overtones schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:00:
Kreeg net onderstaande mail van Vodafone, meer mensen gehad?
Beste Dhr x xxxx,
Je bestelling met ordernummer ONLINE-20140919-0019XXXXX-XX is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.
Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag. We kiezen ervoor om de nummerbehoud aanvraag pas te doen zodra er ook voorraad voor je bestelling is gereserveerd, zodat je geen risico loopt om tijdelijk onbereikbaar te zijn.
We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Ik heb ook een nieuw abonnement aangevraagd bij Vodafone met nummerbehoud. Via de website en vlak daarna belde ik om te vragen hoe het gaat. Kortom: krijg ik mijn toestel zo gauw die leverbaar is of wordt er nog gewacht totdat mijn contract bij mijn huidige provider (T-Mobile) is afgelopen (10 nov as.).
Er werd mij verteld dat zo gauw het toestel leverbaar is, ik 'm opgestuurd krijg, maar dat ze wel wachten totdat T-Mobile bevestigd heeft mee te werken aan het nummerbehoud. Daarom kan het iets langer duren dan bij een nieuwe aanvraag.
Maar ik denk dat het leverbaar zijn de beperkende factor zal zijn... :-)
Maar het lijkt alsof ze in deze mail iets anders zeggen? De aanvraag loopt als het goed is bij mij en zal ingaan op 11 november verwacht ik. Zo gauw de iPhone leverbaar is, krijg ik 'm. Dat is wat ik begreep.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.