Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt zegt dat ik hem binnen 1-2 dagen zou kunnen ophalen. Is dat een beetje betrouwbaar? Moet maandag namelijk op reis dus zou hem uiterlijk zondag op kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bij de mediamarkt en saturn gewoon online op voorraad. Waarom opblijven en een week wachten ? :p
Wel jammer dat ze de + niet hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Ruffzz op 26-09-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-10 19:55
Is er in Amsterdam een aparte rij voor reserveringen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:18:
Is er in Amsterdam een aparte rij voor reserveringen of iets dergelijks?
Ga ik eerlijk gezegd wel van uit.
Denk niet dat je in de normale rij hoeft te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2 verlengingen geannuleerd bij VF, krijg ik toch een mail van levering en een 3S code ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 20:14
Vanavond naar oberhausen de 64GB + Silver te halen. Kon het vannacht verder niet meer volhouden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:36
general_p schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:25:
Vanavond naar oberhausen de 64GB + Silver te halen. Kon het vannacht verder niet meer volhouden :-)
Is daar voorraad of moet je bestellen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:44:
Heb zojuist de iPhone 6 64GB met iDeal betaald, maar nu staat er Actie vereist: In afwachting van betaling op de orderstatuspagina. Hoe lang duurt dit gemiddeld?
Bij mij +- een uurtje vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
Adlermann schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:25:
[...]

Is daar voorraad of moet je bestellen ? :)
vannacht besteld, was gewoon op voorraad. tussen 20-21 moet ik daar zijn. Dacht dat het verder weg was maar zou net zo lang naar amsterdam onderweg zijn. makkelijke keuze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 19-09 21:17
Hm heb de 19e bij vodafone een iphone besteld icm verlenging. Gisteren gaven ze via de chat aan dat ik gisteren nog een track en trace zou ontvangen en de iphone vandaag mag ontvangen. Nog steeds geen track en trace gehad. Ook kan ik niet de orderstatus opvragen via de Vodafone website. Maar eens kijken of ik door de chat kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ruffzz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:14:
Bij de mediamarkt en saturn gewoon online op voorraad. Waarom opblijven en een week wachten ? :p
Wel jammer dat ze de + niet hebben.
Dank voor deze melding. Zojuist een 64GB Gold besteld. Ben benieuwd of ik 'm morgen ook daadwerkelijk in huis heb. Bij Dixons zoeken ze het maar lekker uit. :Y)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mediamarkt.nl heeft idd voorraad van de iPhone 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
maar niet de + helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Maar de 6 plus kan buigen, de 6 nauwelijks ( flauwekul, maar toch leuk ;) ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

general_p schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:25:
Ik waarschijnlijk ook, zelfde tijd :)
Voor mij ook een uurtje rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Vandaag een mailtje van Hi:

Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi

Had om 00:18 besteld iedereen die hem later heeft besteld krijgt hem wel goede service Hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
Was teleurgesteld dat ik niets zag staan bij T&T inkomende pakketten .
Zag ik dat ik een sms kreeg van PostNL met de T&T CODE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 25-10 14:12

Kju

general_p schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:26:
[...]

vannacht besteld, was gewoon op voorraad. tussen 20-21 moet ik daar zijn. Dacht dat het verder weg was maar zou net zo lang naar amsterdam onderweg zijn. makkelijke keuze dus.
Ik was verbaasd, Centro is zelfs tot 23.59 uur open vanavond. En je kan nog reserveren op https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 26-09-2014 08:36 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
ja verbaasde mij ook, heb nog een keer goed gekeken voordat ik de tijd selecteerde. maar is inderdaad speciaal later geopend.
Ik hoef overigens geen instellingen met ze door te nemen. Haal hem op een race weer naar huis, ga ik er daar lekker mee klooien. Hoop ook dat ze de blauwe leren hoes op voorraad hebben. Anders haal ik die morgen wel bij de Amac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:36
general_p schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:41:
ja verbaasde mij ook, heb nog een keer goed gekeken voordat ik de tijd selecteerde. maar is inderdaad speciaal later geopend.
Ik hoef overigens geen instellingen met ze door te nemen. Haal hem op een race weer naar huis, ga ik er daar lekker mee klooien. Hoop ook dat ze de blauwe leren hoes op voorraad hebben. Anders haal ik die morgen wel bij de Amac.
Hoe kun je daar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
general_p schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:41:
Laatste vrijdag van de maand zijn alle winkels daar tot 0.00 open.
Heeft niets met Apple of iPhone 6 te maken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Zoeken die je wil en bestellen als die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door mijn getwijfel is de spacegrijs bij de MediaMarkt inmiddels uitverkocht. Mij zien jullie vanmiddag ook bij de CentrO ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-10 07:24
thibautb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:23:
wat een harde morgen seg, zo vroeg opstaan....
Fuck man, de verzendtijd is niks veranderd tov gisternacht }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Statuspagina van VF kunnen ze net zo goed niet hebben.
iPhone wordt vandaag geleverd tussen 11.00-13.00
Alleen VF geeft nog steeds onderstaande aan.

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 19-09-2014 00:08:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:58
Vorig jaar een MacBook Air besteld, deze zou er ook ongeveer twee weken over doen maar kwam een weekje eerder dan gepland. Hopelijk dit jaar het zelfde geluk!

[ Voor 5% gewijzigd door blottle op 26-09-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat vernomen van een bestelling bij Vodafone F&F? De 19de 's nachts besteld, maar behalve nummerbehoud goedgekeurd nog niks vernomen. (iPhone 6 64GB Silver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 10:21

pposthoorn

Constructeur

Ik sluit net aan in de reservering rij in Amsterdam.
Er zijn dus twee losse rijen. Het is slecht te zien naar ik gok dat de normale rij ongeveer 3x zo lang is.
Heb een opjaalslot van 10-11u en er werd mij verteld dat hij niet eerder dan 10u vrijgegeven wordt dus ben benieuwd. Voorlopig sta ik nog wel even in de rij voordat ik überhaupt aan de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Net even vlug de 64gb bij mediamarkt besteld, hoop dat ik hem zo mag afhalen :))

Ook nog een online bestelling lopen voor een 16gb maar die annuleer ik dan wel, of iemand moet hem over willen nemen. Vannacht om 01:04 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:44:
Heb zojuist de iPhone 6 64GB met iDeal betaald, maar nu staat er Actie vereist: In afwachting van betaling op de orderstatuspagina. Hoe lang duurt dit gemiddeld?
Inmiddels bevestiging binnen. Leverdatum 9-13 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
FrameWork. schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 06:06:
[...]

Mijn ervaring is dat dit niet zo is totdat de betaling bij Apple verwerkt is.
Dus al mijn betaling maar maandag toekomt en ze zitten door hun voorraad kan ik toch nog aan levertermijn geraken van 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
iemand alweer iets van t-mobile vernomen behalve de absurd lange levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:18:
iemand alweer iets van t-mobile vernomen behalve de absurd lange levertijden
AMP is hier tussen 10.40 en 13.10 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Zojuist van T-Mobile in afwachting van mijn iPhone 6 later vandaag een iTunes cadeaukaart van 25 euro in de mail gehad! TOP-Service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim14ww schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:19:
Zojuist van T-Mobile in afwachting van mijn iPhone 6 later vandaag een iTunes cadeaukaart van 25 euro in de mail gehad! TOP-Service!
Ja, same here! Erg chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Tim14ww schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:19:
dat is netjes helaas heb ik nog niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Volgens de website van Typhone is de i6 64GB SG ruim op voorraad, net een bestelling geplaatst, ben benieuwd. De silver is overigens ook 'ruim voorradig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-10 21:23
Vandaag zowel de 6+ 64gb space grey en de 6 64gb space grey besteld bij apple zelf. De + wordt tussen 9-13 oktober geleverd, de 6 tussen 10-14 oktober. Kan ik dan eens gaan kijken welke ik het fijnst vind. Ik neig naar de 6+ omdat ik die dan ook als tablet kan gebruiken, maar als die voor de dagelijkse dingen als whatsapp, bellen, facebooken, browsen en dergelijke niet fijn in de hand ligt ga ik toch voor de 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
VanRoyal schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:21:
Volgens de website van Typhone is de i6 64GB SG ruim op voorraad, net een bestelling geplaatst, ben benieuwd. De silver is overigens ook 'ruim voorradig'.
belachelijk dat alle winkels zoveel voorraad van de 64GB SG hebben en t-mobile zelfs voor de pre preorders al 2 a 3 weken levertijd aangeeft ga is ff duidelijkheid halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 11:25

MazeWing

The plot thickens...

Nou Vodafone heeft het spannend gehouden. Nog helemaal niets van een track&trace code, de orderstatus staat nog steeds hetzelfde, maar een halfuurtje geleden kreeg ik een mail dat ik de telefoon morgen zou krijgen.

Zojuist maar even contact gehad met de chat en een track&trace code gekregen en jawel hoor: vandaag tussen 12.30-14.30 is de telefoon er :D

Wat is het toch weer eens een zooitje bij vodafone, maar ja... iedereen vergeeft ze weer alles zodra de telefoon er is :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:22:
[...]

belachelijk dat alle winkels zoveel voorraad van de 64GB SG hebben en t-mobile zelfs voor de pre preorders al 2 a 3 weken levertijd aangeeft ga is ff duidelijkheid halen
Wat is daar belachelijk aan? Je begrijpt dat heel veel mensen bij T-mobile bestellen? Typhone heeft met 100 toestellen iets ruim voorradig, terwijl T-Mobile binnen 10 minuten door 100 toestellen heen is. Dat is het verschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:24:
[...]

Wat is daar belachelijk aan? Je begrijpt dat heel veel mensen bij T-mobile bestellen? Typhone heeft met 100 toestellen iets ruim voorradig, terwijl T-Mobile binnen 10 minuten door 100 toestellen heen is. Dat is het verschil. ;)
dat is waar maar hoezo zou typhone er langer over doen dan t-mobile? je zou namelijk verwachten dat gezien de verkoop opties dat wel even snel gaat of ga je af op bekendheid van de provider en shop? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:26:
[...]

dat is waar maar hoezo zou typhone er langer over doen dan t-mobile? je zou namelijk verwachten dat gezien de verkoop opties dat wel even snel gaat of ga je af op bekendheid van de provider en shop? ;)
Mijn verwachting is inderdaad dat T-Mobile veel meer iPhones verkoopt dan Typhone. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 25-10 13:05
Hoe is het met de voorraad van de Apple store in Amsterdam? Ik heb een 6+ gereserveerd, alleen wil hem ook nog kunnen vergelijken met de normale 6 en eventueel die kopen als het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je er een los wilt bestellen kijk dan op de site van de media markt, daar staat er een aantal types op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:28:
Hoe is het met de voorraad van de Apple store in Amsterdam? Ik heb een 6+ gereserveerd, alleen wil hem ook nog kunnen vergelijken met de normale 6 en eventueel die kopen als het mogelijk is.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op basis van je reservering binnen kunt komen, en dan met een ander toestel de winkel verlaat. Zeker omdat het niet eens mogelijk is om je afspraak te verzetten etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allerlei verhalen gehoord van Amerikanen die meteen bij de release besteld hadden en nog een maand mogen wachten op hun 6+, erg verbaasd door die korte levertijd hier dus maar ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:31:
Allerlei verhalen gehoord van Amerikanen die meteen bij de release besteld hadden en nog een maand mogen wachten op hun 6+, erg verbaasd door die korte levertijd hier dus maar ik klaag niet :)
haha, dit wou ik net zeggen.

Ik luister heel veel Amerikaanse podcasts en praktisch niemand heeft een 6+ kunnen bestellen omdat ze direct uitverkocht waren. In de USA is bigger altijd better, misschien dat dat ervoor heeft gezorgd dat er daardoor schaarste ontstaat :p

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 10:21

pposthoorn

Constructeur

Na anderhalf uur juichen ze in Amsterdam nog steeds als er klanten binnen komen.
Ik heb eigenlijk liever dat die medewerkers gewoon klanten gaan helpen die in de rij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
vraag me wel af of er een lange rij is voor de reserveringen in oberhausen omdat deze store best wel populair is. Aan de andere kant is de iphone daar ook al een week verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:29
pposthoorn schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:36:
Na anderhalf uur juichen ze in Amsterdam nog steeds als er klanten binnen komen.
Ik heb eigenlijk liever dat die medewerkers gewoon klanten gaan helpen die in de rij staan.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daywalker65
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-04 20:26
Op 19 september 4.00 in de ochtend via Vodafone FF de 6 64Gb Gold besteld. Betreft verlenging. Kan order status nog altijd niet raadplegen. Ik krijg steeds de foutstatus "Er is een technische probleem opgetreden...blablabla". Heb gebeld met Vodafone support team. Volgens de medewerker die ik gesproken heb, is er nog altijd geen telefoon aan mijn bestelling gekoppeld laat staan dat er een track and trace code voorhanden is. Ben benieuwd wanneer ik mijn Iphone krijg gezien een aantal tweakers die later hebben besteld en reeds de Iphone uitgeleverd hebben gekregen. Begrijp niets van het uitleversysteem van Vodafone. Zit niets anders op dan af te wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 25-10 13:05
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:31:
[...]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je op basis van je reservering binnen kunt komen, en dan met een ander toestel de winkel verlaat. Zeker omdat het niet eens mogelijk is om je afspraak te verzetten etc. ;)
Lijkt mij een kleine moeite. Anyways, ik zie het vanmiddag wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 26-09-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:36
2fastTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:27:
[...]

Mijn verwachting is inderdaad dat T-Mobile veel meer iPhones verkoopt dan Typhone. ;)
Typhone is gewoon onderdeel van The Phone House, dus hebben een behoorlijke voorraad ;)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:41:
[...]

Ja maar zou lullig zijn voor de mensen die gewoon staan te wachten en niet al gereserveerd hebben, omdat ze hetzelfde idee als jij hebben (het vergelijken voor het kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 19-09 21:17
Can2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:27:
Hm heb de 19e bij vodafone een iphone besteld icm verlenging. Gisteren gaven ze via de chat aan dat ik gisteren nog een track en trace zou ontvangen en de iphone vandaag mag ontvangen. Nog steeds geen track en trace gehad. Ook kan ik niet de orderstatus opvragen via de Vodafone website. Maar eens kijken of ik door de chat kom..
Net een medewerker via de chat gesproken, ze had een track en trace voor me. de iPhone 6 16GB grey wordt vanmiddag bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-10 13:10

Cliffie

Trompetslet

Hier al weer spijt van het bestellen bij Coolblue :/ 16 oktober pas geleverd.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al mail/contact gehad van GSMweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-10 15:52
Wat raar dat een vriend van mij eergister besteld heeft en de iphone 6 vandaag tussen 12:00 en 15:00 al ontvangt. KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote toko's hebben grote voorraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Bobo221 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:54:
Wat raar dat een vriend van mij eergister besteld heeft en de iphone 6 vandaag tussen 12:00 en 15:00 al ontvangt. KPN
Ligt ook aan kleur/type/geheugen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Bij MediaMarkt is inmiddels alleen nog de 16GB in zilver en goud op de website te vinden, overigens op voorraad... Ben benieuwd of het verwijderen van uitverkochte artikelen daar policy is, of dat het een indicatie is van wanbeleid.. (lees: mijn bestelde i6 64GB is nooit op voorraad geweest).

Ik laat het wel weten als ik een TNT-code heb.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Net Mediamarkt Zwolle gebeld, de spacegreys zijn daar uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Net contact gehad met Typhone, ze hebben de Plus 128Gb nog niet eens binnen gehad!
Ze wist ook niks over een nieuwe lading vandaag... lekker dan :/

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 12:42
Mixpower schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:05:
Net contact gehad met Typhone, ze hebben de Plus 128Gb nog niet eens binnen gehad!
Heb daar net een 64GB Besteld

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
t-mobile weet helemaal niks momenteel amp logistics krijgt blijkbaar de toestellen binnen en bij zowel de online chat als via telefoon heeft niemand een idee van de voorraad status 0_o dat is toch absurd slecht of ben ik nou zo gek? dat ze niet een it oplossing hebben zodat ze de voorraad status kunnen zien :?

[ Voor 78% gewijzigd door DeadDevil6210 op 26-09-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Contact gehad met de VF chat, helaas nog geen toestel beschikbaar voor mij (64GB, Space Grey). Zag op het VF forum mensen die rond en nabij dezelfde tijd besteld hebben en die wel vandaag geleverd krijgen -O-

Vandaag of morgen krijg ik (krijgen we) meer uitsluitsel over de daadwerkelijke verwachte levertijd.

Nog leuker.. Mijn baas komt net naar me toe en vraagt of ik zijn iPhone wil ophalen in de lokale VF winkel. Hij ligt klaar :')

[ Voor 15% gewijzigd door leonvw op 26-09-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb een reservering voor een iphone6 16GB GOLD bij Mediamarkt in Tilburg die ik niet meer hoef, aangezien ik vandaag mijn bestelling van hi binnenkrijg. Kan icm met elk abbonement (phonehouse/mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Lekker als bestaande klant van T-Mobile eerder bestellen, maar um later krijgen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgertjuhh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09-2024
FerdiV schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:15:
Lekker als bestaande klant van T-Mobile eerder bestellen, maar um later krijgen -_-
Wel een 25,- iTunes gift card in je mailbox, zonder iPhone................

Grappig dat KPN de 6plus wel binnen 2 dagen kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:43
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:51:
Iemand al mail/contact gehad van GSMweb?
Ik heb gisteren afgewacht maar helemaal niks van ze vernomen. Ga zometeen maar even bellen om duidelijkheid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:07:
t-mobile weet helemaal niks momenteel
Behalve dan dat ze vanaf vandaag de toch al niet zo gunstige prijzen, wederom iets verhoogd hebben....
Keek gisteren nog naar de prijzen voor een verlenging en vanmorgen bleek ik opeens €30 duurder uit te zijn......
Iets dat ze 2 jaar geleden ook al flikten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
rutgertjuhh schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:16:
[...]

Wel een 25,- iTunes gift card in je mailbox, zonder iPhone................

Grappig dat KPN de 6plus wel binnen 2 dagen kan leveren.
haha dat verzacht de pijn wel een beetje maar idd ik zit ook zonder iPhone men 5 is vanacht definitief overleden en zit nu met men ma der oude samsung galaxy 2 te koekeloeren (pokke plastic) ma goed |:( ik heb nog niks mogen ontvangen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:19:
[...]

haha dat verzacht de pijn wel een beetje maar idd ik zit ook zonder iPhone men 5 is vanacht definitief overleden en zit nu met men ma der oude samsung galaxy 2 te koekeloeren (pokke plastic) ma goed |:( ik heb nog niks mogen ontvangen helaas
Kumar, ben jij al bij stap 3 bij Tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:45
Mixpower schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:05:
Tegen mij zeiden ze gisteren van wel. Of ze lullen maar wat, of de één is beter geïnformeerd dan de ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:21:
[...]

Kumar, ben jij al bij stap 3 bij Tmobile?
Nope nog sterker zoals ik 1 post naar boven al aan gaf t-mobile kan me niks vertellen over eventuele levertijd nog sterker ze weten niet eens wat de voorraad is 0_0 ik ben vierkant van men stoel gevallen door de vloer heen in de kelder toen ik dat hoorde.... Een telefoon provider zonder it oplossing om voorraad status te kunnen zien 0_o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:23:
[...]

Nope nog sterker zoals ik 1 post naar boven al aan gaf t-mobile kan me niks vertellen over eventuele levertijd nog sterker ze weten niet eens wat de voorraad is 0_0 ik ben vierkant van men stoel gevallen door de vloer heen in de kelder toen ik dat hoorde.... Een telefoon provider zonder it oplossing om voorraad status te kunnen zien 0_o 8)7
Ronduit belachelijk ja. Tmobile heeft z'n zaakjes niet goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
T-Mobile. AMP heeft m'n iPhone zojuist geleverd! Voor mij dus TOP service bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:25:
[...]

Ronduit belachelijk ja. Tmobile heeft z'n zaakjes niet goed op orde.
Mee eens ik ga wel weer apple campen over 2 jaar vind ik wordt heir niet goed van 2 a 3 weken levertijd vanaf 16-09 besteld!!! dat is belachelijk! of er is het e.e.a. van de vrachtwagen gevallen ofzo...... want zoals je leest zijn er behoorlijk veel mensen die de 64GB SG al hebben geleverd gekregen. Hier op de zaak is net een AMP en POST nl busje langs geweest met maar liefst 15 64GB SG modelen van typhone en AMMP logistics met 64GB en 16GB modelen Silver en goud en SG en goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er in de buurt van Utrecht-Amersfoort nog winkels losse 64GB iphones6 verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Tim14ww schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:27:
T-Mobile. AMP heeft m'n iPhone zojuist geleverd! Voor mij dus TOP service bij T-Mobile!
welk model en tijd datum reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens meer online aan een iPhone 6 16GB silver gray op korte termijn te komen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Ralluff schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:21:
[...]

Tegen mij zeiden ze gisteren van wel. Of ze lullen maar wat, of de één is beter geïnformeerd dan de ander..
Ze vertelde me dat ze de toestellen nog wel verwachten maar wanneer kon ze niet zeggen, toen ik vertelde dat ik had gehoor dat er vandaag nog een lading kwam zei ze meteen dat ze daar niks van wist en niks over gehoord had.
Ik hoop inderdaad ook dat het gewoon komt, maar lekker geïnformeerd daar dus!
Ondertussen heeft mijn moeder haar Maandag bestelde iPhone 6 al binnen :|

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:34:
Nergens meer online aan een iPhone 6 16GB silver gray op korte termijn te komen zeker?
Mediamarkt?
http://www.mediamarkt.nl/...2,1500861.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Zojuist via de chat mogen vernemen van een lieftallige medewerkster genaamde Eveline dat ik mijn order vandaag of morgen in de volgende fase mag gaan verwachten (leverings afspraak) hoop dat ze gelijk heeft ze wist mij ook te vertellen dat ze vandaag om 9 uur een levering binnen gekregen hadden en dat er vanmiddag om 2 uur nog een levering moest komen. Toen ik haar vroeg waarom zij mij deze informatie wel kon geven en de andere medewerkers niet kwam het er op neer dat zij de moeite neemt en tijd om het voorraad systeem van amp logistics erbij te pakken en de bevoorrading dus wel kon zien. Of terwijl ze zijn lui bij t-mobile :) ik hoop dat ze gelijk heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:37:
Zojuist via de chat mogen vernemen van een lieftallige medewerkster genaamde Eveline dat ik mijn order vandaag of morgen in de volgende fase mag gaan verwachten (leverings afspraak) hoop dat ze gelijk heeft ze wist mij ook te vertellen dat ze vandaag om 9 uur een levering binnen gekregen hadden en dat er vanmiddag om 2 uur nog een levering moest komen. Toen ik haar vroeg waarom zij mij deze informatie wel kon geven en de andere medewerkers niet kwam het er op neer dat zij de moeite neemt en tijd om het voorraad systeem van amp logistics erbij te pakken en de bevoorrading dus wel kon zien. Of terwijl ze zijn lui bij t-mobile :) ik hoop dat ze gelijk heeft
Laten we het hopen. 33107xx jij zat daar toch ook in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]

ja 33100xx :) 64GB SG 19-09 om 6:43 besteld

[ Voor 7% gewijzigd door DeadDevil6210 op 26-09-2014 10:40 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, bedoelde Space gray. Zat even in de war. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen op minimaal 800 64gb SG vandaag, dan zitten we wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgertjuhh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]

33032xx hier, maar ook nog geen afpsraak kunnen maken. Zou niet te vroeg juichen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 00:32
Collega heeft vorige week om 7uur bij Vodafone iPhone 6 besteld en is vanmorgen geleverd, ik haal die van mij eind van de middag op bij de Apple Store met reservering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-10 11:49
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de voorraad van Typhone? Wil hem daar bestellen, maar wil wel even zeker weten dat de voorraad in orde is (website geeft ruim voorradig aan). Zit nu alleen al weer 15min in de wacht :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:06

BreeeZe

Devt

mouzetc schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:46:
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de voorraad van Typhone? Wil hem daar bestellen, maar wil wel even zeker weten dat de voorraad in orde is (website geeft ruim voorradig aan). Zit nu alleen al weer 15min in de wacht :)
Op twitter reageerde ze 30 min geleden dat ze idd voorraad hebben : https://twitter.com/Typhone_NED/status/515413878977884161

Mocht je er door komen via de telefoon, laat even weten of dat idd klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 15:25
mouzetc schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:46:
Ik weet het niet, maar ik zou het wel graag willen weten.

Kan jij even delen wat je te weten gekomen bent aan de telefoon?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Weet iemand als je hebt gereserveerd bij de Apple Store (Amsterdam) eerder kan komen dat de afgesproken tijdstip? Iemand al geprobeerd eerder te gaan?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
Silversin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:41:
[...]

Het verzetten van een afspraak is een nog kleinere moeite en zelfs dat is ivm. de drukte niet mogelijk. Je begrijpt hopelijk toch wel dat er mensen in de rij staan te wachten op een toestel of dat het toestel voor iemand anders gereserveerd is? Waarom zou jij dan dat toestel mogen, aangezien je dat toestel niet gereserveerd hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:09
iPhone model: iPhone 6 16GB space grey
Waar: Vodafone Friends & Family
Besteldatum: 19-9-2014 2:30
Leverdatum 26-9-2014 16:00-18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-10 11:49
Joost1991 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
[...]

Ik weet het niet, maar ik zou het wel graag willen weten.

Kan jij even delen wat je te weten gekomen bent aan de telefoon?
Net vriendelijk geholpen en inderdaad.. de iPhone 6 64GB is op voorraad. Ik lad dit helaas te laat, dus weet verder niet of de overige versies er ook zijn. Ga er wel vanuit dat wat er op de website staat ook klopt. Levering is morgen, uiterlijk maandag!

Top dus, snel bestellen :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
n0pe schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:50:
iPhone model: iPhone 6 16GB space grey
Waar: Vodafone Friends & Family
Besteldatum: 19-9-2014 2:30
Leverdatum 26-9-2014 16:00-18:00
Kreeg je bovenstaande gegevens per mail of sms? Net een mail gehad over hetzelfde alleen daar staat alleen bij:

Artikelen Aantal datum

Apple iPhone 6 16 GB 1 26-09-2014

Nanosim 1 26-09-2014

Thuiskopieheffing 1 26-09-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:09
Negative schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:56:
[...]

Kreeg je bovenstaande gegevens per mail of sms? Net een mail gehad over hetzelfde alleen daar staat alleen bij:

Artikelen Aantal datum

Apple iPhone 6 16 GB 1 26-09-2014

Nanosim 1 26-09-2014

Thuiskopieheffing 1 26-09-2014
3S code via de chat opgevraagd nadat ik de mail had ontvangen... |:(
Pagina: 1 ... 85 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.