klachten in het toestel zelf zitten, dan is het mogelijk om het toestel overnieuw aan te melden voor reparatie. Wanneer er vervolgens geen klachten gevonden kunnen worden kan het zijn dat er onderzoekskosten in rekening gebracht worden.
Ik heb meteen terug gemaild dat ze nog maar eens moeten kijken omdat hun eigen personeel het probleem eerder al wel had vastgesteld, maar dat had natuurlijk geen zin. Toestel is vandaag binnengekomen, één keer bellen en het probleem was er overduidelijk nog.
Nog maar eens gebeld met Dynafix, telefoniste kon ook duidelijk horen dat het probleem aanwezig was maar kon niet vertellen waarom de monteur met zijn tests niets heeft vastgesteld, dat moest de reparatieafdeling maar vertellen. De mevrouw van de reparatieafdeling was het er ook mee eens dat er niets van klopt, maar kon ook niets vertellen ("het is echt heel vreemd hoor" 8)7 ).

Nu dus de 3e repeat aangevraagd, het blijft bizar dat een bedrijf dat zelf continu met kosten dreigt (zie quote boven, maar ook als je niet snel genoeg de retourafspraak planned, of als je niet lang genoeg van te voren je retour / ophaalafspraak afmeld) zelf zo keer op keer kan falen en bergen van je tijd inneemt met hun 'service' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Is het niet zo dat ze bij de derde reparatie poging meestal overgaan tot omruiling want zoiets heb ik namelijk gehoord.

Edit: (Misschien wat voortgang?) Samsung heeft in mijn geval de boel bij hun laten escaleren, kan iemand mij vertellen die hier eerder ervaring mee heeft gehad wat ik hiervan kan verwachten? :?

[ Voor 48% gewijzigd door R0987 op 07-03-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:17
Oh god, mijn tv wordt vandaag geleverd door Dynalogic en nu zie ik allemaal negatieve ervaringen hier : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:33:
Oh god, mijn tv wordt vandaag geleverd door Dynalogic en nu zie ik allemaal negatieve ervaringen hier : (
Is je televisie gerepareerd of wordt het enkel door Dynalogich geleverd? Op Dynalogic is immers niets aan te merken. Enige nadeel is de kosten die ze in rekening brengen voor het bellen naar het Nederlandse nummer, maar verder is de dienst goed.

Duidelijk communicatie en goede service. Mijn wasmachine en droger zijn ook door Dynalogic bezorgd. Helemaal tevreden! Ze vroegen zelfs of ik de droger op de wasmachine wilde laten zetten.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:17
dennisk. schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:39:
[...]
Is je televisie gerepareerd of wordt het enkel door Dynalogich geleverd? Op Dynalogic is immers niets aan te merken. Enige nadeel is de kosten die ze in rekening brengen voor het bellen naar het Nederlandse nummer, maar verder is de dienst goed.

Duidelijk communicatie en goede service. Mijn wasmachine en droger zijn ook door Dynalogic bezorgd. Helemaal tevreden! Ze vroegen zelfs of ik de droger op de wasmachine wilde laten zetten.
Oke gelukkig :) wordt alleen geleverd. Besteld via bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
Ik zou gister gebeld worden door samsung om te bespreken hoe we verder gaan met mijn case, tegen 3 uur aan niks van ze gehoord dus ik bellen met ze, de medwerker die ik sprak zou het neerleggen bij die gene die er over ging en die zou zo snel mogelijk met contact opnemen, het is bijna sluitingstijd en nog steeds geen belletje gekregen dus ik weer (geïrriteerd) bellen is de gene die me zou bellen al naar huis gegaan 8)7 .

Wat hebben bedrijven nou met het maken van belafspraken om vervolgens zich er niet aan houden |:( , ik wordt er zo moe van om er steeds zelf achteraan te gaan omdat ze niet doen wat ze beloven :( .

Edit: Op aanraden van Samsung het toestel nogmaals aangemeld voor reparatie, zie nu dat volgens de reparatie status er is over gegaan naar omruiling dus eind goed al goed?

[ Voor 65% gewijzigd door R0987 op 16-03-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vorige week mijn S6 aangeboden ter reparatie. Ik heb het toestel terug gekregen en ik heb het idee dat ik met een hobbyclub te maken heb gehad. Er zit een luchtbubbel onder de bezel en de notificatieled is verschoven.

Ik heb dit aangemeld via mail waarna ik een algemeen schrijven terugkreeg dat ik het toestel maar opnieuw aan moet bieden (hoe dat dan moet wordt in het midden gelaten).

Heeft het überhaupt zin om dit te doen? De luchtbubbel is duidelijk zichtbaar en een verschoven led is ook makkelijk te zien dus geloof voor geen seconde dat die gasten aan kwaliteitscontrole doen. Ik ben dan eerlijk gezegd ook bang dat ik het toestel nog verkloter terugkrijg. Uw ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0987
oef! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:03:
Vorige week mijn S6 aangeboden ter reparatie. Ik heb het toestel terug gekregen en ik heb het idee dat ik met een hobbyclub te maken heb gehad. Er zit een luchtbubbel onder de bezel en de notificatieled is verschoven.

Ik heb dit aangemeld via mail waarna ik een algemeen schrijven terugkreeg dat ik het toestel maar opnieuw aan moet bieden (hoe dat dan moet wordt in het midden gelaten).

Heeft het überhaupt zin om dit te doen? De luchtbubbel is duidelijk zichtbaar en een verschoven led is ook makkelijk te zien dus geloof voor geen seconde dat die gasten aan kwaliteitscontrole doen. Ik ben dan eerlijk gezegd ook bang dat ik het toestel nog verkloter terugkrijg. Uw ervaringen?
Hoe heb je hem de eerste keer opgestuurd voor reparatie via de winkelier of aangemeld via samsung.drmobile.nl dan zou ik hem gewoon via dezelfde weg aanmelden? Mijn advies is hem ook sowiezo opnieuw op te sturen want je hebt namelijk drie maanden garantie op de reparatie , maar voordat je hem verzendt eerst goede fotos maken want als ze het voor elkaar krijgen om je toestel nog steeds beschadigt terug te sturen zou ik daar dan ook gewoon fotos van maken en dan daarmee herrie schopen bij samsung zelf niet meer bij dynafix.

[ Voor 3% gewijzigd door R0987 op 20-03-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
heeft iemand ervaring met Dynafix over de levertijd. ik heb namelijk mijn sony xperia c5 ultra opgestuurdt op 16-02-2017 en ik zit nog steeds te wachten.

bij dynafix staat bij mij nog steeds op wachen op onderdelen .
heb ze gebeld en hij lag bij Sony voor reparatie. heb dar een mailtje over gehad dat de onderdelen besteld zijn maar nog niet geleverd. dit heb ik 2 week terug gedaan en nog steeds niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Ik heb mijn LG G Watch R opgestuurd naar Dr Mobile, op aanraden van LG zelf.

Ik zie nu pas dat dr mobile van Dynafix is. Tot nu lijkt alles normaal te gaan, maar ik hou mijn hart vast als ik deze thread lees...

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:03
Joran schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:29:
Ik heb mijn LG G Watch R opgestuurd naar Dr Mobile, op aanraden van LG zelf.

Ik zie nu pas dat dr mobile van Dynafix is. Tot nu lijkt alles normaal te gaan, maar ik hou mijn hart vast als ik deze thread lees...
bij mij is het dus niet goed gegaan.
hier mijn g watch r ook opgestuurd en kreeg binnen een paar dagen een rekening omdat het toestel niet meer binnen garantie zou zitten. aanschafdatum van de watch was 14 maanden geleden. ik kreeg als reactie van dynafix (drmobile) dat lg maar 1 jaar garantie geeft op de watch. direct contact opgenomen met lg en die waren best verrast. ze zijn er in iedergeval voor mij achteraan aan het gaan en waren not amused over de reactie die ik van dynafix heb ontvangen. heb ze ook maar alle communicatie doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

RenaldoN schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:01:
[...]

bij mij is het dus niet goed gegaan.
hier mijn g watch r ook opgestuurd en kreeg binnen een paar dagen een rekening omdat het toestel niet meer binnen garantie zou zitten. aanschafdatum van de watch was 14 maanden geleden. ik kreeg als reactie van dynafix (drmobile) dat lg maar 1 jaar garantie geeft op de watch. direct contact opgenomen met lg en die waren best verrast. ze zijn er in iedergeval voor mij achteraan aan het gaan en waren not amused over de reactie die ik van dynafix heb ontvangen. heb ze ook maar alle communicatie doorgestuurd.
Spannend dan!
Gelukkig zegt LG wel dit.

Hoe lang heeft dynafix jouw horloge vast gehouden? Loopt dit nog steeds? Hoe lang hebben ze hem al?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Joran schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Spannend dan!
Gelukkig zegt LG wel dit.

Hoe lang heeft dynafix jouw horloge vast gehouden? Loopt dit nog steeds? Hoe lang hebben ze hem al?
ze hebben mijn horloge nog steeds. gelukkig heb ik uit de mail ook nog van lg bericht dat men zeg 2 jaar.
Dynafix zegt echter nee hoor lg levert maar 1 jaar:

Reactie Dynafix:

Bij navraag geeft men vanuit LG aan dat op een smartwatch maar 1 jaar garantie van toepassing is.
De prijsopgave is dan ook terecht gemaakt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie LG:

Bedankt voor uw bericht en de aanvullende gegevens. We zullen dit met spoed oppakken, en u later van dienst zijn met een inhoudelijk reactie. We hopen dit natuurlijk te corrigeren, omdat de garantie 2 jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
RenaldoN schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:14:
[...]

ze hebben mijn horloge nog steeds. gelukkig heb ik uit de mail ook nog van lg bericht dat men zeg 2 jaar.
Dynafix zegt echter nee hoor lg levert maar 1 jaar:

Reactie Dynafix:

Bij navraag geeft men vanuit LG aan dat op een smartwatch maar 1 jaar garantie van toepassing is.
De prijsopgave is dan ook terecht gemaakt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie LG:

Bedankt voor uw bericht en de aanvullende gegevens. We zullen dit met spoed oppakken, en u later van dienst zijn met een inhoudelijk reactie. We hopen dit natuurlijk te corrigeren, omdat de garantie 2 jaar is.
Maar gaat daar dan iets mis bij Dynafix, of intern bij LG. Dynafix geeft aan dat LG naar hun toe 1 jaar communiceert, terwijl ze naar jou duidelijk 2 jaar communiceren. De kans lijkt mij hier groter dat LG hier de zaakjes niet op orde heeft op de afdeling die met Dynafix communiceerd dan dat Dynafix zelf regels gaat maken (want dat kan ze hun certificering voor LG kosten en daarmee flink wat omzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

Ik heb afgelopen woensdag dus mijn horloge aangemeld en opgestuurd. Ik heb zojuist een uitstekende mail binnen gekregen met factuur, en twee foto's. De foto's zijn van het horloge, waarvan 1 in geopende staat (moederbord zichtbaar). Hier is duidelijk te zien dat er iets nat is geworden. Er zit rond een ic'tje een wit laagje koek (ja bah). Op de factuur staat dus ook dat er waterschade is en dus geen garantie geldt.

Ik ga ze nu terug mailen dat het horloge IP67 waterdicht hoort te zijn. Hopelijk doen ze daar nog iets mee.

Prijsopgave is overigens 223 euro, dit heb ik er natuurlijk niet voor over.

Edit: voor wie geinteresseerd is: de foto van het defect. Ook zie ik een soort van zwartblakering er rechts boven? (op het alluminium)

[ Voor 13% gewijzigd door Joran op 01-05-2017 17:56 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Lijkt ook wel of er wat roest op de schroef rechtsboven zit.

Ik denk trouwens niet dat Dynafix veel kan en mag doen doen met de melding dat het horloge IP67 hoort te zijn daar dit de conclusie niet zal veranderen. Deze klacht zal je verwacht ik bij de verkoper van het horloge (eerste stap) of de fabrikant (2de stap) neer moeten leggen, die dan in het beste geval Dynafix opdracht geven de opdracht alsnog onder garantie uit te voeren. Maar ik ben er een beetje bang voor dat beide zullen proberen het op jou af te wentelen, tenzij het horloge jonger is dan 6 maand, want dan dat voor de verkoper lastig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Dennism schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:22:
[...]

Maar gaat daar dan iets mis bij Dynafix, of intern bij LG. Dynafix geeft aan dat LG naar hun toe 1 jaar communiceert, terwijl ze naar jou duidelijk 2 jaar communiceren. De kans lijkt mij hier groter dat LG hier de zaakjes niet op orde heeft op de afdeling die met Dynafix communiceerd dan dat Dynafix zelf regels gaat maken (want dat kan ze hun certificering voor LG kosten en daarmee flink wat omzet).
lijkt mij toch eerder na alle verhalen op internet er persoonlijke ervaring dat dit een ding van Dynafix is.
ik geef ze in iedergeval niet het voordeel van de twijfel. vanuit onze regelgeving heb je toch ook minimaal 2 jaar garantie op welk product dan ook. dat bij het tweede jaar jij de bewijslast moet leveren is in dit verhaal niet van toepassing omdat men gewoon zegt klaar einde garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
RenaldoN schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:32:
[...]

lijkt mij toch eerder na alle verhalen op internet er persoonlijke ervaring dat dit een ding van Dynafix is.
ik geef ze in iedergeval niet het voordeel van de twijfel. vanuit onze regelgeving heb je toch ook minimaal 2 jaar garantie op welk product dan ook. dat bij het tweede jaar jij de bewijslast moet leveren is in dit verhaal niet van toepassing omdat men gewoon zegt klaar einde garantie.
Dynafix heeft er niets aan om richting jou 1 jaar te communiceren wanneer LG tegen hun 2 jaar zegt. Dat is voor hun namelijk enkel een risico op minder omzet. Valt het namelijk onder de garantie van LG, zoals LG tegen de consument zegt in dit geval betaald LG Dynafix, nu moeten ze maar hopen dat de klant akkoord geeft. Dynafix heeft dus in de basis niets te winnen hier door te roepen dat LG 1 jaar richting hun communiceert terwijl ze dat niet zouden doen.

Verder lees je inderdaad veel over Dynafix op internet, echter is een groot deel van deze "klachten" te herleiden naar consumenten die niet weten hoe het proces omtrent non-conformiteit / fabrieksgarantie in elkaar steekt of niet weten hoe dit wettelijk werkt en daardoor klagen over Dynafix terwijl ze eigenlijk moet klagen over hun verkoper dan wel de fabrikant van hun product. Niet dat Dynafix geen fouten maakt, en sommige klachten zijn ook zeker terecht (denk bijv. aan slecht uitgevoerde reparaties).

Maar als consument zijnde is het mist slimme wat je kan doen direct met Dynafix gaan communiceren, zij zijn namelijk in een beroep op non-conformiteit dan wel fabrieksgarantie proces altijd slechts een 3de partij voor de consument, waar de consument geen directe rechten heeft. Zorg er dus altijd voor dat je ofwel direct met je verkoper communiceert (bij een beroep op non-conformiteit) , of wel met de fabrikant (bij een beroep op fabrieksgarantie) en het gehele proces ook via deze partijen laat verlopen, zij zijn namelijk de partijen waarbij je juridisch gezien rechten hebt, bij Dynafix heb je deze niet. Direct communiceren met Dynafix kan je in het beste geval een paar dagen snellere service opleveren, en in het slechtste geval een kastje naar de muur scenario dat alleen maar tijd kost en frustratie oplevert en waar geen van de partijen (verkoper of fabrikant) nog verantwoordelijkheid voelt.

Dynafix krijgt bijv. van de fabrikanten (vaak strenge) normen opgelegd waarmee zij moeten bepalen of iets binnen fabrieksgarantie valt of niet. Als Dynafix zich aar niet aan houdt kunnen ze hun certificering voor die fabrikant verliezen en daarmee de reparatie bevoegdheid voor die fabrikant als erkende reparateur. Dat iets niet binnen fabrieksgarantie wil niet betekenen dat je op zo'n moment totaal geen wettelijke rechten meer hebt, de verkoper van het product is namelijk gebonden aan de strengere wettelijke regels opgezet door onze overheid.

Dat de consument in de regel minimaal 2 jaar een beroep kan doen op non-conformiteit klopt (in Nederland zelfs tijdens de gehele levensduur van het product). Echter heb je dit recht wettelijk gezien alleen bij de verkoper, niet bij de fabrikant (die mag zijn eigen termijn voor fabrieksgarantie vaststellen, met eigen voorwaarden, die nadeliger mogen zijn (en dat vaak dus ook zijn) dan de voorwaarden waaraan de verkoper zich wettelijk moet houden), wil je dus gebruikmaken van dit wettelijk recht zal het beroep van de consument op non-conformiteit ook via de verkoper moeten lopen, ga je direct naar de fabrikant of zelfs direct naar Dynafix zal dit niet van toepassing zijn en kun je dus in een situatie komen dat volgens de voorschriften van de fabrikant Dynafix moet aangeven dat fabrieksgarantie niet van toepassing is en probeer dan je gelijk nog maar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

Dennism schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:00:
Lijkt ook wel of er wat roest op de schroef rechtsboven zit.

Ik denk trouwens niet dat Dynafix veel kan en mag doen doen met de melding dat het horloge IP67 hoort te zijn daar dit de conclusie niet zal veranderen. Deze klacht zal je verwacht ik bij de verkoper van het horloge (eerste stap) of de fabrikant (2de stap) neer moeten leggen, die dan in het beste geval Dynafix opdracht geven de opdracht alsnog onder garantie uit te voeren. Maar ik ben er een beetje bang voor dat beide zullen proberen het op jou af te wentelen, tenzij het horloge jonger is dan 6 maand, want dan dat voor de verkoper lastig gaan.
1e stap: Dixons..
2e stap: LG, die mij naar dr mobile/dynafix heeft verwezen

Ik heb thuis het boekje met, als het goed is, de complete garantievoorwaarden nog liggen. Vanmiddag even lezen of er in staat dat waterschade kan gebeuren.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook relevant is wat redelijkerwijs verwacht mag worden. Je kan bijvoorbeeld niet IP67 adverteren, en dan waterschade door regen uitsluiten ergens in de voorwaarden.

Ik denk dan ook dat je een sterk argument hebt met de IP67 spec; ze zullen wel heel duidelijk uiteen moeten zetten dat je verder gegaan zou zijn dan wat onder IP67 zou moeten kunnen willen ze garantie kunnen weigeren.

Maar zoals al vaker gezegd (en te lezen in de sticky); benader altijd eerst de verkoper. Dat is waar je je wettelijke recht hebt. Zelfs als LG meent te stellen dat garantie 1 jaar is, dan mag de verkoper je alsnog geen garantie weigeren. Hoe de verkoper het dan met de fabrikant oplost is niet jouw probleem.
Wel een probleem kan dat zijn als inderdaad Dixons de verkoper was, want die is eind 2015 faillietverklaard. Er was toen wel een doorstart, waarna winkels alsnog gesloten zijn later. De vraag is dan of bij de doorstart verplichtingen zijn overgenomen, of dat je de aankoop na de doorstart hebt gedaan.

Dus kijk even na wanneer je hem precies gekocht hebt; mocht het zo zijn dat je door faillissement niet meer bij de verkoper terecht kan, dan kan het inderdaad zijn dat LG maar 1 jaar wenst te geven - ze hoeven in principe de eindklant direct überhaupt geen garantie te verlenen. Als dat zo is, zou ik me wenden tot LG en om uitleg over de IP67 vragen indien het door Dynafix niet opgelost wordt. Bij LG heb je meer kans op flexibiliteit dan bij Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1TM1X
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 16:07
Ik heb mijn smartwatch opgestuurd naar Sony en heb als ik dit topic lees de vaste dynafix problemen.

Eerst was het volgens hen valschade(geen garantie), toen ik vroeg hoe dit mogelijk was aangezien er geen kras/barst te zien was op het hele toestel is de schade veranderd naar waterschade(dus ook geen garantie).

Toen ik Sony zelf vroeg of dynafix altijd met oorzaken buiten garantie gokt is de schade nogmaals veranderd, nu is het een gebarsten lcd(je kan het al raden geen garantie)

En dat allemaal bij een toestel van 6maand oud dat plots kokend heet en met een grote vlek op het scherm uit de oplader kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Ook ik kan me melden..

Hebben vorige week woensdag een iPhone 6 Plus opgestuurd waarvan het glas en LCD kapot waren, me moeder heeft keurig een verzekering voor de telefoon en heb gezegd dat ik het voor d'r zou regelen, zo gezegd zo gedaan, aangemeld bij de verzekeringsmaatschappij en vervolgens opgestuurd naar Dynafix met track en trace. Track en trace geeft tot dusver aan dat het pakketje is aangekomen maar nog geen bevestiging gehad, ook niet na flink wat heen en weer gebel.
Had de iPhone ook naar de plaatselijke Turk kunnen brengen, maar door eerdere ervaringen heb ik m'n moeder het niet aangeraden en het door een "erkend" bedrijf te laten doen. Tot nu toe heb ik er spijt van (helaas).

Word vervolgd..

Edit;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Dennism schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:22:
[...]

een kleine update,

LG was ook niet te spreken over dynafix en heeft nadat ik bij hun een klacht had ingediend zelf contact opgenomen met lg om mijn smartwactch daar weg te halen. ze hebben de smartwatch bij dynafix weggehaald en naar een ander reparatiecentrum gestuurd. heb netjes bericht hierover gekregen. ik zit ondertussen nog wel te wachten tot dat ik het horloge terug heb maar so far ben ik blij met LG. persoon aan de telefoon was ook zeker geen standaard callcenter miep en ze gingen het handelen van dynafix/drmobile intern evalueren en eventueel extra maatregelen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Even een simpel vraagje tussendoor, moet ik mijn telefoon ook verpakken als Dynalogic hem komt ophalen? Of doen hun zelf de telefoon in een verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Speedbok schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:40:
Even een simpel vraagje tussendoor, moet ik mijn telefoon ook verpakken als Dynalogic hem komt ophalen? Of doen hun zelf de telefoon in een verpakking?
En wat zei Dynafix zelf toen je het ze vroeg?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Yorinn schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:54:
[...]

En wat zei Dynafix zelf toen je het ze vroeg?
Niks, die zijn in het weekend gesloten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Speedbok schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:40:
Wordt voor je ingepakt. Toestel gewoon los zonder doos. Simkaart wordt gewisseld als je een goede koerier hebt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Adres staat verkeerd op de order. Ze zouden 's avonds komen, dus ik bellen: "Geen probleem, passen we aan"

Half uur later:

"- Niet geleverd, afspraak geannuleerd door klant"

8)7

Nooit meer gezien.... Wat een bedrijf. Wist op het moment van plannen niet dat het Dynalogic was, anders had ik wel ergens anders gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
  • Laatst online: 15-09 12:43
Vorige week mijn Samsung S6 rechtstreeks bij dr mobile (dynafix) aangemeld voor een garantiekwestie (de 3.5mm jack was lam). Ik kwam op de site van dr mobile via de website van Samsung zelf. Ophalen ging snel. Een paar dagen later had ik het toestel weer terug. Als bonus hebben ze ook de accu vervangen. Die was trouwens ook wel aan vervanging toe, na bijna 2 jaar. Ook staat op de bon dat de display module ook is vervangen. Met mijn scherm was niets mis, maar een nieuwe kan nooit kwaad. Alles werkt weer prima en 0 euro aan kosten.

Ik wist op voorhand niet dat er veel slechte reviews over dit bedrijf waren, anders was ik huiverig geweest om de garantiekwestie rechtstreeks af te handel in plaats van via de winkel.

Al met al ben ik zeer tevreden. De S6 is weer als nieuw. Van mij krijgen ze een pluim.

> En nee, ik werk er niet en heb ook geen (financiële) belangen bij dit bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

AMDminer schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:04:
Vorige week mijn Samsung S6 rechtstreeks bij dr mobile (dynafix) aangemeld voor een garantiekwestie (de 3.5mm jack was lam). Ik kwam op de site van dr mobile via de website van Samsung zelf. Ophalen ging snel. Een paar dagen later had ik het toestel weer terug. Als bonus hebben ze ook de accu vervangen. Die was trouwens ook wel aan vervanging toe, na bijna 2 jaar. Ook staat op de bon dat de display module ook is vervangen. Met mijn scherm was niets mis, maar een nieuwe kan nooit kwaad. Alles werkt weer prima en 0 euro aan kosten.

Ik wist op voorhand niet dat er veel slechte reviews over dit bedrijf waren, anders was ik huiverig geweest om de garantiekwestie rechtstreeks af te handel in plaats van via de winkel.

Al met al ben ik zeer tevreden. De S6 is weer als nieuw. Van mij krijgen ze een pluim.

> En nee, ik werk er niet en heb ook geen (financiële) belangen bij dit bedrijf.
't is natuurlijk niet zo dat elke reparatie op zich mis gaat, wel buitenproportioneel veel. Je zult waarschijnlijk gewoon een van de betere reparateurs (en controleurs) gehad hebben.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
GreNade schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:12:
[...]

't is natuurlijk niet zo dat elke reparatie op zich mis gaat, wel buitenproportioneel veel. Je zult waarschijnlijk gewoon een van de betere reparateurs (en controleurs) gehad hebben.
Na het zien van de vele slechte verhalen, heb ik inderdaad het gevoel dat ik van geluk mag spreken.

Tegelijkertijd ben ik benieuwd naar hoeveel toestellen zij daadwerkelijk verwerken en hoe de verhouding is tot het aantal klachten. Dat zegt meer dan absolute aantallen. Hoe dan ook, ik ga het niet uitzoeken en ben gewoon blij met hoe het voor mij is verlopen. Dit positieve tegengeluid wilde ik laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

AMDminer schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:22:
[...]

Na het zien van de vele slechte verhalen, heb ik inderdaad het gevoel dat ik van geluk mag spreken.

Tegelijkertijd ben ik benieuwd naar hoeveel toestellen zij daadwerkelijk verwerken en hoe de verhouding is tot het aantal klachten. Dat zegt meer dan absolute aantallen. Hoe dan ook, ik ga het niet uitzoeken en ben gewoon blij met hoe het voor mij is verlopen. Dit positieve tegengeluid wilde ik laten horen.
Ik weet niet, bij mij is het 6 keer achter elkaar misgegaan, en kwam de laatste keer het toestel echt gehavend weer terug (zie plaatje). En dan durven claimen dat de toestellen 'Onderhevig zijn aan strenge kwaliteitscontrole'. Beetje raar dat zowel de reparateur, als de gene die mijn toestel zou moeten controleren dit niet gezien hebben.

't is maar 1 ervaring, en misschien is het wel pure pech geweest, maar het geeft mij geen goed gevoel. Heb bij de aanschaf van mijn nieuwe toestel zelfs in overweging genomen dat Dynafix mijn merk niet repareert.

xperia dynafix

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
AMDminer schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:22:
[...]

Rond de 3 a 4 duizend per week. Heb er een rondleiding gehad voor mijn werk!😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
GreNade schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:12:
[...]

Heb je ook enige officiële cijfers om deze bewering te staven? Heb een redelijke periode deels in telecom business gezeten bij een oud werkgever en in die periode zaten ze jaar op jaar (op alle gevallen die via ons liepen) op ruim >1% van de procedures waarbij achteraf klachten waren. Iedere klacht is er een teveel, maar uiteindelijk was het niet zo dat wij bij Dynafix significant grotere issues zagen met mislukte reparaties dan bij andere gecertificeerde reparateurs.

Bedenk je ook dat bijna alle reparaties waarbij het goed gaat je meestal achteraf niets hoort, terwijl zaken waarbij fouten gemaakt worden, wat uiteraard voor de eigenaar van dat toestel zeer zeer vervelend is veel vaker breed uitgemeten worden in reviews, op klachten sites en topics als deze. Dit zorgt sowieso al voor een scheve kijk op zaken en een bepaalde bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Dennism schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:40:
[...]

Heb je ook enige officiële cijfers om deze bewering te staven? Heb een redelijke periode deels in telecom business gezeten bij een oud werkgever en in die periode zaten ze jaar op jaar (op alle gevallen die via ons liepen) op ruim >1% van de procedures waarbij achteraf klachten waren.
Ik ga er vanuit dat de meeste hier uit eigen ervaring spreken en dat hier geen officiële cijfers over zijn. Vanuit mijzelf: ik heb in de afgelopen 15 jaar denk ik tussen de 15 en 20 keer Dynafix 'nodig gehad' (zakelijk en privé). Ik denk dat bij 40% - 50% iets mis is gegaan. Nu neem ik wel de hele keten mee, dus ook transport, ik weet dat lijkt Dynalogic een ander bedrijf is, maar ik heb er niets mee te maken dat Dynalogic een ander bedrijf voor vervoer inhuurt. Ik neem meerdere problemen met één reparatie ook niet mee (het gebeurt zelden dat het bij één repeat blijft), dus je zou kunnen stellen dat het foutpercentage (voor mij) nog hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 13:34
Ik ben niet vaak actief op het forum, maar deel nu toch even mijn ervaring met Dynafix die nog steeds gaande is.

Maandje terug kwam ik een probleem tegen op mijn scherm van mijn HTC 10. Middelste stuk die horizontaal loopt over scherm is niet meer responsive voor aanrakingen. Factory (soft/hard) reset geprobeerd, werkte helaas niet, dus was het een probleem met de hardware. De digitizer was de boosdoener las ik.

Ik heb HTC Nederland gebeld om te vragen wat ik kan doen en zij hebben voor mij een ticket aangevraagd voor Dynafix. Ik was verrast, omdat ik dacht dat het wel via HTC zelf zou gaan, maar goed. De volgende week op 26 juni is mijn HTC 10 opgehaald door Dynafix. Vriendelijke en vlotte bezorger, kreeg te horen dat ik via de website de track&trace status kon volgen. Was dus ook het geval, redelijk netjes tot nu toe, want ik had dit niet echt verwacht na dat ik de slechte reviews had gelezen. Kreeg zelfs nog antwoord op mijn berichtje die ik had gestuurd via facebook.

De updates liepen goed door, tot de 28e van juni. De laatste update is van die woensdag en heb nu al twee weken niks meer gehoord. 'Reparatie Intern - Wacht op onderdelen' is de laatste update.

Dit duurt mij wel erg lang, dus ben benieuwd of er mensen zijn die ook zo lang moesten wachten op hetzelfde punt. Ik kan me voorstellen dat het even duurt voordat zulke onderdelen ontvangen zijn, maar ik begin mijn htc 10 toch echt te missen. Ik hoor graag van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
klaps schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:07:
Ik ben niet vaak actief op het forum, maar deel nu toch even mijn ervaring met Dynafix die nog steeds gaande is.

Maandje terug kwam ik een probleem tegen op mijn scherm van mijn HTC 10. Middelste stuk die horizontaal loopt over scherm is niet meer responsive voor aanrakingen. Factory (soft/hard) reset geprobeerd, werkte helaas niet, dus was het een probleem met de hardware. De digitizer was de boosdoener las ik.

Ik heb HTC Nederland gebeld om te vragen wat ik kan doen en zij hebben voor mij een ticket aangevraagd voor Dynafix. Ik was verrast, omdat ik dacht dat het wel via HTC zelf zou gaan, maar goed. De volgende week op 26 juni is mijn HTC 10 opgehaald door Dynafix. Vriendelijke en vlotte bezorger, kreeg te horen dat ik via de website de track&trace status kon volgen. Was dus ook het geval, redelijk netjes tot nu toe, want ik had dit niet echt verwacht na dat ik de slechte reviews had gelezen. Kreeg zelfs nog antwoord op mijn berichtje die ik had gestuurd via facebook.

De updates liepen goed door, tot de 28e van juni. De laatste update is van die woensdag en heb nu al twee weken niks meer gehoord. 'Reparatie Intern - Wacht op onderdelen' is de laatste update.

Dit duurt mij wel erg lang, dus ben benieuwd of er mensen zijn die ook zo lang moesten wachten op hetzelfde punt. Ik kan me voorstellen dat het even duurt voordat zulke onderdelen ontvangen zijn, maar ik begin mijn htc 10 toch echt te missen. Ik hoor graag van jullie :)
Neem contact op met HTC. Zij hebben het ticket aangevraagd. Niet dynafix zelf gaan bellen. Kost je bakken geld. Je hebt te dealen met HTC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 13:34
Toevallig vandaag eindelijk weer een update :) telefoon is gerepareerd (nieuw display) en wordt binnenkort verzonden. Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak1978
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:56
Hier ook ervaring met Dynafix jammer genoeg. Mijn Samsung S7 was gevallen en scherm gebarsten. Dus via Samsung aangemeld (goedkoopste optie) en deze opgestuurd.

Heeft totaal een week geduurd (5 werkdagen). Alleen bij terug komst bleek dat ik totaal geen verbinding meer krijg met het netwerk. verschillende SIM kaarten geprobeerd en hetzelfde verhaal. Ook meerder resets uitgevoerd.

Wel leuk dat er een kaartje bijzit dat alles uitvoerig getest is...

Hij is weer terug bij Dynafix en ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Ik heb een week geleden mijn mobiel via Huawei maar dr mobile gestuurd (dynafix). Er staat nu de heletijd "wachten op ontvangst toestel"... Terwijl hij volgens DPD allang is geleverd aan hen. Is die status dan ergens anders voor of gaat hier dan toch echt iets mis? Ook gaat het niet om mijn Nexus 6P met bootloop issue, maar staat er bij product " Huawei charger" en niet Huawei Nexus 6P... Had al een bericht gestuurd en die zei dat het was aangepast (mooi niet dus) en dat mijn status "in behandeling" is. Ondertussen ook geen updates meer gehad terwijl het 2-4 werkdagen zou duren...

Ik hoop op zijn minst dat hij nog wel ooit een keer (heel) thuiskomt, alleen dat gevoel heb ik niet meer zo...

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Broodje_Aap schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:40:
Ik heb een week geleden mijn mobiel via Huawei maar dr mobile gestuurd (dynafix). Er staat nu de heletijd "wachten op ontvangst toestel"... Terwijl hij volgens DPD allang is geleverd aan hen. Is die status dan ergens anders voor of gaat hier dan toch echt iets mis? Ook gaat het niet om mijn Nexus 6P met bootloop issue, maar staat er bij product " Huawei charger" en niet Huawei Nexus 6P... Had al een bericht gestuurd en die zei dat het was aangepast (mooi niet dus) en dat mijn status "in behandeling" is. Ondertussen ook geen updates meer gehad terwijl het 2-4 werkdagen zou duren...

Ik hoop op zijn minst dat hij nog wel ooit een keer (heel) thuiskomt, alleen dat gevoel heb ik niet meer zo...
Je hebt je telefoon zojuist naar de hel gestuurt, dit bedrijf is echt waardeloos. Het systeem waar bijgehouden word waar je mobiel is word amper iets mee gedaan. Emails en bellen geven ze bij dit bedrijf ook niks om. Had zelf een keer mijn sony xperia z ultra naar hun toe gestuurt voor een afgebroken klepje, heeft 4 maanden geduurt voor ik hem terug had. Ik hoop voor je dat het bij jou beter gaat, maar ik ben bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Timvankeulen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:51:
[...]

Je hebt je telefoon zojuist naar de hel gestuurt, dit bedrijf is echt waardeloos. Het systeem waar bijgehouden word waar je mobiel is word amper iets mee gedaan. Emails en bellen geven ze bij dit bedrijf ook niks om. Had zelf een keer mijn sony xperia z ultra naar hun toe gestuurt voor een afgebroken klepje, heeft 4 maanden geduurt voor ik hem terug had. Ik hoop voor je dat het bij jou beter gaat, maar ik ben bang van niet...
Hmm... dat klinkt niet echt als iets waar ik op sta te wachten inderdaad... Ik hoop dat het bij mij wat eerder is dan 4 maanden. Heb je in de tussentijd nog veel contact met ze opgenomen?

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Broodje_Aap schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Hmm... dat klinkt niet echt als iets waar ik op sta te wachten inderdaad... Ik hoop dat het bij mij wat eerder is dan 4 maanden. Heb je in de tussentijd nog veel contact met ze opgenomen?
Nee dit is al een tijdje geleden, maar had toen maar de oneplus 3t 128 gb gekocht omdat het veel te lang duurden. Ze hebben me in de tussentijd nog wel 1 andere 2e handse mobiel aangeboden dat was de xperia z3 maar die wou ik niet. Maar gewoon veel blijven mailen en irritatie verrichten bij dat bedrijf voordat ze iets doen. Ik hoop ook voor je dat het bij je meevalt en ze onderhand iets van verbetering in t bedrijf hebben opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Broodje_Aap schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Je stuurt hem op via Huawei. Zij zijn degene waarbij je moet zijn. Stuur ze een bericht hoe het met je toestel is. Laat hun het uitzoeken. Zij zijn degene met wie je moet dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

DiMacho schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:38:
[...]

Je stuurt hem op via Huawei. Zij zijn degene waarbij je moet zijn. Stuur ze een bericht hoe het met je toestel is. Laat hun het uitzoeken. Zij zijn degene met wie je moet dealen.
Sorry, ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb. Ik ben via hen bij Dr Mobile gekomen. Ze zeiden namelijk: "Meld je mobiel aan bij Dr Mobile en zij repareren hem.". Ik heb dit dus zelf allemaal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
Ik heb gemengde ervaringen met Dynafix.
Vorig jaar voor het eerst met mijn Nexus 6, gebarsten scherm, reisverzekering vergoedde de reparatie dus waarom ook niet. Via Motorola doorgestuurd naar Dynafix, na 3 weken had ik mijn toestel eindelijk terug.
Nergens communicatie van Dynafix, toestel bleef dagen hangen op wachten op verzending.

De andere ervaring is recentelijk, een Samsung T-580 met een losse connector van het scherm.
Ik zag de bui dus al hangen toen Samsung aan kwam met Dynafix als reparateur..
Maar, binnen 3 werkdagen had ik het toestel weer werkend terug.

Ik heb het idee dat de afhandeling van reparatie vanuit Dynafix totaal afhankelijk is van het contract met de fabrikant. Samsung lijkt dit in ieder geval een stuk beter in orde te hebben dan Motorola.
Uiteraard is het repareren van een scherm intensiever dan het opnieuw aansluiten van een connector, maar daar zit, lijkt mij, geen, dik, 2 weken verschil in.

[ Voor 9% gewijzigd door dontpickme op 25-07-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
AMDminer schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:04:

Goed.. mijn verhaal heeft een staartje gekregen en vandaag is het toestel weer naar Dynafix gestuurd voor de 3e keer. Ik ben wel klaar met Dynafix inmiddels.

Dag 1 na reparatie: inderdaad onwijs tevreden. Nieuwe accu, nieuw scherm en de audiojack werkte weer.
Diezelfde dag merkte ik ook dat de homebutton onwijs los in het scherm zat én dat het scherm aan de onderkant niet goed in het toestel zat 'geklikt'. Er zat/zit dus teveel speling op zowel het scherm als de homebutton.

Daarop direct een mancomelding aangemaakt en foto's meegestuurd. Na freaking 2 weken eindelijk reactie; "uw toestel voldoet aan alle specificaties en komt door de kwaliteitstests heen. Mancomelding afgewezen".

Aangezien ik alles via Samsung had aangevraagd, heb ik Samsung benaderd. Samsung gaf aan: stuur die unit nog maar eens op en geef ons het RMA nummer door. Dan 'escaleren' wij de boel bij Dynafix en lossen we het voor je op. Volgens afspraak opgestuurd. 2 dagen later toestel weer retour; niets gerepareerd en begeleidend schrijven; "er is niets mis met je toestel".

Hierop heb ik een filmpje gemaakt en online gezet op de online community van Samsung en bericht gestuurd via Facebook naar Samsung (telefonisch klantenservice kwam terugbelafspraken niet meer na).
De Samsung mdw die het filmpje heeft gezien erkend dat het allemaal brak bij mij is afgeleverd. Opnieuw opsturen dus en nu gaan ze de zaak echt 'escaleren'.

Vandaag dus weer opgehaald. Ik houd mijn hart vast.

Al met al met ik tevreden met Samsung, aangezien zij echt wel welwillend zijn en meedenken over een oplossing. Dynafix is inmiddels ook bij mij volledig afgeschreven. Ze durven blijkbaar hun eigen fout(en) niet te erkennen en op te lossen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
AMDminer schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:20:
[...]

Goed.. mijn verhaal heeft een staartje gekregen en vandaag is het toestel weer naar Dynafix gestuurd voor de 3e keer. Ik ben wel klaar met Dynafix inmiddels.

[...]
Toestel vandaag retour gekregen. Met de nodige argwaan de doos geopend. Op reparatiebon: "Cosmetische reparatie" en "Je klacht werd veroorzaakt door een defect onderdeel. We hebben het defecte onderdeel vervangen voor een nieuwe".

En inderdaad, de homebutton zit er weer 'beter' in, net als het scherm.

Al met al ben ik blij dat Samsung mij hierin heeft ondersteund en mijn vertrouwen in Samsung is dan ook hersteld. Over Dynafix ben en blijf ik niet (meer) te spreken vanwege mijn slechte ervaringen met deze (in mijn ogen) stugge en logge organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjonkers1989
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 14:37
Ik heb met Dynafix ook hele rare dingen gehad.
Het gaat hier om een htc one 10.
De klacht was trouwens alleen een gebroken scherm en me tril motortje was kapot.
Ik heb op 4-7 mijn telefoon laten ophalen bij mij thuis.
Op 7-7 is mijn toestel naar het reparatiecentrum gebracht.
Op 10-7 is mijn toestel in behandeling genomen.
En moesten ze wachten op het scherm.
Vervolgens gingen ze er op 26-7 mee verder en hadden ze interne onderdelen vervangen en wachten ze nog op het scherm.
Ineens staat er vandaag bij dat er vochtschade is met een foto.
Nou is die foto zo wazig als wat en ik kan ook de afbeeldingen niet plaatsen bij interne onderdelen.
Dus ik vermoet dat er hier iets niet klopt van de schade die nu ineens geconstateerd word.
Net ook even nog gebeld met ze en krijgt te horen ja we kunnen wel eens wat missen.
Maar dit is wel heel erg overdreven.
Als iemand deze afbeelding kan plaatsen waar die van is graag.

Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 4-7-2017
Service-aanmelding - Bevestigd 4-7-2017
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 4-7-2017
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 7-7-2017
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-7-2017
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 7-7-2017
Reparatie repair center - In behandeling 10-7-2017
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 10-7-2017
Reparatie repair center - In behandeling 26-7-2017
Reparatie - Wacht op informatie van de verzekeraar 26-7-2017
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 26-7-2017
Reparatie repair center - In behandeling <�/td> 2-8-2017
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 2-8-2017
Reparatie repair center - Product niet te repareren 2-8-2017
Logistiek - Product klaar voor retourzending 2-8-2017

Afbeeldingslocatie: http://files.mjwebhosting.nl/7559837%20(5).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjonkers1989 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:08:
Ik heb met Dynafix ook hele rare dingen gehad.
Het gaat hier om een htc one 10.
De klacht was trouwens alleen een gebroken scherm en me tril motortje was kapot.
Ik heb op 4-7 mijn telefoon laten ophalen bij mij thuis.
Op 7-7 is mijn toestel naar het reparatiecentrum gebracht.
Op 10-7 is mijn toestel in behandeling genomen.
En moesten ze wachten op het scherm.
Vervolgens gingen ze er op 26-7 mee verder en hadden ze interne onderdelen vervangen en wachten ze nog op het scherm.
Ineens staat er vandaag bij dat er vochtschade is met een foto.
Nou is die foto zo wazig als wat en ik kan ook de afbeeldingen niet plaatsen bij interne onderdelen.
Dus ik vermoet dat er hier iets niet klopt van de schade die nu ineens geconstateerd word.
Net ook even nog gebeld met ze en krijgt te horen ja we kunnen wel eens wat missen.
Maar dit is wel heel erg overdreven.
Als iemand deze afbeelding kan plaatsen waar die van is graag.

Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 4-7-2017
Service-aanmelding - Bevestigd 4-7-2017
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 4-7-2017
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 7-7-2017
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 7-7-2017
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 7-7-2017
Reparatie repair center - In behandeling 10-7-2017
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 10-7-2017
Reparatie - Wacht op informatie van de verzekeraar 26-7-2017
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 26-7-2017
Reparatie repair center - In behandeling <�/td> 2-8-2017
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 2-8-2017
Reparatie repair center - Product niet te repareren 2-8-2017
Logistiek - Product klaar voor retourzending 2-8-2017

[afbeelding]
Type-C Poort
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste