• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
scorched schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:16:
De klantenservice van Vodafone weet het volgens mij ook niet meer. Overal hoor, zie en lees je verschillende dingen en uitspraken.

Als er echt geen 6plus toestellen zijn binnengekomen dan is superklote de understatement van de dag ;)
Van de 6+ is bekend dat deze een lagere product vorraad heeft dan de 6 maar als vf totaal geen levering heeft gekregen is dat op zijn zachts gezegt bizar dan kunnen ze ook geen winkel voorraad opbouwen

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Onzin dat Vodafone geen 6 plus modellen heeft binnen gekregen. Ik heb er een besteld en die is al aan PostNL aangeboden. Nu alleen nog wachten op Track & Trace code.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Zojuist mail van Coolblue.. Niet genoeg toestellen, ze verwachten nu te leveren voor 16 oktober. Wel laat besteld op vrijdag 19 september - dus dat was te verwachten.

Nu maar kijken wat Dixons doet... En anders morgen de fysieke rij bij een lokale APR.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:51

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Vandaag mijn abonnement verlengd bij Vodafone. Ben benieuwd wanneer mijn iPhone 6 64GB Gold geleverd wordt... Bij mij werkt de orderstatus ook (nog) niet, maar dat vind ik niet zo vreemd.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:16
Da's mooi kut:

"Beste,
Het is u niet ontgaan: de iPhone 6 is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u uw iPhone op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
Apple leverde ons onvoldoende toestellen om morgen alle pre-orders uit te leveren. Dat lossen we zo netjes mogelijk op. De telefoons die wij binnenkrijgen, leveren we nu op volgorde van bestelling. Niet zo leuk, maar wel zo eerlijk. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone uiterlijk donderdag 16 oktober bij u bezorgd.

We houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Apple bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw iPhone snel in huis heeft. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue"

[ Voor 98% gewijzigd door JesseV op 25-09-2014 13:25 ]

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:58
Welk model had jij?

• JesseV
64 gb silver, vindt dit eigenlijk best een aparte actie.

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Na gister een korte peiling te hebben gehouden hier op het forum zijn dit de resultaten van de Hi bestellingen.
Totaal geen pijl op te trekken, en eigenlijk geen conclusies uit te halen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rdekruyf.nl/public/img/hi_bestellingen.png

[ Voor 15% gewijzigd door robbinonline op 25-09-2014 13:28 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
"Alles voor een glimlach..." Zou die gast onderaan het scherm al onthoofd zijn door een blije klant?

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10 09:12

Cliffie

Trompetslet

Hier hetzelfde mailtje. Jammer, is gewoon bijna een maand wachten :/

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:24

ScreamGT

joejoe

JesseV schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:24:
64 gb silver, vindt dit eigenlijk best een aparte actie.
Wat is er apart aan? Er komen niet genoeg modellen binnen om aan alle pre orders te voldoen. Dat geven ze nu dus aan.

Een pre order houd niet in dat je gegarandeerd bent van een product op de mat op de dag van release.

[ Voor 3% gewijzigd door ScreamGT op 25-09-2014 13:26 ]

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• CopyCatz
Damn die tabel op het vodafone forum nu.. kan dus 2 a 3 week wachten op mijn space grey 64 gb..

Type toestel
Status

Apple iPhone 6 16 GB Space Grey
2 tot 3 weken
Apple iPhone 6 16 GB Silver
1 tot 2 weken
Apple iPhone 6 16 GB Gold
1 tot 2 weken

Apple iPhone 6 64 GB Space Grey
2 tot 3 weken
Apple iPhone 6 64 GB Silver
Beschikbaar
Apple iPhone 6 64 GB Gold
Beschikbaar

Apple iPhone 6 128 GB Space Grey
1 tot 2 weken
Apple iPhone 6 128 GB Silver
Beschikbaar
Apple iPhone 6 128 GB Gold
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 16 GB Space Grey
Beschikbaar
Apple iPhone 6 Plus 16 GB Silver
Beschikbaar
Apple iPhone 6 Plus 16 GB Gold
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 64 GB Space Grey
Beschikbaar
Apple iPhone 6 Plus 64 GB Silver
1 tot 2 weken
Apple iPhone 6 Plus 64 GB Gold
1 tot 2 weken

Apple iPhone 6 Plus 128 GB Space Grey
Beschikbaar
Apple iPhone 6 Plus 128 GB Silver
Beschikbaar
Apple iPhone 6 Plus 128 GB Gold
Beschikbaar

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Apple iPhone 6 Plus 64 GB Space Grey
Beschikbaar yeahhhh :D

tikfouten? tjah..m..

• JesseV
ScreamGT schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:26:
[...]

Wat is er apart aan? Er komen niet genoeg modellen binnen om aan alle pre orders te voldoen. Dat geven ze nu dus aan.

Een pre order houd niet in dat je gegarandeerd bent van een product op de mat op de dag van release.
Coolblue heeft iedereen een week lang hoop ingegeven dat ze genoeg binnenkregen. Vrij veel mensen krijgen hun 16gb morgen maar mensen die relatief vroeg een 64gb hebben gepre-orderd, krijgen niks.

Ik zeg niet dat het hun schuld is, ik zeg alleen dat ik het apart vind.

• scorched
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 11:11

scorched

Maximum Overdrive

mijn bestelde toestel is dus wel beschikbaar maar horen doe je niets :(

Het moeten wachten is niet het probleem, maar het niets horen vind ik knap vervelend

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10 16:47
Hier ook het mailtje van Coolblue ontvangen over de vertraagde levering. Wat ik echt apart vind staat in de laatste regel;

"Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak."

Ik ben vorige week al gebeld om de leverafspraak van morgen te bevestigen. Wordt hij nu wel of niet geleverd? :S

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 15:08
JesseV schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:29:
[...]

Coolblue heeft iedereen een week lang hoop ingegeven dat ze genoeg binnenkregen. Vrij veel mensen krijgen hun 16gb morgen maar mensen die relatief vroeg een 64gb hebben gepre-orderd, krijgen niks.

Ik zeg niet dat het hun schuld is, ik zeg alleen dat ik het apart vind.
Tja, wat niet binnenkomt kan niet verkocht worden. Ze kunnen moeilijk viermaal een 16GB aan elkaar plakken. Lullig, maar het is toch echt niet anders en lijkt me ook niet verwijtbaar aan Coolblue.

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
CopyCatz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:28:
Damn die tabel op het vodafone forum nu.. kan dus 2 a 3 week wachten op mijn space grey 64 gb..

[lijst]
Maar geldt dat voor bestellingen die nu geplaatst worden of alle bestellingen sinds vorige week? Kan met niet voorstellen dat ze niet één 6 SG 64gb binnen hebben gekregen.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-10 23:19
Meh, ik denk dat ik kan fluiten naar mijn 6 Plus 128Gb Gold!
Totaal geen bericht van Typhone erover, via de telefoon word me verteld dat er geen toestel aan mijn order is gekoppeld.
Jammer, zo op tijd besteld en toch pech.. misschien hebben ze geen voorraad ik weet het niet.

Deze week geen iPhone 6 Plus for me. :(

It's All In The "Mix"

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:27
djpdjpnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:32:
[...]

Maar geldt dat voor bestellingen die nu geplaatst worden of alle bestellingen? Kan met niet voorstellen dat ze niet één 6 SG 64gb binnen hebben gekregen.
Ja, dat wordt mij ook niet duidelijk uit dat bericht.

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb 2 dagen terug bij t-mobile een 6 space grey 64gb besteld. Bestelling staat nog in behandeling.

Een collega van me heeft de zelfde iphone 6 op 19sept bij t-mobile besteld en heeft vandaag al een afspraak mogen maken om hem morgen te laten leveren.

>PC specs<

• CopyCatz
djpdjpnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:32:
[...]

Maar geldt dat voor bestellingen die nu geplaatst worden of alle bestellingen sinds vorige week? Kan met niet voorstellen dat ze niet één 6 SG 64gb binnen hebben gekregen.
Dat heb ik maar ff gevraagd idd, lijkt me sterk dat ze er geen gehad hebben..

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Mrk87 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:02:
[...]

Ik had twee weken geleden bij de Phone House gepreorderd. Deze week gebeld en vertelden ze me vrolijk alleen icm abonnement uit te leveren |:(
Ze vertelde mij dat iedereen (duizenden NL'ers) morgen een telefoontje krijgen. Volgens mij heb ik een troela aan de lijn gehad die net zo weinig als ik weet van de voorraad. Ik denk niet dat Phone House 'duizenden' iphones binnen gaat krijgen, afgaande op berichten van Coolbue, Dixons, iCentre etc..

Dit wordt dus vanavond ook bestellen op apple.nl. De starttijd begint toch om 00.01? Of niet.......

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Heb Hi gebeld de gene aan de lijn kon me weinig vertellen. Volgens haar krijgt iedereen die de iphone ´s nachts heeft besteld hem vrijdag. Waarom ik geen mail of bericht heb gekregen en andere wel zou liggen aan de grote hoeveelheid bestellingen. Dus nu maar wachten op een sms of mailtje.

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 17:35
Z_Jr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:34:
[...]

Ze vertelde mij dat iedereen (duizenden NL'ers) morgen een telefoontje krijgen. Volgens mij heb ik een troela aan de lijn gehad die net zo weinig als ik weet van de voorraad. Ik denk niet dat Phone House 'duizenden' iphones binnen gaat krijgen, afgaande op berichten van Coolbue, Dixons, iCentre etc..

Dit wordt dus vanavond ook bestellen op apple.nl. De starttijd begint toch om 00.01? Of niet.......
Lekker naar de store gaan of even afwachten. Mensen die hun reservering niet ophalen komt de bestelling weer in de voorraad...

• FrameWork.
Ik heb een reservering over voor morgen bij de Apple Store in Amsterdam. Betreft een iPhone 6 16GB Space Grey op te halen tussen 14:00 en 15:00. Interesse? DM even

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:15
Ik heb een uur terug een bestelling bij Hi gedaan (iPhone 6 64GB en verlenging)

Kijk ik 5 min terug voor de grap op mijn MijnPakket account (van PostNL).

Zie ik ineens dit staan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qmVNK6x.jpg

Fout, of gaat hij daadwerkelijk geleverd worden morgen ?

Had zelf niet verwacht dat het zo snel zou gaan haha

[ Voor 16% gewijzigd door Sefaex op 25-09-2014 13:45 ]

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:33

Crp

-edit
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Crp op 25-09-2014 13:46 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sefaex schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:44:
Ik heb een uur terug een bestelling bij Hi gedaan (iPhone 6 64GB en verlenging)

Kijk ik 5 min terug voor de grap op mijn MijnPakket account (van PostNL).

Zie ik ineens dit staan:
[afbeelding]

Fout, of gaat hij daadwerkelijk geleverd worden morgen ?

Had zelf niet verwacht dat het zo snel zou gaan haha
Dan komt hij echt morgen :) Als hij alleen "voorgemeld" is staat dat er en staat er nog geen tijd/datum!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Ferry05
  • Laatst online: 24-04 20:13
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:57:
kpn besteld besteld in de middag van de pre-sale dag.
Gister avond bevestiging dat hij vandaag zou komen. maar is gecorrigeerd naar morgen zoals verwacht.

T&t laat alleen nog zien dat hij voorgemeld is. dus ben benieuwd!
Vraagje waar kan ik die t&t code krijgen. Heb ook bij kpn besteld maar zie het nergens

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 19:21
FrameWork. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
Ik heb een reservering over voor morgen bij de Apple Store in Amsterdam. Betreft een iPhone 6 16GB Space Grey op te halen tussen 14:00 en 15:00. Interesse? DM even
Uhh, heb jij bij de Apple store een reservering kunnen doen voor 26 september? Hmmm...vreemd, mij is verteld dat dat absoluut niet mogelijk was. Heb diverse andere Apple stores gebeld en daar werd hetzelfde verteld.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Zondagskindje

Zondagskindje

CopyCatz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:28:

Type toestel
Status

Apple iPhone 6 64 GB Space Grey
2 tot 3 weken
Apple iPhone 6 64 GB Silver
Beschikbaar
Apple iPhone 6 64 GB Gold
Beschikbaar
Dat zou betekenen dat ik erg snel mijn telefoon in bezit heb? *O*
Zou te gek zijn :9

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-10 21:09
Mijn VF orderstatus doet het nu ook niet meer. Zou het dan toch? Ondanks dat ik een 6 plus 64GB Silver heb besteld.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• timelezzzzz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:36
Je zou verwachten dat officiële Apple dealers als Dixons en iCentre die het hele Apple assortiment in hun winkel hebben om de Apple beleving te bieden (en accessoires verkopen) meer voorraad krijgen dan providers. Toch lijkt dit niet het geval te zijn gezien het lang uitblijven van duidelijkheid...

• CopyCatz
Zondagskindje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:52:
[...]

Dat zou betekenen dat ik erg snel mijn telefoon in bezit heb? *O*
Zou te gek zijn :9
Ik denk eigenlijk dat de tabel bedoeld is als indicatie voor mensen die nu willen bestellen, dus het is sowieso een model wat makkelijk te krijgen is...

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:24

ScreamGT

joejoe

Morgen langs de Amac, mijn geluk uitproberen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-10 15:13
Ben benieuwd wie er vanavond nog bij 1 van de 4 Phonehouse winkels in de rij gaat staan voor 1 van die 100 iPhones (i.c.m. abo).

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
johoo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:51:
[...]

Uhh, heb jij bij de Apple store een reservering kunnen doen voor 26 september? Hmmm...vreemd, mij is verteld dat dat absoluut niet mogelijk was. Heb diverse andere Apple stores gebeld en daar werd hetzelfde verteld.
Moet je even stuk of 20 pagina's terug lezen...
Je kon/kunt (pag soms uit t de lucht) wel degelijk reserveren bij de appel store.

[edit]

BTW, ik hang zojuist de tel op met de phonehouse, had ik reservering gedaan voor 6 plus, 128gb.
En die kan ik morgenochtend op komen halen! :9 (maw ik heb er nu twee... hahaha)

[ Voor 17% gewijzigd door ElayZ op 25-09-2014 13:57 ]

• Zondagskindje

Zondagskindje

Kreeg zojuist een mail van Vodafone:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/2deacc7f391aebe15ea25058109c6bf7.png
Hier staat ook dat hij direct leverbaar is...

• DeadDevil6210
Zondagskindje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:58:
[afbeelding]
Appart dat vf direct leverbaar heeft en t-mobile 2 tot 3 weken aan geeft

• Sefaex
DennusB schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:46:
[...]

Dan komt hij echt morgen :) Als hij alleen "voorgemeld" is staat dat er en staat er nog geen tijd/datum!
Heb net ook een mailtje gehad van Hi dat hij echt is verzonden.

Ging ervanuit dat ik misschien 2 weken op mijn iPhone moest wachten (omdat ik pas vandaag een bestelling heb geplaatst).

Toch netjes van Hi :)

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Zondagskindje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:58:
[afbeelding]
Dus ze weten inmiddels meer, zou je zeggen.

Ben benieuwd, hoop dat ik met mn 64 space gray nog bij de eerste levering zit.

• djpdjpnl
  • Niet online
VF F&F bestelling (nieuw abo, 64gb SG 6) rond 12u een nummerbehoud aanvraag mail binnen. Volgens zowel de chat als telefoon kon dat alleen als er een toestel aan gekoppeld zat. :) Besteld de 19e om 10.30u ongeveer.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Hier nog steeds:

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 19-09-2014 00:08:57

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
johoo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:51:
[...]

Zoveel mensen joh, ik ga de mijne morgen ook in alle rust ophalen om 17.00 uur.

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03:51
Typhone schijnt bijna geen 6+ toestellen te hebben..

• CopyCatz
Ralluff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:12:
Typhone schijnt bijna geen 6+ toestellen te hebben..
De postbezorger schijnt ze allemaal per ongeluk opgevouwen te hebben ;)

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
joblamie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:10:
[...]

Zoveel mensen joh, ik ga de mijne morgen ook in alle rust ophalen om 17.00 uur.
Als het goed is kan je vannacht om 00:00 op Apple.nl reserveren. Als je geluk hebt.

Leven en laten leven!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Via Facebook kon een Typhone-medewerker me vertellen dat er een toestel aan mijn order was gekoppeld, en deze vandaag werd verzonden. Verder nog geen enkele bevestiging of T&T-code gehad, maar blijkbaar gaat het toch lukken! Heb de 19e rond half 8 's ochtends besteld (icm Vodafone verlenging). Gaat om de 16gb silver.

Dus voor iedereen die bij Typhone heeft besteld: er is nog hoop :)

Verwijderd

- foute topic

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 14:23 ]

• joblamie
  • Niet online
Stranglem schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:16:
[...]

Als het goed is kan je vannacht om 00:00 op Apple.nl reserveren. Als je geluk hebt.
Dat is reserveren in de ONLINE apple store om hem thuisbezorgd te krijgen. Reserveren om zelf op te halen in FYSIEKE Apple Stores kan al een paar dagen.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-10 17:57
dixons Nederland op twitter:

Vanavond gaan wij een mailing verzenden, waarin staat wie morgen wel/niet de iPhone kan verwachten of afhalen. Gr,^Wen

[ Voor 14% gewijzigd door Mrk87 op 25-09-2014 14:19 ]

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
joblamie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:18:
[...]

Dat is reserveren in de ONLINE apple store om hem thuisbezorgd te krijgen. Reserveren om zelf op te halen in FYSIEKE Apple Stores kan al een paar dagen.
Klopt inderdaad. Ik heb het niet goed geschreven. Bestellen vanaf 00:00 om hem thuis te krijgen. Kan je hem trouwens ook gewoon bestellen (en dus gelijk betalen) en zelf ophalen in de winkel?

Leven en laten leven!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Stranglem schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:20:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb het niet goed geschreven. Bestellen vanaf 00:00 om hem thuis te krijgen. Kan je hem trouwens ook gewoon bestellen (en dus gelijk betalen) en zelf ophalen in de winkel?
Dat kon inderdaad.
Maar denk dat voor morgen alles gereserveerd is.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Jieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:22:
[...]

Dat kon inderdaad.
Maar denk dat voor morgen alles gereserveerd is.
Je kon dinsdagnacht hier reserveren:
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32
Bij mij is sinds vandaag bij iCentre in mijn order de afhaaldatum van 26-09-2014 veranderd naar onbekend...
Is dat bij meer mensen het geval? Het geeft mij nu ineens een stuk minder goede hoop dat ik morgen ook daadwerkelijk kan afhalen.

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:18
Ik krijg net de bevestigingsmail binnen van VF dat ik vannacht om 00:01 welkom ben in de winkel om mijn iPhone 6 af te komen halen!

Er staat ook duidelijk bij dat het om genodigden zijn en er zal geen verkoop plaatsvinden.

• Mrk87
Dreamer... schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:24:
Bij mij is sinds vandaag bij iCentre in mijn order de afhaaldatum van 26-09-2014 veranderd naar onbekend...
Is dat bij meer mensen het geval? Het geeft mij nu ineens een stuk minder goede hoop dat ik morgen ook daadwerkelijk kan afhalen.
Is zowel bij Dixons als iCentre.

lijkt erop dat ze vandaag een zending binnen gekregen hebben maar nog niet duidelijk hebben wat de aantallen zijn.

To be continued..

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dreamer... schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:24:
Waar kan je die afhaaldatum zien? Ik heb ook gepreorderd bij iCentre (toen de lever datum nog op 26-09) stond en sindsdien alleen één mailtje gekregen op welke plaats ik stond. Ik heb verder nooit een update gekregen over de datum dat ik hem kan afhalen. Kan je ergens inloggen met je bestelnummer ofzo? Ik kan het niet vinden op de iCentre website.

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Net deze update gezien via hi.reviva.n: "Laatste update: 25-09-2014 13:58 De levering van uw bestelling wordt voorbereid".

Nu ook smsje binnen dat ik gebeld ga worden voor de levering. Het gaat om een nieuw abonnement bij Hi met een iPhone 6 Plus 64GB space grey.

• JesseV
Coolblue heeft mij via Twitter aangeboden mijn bestelling om te zetten naar een 16gb silver, geweigerd maar blijkbaar hebben ze die dus nog op voorraad.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Ik kreeg net een SMS Van HI waarin staat dat ik NIET bij de eerste lichting zit omdat de mensen die eerder waren als eerst komen. WTF? Zoals al vaak hier aangegeven had ik om 00:20 al een bestelbevestiging in mijn mailbox en zijn er hier vele Tweakers die al veel later besteld hebben en alsnog een levering krijgen.

Net gebeld en dit vermeld. Ze kon hier eigenlijk geen goed antwoord op geven. Ze had er weinig zicht op en ging het doorzetten, maar op het eerste oog lijkt het dat ik gewoon niets geleverd krijg de komende tijd.

Erg jammer dit en gewoon oneerlijk, aantoonbaar zelfs! Ik laat het er dan ook niet bij zitten en ga de komende tijd net zo lang zeuren tot ik op zijn minst een korting krijg aangeboden.

[ Voor 13% gewijzigd door Dannydekr op 25-09-2014 14:39 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58
JesseV schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:29:
Coolblue heeft mij via Twitter aangeboden mijn bestelling om te zetten naar een 16gb silver, geweigerd maar blijkbaar hebben ze die dus nog op voorraad.
Ik ben dat nu wel aan het doen ... met het risico dat 16GB ooit te krap gaat worden.
Van de andere kant, de afgelopen 6 jaar heb ik het ook met 16GB gered op mijn devices (iphone 3, 4 , 5 en dezelfde serie ipad's)

Was vanaf het begin een beetje aan het twijfelen of ik wel 64GB moest doen, maar financieel was het mogelijk. Nu heb ik me intussen echter bedacht dat ik AppleCare+ erbij wil, dus dat streept zich mooi tegen elkaar weg .... (verschil tussen modellen is 100euro en applecare+ ook)

[ Voor 22% gewijzigd door smoken op 25-09-2014 14:35 ]

• JesseV
Op mijn iPad mini is nu echt te krap, en mijn iPhone gebruik ik juist met offline spotify. Dus dan wacht ik nog wel even. Als ik even logisch nadenk, is het relatief natuurlijk allemaal nogal onbenullig

• robbinonline
  • Nu online
Zojuist een bericht van Hi gekregen dat er contact opgenomen zou worden voor een afleverafspraak voor mijn iPhone 6 Plus 64 gb grey. Niet veel later een mail gehad om afspraak te plannen. Alleen zaterdag en maandag waren nog beschikbaar. Vrijdag zit al helemaal vol.

Ik heb btw besteld omstreek 00.30 en het gaat om een nieuw contract met nummerbehoud.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00

Scrummie

Think different

Ik weet wel dat ik nooit online bestel bij dit soort releases aan jullie verhalen te horen :P.

Zoals eerder gemeld: Dinsdag gereserveerd bij Phonehouse (lokale winkel) en vandaag telefoontje gehad dat ik 'm morgen kan ophalen. Ben zo blij als een malle beer die voor 't eerst in 300 jaar een visje ziet zwemmen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Mrk87
Scrummie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:37:
Ik weet wel dat ik nooit online bestel bij dit soort releases aan jullie verhalen te horen :P.

Zoals eerder gemeld: Dinsdag gereserveerd bij Phonehouse (lokale winkel) en vandaag telefoontje gehad dat ik 'm morgen kan ophalen. Ben zo blij als een malle beer die voor 't eerst in 300 jaar een visje ziet zwemmen.
Mazzelaar. Zwolle was het toch? Los toestel?

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00

Scrummie

Think different

Mrk87 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:37:
[...]

Mazzelaar. Zwolle was het toch? Los toestel?
Nee, gehuchtje, Vroomshoop :). Met abo, al mocht ik dat morgen nog beslissen zeiden ze.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Mixpower
  • Laatst online: 26-10 23:19
Zojuist deze mail ontvangen van Typhone... :/
Ze hebben dus schijnbaar geen Plus 128Gb ontvangen.
Geachte heer,

Onlangs bestelde u bij Typhone.nl de Apple iPhone 6. Net als bij voorgaande introducties is er weer een enorme belangstelling voor de nieuwe iPhone. Helaas is de levering van uw toestel daarom vertraagd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is.

Wanneer kan ik mijn iPhone 6 (Plus) wel verwachten?
Vanwege de grote belangstelling en beperkte voorraad, kunnen wij nog geen duidelijk inzicht geven in de verwachte levertermijn. Hierbij is het van belang om te vermelden dat wij Apple Authorized Reseller zijn. Dit houdt in dat wij, zodra er iPhones beschikbaar komen voor de Nederlandse markt, als een van de eersten worden voorzien van een nieuwe voorraad. We doen er samen met Apple dan ook alles aan om uw iPhone zo snel mogelijk te leveren.

Wat moet ik doen naar aanleiding van deze e-mail?
Niets. Wij blijven u op de hoogte houden. Uiterlijk woensdag 1 oktober sturen wij u een nieuwe update over de actuele status van uw bestelling. Mochten we eerder nieuws hebben, dan melden we dat uiteraard direct.

Heeft u nog vragen?
Wij zijn van maandag tot vrijdag tussen 09:00 uur en 21:00 uur en zaterdag tussen 09:00 en 18:00 bereikbaar op telefoonnummer 040-2353000 (lokaal tarief). Mailen kan ook naar info@typhone.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om uw ordernummer XXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Typhone.nl

It's All In The "Mix"

• Earzz
  • Laatst online: 25-10 21:07
Dannydekr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:31:
Ik kreeg net een SMS Van HI waarin staat dat ik NIET bij de eerste lichting zit omdat de mensen die eerder waren als eerst komen. WTF? Zoals al vaak hier aangegeven had ik om 00:20 al een bestelbevestiging in mijn mailbox en zijn er hier vele Tweakers die al veel later besteld hebben en alsnog een levering krijgen.

Net gebeld en dit vermeld. Ze kon hier eigenlijk geen goed antwoord op geven. Ze had er weinig zicht op en ging het doorzetten, maar op het eerste oog lijkt het dat ik gewoon niets geleverd krijg de komende tijd.

Erg jammer dit.
Dat is serieus lullig voor je, ik heb mijn 64GB+ Space Gray om 01:30 besteld met nummer behoud (vanaf Vodafone) en ik heb net een aflevering afspraak gemaakt voor zaterdag.
Je had misschien toch beter kunnen wachten met vrij nemen ;)

XboxLive: Dave 130R

• joepert
  • Niet online
JesseV schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:36:
Als ik even logisch nadenk, is het relatief natuurlijk allemaal nogal onbenullig
Quote van de dag!! _/-\o_ ;)

• JesseV
Dank:)

• Dannydekr
Earzz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:41:
[...]

Dat is serieus lullig voor je, ik heb mijn 64GB+ Space Gray om 01:30 besteld met nummer behoud (vanaf Vodafone) en ik heb net een aflevering afspraak gemaakt voor zaterdag.
Je had misschien toch beter kunnen wachten met vrij nemen ;)
Ik heb wederom pech, maar de reden is me echt onduidelijk. Vandaag bel ik nog een keer rond 17:00 en daarna nogmaals rond 20:00. Ik blijf net zo lang bellen tot ik een iPhone 6 heb of een goed aanbod krijg met een goede reden van dit falen.

Ik ga de horror-consument dus uithangen :+

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32
monnick schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:26:
[...]

Waar kan je die afhaaldatum zien? Ik heb ook gepreorderd bij iCentre (toen de lever datum nog op 26-09) stond en sindsdien alleen één mailtje gekregen op welke plaats ik stond. Ik heb verder nooit een update gekregen over de datum dat ik hem kan afhalen. Kan je ergens inloggen met je bestelnummer ofzo? Ik kan het niet vinden op de iCentre website.
Dit staat in mijn account bij mijn orders (qua mail heb ik maar 1 bericht gekregen een paar dagen geleden over als hoeveelste ik op de lijst sta)

• PrinsPils
  • Laatst online: 26-10 21:19
Netjes die mail van Typhone. T-Mobile communiceert vooralsnog vrij weinig. De 19de rond 09.00 besteld, en ik verwacht 'm niet voor eind volgende week.

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog meer mensen hier die een Iphone 6 (spacegray 64GB) bij Xando hebben besteld?
Laatste nieuws was van hen was eergisteren. Ben nu toch eigenlijk wel benieuwd of de APR uberhaubt wel geleverd hebben gekregen.

• andMax
  • Laatst online: 25-10 13:51
Zojuist van Hi een SMS ontvangen en meteen een afleverafspraak voor aankomende zaterdag gemaakt!
Nieuw abonnement om 0:20 besteld de 19e. Gaat om een iPhone 6 Plus 64GB Space Gray.

• Earzz
  • Laatst online: 25-10 21:07
Dannydekr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:42:
[...]
Dat zal je vast wel lukken >:)

XboxLive: Dave 130R

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:17
Zojuist een medewerker gesproken in de vodafone chat

Patrick: Heb de iphone inderdaad ge pre-orderd. Om ongeveer 4U snachts. Is het mogelijk dat ik bij de 1e batch zit?
Cindy : Dat is nog mogelijk
Cindy : Ik kan het helaas niet garanderen
Patrick: Dank u :)
Cindy : Dit kunnen we morgen pas in het systeem zijn

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:18
Dannydekr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:42:
[...]

Ik heb wederom pech, maar de reden is me echt onduidelijk. Vandaag bel ik nog een keer rond 17:00 en daarna nogmaals rond 20:00. Ik blijf net zo lang bellen tot ik een iPhone 6 heb of een goed aanbod krijg met een goede reden van dit falen.

In jouw situatie zou ik dat ook doen want het is ronduit schandalig... Ik hoop dat je succes hebt!

• zTz
  • Laatst online: 25-10 20:45

zTz

Hier ook een afleverafspraak gemaakt voor morgen. Nieuw abonnement Hi Iphone 64GB Silver. Het kutte is dat ik toch spijt heb van het feit dat ik voor de zilveren versie ben gegaan. Liever gewoon weer zwart :(

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 23:22
Bij mij zowel HI als KPN zaterdag levering, 6Plus128gb Grey

Verwijderd

Krijg net een SMS van Hi dat het toestel niet geleverd kan worden.
'Wij leveren de iPhone 6 als eerste uit aan diegene die het eerst heeft besteld'.

Dat zal wel. Besteld om 12:23 via de website. Pfff

• Sefaex
Dannydekr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:31:

Erg jammer dit en gewoon oneerlijk, aantoonbaar zelfs! Ik laat het er dan ook niet bij zitten en ga de komende tijd net zo lang zeuren tot ik op zijn minst een korting krijg aangeboden.
idd lullig

2 uur terug heb ik een bestelling geplaatst op hi.nl

Een uur later krijg ik tot mijn verbazing een bericht dat mijn iPhone 6 64GB verzonden is.

Moet er wel zeggen dat ik voor verlenging heb gekozen (zat al bij Hi).

Misschien dat ze bestaande klanten voorrang geven ?

• TweakerRecordzz
Net een sms van Hi ontvangen;

Hi, onlangs heb je bij ons de Apple iPhone 6 16GB, Space Gray besteld, bedankt hiervoor. Door de overweldigende vraag kunnen wij jouw bestelling niet direct bezorgen. Wij leveren de Iphone 6 als eerste uit aan diegene die het eerst heeft besteld. We verwachten volgende week contact met je op te nemen voor het maken van een bezorgafspraak. Houdt je sms en e-mail goed in de gaten. Groeten van Hi

Had om 00:18 al besteld dat ze dan nog in de sms durven te zeggen: ´Wij leveren de Iphone 6 als eerste uit aan diegene die het eerst heeft besteld.´

Ga zo bellen en als ze de iPhone niet kunnen leveren op vrijdag ga ik weg bij Hi.

• Dannydekr
TweakerRecordzz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:52:
Net een sms van Hi ontvangen;

Hi, onlangs heb je bij ons de Apple iPhone 6 16GB, Space Gray besteld, bedankt hiervoor. Door de overweldigende vraag kunnen wij jouw bestelling niet direct bezorgen. Wij leveren de Iphone 6 als eerste uit aan diegene die het eerst heeft besteld. We verwachten volgende week contact met je op te nemen voor het maken van een bezorgafspraak. Houdt je sms en e-mail goed in de gaten. Groeten van Hi

Had om 00:18 al besteld dat ze dan nog in de sms durven te zeggen: ´Wij leveren de Iphone 6 als eerste uit aan diegene die het eerst heeft besteld.´

Ga zo bellen en als ze de iPhone niet kunnen leveren op vrijdag ga ik weg bij Hi.
We hebben rond dezelfde tijd besteld en hebben dezelfde iPhone besteld. Ben benieuwd of je gedreig heeft gewerkt, want dan zal ik dat ook maar eens gaan doen :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:35

Vuvuzela

My spire is forming

Stel dat het me de komende dagen lukt om te reserveren. Kan ik die telefoon dan icm een abonnement kopen bij de Apple store? Bij T-Mobile krijg je als je verlengt paar euro per maand korting is dat dan ook van toepassing daar?

I served in a company of heroes.

• robbinonline
  • Nu online
Net gesproken met de OPD (de verspreider van Hi / KPN en meer providers) ze zitten het gehele weekend al vol. Als je toestel al op voorraad is kan deze pas na het weekend bezorgd worden.

• TweakerRecordzz
Dannydekr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:54:
[...]

We hebben rond dezelfde tijd besteld en hebben dezelfde iPhone besteld. Ben benieuwd of je gedreig heeft gewerkt, want dan zal ik dat ook maar eens gaan doen :)
Heb gebeld de man aan de lijn kon niks zien en zag alleen dat de laatste update op 19 september was. Volgens hem hoeft het bericht niet waar te zijn en kunnen ze pas meer zeggen als de voorraad er is. Wat ik er verder uit kon opmaken is dat ik de telefoon vrijdag niet krijg en dat ze hopen dat ik niet annuleer door te zeggen dat ik hem nog wel kan krijgen.

• robbinonline
  • Nu online
Vuvuzela schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:57:
[...]

Stel dat het me de komende dagen lukt om te reserveren. Kan ik die telefoon dan icm een abonnement kopen bij de Apple store? Bij T-Mobile krijg je als je verlengt paar euro per maand korting is dat dan ook van toepassing daar?
Apple heeft in de stores altijd een aparte voorraad voor toestelen icm een abonnement.
Deze voorraad is de afgelopen 2 jaar nooit uitverkocht geweest, en reserveren is niet nodig.

Disclaimer, deze informatie is op basis van vorige lanceringen in Amsterdam waar dit het geval was.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Ik heb net ook een afspraak kunnen maken voor zaterdagmiddag (eerder kon niet) per mail bij OPD

00:40 besteld bij Hi. Nieuw abbo met 6+ 64gb space gray

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
Informatie vanuit Vodafone is echt dramatisch... Zoveel onduidelijkheid over wanneer er geleverd kan worden, tot dusver lijkt het erop alsof alleen de nieuwe klanten weten hoe/wat omdat ze een afspraak moeten maken!

Om het helemaal compleet te maken kan ik ook geen emails ontvangen over mijn bestelling en de online orderstatus ook niet raadplegen. Ik heb via de telefoon verlengd en bij die verlenging hebben ze het verkeerde mailadres opgegeven, waardoor ik dus berichten over een eventuele levering ook niet kan ontvangen :') Met andere woorden, ik mag lekker vaak de klantenservice gaan lastig vallen met de vraag wanneer mijn toestel geleverd wordt en het kan maar zo voorkomen dat de postbode hier op de stoep staat zonder dat ik ook maar iets weet van een levering..

• DeadDevil6210
TakkUNL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:10:
Informatie vanuit Vodafone is echt dramatisch... Zoveel onduidelijkheid over wanneer er geleverd kan worden, tot dusver lijkt het erop alsof alleen de nieuwe klanten weten hoe/wat omdat ze een afspraak moeten maken!

Om het helemaal compleet te maken kan ik ook geen emails ontvangen over mijn bestelling en de online orderstatus ook niet raadplegen. Ik heb via de telefoon verlengd en bij die verlenging hebben ze het verkeerde mailadres opgegeven, waardoor ik dus berichten over een eventuele levering ook niet kan ontvangen :') Met andere woorden, ik mag lekker vaak de klantenservice gaan lastig vallen met de vraag wanneer mijn toestel geleverd wordt en het kan maar zo voorkomen dat de postbode hier op de stoep staat zonder dat ik ook maar iets weet van een levering..
T-Mobile is net zo rampzalig nergens iets van info te bespeuren

• zTz
  • Laatst online: 25-10 20:45

zTz

Hi daar en tegen gaat top. Nu al blij met mn overstap :P

• Tjommer
  • Laatst online: 12:27
Kumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:11:
[...]

T-Mobile is net zo rampzalig nergens iets van info te bespeuren
Dit was 2 jaar geleden bij de iPhone 5 precies zo, ze hebben er in 2 jaar tijd niks van geleerd. (Bij VF)

• DeadDevil6210
Tjommer schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:14:
[...]

Dit was 2 jaar geleden bij de iPhone 5 precies zo, ze hebben er in 2 jaar tijd niks van geleerd. (Bij VF)
Dat weet ik niet 2 jaar terug stond ik asian mode on voor de Apple Store Amsterdam :P met succes :) dit jaar had ik daar ff geen tijd voor en krijg ik dit... :(

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 14:56
GeorgeMichael schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:05:
Ik heb net ook een afspraak kunnen maken voor zaterdagmiddag (eerder kon niet) per mail bij OPD

00:40 besteld bij Hi. Nieuw abbo met 6+ 64gb space gray
Zelfde toestel en toestand, moet alleen nog gebeld worden voor afspraak. Kreeg statusupdate via sms. Ordernr 416100007X, geplaatst 19/09 00:20

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hier bij hi.nl verlengd op 9/09 rond 9 uur. Inmiddels een postnl track en trace dat hij morgenmiddag wordt bezorgd. Space gray iPhone 6 met 128GB.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-10 15:13
BellySM schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:15:
[...]

Zelfde toestel en toestand, moet alleen nog gebeld worden voor afspraak. Kreeg statusupdate via sms. Ordernr 416100007X, geplaatst 19/09 00:20
Als je het 2e smsje krijgt met een afleverafspraak volgt, komt het wel goed.
Wel behoorlijk balen voor diegene die net de boot missen. Volgens mij is het in de piek van bestellingen wel misgegaan voor sommige (tussen 00:00 - 00:45).

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50
zTz schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:13:
Hi daar en tegen gaat top. Nu al blij met mn overstap :P
Buiten het feit dat je je toestel krijgt (congrats :) ) is de communicatie in jouw ogen helder, snel en eerlijk? Dat zou voor mij namelijk 1 van de reden zijn bij T-Mobile weg te gaan. Communiceren kan T-Mobile namelijk niet.
Pagina: 1 ... 76 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.