Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-10 21:41
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:50:
[...]

Het verzetten van een afspraak is een nog kleinere moeite en zelfs dat is ivm. de drukte niet mogelijk. Je begrijpt hopelijk toch wel dat er mensen in de rij staan te wachten op een toestel of dat het toestel voor iemand anders gereserveerd is? Waarom zou jij dan dat toestel mogen, aangezien je dat toestel niet gereserveerd hebt. ;)
Ik doelde meer op winkelvoorraad.

Kom net van TPH langs en ze hadden beide demomodellen. Ik ben er uit, het wordt toch de 6+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 12:20

pvr

Gisteravond wilde ik de Iphone 6 plus reserveren, zonder succes.
Ik wilde hem niet online kopen bij de store, dus richting Amsterdam applestore.
In de rij gestaan, en ik heb mijn Iphone 6 plus 128GB ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 15:55
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:02:
[...]

Kom net van TPH langs en ze hadden beide demomodellen. Ik ben er uit, het wordt toch de 6+.
Misschien beetje off-topic, maar waarom heb je voor de 6+ gekozen?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 19:55
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:02:
[...]

Ja, maar daar staan toch mensen voor in de rij? :P Als je weer achteraan de niet-reserveringsrij zou aansluiten is dat geen probleem, daar heb je gelijk in. Maar niet met een reservering binnenkomen, en dan een telefoon uit de "winkelvoorraad" aanschaffen. ;)

Overigens komt het dan wel allemaal goed uit, dus dat scheelt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
Hoe is de lijn nu?
Enig idee qua voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
En heeft het allemaal nog lang geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 13:33

BreeeZe

Devt

Net van Typhone via twitter de bevestiging gehad dat iPhone 6 64Gb Spacegray beschikbaar is en mijn order van 09:30 waarschijnlijk vandaag verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 17:50
Net contact gehad met GSMweb, ze krijgen vandaag een levering binnen maar weten niet hoeveel. Heb 19de om 00:45 besteld maar ze kon me wel vertellen dat ik waarschijnlijk niet bij de eerste levering zit.

Betreft een iphone 6 64gb space gray verlenging Hi, zo te lezen heeft Hi genoeg van deze binnen gekregen dus had ik maar bij Hi zelf besteld (was alleen 55 euro duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Joost1991 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:10:
[...]

Misschien beetje off-topic, maar waarom heb je voor de 6+ gekozen?
Ik was een beetje bezorgd over het formaat, maar nadat ik er een in mn handen heb gehad viel het allemaal wel mee.

-resolutie is beter
-accuduur
-betere camera

Was niet echt onder de indruk van de normale 6, kreeg er geen wauw gevoel bij. Eerder een 5s gevoel, maar dan net wat groter. Anyways, ik heb er maar 2 min mee gespeeld, dus echte conclusies kan ik niet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier binnen door T-Mobile, iPhone 6 Space Gray 16gb. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 15:55
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:19:
[...]

Ik was een beetje bezorgd over het formaat, maar nadat ik er een in mn handen heb gehad viel het allemaal wel mee.

-resolutie is beter
-accuduur
-betere camera

Was niet echt onder de indruk van de normale 6, kreeg er geen wauw gevoel bij. Eerder een 5s gevoel, maar dan net wat groter. Anyways, ik heb er maar 2 min mee gespeeld, dus echte conclusies kan ik niet trekken.
Thanks, ik heb een beetje hetzelfde namelijk, maar de grootte valt dus wel mee. Ik kom van een HTC One, dus het verschil is niet enorm.

Ik ga vanmiddag mooi m'n 6+ ophalen bij de Apple Store!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Net even langs Amsterdam gelopen. Ongeveer 300 man in de rij voor niet gereserveerd schat ik.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:19:
[...]

-resolutie is beter
-accuduur
-betere camera

de accuduur is niet super veel beter als van de 6 als je de reviews van tweakers.net bekijkt. dit komt vooral door het grotere scherm met hogere resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 15:42
Net mail gehad van Vodafone, morgen wordt mijn iPhone 6 16GB Space Grey thuis bezorgd.
Vorige week vrijdag 19-09 omstreeks 09:00 via F&F verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:21:
[...]

de accuduur is niet super veel beter als van de 6 als je de reviews van tweakers.net bekijkt. dit komt vooral door het grotere scherm met hogere resolutie
Die 1 of 2 uur extra onder heavy load is een wereld van verschil voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 22:58
Via Apple.nl zijn alle variaties binnen 5-7 werkdagen leverbaar. Is toch netjes? Dus voor diegene die nog ergens ver in de wacht staan is dat een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Amiet01 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Weet iemand als je hebt gereserveerd bij de Apple Store (Amsterdam) eerder kan komen dat de afgesproken tijdstip? Iemand al geprobeerd eerder te gaan?
Ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb voor de zekerheid 17.00-18.00 uur gekozen, maar bij nader inzien kan ik veel eerder al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 22:58
joblamie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:23:
[...]

Ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb voor de zekerheid 17.00-18.00 uur gekozen, maar bij nader inzien kan ik veel eerder al.
bij de wachtrij voor reserveringen is een wachttijd van circa 3 uur. Je kan de hele dag je toestel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
hdtracer schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:
[...]

bij de wachtrij voor reserveringen is een wachttijd van circa 3 uur. Je kan de hele dag je toestel ophalen.
OK mooi, dankje! Ik denk dat om 15.00/16.00 uur de wachttijd wel aanzienlijk lager zal zijn, dus ik denk dat ik rond die tijd ga dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
Wat raar dat alles nog steeds 5-7 dagen levertijd is , in Duitsland ging het na 15 minuten naar 3 a 4 weken en dat is het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 06:58
Typhone dus vandaag wel nog een levering, maar nog niet bekend welke modellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
joblamie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:23:
[...]

Volgens mij niet mogelijk, dat is althans wat de apple meneer aan de telefoon vertelde. Het veranderen van de tijden was niet eens mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 19:19

Aight!

'A toy robot...'

Iemand van t-mobile die na verlenging al bericht heeft gekregen?

Dus niet bij de eerste iphone deal zodat je hem al eerder krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
hdtracer schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:25:
[...]

Weet je dat zeker? Die meneer aan de telefoon vertelde vrij stellig dat later komen niet echt een optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
Iemand van t-mobile die na verlenging al bericht heeft gekregen?

Dus niet bij de eerste iphone deal zodat je hem al eerder krijgt?
Nee! 33107xx 64gb SG vrijdag 08.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 19:19

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:33:
[...]

Nee! 33107xx 64gb SG vrijdag 08.05
aha ik zie het al op de website 2 tot 3 weken levertijd. Wordt dus pas in oktober :)

Jammer, ben mijn 5 eigenlijk wel beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XavieraHuisman
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09-2021
Vanmorgen via de chat niks van Vodafone los gekregen, 5 minuten erna gebeld en telefonisch mijn 3S code gekregen. Mijn toestel komt vandaag tussen 17-19 uur, heb hem 18-09 om 23:51 online besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
XavieraHuisman schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:45:
Vanmorgen via de chat niks van Vodafone los gekregen, 5 minuten erna gebeld en telefonisch mijn 3S code gekregen. Mijn toestel komt vandaag tussen 17-19 uur, heb hem 18-09 om 23:51 online besteld!
Nice! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Wat een gelul bij Typhone zeg.. Via Facebook zeiden ze dat hij vandaag zou komen, toen telefonisch dat hij zaterdag zou komen, en zojuist krijg ik een bericht dat ik niet bij de eerste lichting zit. Sjongejonge, maar weer bellen dan. Vind het niet zo erg om te wachten, maar wél als ik net daarvoor te horen heb gekregen dat hij dit weekend nog binnen moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
ethereal81 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:
Wat een gelul bij Typhone zeg.. Via Facebook zeiden ze dat hij vandaag zou komen, toen telefonisch dat hij zaterdag zou komen, en zojuist krijg ik een bericht dat ik niet bij de eerste lichting zit. Sjongejonge, maar weer bellen dan. Vind het niet zo erg om te wachten, maar wél als ik net daarvoor te horen heb gekregen dat hij dit weekend nog binnen moet komen.
Annuleren en ergens anders ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
[...]

Weet je dat zeker? Die meneer aan de telefoon vertelde vrij stellig dat later komen niet echt een optie is...
Daar hebben ze niet echt iets over te zeggen als ze niet zorgen dat die rij pleite is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:21
De mijne is binnen!
Besteld via GSMEasy.nl om 11:24, verlenging Vodafone.
iPhone 6 64GB zilver.

Dik tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
voor alle mensen die aangeven dat hij binnen is:
pics or didn't happen ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
Jieve schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:49:
[...]

Annuleren en ergens anders ophalen?
Zit ik inmiddels wel over te denken, maar de pest is dat ik een toestel met abbo wil en deze voorwaarden eigenlijk best goed waren.. Eerst maar eens horen wat ze te zeggen hebben aan de telefoon, sta nu alweer een kwartier in de wachtrij. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
CyBeR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:49:
[...]

Daar hebben ze niet echt iets over te zeggen als ze niet zorgen dat die rij pleite is.
Dat ben ik wel met je eens, maar hij was daar vrij stellig over. ;) Vandaar mijn extra vraag.

Weet iemand trouwens of ze screenprotectors plakken in Amsterdam? (de apple store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 00:32
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
[...]

Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af, ik kan daar best op tijd aanwezig zijn maar als er dan een rij van 3uur staat ben ik natuurlijk te laat binnen... Dit staat ook onder aan de reserveringsmail: "Als u de geselecteerde artikelen niet op de toegekende datum en tijd ophaalt, vervalt uw reservering en worden uw artikelen opnieuw opgenomen in de voorraad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Shaverion schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:52:
[...]

Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af, ik kan daar best op tijd aanwezig zijn maar als er dan een rij van 3uur staat ben ik natuurlijk te laat binnen... Dit staat ook onder aan de reserveringsmail: "Als u de geselecteerde artikelen niet op de toegekende datum en tijd ophaalt, vervalt uw reservering en worden uw artikelen opnieuw opgenomen in de voorraad."
Ja, maar ze kunnen moeilijk verwachten dat iedereen 3 uur eerder dan afgesproken komt opdagen omdat er een rij staat. :o Denk dat te laat komen het probleem dus niet zo is, te vroeg misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
Heb wel een hele brede bezorgdtijd gekregen nadat ik de 3S code heb achterhaald.

vandaag
12:30-18:30

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
bij mediamarkt.nl is de 16GB versie van de 6 (goud, zilver) uit voorraad leverbaar.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:39
lazrambo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:27:
Wat raar dat alles nog steeds 5-7 dagen levertijd is , in Duitsland ging het na 15 minuten naar 3 a 4 weken en dat is het nog steeds.
In Duitsland is het ook geen 3 a 4 weken meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik ben opzoek naar de iPhone 6 64GB space gray. Iemand nog enig idee waar ik die kan halen?
De lokale iCentre heeft helemaal geen toestellen binnengekregen. Geen idee wanneer ze mijn pre-order kunnen leveren. Uiteraard heb ik hem ook bij Apple zelf besteld, maar hierop wachten duurt zo lang :p

Zou het een goed idee zijn om morgenochtend naar de Apple Store in Den Haag te gaan in de hoop dat ik hem daar direct kan meenemen? Hopelijk komen er vandaag een aantal mensen hun toestel niet ophalen, die overgebleven iPhones gaan morgen weer in de gewone verkoop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassie90 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:13:
Net contact gehad met GSMweb, ze krijgen vandaag een levering binnen maar weten niet hoeveel. Heb 19de om 00:45 besteld maar ze kon me wel vertellen dat ik waarschijnlijk niet bij de eerste levering zit.

Betreft een iphone 6 64gb space gray verlenging Hi, zo te lezen heeft Hi genoeg van deze binnen gekregen dus had ik maar bij Hi zelf besteld (was alleen 55 euro duurder).
22ste besteld, iphone6, 16GB space gray verlenging Tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 00:32
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:54:
[...]

Ja, maar ze kunnen moeilijk verwachten dat iedereen 3 uur eerder dan afgesproken komt opdagen omdat er een rij staat. :o Denk dat te laat komen het probleem dus niet zo is, te vroeg misschien wel.
Ja lijkt me maar je weet maar nooit... Hoe was het eigenlijk in Duitsland met de rij gesteld aan het eind van de middag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Net is amsterdam geweest.. Rij met reserveringen is 2-3 uur lang. Lekker geregeld!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10 16:47
Akelig stil rondom Coolblue helaas. Iemand iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
ljwilliam88 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:09:
Akelig stil rondom Coolblue helaas. Iemand iets gehoord?
Coolblue heeft gister alles dat ze hebben uitgeleverd. Iedereen die buiten de boot viel heeft netjes een email gekregen met een nieuwe verwachte leverdatum, 16 oktober geloof ik. Ikzelf heb mijn bestelling van de 16GB space grey (die ze dus niet meer konden leveren) omgezet naar de silver en deze wordt vandaag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Bij T-mobile hier in Utrecht hadden ze i6 64g nog in zilver en goud. Bij aMac enkel 16g modellen.
Maarrrrr: bij Phonehouse kon ik nog een van de laatste i6 64g spacegrey bemachtigen! Om 12:00 that is.
Dagen zitten dubben en online mogelijkheden zitten bekijken. Uiteindelijk was het vanuit mijn werk met een wandelingetje binnen een half uur gefixt... Had bij Phonehouse niets gereserveerd. Dus dat was domweg mazzel, denk ik. Nu we spijt dat ik niet vannacht even daarheen ben gegaan, had toch weer 100 euro gescheeld. Maar ja het bespaart me in ieder geval een rit naar Oberhausen, want daar had ik uiteindelijk mijn geld op ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
joepert schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:12:
Bij T-mobile hier in Utrecht hadden ze i6 64g nog in zilver en goud. Bij aMac enkel 16g modellen.
Maarrrrr: bij Phonehouse kon ik nog een van de laatste i6 64g spacegrey bemachtigen! Om 12:00 that is.
Dagen zitten dubben en online mogelijkheden zitten bekijken. Uiteindelijk was het vanuit mijn werk met een wandelingetje binnen een half uur gefixt... Had bij Phonehouse niets gereserveerd. Dus dat was domweg mazzel, denk ik. Nu we spijt dat ik niet vannacht even daarheen ben gegaan, had toch weer 100 euro gescheeld. Maar ja het bespaart me in ieder geval een rit naar Oberhausen, want daar had ik uiteindelijk mijn geld op ingezet.
Oberhausen is door de 64 gb hene en de 128 gb (door alels zelfs).

Dusseldorf ook bijna (grrr).

Ik dacht vamorgen eerst na alle voorraad gezien te hebben, ik kijk wel ff in de stad eerst. Daar was niets. Kom thuis, overal 64 gb weg :( en 128 gb ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-10 14:25

Kju

Ik heb vanmorgen ook op de Duitse reseveringspagina gekeken en voor de zekerheid een reservering geplaatst, ophalen om 21.00 uur. Al is het maar voor het geval dat het me om wat voor reden dan ook niet lukt om mijn reservering in Den Haag op te halen.
Edit: Ik heb sowieso een 64 gb goud en een 128 gb zilver te veel gereserveerd in Den Haag. Die zullen morgenochtend heus wel vrijkomen. Er zijn ook wel meer mensen die meer hebben gereserveerd.

[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 26-09-2014 12:17 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Ik denk dat er veel mensen de reserveringen in O'hausen niet ophalen. Morgen dus weer een aantal in de verkoop daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Hier in Rotterdam bij de Amac waren net ook nog iPhone 6 modellen beschikbaar. Zilver 16GB voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
ethereal81 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:50:
[...]

Zit ik inmiddels wel over te denken, maar de pest is dat ik een toestel met abbo wil en deze voorwaarden eigenlijk best goed waren.. Eerst maar eens horen wat ze te zeggen hebben aan de telefoon, sta nu alweer een kwartier in de wachtrij. Pff.
Typhone geeft aan de telefoon wél weer aan dat ik hem morgen ga ontvangen. Wat een zootje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
rnenator schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:08:
Net is amsterdam geweest.. Rij met reserveringen is 2-3 uur lang. Lekker geregeld!
Hoe laat moet bik dan heen heb een reservering voor tussen 14.00 - 15.00 moet om 15.30 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 20:27
rjbenning schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:53:
Zo. Net terug van The Phonehouse hier in Rotterdam.

64 GB los toestel gekocht voor de prijs van een 16 GB. Top aktie van The Phonehouse!
Was die actie alleen vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Iemand die weet of je iphone lang de kant wordt gehouden bij de apple online store als je met overschrijving betaald? Want heb geen zin dat ik plotseling lever datul 2-3 weken zie staan. Wat heb hem besteld aan 5 tot 7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Stijnb_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:24:
Iemand die weet of je iphone lang de kant wordt gehouden bij de apple online store als je met overschrijving betaald? Want heb geen zin dat ik plotseling lever datul 2-3 weken zie staan. Wat heb hem besteld aan 5 tot 7 werkdagen.
Je zin mag wel wat duidelijker! ;)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Grote kans dat ze dat pas doen als het geld binnen is. Waarschijnlijk is je bestelling nu pending, en dan reserveren ze niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
2 collega's van me hebben hun t-mobile bestelde iphone 6 64gb net binnen gekregen.
voor mij nog steeds niet duidelijk. In het lijstje van t-mobile staat 2 tot 3 weken voor de 64gb :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 09:22

racoon

mooowwww

Ben benieuwd wanneer de phone house mij belt

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Is de rij in Amsterdam nog steeds zo lang(voor reserveringen ) ? Wat als je te laat binnen bent voor je afspraak vanwege de lange rij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je daarom ook per tijdsvlak reserveren, zodat het beter verspreid is op de dag zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Het is overigens "klaar voor verzending in 5-7 werkdagen", daarna moet ie nog opgestuurd worden, dus tel daar maar een week bij op. Wordt op zn vroegst 10 oct. geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 24-10 14:25

Kju

Het zou me niet verbazen als mensen gewoon eerder op zijn komen dagen dan hun gereserveerde tijdstip.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:38:
Volgens mij moet je daarom ook per tijdsvlak reserveren, zodat het beter verspreid is op de dag zelf.
Ja, dat was inderdaad de bedoeling. Maar ik heb het gevoel dat veel mensen alsnog extra vroeg zijn gekomen. En dat men op die manier een rij gecreëerd heeft. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de winkelvoorraad verkoop ervoor zorgt dat de reserveringsverkoop vertraging oploopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Plakken ze bij de apple store ook screenprotectors? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het blijft intrigerend, winkel die, in tijde van zgn. crisis door voorraaden van telefoons van 600, 700, 800 euro heenvliegen alsof het krakelingen zijn ;). Hele rijen voor winkels om 1 of meerdere telefoons te mógen kopen... Fascinerend! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 21-10 21:53
zag net een mail van apple dat je korting krijgt als je je oude telefoon inlevert. Is dat een intressante optie? nadeel is dat je dit alleen kan vragen in de apple store en dat het nergens online staat.

Heb een 5s 16gb nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
DaanBB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:
zag net een mail van apple dat je korting krijgt als je je oude telefoon inlevert. Is dat een intressante optie? nadeel is dat je dit alleen kan vragen in de apple store en dat het nergens online staat.

Heb een 5s 16gb nu.
Reken er maar op dat je veel beter zelf kunt verkopen. Levert denk ik 2x meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Negaiido schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:37:
Is de rij in Amsterdam nog steeds zo lang(voor reserveringen ) ? Wat als je te laat binnen bent voor je afspraak vanwege de lange rij ...
Ik heb een tussen 12 en 13u reservering, maar om 12u was de rij 2-3 uur lang en voornamelijk gevuld met mensen van 11-12.

Ze houden de hele dag je reservering vast, je kan tot 21u vanavond terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
joblamie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:48:
[...]

Reken er maar op dat je veel beter zelf kunt verkopen. Levert denk ik 2x meer op.
denk ik ook tbh. maar als het niet veel scheelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
rnenator schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb een tussen 12 en 13u reservering, maar om 12u was de rij 2-3 uur lang en voornamelijk gevuld met mensen van 11-12.

Ze houden de hele dag je reservering vast, je kan tot 21u vanavond terecht.
Kijk dat is nog eens goede informatie. Ik moet tussen 17.00-18.00 en dacht dat ze daarna dicht waren dus dat ik wel om die tijd MOEST. Maar zijn open tot 21.00 uur dus, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10 16:47
Sjonge jonge zeg.. Coolblue net gebeld, ze schijnen geen voorraad te hebben gekregen van de 64GB versies. Ik bestelde i.c.m. een nieuw kpn abonnement. Nu kijk ik op kpn.nl en daar staat dat ze van het type iphone 6 64 silver nog 845 telefoons op voorraad hebben. DOE NORMAAL APPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Als Apple om de grote telco's heen kon zouden ze die ook gewoon naaien hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Bij PostNL staat inmiddels 400 gram goud aangemeld voor mij. Vanochtend bij MediaMarkt besteld, morgenochtend te leveren. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Positron op 26-09-2014 13:06 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 08:57
iemand enig idee als je via de website vodafone een verlenging doet hoe en of wanneer je dan kan bijbetalen voor je toestel of gaat dit automatisch via je rekening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positron schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:57:
Bij PostNL staat inmiddels 400 gram goud aangemeld voor mij. Vanochtend besteld, morgenochtend te leveren. :)
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Gaat automatisch. Maar als ik je een tip mag geven, verleng via de telefoon. Het is me inmiddels duidelijk dat webverlengingen bij VF geen hoge prioriteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Rij voor de reserveringen is vrij lang in Amsterdam. Ik zou op tijd komen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Dillema, ok wil nu verlengen via webshop:

Welke zouden jullie aanraden: Typhone of GSMeasy?

Thnx

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
Weet iemand hoe lang de rij voor reserveringen is in Den Haag?

Ik moet er tussen 1600-1700 zijn maar heb mijn kindje van 10m mee en wil niet te lang in een rij staan.....

(woord niet prettig voor de mensen omheen! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

MediaMarkt, i6 64GB. Die staat nu niet meer op de site, dus ik heb nog geen 100% vertrouwen. Hij is ook alleen aangemeld en nog niet verzonden.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Ik zou je kind niet meenemen. Geen oppas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 08:57
vandaag mijn Iphone 6+ 64 gb ontvangen verlening vodafone vreemde is dat op mijn ontvangen order/factuur overal 0 euro staat dit terwijl ik toch moest bijbetalen ra ra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
NotSoSteady schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:00:
[...]

In Duitsland is het ook geen 3 a 4 weken meer.
Apple Store DE zie ik overal nog 3 a 4 wochen staan maar het klopt dat ze in de winkels wel voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
troc schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:06:

Ik moet er tussen 1600-1700 zijn maar heb mijn kindje van 10m mee en wil niet te lang in een rij staan.....

Ik zou sowieso niet te vroeg gaan. Volgens mij is dat de reden dat er nu zo'n enorme rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Vind het zo raar dat iedereen zo even een iPhone haalt terwijl ik hem al tijd geleden heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-10 07:24
FerdiV schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:13:
Vind het zo raar dat iedereen zo even een iPhone haalt terwijl ik hem al tijd geleden heb besteld...
Da's de gok die je neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Je wordt toch in de rij gezet achter de mensen met jouw reserveringsslot. Dus te vroeg gaan heeft zeker geen zin. Ik had een reservering voor 10-11. Kwam aan rond 10:15 en was weer buiten om 10:35..

(Edit: Den Haag)

[ Voor 4% gewijzigd door StanTheMan op 26-09-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Gok? Ze kunnen zoiets toch regelen. Wie eerder reserveert hoort hem eerder te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
FerdiV schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:13:
Is het ook, maar wat weerhoudt je ervan om ook even een ommetje te gaan maken langs de winkels? Ik had binnen een half uur de iphone die ik wou hebben en had daar anders misschien bij Coolblue nog tot half oktober moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-10 10:13
Vind het sowieso bizar/compleet krankzinnig dat mensen uren in de rij gaan staan voor een telefoon... Ik bestel hem lekker online en wacht een weekje :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-10 07:24
FerdiV schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:15:
[...]

Gok? Ze kunnen zoiets toch regelen. Wie eerder reserveert hoort hem eerder te hebben.
Maar zie jij hier dan ook mensen die eenzelfde model kopen als die jij hebt besteld bij dezelfde winkel als waar jij 'm hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
StanTheMan schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:14:
Je wordt toch in de rij gezet achter de mensen met jouw reserveringsslot. Dus te vroeg gaan heeft zeker geen zin. Ik had een reservering voor 10-11. Kwam aan rond 10:15 en was weer buiten om 10:35..
Niet in Amsterdam hoop ik? Ze vroegen bij mij niet hoe laat ik gereserveerd had. Iedereen moest gewoon achteraan aansluiten.
HertogJack schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:15:
Vind het sowieso bizar/compleet krankzinnig dat mensen uren in de rij gaan staan voor een telefoon... Ik bestel hem lekker online en wacht een weekje :)
Mijn i4 heeft zijn langste tijd wel gehad. Helemaal klaar mee. Ik wil iets nieuws en wel vandaag. Ik ga er alleen niet 3uur voor in de rij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

troc schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:06:

Ik had twee reserveringen staan, voor 10-11 en 11-12. De eerste Apple medewerker zei dat ik wel iets te vroeg was voor die tweede toen ik er om 9:50 kwam. Maar vooraan de reserveringsrij was het geen probleem. Ik gok niet dat het hee druk gaat zijn rond die tijd. Toen ik rond 11:00 weg ging waren alle 64GB versies al op. Dus het zal langzaam wel rustiger worden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divitiae
  • Laatst online: 24-10 10:47
fukutoshin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:10:
vandaag mijn Iphone 6+ 64 gb ontvangen verlening vodafone vreemde is dat op mijn ontvangen order/factuur overal 0 euro staat dit terwijl ik toch moest bijbetalen ra ra ?
Bij verlengen gaat een bijbetaling over het algemeen via je telefoonrekening. Dus die factuur mag je komende maand verwachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
DaanBB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:47:

Heb een 5s 16gb nu.
Ik kan het nu niet meer vinden maar er stond een tooltje op de site van Apple shop waarmee je kon berekenen hoeveel je nog zou terugkrijgen. Voor mijn in goede staat verkerende i4 32GB Zwart zou ik nog het 'royale' bedrag van 90 euro terugkrijgen. Vond ik aan de lage kant. Denk dat ik die op MP wel voor wat meer nog kan verkopen. Maar het is natuurlijk wel echt een ouwetje inmiddels. Op de Amac site stond dat berekentooltje trouwens ook volgens mij. Was dacht ik gewoon dezelfde.
http://www.a-mac.nl/mac-of-ipad-inruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 13:15

zTz

fukutoshin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:59:
iemand enig idee als je via de website vodafone een verlenging doet hoe en of wanneer je dan kan bijbetalen voor je toestel of gaat dit automatisch via je rekening...
ik had 2 jaar geleden verlengd bij Vodafone en toen werd het bedrag bijgeteld bij mijn eerst volgende rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-03-2024
DwightKSchrute schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:29:
[...]

Zojuist gebeld, en het zag er niet naar uit dat hij vandaag al opgestuurd zou worden (6+, 64gb, SG). Ik zou een mail krijgen op het moment dat hij verzonden werd. Werd waarschijnlijk in de koop van volgende week.
Wanneer en hoe laat heb je je bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
fukutoshin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:10:
Dit betaal je via de je abonnement. Houden ze in als je factuur moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
joepert schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:22:
[...]

Ik kan het nu niet meer vinden maar er stond een tooltje op de site van Apple shop waarmee je kon berekenen hoeveel je nog zou terugkrijgen. Voor mijn in goede staat verkerende i4 32GB Zwart zou ik nog het 'royale' bedrag van 90 euro terugkrijgen. Vond ik aan de lage kant. Denk dat ik die op MP wel voor wat meer nog kan verkopen. Maar het is natuurlijk wel echt een ouwetje inmiddels. Op de Amac site stond dat berekentooltje trouwens ook volgens mij. Was dacht ik gewoon dezelfde.
http://www.a-mac.nl/mac-of-ipad-inruilen
Lol iphone 5s is 280 euro waard.... was ook weer te mooi om waar te zijn :)
Pagina: 1 ... 86 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.