Volgens T-Mobile hebben de meeste types iPhone 6 (plus) een maximum levertijd van 2 tot 3 weken. Mijn ervaring met vorige releases is dat dit dan ook correct is. Dus als je de komende paar dagen geen bericht krijgt dan zul je die tijd moeten afwachten.Kumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:15:
[...]
Dat weet ik niet 2 jaar terug stond ik asian mode on voor de Apple Store Amsterdammet succes
dit jaar had ik daar ff geen tijd voor en krijg ik dit...
19-9 een iPhone 6 16GB silver besteld via verlening T-Mobile
Nah tot nu toe is de communicatie eenzijdig geweest. 1 mailtje op de 19e ter bevestiging van het nieuwe abonnement en 2 mails vandaag om een afspraak te maken voor levering en daar de bevestiging weer van. Ik had op de 19e besteld aan het eind van de middag.Spitfire123 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:20:
[...]
Buiten het feit dat je je toestel krijgt (congrats) is de communicatie in jouw ogen helder, snel en eerlijk? Dat zou voor mij namelijk 1 van de reden zijn bij T-Mobile weg te gaan. Communiceren kan T-Mobile namelijk niet.
M'n vrouw heeft haar abonnement 19 september om 14:00 in de middag pas verlengd met een iPhone 6 16GB gold, maar ze kreeg gisterenavond ook al een smsje dat ze haar bestelling al gaan verzenden.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik kreeg ook een sms dat ik gebeld zou worden maar de afspraak is per mail gemaakt. Vraag me af of ze dan ook nog gaan bellen?BellySM schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:15:
[...]
Zelfde toestel en toestand, moet alleen nog gebeld worden voor afspraak. Kreeg statusupdate via sms. Ordernr 416100007X, geplaatst 19/09 00:20
In statushi staat inmiddels ook de afspraaktijd
[ Voor 42% gewijzigd door Vuvuzela op 25-09-2014 15:30 ]
I served in a company of heroes.
Het bizarre was dat ik 2 jaar geleden bij het bestellen van m'n iPhone 5 dus echt geen problemen heb gehad! Zodra ik kon bestellen heb ik dit gedaan, destijds in combinatie met nummerbehoud vanaf T-Mobile. Op vrijdag kwam de iPhone uit in Nederland, zaterdagmiddag stond de koerier voor de deur. Deze keer is de informatievoorziening echt zwaar ruk. Het lijkt erop alsof nog niemand van de bestaande klanten weet wanneer er een iPhone geleverd kan worden, terwijl ze morgen al langs kunnen komen.Tjommer schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:14:
[...]
Dit was 2 jaar geleden bij de iPhone 5 precies zo, ze hebben er in 2 jaar tijd niks van geleerd. (Bij VF)
Zelfde hier. Toen ik destijds de iPhone 4s bij Vodafone had besteld was het duidelijk aangegeven wanneer ik de iphone kon verwachten.TakkUNL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:29:
[...]
Het bizarre was dat ik 2 jaar geleden bij het bestellen van m'n iPhone 5 dus echt geen problemen heb gehad! Zodra ik kon bestellen heb ik dit gedaan, destijds in combinatie met nummerbehoud vanaf T-Mobile. Op vrijdag kwam de iPhone uit in Nederland, zaterdagmiddag stond de koerier voor de deur. Deze keer is de informatievoorziening echt zwaar ruk. Het lijkt erop alsof nog niemand van de bestaande klanten weet wanneer er een iPhone geleverd kan worden, terwijl ze morgen al langs kunnen komen.
Welk type iPhone?Vuvuzela schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:29:
Heb nu bij Tmobile ook status 319e besteld om 0715.. Had het niet meer verwacht vandaag.. Maar dan is er dus een toestel in het magazijn voor mij.. volgende week dan wrs.
Wordt overigens mijn eerste iPhone.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
wanneer bestelt etc.paulzurrr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:25:
Zojuist mail van AMP gekregen voor leveringsafspraak. Dit kon zo snel mogelijk op aankomende zondag.
19-9 een iPhone 6 16GB silver besteld via verlening T-Mobile
[ Voor 4% gewijzigd door stephenophof op 25-09-2014 15:36 ]
iphone 6 16gb spacy gray. AMP afspraak gemaakt voor zondag
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 25-09-2014 15:37 ]
I served in a company of heroes.
En welk toestel? Ik namelijk 19-9 om 6:43 6 64GB Space Gray
Staat ook in mijn originele post maar het betreft een iPhone 6 16GB ZilverKumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:37:
[...]
En welk toestel? Ik namelijk 19-9 om 6:43 6 64GB Space Gray
Ik krijg het idee dat iPhone 6 16GB naar verhouding redelijk op voorraad zijn.paulzurrr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:39:
[...]
Staat ook in mijn originele post maar het betreft een iPhone 6 16GB Zilver
Op de site staat die wel op voorraad... Ben benieuwd
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb de mijne besteld bij proximus (in de winkel zelf) maar ik vind op internet zo goed als geen info rond leveringen in belgie.
http://www.smartphoneshop...r.html?optionSetIds=26991
Verwijderd
een collega en ik allebei om 7.30 besteld en kunnen hem zaterdag ophalen of zondag laten bezorgen
Welke versie hebben jullie besteld en verwacht dan dus ook 19-09 besteld?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:50:
tmobile...komt nu ook los...
een collega en ik allebei om 7.30 besteld en kunnen hem zaterdag ophalen of zondag laten bezorgen
Leuk verhaal met orderstatus is om 15:00 life.. nou niks life nog steeds zo daud als wat.
tikfouten? tjah..m..
Heb je via de telefoon besteld? Zo ja, dan zit de kans er dik in dat je de status niet online kan bekijken...Mother_Goozz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:42:
Ik ben ook benieuwd, krijg nog steeds Technische fout bij VF...
Op de site staat die wel op voorraad... Ben benieuwd
Voelt ergens een beetje raar om van 64GB naar 16GB te gaan....maar icm (de kosten van) applecare+ is dit denk ik de betere keuze.
Echt? Oh dat zou wel echt nice zijn!!Ralluff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:47:
Typhone krijgt morgen nog een levering binnen! Kans is aanwezig dat daar alle plus toestellen in zitten.
Volgens mij hebben ze echt geen Plus gekregen nu
It's All In The "Mix"
Ja kreeg bericht van ze dat ze morgen weer een levering krijgen. Ze hadden overigens wel de 6+ vandaag maar ontzettend weinig.Mixpower schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:00:
[...]
Echt? Oh dat zou wel echt nice zijn!!
Volgens mij hebben ze echt geen Plus gekregen nu
Oke, zou wel echt nice zijn dan!Ralluff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:03:
[...]
Ja kreeg bericht van ze dat ze morgen weer een levering krijgen. Ze hadden overigens wel de 6+ vandaag maar ontzettend weinig.
Zit te wachten op 128Gb Gold om 00:23 besteld.
It's All In The "Mix"
http://forum.vodafone.nl/...iPhone-6-Plus/td-p/190835forzabesiktas schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:53:
*zucht* nog steeds niets over VF.
Leuk verhaal met orderstatus is om 15:00 life.. nou niks life nog steeds zo daud als wat.
Mij model is nog steeds op voorraad, heb 1:30 telefonisch besteld.
i6+ 64GB, daarnaast klopt het leuke verhaal met orderstatus niet.
Er nemen meerdere mensen contact op met VF via de chat, iedere medewerker zegt weer wat anders
tikfouten? tjah..m..
Verwijderd
Wat waren de eerste 4 cijfers van jullie order nr?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:50:
tmobile...komt nu ook los...
[ Voor 12% gewijzigd door joffrey19 op 25-09-2014 16:09 ]
Op http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/ even invullen welke winkels en welke iphones, krijg je een email welke op voorraad zijn. Als ze niet op voorraad zijn krijg je een email als er weer voorraad is.Ralluff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:31:
Heeft iemand toevallig de link nog waar ik kan zien welke Duitse Apple stores nog een voorraad hebben?
Heb je al tussen de spam gekeken? Ik heb dezelfde iPhone vrijdag overdag besteld en heb al een T&T id gekregen per mail.forzabesiktas schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:06:
[...]
Mij model is nog steeds op voorraad, heb 1:30 telefonisch besteld.
i6+ 64GB, daarnaast klopt het leuke verhaal met orderstatus niet.
Er nemen meerdere mensen contact op met VF via de chat, iedere medewerker zegt weer wat anders
Ze hadden echt wel plussen, aangezien mijn 64gb goud gewoon is verstuurd.Mixpower schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:04:
[...]
Oke, zou wel echt nice zijn dan!
Zit te wachten op 128Gb Gold om 00:23 besteld.
Heb alleen wel hele erge twijfel door bend-gate..
Tesla M3LR '21
Neuh... hing ook in de buurt van m'n precious 4S omdat ik volgens het hi sms bericht gebeld zou worden vanaf een 050 nummer, totdat mijn aandacht naar een mailtje van "onlinepakketdienst.nl" ging, waarin ik de afspraak online kon regelen. Nu wordt het zaterdagochtend in een blok van 4 uur bezorgd. Yipiee!GeorgeMichael schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
[...]
Ik kreeg ook een sms dat ik gebeld zou worden maar de afspraak is per mail gemaakt. Vraag me af of ze dan ook nog gaan bellen?
In statushi staat inmiddels ook de afspraaktijd
Spam gekeken idd, heb zelfs een hele whitelist neergezet. helaas..... heb ook geen zin om te bellen aangezien je dan ook van et muur naar et kastje wordt gestuurdDa.Rock schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:13:
[...]
Heb je al tussen de spam gekeken? Ik heb dezelfde iPhone vrijdag overdag besteld en heb al een T&T id gekregen per mail.
tikfouten? tjah..m..
NiceBellySM schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:21:
[...]
Neuh... hing ook in de buurt van m'n precious 4S omdat ik volgens het hi sms bericht gebeld zou worden vanaf een 050 nummer, totdat mijn aandacht naar een mailtje van "onlinepakketdienst.nl" ging, waarin ik de afspraak online kon regelen. Nu wordt het zaterdagochtend in een blok van 4 uur bezorgd. Yipiee!
[ Voor 8% gewijzigd door schiffeb op 25-09-2014 16:41 ]
Verwijderd
Tmobile?schiffeb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:38:
Iphone 6 64 GB silver besteld op 19 september om 8:00 is inmiddels naar status 3 "in magazijn".
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
heb 19-09 6:43 besteld nog steeds stap 2 vrees dat ze er niet zijnVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:42:
Iemand die bij Tmobile 64gb SG rond 08.00 heeft besteld en al naar stap 3 is?
Bij VF is de Silver gewoon beschikbaar en SG niet, zou kunnen. Of ze worden gewoon per type en kleur verwerkt in het magazijn. Het lijkt er een beetje op dat 16G eerst ging en nu 64GB.Kumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:43:
[...]
heb 19-09 6:43 besteld nog steeds stap 2 vrees dat ze er niet zijn
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
sommige zeggen 0.01, andere tussen 8 en 9 30 maar zou wel eens willen horen van de rest, dus als iemand nog wat meer er over weet zeg het zeker!Johny Cash schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:43:
Iemand een idee hoe laat de verkoop morgen start in de webshop van apple?
Edit: Of welke van de nummers moet ik precies hebben?
[ Voor 12% gewijzigd door Matthijs op 25-09-2014 16:53 ]
Totaal onduidelijk inderdaad, iemand al met Apple gebeld?thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:49:
[...]
sommige zeggen 0.01, andere tussen 8 en 9 30 maar zou wel eens willen horen van de rest, dus als iemand nog wat meer er over weet zeg het zeker!
19/9 @ 06:38 (33099XX)
Nog steeds Stap 2
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Verwijderd
Volgens mij zijn alle iphones simlock vrij.Malt007 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:52:
Zit er eigenlijk een simlock op de 6? Mijn vrouw heeft een 6+ besteld omdat ze haar tmobile contract kon verlengen maar ik wil hem graag gaan gebruiken met mijn kpn abbo? Kan dat zomaar?
Als je nou eens zelf belt en je ervaring hier deelt?_TiNo_21 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:50:
[...]
Totaal onduidelijk inderdaad, iemand al met Apple gebeld?
Lastig als je al uren in een telefonische vergadering zit en die nog wel even gaat duren...Ferret schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:54:
[...]
Als je nou eens zelf belt en je ervaring hier deelt?
Dus redelijk onduidelijk gesprek, maar wel een voordeel, had zo goed als geen wachttijd.
Besteld om 00:25 (19 september), wordt zaterdag geleverd.
Inderdaad dus compleet onduidelijk. Heel vreemd dat ze nu nog niet weten wanneer ze de online store beschikbaar gaan maken. Wie gaat er dan op de knop drukken ergens vannacht?thibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:01:
Ze zeiden net dat het voor hun zogezegd nog niet duidelijk was, het kon om 00 zijn of om 9 uur, ook hadden ze geen antwoord ofdat het een ander magazijn voor belgie en nederland is dan voor duitsland, ga ervan uit dat dat niet het geval is, en ze zeiden er nog bij wie eerst besteld krijgt eerste gelever.
Dus redelijk onduidelijk gesprek, maar wel een voordeel, had zo goed als geen wachttijd.
Besteld om 7:30 (19-9).
Nieuw abbo of verlenging?Gijs2531 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:04:
Mijn iPhone 6 16 GB silver besteld bij Vodafone F&F wordt morgen tussen 12-15 geleverd!
Besteld om 7:30 (19-9).
Verwijderd
Ik kijk in ieder geval om middernacht, maar ga niet de hele nacht F5'en_TiNo_21 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:03:
[...]
Inderdaad dus compleet onduidelijk. Heel vreemd dat ze nu nog niet weten wanneer ze de online store beschikbaar gaan maken. Wie gaat er dan op de knop drukken ergens vannacht?Bedankt voor het bellen en posten!
Blij dat ik niet helemaal van iCentre ben uitgegaan. Ook erg laat om hierover nu nog te informeren. Ik was nummer 68 van alle iPhones landelijk, dus behoorlijk vroeg gereserveerd. Benieuwd of ik voor morgen nog een mailtje krijg.Hierbij informeren wij je graag omtrent de aanstaande iPhone 6 leveringen.
Vrijdag 26 september zullen wij zeer beperkt de eerste iPhone 6 reserveringen uitleveren. Indien jouw reservering bij de eerste uitlevering zit ontvang je vandaag een bevestigingsemail.
Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaatst op onze backorderlijst.
26 september zullen wij geen iPhone 6 64GB varianten uitleveren. Deze modellen hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. De 64GB varianten zullen wij naar verwachting volgende week ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.
Mocht je nog vragen en/of onduidelijkheden hebben vernemen wij deze graag.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 8% gewijzigd door MartijnMartijn op 25-09-2014 17:08 ]
Dat lijkt me overduidelijk
optie 2: er is een grappig mannetje dat veel te veel geld krijgt ergens in duitsland met een mooie snor en een pak bier die ooit op de dag op de knop moet duwen en nu op het oktoberfest is, deze nacht wanneer hij zichzelf zat genoeg vind gaat hij op "DE" knop duwen zodat iedereen ooit de iphone kan bestellen.
optie 3: Belgie en Nederland zijn zo klein dat ze ons zijn vergeten, dus over een maand of drie gaat de knop aan.
optie 4: Ze hebben een nieuwe technologie uitgevonden om met steve jobs te communiceren in de apple hemel, waar ze dan een grote knop naar toe hebben gestuurd en als steve het wilt duwt ie op de knop.
Zelf kies ik voor 2
[small] no hate...[/small].
"Hierbij informeren wij je graag omtrent de aanstaande iPhone 6 leveringen.
Vrijdag 26 september zullen wij zeer beperkt de eerste iPhone 6 reserveringen uitleveren. Indien jouw reservering bij de eerste uitlevering zit ontvang je vandaag een bevestigingsemail.
Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaatst op onze backorderlijst.
26 september zullen wij geen iPhone 6 64GB varianten uitleveren. Deze modellen hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. De 64GB varianten zullen wij naar verwachting volgende week ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie."
Same Here.. 33100xxSunny schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:51:
T-Mobile iPhone 6 Plus 64GB Space Grey
19/9 @ 06:38 (33099XX)
Nog steeds Stap 2
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat het bij de iPhone 5 ergens random in de nacht wasthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:08:
optie 1: ze hebben een perfect vaste tijd die door een computer is berekend voor wanneer ze de meeste kunnen verkopen en zo snel mogelijk. Die dan precies om 8.43.15 afgaat.
optie 2: er is een grappig mannetje dat veel te veel geld krijgt ergens in duitsland met een mooie snor en een pak bier die ooit op de dag op de knop moet duwen en nu op het oktoberfest is, deze nacht wanneer hij zichzelf zat genoeg vind gaat hij op "DE" knop duwen zodat iedereen ooit de iphone kan bestellen.
optie 3: Belgie en Nederland zijn zo klein dat ze ons zijn vergeten, dus over een maand of drie gaat de knop aan.
optie 4: Ze hebben een nieuwe technologie uitgevonden om met steve jobs te communiceren in de apple hemel, waar ze dan een grote knop naar toe hebben gestuurd en als steve het wilt duwt ie op de knop.
Zelf kies ik voor 2
LOLthibautb schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:08:
Zelf kies ik voor 2
joepert schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:14:
Nou als alle journalisten die maar wat roepen daardoor in de problemen zouden komen zou ons media-landschap er een stuk anders uitzien. Ik denk dat die lui ook maar gewoon wat roepen.
.Hoop nog steeds van niet
Veel mensen zeggen dat wij dezelfde wachttijden hebben als duitsland, dus hou je maar bij icentre, tenzij apple zegt dat ze binnen 1 week kunnen bestellen, blijf vannacht anders gewoon wat later op en dan kom je er zelf achter.monnick schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
Ik krijg net ook de mail van iCentre. Erg balen, want ik had gehoopt dat ik mijn 64GB spacegray morgen kon komen ophalen bij de lokale vestiging...:( Nu zit ik te twijfelen of ik wacht tot iCentre hem kan leveren of dat ik vannacht om 00:01 bij Apple zelf ga bestellen. Wat denken jullie, gaat Apple de komende week de 64GB modellen kunnen leveren aan de mensen die vlak na 12'en besteld hebben?
Apple.de doet er momenteel 7-10 werkdagen over, aangezien Apple volgens mij alles centraal distribueert gaat het minstens zolang duren als je bij Apple.nl een bestelling plaatst.monnick schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
Ik krijg net ook de mail van iCentre. Erg balen, want ik had gehoopt dat ik mijn 64GB spacegray morgen kon komen ophalen bij de lokale vestiging...:( Nu zit ik te twijfelen of ik wacht tot iCentre hem kan leveren of dat ik vannacht om 00:01 bij Apple zelf ga bestellen. Wat denken jullie, gaat Apple de komende week de 64GB modellen kunnen leveren aan de mensen die vlak na 12'en besteld hebben?
[ Voor 99% gewijzigd door thibautb op 25-09-2014 17:19 ]
http://store.apple.com/de...-64gb-spacegrau-entsperrt
Versandfertig:
7 - 10 Geschäftstagen
Kostenfreie Lieferung
Waarom is dat zinloos? Het zou me verbazen als Apple iPhones reserveert in het centrale magazijn in Azië voor de Nederlandse launch.joepert schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:20:
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd wat de levertijden gaan zijn straks als de onlineverkoop wordt opgengesteld. Je zou verwachten dat er van alle modellen wel een aantal direct beschikbaar moet zijn, anders is het allemaal echt tamelijk zinloos. Weet niet hoe dat met vorige launches is gegaan.
Dit topic is gesloten.
![]()