ze hebben nu wel een veel betere voorraad en 2 tot 3 weken is wrss toch nog sneller dan de andere winkels.
Ik betaal via de site dus zal wel lukken via maestro.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:49:
heeel misschien wel maestro want sinds een jaar ofzo kan je online betalen via maestro hier.
Anders sta toch al op een wachtlijst in de lab9 stores hier. Als het 3-4 weken duurt zal ik hem wel bij lab9 halen.
http://www.iculture.nl/ap...rt-iphone-6-verkoop-2014/Z_Jr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:49:
Weet iemand hoeveel mensen er nu voor de apple store staan? En de vier phone-house winkels?
zo lang hij niet buigt.
[ Voor 15% gewijzigd door thibautb op 25-09-2014 22:55 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ok, hou jij t hier in de gaten, dan hou ik de apple store in de gaten.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:57:
Ik heb een idee, iedereen die niets te maken heeft met de online apple store update moet stil zijn tot de update online is.
Yep, na bestellingthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:01:
Als er iets gebeurt zullen we het wel zeggen hoor!
nadat we het zelf eerst hebben besteldthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:01:
Als er iets gebeurt zullen we het wel zeggen hoor!
Rond 3 uur snachts, dus je kunt rustig even lekker offline gaan en tv kijken.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:04:
Wat was vorig jaar eigenlijk het tijdstip dat de Apple Store weer online ging?
Ja. Niemand die dat doet ;-)Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
1:01Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:04:
Wat was vorig jaar eigenlijk het tijdstip dat de Apple Store weer online ging?
WIJ ZIJN HET APPLE LEGER, van de tweakers/
Vi er snart tilbake.deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:04:
Kent iemand nog een leuke anekdote? Om de tijd te doden?
Zaraz wracamy.
VOltaremos logo.
Em breve estaremos de volta.
Pronto estaremos de regreso.
Volvemos enseguida.
Vi är snart tilbaka.
We'll be back.
Heel even geduld.
De retour bientôt.
Wir sind bald wieder da.
Visszatérük
Ja die ging toen online, en 's ochtends waren alle bestellingen geannuleerd...deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:05:
[...]
Rond 3 uur snachts, dus je kunt rustig even lekker offline gaan en tv kijken.
Had ik geen last van. Had direct bij het openen besteld en mijn order ging gewoon door.Leon- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:07:
[...]
Ja die ging toen online, en 's ochtends waren alle bestellingen geannuleerd...
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Thanks
Doet me denken aan die duitse rijtjes die je vroeger op school moest lerenZ_Jr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:07:
[...]
Vi er snart tilbake.
Zaraz wracamy.
VOltaremos logo.
Em breve estaremos de volta.
Pronto estaremos de regreso.
Volvemos enseguida.
Vi är snart tilbaka.
We'll be back.
Heel even geduld.
De retour bientôt.
Wir sind bald wieder da.
Visszatérük
Der
Die
Das
Weetikveel
Verwijderd
Neem een bak koffieJohny Cash schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:08:
Iemand zin om mij wakker te bellen/appen/smsen als de online sale startPlease PM..
Thanks
Ik bel je welJohny Cash schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:08:
Iemand zin om mij wakker te bellen/appen/smsen als de online sale startPlease PM..
Thanks
+1Johny Cash schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:08:
Thanks
Verwijderd
De enige goeie herinnering die ik aan m'n oude HTC heb is dat ik hem voor de neus van een beeldschone Texaanse, nu m'n vriendin, in Amerika heb laten vallen toen ik haar voor het eerst ontmoette. Dit was mede dankzij een aantal alcoholische versnaperingen die mijn motorische vaardigheden zo erg vergrootte dat ik de telefoon perfect plat met het scherm op de grond wist te mikken, waarna het resultaat meer op de Grand Canyon leek dan op een smartphone scherm. Sindsdien weer terug bij Apple.deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:04:
Kent iemand nog een leuke anekdote? Om de tijd te doden?
Serieus?Leon- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:07:
[...]
Ja die ging toen online, en 's ochtends waren alle bestellingen geannuleerd...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Maar hopen dat alles bij AMEX vandaag goed gaatLeon- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:11:
[...]
Ja, volgens mij was 90% 's ochtends geannuleerd door een fout in de iDeal implementatie.
Mijn 1e mobiele was een sony cm dx 1000.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:10:
[...]
De enige goeie herinnering die ik aan m'n oude HTC heb is dat ik hem voor de neus van een beeldschone Texaanse, nu m'n vriendin, in Amerika heb laten vallen toen ik haar voor het eerst ontmoette. Dit was mede dankzij een aantal alcoholische versnaperingen die mijn motorische vaardigheden zo erg vergrootte dat ik de telefoon perfect plat met het scherm op de grond wist te mikken, waarna het resultaat meer op de Grand Canyon leek dan op een smartphone scherm. Sindsdien weer terug bij Apple.
Ik vond t best wel een mooi ding.
Heb daarna eigenlijk alleen sony's en sony erricsons gehad.
Daarna een johns phone en toen iPhone.
Ondertussen nog een lumia 920, en heb nu een 5
Ik heb alle telefoons nog.
Ik heb zo weinig geld dat ik ze altijd moet verkopen, heb nu een vijf waarvan het touchscreen voor 90 percent van de tijd ineens niet werkt.deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:13:
[...]
Mijn 1e mobiele was een sony cm dx 1000.
Dit soort reacties doen mijn geestelijke gesteldheid niet echt ten goede.Leon- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:11:
[...]
Ja, volgens mij was 90% 's ochtends geannuleerd door een fout in de iDeal implementatie.
Mijn eerste telefoon was een groene Nokia NMT telefoon, GSM bestond nog niet eens. Je kon er mee bellen en dat was het, zelfs SMS was nog niet uitgevonden. <voel me nu een oude zak>deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:13:
[...]
Mijn 1e mobiele was een sony cm dx 1000.
niet meer grappig!996 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:16:
Yes, online!
Vandaar dat ik zo mijn nest in duik, en zie, lees en bestel ik morgenochtend welMozy schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:15:
[...]
Dit soort reacties doen mijn geestelijke gesteldheid niet echt ten goede.
Mooie tijden. Toen een 10mb harde schijf f*cking 600 gulden kostte...
no dat is al de tweede keer hoor, we zijn nu al wat slimmer, we zijn mensen en we leren bij996 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:17:
Daar had ik jullie tuk hè? 😀
Nee hoor, Refresh Monkey doet zijn werk iedere 5 seconden prima996 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:17:
Daar had ik jullie tuk hè? 😀
Zit te denken aan deze in combi met de midnight blue case mocht de space gray er snel doorheen vliegen zoals bijv in Duitsland. Alleen geen zin in risico dat de case snel slijt en dat ik dan met een lelijke kleur telefoon zit (goud tint is nogal anders dan bij de 5S lees ik).
5 seconden? Niet een beetje traag?_TiNo_21 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:18:
[...]
Nee hoor, Refresh Monkey doet zijn werk iedere 5 seconden prima
Binnen 5 seconden heb ik 'm allang besteld.
Ik haal je wel weer in met de SnelkassadeBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:19:
[...]
5 seconden? Niet een beetje traag?
de adrenaline slaagt zo hard toe dat we uber snel zijn, dpi op 12 000deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:19:
[...]
5 seconden? Niet een beetje traag?
zo goed als alleen maar.deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:23:
Je kan toch ook met CC betalen lp de apple store?
Plaszak?thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:24:
HOUSTEN WE'VE GOT A PROBLEM, ik moet naar toilet.
Ja dat kan, zoals ik eerder al zei, mijn snelkassa staat al klaar met mijn AMEX voorgeprogrammeerddeBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:23:
Je kan toch ook met CC betalen lp de apple store?
er was een regel,momenteel alleen maar apple online store discussie's.Orii schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:25:
Ik krijg morgen mijn iPhone 6 schijnbaar..
krijg net een mailtje van TNTPost
Er was nog een regel, die hier onder ook staat. Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:26:
[...]
er was een regel,momenteel alleen maar apple online store discussie's.
Maar ook daar houden mensen zich niet aan
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
nope, gewoon apple belgie.jos707 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:27:
Waar moeten wij belgen ergens bestellen straks ? Is dit gewoon op hier op http://www.apple.com/benl/ of hebben ze voor belgie ook speciale bestelpagina ?
Belgen kunnen niet online bestellen, had je dat nog niet gehoord?jos707 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:27:
Waar moeten wij belgen ergens bestellen straks ? Is dit gewoon op hier op http://www.apple.com/benl/ of hebben ze voor belgie ook speciale bestelpagina ?
Ik ben afgelopen vrijdag ochtend om 10:30 uur telefonisch een contractverlenging aangegaan met Vodafone, met een 6+, 64GB, spacegrey.
Vanavond maar gebeld met Vodafone en hij kon vrijwel direct zien dat ik hem morgen krijg tussen 08:30 - 21:30 (standaard werkdag PostNL). Hij kon mij geen Track & Trace code geven.
Later even gebeld met PostNL. Na verificatie kreeg ik een Track en Trace code (het is simpelweg de barcode). Er was geen mogelijkheid tot het afspreken van levering in een specifiek tijdsvak.
Uiteindelijk de T&T code in mijn PostNL account ingevoerd en voila.

Toch morgen even kijken of die tijden wat specifieker worden, want ik moet gewoon werken in middag/avond. En anders ga ik nog een keer brutaal bellen.
Als je doorklikt op apple.be kom je op die pagina terecht
fuck you, de meest actieve user van het laatste uur is een belg...deBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:27:
[...]
Belgen kunnen niet online bestellen, had je dat nog niet gehoord?
AVE BELGICA
dat wil nog niet zeggen dat Belgen online kunnen bestellen...thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:28:
[...]
fuck you, de meest actieve user van het laatste uur is een belg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AVE BELGICA
Nee maar dat wil dus zeggen dat wij belgen op de nederlandse store moeten gaan bestellen, waardoor jullie dus nog minder iphones te verdelen hebbendeBennie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:27:
[...]
Belgen kunnen niet online bestellen, had je dat nog niet gehoord?
mooi antwoord!!!, dus stoppen de pesterijenjos707 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:30:
[...]
Nee maar dat wil dus zeggen dat wij belgen op de nederlandse store moeten gaan bestellen, waardoor jullie dus nog minder iphones te verdelen hebben
Belgen moeten op de .de site zijn.jos707 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:30:
[...]
Nee maar dat wil dus zeggen dat wij belgen op de nederlandse store moeten gaan bestellen, waardoor jullie dus nog minder iphones te verdelen hebben
Kan je om deze tijd nog bellen?delta1 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:28:
Ik heb nog steeds niks van Vodafone gehoord dus ik heb de touwtjes maar in eigen handen genomen.
Ik ben afgelopen vrijdag ochtend om 10:30 uur telefonisch een contractverlenging aangegaan met Vodafone, met een 6+, 64GB, spacegrey.
Vanavond maar gebeld met Vodafone en hij kon vrijwel direct zien dat ik hem morgen krijg tussen 08:30 - 21:30 (standaard werkdag PostNL). Hij kon mij geen Track & Trace code geven.
Later even gebeld met PostNL. Na verificatie kreeg ik een Track en Trace code (het is simpelweg de barcode). Er was geen mogelijkheid tot het afspreken van levering in een specifiek tijdsvak.
Uiteindelijk de T&T code in mijn PostNL account ingevoerd en voila.![]()
[afbeelding]
Toch morgen even kijken of die tijden wat specifieker worden, want ik moet gewoon werken in middag/avond. En anders ga ik nog een keer brutaal bellen.
Want ik zelf heb telefonisch besteld om 1:30 op 19 September en heb tot nu toe nog helemaal niets gehoord.
Zou wel heel teleurgesteld zijn als mensen die later dan mij bestellen het toestel al wel krijgen.
ik denk dat ik toch voor het plezier wat 6 sg 16g ga bestellen en ergens in nl laat leveren, speciaal voor jou!
Krijg je bij de eerste je iPhone dan nog via postkoets en bij de laatste gewoon via DHL of dergelijke?
Moest jij niet pissen?thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:33:
[...]
ik denk dat ik toch voor het plezier wat 6 sg 16g ga bestellen en ergens in nl laat leveren, speciaal voor jou!
Inmiddels niet meer. Vodafone helpdesk is open tot 20:00 en PostNL net zo.Ered schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:33:
[...]
Kan je om deze tijd nog bellen?
Want ik zelf heb telefonisch besteld om 1:30 op 19 September en heb tot nu toe nog helemaal niets gehoord.
Zou wel heel teleurgesteld zijn als mensen die later dan mij bestellen het toestel al wel krijgen.
Morgenochtend is Vodafone weer open vanaf 08:00 uur, en PostNL vanaf 08:30 uur.
had hier toevallig al een fles water staan, maar toch een goed alternatief!G33st schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:36:
[...]
In een flesje was beter geweest, had je het zo kunnen opdrinken als je dorst kreeg..
Welke precies?Adlermann schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:37:
God vergeef me. Ik kon niet slapen (zelfs niet na hoge dosis slaappillen). En nu mar besloten dat ik ook ga proberen een iphone 6 te verkijrgne
Dit topic is gesloten.
![]()