Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Galois schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:29:
[...]

En de batterij, waar niets mis mee is, gooien ze weg?
(geloof je het zelf? :))
Ja die gooien ze weg. Zo'n accu kost namelijk niets en ze willen een nieuwe klant niet opzadelen met een accu die misschien al wat van z'n capaciteit heeft verloren.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:08
Verlenging bij KPN zakelijk

Wat: 2x iPhone 5 16gb zwart
Besteld: telefonisch op 28 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 11 oktober 2012
Orderdatum in bevestiging: 11 oktober 2012
Gewenste leverdatum in bevestiging: 16 oktober 2012

Geleverd: woensdag 7 november 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Lijkt me stug dat ze toestellen die een ander weigert opnieuw inpakken en dan zo aan de volgende proberen te slijten.
Als ze dat echt zulllen doen kunnen ze die toestellen beter verzenden naar de personen die online besteld hebben. Als je in de Apple Store staat wil je het toestel toch eerst bekijken en als het beschadigd is oid dan vraag je toch om een ander toestel?
funk-e schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:50:
[...]

Ja die gooien ze weg. Zo'n accu kost namelijk niets en ze willen een nieuwe klant niet opzadelen met een accu die misschien al wat van z'n capaciteit heeft verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-10 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:47:
Kreeg vanochtend een SMS van T-Mobile

"Uw iPhone 5 wordt verstuurd naar de T-Shop. Een medewerker van de T-Shop neemt contact met u op zodra u deze kunt ophalen."

Weet iemand hoelang het nu nog ongeveer zal duren?
Had ik ook, ben benieuwd hoe lang het nog duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amazon.com/App...&sr=1-4&keywords=iphone+5

Moest het even delen :) Vond het wel smakelijk om te zien die prijs.

Price: $1,449.00 Kost wat..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 oktober besteld:
Iphone 5 16GB - T-mobile

Gisteren een smsje en emailtje dat ik hem vandaag kon ophalen in Utrecht bij AMP zelf.

Hij is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Nieuwe abonnement Vodafone GSM Wijzer.

Wat: iPhone 5 16gb wit
Besteld: telefonisch op 22 oktober 2012
Orderbevestiging ontvangen: 22 oktober 2012
Ontvangen : 7 november 2012
Ordernummer : 739xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 15:06

Bartaz

Likes cookies!

Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met je worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.

Groeten van Hi

Besteld op vrijdag 2 november. Netjes dat ze dat op tijd laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 07:31
Archiebald schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:57:
Besteld: 10 oktober, 19:50
Waar: online Apple Store
Bevestigd: Op 10 oktober met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 2-8 november.
Levering: n.n.b.
Ordernummer: W265xxxxxx
Zojuist SMS van m'n moeder gehad dat ze zijn geleverd. 2x iPhone 16 GB zwart.
Zou geleverd worden op 6-11, maar aangezien er niemand thuis was op 6-11 en 7-11 zijn ze vandaag geleverd :D Kan niet wachten om naar huis te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56

BioHazard

*\o/*

Archiebald schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:06:
[...]

Zojuist SMS van m'n moeder gehad dat ze zijn geleverd. 2x iPhone 16 GB zwart.
Zou geleverd worden op 6-11, maar aangezien er niemand thuis was op 6-11 en 7-11 zijn ze vandaag geleverd :D Kan niet wachten om naar huis te gaan :P
11 Oktober besteld. Leverdatum tussen 8-14 nov. Nog geen verandering in de bestelling. :'( Ik ben wat dat betreft ook zon ongeduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 Oktober besteld en vandaag opgehaald. Heel erg veel geluk gehad omdat de T-Shop waar ik 'm bestelde net open was en dit de eerste levering aan die winkel was, ze hadden in totaal 3 stuks binnengekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Laatst online: 16-10 22:11
30-10 besteld, vandaag opgehaald, bij t-mobile shop. Supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 20:37

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:31:
29 Oktober besteld en vandaag opgehaald. Heel erg veel geluk gehad omdat de T-Shop waar ik 'm bestelde net open was en dit de eerste levering aan die winkel was, ze hadden in totaal 3 stuks binnengekregen :)
henkna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 01:22:
30-10 besteld, vandaag opgehaald, bij t-mobile shop. Supersnel.
Blijf het raar vinden dat de bestellingen bij de Apple Store een langere levertijd lijken te hebben.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeperbaby
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 20:04
Wat: iPhone 5 16gb zwart
Besteld: Hi.nl verlenging 21 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 21 september 2012
Ontvangen : 9 november 2012

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdevree
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-07 09:57
Wat: iPhone 5 16gb wit
Besteld: Vodafone friends and Family 6 november 2012
Orderbevestiging ontvangen: 7 november 2012
Ontvangen : 9 november 2012

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:32

Tijn96

In speed we trust

wat: iphone 5 16GB zwart
bestelt: tecnica, KPN 30 september
ontvangen: nog niet.

duurt wel erg lang....
technica weet niet eens wanneer ze iets kunnen verwachten

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Besteld bij Apple.nl Iphone 5 32Gb zwart, 10 nov. Verwachtte leverdatum 8 dec. :(

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 10-11-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 15:56

BioHazard

*\o/*

BioHazard schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:23:
[...]

11 Oktober besteld. Leverdatum tussen 8-14 nov. Nog geen verandering in de bestelling. :'( Ik ben wat dat betreft ook zon ongeduld.
Inmiddels verzonden. :) Maandag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Heb mijn iPhone 5 binnen gekregen. Ff slikken van de batterijduur, een nacht op het nachtkastje en al zo'n 40% eraf :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 21:19
Besteld: phonehouse.nl verlenging T-Mobile op 27 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 27 september 2012
Ontvangen : nog niet.

Na 3 keer mailen een reactie gehad met dat ze niks weten over mogelijke levertijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 12:54
Wil even melden dat ik na weken de iphone gereserveerd te hebben op de apple store site zaterdag eindelijk die van mij kon ophalen!
Ik had hier gelezen dat iemand nu ipv simlockvrij de optie vast (met abbo) had gekozen en niemand daar moeilijk over deed bij het ophalen. Ik had vrijdag idd ook die optie gekozen en tot mijn verbazing kreeg ik nu wel om 21:00 een mail om hem de volgende dag op te halen tussen 10 en 11. Daar eenmaal aangekomen stond alleen mijn naam in het systeem dat ik het gereserveerd had. Dus top. Mooi ding trouwens! heel tevreden ermee.
Succes guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Bartaz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:01:
Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met je worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.

Groeten van Hi

Besteld op vrijdag 2 november. Netjes dat ze dat op tijd laten weten.
Ik heb de mijne net telefonisch besteld en bovenstaande bevestiging meteen gehad.

Overigens mijn 2e iphone 5. KPN wilde mijn nummer niet alsnog omzetten dus de iphone maar teruggestuurd en een nieuwe besteld, dit keer met nummeromzetting (en bij Hi=KPN dit keer) Vraag is of ik mijn foon heb voordat mijn nummer omgezet word, dat is niet geheel duidelijk.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30
Wat: iPhone 5 16GB Zwart
Besteld: 9 november
Waar: Telefonisch bij T-Mobile (verlenging)
Levering: 15 november

Dit is wel erg vlot, aangezien ik rekening moest houden met een levertijd van 3 weken. Binnen een week dus! Kon zelfs nog eerder, alleen had dan de AMP'er voor een dichte deur gestaan. Prima service van T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Besteld: 7 november
Waar: Vodafone F&F verlenging
Levering: 12 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
slaven84 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:28:
Besteld: 7 november
Waar: Vodafone F&F verlenging
Levering: 12 november
Gefeliciteerd! Blijft raar dat ik ook via F&F heb besteld, maar een dag eerder en niks hoor...
Hoop dat het met nummerbehoud te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:49
Wat betaal je voor je iPhone? Tot mijn verbazing vragen de meeste winkels een hoger bedrag dan dat Apple vraagt? Is dat een bij-effect aan de bij Apple altijd goed geplande schaarste? :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene Jacob
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:28
Binnen!

Wat: iPhone 5 16gb zwart, verlenging bij Vodafone zakelijk
Besteld: verlening via myvodafone op 5 november 2012
Orderbevestiging ontvangen: 5 november 2012
Bevestiging van levering ontvangen: 10 november 2012

Geleverd: 12 november 2012

Snelle jongens, lijkt er op dat de voorraad redelijk oke is dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:12
Shark.Bait schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:27:
[...]

Ik heb de mijne net telefonisch besteld en bovenstaande bevestiging meteen gehad.

Overigens mijn 2e iphone 5. KPN wilde mijn nummer niet alsnog omzetten dus de iphone maar teruggestuurd en een nieuwe besteld, dit keer met nummeromzetting (en bij Hi=KPN dit keer) Vraag is of ik mijn foon heb voordat mijn nummer omgezet word, dat is niet geheel duidelijk.
Levering van je telefoon zal zo snel mogelijk zijn en de portering van je nummer op de afgesproken datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Willekeurige vodaphone winkel binnengelopen. Abo genomen en ik kon meteen een witte iphone 16gb meenemen :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

word gek van die levering van mn iphone 5. lees dit allemaal hier en ik heb nog niks binnen (besteld eind september). om gek van te worden

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:39
Succes jongens, maar als je nog 1 maand moet wachten kan je beter cancellen en alvast de 5S orderen. Volgens het bericht op nu.nl komt deze al in februari/maart in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:57
besteld via apple store: 21 oktober verwachte levering 15 - 21 november.

staat nu al zoon 3 weken op verzendklaar.. ben benieuwd wanneer ik hem heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Heh, na m'n vakantie besloten een poging te doen om een iPhone 5 te bemachtigen, aangezien mn HTC het aan het begeven is. Gelijk de eerste keer dat ik reserveer een e-mail gehad dat ik hem morgen kan ophalen.

Wat: iPhone 5 Zwart 16GB
Besteld: 12 november rond 9:30.
Bevestiging: 12 november 20:51.
Ophalen: 13 november.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

deurmatje schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:32:
besteld via apple store: 21 oktober verwachte levering 15 - 21 november.

staat nu al zoon 3 weken op verzendklaar.. ben benieuwd wanneer ik hem heb!
Aan de berichten hierboven te zien, is de Apple Store de slechte plek om te bestellen als je 'm snel wilt hebben... Ik vind dat zo raar!

Ik heb 'm op 17 oktober besteld (Apple Store) en vandaag is hij verzonden, morgen waarschijnlijk bezorgd (en ik ben de hele dag niet thuis...).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:11
Gisteren met blij gezicht bij Apple store een iPhone 5 32GB Wit gekocht.

maar blijkbaar wilt mijn vriendin een zwarte 32GB. dus had besloten via marktplaats ruilen of verkopen (en dan een nieuwe kopen bij een andere marktplaats verkoper)

Heb vandaag mijn iphone 5 verkocht en wat blijkt! al het geld zijn NEP geld :'( (het leek zo echt ook watermerk etc)
Hele gedoe voor procesverbaal gedaan en de imei nummer doorgegeven.
Persoon had met anoniem nummer gebeld.

Hebben jullie nog tips wat ik nog meer kan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Kev7381 op 12-11-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Galois schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:12:
[...]

Aan de berichten hierboven te zien, is de Apple Store de slechte plek om te bestellen als je 'm snel wilt hebben... Ik vind dat zo raar!

Ik heb 'm op 17 oktober besteld (Apple Store) en vandaag is hij verzonden, morgen waarschijnlijk bezorgd (en ik ben de hele dag niet thuis...).
het is allemaal niks als ik dat zo door lees, en als die op voorraad is betaal je een belachelijke prijs!! zie net dat als je nu een iphone 5 besteld bij de apple store dat de levertijd naar 2 - 3 weken is gegaan ipv 3 - 4 weken!!
Kev7381 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:53:

maar blijkbaar wilt mijn vriendin een zwarte 32GB. dus had besloten via marktplaats ruilen of verkopen (en dan een nieuwe kopen bij een andere marktplaats verkoper)

Heb vandaag mijn iphone 5 verkocht en wat blijkt! al het geld zijn NEP geld :'( (het leek zo echt ook watermerk etc)

pfff dat is echt zwaar ******. hoop dat er iets te regelen valt, maar ik geef je heeeel weinig kans helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 16:46
Vertrouwt iemand op de levertijd die nu in de apple store staat?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
djkavaa schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:50:
Vertrouwt iemand op de levertijd die nu in de apple store staat?
Ja. Heb hem vorige week besteld met een levertijd van 3 a 4 weken, kreeg gisteren een mailtje dat de verzenddatum naar voren is geschoven waardoor de levertijd nu 2 a 3 weken is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Mooi dan is het een mooi cadeautje:D

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-01-2022

Y.Y.Eagle

Black&White

Met een abonnement is de iPhone 5 inmiddels bijna overal direct verkrijgbaar. Ook bij de iCentre in Hengelo willen ze hem dus niet los verkopen terwijl ze hem op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:21
Hetzelfde heb ik twee jaar geleden ook gehad bij de verkoop van een nieuwe iphone 4. Ik had zelfs 80 euro
wisselgeld teruggeven! Het is mijn voornaamste reden nu dat ik alleen via de bank betalingen accepteer en geen contant geld, als ik zaken via internet te koop aanbied. Zelfs nepbankbiljetten lijken tegenwoordig echt, alleen blijkt het serienummer volgens een bepaald logaritme niet te bestaan, zodoende worden ze onderschept door geldautomaten bij het storten. Verder bezitten die biljetten alle echtheidskenmerken, dus voor een leek zijn ze niet te onderscheiden van echt geld. Ik kan je woede en teleurstelling dus heel goed begrijpen, zie het als verlies en probeer er niet meer aan te denken. Het slijt vanzelf.

Er valt weinig aan te doen. In mijn geval werd de iphone wel getraceerd door de recherche maar de bezitter had hem van de dader gekocht zei die. Officier van Justitie vond het verder niet waard om de verkeersgegevens na te gaan (kosten-baten verhaal) en hebben het hierbij laten zitten. Ik heb de iPhone dus zelfs niet eens teruggehad want hij is niet eens in beslag genomen.

Dus nu weet je als burger waar je belastinggeld naar toe gaat. De heler gaat ongestraft te werk en de provider blokkeert het imeinummer niet omdat ze anders omzet mislopen, want ook gestolen telefoons generen omzet.

Mooie wetgeving hebben we hier in Nederland he?

Het enige wat jezelf kan doen is het imeinummer registreren op www.telefooncheck.nu als gestolen en dat je op een eerlijke medeburger rekent die als koper het toevallig checkt en evt. de moeite wil doen de politie te bellen om de heler aan te geven.

Succes!
Kev7381 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:53:

[ Voor 56% gewijzigd door danda op 13-11-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-TheNose- schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:39:
Besteld bij Apple.nl Iphone 5 32Gb zwart, 10 nov. Verwachtte leverdatum 8 dec. :(
Bestelstatus is aangepast naar verwachte levering 27 Nov, 2012 - 03 Dec, 2012. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Gisteren rond het middaguur besteld.
Levering: Verzendklaar: 2 - 3 Weeks Levert 29 Nov, 2012 - 05 Dec, 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachtende op mijn credit-card aanvraag, dan maar is de iPhone 5 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:23:
Wachtende op mijn credit-card aanvraag, dan maar is de iPhone 5 bestellen.
Waarom wacht je daar op? Ik heb bij Apple online gewoon met bankoverschrijving besteld (zit dan een dag of 2 vertraging in je bestelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Op 1 oktober Iphone 5 (wit) 16GB besteld bij Belcompany, d.w.z. ze zetten je op een lijst en wordt gebeld als deze in de winkel aanwezig is. Is een verlenging van Vodafone abo.
Op 9 november werd ik gebeld dat GSM geleverd is. :P
Medewerker wist me te vertellen dat dit de eerste witte was die ze binnen hadden gekregen en ook de enigste!!!! Gelukkig stond ik bovenaan de lijst. :9

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 24-06 20:32
Aangezien op de website van Vodafone staat dat de iPhone 5 16GB Zwart direct leverbaar is ben ik ook voor de bijl gegaan met mijn verlenging. Hopelijk kunnen ze het direct leveren ook daadwerkelijk waar maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
-TheNose- schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:23:
[...]

Waarom wacht je daar op? Ik heb bij Apple online gewoon met bankoverschrijving besteld (zit dan een dag of 2 vertraging in je bestelling).
Met een credit card ben je vaak verzekerd. Dat zou een reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muurtegel schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:50:
[...]

Met een credit card ben je vaak verzekerd. Dat zou een reden kunnen zijn.
Jup, maar duurt lang voordat je hem een keer in huis hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:05:
[...]

Jup, maar duurt lang voordat je hem een keer in huis hebt
Niet dus, CC is de snelste betaalmethode want de betaling is meteen geautoriseerd, en dus heb je hem ook het snelste in huis.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Vandaag m'n iPhone 5 wit 16GB binnengekregen (17 okt besteld bij Apple).

Helaas zat het simkaarthoudertje zo vast dat ik erg veel kracht moest zetten. Hierdoor is het houdertje een beetje beschadigd :-(

Zaterdag eens bij de Apple Store langs of ik een nieuw houdertje kan krijgen...

(en wat een rukbedrijf dat UPS!!! Voldoen niet aan de wensen van 2012)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
Zojuist update gekregen vanuit vodafone waarin ze aangeven dat het door nummerbehoud wat langer duurt. Iemand een idee hoe lang dit nog duurt in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 16:57
Net mail van de applestore Amsterdam ontvangen!
Ze hebben een iphone kunnen reserveren en mag hem morgen afhalen.

Scheelt me weer wachten op me online order! Die stond pas voor december, dus annuleren dat ding :D

• Kavaa
Pieler schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:31:
Net mail van de applestore Amsterdam ontvangen!
Ze hebben een iphone kunnen reserveren en mag hem morgen afhalen.

Scheelt me weer wachten op me online order! Die stond pas voor december, dus annuleren dat ding :D
Zonder Abbo? Hoe hee dat voor elkaar gekregen.

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 21:19
sonn0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:12:
Besteld: phonehouse.nl verlenging T-Mobile op 27 september 2012
Orderbevestiging ontvangen: 27 september 2012
Ontvangen : nog niet.

Na 3 keer mailen een reactie gehad met dat ze niks weten over mogelijke levertijden....
Gisteren een telefoontje van AMP, zaterdag komen ze langs :)

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 15:06

Bartaz

Likes cookies!

Besteld: HI winkel
Besteld op datum: 1 november 2012
Ontvangen : Nog niet, aankomende zaterdag 17 november afspraak met de koerier staan.

Een hele snelle levering!

[ Voor 8% gewijzigd door Bartaz op 15-11-2012 14:07 ]

• nineball
  • Laatst online: 17:50
Gisteren bij Phonehouse overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Zwarte 16GB gelijk meegenomen, was op voorraad.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik kan melden dat de voorraad op het Leidscheplein een stuk beter aan het worden is. Mijn iPhone 5 32GB Wit is klaargelegd voor wanneer T-mobile en Vodafone hun zaken geregeld hebben. Vodafone Altijd ABO erbij genomen natuurlijk.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• deurmatje
inmiddels is de status gewijzigd naar : Available to ship..

zou geleverd moeten worden tussen 15 Nov, 2012 - 21 Nov. shitt.. dat word toch na het weekend dan...

• pvr
  • Laatst online: 03-10 08:42

pvr

Ik heb een iphone5 bestelt via applestore.com, en betaalt via de bank.

Vanmorgen een reservering gedaan, en kreeg net een mail dat ik de iphone morgen mag ophalen :)

Nu moet ik de bestelling via applestore.com annuleren, wordt mijn geld snel terug gestort, of kan ik ook me betaalbewijs laten zien, dat ik geld heb overgemaakt, zodat ik geen geld hoef te betalen bij de applestore amsterdam?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• RobbieDG
Besteld 6 november
Wat iPhone 16gb zwart
Waar: vodafone f&f met nummerbehoud
Wanneer morgenmiddag 16 nov. Geleverd

Prima geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
pvr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:14:
Ik heb een iphone5 bestelt via applestore.com, en betaalt via de bank.

Vanmorgen een reservering gedaan, en kreeg net een mail dat ik de iphone morgen mag ophalen :)

Nu moet ik de bestelling via applestore.com annuleren, wordt mijn geld snel terug gestort, of kan ik ook me betaalbewijs laten zien, dat ik geld heb overgemaakt, zodat ik geen geld hoef te betalen bij de applestore amsterdam?
dat kan niet. online shop en apple store zijn 2 aparte dingen. Ik zou de online store bellen, dan storten ze binnen 5 werkdagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pffff kunnen ze bij de Apple online shop die voorraad ook niet even sneller aanvullen? Ik wil mijn Iphone! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

DaSaN

Ik zal de online store wel ff bellen, thank,s ;)
DaSaN schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:42:
[...]

dat kan niet. online shop en apple store zijn 2 aparte dingen. Ik zou de online store bellen, dan storten ze binnen 5 werkdagen terug.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
http://www.castle.nl

zegt de iPhone 5 op voorraad te hebben

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52
en dan 999 euro vragen voor 16gb variant.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trekker22 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:23:
[...]

en dan 999 euro vragen voor 16gb variant.... 8)7
Haha inderdaad hoe erg, Centralpoint heeft ook een paar op voorraad voor 760,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

hehe ik mag vanavond mijn iphone 5 welkom heten.

besteld: 2 oktober
geleverd: 16 november

kan ik me eindelijk weer naar t forum ervaring en discussie verplaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBartos
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-06 10:23
Tijn96 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:39:
hehe ik mag vanavond mijn iphone 5 welkom heten.

besteld: 2 oktober
geleverd: 16 november

kan ik me eindelijk weer naar t forum ervaring en discussie verplaatsen :P
Lijkt me wel lange wachttijd? Waar heb je hem besteld?

De mijne is besteld op 1 november bij online applestore. levering tss 27nov en 3dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lilinin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Morgen mag ik mijn iPhone (zwart 16g) welkom heten.

13 november besteld via F&F, (overstap van Ben).13 nov. een bevestigingsmail.

15 November een status update:
Je hebt op 2012-11-13 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: xxxxxx.

Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

16 November gebeld voor een leveringsafspraak, afspraak via de mail bevestigd met een machtigingsfomulier mocht ik niet thuis zijn.

17 November (zaterdag) moet hij geleverd worden.

Nette afhandeling van vodafone, cant wait!

I7 10700K - Scythe Mugen 5 - Corsair DDR4 Vengeance 32GB - MSI MPG Z490 gaming plus - MSI Armor GTX 1080 - Kingston A2000 1TB ssd m.2 - Seagate 3TB - Corsair RM650x - ASUS VG248QE - Fractal Design Define R4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
zojuist is mijn order veranderd naar shipped! yesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ElBartos schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:52:
[...]

Lijkt me wel lange wachttijd? Waar heb je hem besteld?

De mijne is besteld op 1 november bij online applestore. levering tss 27nov en 3dec
de mijne heb ik bij technica besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

Toevallig was ik vandaag in de buurt van Amsterdam dus dacht ik even om naar de Apple Store te gaan. Heb niet gereserveerd, maar kon gewoon los een iPhone 5 16GB White kopen. De medewerker zei dat ze vandaag veel iPhone's binnen hebben gekregen en ik dus geluk had.
Dus als je een iPhone 5 wil moet je vandaag of morgen hier naar toe.
Ik ben nu boven in de winkel om mijn oude iPhone te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
iphone verzonden.. nu staat er dat mijn vervoerder TNT is.. wanneer zou ik mijn bestelling kunnen volgen? is dat maandag pas, want op de tnt site bestaat mijn bestelling nameljk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik kreeg via de telefoon van een apple medewerker (amsterdam) te horen, dat ze vandaag een grote zending iphone5 binnen hebben gekregen.
Losse verkoop >:)
Die van mij heb ik nu ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:45

gday

TENACIOUS D TIME!!!

3 november telefonisch een iPhone 5 32GB Zwart gereserveerd bij Belcompany, en op 10 november gebeld dat ik 'm op kon halen.

Ik begrijp de frustratie dus van mensen die 'm eind september/begin oktober hebben besteld en nog steeds niets hebben, want ik heb voor m'n gevoel nauwelijks hoeven wachten.

Had de iPhone weliswaar liever los gehad, maar mijn contract liep toch op 19 november af dus ik heb gewoon met een jaar verlengd.

[ Voor 18% gewijzigd door gday op 17-11-2012 12:21 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:31

FreakNL

Well do ya punk?

pvr schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:09:
Ik kreeg via de telefoon van een apple medewerker (amsterdam) te horen, dat ze vandaag een grote zending iphone5 binnen hebben gekregen.
Losse verkoop >:)
Die van mij heb ik nu ook ;)
Goed om te weten dat de losse verkoop nu ook een beetje op gang begint te komen (qua gewoon de winkel inlopen en meenemen).

Ik wil er ook 1 maar ga hem pas begin januari halen (om diverse redenen).. Als ik dit zo lees (en ook de post iets daarboven) moet het volgens mij rond die tijd geen probleem meer zijn. Ik kan natuurlijk ook half december gewoon online bestellen, maar het liefst bekijk ik hem direct als ik de winkel uitloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:05
Gisteren in A'dam en voor de gein de Apple store binnengelopen. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de iPhone5 ruim voldoende op voorraad was. Meteen maar meegnomen. Nu nog even een sim-only regelen. Het lijkt er op dat de leveringsproblemen er niet meer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Besteld op 29-okt-2012
Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 21 Nov, 2012 - 27 Nov, 2012

Nog niets gehoord, ik word er een beetje moe van.

Voornamelijk nu ik lees dat ze gewoon op voorraad zijn!?

Dat wordt order annuleren en langs de Apple store rijden.

Blijf het bizar, vinden, ik heb dit toestel nodig voor mijn werk maar anders was ik nooit aan deze poppenkast begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Bert2000 schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:09:
Besteld op 29-okt-2012

Blijf het bizar, vinden, ik heb dit toestel nodig voor mijn werk maar anders was ik nooit aan deze poppenkast begonnen.
Waarom bel je niet met Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Koen- schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:19:
[...]

Waarom bel je niet met Apple?
Omdat die alleen op ambtenaar tijden beschikbaar zijn ?

Meerdere malen geprobeerd te bellen, eerst krijg je de reclame van de iPad mini om vervolgens doodleuk te horen dat ze gesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:27
Bert2000 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:44:
[...]

Omdat die alleen op ambtenaar tijden beschikbaar zijn ?

Meerdere malen geprobeerd te bellen, eerst krijg je de reclame van de iPad mini om vervolgens doodleuk te horen dat ze gesloten zijn.
Welke winkel is wel geopend op maandagochtend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 19:18
vanderwolf schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:41:
Gisteren in A'dam en voor de gein de Apple store binnengelopen. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de iPhone5 ruim voldoende op voorraad was. Meteen maar meegnomen. Nu nog even een sim-only regelen. Het lijkt er op dat de leveringsproblemen er niet meer zijn..
Kan wel een F&F code regelen heb ik alleen email adres van je nodig

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
Bert2000 schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:09:
Besteld op 29-okt-2012

Heb hem 23 okt besteld via Apple, heb nog geen bericht gehad.

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand meerdere bestellingen/reseveringen gedaan en heeft ie een 16gb over?

Ik ontvang graag een pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Telecombinatie (BoNo) bij ons in Veendam hebben ze 15 iPhone 5 16GB liggen.. alleen voro de prijs van 730,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De 32GB versie is nu helemaal verdwenen van de Vodafone F&F website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 14:36
Weet iemand of de Apple Store in Amsterdam de zwarte iPhone 5 16gb vandaag ook nog los verkocht? Is me niet gelukt om te reserveren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
en de status is gewijzigd, woei!!!
Bulldog schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:14:
De 32GB versie is nu helemaal verdwenen van de Vodafone F&F website!
Hey das vreemd! je hebt gelijk.... =/

[ Voor 76% gewijzigd door RandyJC op 19-11-2012 21:17 ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

Ik raad iedereen die een iPhone 5 los wil, gewoon naar de Apple Store in Amsterdam te gaan. De kans dat je er met een iPhone 5 uitloopt is erg hoog. De openingstijden zijn ook erg ruim. Reserveren en bellen is gewoon onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een simlockvrije? En hoe duur is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

16GB uitvoering €670,- simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Y.Y.Eagle schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:20:
Ik raad iedereen die een iPhone 5 los wil, gewoon naar de Apple Store in Amsterdam te gaan. De kans dat je er met een iPhone 5 uitloopt is erg hoog. De openingstijden zijn ook erg ruim. Reserveren en bellen is gewoon onnodig.
Hebben ze alles dan al echt op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-10 20:42
Ga nu echt niet meer naar Amsterdam. Verwachte leveringsdatum is 21 tot 27 november. Alleen staat de boel nog steeds op "verwerken". Daar word ik wel een beetje frust van.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Knoezelbos schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:37:
Ga nu echt niet meer naar Amsterdam. Verwachte leveringsdatum is 21 tot 27 november. Alleen staat de boel nog steeds op "verwerken". Daar word ik wel een beetje frust van.
Dat is gewoon de status voor de verzending en houdt in dat je je bestelling nog kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-10 20:42
-TheNose- schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:55:
[...]

Dat is gewoon de status voor de verzending en houdt in dat je je bestelling nog kunt wijzigen.
Ja....... Dat begrijp ik al een week of 3 ;(

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Knoezelbos schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:59:
[...]

Ja....... Dat begrijp ik al een week of 3 ;(
Logisch toch als de levertijd bijvoorbeeld 3-4 weken is? :z
Ik wacht ook al enige weken hoor, snap je frustratie wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:13
edit

[ Voor 96% gewijzigd door M.C. op 21-11-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y.Y.Eagle

Y.Y.Eagle

Black&White

alwaysleft schreef op woensdag 21 november 2012 @ 02:04:
[...]

Hebben ze alles dan al echt op voorraad?
Ik ben ook gewoon naar binnen gaan lopen zonder reservering o.i.d. en liep gewoon naar buiten met een iPhone 5 16GB White afgelopen vrijdag. Ik zou zeggen; probeer het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 02-10 08:06
Ik ben benieuwd of er al 64GB exemplaren zijn uitgeleverd.

Op 21 september besteld bij de phonehouse vroeg in de ochtend. Enkele weken geleden te horen gekregen dat ik de enige was die een 64GB bij ze besteld had en dat ik, zodra hij binnen komt, het direct te horen zal krijgen.

Dit is nu dus 2 maand geleden :-S
Pagina: 1 ... 51 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.