Same here, zelfde model alleen 0:04 maar niks vernomen nog.Tjeerdo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:34:
Heeft er al iemand iets van Typhone gehoord?
Ik heb mijn spacegray plus 128 gb de 19e om 00:06 besteld en nog niks van ze vernomen, behalve een orderbevestiging...
Ik kreeg hem om 20:46, dus ik had hem toen al niet meer verwacht...clonedonkey schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:36:
[...]
Hoelaat kreeg je een mailtje? Ben benieuwd of ze nu dus bijvoorbeeld ook nog werken
Wanneer besteld etc..clonedonkey schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:05:
Hebben mensen via t-mobile al een mail gekregen om een afleverafspraak te maken? Mijn status is vandaag veranderd naar 3, in magazijn. Dus ben wel benieuwd wanneer ik een afleverafspraak kan maken
Ja, maar enkel omdat ik op eigen initiatief heb geïnformeerd naar de status van mijn bestelling. Mijn betaling is goed aangekomen, meer konden ze nog niet kwijt. Morgen moet er als het goed is meer duidelijk worden.Tjeerdo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:34:
Heeft er al iemand iets van Typhone gehoord?
Ik heb mijn spacegray plus 128 gb de 19e om 00:06 besteld en nog niks van ze vernomen, behalve een orderbevestiging...
En ze verwachten 'gewoon' iedereen die op de 19de heeft besteld van een iPhone te kunnen voorzien a.s. vrijdag.
[ Voor 10% gewijzigd door London op 24-09-2014 22:48 ]
Tesla M3LR '21
Hier ook nog niks gehoord. Heb zelf de witte 6+ 64Gb besteld.ElayZ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:36:
[...]
Same here, zelfde model alleen 0:04 maar niks vernomen nog.
Wat staat er bij jullie order status?
Bij mij nog steeds dit:
Datum Status Bericht
19-9-2014 We hebben uw bestelling ontvangen Bedankt voor uw bestelling. We zullen u per e-mail op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling
@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L
Inderdaad, is niet meer van deze tijd. En ook klantonvriendelijkheid als je nagaat om hoeveel geld het gaat. De meeste webshops houden je zelfs beter op de hoogte bij bestellingen van slechts een tientje.forzabesiktas schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:03:
Enige lompe is dat we bij VF niets over de statussen kunnen zien. Je krijgt alleen bericht zodra je pakket verzonden is. En natuurlijk de 100 gelukkigen die een nachtlevering hebben.
Je zou verwachten dat een telefoonmaatschappij als Vodafone een release als deze iets serieuzer zou oppakken?
I'm just taking care of business
Dinsdag reservering gedaan in de t-mobile shop. iPhone 6+ 16gb. Vandaag sms dat toestel onderweg is en dat er een lever afspraak wordt gemaakt. Vlotjes dus. Kan alleen pas over 3 weken verlengen. Dus balen dat ik weet dat ie nu bijna in de shop is en ik tot 18-10 moet wachten! Baluh!
Voor de verlengers van Hi onder ons, zou het niet goed kunnen zijn dat de levering van morgen gewoon de SIM-kaart is?
Verwijderd
Wow nice. mijn order ligt klaar voor verzending. bezorgdatum 25 sep.
Alleen mijn email ligt er al de hele dag uit (anders technisch probleem) moeten jullie hem echt inplannen?
Alleen mijn email ligt er al de hele dag uit (anders technisch probleem) moeten jullie hem echt inplannen?
Verwijderd
Heb ook de bevestiging dat hij morgen komt! Raar!Divitiae schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:55:
Voor de verlengers van Hi onder ons, zou het niet goed kunnen zijn dat de levering van morgen gewoon de SIM-kaart is?
Als je 3s code van PostNL zoekt kun je het gewicht ook bekijken.
Bij mij is dit 760g. Wel wat veel voor een simkaart!
Bestelling wordt klaar gemaakt 
Heb alleen nog geen mail gehad voor een bezorg afspraak.
32906xx
Heb alleen nog geen mail gehad voor een bezorg afspraak.
32906xx
Hmm, bij mij 600g. Had jij een Plus of normale besteld?Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:59:
[...]
Heb ook de bevestiging dat hij morgen komt! Raar!
Als je 3s code van PostNL zoekt kun je het gewicht ook bekijken.
Bij mij is dit 760g. Wel wat veel voor een simkaart!
Misschien dat er wat boekjes bij zitten ofzo
Coolblue heeft mij laten weten dat ze hopen dat ze morgen de iPhones binnenkrijgen en ze in kunnen pakken. Als ze binnen zijn laten ze de klanten weten wanneer ze hun iPhones kunnen verwachten.
Nog heel even afwachten dus!
Nog heel even afwachten dus!
Heb via kpn bestelt maar geen postnl barcode ontvangen krijg het 26-9. Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Ik maak me er niet echt illusies over dat ik bij de eerste lichting zit, maar ik vraag me toch af...
De mensen die "vaste klant" zijn bij T-Mobile en dus de 16e al mochten reserveren, wat moet je doen bij T-Mobile om "vaste klant" te zijn? Toegegeven, ik ben geen grootverbruiker, maar ik heb toch al sinds 1999 een abonnement lopen bij die club (toen nog Ben).
De mensen die "vaste klant" zijn bij T-Mobile en dus de 16e al mochten reserveren, wat moet je doen bij T-Mobile om "vaste klant" te zijn? Toegegeven, ik ben geen grootverbruiker, maar ik heb toch al sinds 1999 een abonnement lopen bij die club (toen nog Ben).
Verwijderd
Normale iphone 6 en simkaart. Zullen ook vast wel boekjes bij zitten enz.Divitiae schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:00:
[...]
Hmm, bij mij 600g. Had jij een Plus of normale besteld?
Misschien dat er wat boekjes bij zitten ofzo(als het een simkaart is)
Ik heb geen flauw idee, eigenlijk. Ik was één van de gelukkigen. Welicht dat het komt doordat ik sinds de 3G een iPhone heb bij T-Mobile en daarna de 4 en de 5 direct besteld heb toen het mogelijk was. Daarnaast heb ik nog een tweede abonnement op m'n naam (wordt door m'n vrouw gemaakt) met een iPhone 4. Dus misschien dat het komt door alle iPhones te hebben gehad via T-Mobile.TlighT schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:10:
Wanneer heb je besteld? ordernummer? Tot nu toe lijkt het (volgens deze site http://www.iculture.dannyhtek.nl/ ) dat alleen de mensen die voor de 19e al mochten bestellen iets hebben gehoord vandaag. Of heb je niet bij tmobile besteld?X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:13:
[...]
Mijn T-Mobile loopt af in december. 2maanden van tevoren kan je je nummer overzetting aanvragen. Dat is bij mij dus in oktober. Ik dacht dat ik in de 2e batch zou zitten, laat besteld. Toch krijg ik hem zaterdag al geleverd. Of ze doen niet moeilijk bij T-Mobile, had al een klacht liggen i.v.m. bereik, of ze hebben het niet gecontroleerd.
I served in a company of heroes.
Dat geldt ook voor mij ongeveer, lag 6 uur 's ochtends voor de T-Mobile winkel toentertijd voor een iPhone 3Gdon_jorg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:14:
[...]
Ik heb geen flauw idee, eigenlijk. Ik was één van de gelukkigen. Welicht dat het komt doordat ik sinds de 3G een iPhone heb bij T-Mobile en daarna de 4 en de 5 direct besteld heb toen het mogelijk was. Daarnaast heb ik nog een tweede abonnement op m'n naam (wordt door m'n vrouw gemaakt) met een iPhone 4. Dus misschien dat het komt door alle iPhones te hebben gehad via T-Mobile.
[ Voor 77% gewijzigd door TlighT op 24-09-2014 23:25 ]
Nee, nee en nee
Mijn huidige abonnement is met 300 minuten en 1750MB. De andere is 150 minuten en 2000MB. Gemiddeld abonnement dus. Ik ga af en toe over m'n MB's heen, de minuten en SMSjes krijg ik nooit op. Het zijn privéabonnementen. De 3G heb ik op een gegeven moment besteld toen hij al een maand uit was, dan ben jij een stuk fanatieker dan ik.
Je hebt wel wat meer belminuten dan ik...don_jorg schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:21:
Nee, nee en neeMijn huidige abonnement is met 300 minuten en 1750MB. De andere is 150 minuten en 2000MB. Gemiddeld abonnement dus. Ik ga af en toe over m'n MB's heen, de minuten en SMSjes krijg ik nooit op. Het zijn privéabonnementen. De 3G heb ik op een gegeven moment besteld toen hij al een maand uit was, dan ben jij een stuk fanatieker dan ik.
Ik heb het idee dat "vaste klant" bij T-Mobile ofwel betekent dat ze flink veel geld aan je verdienen of dat ze een beetje willekeurig te werk gaan met die status. Of dat je een trouwe klant bent, heeft er zo te zien weinig mee te maken (wat "vaste klant" toch wel suggereert).
Ik ga ze daar toch een keer over bellen, met de iPhone 7 over twee jaar krijg je natuurlijk weer datzelfde geneuzel.
Ik zie alleen maar gelukkigen met HI die ruim na middernacht besteld hebben. Mensen die snachts geprobeerd hebben (zoals ik, nog steeds stap 2) toen het zo druk was lijken nu buiten de boot te vallen, terwijl op de statushi.nl site staat: "Wie als eerste besteld krijgt als eerste geleverd."
Redelijk bizar wel hoor...
De datum om je nummer te porteren, moet dit tegelijk vallen met de einddatum van je huidige contract? Of juist eerder?
Wie nog geïnteresseerd is, in Duitsland kan je voor vandaag nog elk model en in elke store reserveren en vandaag afhalen: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ja ik denk dat je in het systeem staat als je al eens eerder een iPhone besteld via t-mobile.TlighT schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:10:
Ik maak me er niet echt illusies over dat ik bij de eerste lichting zit, maar ik vraag me toch af...
Had dat met de 3, 4 en 5 gehad. 50 euro aanbetalen en dan de rest als ie uit is. Had dit jaar ook een email, maar stond in mijn spam folder. Gelukkig had ik gebeld want ik ging niet zomaar 300 euro voor een iPhone extra betalen. Kreeg toen een goede tegendeal! Alleen heb ik hem nu niet morgen, maar ach maakt mij weinig uit.
Je hebt een wettelijke opzegtermijn van een maand. Je kunt dus niet eerder dan 25-10-2014, wellicht iets later i.v.m. verwerking. Ik heb de mijna op 30-10-2014 gezet, ook al loopt mijn contract 11 oktober al af. Verder heb je een maximum van 2 maanden.Uniciteit schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:14:
De datum om je nummer te porteren, moet dit tegelijk vallen met de einddatum van je huidige contract? Of juist eerder?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Mijn pakket van Typhone voor alleen de SIM die morgen komt is 620g wel erg veel voor een simkaartje?
Maar denk niet dat de telefoon erbij zit.
It's All In The "Mix"
Jup. Hier precies hetzefdeJused schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:12:
Ik zie alleen maar gelukkigen met HI die ruim na middernacht besteld hebben. Mensen die snachts geprobeerd hebben (zoals ik, nog steeds stap 2) toen het zo druk was lijken nu buiten de boot te vallen, terwijl op de statushi.nl site staat: "Wie als eerste besteld krijgt als eerste geleverd."
Wanneer zal je hem kunnen bestellen op apple online store? Vanaf 26 sept om 00u01 of maar vanaf 8u ofzo?
Iemand? ?????
Iemand? ?????
Verwijderd
slimme smurf, ben je toevallig al eens in de store op apple.nl gaan kijken?
indien niet, doe dat dan maar eens snel...
Stijnb_ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:08:
Wanneer zal je hem kunnen bestellen op apple online store? Vanaf 26 sept om 00u01 of maar vanaf 8u ofzo?
Iemand? ?????
Wat is daar te zien dan? "Te bestellen vanaf 26 september", maar geen tijden vermeld….Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:53:
[...]
https://reserve-nl.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhonejoepert schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:13:
[...]
Wat is daar te zien dan? "Te bestellen vanaf 26 september", maar geen tijden vermeld….
Maar er was eerder al een optie om er een te reserveren..
Online verlengd om 00:12 bij Hi en vannacht een mailtje gekregen dat de bestelling is verzonden. track&trace staat op vrijdag.
Precies zoveel gram is mijn pakketje ook van Hi, met iPhone 6 voor vrijdag. dus er zit wel zeker een telefoon bijMixpower schreef op donderdag 25 september 2014 @ 01:40:
Mijn pakket van Typhone voor alleen de SIM die morgen komt is 620g wel erg veel voor een simkaartje?
[ Voor 40% gewijzigd door 0xrubennft op 25-09-2014 08:18 ]
Ja, maar voor de Tweakers die niet naar een store kunnen is het misschien ook wel fijn om te weten vanaf wanneer ze gewoon on-line kunnen bestellen.swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:15:
[...]
https://reserve-nl.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Maar er was eerder al een optie om er een te reserveren..
En die reserverings-site heb ik alleen via de directe linkjes die hier geplaatst worden gevonden, niet via de store, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
ja daar ben ik ook benieuwd naar, ik wil hem ook vannacht of morgen ochtend gaan bestellen. Zou toch fijn zijn als ik hem volgende week in huis kan hebben.
Vreemd , de reserveringen-url om op te halen in de store gaf toch eerder een dat alles uitverkocht was ?
Het kan zijn dat ze meer hebben ontvangen en dus weer beschikbaar stellen?einreb73 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:20:
Vreemd , de reserveringen-url om op te halen in de store gaf toch eerder een dat alles uitverkocht was ?
Tijdens het ontwikkelen van mijn script zie ik dat er de hele dag door nieuwe voorraden komen en ook weer op raken. Apple houdt de voorraad erg goed bij.Jieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:22:
[...]
Het kan zijn dat ze meer hebben ontvangen en dus weer beschikbaar stellen?
Nou het is donderdag.
VF kom op met de orderstatus.
tikfouten? tjah..m..
Vodafone stuurt mij net weer een mail net als eerder deze week, lijkt mij geautomatiseerd overigens:
Beste Dhr X XXX,
Het door jou bestelde artikel in ordernummer ONLINE-20140919-001900XXX-XX is helaas nog steeds niet voorradig.
Zodra het bestelde artikel op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen kunnen meer kunnen vertellen over de levering.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Beste Dhr X XXX,
Het door jou bestelde artikel in ordernummer ONLINE-20140919-001900XXX-XX is helaas nog steeds niet voorradig.
Zodra het bestelde artikel op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen kunnen meer kunnen vertellen over de levering.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Zou me er niet veel op verheugen... hahaforzabesiktas schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:47:
Nou het is donderdag.
5 dagen?overtones schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:51:
Vodafone stuurt mij net weer een mail net als eerder deze week, lijkt mij geautomatiseerd overigens:
Beste Dhr X XXX,
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Opzeggen en ergens anders bestellen en je hebt hem nog sneller denk ik...
Ik ben benieuwd hoever t-mobile komt verheug me nergens op ma als ik een sms & mail binnen krijg knal ik even vierkant door het plafond heen van vreugde. mijn Iphone 5 valt bijna van ellende uit elkaar en heb er nu zelfs tape omheen gedaan om het nog even vol te houden.
Verwijderd
Zijn er al mensen bij Tmobile met bestelnummers in de orde van grote 3310xxx die al iets hebben vernomen? Kwam er gisteren achter dat ik ook de 16e al had kunnen pre-pre orderen alleen is deze mail bij mij in de spambox terechtgekomen.
Ik zit ook in de 33100xx reeks en heb nog niks vernomen.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:55:
Zijn er al mensen bij Tmobile met bestelnummers in de orde van grote 3310xxx die al iets hebben vernomen? Kwam er gisteren achter dat ik ook de 16e al had kunnen pre-pre orderen alleen is deze mail bij mij in de spambox terechtgekomen.
Verwijderd
Ook vrijdag ochtend vroeg besteld?Kumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:56:
[...]
Ik zit ook in de 33100xx reeks en heb nog niks vernomen.
NeeJieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:53:
[...]
5 dagen?![]()
Jup 6:43u om precies te zijn de 6 64gb Space Grey
Dat lijkt me niet, dit ziet er volledig geautomatiseerd uit, telefoons bij Vodafone zijn duidelijk nog niet binnengemeld in hun systeem en daardoor gaat het systeem automatisch mensen melden dat je order nog niet compleet is.Jieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:53:
[...]
5 dagen?![]()
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Ik kom uit België dus moet ik niet naar apple.nl en als ik heb op apple.be wil bestellen is het dus niet voor hem optehalen.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:53:
[...]
Is er iemand die een script gemaakt heeft dat je de bestelpagina online komt van apple.nl zodat je gelijk kan bestellen en een mailtje krijgt zodra die online komt?
Leven en laten leven!
Is je orderstatus wel naar 3 gegaan?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:55:
Alleen de mensen die op de 16e konden bestellen bij Tmobile hebben al meer info. http://www.iculture.dannyhtek.nl De rest niet
volgende keer kpn/hi. En de vodafone klanten weten nu nog niets maar zullen uiteindelijk waarschijnlijk ook eerder zijn.
Verwijderd
Net gebeld met kpn heb 19/9 om 00:16 bevestiging mogen ontvangen en had op vrijdag al een email en sms ontvangen dat er contact met me werd opgezocht mocht de iPhone leverbaar zijn. Echter kon ik niet inloggen op de orderstatus site van kpn en kan ik dus mijn bestelling niet volgens. De meneer van kpn vertelde me dat als je tussen 00:01 en 00:30 heb besteld dat de kans zeer groot is dat je een iphone mag ontvangen.
Mijn PostNL trackingnummer geeft inmiddels niet meer donderdag aan, maar vrijdag van 12:30 - 14:30.
Volgens T-Mobile zit het zo: Als je status voor 12:00 niet veranderd is naar 3 zit je niet bij de eerste levering.. Ben benieuwd voor jullie guys
Zouden we dan vandaag wel iets gaan horen van Typhone, ik ben benieuwd. Wordt weer een dagje de mailbox f5'en
Tesla M3LR '21
dat is fijn om te weten eindelijk duidelijkheidTim14ww schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:28:
Volgens T-Mobile zit het zo: Als je status voor 12:00 niet veranderd is naar 3 zit je niet bij de eerste levering.. Ben benieuwd voor jullie guys
Bericht van Coolblue:
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXXXXX zal op 26-09-2014 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.
OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Apple iPhone 6 16 GB Space Gray (EUR 88,00) Totaal: EUR 88,00
1 x Hi 100 Minuten 2 jaar
1 x Hi Large Cat.3 2 jaar
____________ +
Subtotaal: EUR 88,00
Totaal: EUR 88,00
Reeds voldaan: EUR 88,00
Nog te voldoen: EUR 0,00
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer XXXXXX zal op 26-09-2014 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.
OVERZICHT BESTELLING
____________ +
Netjes van ze!swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:32:
Bericht van Coolblue:
OVERZICHT BESTELLING
____________ +
![]()
Komt natuurlijk de vraag: wanneer heb je besteld? Nieuw abbo of verlenging??swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:34:
[...]
Ja vind ik ook. Ben erg te spreken over Coolblue als ze me zo behandelen
Daar staan ze om bekend. Zijn er ook mensen die bij GSMeasy hebben besteld en al iets gehoord hebben ?swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:34:
[...]
Ja vind ik ook. Ben erg te spreken over Coolblue als ze me zo behandelen
Ik heb vrijdagochtend besteld rond 9-10 uur. En ik had ik een overstap met nummerbehoud van Vodafone naar Hi.smoken schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:37:
[...]
Komt natuurlijk de vraag: wanneer heb je besteld? Nieuw abbo of verlenging??
(Staat nu bij Smartphoneshop.nl bij mijn bestellingen: ''Bestelling is in goede orde ontvangen''.
[ Voor 13% gewijzigd door swasoe op 25-09-2014 09:41 ]
Duidelijk! En ze hebben je zojuist gebeld voor een afspraak?swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:38:
[...]
Ik heb vrijdagochtend besteld rond 9-10 uur. En ik had ik een overstap met nummerbehoud van Vodafone naar Hi.
Ik heb besteld rond 0930u. Enige verschil: ik heb een verlenging gedaan .... en ik als ik zo de berichten van anderen lees, lijkt het erop alsof nieuwe abbo's (zoals bij jou) voor gaan. Ben benieuwd!
Nee ze hadden me gelijk al gebeld, binnen 4 uur. En toen een afspraak gemaakt, maar nog geen bevestiging. Vandaag een bevestiging gekregen.smoken schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:42:
[...]
Duidelijk! En ze hebben je zojuist gebeld voor een afspraak?
Ik heb besteld rond 0930u. Enige verschil: ik heb een verlenging gedaan .... en ik als ik zo de berichten van anderen lees, lijkt het erop alsof nieuwe abbo's (zoals bij jou) voor gaan. Ben benieuwd!
Ah zo! Duidelijks ....!!swasoe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:44:
[...]
Nee ze hadden me gelijk al gebeld, binnen 4 uur. En toen een afspraak gemaakt, maar nog geen bevestiging. Vandaag een bevestiging gekregen.
Die afspraak heb ik vrijdag inderdaad ook al ingepland ....
Heb net een tweet verstuurd naar zo, kijken wat de reactie is.
Haha hoop het voor je! Ben helemaal hyped nu, terwijl ik morgen nog een tentamen moet maken om 1 uur...smoken schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:49:
[...]
Ah zo! Duidelijks ....!!
Die afspraak heb ik vrijdag inderdaad ook al ingepland ....
Heb net een tweet verstuurd naar zo, kijken wat de reactie is.
Als de koerier vroeg is ben ik er niet eens
De 19e rond half 8 besteld bij Coolblue, nog geen bevestiging alleen. Voorlopig staat de afspraak morgen tussen half 9 en 1.
Verwijderd
Als je niet bij de eerste batch zit...kan je dan je bestelling/verlenging nog annuleren? ( bij tmobile )
tel kan je binnen 2 wk wel terug sturen..maar je verlenging qua abb.. blijft dan wellicht wel actief??
tel kan je binnen 2 wk wel terug sturen..maar je verlenging qua abb.. blijft dan wellicht wel actief??
vziw gaat je verlenging pas in op het moment dat de koerier van AMP voor je deur staat. Volgens mij daarom ook die koerier en niet gewoon postnl (rembours). Maar voor dit soort info kan je denk het best ff bellen..Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:03:
Als je niet bij de eerste batch zit...kan je dan je bestelling/verlenging nog annuleren? ( bij tmobile )
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 25-09-2014 10:06 ]
Verwijderd
Ik heb op de 19e bij t-mobile verlengd. Geen bevestigingsmail ontvangen. Eind v/d ochtend gebeld, order was goed ontvangen, zou bij eerste batch zitten. Afgelopen woensdag gebeld, omdat ik nog steeds geen bevestigingsmail had ontvangen. Order moest een schop krijgen, zou goed komen, maar als ik vanochtend nog geen mail had, zou ik weer even contact op moeten nemen. Maar nog steeds, "komt goed, waarschijnlijk vrijdag levering". Vanochtend nog steeds geen bevestigingsmail, wederom gebeld. "Order moet nog steeds een schop krijgen, voor het schoppen staan 5 werkdagen".
binnen twee weken na bestelling/verlenging volgens mij, zie voorwaarden.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:03:
Ik overweeg hetzelfde, annuleren als ik niet bij de eerste batch zit.Ben al klant bij T-Mobile vanaf het eerste uur maar de gebrekkige communicatie doet me wel twijfelen om over te stappen. Enfin, we zullen zien.
Verwijderd
Klopt, je hebt twee weken de tijd.
Ik ga ook annuleren als ik morgen geen T&T krijg van VF. Twee zakelijke verlengingen.
Daarna bestel ik opnieuw maar deze keer met een F&F en wacht ik gewoon.
Ik ga ook annuleren als ik morgen geen T&T krijg van VF. Twee zakelijke verlengingen.
Daarna bestel ik opnieuw maar deze keer met een F&F en wacht ik gewoon.
Spitfire123 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:07:
[...]
binnen twee weken na bestelling/verlenging volgens mij, zie voorwaarden.
Ik overweeg hetzelfde, annuleren als ik niet bij de eerste batch zit.Ben al klant bij T-Mobile vanaf het eerste uur maar de gebrekkige communicatie doet me wel twijfelen om over te stappen. Enfin, we zullen zien.
Het duurt inderdaad wel ontzettend lang voor we überhaupt iets horen van Vodafone.
Ja is toch belachelijk dit!Powerkiwi schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:20:
Het duurt inderdaad wel ontzettend lang voor we überhaupt iets horen van Vodafone.
Tweet van Dixons: "Vandaag komt de zending binnen en die zullen direct het magazijn weer verlaten."
Ik ben benieuwd hoeveel ze binnen krijgen, ben zelf nummer 127 voor de iPhone 6 16gb zwart.
Ik ben benieuwd hoeveel ze binnen krijgen, ben zelf nummer 127 voor de iPhone 6 16gb zwart.
Dat zei ik gisteren ook dus, maar bij de volgende iPhone zullen mensen niet meer zo snel bij VF bestellen.
Nog niks gehoord van T-Mobile (status 2) terwijl ik op 17-9 heb besteld. Zou ik nog bij de eerste levering zitten? Ordernummers rond mijn nummer zijn wel allemaal status 3 al....
33034xx - 6plus 64gb zwart
Waardeloze communicatie vanuit T-mobile...
33034xx - 6plus 64gb zwart
Waardeloze communicatie vanuit T-mobile...
[ Voor 3% gewijzigd door rutgertjuhh op 25-09-2014 10:25 ]
Verwijderd
ook niet bij tmobile...
met d'r voorkeurs behandeling...en wel iedere keer een aanbod voor een samsung enz...
( iedere iphone via tmobile besteld...)
met d'r voorkeurs behandeling...en wel iedere keer een aanbod voor een samsung enz...
( iedere iphone via tmobile besteld...)
Week terug uur lang midden in de nacht aan de telefoon gehangen om mijn iphone 6 te bestellen (mag vanaf deze week verlengen. Na een uur nog niemand aan de lijn, en via de website kon ik niet verlengen alleen nieuw abonnement afsluiten.
Dus deze week ff langs de vodafone winkel om daar de 6 te reserveren, blijkt verdomme dat ze daar al een uber wachtlijst hebben, om de simpele reden dat je in winkels schijnbaar gewoon al maanden terug kon reserveren. Leuk dat online en telefonisch reserveren, maar ik had veel beter al veel eerder langs de winkel kunnen gaan.
Voor november ben ik dus niet aan de beurt via Vodafone, iemand een idee of er een winkel/webshop is die wat sneller kan leveren? wel icm vodafone abbo.
Dus deze week ff langs de vodafone winkel om daar de 6 te reserveren, blijkt verdomme dat ze daar al een uber wachtlijst hebben, om de simpele reden dat je in winkels schijnbaar gewoon al maanden terug kon reserveren. Leuk dat online en telefonisch reserveren, maar ik had veel beter al veel eerder langs de winkel kunnen gaan.
Voor november ben ik dus niet aan de beurt via Vodafone, iemand een idee of er een winkel/webshop is die wat sneller kan leveren? wel icm vodafone abbo.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je kunt bij de Apple Store proberen.RawChild schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:27:
Week terug uur lang midden in de nacht aan de telefoon gehangen om mijn iphone 6 te bestellen (mag vanaf deze week verlengen. Na een uur nog niemand aan de lijn, en via de website kon ik niet verlengen alleen nieuw abonnement afsluiten.
Daar kan je namelijk ook je abonnement verlengen.
Dat ligt er maar net aan wanneer we die telefoon uiteindelijk binnen krijgen, denk ikJieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:24:
[...]
Dat zei ik gisteren ook dus, maar bij de volgende iPhone zullen mensen niet meer zo snel bij VF bestellen.
Lekker boeiend dat je geen berichtje krijgt 'we weten het nog niet precies'.
Iedereen loopt wel beetje te miepen op de providers en resellers maar het lijkt me toch echt dat de schuld bij Apple ligt door gewoon niet vrij te geven hoeveel telefoons ze gaan leveren en ook gewoon pas de dag ervoor leveren.
Dat snap ik.EmielW. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:29:
Iedereen loopt wel beetje te miepen op de providers en resellers maar het lijkt me toch echt dat de schuld bij Apple ligt door gewoon niet vrij te geven hoeveel telefoons ze gaan leveren en ook gewoon pas de dag ervoor leveren.
Maar je klanten informeren over hoe en wat heeft Apple niets mee te maken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Uw bestelling is verzonden. Onze vervoerder zal de volgende artikel(en) zo snel mogelijk bij u bezorgen:
1 x Apple iPhone 6 Plus 64GB Gold
Bij Typhone
Besteld vorige week donderdag om 23:56.
Uw bestelling is verzonden. Onze vervoerder zal de volgende artikel(en) zo snel mogelijk bij u bezorgen:
Bij Typhone
Tesla M3LR '21
Ja maar als ze niets weten wat moeten ze dan communiceren? En bovendien denk ik dat ze liever ook geen informatie naar buiten brengen die misschien achteraf niet klopt en zo mensen hoop te geven en teleur te stellen.Jieve schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:30:
[...]
Dat snap ik.
Maar je klanten informeren over hoe en wat heeft Apple niets mee te maken.
Hoe laat had je besteld en wat is je order nr als ik vragen mag?Las Vegas schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:31:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Bij TyphoneBesteld vorige week donderdag om 23:56.
Ik heb 0:04 maar nog niks gehoord...
typhone levert morgen mijn iPhone 6+ 64gb (besteld op donderdagnacht 00:45, verlenging voda)
order 1132863XX
order 1132863XX
[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 25-09-2014 10:35 ]
...less is more
T-Mobile servicechat meld dat de eerste levering bij hun bestemd is voor de pre preorders alles wat vanaf 19 september besteld is heeft levertijd 2 a 3 weken 0_o ik ga annuleren en vanacht op apple store reserveren
Ook mijn order wordt vandaag verzonden!
iPhone 6+ 64GB wit. Besteld om 00:03 bij Typhone!
Nog geen mail gehad met een tracking nummer, maar ik kreeg dit te horen toen ik naar de status van mijn order vroeg op facebook.
iPhone 6+ 64GB wit. Besteld om 00:03 bij Typhone!
Nog geen mail gehad met een tracking nummer, maar ik kreeg dit te horen toen ik naar de status van mijn order vroeg op facebook.
@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L
23:56 op donderdag en ordernr. 1132848XXElayZ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:33:
[...]
Hoe laat had je besteld en wat is je order nr als ik vragen mag?
Tesla M3LR '21
Same here. Ik heb er echter wel 3 in bestelling staan. Stel ze kunnen er maar 2 van de 3 leveren, zou ik die dan al krijgen of wachten ze totdat de bestelling compleet is?ElayZ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:33:
[...]
Hoe laat had je besteld en wat is je order nr als ik vragen mag?
[ Voor 30% gewijzigd door Ralluff op 25-09-2014 10:47 ]
Ok, dan verwacht ik elk moment ook een berichtje als ik dit zo zie.
Mijn nr is 1132849XX dus net iets later, ik las op Twitter dat ze wel first in,first out hanteren dus volgorde van bestellen. Ben benieuwd!
Mijn nr is 1132849XX dus net iets later, ik las op Twitter dat ze wel first in,first out hanteren dus volgorde van bestellen. Ben benieuwd!
Zijn er ook die 'm los hebben besteld? Zo ja, waar, wanneer en al bezorgdatum bekend?
Wat is geduld toch een mooie eigenschap
Zelfde hier.. hoop dat ik nog een reservering te pakken krijg. Prijzen zullen hetzelfde zijn als bij de providers zelf neem ik aan?Kumar Wolters schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:35:
T-Mobile servicechat meld dat de eerste levering bij hun bestemd is voor de pre preorders alles wat vanaf 19 september besteld is heeft levertijd 2 a 3 weken 0_o ik ga annuleren en vanacht op apple store reserveren
Dit topic is gesloten.
![]()