• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Pff eindelijk krijg ik een beetje gehoor! :)

Van stap 2: Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is naar
Stap 1: Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner. (Heb nu ook maar 3 stappen)
Bij hi.reviva > Laatste update: 24-09-2014 18:35

De levering van uw bestelling wordt voorbereid

Hopelijk krijg ik hem dan toch vrijdag?!

May Lyssa aid you

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
ZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:52:

Van stap 2: Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is naar
Stap 1: Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner. (Heb nu ook maar 3 stappen)

De levering van uw bestelling wordt

voorbereid

Heb je gebeld of ging het vanzelf?

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
ZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:52:

He Zypher,

Ik had die status maar een half uurtje - uurtje geloof ik, dus ik hoop het voor je! ^^

• 2020Media
Ferry05 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:54:
[...]

Heb je gebeld of ging het vanzelf?
Het ging vanzelf.. ik heb in ieder geval niet gebeld met Hi, heb wel een chat met een adviseur van Hi gehad maar weet niet of dit door de chat komt..

@iFlames i hope soo! :D

May Lyssa aid you

• iFlames
ZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:58:
[...]

Het ging vanzelf.. ik heb in ieder geval niet gebeld met Hi, heb wel een chat met een adviseur van Hi gehad maar weet niet of dit door de chat komt..

@iFlames i hope soo! :D
Misschien de donderdag nog! :D

Ik heb trouwens een minuutje geleden deze sms ontvangen:

Hi,

Je bestelling is verzonden. Je kunt deze zo snel mogelijk verwachten op het door jou opgegeven adres. Ordernr: 176xxxxx

Groeten van Hi

[ Voor 3% gewijzigd door iFlames op 24-09-2014 19:00 ]

Verwijderd

Zo net kpn gebelt met de vraaf hoe alles in zijn werking gaat! Zij vertelde mij dat alle nieuwe abbos bij hun worden gebeld voor een leverafspraak de rest niet, het zit zo dat ze vanaf vrijdag netjes op volgorde van bestellingen en ordernummers alles uitleveren en hopen vrijdag en zaterdag alle pre-orders te leveren! Vanaf vrijdag kan iedereen zijn bestelling volgen via status en postnl ! Alle pre-orders die ze vrijdag en zaterdag niet kunnen leveren ivm afhankelijk zijnde van postnl leveren ze begin volgende week! Kortom toestellen zat!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Enige lompe is dat we bij VF niets over de statussen kunnen zien. Je krijgt alleen bericht zodra je pakket verzonden is. En natuurlijk de 100 gelukkigen die een nachtlevering hebben.

tikfouten? tjah..m..

• 2020Media
iFlames schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:00:
[...]

Hi,

Je bestelling is verzonden. Je kunt deze zo snel mogelijk verwachten op het door jou opgegeven adres. Ordernr: 176xxxxx

Groeten van Hi
Ben benieuwd! Ik hoop het :D

May Lyssa aid you

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59
Tja, ik hoor bij die enkele gelukkigen die 's nachts hun iPhone in de winkel mogen ophalen. Ik weet ook niet waarom ik daar bij hoor. Maar ik zou ook balen hoor als je al deze verhalen (weer) hoort. Het is volgens mij elke keer weer raak als er een nieuwe iPhone/iPad komt...

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-10 17:37
forzabesiktas schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:03:
Enige lompe is dat we bij VF niets over de statussen kunnen zien. Je krijgt alleen bericht zodra je pakket verzonden is. En natuurlijk de 100 gelukkigen die een nachtlevering hebben.
Net via live chat gevraagd morgen als ze de iPhones krijgen zal orderstatus ook gaan werken, en dan maar hopen dat je erbij zit.

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
U2psv schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:07:
[...]

Net via live chat gevraagd morgen als ze de iPhones krijgen zal orderstatus ook gaan werken, en dan maar hopen dat je erbij zit.
Ik hoop het. Als het te lang duurt annuleer ik de boel lekkerm is tog mijn zakelijk nummer :) koop ik em los en ga lekker bij een concurrent een sim only erbij plakken. Als ik contact opneem ketsen ze me af met een sprookje terwijl veel mensen meer informatie krijgen.

tikfouten? tjah..m..

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Het zou wel hard zijn als er nu een crash gebeurt bij postnl en dan heeft iedereen zijn gsm tegen maandag ofzo..., ookal zal dat (voor sommige spijtig) niet gebeuren.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Gebeld met Hi voor wijzigen adres. De medewerkster kon nog steeds niet zeggen hoeveel toestellen ze binnen gaan krijgen. Maar wel leveringsafspraken maken dus...

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 15:14
GeorgeMichael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:24:
Gebeld met Hi voor wijzigen adres. De medewerkster kon nog steeds niet zeggen hoeveel toestellen ze binnen gaan krijgen. Maar wel leveringsafspraken maken dus...
Natuurlijk gaan ze jou niet vertellen hoeveel ze er gekregen hebben. Dat is iets tussen kpn en apple. Je moet vodafone tmo niet wijzer maken natuurlijk. ;)

• GeorgeMichael
  • Niet online
Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:28:
[...]

Natuurlijk gaan ze jou niet vertellen hoeveel ze er gekregen hebben. Dat is iets tussen kpn en apple. Je moet vodafone tmo niet wijzer maken natuurlijk. ;)
Haha nee oke het was meer zo dat ze niet kon zeggen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden omdat ze niet weten hoeveel ze er krijgen

• Divitiae
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10 10:47
iFlames schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:00:
[...]

Hi,

Groeten van Hi
Ik heb hetzelfde mailtje gehad, en de Track&Trace link werkt ook al. Verwachte bezorging is morgen tussen 15:00 en 17:00, maar dat lijkt me vrij sterk. :9

• Vibravis
GeorgeMichael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:31:
[...]

Haha nee oke het was meer zo dat ze niet kon zeggen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden omdat ze niet weten hoeveel ze er krijgen
Haha ik snap wat je bedoeld. Aan de enen kant snap ik het best. Je wilt gewoon graag duidelijkheid. Aan de andere kant wil de provider ook graag afspraken nakomen. Zoals ze mij hebben geleerd altijd: beloof minder en maak meer waar :)

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10 12:38
Hier ook vrijdagavond pas besteld. 6 Space Gray 64GB, wat volgens mij de meest populaire iphone is.

Vanmiddag in de trein viel mijn internet opeens weg. Ik bellen, vertelde hij mij dat m'n nieuwe abbé al was ingegaan waarop hij mij ook kon melden dat de telefoon morgen verstuurd zal worden!

Hij was zelf ook al stomverbaasd dat de status op verzenden stond.

TOPPIE!

• Ferry05
Hier nog niks veranderdt bij kpn. Nog steeds bij status 2.

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 06:49
Heb zojuist mijn iPhone 6 64GB besteld via de website van Vodafone. Zij gaven via de chat aan dat de levertijd 'enkele weken' zou zijn. Nog even geduld dus.

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:50
timowouters schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:42:
Hier ook vrijdagavond pas besteld. 6 Space Gray 64GB, wat volgens mij de meest populaire iphone is.
Klopt. Van de nu 60 inschrijvingen van mijn mail-notificatie service zijn er 30 voor de iPhone 6, 64GB space gray. En 17 hebben aangegeven om ook een notificatie te willen ontvangen voor de 6+. 64gb space gray. Het kan zijn dat iemand heeft aangegeven voor beide een notificatie te willen ontvangen.

Inschrijven kan via http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl

• Kohnee
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10 07:55
Vrijdagochtend om 10:59 bevestiging gehad. Bij HI via de site besteld, overstap van VF naar HI.

Net sms gekregen wordt gebeld. iphone 6 64gb Silver

• zordak
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-10 12:46
Ik heb mijn Iphone plus 128 gig bij Phonehouse besteld.
Heeft het een reden dat ik niet zo veel lees over bestellingen bij de Phonehouse. ???

Het nadeel van de Phonehouse is wel dat je helemaal niets kunt zien van je bestelling.

• Divitiae
timowouters schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:42:

Vanmiddag in de trein viel mijn internet opeens weg. Ik bellen, vertelde hij mij dat m'n nieuwe abbé al was ingegaan waarop hij mij ook kon melden dat de telefoon morgen verstuurd zal worden!

Hij was zelf ook al stomverbaasd dat de status op verzenden stond.

TOPPIE!
Ook hier had ik ineens geen ontvangst meer! Ben ook een verlenger. :*) Wist die klantenservice persoon zeker dat hij morgen verzonden wordt?

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ze zijn volgens mij druk bezig bij hi. Net op de reviva site (https://hi.reviva.nl/)
de update:

Laatste update: 24-09-2014 20:07

---

(00:12 besteld, 16gb space grey)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:43
Zaterdagavond 20/9 besteld bij Hi, vandaag afleverafspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag. Nieuwe klant, ik stap over van T-Mobile.

• Divitiae
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:21:
Zaterdagavond 20/9 besteld bij Hi, vandaag afleverafspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag. Nieuwe klant, ik stap over van T-Mobile.
Da's mooi :*) Genoeg iPhones dus!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 14:38

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Geweldig iedereen die hem binnen krijgt super vrolijk !😄 Nu ik nog 😡
Volgens mij zijn al die orders op een grote berg geknikkerd , er zit totaal geen lijn in , erg vreemd deze situatie!

Walking on the bright side of life

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:21:
Ik snap hier echt niets van. Ik heb 19-09 om 00:20 besteld, alles correct ingevuld en goed gegaan. Ik heb echt helemaal niets gehoord nog, de status is ook niet bijgewerkt of iets dat in de richting komt. Moedeloos word ik er van 8)7

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:35:
[...]

Ik snap hier echt niets van. Ik heb 19-09 om 00:20 besteld, alles correct ingevuld en goed gegaan. Ik heb echt helemaal niets gehoord nog, de status is ook niet bijgewerkt of iets dat in de richting komt. Moedeloos word ik er van 8)7
Je bent niet de enige :(

• Vibravis
[...]

Heb je nummer behoud formulier nog ingevuld?

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 14:38

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Volgens mij heb ik mazzel ,Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y457/fhertgers/Mobile%20Uploads/2014-09/9C54EF33-4A9C-4285-ADB5-4C615DEE4D49_zpsxo2bdhmr.png

Walking on the bright side of life

• Dannydekr
Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:38:
[...]

Ja vanmiddag nog even snel gedaan, met de hoop dat ik dan ergens in het systeem op zou vallen :P

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-10 21:07
[...]

Zit je zonder telefoon dan? Ik heb er ook een bij HI besteld en tuurlijk zal het leuk zijn dat ik bij de eerste batch zou zitten maar ik zal er ook niet rouwig om zijn als hij een week later komt.
Ik heb overigens nog niemand met een plus en een afspraak voorbij zien komen, zullen de plus versies nog niet binnen zijn bij HI?

XboxLive: Dave 130R

• Dannydekr
Earzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:40:
[...]

Zit je zonder telefoon dan? Ik heb er ook een bij HI besteld en tuurlijk zal het leuk zijn dat ik bij de eerste batch zou zitten maar ik zal er ook niet rouwig om zijn als hij een week later komt.
Ik heb overigens nog niemand met een plus en een afspraak voorbij zien komen, zullen de plus versies nog niet binnen zijn bij HI?
Ik heb geen plus besteld (de 4.7 lijkt me echt meer dan prima). Ik zit sowieso niet zonder maar heb er eigenlijk (misschien iets te voorbarig) vrij voor genomen en aanstaande zaterdag zou ik mijn iPhone 5s aan een vriendin verkopen. Zou zonde zijn als dit allemaal niet door kan gaan :/

• Earzz
Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:38:
[...]

Is dit nodig dan? Het eerste mailtje dat ik kreeg na mijn order kwam van nummerbehoud@kpn.com

• Vibravis
Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:39:
[...]

Ja vanmiddag nog even snel gedaan, met de hoop dat ik dan ergens in het systeem op zou vallen :P
Ok dan. Ik zou even afwachten en morgen gewoon bellen. Dan is je aanvraag ook wel verwerkt en dan zou alles goed moeten zijn. Zoals ik overal hoor heeft kpn meer dan genoeg iphones gekregen dus dat gaat wel goed komen :)

• Vibravis
Earzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:42:
[...]

Is dit nodig dan? Het eerste mailtje dat ik kreeg na mijn order kwam van nummerbehoud@kpn.com
Dat is maar de vraag. Ik heb direct de aanvraag gedaan toen mijn ordernummer bekend was en ik krijg vrijdag mijn iphone al.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Earzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:42:
[...]

Dat vraag ik me dan ook af. Het enige wat ik heb moeten invullen is mijn huidige (Vodafone) nummer - en verder helemaal niks. Mijn eerste mail kwam inderdaad ook van nummerbehoud@kpn.com met abonnement gegevens etc.

• iFlames
Earzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:40:
[...]

De mijne (met screenshot van PostNL tracking etc) is een 64 GB Plus, dus ze zijn er wel.

Verwijderd

Hmm zie nu net op de status site van kpn dat de data zijn veranderd.. Bestelling wordt klaargemaakt om te verzenden staat de datum van vandaag bij, maar is nog niet groen aangevinkt!

Verwijderd

Bij HI ziet het er volgens mij voor de meeste goed uit. Ik heb bij tmobile besteld maar voorgaande berichtgeving geeft mij weinig goede hoop

• Vibravis
Uniciteit schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:45:
[...]

Dat vraag ik me dan ook af. Het enige wat ik heb moeten invullen is mijn huidige (Vodafone) nummer - en verder helemaal niks. Mijn eerste mail kwam inderdaad ook van nummerbehoud@kpn.com met abonnement gegevens etc.
Ik heb geen idee maar zoals ik al zei heb ik het wel ingevuld. De aanvraag later gedaan dan de meeste hier en ik krijg mijn toestel zeker vrijdag. Nrbehoud is zelfs al goed gekeurd.

Dit is de link: http://www.hi.nl/klantens...mmerbehoud-abonnement.htm

• Earzz
iFlames schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:47:
[...]

De mijne (met screenshot van PostNL tracking etc) is een 64 GB Plus, dus ze zijn er wel.
AH OK, en heb jij het nummer behoud gedoe apart ingevuld?

• iFlames
Earzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:49:
[...]

AH OK, en heb jij het nummer behoud gedoe apart ingevuld?
Verlenging :) Dus niets mee te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door iFlames op 24-09-2014 20:51 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:49:
[...]

Ik heb geen idee maar zoals ik al zei heb ik het wel ingevuld. De aanvraag later gedaan dan de meeste hier en ik krijg mijn toestel zeker vrijdag. Nrbehoud is zelfs al goed gekeurd.

Dit is de link: http://www.hi.nl/klantens...mmerbehoud-abonnement.htm
Ah, ik vind het wel raar dat het nergens - bij het bestelproces of in de ontvangen e-mails - staat aangegeven dat je dit moet doen [als het al nodig is].

• Ferry05
Heb net een bericht gekregen dat door mij bestelde artikel op voorraad is. Er wordt contact opgenomen met mij voor de afleverafspraak. Denken jullie dat ze mij nog op dit tijdstip zullen bellen?

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Yes! Net een mail van T-Mobile gehad! Zojuist een afspraak kunnen maken voor vrijdag!

Ik ben happy!

• David90
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 16:31
Ferry05 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:52:
Heb net een bericht gekregen dat door mij bestelde artikel op voorraad is. Er wordt contact opgenomen met mij voor de afleverafspraak. Denken jullie dat ze mij nog op dit tijdstip zullen bellen?
Zelfde sms ook ontvangen, waarna ik binnen een kwartier een mailtje kreeg (ipv gebeld werd) en ik via de site van OPD/Reviva een aflevermoment kon plannen. De mogelijkheden waren as. zaterdag, maandag en dinsdag.

Na mijn 2 mislukte orders zou ik het een godswonder vinden als ik deze week nog een iPhone 6 kan vasthouden, aangezien deze (3e) bestelling pas vanmiddag geplaatst is. Maar alles wijst er wel op :)

• Vibravis
Uniciteit schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:52:
[...]
Ah, ik vind het wel raar dat het nergens - bij het bestelproces of in de ontvangen e-mails - staat aangegeven dat je dit moet doen [als het al nodig is].
Die gedachte snap. Ik vond het zo raar dat ik alleen mijn te behouden 06 nummer moest invoeren. Kpn gaat natuurlijk wel kijken of je te porteren bent. Dus ik het gewoon gezocht op nr behoud en kwam dit formulier tegen vgewoon ingevuld en vandaag de brief gekregen dat op 6-11 het nummer van tmo naar hi gaat. Daarnaast ook een afspraak gemaakt voor levering dus alles is nu afgewerkt.

Nogmaals ik weet het ook niet maar ik vind het sterk dat jullie allemaal eerder besteld hebben en nog geen duidelijkheid hebben. Enige verschil is het formulier :?

Verwijderd

Tim14ww schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:55:
Yes! Net een mail van T-Mobile gehad! Zojuist een afspraak kunnen maken voor vrijdag!

Ik ben happy!
Wanneer heb je besteld?

• Tim14ww
16e! pre-order voor vaste klanten!

Inmiddels ook mijn status naar 3 dus op de statuspagina! Gelijk daar achteraan een mail van AMP dus!

Toppie!

[ Voor 23% gewijzigd door Tim14ww op 24-09-2014 20:57 ]

• Dannydekr
Uniciteit schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:52:
[...]
Ik heb dat formulier ook niet meteen ingevuld. Misschien is het wel zo dat de order pas verwerkt gaat worden zodra het nummerbehoud geaccepteerd is door de andere provider. Dat is bij ons nog niet het geval omdat we dit formulier niet meteen hebben ingevuld, en gezien de drukte zal het er misschien tussendoor zijn geschoten. Naja, ik duim dat ik morgen alsnog gebeld word in ieder geval :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]

Die gedachte snap. Ik vond het zo raar dat ik alleen mijn te behouden 06 nummer moest invoeren. Kpn gaat natuurlijk wel kijken of je te porteren bent. Dus ik het gewoon gezocht op nr behoud en kwam dit formulier tegen vgewoon ingevuld en vandaag de brief gekregen dat op 6-11 het nummer van tmo naar hi gaat. Daarnaast ook een afspraak gemaakt voor levering dus alles is nu afgewerkt.

Nogmaals ik weet het ook niet maar ik vind het sterk dat jullie allemaal eerder besteld hebben en nog geen duidelijkheid hebben. Enige verschil is het formulier :?
Aankomende vrijdag komt mijn nieuwe ook binnen en stap over van VF maar heb geen formulier ontvangen.. Wat is de te bewandelen procedure als ik mag vragen?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Vodafone laat niets van zich horen, zal me niet verbazen dat volgend jaar bij de nieuwe relaese niemand bijna meer wat bij Vodafone zal verlengen.
Als je ziet hoe de andere providers hiermee omgaan, kunnen ze nog wat leren!!!

• Vibravis
Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:57:
[...]

Ik heb dat formulier ook niet meteen ingevuld. Misschien is het wel zo dat de order pas verwerkt gaat worden zodra het nummerbehoud geaccepteerd is door de andere provider. Dat is bij ons nog niet het geval omdat we dit formulier niet meteen hebben ingevuld, en gezien de drukte zal het er misschien tussendoor zijn geschoten. Naja, ik duim dat ik morgen alsnog gebeld word in ieder geval :+
Toen ik vroeger nog in de telecom zat was het heel normaal om een toestel pas mee te geven na goedkeuring nummer portatie. Ik weet niet of dat nog zo is maar het zou veel verklaren voor je.

• Ferry05
David90 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:56:
[...]

Zelfde sms ook ontvangen, waarna ik binnen een kwartier een mailtje kreeg (ipv gebeld werd) en ik via de site van OPD/Reviva een aflevermoment kon plannen. De mogelijkheden waren as. zaterdag, maandag en dinsdag.

Na mijn 2 mislukte orders zou ik het een godswonder vinden als ik deze week nog een iPhone 6 kan vasthouden, aangezien deze (3e) bestelling pas vanmiddag geplaatst is. Maar alles wijst er wel op :)
Heb net een 2e sms gekregen met een tel nmr dat ik zo snel mogelijk gebeld zou worden en dat ik een id bij de hand moet houden. Had u dit ook?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
Nieuw bericht van GSMWeb op de site:

Wanneer u de iPhone nu bij ons bestelt, reserveren wij deze direct voor u. Zodra wij de iPhone beschikbaar hebben, zult u bij de eersten zijn die deze ontvangt. Bovendien bent u zeker van de scherpste aanbieding die op het moment van bestellen geldig is. Wij zullen uw nieuwe abonnement, indien van toepassing, direct aansluiten. En u kunt dus op het moment dat uw oude contract afloopt direct gebruik maken van het nieuwe abonnement. Wij houden u steeds op de hoogte van de status van de bestelde iPhone. Mocht u vragen hebben, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen per telefoon:
020-7766366 of per e-mail op info@gsmweb.nl

Hopelijk horen de mensen die direct de 19de hebben besteld bij de eersten.

[ Voor 10% gewijzigd door Kuhr89 op 24-09-2014 21:02 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Tim14ww schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:57:
[...]

16e! pre-order voor vaste klanten!

Inmiddels ook mijn status naar 3 dus op de statuspagina! Gelijk daar achteraan een mail van AMP dus!

Toppie!
Timmehh?

mijnes bij tmobile besteld op de 19 rond 7:00. Denk dat ik hem ga annuleren en mijn reservering in de apple store ga halen vrijdag.
Geef mij nog even de tijd om een goede (=goedkope) simonly abonnement te zoeken en af te sluiten.

• David90
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 16:31
Ferry05 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:59:
[...]

Heb net een 2e sms gekregen met een tel nmr dat ik zo snel mogelijk gebeld zou worden en dat ik een id bij de hand moet houden. Had u dit ook?
Jep. En daarna kwam alsnog het mailtje. Ik ben niet meer gebeld, maar als ik nu op statushi.nl kijk, zie ik dat de leverafspraak er gewoon instaat!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 18:45
Zostraks ook een SMS ontvangen van Hi, dat ik gebeld zou worden voor een afspraak en mijn paspoort bij de hand moest houden.
Zag daarna een mail binnenkomen om een afspraak te maken met OPD.

Heb voor zaterdagmiddag gekozen en mijn orderstatus is nu ook bijgewerkt.

Zal me benieuwen..helemaal omdat ik niet de eerste nacht de bestelling heb geplaatst, lijkt het toch vrij snel te gaan.

• Ferry05
David90 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:02:
[...]

Jep. En daarna kwam alsnog het mailtje. Ik ben niet meer gebeld, maar als ik nu op statushi.nl kijk, zie ik dat de leverafspraak er gewoon instaat!
Mooi weet ik genoeg. Heb alleen een beetje spijt dat ik de 16gig heb genomen. Maja heb nu ook een 16gig versie en heb altijd rond de 5gig vrij.

• Tim14ww
randje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:01:
[...]

Timmehh?

mijnes bij tmobile besteld op de 19 rond 7:00. Denk dat ik hem ga annuleren en mijn reservering in de apple store ga halen vrijdag.
Geef mij nog even de tijd om een goede (=goedkope) simonly abonnement te zoeken en af te sluiten.
Jep, Timmeehh op iculture.dannyhtek.nl

Had het eigenlijk niet meer verwacht, maar er zit dus schot in de zaak :)

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-10 13:51
Als ik nu naar het iculture.dannyhtek.nl overzicht kijk, ziet het eruit alsof er door Hi alleen de gouden 6 Plus toestellen geleverd worden. Of heeft iemand van jullie ook een bevestiging voor zijn spacegray plus ontvangen van Hi?

• Vibravis
maxschouten schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:08:
Als ik nu naar het iculture.dannyhtek.nl overzicht kijk, ziet het eruit alsof er door Hi alleen de gouden 6 Plus toestellen geleverd worden. Of heeft iemand van jullie ook een bevestiging voor zijn spacegray plus ontvangen van Hi?
Ik heb een zilvere 6+

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nog iemand wat vernomen van iCentre? Ik sta op plaats 160 van Nederland en hoop toch wel heel erg dat ze genoeg iPhones binnenkrijgen om mij te voorzien vrijdag (64GB, spacegray)

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Volgens mij heeft niemand nog iets gehoord behalve de mensen die via Hi,KPN en T-Mob met abo besteld hebben. Alle losse andere bestellingen zijn volgens mij allemaal nog onbekend...

• Ferry05
Net een afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag tussen 15.00 en 18.00. Ben dik tevreden met kpn.

• Jieve
ElayZ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:12:
Volgens mij heeft niemand nog iets gehoord behalve de mensen die via Hi,KPN en T-Mob met abo besteld hebben. Alle losse andere bestellingen zijn volgens mij allemaal nog onbekend...
Maar dat is toch wel raar?
Dat VF bijvoorbeeld niets wil of kan laten weten.
Lijkt me niet dat ze als laatste aan de beurt komen voor leveringen.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:23

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Jieve schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:14:
[...]

Maar dat is toch wel raar?
Dat VF bijvoorbeeld niets wil of kan laten weten.
Lijkt me niet dat ze als laatste aan de beurt komen voor leveringen.
En als toppunt kan je niet eens je order inzien met een iphone bestelling bij VF 8)7
Prima om te wachten maar dit gaat nergens over..

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:21
Ben wel ben benieuwd wat VF gaat melden de komende dagen. Ik heb 'm op 19-9 gereserveerd. Mocht ie pas eind oktober geleverd worden dan zal ik er geen nacht minder om slapen; er zijn belangrijkere dingen in het leven..

• Jieve
Mother_Goozz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:16:
[...]

En als toppunt kan je niet eens je order inzien met een iphone bestelling bij VF 8)7
Prima om te wachten maar dit gaat nergens over..
Ja idd, wachten is niet erg, als er maar duidelijkheid is en er gecommuniceerd wordt.
Maar beide doen ze nu niet.
Geen fatsoenlijk status website...

• Qoncritter
  • Laatst online: 07:28

Qoncritter

Banannnnnna

Ik kan ook wel wachten maar het is mijn eerste iPhone dus ik ben net ietsje meer gehyped ;-)

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-10 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:31:
[...]

Ik kreeg net reactie van GSMweb mbt statusupdate.

[...]

Trouwens, nu ik je verhaal zo lees vind jij niet dat KPN heel ordinair aan de haal gaat met je verlenging!? :/

Zo van, joh GSMweb bemoei je er niet mee, jwells heeft bij ons al verlengt...Waardoor jij alsnog genaaid bent en meer moet betalen voor je toetsel dan bij GSMweb.

Ik vind juist KPN de schuldige in dit alles, je had ook bijv. je opzegging die je van KPN gehad hebt naar GSMweb kunnen mailen 8)7
Daar heb je misschien gelijk

Het gaat er meer om dat ze me best even hadden kunnen bellen of op zijn minst een mailtje hadden kunnen sturen.

KPN heeft mijn bestelling vrijdag op mijn verzoek geannuleerd. En ik denk dat GSMweb dezelfde dag mijn abbo heeft proberen te verlengen. En dat het daarom niet is gelukt. Omdat het ook zo vlak achter elkaar was.

Als ze mij vrijdag meteen hadden gebeld. Had ik het meteen kunnen oplossen.

Ik krijg het nu pas te horen omdat ik toevallig een mailtje heb gestuurd. Wat als ik vandaag niet had gemaild.... dan zou ik er misschien pas veel later achter zijn gekomen.

Verwijderd

ontvang blijkbaar morgen mijn iphone 6 plus van kpn.
bezorgdatum bij postnl: do 25 sep 2014
16:30-21:00

dit kan toch niet kloppen ? release is vrijdag.

• Vibravis
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:33:
ontvang blijkbaar morgen mijn iphone 6 plus van kpn.
bezorgdatum bij postnl: do 25 sep 2014
16:30-21:00

dit kan toch niet kloppen ? release is vrijdag.
Kun je morgenvroeg zien aan t&t code

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019

Ik ben happy!
Mooi!

Ik heb hem ook de 16e kunnen aanvragen.
Welke versie van de iPhone heb je besteld?

Verwacht dan op korte termijn ook een berichtje :)

• Tim14ww
Zebesco schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:35:
[...]

Mooi!

Ik heb hem ook de 16e kunnen aanvragen.
Welke versie van de iPhone heb je besteld?

Verwacht dan op korte termijn ook een berichtje :)
iPhone 6 - 16 GB Space Grey!

Ben erg happy nu :)

• 2020Media
Zie net in mijnhi dat mijn nieuwe abonnement al is ingegaan en dat ik de telefoon morgen
tussen 18:30 en 21:00 zou moeten krijgen! :D
hi.reviva.nl > Laatste update: 24-09-2014 21:23

Uw bestelling is gereed voor levering

May Lyssa aid you

• marties
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10 11:42
Ik kreeg vandaag een sms van t-mobile dat mijn iphone 6 16gb space gray is verstuurd naar de t-mobile shop en dat de medewerkers van de shop contact met me opnemen als ik hem kan ophalen. :D

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
Tim14ww schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:37:
[...]

iPhone 6 - 16 GB Space Grey!

Ben erg happy nu :)
Top,

Zit misschien dus wel een lijn in.
Eerst de 16GB versies van de 6 sorteren?

Ik heb zelf de 6+ 64GB aangevraagd

Het mocht van mij nu al vrijdag zijn :)

• Dannydekr
ZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:37:
Zie net in mijnhi dat mijn nieuwe abonnement al is ingegaan en dat ik de telefoon morgen
tussen 18:30 en 21:00 zou moeten krijgen! :D
hi.reviva.nl > Laatste update: 24-09-2014 21:23

Uw bestelling is gereed voor levering
Zelfs via die site heb ik geen updates sinds de negentiende :O

• 2020Media
Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:44:
[...]

Zelfs via die site heb ik geen updates sinds de negentiende :O
Zou nog eventjes afwachten tot morgen.. en anders toch maar bellen!

May Lyssa aid you

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 22:58
monnick schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:09:
Nog iemand wat vernomen van iCentre? Ik sta op plaats 160 van Nederland en hoop toch wel heel erg dat ze genoeg iPhones binnenkrijgen om mij te voorzien vrijdag (64GB, spacegray)
Waarschijnlijk val jij net buiten de boot voor vrijdag levering. (Via interne bronnen)

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00

Ik ben happy!
krijg je mail & sms of alleen een van de twee?

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
oke, oke, oke.....

Ik wéét het... :| 100 euro minder betalen en iets langer wachten is het waard..... Hoe vaak ik dit al tegen mezelf heb gezegd met die topic te volgen haha..

De enige reden waarom ik het hier volg is omdat ik benieuwd ben naar meerdere mensen die bij GSMweb hebben besteld.. Al die andere euforische verhalen maken mij alleen maar ongeduldig hahaha :9~

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 10:26
Hebben mensen via t-mobile al een mail gekregen om een afleverafspraak te maken? Mijn status is vandaag veranderd naar 3, in magazijn. Dus ben wel benieuwd wanneer ik een afleverafspraak kan maken

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Wanneer zal je hem kunnen bestellen op apple online store? Vanaf 26 sept om 00u01 of maar vanaf 8u ofzo?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik weet niet of het iets kan betekenen .... maar ik heb dus een verlenging gedaan via Coolblue bij Vodafone.
Ze konden me vandaag bij Cooolblue nog niets vertellen (morgen wel als het goed is), maar als ik inlog bij Vodafone kan ik de einddatum van mijn contract niet meer opvragen "kan niet worden opgehaald". Tot gisteren ging dit wel goed .... zou dit kunnen betekenen dat Coolblue met de verlenging bezig is?

[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 24-09-2014 22:10 ]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:43
Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:59:
[...]

Toen ik vroeger nog in de telecom zat was het heel normaal om een toestel pas mee te geven na goedkeuring nummer portatie. Ik weet niet of dat nog zo is maar het zou veel verklaren voor je.
Mijn T-Mobile loopt af in december. 2maanden van tevoren kan je je nummer overzetting aanvragen. Dat is bij mij dus in oktober. Ik dacht dat ik in de 2e batch zou zitten, laat besteld. Toch krijg ik hem zaterdag al geleverd. Of ze doen niet moeilijk bij T-Mobile, had al een klacht liggen i.v.m. bereik, of ze hebben het niet gecontroleerd.

• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2024
hdtracer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:45:
[...]

Waarschijnlijk val jij net buiten de boot voor vrijdag levering. (Via interne bronnen)
Zou het werkelijk waar zo dramatisch gesteld zijn met de levering bij iCentre/ Dixons?
Ik vind dat dan wel heel weinig en ook misleidend van ze.

Zelf heb ik een 64GB silver grey 6 besteld en sta nummer 83.

Ben errug benieuwd.

Aan de andere kant, ik zal er niet wakker van liggen mocht het iets later zijn

• swasoe
  • Laatst online: 23-10 18:11
Iemand via Coolblue al iets gehoord? Ik heb wel een afspraak op vrijdag middag tussen 1-6, maar is er kans dat dit alleen voor simkaart is? :|

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
swasoe schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:16:
Iemand via Coolblue al iets gehoord? Ik heb wel een afspraak op vrijdag middag tussen 1-6, maar is er kans dat dit alleen voor simkaart is? :|
Wanneer heb je besteld en de afspraak gemaakt, en is dit een afspraak onder voorbehoud (zoals bij mij) of een vaste afspraak?

Ik: vrijdagmorgen besteld (verlenging) en vrijdagmiddag de afspraak onder voorbehoud gepland.

• swasoe
  • Laatst online: 23-10 18:11
smoken schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:20:
[...]

Wanneer heb je besteld en de afspraak gemaakt, en is dit een afspraak onder voorbehoud (zoals bij mij) of een vaste afspraak?

Ik: vrijdagmorgen besteld (verlenging) en vrijdagmiddag de afspraak onder voorbehoud gepland.
Ik ook vrijdagmorgen besteld om 9 uur s' ochtend.
''Heeft u helemaal juist! Voor wat we nu weten kunnen wij de telefoon op vrijdag 26 september aan u leveren in het tijdvak tussen 12:30 en 18:00. Alvast veel plezier van het toestel toegewenst!'' stuurde ze via de mail, na het telefoontje.

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Mijn status bij T-Mobile is ook naar 3 gewijzigd. Besteld op de 16e, bestelnummer 32940.. Heb een iPhone 6+, 128GB, zilver besteld. Maar nog geen mail om aflevering te regelen :(

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 12:12
Wij willen graag een afspraak maken voor het afleveren van de bestelling.
Dit kan heel snel en eenvoudig door gebruik te maken van deze link.

Volg de instructies op en wij komen de bestelling leveren.

Met vriendelijke groet,
Online Pakket Dienst, partner van Hi en KPN

:D 22e besteld, 's avonds. 64GB Silver

• Tjeerdo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:38
Heeft er al iemand iets van Typhone gehoord?
Ik heb mijn spacegray plus 128 gb de 19e om 00:06 besteld en nog niks van ze vernomen, behalve een orderbevestiging...

• Tim14ww
Kumar Wolters schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:58:
[...]

krijg je mail & sms of alleen een van de twee?
Ik kreeg beide!

[ Voor 0% gewijzigd door Tim14ww op 24-09-2014 22:36 . Reden: Ongelofelijke spelfout o.O ]

Verwijderd

clonedonkey schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:05:
Hebben mensen via t-mobile al een mail gekregen om een afleverafspraak te maken? Mijn status is vandaag veranderd naar 3, in magazijn. Dus ben wel benieuwd wanneer ik een afleverafspraak kan maken
Ja, afspraak gemaakt hier voor vrijdag tussen 08.00 en 18.00. Gaat om een 16gig SG

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:35:
[...]

Ja, afspraak gemaakt hier voor vrijdag tussen 08.00 en 18.00. Gaat om een 16gig SG
Hoelaat kreeg je een mailtje? Ben benieuwd of ze nu dus bijvoorbeeld ook nog werken :)
Pagina: 1 ... 73 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.