Wat is je status overigens op dit moment?delta1 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:37:
[...]
Inmiddels niet meer. Vodafone helpdesk is open tot 20:00 en PostNL net zo.
Morgenochtend is Vodafone weer open vanaf 08:00 uur, en PostNL vanaf 08:30 uur.
Bij T&T.
Ik zelf heb tot nu toe nog niets staan bij inkomende pakketten maar hopelijk blijkt dat morgen wel zo te zijn.
Jammer eigenlijk dat die 6 16gb spacegreys op de apple store al helemaal uitverkocht zijn en ze pas weer in januari 2015 leverbaar zijn.
Ach, kun je rustig naar bed toe gaan, moet je maar denken.
Ach, kun je rustig naar bed toe gaan, moet je maar denken.
Er zijn hier heel wat regel overtreders!, dit wordt niet getolereerd.Ered schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
[...]
Wat is je status overigens op dit moment?
Bij T&T.
Ik zelf heb tot nu toe nog niets staan bij inkomende pakketten maar hopelijk blijkt dat morgen wel zo te zijn.
Voor minder gaan we niet. Toch? TOCH???G33st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
Meer mensen die gaan voor een iPhone 6 SG 64GB?
+- 1.3 miljoen mensen van de aarbol.G33st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
Als de 16GB wel op voorraad is, dan misschien toch ietsje minder..deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:41:
[...]
Voor minder gaan we niet. Toch? TOCH???
dies uitverkocht.G33st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:42:
[...]
Als de 16GB wel op voorraad is, dan misschien toch ietsje minder..
Echt
Serieus
Echtwaar!!
Beste ervaring van tweakers eveeeer/ mijn reactie score is van 3.8 naar 4.97 gagaan, LOL.
Neh. De 6 is net zo groot als mn 5 met Mophie JP Air, maar dan met mindere accuduur.G33st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
Ga toch maar voor de Plus, moet wel een upgrade zijn he. Niet alleen dunner.
Vorig jaar 1:01Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:43:
Nog ruim een kwartier? Of toch langer..
Rond 3 uur hoorde ik net van betrouwbare bron.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:43:
Nog ruim een kwartier? Of toch langer..
Dus kom rond half 3 maar weer online.
wanneer die duitser zat genoeg is eh, dus geen antwoord direct.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:08:
optie 2: er is een grappig mannetje dat veel te veel geld krijgt ergens in duitsland met een mooie snor en een pak bier die ooit op de dag op de knop moet duwen en nu op het oktoberfest is, deze nacht wanneer hij zichzelf zat genoeg vind gaat hij op "DE" knop duwen zodat iedereen ooit de iphone kan bestellen.
Zelf kies ik voor 2
[small] no hate...[/small].
wie is betrouwbare bron?deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:45:
[...]
Rond 3 uur hoorde ik net van betrouwbare bron.
Dus kom rond half 3 maar weer online.
aah ja, ik begrijp zo die in jouw hoofd speelt als de almachtige.
Ah, ze hebben nu ook een aftelklok in beeld.
Nog 2h, 14m, 23sec
Nog 2h, 14m, 23sec
Status is momenteel "Zending wordt voorbereid door de verzender".Ered schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
[...]
Wat is je status overigens op dit moment?
Bij T&T.
Ik betwijfel overigens of het pakketje automatisch erin was gekomen als ik dit niet handmatig had gedaan. Ik weet dat dit wel kan. Heb het al vaker meegemaakt.
PostNL gaf trouwens om 19:50 aan dat ze het pakketje nog niet fysiek in ontvangst hebben genomen van Vodafone. De barcode is enkel digitaal opgegeven door ze. Misschien dat deze wel in je PostNL account komt te staan als het pakketje eenmaal aangeboden is door Vodafone.
waar?deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:46:
Nog 2h, 14m, 23sec
Word je niet een beetje moe van jezelf...deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:46:
Nog 2h, 14m, 23sec
mickey? Ik wist niet dat je nederlands kon!
Vond je erg goed in die bavaria reclames!
Vond je erg goed in die bavaria reclames!
Verwijderd
Huh bij mij staat ie op 3h, 13m, 58sec...Ik zit in een andere tijdszone geloof ikdeBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:46:
Nog 2h, 14m, 23sec
denk dat apple dat ook het beste vind
moet jij niet slapen?
Je provider moet t ook omdersteunen...thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:51:
[...]
denk dat apple dat ook het beste vind
Ah, stukken beter zo. Thx!thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:52:
ik zal m'n vpn eens uit zetten.
Misschien is het maar beter zo voor je.
dacht ik al...,
Weeral een voorbeel van pestgedrag op het internet of beter gezegd cyberpesten, maarja. dat is de wereld.
Weeral een voorbeel van pestgedrag op het internet of beter gezegd cyberpesten, maarja. dat is de wereld.
Ondersteund jouw provider het ook al niet?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:53:
Haha er is helemaal geen klok joh
Nee je bent gewoon dom, niks met pesten te maken, meer met Darwin.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:54:
dacht ik al...,
ik heb een iq van 129 en dat is weeral pesten,
ben gewoon moeilijk aan het doen.
Vandaar dat je zoveel moet pissenthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:55:
Kinderen, kunnen we verder gaan over de levertijden en beschikbaarheid? Zoals overduidelijk staat:
Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.
Voor (slow)chat kan je terecht op IRC
Let op:
gelukkig, je weet het nooit.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:55:
hopelijk dat ik straks niet de grote boodschap moet doen :-)
+1Appleman schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:56:
Kinderen, kunnen we verder gaan over de levertijden en beschikbaarheid? Zoals overduidelijk staat:
Let op:
Wat een trieste lui zijn jullie zeg. Kinderen
wat is slowchat eigenlijk?
belgen problemen.
belgen problemen.
Ja joh appleman, hoor je t ook eens!Vibravis schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:57:
jaloers zijn mag, aanraken nietVibravis schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:57:
Dat je je dient te gedragen en niet constant als een klein kind dient te gedragen. Daaronder versta ik uiterste onzin posten in een topic over levertijden en beschikbaarheid die daar totaal niks mee te maken hebben.
Mijn engels is ook niet zo goed ;Pthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:57:
belgen problemen.
Da's wat appleman en vibravis doen, heel langzaam reageren.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:57:
belgen problemen.
nog niets, zal wel weer nachtwerk worden...
[ Voor 65% gewijzigd door acst op 26-09-2014 00:00 ]
noooo, over een uur of drie want ik denk dat ik weet waarom het zo lang duurt, ze draaien raid 1 op raid 1 op raid1 op raid 1 en ze moesten een paar schijven toevoegen dus de partitie moest herbouwd worden, kan nog tot morgen duren hoor.
Ze werken toch nog met magneetbanden?thibautb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:01:
noooo, over een uur of drie want ik denk dat ik weet waarom het zo lang duurt, ze draaien raid 1 op raid 1 op raid1 op raid 1 en ze moesten een paar schijven toevoegen dus de partitie moest herbouwd worden, kan nog tot morgen duren hoor.
En dan loop jij op anderen te mopperen?Appleman schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:01:
STORE IS OPEN!! JE KAN BESTELLEN!!
request.getCookies();
stooop, derde keer is hopelijk laatste keer.Appleman schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:01:
MY GOD, ging bijna dood hier. Laatste refresh, er gebeurde niet zoveel en de page duurde iets langer dan normaal om te laden...dus ik denk.. "YES".
Blijkt mn wifi uitgevallen te zijn.
Blijkt mn wifi uitgevallen te zijn.
hoppa, iphone 6 plus in mijn winkelwagen en afrekenen maar
He, ga eens even heel snel naar je irc hoek!Appleman schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:01:
En dat terwijl je typt? Jij verdient echt een nieuwe iphone!Orion schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:02:
hoppa, iphone 6 plus in mijn winkelwagen en afrekenen maar
sambalbaj schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:03:
nou laat dan maar, wacht wel op de 6s
Sinds wanneer is slowchat hier toegestaan?!
beter voor ons, dan hebben we meer iphones .sambalbaj schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:03:
nou laat dan maar, wacht wel op de 6s
1:01Proxi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:04:
Hoe lang duurde dit bij de release van de 5 en de 5s?
Wat zijn die apple lui eigenlijk ook sadisten!
idd, een gsm maken die kan buigen zodat ze bij de lg gflex kunnen horen maar stiekem was het mislukt dus hebben ze het maar gewoon de iphone 6+ genoemddeBennie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:05:
Wat zijn die apple lui eigenlijk ook sadisten!
Ik heb oxazepam, maar als het moet ook oxycontinOrion schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:04:
Waar is de valium?
Alleen mensen zonder baan kunnen opblijven tot 1:01 en die kunnen geen iPhone betalen.
Wat is deze logica
Wat is deze logica
Je vergeet studenten.b.jelle schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:06:
Alleen mensen zonder baan kunnen opblijven tot 1:01 en die kunnen geen iPhone betalen.
Wat is deze logica
Beetje slaaptekort kan wel, het is bijna weekendb.jelle schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:06:
Wat is deze logica
ik zit op school, een dagje moe maakt nieets uitb.jelle schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:06:
Wat is deze logica
ziektewetb.jelle schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:06:
Wat is deze logica
Weet je wat pas erg is, weten dat je hem niet gaat bestellen omdat ik wacht met gegronde redenen, toch opblijven en mee F5'en om te zien of je er een had kunnen hebben
Ik heb een student ingehuurd om voor me te laten refreshen.
Hij ligt nu naast me in bed
loldeBennie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:07:
Ik heb een student ingehuurd om voor me te laten refreshen.
studenten kunne alles aan,Proxi schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:07:
Morgen projectdaggie, prima te doen als student idd.
dat denken we toch
Dit topic is gesloten.
![]()