Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10 18:10
Ahhhh! Zonde, zit net even een uurtje te eten na een late avond werken + constant m'n mail bekijken. Helemaal gemist nu, 64gb Space Gray overal uitverkocht. Helaas.

Wellicht dat er v.d. week nog enkele reserveringen geannuleerd worden. *duimen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple had niet echt vertrouwen in hun site tho, anders hadden ze wel gezegd dat reserveringen vanaf 00:00 begonnen vandaag...maar dan was die site binnen no time down :P

ga echt niet uren in de rij staan voor een kans op de iphone die ik wil, dus dan maar in de loop van de week als een hawk die site in de gaten houden en anders vrijdag normaal bestellen via Apple

vroeger kon ik echt niet slapen van dit soort shit, op 5 minuten na die release gemist, maar nu ben ik oud en wijs...en moe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
2fastTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:43:
Kun je je reserveringstijd ook aanpassen?
Vraag ik me ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:13
Ik heb een beetje stom tussen 4-5 gereserveerd, anders gewoon even bellen morgen. Neem aan dat ze dat wel kunnen aanpassen. Of dat ze gewoon aangeven dat het niet zo erg is als je wat eerder komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Al die mensen die dus uren in de rij staan, en jij lachend een iPhone 6 op komt halen _/-\o_ :D :D

Allemaal tweakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-10 22:26

aex351

I am the one

De beschikbaarheid kan je zien via: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
alwaysleft schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:46:
Al die mensen die dus uren in de rij staan, en jij lachend een iPhone 6 op komt halen _/-\o_ :D :D

Allemaal tweakers >:)
Ik kijk er nu al naar uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
64 GB alleen nog goud in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 6 plus is just a sea of "niet beschikbaar"

well fuck it, I'm off to sleep, check het om 07:00 wel als het alarm op m'n battle worn and scarred iphone 5 weer afgaat

congrats aan iedereen die wel op tijd was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
360x schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:47:
[...]

Ik kijk er nu al naar uit :9
Dan ben je gewoon slim bezig _/-\o_ Had iemand nu een scrip gemaakt om te zien of de reserverings pagina online was? Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mwa, het stond ook vrij rap op Fok!, iCulture en OMT dus zullen (helaas) niet alleen Tweakers zijn. Het stond hier wel als eerste volgens mij. _/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:13
Ik vraag me wel af of je zomaar langs de rij kunt lopen, of dat je alsnog in die rij moet gaan staan om binnen te mogen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
2fastTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:54:
Ik vraag me wel af of je zomaar langs de rij kunt lopen, of dat je alsnog in die rij moet gaan staan om binnen te mogen. :P
Zullen ze vast wel iets op hebben verzonnen. Beter slim om in de middag of avond te reserveren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Welke iphone kiezen en welke kleur ? Hoeveel opslag ?
Wat is de beste keuze Help !

Oftewel wat is de beste keuze

[ Voor 16% gewijzigd door Henk. op 23-09-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

alwaysleft schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:51:
[...]

Dan ben je gewoon slim bezig _/-\o_ Had iemand nu een scrip gemaakt om te zien of de reserverings pagina online was? Handig!
Yep:
blottle in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3" en blottle in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3"

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Toch een hele ruime voorraad 16 GB modellen zeg, jezus. Niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
alwaysleft schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:04:
Toch een hele ruime voorraad 16 GB modellen zeg, jezus. Niet verwacht :)
Niemand wil een 16gb hebben. Een iOS update en je moet alles verwijderen om het te kunnen installeren op een 16GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Aliondire

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ibix schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:08:
[...]

Niemand wil een 16gb hebben. Een iOS update en je moet alles verwijderen om het te kunnen installeren op een 16GB ;)
Is wel erg overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Jammer, niet opgelet en nu is alleen de 16gb over van de plus model.. ben benieuwd wanneer de 64 variant er is

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, een 6 128GB spacegrey gereserveerd! De bestelling van Dixons heb ik zo mijn twijfels over of deze daadwerkelijk as. vrijdag afgeleverd gaat worden, dit is een zekerheidje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:37

Kju

Wel balen, was te laat voor een 64 gb 6 plus. Hopelijk liggen er niet opgehaalde reserveringen als ik tussen 5 en 6 ga vrijdag. Ik neem aan dat er meer mensen meerdere iphones hebben gereserveerd. Ik heb 2 keer 64 gb en 2 keer 128 gb iphone 6 gereserveerd omdat ik er nog niet over uit ben. Heb 1 keer 6 en 1 keer 6+ nodig.
En anders wordt het alleen maar 1 gewone iphone en dan wacht ik wel op een 6 plus.

[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 23-09-2014 01:11 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2fastTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:45:
[...]

Ik heb een beetje stom tussen 4-5 gereserveerd, anders gewoon even bellen morgen. Neem aan dat ze dat wel kunnen aanpassen. Of dat ze gewoon aangeven dat het niet zo erg is als je wat eerder komt. :)
Laat ff weten, ik heb ook tussen 4-5 gereserveerd, maar wil misschien toch wat eerder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10 18:10
Kju schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:10:
Wel balen, was te laat voor een 64 gb 6 plus. Hopelijk liggen er niet opgehaalde reserveringen als ik tussen 5 en 6 ga vrijdag. Ik neem aan dat er meer mensen meerdere iphones hebben gereserveerd. Ik heb 2 keer 64 gb en 2 keer 128 gb iphone 6 gereserveerd omdat ik er nog niet over uit ben. Heb 1 keer 6 en 1 keer 6+ nodig.
En anders wordt het alleen maar 1 gewone iphone en dan wacht ik wel op een 6 plus.
Hopelijk komt die v.d. week vrij voor (onder andere) mij. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JPB8Ih1l.jpg

Ik heb nu in ieder geval de 126gb iPhone 6 spacegrijs gereserveerd. Viel me op dat er een tikfoutje in het bedankt-scherm staat: "Bendankt. Je iPhone is gereserveerd." Haastwerkje van de vertaalafdeling lijkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb 2 keer 64 gb en 2 keer 128 gb iphone 6 gereserveerd omdat ik er nog niet over uit ben. Heb 1 keer 6 en 1 keer 6+ nodig.
Je hebt 1 nodig dus je reserveert er 4...., dan weet je dus precies waarom je geen 6+ meer kan reserveren.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:10
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:09:
Nice, een 6 128GB spacegrey gereserveerd! De bestelling van Dixons heb ik zo mijn twijfels over of deze daadwerkelijk as. vrijdag afgeleverd gaat worden, dit is een zekerheidje!
Same here. Heb een Plus 16GB SG gereserveerd. Ik heb al besteld bij Dixons, maar gezien hun vaagheden over of ze echt kunnen leveren, toch maar gereserveerd.

Alleen overweeg ik nu de bestelling bij Dixons te annuleren. Had al betaald. Mocht dat niet kunnen, dan is straks één iPhone 6 Plus over voor Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Iemand nog een gouden 6+ 128gb goud kunnen reserveren ik heb alleen 2x 6 goud kunnen krijgen.
Wilt er iemand misschien ruilen, een gewone 6 goud 128gb tegen 6+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
fsfikke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:20:
[...]

Je hebt 1 nodig dus je reserveert er 4...., dan weet je dus precies waarom je geen 6+ meer kan reserveren.
Man ik heb er 6 gereserveerd en 5 in bestelling bij een webshop 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Ben eigenlijk niet helemaal uit of eentje een plus gaat worden en of ik 64 of 128 wil. Ik zie het wel in de winkel denk ik voordat ik definitief beslis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
Ik heb er 1 kunnen reserveren voor mijn vriendin.

Ze zeggen alleen dat je je bankgegevens mee moet nemen etc? Waar is dat voor nodig?

Ik snap dat ik erbij moet zijn, maar meer is het toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:31
Ik heb gewoon de 16GB genomen aangezien ik vanaf de 4G al een 16GB heb en ik hem nooit vol krijg. Hiervoor had ik een iPod Classic voor mijn muziek maar nu gebruik ik Spotify. Het enige wat ik gebruik is navigatie, foto's maken en imessage. Heb nu nog 3,9GB vrij. Er staat TomTom Europa op dus dat slurpt wat GBtjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zebesco schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:32:
Ik heb er 1 kunnen reserveren voor mijn vriendin.

Ze zeggen alleen dat je je bankgegevens mee moet nemen etc? Waar is dat voor nodig?

Ik snap dat ik erbij moet zijn, maar meer is het toch ook niet?
Volgens mij is dat een generiek tekstje en geldt dat alleen als je een abonnement er bij wilt.

Sowieso, 'twee soorten identiteitsbewijs'? Leuk bedacht maar ik heb er überhaupt maar één.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 11:56
Hopsa de 16gb space gray iPhone 6 gereserveerd in la Haye! Ik ben blij

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, dat is echt van Apple.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-10 09:38
Bedankt voor de leuke reacties dat het script bij iedereen werkte! Rond een uur of 11 hadden er al zo'n 200 tweakers zich aangemeld.

Alle e-mailadressen zijn verwijderd (TRUNCATE).

Misschien is het een idee om dit vaker en bij volgende releases in te zetten, ook voor Duitse Apple Stores etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:17

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Is de 64 gb Space Grey uberhaupt beschikbaar geweest vannacht via de reserveringen van Apple?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik wilde ook een 6+ maar alles was al weg :'(

[ Voor 6% gewijzigd door ococ op 23-09-2014 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Xilantof schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 06:10:
Is de 64 gb Space Grey uberhaupt beschikbaar geweest vannacht via de reserveringen van Apple?
jups, heb hem gereserveerd in Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 12:20

pvr

Als bij de reservering, de Iphone 6 plus op is,betekent dat dan ook, dat hij er vrijdag niet is, als je in de rij staat?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:17

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

randje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 06:49:
[...]

jups, heb hem gereserveerd in Haarlem
Thnx. Ik ga het maar even in de gaten houden, hoewel ik hem die vrijdag alleen in de avond zou kunnen halen.
Anders bestel ik hem gewoon online en zie ik wel wanneer ie komt.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

ik verwacht dat er gewoon genoeg zullen zijn als je in de rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorklift
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09 17:12
Bah, ik was om 23:40 naar bed gegaan, ervanuitgaande dat hij pas donderdag rond middernacht in de verkoop zou gaan. Heb nu maar een 6 16GB zilver besteld in plaats van de 64GB variant die ik eigenlijk wil.

Weet iemand of het mogelijk is de 16GB op te halen en na een week gebruik alsnog te ruilen voor de 64GB als ze weer beschikbaar zijn? Dat lees je wel eens op MacRumors, maar ik weet niet of er iets in zit?

En heeft het nog zin om het in de rij in Den Haag te gaan proberen, of zijn al die 64GB al vergeven?

[ Voor 11% gewijzigd door Vorklift op 23-09-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Kju schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:32:
ik verwacht dat er gewoon genoeg zullen zijn als je in de rij staat.
Ik zou maar daar niet zomaar van uit gaan eerlijk gezegd...
Afgelopen jaren was het namelijk ook niet zo.
En vorige week in Duitsland ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Valt me op, dat de 16 gb gewone 6 nog steeds gereserveerd kan worden. Die is blijkbaar niet zo schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:11
Azqi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:57:
Valt me op, dat de 16 gb gewone 6 nog steeds gereserveerd kan worden. Die is blijkbaar niet zo schaars.
Misschien gewoon minder gewild omdat je opslag dan zo vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorklift
Pino112 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:59:
[...]

Misschien gewoon minder gewild omdat je opslag dan zo vol zit?
Zou toch een teken moeten zijn dat 16GB zo langzamerhand écht niet meer kan en de base model 32GB had moeten zijn. Vooral omdat iOS8 wéér groter is dan 7 en omdat met de @3x resolutie de apps ook wel weer groter zullen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Vorklift op 23-09-2014 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:21
Reserveringspagina staat vanaf nu de hele tijd open? Of bepaalde tijden per dag? Je kan er nu weer op in ieder geval..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:00
Weet iemand of die reservering enkel gaat voor de fysieke Apple Winkels of gaat dit ook af van de voorraad van de Online Apple Store die 26ste pas open gaat?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nienque schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:43:
Bah, ik was om 23:40 naar bed gegaan, ervanuitgaande dat hij pas donderdag rond middernacht in de verkoop zou gaan. Heb nu maar een 6 16GB zilver besteld in plaats van de 64GB variant die ik eigenlijk wil.

Weet iemand of het mogelijk is de 16GB op te halen en na een week gebruik alsnog te ruilen voor de 64GB als ze weer beschikbaar zijn? Dat lees je wel eens op MacRumors, maar ik weet niet of er iets in zit?

En heeft het nog zin om het in de rij in Den Haag te gaan proberen, of zijn al die 64GB al vergeven?
Waarom bestel je in godsnaam een versie die 4 keer zo weinig opslagruimte heeft dan de versie die je eigenlijk wil?

Is het echt zó van belang dat je er zo snel mogelijk één hebt?

Ik zal dat wel gewoon niet begrijpen :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
GAEvakYD schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:16:
Weet iemand of die reservering enkel gaat voor de fysieke Apple Winkels of gaat dit ook af van de voorraad van de Online Apple Store die 26ste pas open gaat?
Er is een aparte voorraad voor de fysieke Apple Store die uitgesplitst is in wel / niet gereserveerd. De toestellen die online worden besteld (met thuisbezorging), werden vorige jaren direct uit de fabriek geleverd en niet op voorraad gehouden in Nederland.

Maar omdat er nu geen online preorder is, kan ik me voorstellen dat er al wel degelijk toestellen in Nederland zijn. Die voorraad zal in elk geval losstaan van de voorraad in de Apple Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorklift
LuNaTiC schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:18:
[...]

Waarom bestel je in godsnaam een versie die 4 keer zo weinig opslagruimte heeft dan de versie die je eigenlijk wil?

Omdat bestellen geen kwaad kan, en ik altijd nog kan besluiten hem niet op te halen, of om iemand in de rij er blij mee te maken.

Ik ben nogal besluiteloos geweest, haha, en dat heeft me helaas al meerdere goede plekjes op reserveringslijsten gekost xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Laatst online: 29-01 14:19
LuNaTiC schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:18:
[...]

Dit. Ik heb daarnaast nooit langer dan één week hoeven te wachten op een nieuwe iPhone. Voorraad stabiliseert na een aantal dagen en dan koop je gewoon de iPhone in de uitvoering die je écht wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik heb er ook aantal gereserveerd, maar meer omdat ik niet zeker weet welke kleur ik precies wil.
Dus zal er vrijdag 1 overhouden, mochten mensen interesse hebben, spreken we even af bij de Apple Store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10 12:38
Jieve schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:36:
Ik heb er ook aantal gereserveerd, maar meer omdat ik niet zeker weet welke kleur ik precies wil.
Dus zal er vrijdag 1 overhouden, mochten mensen interesse hebben, spreken we even af bij de Apple Store in Amsterdam.
Welke kleuren/types heb je gereserveerd? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
maxschouten schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:37:
[...]

Welke kleuren/types heb je gereserveerd? :9~
2 keer Space Gray 64Gb en 1 Silver 64Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:53
DuvelDuvel schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:31:
[...]

Dit. Ik heb daarnaast nooit langer dan één week hoeven te wachten op een nieuwe iPhone. Voorraad stabiliseert na een aantal dagen en dan koop je gewoon de iPhone in de uitvoering die je écht wilt.
Bij de lancering van de iPhone 5 was ik zo stom geweest om mijn 4 van tevoren te verkopen waardoor ik tijdelijk een gare Windows Phone had. Toen ging ik vervolgens 's ochtends vroeg in de rij staan en toen hadden ze de zwarte al niet meer :'( . Dus toen wilde ik hem wel echt zo spoedig mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
MarcoC schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:54:
[...]

Bij de lancering van de iPhone 5 was ik zo stom geweest om mijn 4 van tevoren te verkopen waardoor ik tijdelijk een gare Windows Phone had. Toen ging ik vervolgens 's ochtends vroeg in de rij staan en toen hadden ze de zwarte al niet meer :'( . Dus toen wilde ik hem wel echt zo spoedig mogelijk.
Daarom ga ik mijn 5 ook pas verkopen als ik de 6+ in huis heb :) Wil geen dag zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Laatst online: 16:23
Ik heb mijn 5 nog dik kunnen verkopen dus die heb ik gisteren de deur al uit geschopt. Heb nu een 4 en die werkt prima. AL zal het dadelijk wel een hele sprong zijn om van een iphone 4 naar een iphone 6 plus te gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 08:20
Vibravis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:58:
Ik heb mijn 5 nog dik kunnen verkopen dus die heb ik gisteren de deur al uit geschopt. Heb nu een 4 en die werkt prima. AL zal het dadelijk wel een hele sprong zijn om van een iphone 4 naar een iphone 6 plus te gaan haha
Wat is dik? Als ik vragen mag? :)
Ben/was bang dat ik nu te laat ben omdat de nieuwprijs van een 5 nu ook hard omlaag is gegaan natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
Kreeg net onderstaande mail van Vodafone, meer mensen gehad?

Beste Dhr x xxxx,

Je bestelling met ordernummer ONLINE-20140919-0019XXXXX-XX is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.

Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag. We kiezen ervoor om de nummerbehoud aanvraag pas te doen zodra er ook voorraad voor je bestelling is gereserveerd, zodat je geen risico loopt om tijdelijk onbereikbaar te zijn.

We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
jfversluis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:00:
[...]

Wat is dik? Als ik vragen mag? :)
Ben/was bang dat ik nu te laat ben omdat de nieuwprijs van een 5 nu ook hard omlaag is gegaan natuurlijk..
Ik had een 64gb iphone 5 die er redelijk netjes uitzag. Wel was er oxidatie in de dockconnector te te zien. Ik heb er 425 voor gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Vibravis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:05:
[...]

Ik had een 64gb iphone 5 die er redelijk netjes uitzag. Wel was er oxidatie in de dockconnector te te zien. Ik heb er 425 voor gevangen.
Da's zeker netjes!
Heb ik ook weer een indicatie. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
jfversluis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:05:
[...]

Da's zeker netjes!
Heb ik ook weer een indicatie. Thanks!
Het is natuurlijk net wat de gek er voor geeft. Ik zou never nooit niet 400 euro op tafel leggen voor een toestel dat bijna 2 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Vibravis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:13:
[...]

Het is natuurlijk net wat de gek er voor geeft. Ik zou never nooit niet 400 euro op tafel leggen voor een toestel dat bijna 2 jaar oud is.
Haha nee same here..
Heel slecht, maar zet dit soort dingen ook altijd fijn alleen op Marktplaats. Wil geen Tweaker gaan 'oplichten' en daar heb je idd soms net geluk dat er iemand onder een steen leeft en er nog wat leuks voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
jfversluis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:15:
[...]

Haha nee same here..
Heel slecht, maar zet dit soort dingen ook altijd fijn alleen op Marktplaats. Wil geen Tweaker gaan 'oplichten' en daar heb je idd soms net geluk dat er iemand onder een steen leeft en er nog wat leuks voor geeft.
Oplichten is het niet want het was een prima toestel. Als de iphone 6 een jaar was uitgesteld dan had ik de 5 ook gewoon gehouden. Normaal gesproken wacht ik ook altijd tot ik de nieuwe iphone binnen heb maar bij een echt goed bod moet je gewoon realistisch zijn en er afscheid van nemen. Dan maar een tijdje met een brakke oude telefoon ;)

Ik zou het toestel gewoon op mp zetten en kijken wat er voor reacties komen. Wie weet krijg je ook een niet te weigeren bod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoeS
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Gister een iPhone 6 128 GB goud besteld bij een verlenging bij T-Mobile. Vandaag maar even gebeld om te vragen of alles in orde was, dat is het gelukkig,

Verwachte levertijd twee tot drie weken :/

Overigens voor de gagdigde, de gouden variant is 100 (!!) euro goedkoper dan de andere twee kleuren, maar alleen bij een verlening (bij T-Mobile). IK vermoed zeer sterk dat het een fout in de website is, waar ik van heb kunnen profiteren, het werkt ook alleen bij de 128 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:19
Ik wilde mn wekker nog zetten vannacht, maar ben hard in slaap gestort :/ Mocht een medetweaker twijfels hebben over een 6 64GB SG, dan houd ik mij warm aanbevolen ;) Voor nu ga ik even voor straf de hoek in dat ik de reservering gemist heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Laatst online: 13-09-2024
Tourniquet schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:40:
[...]

Jij ging 5 jaar geleden naar een iPhone 5? :D

Maar dat is mooi dan, hoef ik dat zelf niet te regelen. Ook gewoon kosteloos?
ehh 2 natuurlijk, sorry, zal wel door het tijdstip zijn gekomen :P Het was allemaal kosteloos ja, gewoon service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Ik vind 16GB persoonlijk prima. 64GB is niet verkeerd, maar 16GB krijg ik ook niet echt vol. Spotify voor muziek, foto's worden netjes in de cloud gezet en verder speel ik niet echt spellen. Ik heb altijd zo'n 2-5GB over.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 17-10 14:11
Ik wacht ook met smart op het weekend: ga volgende week zondag naar Venezuela en wil een 5 of 5S meenemen voor het vriendje van de dochter van m'n vrouw (mag je 3x lezen ;) ). Ik denk dat van het weekend er een leuke stapel aangeboden gaat worden op Tweakers.net en Marktplaats. Mijn 5 gaat mee voor m'n vrouw, hopelijk heb ik zaterdag de 6+ 128GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Laatst online: 13-09-2024
blottle schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 04:59:
Bedankt voor de leuke reacties dat het script bij iedereen werkte! Rond een uur of 11 hadden er al zo'n 200 tweakers zich aangemeld.

Alle e-mailadressen zijn verwijderd (TRUNCATE).

Misschien is het een idee om dit vaker en bij volgende releases in te zetten, ook voor Duitse Apple Stores etc.
Ja echt super! heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
overtones schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:00:

Beste Dhr x xxxx,

Je bestelling met ordernummer ONLINE-20140919-0019XXXXX-XX is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.

Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag. We kiezen ervoor om de nummerbehoud aanvraag pas te doen zodra er ook voorraad voor je bestelling is gereserveerd, zodat je geen risico loopt om tijdelijk onbereikbaar te zijn.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Ik heb dit mailtje niet gehad, ik denk dat dat een goed teken is? Hoe laat / wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Powerkiwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:34:
[...]

Ik heb dit mailtje niet gehad, ik denk dat dat een goed teken is? Hoe laat / wanneer heb je besteld?
Ik heb dit mailtje ook niet gehad.
Ben ook benieuwd wanneer je besteld hebt en via de website of telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
Jieve schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:42:
[...]

Ik heb dit mailtje ook niet gehad.
Ben ook benieuwd wanneer je besteld hebt en via de website of telefonisch?
Gezien het ordernummer begint met ONLINE zou ik denken via de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Aangezien zijn ordernummer begint met 201 en de meeste ordernummers van mensen die 19 september tussen 0:00 en 2:00 hebben besteld met 163 beginnen denk ik dat hij pas later heeft besteld. Ik hoop natuurlijk dat dit betekent dat mijn 163-nummer wel asap uitgeleverd kan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Voor degenen met een bestelling bij BCC, levering is uitgesteld naar 2 oktober in plaats van 26 september. Even gebeld ter bevestiging nadat ik 2 oktober op de site zag staan, een updatemail over uitgestelde levering is niet verstuurd namelijk.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:39
Ik heb online besteld, nieuw abbo met nummerbehoud.

Bestelling gedaan rond 00:12 op 19-09-2014 m'n order begint dan ook niet met 201, want dat is de datum.
Volledige ordernummer: ONLINE-20140919-001900XXX-XX
M'n ordernummer is juist heel laag volgens mij als ik op http://iculture.dannyhtek.nl kijk(daar sta ik ertussen als knoesss)

Had rond 00:33 de bevestiging in de mail.

[ Voor 8% gewijzigd door overtones op 23-09-2014 10:29 ]

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:11
Ik zou je ordernummer niet volledig plaatsen. Kan iemand em zo aanpassen of wat dan ook..

Of het afleveradres veranderen bijvoorbeeld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Laatst online: 11-10 20:14
Powerkiwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:47:
Aangezien zijn ordernummer begint met 201 en de meeste ordernummers van mensen die 19 september tussen 0:00 en 2:00 hebben besteld met 163 beginnen denk ik dat hij pas later heeft besteld. Ik hoop natuurlijk dat dit betekent dat mijn 163-nummer wel asap uitgeleverd kan worden :D
Met de iPhone 5 weet ik nog te herinneren dat ordernummers nog niet heel veel zeggen, was toen bij Vodafone die uitleveringen gingen echt willekeurig, mensen die later hadden besteld hadden hem eerder als de eerste mensen die besteld hadden (zoals ik).

Dit jaar doe ik het anders, gewoon de + bestellen online bij apple zelf met een hoesje en we zien wel wanneer hij komt, ik heb nu de 5 nog en die gaat naar mijn vrouw (heeft nu een 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:10:
[...]

Laat ff weten, ik heb ook tussen 4-5 gereserveerd, maar wil misschien toch wat eerder :*)
Zojuist gebeld met de Apple Store Amsterdam. De meneer aan de telefoon gaf aan dat je tijden niet kan wijzigen en dat ze hier streng op zullen zijn. Je mag wel je paspoort/id/rijbewijs meegeven aan iemand anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:03:
[...]

Zojuist gebeld met de Apple Store Amsterdam. De meneer aan de telefoon gaf aan dat je tijden niet kan wijzigen en dat ze hier streng op zullen zijn. Je mag wel je paspoort/id/rijbewijs meegeven aan iemand anders :)
In Oberhausen was dat ook zo. Maar in de chaos aanstaande vrijdag gaan ze echt niet moeilijk doen als je eerder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hm, twijfel. De iPhone via de Apple website bestellen (en 2-3 weken wachten) of 30 EUR betalen aan iemand die vanaf donderdag avond in de rij staat om er ook één voor mij te kopen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 11:30
Wat een heldere lichten werken er ook bij die klantenservice van Dixons. Belde om te vragen of het al definitief is dat ik het toestel vrijdag kan ophalen. Zegt ie "Daar heb je een mail over gehad". Ik: "Ik heb helemaal geen mail gehad.. Hij "Dat klopt, het hoofdkantoor gaat vandaag iedereen op de hoogte stellen". WHUT?

Vervolgens m'n 2e optie (Phonehouse) gebeld. Alleen die blijken alleen prorders icm abbonementen uit te leveren, geen losse toestellen.

Beetje anticlimax hoor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Wees er snel bij mensen, de eersten staan al in de rij :P

http://www.iculture.nl/wa...-amsterdam-voor-iphone-6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Ook al vaak met dixons problemen gehad. Had laatst een oplader besteld voor een PS controller. Dus na een week ik kijken of die al aanwezig was. Bleek die aanwezig en maar gelijk meegenomen. Bellen ze 3 dagen later dat mijn oplader binnen is, terwijl ik hem al lang had opgehaald.

Ga dit jaar de iPhone bestellen in de online Apple Store. Auto moet voor de APK vrijdag dus kan niet direct uit werk even langs de apple store om hem op te halen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:33

Galois

1811 - 1832

overtones schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:00:

Beste Dhr x xxxx,

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Ik heb ook een nieuw abonnement aangevraagd bij Vodafone met nummerbehoud. Via de website en vlak daarna belde ik om te vragen hoe het gaat. Kortom: krijg ik mijn toestel zo gauw die leverbaar is of wordt er nog gewacht totdat mijn contract bij mijn huidige provider (T-Mobile) is afgelopen (10 nov as.).

Er werd mij verteld dat zo gauw het toestel leverbaar is, ik 'm opgestuurd krijg, maar dat ze wel wachten totdat T-Mobile bevestigd heeft mee te werken aan het nummerbehoud. Daarom kan het iets langer duren dan bij een nieuwe aanvraag.

Maar ik denk dat het leverbaar zijn de beperkende factor zal zijn... :-)

Maar het lijkt alsof ze in deze mail iets anders zeggen? De aanvraag loopt als het goed is bij mij en zal ingaan op 11 november verwacht ik. Zo gauw de iPhone leverbaar is, krijg ik 'm. Dat is wat ik begreep.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-10 21:21
Als je vrijdag bij de Apple Store bent en je koopt het. Kan je het dan nog geseald teruggeven? Ik twijfel nog over de kleur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
RRCreations schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:
Als je vrijdag bij de Apple Store bent en je koopt het. Kan je het dan nog geseald teruggeven? Ik twijfel nog over de kleur..
Als je hem niet terug kan brengen kan je hem denk ik wel makkelijk geseald op marktplaats of in de V & A verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer KPN bekent gaat maken wie vrijdag zijn toestel mag ontvangen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Meer mensen die onder de Apple Store App geen reservering zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:39:
Iemand enig idee wanneer KPN bekent gaat maken wie vrijdag zijn toestel mag ontvangen?? :)
hier ben ik dus ook erg benieuwd naar, zal wel donderdag worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
martijnmartijn schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:39:
Ik heb hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:18
martijnmartijn schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:39:
Ik las gisteren iemand die ook dit probleem had. Ik denk dat dat komt omdat je de tijd niet kunt wijzigen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Laatst online: 29-01 14:19
Tweakers die toevallig in de buurt van München (Rosenstraße) zijn: De plus is daar in alle uitvoeringen te reserveren momenteel :).
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 3% gewijzigd door DuvelDuvel op 23-09-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
Ik dacht dat de reservering info in de app alleen over "genius" en "reparatie" afspraken ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorklift
Jieve schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:39:
[...]

2 keer Space Gray 64Gb en 1 Silver 64Gb.
Als je voor Space Grey gaat (en toevallig in Den Haag gereserveerd hebt), zou je dan contact met me willen opnemen? Ik zou erg graag een 6 64 zilver willen maar heb naast de pot gepist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
RRCreations schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:
Natuurlijk. Apple heeft zich ook gewoon te houden aan wettelijke bepalingen. Maar je kunt hem beter verkopen, dan maak je er vrijwel zeker forse winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel jammer dat ongeveer elke provider of retailer klanten informeren m.b.t de levering en KPN nog niet. Bij mij staat nog steeds status 3 terwijl bij stap 4.( het verzenden van het toestel) verwachte datum 19 september staat en die nog niet groen aangevinkt is... Er staat wel bij stap 5. (Toestel is afgeleverd door de post ) verwachte datum 26 september! Denk alleen wel dat dit bij alle orders zal zijn O-) heb btw mijn bevestiging om 00.04 snachts gekregen op 19-9 . Wat denken jullie hoeveel toestellen de providers zullen krijgen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toondebruijn
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
Vind het wel jammer dat ongeveer elke provider of retailer klanten informeren m.b.t de levering en KPN nog niet. Bij mij staat nog steeds status 3 terwijl bij stap 4.( het verzenden van het toestel) verwachte datum 19 september staat en die nog niet groen aangevinkt is... Er staat wel bij stap 5. (Toestel is afgeleverd door de post ) verwachte datum 26 september! Denk alleen wel dat dit bij alle orders zal zijn O-) heb btw mijn bevestiging om 00.04 snachts gekregen op 19-9 . Wat denken jullie hoeveel toestellen de providers zullen krijgen? 8)7
Vodafone geeft ook geen info hoor. }:O
Pagina: 1 ... 68 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.