Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:54
nienque schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:50:
[...]

Als je voor Space Grey gaat (en toevallig in Den Haag gereserveerd hebt), zou je dan contact met me willen opnemen? Ik zou erg graag een 6 64 zilver willen maar heb naast de pot gepist :)
En mocht de zilveren beter zijn en je van de SG af wil, dan ben ik je man _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Als je de reservering niet wil ophalen, moet je dat annuleren of gewoon niet op dagen? Kan nergens annuleren en vind het ook niet zo netjes om niet op te dagen. Gaat om de Apple Amsterdam online reservering

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
T-Mobile laat ook weinig los maar zojuist wel ontdekt dat men orderstatus naar stap 3 is gegaan :) dus het lijkt er op dat ze toestellen hebben ontvangen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oké ja zag net ook dat die melding bij status check ook weg is van: in verband met introduceren van de iPhone 6 bestaat er een kanss op een foutmelding wegens drukte ofzoiets . Dus hoopte dat mijn status al een stapje ver zou zijn maar schijn bedriegt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Kumar Wolters schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:08:
T-Mobile laat ook weinig los maar zojuist wel ontdekt dat men orderstatus naar stap 3 is gegaan :) dus het lijkt er op dat ze toestellen hebben ontvangen? :o
Hmm hij staat hier nog op 2. Wat is je order nummer?/wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Tim14ww schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:14:
[...]

Hmm hij staat hier nog op 2. Wat is je order nummer?/wanneer besteld?
19-09 om 6:43 besteld ordernummer is 33100xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Kumar Wolters schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:15:
[...]

19-09 om 6:43 besteld ordernummer is 33100xx
Hmm, erg apart. Heb de speciale pre-order gedaan voor bestaande klanten op de 16e geloof ik.

33025xx hiero, maar zojuist stond hij nog op stap 2. We wachten nog even af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie het ook niet raar, dat er nog steeds niks op de apple site staat naar de reserveringspagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

joblamie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:53:
[...]

Natuurlijk. Apple heeft zich ook gewoon te houden aan wettelijke bepalingen. Maar je kunt hem beter verkopen, dan maak je er vrijwel zeker forse winst op.
En er is geen wettelijke bepaling dat je een gekocht product zomaar terug kan geven.

Bij Apple kan 't echter wel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -weenie-
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 12:17
Iphone 6, 64GB, Space Grey Bij iCentre besteld gisteren, ETA 22 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:26:
vinden jullie het ook niet raar, dat er nog steeds niks op de apple site staat naar de reserveringspagina?
Staat er wel:

http://www.apple.com/nl/retail/amsterdam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok. Wel een beetje verscholen moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Tim14ww schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:21:
[...]

Hmm, erg apart. Heb de speciale pre-order gedaan voor bestaande klanten op de 16e geloof ik.

Had zojuist ook al een AMP Logistics sms + e-mail binnen. maar een maal geopend werd ik voor de gek gehouden.... er stonden geen af te leveren pakketten in. Met t-mobile chat contact op genomen en werd me dood leuk vertelt dat er technische problemen zijn... order hoort op stap 2 te staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 12:12
Gisteravond besteld bij KPN maar ik kan mijn status nog niet checken. Ik voer het juiste nr en postcode in, maar hij geeft aan dat hij niks kan vinden met die combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard P schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:53:
Gisteravond besteld bij KPN maar ik kan mijn status nog niet checken. Ik voer het juiste nr en postcode in, maar hij geeft aan dat hij niks kan vinden met die combinatie.
Had ik de 19e ook! duurt een paar uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:08:
Als je de reservering niet wil ophalen, moet je dat annuleren of gewoon niet op dagen? Kan nergens annuleren en vind het ook niet zo netjes om niet op te dagen. Gaat om de Apple Amsterdam online reservering
niet toevallig een 6 plus 64GB of 128GB space grey? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
De reserveringssite werkt nu niet meer. Zodra je inlogt met je apple ID en je bent bij een kleur kiezen, loopt ie daarna vast en zegt ie dat de service op dit moment niet beschikbaar is... Wellicht een update met nieuwe voorraad?? *hooptophetbeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-10 15:12

ScreamGT

joejoe

Wil graag bij Amac in Amersfoort eentje kopen, maar ben bang dat ik wat aan de late kant ben.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
sp4gs schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:05:
De reserveringssite werkt nu niet meer. Zodra je inlogt met je apple ID en je bent bij een kleur kiezen, loopt ie daarna vast en zegt ie dat de service op dit moment niet beschikbaar is... Wellicht een update met nieuwe voorraad?? *hooptophetbeste
Dan heb je al 1 besteld, denk dat de voorraad tot aan vrijdag niet meer wordt bijgevuld. Anders hebben de mensen in de rij niks meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
alwaysleft schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:06:
[...]

Dan heb je al 1 besteld, denk dat de voorraad tot aan vrijdag niet meer wordt bijgevuld. Anders hebben de mensen in de rij niks meer :'(
Was het maar waar dat ik er een gereserveerd heb :'( Was slechts een tijdelijke error. Ik denk dat het dan toch wachten wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 17:35
Ik heb een 128GB goud gereserveerd (7:10). Had met een 64gb al genoegen genomen maar dit is ook prima. Ophalen in Amsterdam vrijdag. Mocht iemand liever een 128GB gehad willen hebben (en een 64gb heeft gereserveerd ) hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim14ww schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:21:
[...]

33017X hier, ook nog stap 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-10 15:12

ScreamGT

joejoe

Ik zou natuurlijk ook even de grens over kunnen rijden. Als ik het zo hoor is het pas aan het eind van de eerste week oktober beschikbaarheid.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:37

Vuvuzela

My spire is forming

damn ik ben jaloers op dat lage ordernummer... ik heb 33102xx :X
http://www.iculture.dannyhtek.nl/

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:20:
[...]

damn ik ben jaloers op dat lage ordernummer... ik heb 33102xx :X
http://www.iculture.dannyhtek.nl/
Haha en door unroll.me was mijn mail niet meteen binnengekomen, waardoor ik pas 's Avonds de reservering kon doen. Maar maakt hopelijk voor de bezorgdatum niet uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-10 12:21
Wat ook wel fijn is aan die reservering is dat je vrijdag nog even de winkel binnen kan lopen om de verschillende modellen te vergelijken, alvorens je jouw toestel afrekent.
Om er echt zeker van te zijn zegmaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Mandarijntje op 23-09-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Zijn de iphones 6 al te zien/bezichten in de applestore Den Haag?

Ik wil ze toch graag zelf even "in de hand" houden voordat ik ze ga kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, vrijdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Kumar Wolters schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:46:
[...]

Had zojuist ook al een AMP Logistics sms + e-mail binnen. maar een maal geopend werd ik voor de gek gehouden.... er stonden geen af te leveren pakketten in. Met t-mobile chat contact op genomen en werd me dood leuk vertelt dat er technische problemen zijn... order hoort op stap 2 te staan |:(
Lekker handig dan :9

Had ze een indicatie wanneer ze wel naar stap 3 zouden moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp valt er weinig te zeggen over het ordernummer? Lijkt me namelijk sterk dat er tussen de 16e en 19e sept. al 99K iphones zijn ge-preordered. Ik heb overigens 3310xxx 64GB Spacegrey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 15:37

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:
Als ik het goed begrijp valt er weinig te zeggen over het ordernummer? Lijkt me namelijk sterk dat er tussen de 16e en 19e sept. al 99K iphones zijn ge-preordered. Ik heb overigens 3310xxx 64GB Spacegrey.
27400 is het verschil tussen de eerste en laatste bij tmob

geen idee of er wat over te zeggen valt :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 23-09-2014 13:52 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

Nitai

Live the life you love.

Mocht iemand interesse hebben in een iPhone 6 128GB Space Gray? Ik heb een reservering in de Apple Store Den Haag tussen 10.00 uur en 11.00 uur. Vriend die er een wilde is afgehaakt, dus dan maak liever een Tweaker er blij mee. En nee, ik hoef er niets aan te verdienen.

DM me maar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Nitai schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:52:
Mocht iemand interesse hebben in een iPhone 6 128GB Space Gray? Ik heb een reservering in de Apple Store Den Haag tussen 10.00 uur en 11.00 uur. Vriend die er een wilde is afgehaakt, dus dan maak liever een Tweaker er blij mee. En nee, ik hoef er niets aan te verdienen.

DM me maar.
ik stuur je een DM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim14ww schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:
[...]

Lekker handig dan :9

Had ze een indicatie wanneer ze wel naar stap 3 zouden moeten gaan?
Je hebt gelijk :)

Toch wel erg veel pré orders van voor 19-09 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Vuvuzela schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:51:
[...]

27400 is het verschil tussen de eerste en laatste bij tmob

geen idee of er wat over te zeggen valt :P
Plus, 'wij' de pre-preorders zeg maar van voor de 19e. Dat zijn natuurlijk niet aaneengesloten iPhones. Zitten ook normale andere orders tussen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Nou, over T-Mobile bestelnummers: ik heb 32940xx. Besteld 5 minuten nadat ik de e-mail binnenkreeg bij de voor-voorbestelling.

[ Voor 3% gewijzigd door don_jorg op 23-09-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 13:25
Iemand toevallig, eventueel, misschien ..... al iets van Coolblue (pdashop en zo) vernomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:23
smoken schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:27:
Iemand toevallig, eventueel, misschien ..... al iets van Coolblue (pdashop en zo) vernomen??
Had gebeld gisteren. Ze wisten gisteren nog niet hoeveel voorraad ze zouden krijgen en of de eerste iPhones ook daadwerkelijk op vrijdag worden uitgeleverd. :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Laatst online: 22-10 16:47
Chahid1985 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:42:
[...]

Had gebeld gisteren. Ze wisten gisteren nog niet hoeveel voorraad ze zouden krijgen en of de eerste iPhones ook daadwerkelijk op vrijdag worden uitgeleverd. :F .
Ik werd anders vorige week vrijdag al gebeld met de bevestiging dat hij 26ste in de ochtend geleverd zou worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:46
ljwilliam88 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:46:
[...]

Ik werd anders vorige week vrijdag al gebeld met de bevestiging dat hij 26ste in de ochtend geleverd zou worden..
Ik kreeg ook een melding dat ik van half 1 tot 6 klaar moest zitten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook iedereen bij kpn meteen een smsje na de order gekregen met het bericht dat je voor een nieuw toestel hebt gekozen en deze niet op voorraad is, zodra deze op voorraad is wordt het toestel naar u verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Net met Hi gebeld, er is mij vertelt dat de track and trace code die ik heb gehad helemaal niets zegt. (Waarom krijg ik die dan?) En dat de telefoons de 26e pas de deur uit gaan, dus dat je hem sowieso niet de 26ste krijgt.. :/ :/

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 13:25
swasoe schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:53:
[...]

Ik heb ook die afspraak onder voorbehoud staan sinds vrijdag ... (zelfde tijdsspanne).
Wat staat er bij jullie op de orderpagina van Coolblue? Bij mij staat dat ik gebeld ga worden voor een afspraak (terwijl ik die dus al onder voorbehoud heb) en vanmorgen stond daar een (grijs) vinkje achter. Het vinkje is nu weg weer terug na een paar uurtje weg te zijn geweest :? .....

[ Voor 5% gewijzigd door smoken op 23-09-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar dat ze zoiets zeggen aangezien er bij kpn en hi op de site duidelijk staat dat er vanaf 26 september geleverd gaat worden. Weet er trouwens wel iemand waarom de cases en hoesjes voor iphone 6 nog niet te pre-orderen zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:01:
Wel raar dat ze zoiets zeggen aangezien er bij kpn en hi op de site duidelijk staat dat er vanaf 26 september geleverd gaat worden. Weet er trouwens wel iemand waarom de cases en hoesjes voor iphone 6 nog niet te pre-orderen zijn??
Het klopt toch wat er staat dan? Vanaf 26 september. Dus de dag erop in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
ljwilliam88 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:46:
[...]

Is dat in combinatie met een abonnement? Ik heb een losse besteld namelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Laatst online: 22-10 16:47
Chahid1985 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:03:
[...]

Is dat in combinatie met een abonnement? Ik heb een losse besteld namelijk :).
Ik heb de iphone 6 i.c.m. een abonnement van KPN (nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
ljwilliam88 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:04:
[...]

Ik heb de iphone 6 i.c.m. een abonnement van KPN (nieuw)
Dat is het verschil. Als je ook een abbo afsluit dan word je (ter bevestiging) door Coolblue gebeld inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
swasoe schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:53:
[...]

Ik heb de indruk dat een aantal mensen die een telefoon met abonnement hebben besteld bij coolblue al wel een bevestiging van levering hebben gekregen. Mensen die los hebben besteld worden aan het lijntje gehouden. Op zich merkwaardig als ze (ook per mail naar mij toe) volhouden dat ze eigenlijk niet weten of, hoeveel en wanneer ze iPhones krijgen. Hoe kunnen ze dan leveringsafspraken maken?
Ik voel me misleid door Coolblue en heb ze dat ook laten weten. Helaas was ik ook alweer te laat voor de reserverings actie via de apple-site vanmorgen (dank aan blottle overigens!!! Het scriptje werkte prima, alleen ik zag de mail veel te laat _/-\o_ ).
En in de rij liggen, daar heb ik geen zin in. Dus ik laat mijn bestelling bij coolblue maar staan en afhankelijk van de berichten van Coolblue waag ik in de onlineshop van apple nog een poging. Zit niet heel erg om een nieuwe iPhone verlegen maar is op zich wel leuk om 'm snel te hebben natuurlijk.

Al met al een mooie mindfuck van Apple dit. Ze weten de hype weer tot het maximale uit te melken. Je maakt mij niet wijs dat ze niet heel nauwkeurig zouden kunnen aangeven hoeveel telefoons ze aan wie kunnen leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:36
Tja met de abonnementen verdienen ze een hoop, de rest not-so-much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb er nog maar even een mail achteraan gestuurd naar Typhone. Als ik 899,- betaal voor een product dan wil ik wel graag een bevestiging krijgen van die betaling.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:55
Gebeurd niet alleen bij coolblue hoor. Schering en inslag dit. Je wordt gewoon genaaid als je een los toestel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
joepert schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:07:
[...]

Ik heb de indruk dat een aantal mensen die een telefoon met abonnement hebben besteld bij coolblue al wel een bevestiging van levering hebben gekregen. Mensen die los hebben besteld worden aan het lijntje gehouden. Op zich merkwaardig als ze (ook per mail naar mij toe) volhouden dat ze eigenlijk niet weten of, hoeveel en wanneer ze iPhones krijgen. Hoe kunnen ze dan leveringsafspraken maken?
Ik voel me misleid door Coolblue en heb ze dat ook laten weten. Helaas was ik ook alweer te laat voor de reserverings actie via de apple-site vanmorgen (dank aan blottle overigens!!! Het scriptje werkte prima, alleen ik zag de mail veel te laat _/-\o_ ).
En in de rij liggen, daar heb ik geen zin in. Dus ik laat mijn bestelling bij coolblue maar staan en afhankelijk van de berichten van Coolblue waag ik in de onlineshop van apple nog een poging. Zit niet heel erg om een nieuwe iPhone verlegen maar is op zich wel leuk om 'm snel te hebben natuurlijk.

Al met al een mooie mindfuck van Apple dit. Ze weten de hype weer tot het maximale uit te melken. Je maakt mij niet wijs dat ze niet heel nauwkeurig zouden kunnen aangeven hoeveel telefoons ze aan wie kunnen leveren....
Ik zit in een zelfde situatie. Ik wacht ook maar af of Coolblue gaat leveren, wellicht lukt het nog om bij Apple te reserveren / bestellen. In dat geval annuleer ik Coolblue anders niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29
Ik heb zaterdag via mijn provider online besteld; verlenging met nummerbehoud en een 6 met 16Gb. Ik had al gerekend op uitlevering ergens half oktober maar ik werd net gebeld; of ik mijn iPhone 6 komende vrijdagochtend vanaf 00:00 wil komen afhalen in hun winkel! Natuurlijk!!!!! Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ferret schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:28:
Ik heb zaterdag via mijn provider online besteld; verlenging met nummerbehoud en een 6 met 16Gb. Ik had al gerekend op uitlevering ergens half oktober maar ik werd net gebeld; of ik mijn iPhone 6 komende vrijdagochtend vanaf 00:00 wil komen afhalen in hun winkel! Natuurlijk!!!!! Top service!
En wie is jouw provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 17:33
http://forum.vodafone.nl/...6-Plus/td-p/190835/page/6

eerste Vodafone klanten worden gebeld. Hopelijk krijg ik vandaag ook een telefoontje!

Plus 64GB Silver besteld op vrijdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 22-10 09:19
Is het nog mogelijk om ergens je reservering voor een Apple store in te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-10 08:49
goergen schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:33:
http://forum.vodafone.nl/...6-Plus/td-p/190835/page/6

eerste Vodafone klanten worden gebeld. Hopelijk krijg ik vandaag ook een telefoontje!

Plus 64GB Silver besteld op vrijdagochtend.
Ik hoop dat Hi snel volgt met de afleverafspraken :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Silversin schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:35:
Is het nog mogelijk om ergens je reservering voor een Apple store in te zien?
Je hebt een e-mail gehad toch?
Met de tijd en welke iPhone je hebt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]
Dat is lastiger dan je denkt. Ze weten wel vrij precies hoeveel iPhones er naar hun eigen winkels e.d. gaan maar de voorraad voor andere resellers wordt verdeeld en daar is 't maar net afhankelijk van hoeveel mensen, waar heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Zie dit net op het Hi forum:
"@ GeorgeMichel, I know! Ik ben dit weekend extra vroeg naar bed gegaan om me mentaal voor te kunnen bereiden In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden over de leveringen. Vanaf 26 september gaat het echt beginnen want dan krijgen we de toestellen binnen!"

Ik hoop dat de dame in kwestie uit haar nek kletst, anders heb ik voor niks vrij genomen :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]
Tsja, volgens mij hebben ze zelf moeite om de vraag aan te kunnen. Ik bedoel 10 miljoen iPhone verkocht, het fabricage en logistieke proces daar achter zal wel erg goed moeten zijn willen ze dat voor elkaar krijgen.

Ze zullen dat vast kunnen aangeven, maar wat heb je daar als consument aan? Tegen de tijd dat die informatie je bereikt heeft is het al weer verouderd. Een leveringsaantal zegt natuurlijk zeer weinig, vooral als een winkel meerdere toeleveranciers heeft. Wie houdt die voorraadadministratie bij? Juist, de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-10 06:58
Zou wel gigantisch kut zijn als je lekker op tijd een bestelling hebt geplaatst maar omdat iemand anders die een uur later heeft besteld wél een abonnement erbij heeft krijgt die persoon voorrang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Ralluff schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:47:
Zou wel gigantisch kut zijn als je lekker op tijd een bestelling hebt geplaatst maar omdat iemand anders die een uur later heeft besteld wél een abonnement erbij heeft krijgt die persoon voorrang?
Enige wat ik me kan bedenken is het volgende:

Los toestel verstuurd met postnl: versturen 26-9 ----> 1 dag levertijd ---->27-9 leveren
Abo met toestel: Met de koerier mee 26-9-----> meteen onderweg -----> 26-9 leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Is wel logisch dat ze mensen voorrang geven die bijvoorbeeld lang klant zijn, of die hoge rekeningen hebben. die houden Vodafone tenslotte wel op de been..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb maar een klein abbotje bij ze maar ik mag toch donderdag op vrijdag langskomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:51:
Ik heb maar een klein abbotje bij ze maar ik mag toch donderdag op vrijdag langskomen...
bij wie besteld als ik vragen mag ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigelijk maakt apple het idd wel spannend. Als die jongens een maand later de release uitbrengen kunnen ze iedereen netjes dezelfde week nog voorzien van het toestel... dus ik denk dat iedereen elk jaar gewoon weer in een zeer strategische marketingsstunt zit! Dat is natuurlijk wel een kenmerk van een topbedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Jieve schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:48:
Is wel logisch dat ze mensen voorrang geven die bijvoorbeeld lang klant zijn, of die hoge rekeningen hebben. die houden Vodafone tenslotte wel op de been..
maar ik heb besteld bij coolblue, niet bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Dannydekr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:43:
Zie dit net op het Hi forum:
"@ GeorgeMichel, I know! Ik ben dit weekend extra vroeg naar bed gegaan om me mentaal voor te kunnen bereiden In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden over de leveringen. Vanaf 26 september gaat het echt beginnen want dan krijgen we de toestellen binnen!"

Ik hoop dat de dame in kwestie uit haar nek kletst, anders heb ik voor niks vrij genomen :)
Je krijgt hem sowieso niet vrijdag bij Hi..(aldus medewerkster hi)

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook echt niks meer van die volgorde en ordernummers.. op die site van culture waar mensen hun ordergegevens hebben ingevuld is er 1 die bij kpn op stap 4 is, hij heeft ook abbé verlengd maar wel telefonisch, dus pas vanaf 8 uur in de ochtend op 19-9. Ik zelf heb mijn abbo verlengd online om 00.04 uur snachts en sta nog op stap 3?? Knappe heer die mij kan vertellen hoe dat systeem in elkaar zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 09:54
-weenie- schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:38:
Iphone 6, 64GB, Space Grey Bij iCentre besteld gisteren, ETA 22 okt.
Ik sta op 20 okt. Maar laatst een email van icentre gehad dat ik 477e in de rij ben.
Icentre heeft het de hele tijd over een "1e zending" maar er is geen info over wanneer je tot de "1e zending" hoort. Het is allemaal een beetje vaagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
ZypherNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:57:
[...]

Je krijgt hem sowieso niet vrijdag bij Hi..(aldus medewerkster hi)
Dat is pure misleiding, aangezien er echt stond dat die vanaf 26 september uitgeleverd zou worden als je er snel bij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:52:
[...]

bij wie besteld als ik vragen mag ?.
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Dannydekr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:03:
[...]

Dat is pure misleiding, aangezien er echt stond dat die vanaf 26 september uitgeleverd zou worden als je er snel bij was.
Dat dacht ik ook ja. :/

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dannydekr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:03:
[...]

Klopt ook. 26 september uitgeleverd = 26 september aan de koerier overhandigen. En dus op z'n vroegst de 27e in huis.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
CyBeR schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:07:
[...]

Klopt ook. 26 september uitgeleverd = 26 september aan de koerier overhandigen. En dus op z'n vroegst de 27e in huis.
Of aan postnl dus de 27e leveren.

Hi/kpn schrijft nergens dat je het toestel de 26e in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 13:42

Scrummie

Think different

Zojuist bij onze lokale Phonehouse een iPhone 6 spacegray 64gig laten reserveren :). Was de eerste volgens de medewerker, gaf geen 100% garantie dat ik 'm vrijdag na mijn werk kon halen, maar zo goed als zeker, want ja, eerste reservering.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 09:22

racoon

mooowwww

Ik heb hem afgelopen zaterdag bij the phone house in Zwolle besteld,ben benieuwd of ik hem vrijdag mag ophalen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Oef wat een nare ervaring met dixons heb ik vandaag gekregen:

Kort komt het er op neer dat ook al staat er op de website in je order status dat je hem vrijdag op kan halen in de plaatselijke winkel dat dat niet eens klopt... Beetje vreemd.

We wachten het maar weer af.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Achja, ik wacht rustig af. Ik verwacht sowieso dat ik bij de eerste leveringen zit, aangezien ik de 16GB SPace Gray bestelde (4.7) en om 00:20 al een bestelbevestiging had :). Wanneer die eerste levering dan ook is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Dannydekr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:28:
Achja, ik wacht rustig af. Ik verwacht sowieso dat ik bij de eerste leveringen zit, aangezien ik de 16GB SPace Gray bestelde (4.7) en om 00:20 al een bestelbevestiging had :). Wanneer die eerste levering dan ook is..
Wat is je ordernummer en wat is je status bij Hi?

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
ZypherNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:33:
[...]

Wat is je ordernummer en wat is je status bij Hi?
Ordernummer is 4161000129 en de bestelstatus staat helaas nog steeds op 'Stap2'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
Dannydekr schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:35:
[...]

Ordernummer is 4161000129 en de bestelstatus staat helaas nog steeds op 'Stap2'..
Hmm, mijn ordernr is 4141257317, bevestiging om 00:15 gekregen en ik sta ook nog op stap 2. Hoopte hem eigenlijk vrijdag al in huis te hebben maar weet nu niet echt meer wat ik moet verwachten. :|

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 14:14
Dixons kan dus waarschijnlijk niet leveren. Gaan we vrijdag zelf naar Amsterdam. Gisteren mijn gewenste model gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielW.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Dixons stuurt me net een mail. Zelfde idee als iCenter. Nummer 85 van alles 6 plus 16 gb sg reserveringen.

Wij houden de komende weken jouw order nauwlettend in de gaten en zullen je informeren over de status van jouw levering. Door de grote vraag en de beperkte leveringen vanuit Apple, zullen we de orders op basis van jouw moment van reserveren verwerken, ongeacht of je online hebt besteld of bij ons in de winkel. Je ontvangt direct een mail als jouw iPhone 6 beschikbaar is.

Uiteraard streven we ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. We zullen je regelmatig per e-mail op de hoogte blijven houden van de beschikbaarheid, nieuwe leveringen vanuit Apple en jouw plek op de pre-orderlijst.

[ Voor 76% gewijzigd door EmielW. op 23-09-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Zojuist van Dixons:
Je staat momenteel op plek: 265
van alle iPhone 6, 64 GB, Spacegrijs reserveringen
Ik had gereserveerd voordat de leverdatum naar oktober was opgeschoven. Ach, we zien het wel..

[ Voor 58% gewijzigd door Positron op 23-09-2014 17:30 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 21-10 21:21
Ik denk dat dixons en icentre wat minder hebben gekregen dan verwacht. Maar ik hoop alsnog dat jullie allen gewoon vrijdag krijgen! Weet iemand of bij Typhone abonnementen voor de losse verkoop gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:36
Het is in dit topic al zo vaak genoemd dat Dixons altijd problematisch is. Als je dat niet weerhoudt, dan weet ik het ook niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33

BreeeZe

Devt

Ook even een mailtje gestuurd naar coolblue aangezien ze de reservering op m'n creditcard al om hadden laten zetten naar een betaling (hetgeen ik niet gewend ben bij een pre-order bij andere bedrijven).
Ik heb hem vrijdag 19-09 als los toestel besteld en kreeg een mail bevestiging waar 26-09 in stond.
Zij sturen me het volgende :
Ik kan u op het moment geen absolute zekerheid geven dat het product ook daadwerkelijk 26-09-2014 geleverd zal worden, dit hangt af van Apple zelf en wanneer zij de toestellen bij ons leveren. Dit kan iets later zijn dan 26 september.
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Wat een prutsers bij T-Mobile, ik voel me als klant behoorlijk bij de neus genomen. Ik had vrijdag j.l. bij T-Mobile besteld en mijn vrouw even na mij (ik had netjes alles betaald). Afgelopen maandag kreeg zij een bericht dat haar order status 2 had gekregen, ik had niets ontvangen. Maandagavond contact opgenomen met de helpdesk. Vriendelijke meid vertelde me dat er bij mij iets was (order vast in de queue) en dat zij dit dinsdagochtend zou verhelpen. Het ging niet op maandagavond omdat die afdeling een te lange wachtrij had (17 minuten) en zij werkte thuis. Op dinsdagmiddag kreeg ik plotseling een e-mail dat mijn order was geannuleerd, gevolgd door een telefoontje van T-Mobile. Medewerker zei dat er met mijn order een probleem was met en dat ze die hadden verwijderd en een nieuwe aangemaakt, dat was de oplossing. Invoerdatum order stond op 23 september met levertijd minimaal 2 tot 3 weken. (Ik heb niet eens een ordernummer op dit moment).
Ik heb toen gezegd dat ik dit geen oplossing vind en dat ik me behoorlijk in de zeik genomen voel. Ik heb inmiddels op het forum van T-Mobile een klacht geplaatst, maar nog geen reactie gehad. Als jarenlange klant had ik dit niet van T-Mobile verwacht en mijn vrouw zei al direct dat we beter alles kunnen annuleren en op zoek kunnen gaan naar een andere provider.....

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:31:
Wat een prutsers bij T-Mobile, ik voel me als klant behoorlijk bij de neus genomen. Ik had vrijdag j.l. bij T-Mobile besteld en mijn vrouw even na mij (ik had netjes alles betaald). Afgelopen maandag kreeg zij een bericht dat haar order status 2 had gekregen, ik had niets ontvangen. Maandagavond contact opgenomen met de helpdesk. Vriendelijke meid vertelde me dat er bij mij iets was (order vast in de queue) en dat zij dit dinsdagochtend zou verhelpen. Het ging niet op maandagavond omdat die afdeling een te lange wachtrij had (17 minuten) en zij werkte thuis. Op dinsdagmiddag kreeg ik plotseling een e-mail dat mijn order was geannuleerd, gevolgd door een telefoontje van T-Mobile. Medewerker zei dat er met mijn order een probleem was met en dat ze die hadden verwijderd en een nieuwe aangemaakt, dat was de oplossing. Invoerdatum order stond op 23 september met levertijd minimaal 2 tot 3 weken. (Ik heb niet eens een ordernummer op dit moment).
Ik heb toen gezegd dat ik dit geen oplossing vind en dat ik me behoorlijk in de zeik genomen voel. Ik heb inmiddels op het forum van T-Mobile een klacht geplaatst, maar nog geen reactie gehad. Als jarenlange klant had ik dit niet van T-Mobile verwacht en mijn vrouw zei al direct dat we beter alles kunnen annuleren en op zoek kunnen gaan naar een andere provider.....
Tja daar moet je net zo lang of langer wachten op je telefoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Dutch schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:31:
Ik heb 2 jaar terug met de lancering van de Iphone 5 een vergelijkbaar iets meegemaakt. Volgens mij maakt elke provider blunders rond een grote release van een gewild/hyped toestel. Ik ben toen echter wel een stuk netter geholpen door VF. met T-Mobile nog geen problemen gehad (afkloppen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 jaar geleden ook hetzelfde probleem gehad. na 5 weken tenoren gekregen dat er een systeemcrash had plaatsgevonden en heel veel orders (waaronder de mijne) waren gewist. Toen kon ik dus ook een nieuwe order plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Heeft in totaal 10 weken geduurd voordat ik mijn nieuwe abbo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Schandalig eigenlijk......kan geen ander woord verzinnen.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:50:
ik heb 2 jaar geleden ook hetzelfde probleem gehad. na 5 weken tenoren gekregen dat er een systeemcrash had plaatsgevonden en heel veel orders (waaronder de mijne) waren gewist. Toen kon ik dus ook een nieuwe order plaatsen en achteraan in de rij aansluiten. Heeft in totaal 10 weken geduurd voordat ik mijn nieuwe abbo had.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dutch schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:
Schandalig eigenlijk......kan geen ander woord verzinnen.

[...]
Slechte backend, ik snap niet hoe je transacties kunt kwijt raken (dat notabene bevestigd is via een e-mail, dus iets van een proces heeft doorlopen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 22-10 09:19
Jieve schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:37:
[...]

Je hebt een e-mail gehad toch?
Met de tijd en welke iPhone je hebt gekozen?
Ja klopt, vroeg me alleen af of het ook ergens anders te zien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-10 12:28
Ik heb gister ook een email gekregen van iCentre, heb hem vrijdags rond 4 uur besteld (6, 64, space grey) en ik sta nummer 710 in de rij. Mn leverdatum staat ook op 10-21. Ga er al niet meer vanuit dat ik hem eerder dan dat heb

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:33

amphora

Websites & Fotografie

Vrijdag telefonisch m'n abo verlengt bij Hi/KPN, werd net gebeld of ik het goed vond dat de koerier in de nacht van donderdag op vrijdag tussen 0:00 en 3:00 m'n iPhone 6 komt afleveren. Had ik natuurlijk geen bezwaar tegen!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 12:02

Jer0entjeh88

display: grid;

Vanmiddag gebelt door Vodafone. Vrijdagochtend tussen 7 en 8 kan ik mijn iPhone 6 in ontvangst nemen! Top service!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Pagina: 1 ... 69 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.