Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X0X Chevy X0X
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 18:34
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:23:
Voor diegene die de iPhone 5 bij Hi of Kpn hebben besteld (online) en ontvangen, heb ik een aantal vragen: is het toestel
simlockvrij en is het mogelijk om het toestel te kopen of kan je bij Hi / Kpn het toestel alleen leasen? :?
het is lease, waarbij je hem na de 2 jaar kan afkopen.

daar komt wel bij, volgens de voorwaarden, dat als het toestel aan het einde van de 2 jaar zodanig beschadigd is, dat het dan verplicht afgekocht moet worden.

[ Voor 6% gewijzigd door X0X Chevy X0X op 31-10-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Krediet
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:05
Vandaag eindelijk mijn zwarte iphone 32GB ontvangen, na de iphone op 28 september om 11.55 te hebben besteld. Prachtige telefoon!

Alleen een flinke tijd moeten wachten. Is ook de gelijk de laatste keer dat ik iets via de apple store bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeesterBas schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:39:
Van welke bezorgdienst maakt Vodafone overigens gebruik? TNT, of een andere partij?
GLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Piet Krediet schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:05:
Vandaag eindelijk mijn zwarte iphone 32GB ontvangen, na de iphone op 28 september om 11.55 te hebben besteld. Prachtige telefoon!

Alleen een flinke tijd moeten wachten. Is ook de gelijk de laatste keer dat ik iets via de apple store bestel.
Denk dat je ergens anders ook vergelijkbare levertijd had gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet Krediet schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:05:

Denk inderdaad dat het overal zo is. Ik heb de iPhone 5 32GB zwart gereserveerd bij PhoneHouse (20 september). Werd vanmorgen gebeld dat ze wel een 16 Gb voor me hadden, deze wil ik niet en moet dus nog wachten. Ze zeiden dat ik nog minstens 2 weken kon wachten, daar betaal je dan 10 euro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

zTz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Hmm dit mailtje heb ik nog niet gehad, wel een sms dat mijn iphone bij de levering zat en daarvoor een mail met een order bevestiging maar verder niks. Heb jij de sms ook gehad en het eerdere mailtje?
Heb ik gehad.
Vandaag is de telefoon aangeboden geweest (was helaas niet thuis).
Maar heeft dus al met al iets minder dan een maandje geduurd.
Nu heb ik echter overigens sinds vorige week een iPhone 4 active cradle in mijn nieuwe auto, dealer gaf aan dat een iPhone 5 houder wel eens een jaar kon duren (VW) 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 31-10-2012 16:18 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 19:09
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:23:
Voor diegene die de iPhone 5 bij Hi of Kpn hebben besteld (online) en ontvangen, heb ik een aantal vragen: is het toestel
simlockvrij en is het mogelijk om het toestel te kopen of kan je bij Hi / Kpn het toestel alleen leasen? :?
Toestellen met een abbo zijn altijd simlockvrij bij Kpn / Hi.

Je mag een sim only nemen en je toestel los kopen bij Kpn of Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 10:05
Heeft iemand hier enig idee wanneer Vodafone de witte iPhone 5 16gb via F&F weer op voorraad heeft?
Zou er graag een willen bestellen en heb geen zin om zo naast het potje te moeten pissen :)

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-10 09:22
pietertie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:10:
Heeft iemand hier enig idee wanneer Vodafone de witte iPhone 5 16gb via F&F weer op voorraad heeft?
Zou er graag een willen bestellen en heb geen zin om zo naast het potje te moeten pissen :)
Zit er ook (weer) op te wachten na eerst een beschadigde via F&F te hebben ontvangen. Geen idee en Vodafone laat er ook niks (zinnigs) over los. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

123coen123 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Toestellen met een abbo zijn altijd simlockvrij bij Kpn / Hi.

Je mag een sim only nemen en je toestel los kopen bij Kpn of Hi.
Mijn vriendin heeft op 18 september van dit jaar bij de Hi winkel haar ABO verlengd icm een iPhone 4S en deze was dus echt niet simlockvrij, ze heeft daarna met de klantenservice gebeld om hem om te ruilen voor ene zonder simlock maar KS vertelde dat al hun iphone's met een simlock waren voorzien en dat ze na 1 jaar terug moest bellen. In de Hi winkel is haar ook verteld dat haar ABO ( verlenging) pas ingaat als het oude in december was afgelopen, ook dit was niet waar! Ze heeft haar tegoed dus niet eerst kunnen opmaken. :'(
:( zo zie je maar dat er best veel leugens worden verteld om je maar een ABO aan te kunnen smeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:10
_Brake_ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:02:
[...]

Jij was het eerst, even op DM verder lijkt me!

Edit:
Check je DM en mail :Y
Zojuist in de Apple Store Amsterdam geweest om de iPhone op te halen en nu in de trein onderweg naar huis.
@_Brake_: nogmaals bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door alvani op 31-10-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPGD
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 12:26
5 oktober besteld bij Hi, tot op heden alleen een paar smsjes en mails gehad dat er vertraging was.... De statustool doet het ook al een dag (dat ik weet) niet. Op deze manier ben ik over 2 jaar helemaal te laat om een nieuwe iphone te bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 19:09
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:57:
[...]

Mijn vriendin heeft op 18 september van dit jaar bij de Hi winkel haar ABO verlengd icm een iPhone 4S en deze was dus echt niet simlockvrij, ze heeft daarna met de klantenservice gebeld om hem om te ruilen voor ene zonder simlock maar KS vertelde dat al hun iphone's met een simlock waren voorzien en dat ze na 1 jaar terug moest bellen. In de Hi winkel is haar ook verteld dat haar ABO ( verlenging) pas ingaat als het oude in december was afgelopen, ook dit was niet waar! Ze heeft haar tegoed dus niet eerst kunnen opmaken. :'(
:( zo zie je maar dat er best veel leugens worden verteld om je maar een ABO aan te kunnen smeren. :(
Weet je 100% zeker dat hij niet simlock vrij is? Mijn Iphone is wel simlock vrij (Hi).

Hier staat het ook
https://forum.www.hi.nl/i...one-4-simlock-vrij-17006/

[ Voor 5% gewijzigd door 123coen123 op 31-10-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Kan er iemand mij vertellen of ik met een iPhone5 naar buiten kan lopen (uiteraard na betaling) als ik zaterdagmorgrn naar de Apple Store in Amsterdam ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Laatst online: 13-10 17:33
Ik kreeg net een orderbevestiging van Vodafone.

Wat: Iphone 5 16GB (wit)
besteld: 2 Oktober 's Middags
Waar: Vodafone (verlenging)
Levering: Zeer onbekend
Order referentie: 82405***

Heeft iemand enig wat ik kan verwachten nu? betekend dit dat Vodafone weer nieuwe toestellen heeft?

ik wacht verder geduldig af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 okt telefonisch verlengd, vodafone zakelijk
gisteravond binnen gekregen, iphone 5 16Gb zwart
helemaal zonder beschadigingen, zoals het hoort eigenlijk

Alleen stom dat veel apps niet het hele scherm gebruiken, heb je een groter scherm voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:35:
1 okt telefonisch verlengd, vodafone zakelijk
gisteravond binnen gekregen, iphone 5 16Gb zwart
helemaal zonder beschadigingen, zoals het hoort eigenlijk

Alleen stom dat veel apps niet het hele scherm gebruiken, heb je een groter scherm voor niks
's Avonds bezorgd? Hoe laat heeft GLS de iPhone bij je bezorgd?

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
Hmm, ik zit nog steeds te wachten op mn levering van Coolblue. T-mobile verlenging met witte 16Gb. 24 september om 11:04 besteld... Iemand die later besteld heeft maar hem al wel binnen heeft?

Volgende keer geen APR meer in elk geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Laatst online: 16-10 08:17
masvma schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:27:
Kan er iemand mij vertellen of ik met een iPhone5 naar buiten kan lopen (uiteraard na betaling) als ik zaterdagmorgrn naar de Apple Store in Amsterdam ga?
De kans dat je er *niet* mee naar buiten loopt is 98%.
Tenzij je morgen via Apple.nl even een reservering maakt - dan is de kans dat het wel lukt iets groter :).

[ Voor 14% gewijzigd door Martijntj op 01-11-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

24-10 oktober T-Mobile zakelijk 2 abbo's verlengt. 1x 32gb witte iPhone 5 besteld en 1x 32 gb zwarte iPhone 5 besteld.

Gisteren gebeld dat ik vandaag een mail kan verwachten van de transporteur om een afspraak te maken voor de witte. T-Mobile heeft gisteren een grote levering gehad wist de accountmanager te vertellen. Nu nog wachten op de zwarte, die is voor mij.

* Cai heel de dag F5 refreshen doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietertie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:10:
Ja, zit hier ook op te wachten. Wil hem graag bestellen, maar vermoed dat ze de bestellingen pas weer open zetten als ze (bijna) alles hebben uitgeleverd.

Voordeel is dan wel dat je hem gauw krijgt als de bestellingen weer open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

123coen123 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:36:
[...]

Weet je 100% zeker dat hij niet simlock vrij is? Mijn Iphone is wel simlock vrij (Hi).

Hier staat het ook
https://forum.www.hi.nl/i...one-4-simlock-vrij-17006/
Ja, 100 % zeker, klantenservice heeft ook gezegt dat lease toestellen zoals de iphone een simlock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:12:
[...]

Ja, 100 % zeker, klantenservice heeft ook gezegt dat lease toestellen zoals de iphone een simlock hebben.
Dikke onzin, ik werk zelf bij KPN en alle abonnement telefoons (die niet exclusief zijn voor KPN) zijn SIMLOCKVRIJ. De iPhone is altijd al simlockvrij geweest bij KPN. Of het nou Toestel Lease is of niet maakt ook helemaal niet uit.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 01-11-2012 12:22 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:00
Dikke onzin inderdaad. Apple levert in Nederland alleen simlockvrije toestellen. Dit is al sinds de iPhone 4.

[ Voor 15% gewijzigd door diotav op 01-11-2012 12:57 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masvma schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:27:
Nee gaat je niet lukken, was er afgelopen weekend en werd mij verteld dat ze komende weken alleen contract toestellen binnen kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Kreeg net eindelijk een teken van leven.
Beste xxxxxxxxx,

Je hebt op 2012-10-03 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: xxxxxxxxxxx.

Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerbehoudaanvraag. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
Hopelijk gaat het snel vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 15:38
Ter informatie voor t-mobile abbonees

Wat: iPhone 5 16GB (Zwart)
Besteld: 2 Oktober
Waar: T-mobile (verlenging) telefonisch besteld
Levering: week 45 (volgende week)
vanochtend een sms/email gehad voor een bezorgafspraak die ik vanaf aankomende maandag kon plannen (dinsdag geland tussen 12:30-18:00)

Afspraak via AMP Logistics ingepland, Prima service op basis van eerdere ervaring van Ben simonly simkaarten

[ Voor 51% gewijzigd door ninoxps op 01-11-2012 15:43 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie074
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-06 11:02
Net mijn Iphone ontvangen zonder enige krasje :)

Wat: Iphone 5 16GB (Zwart)
besteld: 4 Oktober in de ochtend
Waar: Vodafone (verlenging)
Levering: 1-11-2012
Order referentie: 82470***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinnn_
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat: iPhone 5 32GB (Zwart)
Besteld: 24 september
Waar: T-mobile (verlenging)
Levering: week 45 (volgende week)
Order referentie: 1387***

Onderstaand bericht staat op het forum van T-mobile:
iPhone 5 32GB zwart
Op 01 november hebben wij van Apple vernomen dat zij eind week 44 voldoende 32 gb zwart gaan leveren om alle wachtende klanten met een besteldatum van 24-09 t/m 27-09 te kunnen vrijgeven. Dit houdt in dat deze groep klanten begin week 45 een bezorgafspraak kunnen maken.
Met een beetje geluk m'n iPhone binnen enkele dagen binnen dus :)

Heeft iemand ervaringen met AMP Logistics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceetje13
  • Laatst online: 25-06-2023
Net gebeld door Coolblue, ze hebben weer iphones 5 op voorraad, meteen een leverafspraak gemaakt voor morgen, I'm happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ga hem straks oppikken bij een GLS punt! (Vodafone F&F). Jeej!
Mijn abbo is vandaag omgezet overigens, heb alleen geen 10gb limiet, wtf?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Laatst online: 02-10 15:15
Kecin schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:37:
Wat voor kleur en type heb je? En wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Ik heb op 22-10 een witte iPhone 5 besteld. De ongeduldigheid via de loterij van de Apple Store Amsterdam was mij teveel. Er waren teveel aanmeldingen. Inmiddels is het 9 dagen geleden. Ik verwacht daar niet veel van. Ik heb geduld. Maar als je al betaald hebt en dan nog eens 4 weken moet wachten, duurt het allemaal wel heel erg lang. :/

Is er iemand hier op Tweakers die ook op deze manier, via de apple.com/nl website heeft besteld en via welk postbedrijf wordt dit bezorgd? Is er ook een telefoonnummer waar ik meer informatie kan krijgen. Ik vond het al zo raar dat ik mijn geld op een duitse rekening moest storten. Ik moest inloggen op een website om vervolgens te zien dat mijn geld overgeboekt is. Totaal geen communicatie.

Afbeeldingslocatie: http://i0.simplest-image-hosting.net/picture/untitled245.png

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@IRicardo.. Heb jij überhaupt wel de moeite genomen om dit topic te lezen? Dan zou je nl genoeg reakties gelezen hebben van mensen die hem in de online Apple store hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:03:
@IRicardo.. Heb jij überhaupt wel de moeite genomen om dit topic te lezen? Dan zou je nl genoeg reakties gelezen hebben van mensen die hem in de online Apple store hebben besteld.
Ja, allang, maar dat betreft maar een handjevol mensen die hun telefoon al gehad hebben maar niks meer gepost hebben over hun ervaring met de levering.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:50
Dan heb je niet goed gelezen. Talloze reacties gezien over mensen die hun telefoon binnen kregen via DHL of UPS. Allemaal precies op tijd btw :)

[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-11-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
Zojuist van GLS de iPhone 5 (16 gb, zwart) in ontvangst genomen. Betreft verlenging Vodafone, orderdatum 6 oktober, ordernummer 8254****. Is een prive abonnement onder een zakelijk klantnummer.

Toestel is piekfijn in orde. Geen krasjes, pikjes, putjes of iets dergelijks. Edit: de iPhone 'rammelt'. Eerst dacht ik dat het de aan/uit knop was. Na te hebben gegoogled blijkt het iets interns te zijn. Het schijnt redelijk vaak voor te komen en voor mij is het niet zo'n groot probleem.

Maar wat een barslechte service van Vodafone. Erg slechte communicatie, ook aan de telefoon. Is het nou zo moeilijk een e-mail te verzenden wanneer de iPhone het magazijn uitgaat en een track & trace nummer te verstrekken? Voor mij de volgende keer geen verlenging meer via Vodafone zelf, maar via Coolblue bijvoorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door MeesterBas op 01-11-2012 19:15 . Reden: aanvulling ]

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Wat: Iphone 5 16GB (WIT)
besteld: 3 Oktober 13:01
Waar: Vodafone F&F
Levering: 2-11-2012
Order nr: 1600455xxx

- orderbevestiging direct op 3 oktober ontvangen
- tussendoor 1 algemeen mailtje ontvangen met excuses voor de leverbaarheid
- geen smsjes ontvangen

1 november 12:20 : ontvangst bevestiging nummerbehoud
1 november 19:10 : gebeld door Dynalogic voor afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:35
Kecin schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:37:
Ik zie ook maar 1GB ipv 10GB bij m'n nieuwe F&F abbo?

Is dit normaal, of hebben ze dat fout geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Laatst online: 14-10 15:38
Wat een stress om die 10gb haha, voor zover ik wist wordt het niet zwart oip wit in je systeem 10gb gezet maar heb je het wel, wie verstookt er ook 10gb.. dus mensen maak je niet druk je hebt die limiet gewoon:)

Onzin abbonomenten van Vodafone nu, heb nog een oude abbo van voda betaal 45 euro per maand: 450 belminuten of smsjes en 1gb internet (zonder limit of afgeknepen te worden) kan ik na die 1gb gewoon nog internetten op dezelfde snelheid zonder extra kosten. In 2009 was het toch wat beter

[ Voor 4% gewijzigd door ninoxps op 01-11-2012 20:29 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
http://www.pdashop.nl/pro...-5-wit-32gb-vodafone.html
Verwachte leverdatum: 26-11-2012

Zit je dan, te wachten vanaf je pre-order die op 24 sept gemaakt is bij CoolBlue. Vanmiddag maar eens met ze bellen. Hoe moeilijk is het voor ze om mensen op de hoogte te houden.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze denk ik ook weinig aan doen als Apple weinig en slechte indicaties van levertijden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:21:
[...]

Dikke onzin, ik werk zelf bij KPN en alle abonnement telefoons (die niet exclusief zijn voor KPN) zijn SIMLOCKVRIJ. De iPhone is altijd al simlockvrij geweest bij KPN. Of het nou Toestel Lease is of niet maakt ook helemaal niet uit.
Sorry ik verkoop geen onzin, heb net nog dit nummer gebeld van Hi 0800-0346 (je moet dan wel Hi klant zijn, anders een ander nummer bellen van Hi ).
Mijn vraag aan de klantenservice - als ik een nieuwe abo bij Hi afsluit met een lease toestel is deze dan simlockvrij ?
Klantenservice - de meeste toestellen zijn voorzien van een simlock.
Ik - en bij de iphone, is deze wel simlockvrij ?
Klantenservice - nee, niet allemaal, er zitten er een paar toestellen tussen die voorzien zijn van een simlock.
Ik - dank u wel , ik weet voldoende.

Ik wil dit topic niet vervuilen dus dit was mijn laatste post hierover.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 14-08 15:18
Vodafone smst net dat m'n nummerbehoud aanvraag bij Ben in gang is gezet en de overstap datum 7 november is. Wat houdt dit in voor de uitlevering, is deze pas na 7 november? Waarom moet zoiets ook een week duren..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mogen ze niet zomaar met simlock leveren.. En was er laatst iets in het nieuws dat in heel europa/nederland de toestellen simlock dienen verkocht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 16:24
Even over dat hele sim-lock verhaal he, los van het feit dat ik niet geloof dat KPN/Hi die plaatst, maar goed... Hoe vaak drukken jullie een simkaart van een andere provider in je telefoon??? En na 2 jaar (of 1) kan je altijd gratis een unlock aanvragen. So, what's the point... 8)7

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinnn_
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Afspraak gemaakt voor dinsdagochtend met AMP Logistics! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
MrOizo2005 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:48:
http://www.pdashop.nl/pro...-5-wit-32gb-vodafone.html
Verwachte leverdatum: 26-11-2012

Zit je dan, te wachten vanaf je pre-order die op 24 sept gemaakt is bij CoolBlue. Vanmiddag maar eens met ze bellen. Hoe moeilijk is het voor ze om mensen op de hoogte te houden.
De verwachte leverdatum van de 64GB is 26-10-2012. Dat is al geweest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Koen- schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:20:
[...]

De verwachte leverdatum van de 64GB is 26-10-2012. Dat is al geweest. 8)7
Daar stond tot gister de witte 32GB ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Klopt het dat er ook zakelijk een limiet geld van per klant (bestelling) maximaal 2 iPhones?
Ik heb al her en der gezocht en voor particulier weet ik het zeker maar zakelijk is onduidelijk.
Onofficieel vind ik er meerdere berichten over maar de providers en Apple zijn hier onduidelijk over.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Tha BasZ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:49:
Net toevalligerwijs een mailtje / smsje van T-Mobile gehad gehad!

Vrijdag 2 november tussen 12:30 en 18:00uur...
(kon jammer genoeg niet eerder, behalve ophalen ergens middle of nowhere)

Rond 8en die dag een tijdsvak van maximaal 2uur, dus nog wel te doen...

Voor de volledigheid:
Orderdatum: 29-9-2012
Ordernummer: 14010xx
Wat: iPhone Zwart 16GB

Nog heel even wachten!
Binnen vandaag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een orderbevestigingsmail + wijzigingsabonnement mail gekregen. Hopelijk krijg ik komende week dan eindelijk mijn toestel..

Orderdatum: 01-10-2012
Ordernummer: 82369xxx
Nieuw/Verlenging: Verlenging Vodafone
Wat: iPhone Wit 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bij Vodafone is de iPhone 5 weer te bestellen. Alle varianten, maar wel beperkt leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 06-10 19:16
Ja eindelijk mijn Iphone 5 binnen! Bij de buren afgeleverd!

Nu nog wachten op VF voor mijn verhoging naar 10 GB zoals is toegezegd ...... Ik heb meteen een mail verstuurd en verzocht om het te koppelen.

Het is voor het eerst dat de communicatie met een verlenging zo op zich laat wachten. Aangezien ik qua dekking in Nederland hartstikke tevreden ben stap ik niet over naar een andere provider!

[ Voor 57% gewijzigd door Mouse_NL op 03-11-2012 09:45 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 07:31
Archiebald schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:57:
Besteld: 10 oktober, 19:50
Waar: online Apple Store
Bevestigd: Op 10 oktober met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 2-8 november.
Levering: n.n.b.
Ordernummer: W265xxxxxx
We gaan de week in van het bezorgen :D Tot nu toe nog geen updates gehad van Apple. Iemand anders met dezelfde datum van bezorgen al wat nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:36
Eindelijk nieuws van CoolBlue voor mij ! Ik heb 24/9 de iPhone 5 16GB Zwart besteld met een Vodafone abbo. Best lang op moeten wachten, maar als het goed is gaat hij woensdag aan de deur komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Laatst online: 16-10 09:22
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".

Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:38
Mr_Viking schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:36:
Bedankt voor de tip dat hij bij Coolblue was, ze zullen binnen 2 uur bellen! :-)
Ze waren al op :( Maar ik was eerste in de queue ;-)

Ze zeiden waarschijnlijk volgende week. Maar tussen nu en 11:45 komt de koerier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:37

Galois

1811 - 1832

Archiebald schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:38:
[...]

We gaan de week in van het bezorgen :D Tot nu toe nog geen updates gehad van Apple. Iemand anders met dezelfde datum van bezorgen al wat nieuws?
Besteld: 17 oktober, 21:10
Bevestigd: Op 17 oktober met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 9-15 november.
Ordernummer: W2823*****

Een week later besteld dat jij en een week later de 'verwachte bezorging'. Hopelijk zit het dichter bij die 9 dan bij die 15 :)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Ik krijg een sms'je van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd met overstapdatum 3 december (!). Wat houdt dit in, krijg ik nu mijn telefoon wel snel, maar heb ik een maandje mijn nummer nog niet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08-2023
Jaspur schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:29:
Ik krijg een sms'je van Vodafone dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd met overstapdatum 3 december (!). Wat houdt dit in, krijg ik nu mijn telefoon wel snel, maar heb ik een maandje mijn nummer nog niet?
Vandaag mijn iPhone 16GB zwart ontvangen via CoolBlue (24 sep besteld) ontvangen.
Ik ga van T-Mobile naar Vodafone en bij mij staat de overstapdatum ook op 3 december.
Dat betekend dus dat ik pas over een maand kan bellen met m'n iPhone 5 kan bellen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Goldstrike36 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:25:
[...]

Vandaag mijn iPhone 16GB zwart ontvangen via CoolBlue (24 sep besteld) ontvangen.
Ik ga van T-Mobile naar Vodafone en bij mij staat de overstapdatum ook op 3 december.
Dat betekend dus dat ik pas over een maand kan bellen met m'n iPhone 5 kan bellen?? :'(
Je kunt er ook een nano-sim indoen van T-mobile en dan bel je nog met je oude abo.
(of je knipt je huidige simkaart, zie google voor handleidingen)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Galois schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:32:
[...]

Je kunt er ook een nano-sim indoen van T-mobile en dan bel je nog met je oude abo.
(of je knipt je huidige simkaart, zie google voor handleidingen)
Krijg je niet gewoon je vodafone simkaart, maar dan met een andere tijdelijke nummer? Ik heb namelijk geen databundel voor deze maand geregeld :L..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparrows
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-04-2021
Ik kreeg net ook een smsje van Vodafone. Ook mijn overstap (van T-Mobile) is pas op 3 december. Ook besteld via Coolblue.

5 minuten na dit smsje gebeld voor een leverafspraak! Woensdag morgen komen ze langs! :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Sparrows op 03-11-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Deze is ook wel leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/7764/36141859.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11
Oei, het is geen time stamp. Klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-04-2023
Jaspur schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:48:
[...]

Krijg je niet gewoon je vodafone simkaart, maar dan met een andere tijdelijke nummer? Ik heb namelijk geen databundel voor deze maand geregeld :L..
Je kan je simkaart volgens mij wel gebruiken, maar dan zou je neem ik aan het buiten-de-bundel tarief betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

As. donderdag is de eerste dag van de 'verwachte levertijdstip' van mijn iPhone (besteld bij de Apple Store).

Hij kan dus tussen donderdag en woensdag bezorgd worden...

Ben heel benieuwd of ze op 'schema' lopen en of ik m'n iPhone al op donderdag of pas de week daarop binnen zal hebben...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Mijn verwachte levertijd staat op 2 - 8 november. Ik heb nog niets gehoord en de status staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt".
Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vockx
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 20:31
Archiebald schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:13:
Mijn verwachte levertijd staat op 2 - 8 november. Ik heb nog niets gehoord en de status staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt".
Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.
Die van mij stond toevallig op 1 - 7 november. Heb gisteren te horen gekregen dat mijn iPhone aanstaande dinsdag zal worden geleverd door TNT.

Besteldatum 6 oktober via AppleStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Zojuist weer gekeken en de verzending wordt voorbereid :)
Morgen maar eens een nano sim bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-04-2023
Bij mij nu ook verzending wordt voorbereid.

10 oktober besteld bij apple store, met verwachte levertijd 2 - 8 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vockx schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:16:
[...]

Die van mij stond toevallig op 1 - 7 november. Heb gisteren te horen gekregen dat mijn iPhone aanstaande dinsdag zal worden geleverd door TNT.

Besteldatum 6 oktober via AppleStore.
Hier ook 6 oktober besteld en levering verwacht op 6 november. (iPhone 5 – 16 GB zwart/antraciet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 oktober besteld, verwachte levering 7 november. Ik ben benieuwd, maar lijkt mij niet reëel. Iemand ervaring met de levering van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Laatst online: 13-10 17:33
Hier zonet mijn iPhone bezorgt.

Ik heb hem 2 oktober besteld bij Vodafone, verlening, geen F&F, 16 Gb Wit.

Afgelopen donderdag en vrijdag 2 mailtjes met dat mijn abonnement zou worden omgezet, en de dag erna dat het was gebeurd.

Verder niks gehoord, ik zat te wachten tot er gebeld zou worden voor een afspraak, en vanmorgen om 10 uur kreeg ik ineens mn iphone in mn handen geduwd. Helemaal gaaf, niks aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 20:42
Wat: iPhone 5 32GB
Besteld: 9 oktober
Bevestigd: 9 oktober
Verwacht leverdatum: 1-7 november
Geplande bezorgdatum UPS: 6 november
Ordernummer: W2814*****

Al met al heeft het dus een maand geduurd, zoals ook de verwachting was die Apple heeft gegeven tijdens het bestelproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Julio_Ricardo schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:20:
Wat: iPhone 5 32GB
Besteld: 9 oktober
Bevestigd: 9 oktober
Verwacht leverdatum: 1-7 november
Geplande bezorgdatum UPS: 6 november
Ordernummer: W2814*****

Al met al heeft het dus een maand geduurd, zoals ook de verwachting was die Apple heeft gegeven tijdens het bestelproces.
Wel jammer dat het dichter bij 7 nov zit, dan bij 1 nov :-(

Mijn verwachte leverdatum is 9-15 nov... En ik blijf hopen op 9 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Hoe lang heeft het bij de 4s geduurd voordat hij gewoon binnen een aantal dagen leverbaar is. Ik zit eraan te denken om een te bestellen maar er is nog steeds een leverbaarheid van 3-4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Archiebald schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:57:
Besteld: 10 oktober, 19:50
Bevestigd: Op 10 oktober met een email dat de levertijd 3/4 weken bedraagt. Datum van bezorgen staat nu op 2-8 november.
Ordernummer: W265xxxxxx
Zojuist bericht gehad dat de iphones verstuurd zijn. Verwachte levering: morgen (6 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Besteld op 10 oktober
32Gb iPhone 5 wit en 64Gb iPhone 5 zwart
Waar: Online Apple Store (België)
Bevestigd: 10 oktober, met levering tussen 2 en 8 november
Levering: Zondag status veranderd naar preparing for shipment, deze avond 20u00 email en sms gekregen met bevestiging van levering op 6 november.

Joepie!

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Supersnelle levering bij Vodafone!

iPhone 16Gb zwart, Vodafone. Besteld op vrijdag 2 november en zojuist de bevestiging ontvangen dat het toestel is verzonden. Verwachte leverdatum 7 november.

En dan zat er ook nog een weekend tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt ineens een stuk sneller te gaan bij T-Mobile. Ik heb op 28-10 een 16GB besteld met toen een levertijd van 6 weken. Nu staat er op http://tmnl.nu/28f een levertijd vermeld van 1-2 weken!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
Echt belachelijk hoe Vodafone met hun klanten om gaat. Ik lees steeds meer berichten van mensen die afgelopen vrijdag en zaterdag besteld hebben en de telefoon vandaag of morgen al binnen krijgen.

Zelf heb ik 27 september besteld en heb ik nog niets binnen. Ik heb de 16gb zwart besteld, dus daar zou het niet aan moeten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brose
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02-2024
Gisteren (5 november) besteld via de telefonische ingang van Vodafone, vandaag bevestiging van levering en dat hij verzonden is. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
n.a.v. berichtgeving hierboven geannuleerd bij Coolblue, en via F&F besteld. Toen ik net belde hadden ze 200 toestellen op voorraad. 10 minuten later was het weer niet bekend.

Het ligt er maar net aan wie je aan de lijn krijgt. Hoop dat ik snel bericht krijg en nog een toestel van deze batch krijg. Voordeel is nu dat ik wel via F&F heb besteld, en tweede jaar ook korting krijg.

Update: geven nu weer 10-15 werkdagen levertijd aan, is vanmorgen gecommuniceerd aan alle medewerkers dat aan te houden....

[ Voor 14% gewijzigd door RobbieDG op 06-11-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:00
Vandaag dan eindelijk mijn iPhone 5 ontvangen. Wat een pareltje!

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:13

BioHazard

*\o/*

Wij hebben op het bedrijf 11 oktober besteld. Nu staat die nog op Artikelen worden verwerkt. Zucht, duurt aardig lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nog even extra informatie: de T-Mobile Shop belde hier op zaterdag 3 november 2012 dat mijn zwarte 32 GB iPhone 5 klaarlag. De besteldatum was zaterdag 22 september 2012, dus dat heeft nogal een tijdje geduurd.

Needless to say: ik had 'm in oktober al geannuleerd en bij Vodafone besteld (ik had 'm via Vodafone in minder dan twee weken, incl. nummer overzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Weet iemand wanneer je de iPhone 5 gewoon in de Apple Store kan zien en direct kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:42
floesh schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:12:
Weet iemand wanneer je de iPhone 5 gewoon in de Apple Store kan zien en direct kopen?
De iPhone 5 kan je gewoon zien en proberen in de Apple store en als je met abonnement koopt dan kan je hem direct meenemen ook :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Weet er iemand of de iPhone 5 (16GB) in Oberhausen, Keulen of Lille voorradig is en dus zo af te halen is?

Wat is handiger momenteel om snel de iPhone 5 te bemachtigen;
Bestellen via de Apple Store - aangegeven levertijd 3-4 weken
Reserveren via Apple Store - dagelijks (kleine) kans dat je mail krijgt

Als je via de Apple Store besteld, kun je dan je bestelling nog annuleren, of is het betalen en afwachten?

[ Voor 59% gewijzigd door masvma op 06-11-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Marvie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:31:
[...]

De iPhone 5 kan je gewoon zien en proberen in de Apple store en als je met abonnement koopt dan kan je hem direct meenemen ook :)
Kun je met abonnement in de Apple Store kopen?

Ik koop liever een los toestel (met sim-only abo), kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

masvma schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:25:
Weet er iemand of de iPhone 5 (16GB) in Oberhausen, Keulen of Lille voorradig is en dus zo af te halen is?

Wat is handiger momenteel om snel de iPhone 5 te bemachtigen;
Bestellen via de Apple Store - aangegeven levertijd 3-4 weken
Reserveren via Apple Store - dagelijks (kleine) kans dat je mail krijgt

Als je via de Apple Store besteld, kun je dan je bestelling nog annuleren, of is het betalen en afwachten?
Je kunt idd annuleren (totdat de bestelling verzendklaar is en binnen twee dagen verstuurd). Dus je kunt bestellen en elke dag meedoen met de loterij. Win je dan kun je je bestelling annuleren (en zelfs nog terugsturen, mocht je te laat zijn).

Ik hoorde via-via-via van iemand die te maken heeft met de Apple Store Amsterdam (dus hoe betrouwbaar m'n bron is...), dat die loterij-telefoons teruggebrachte telefoons zijn van andere klanten.
Zal toch niet?
floesh schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:31:
[...]

Kun je met abonnement in de Apple Store kopen?

Ik koop liever een los toestel (met sim-only abo), kan dat ook?
Ja, dat kan ook (en doen bovendien de meeste mensen). Helaas wel een (soms) flinke levertijd...

[ Voor 22% gewijzigd door Galois op 07-11-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:30:
Het lijkt ineens een stuk sneller te gaan bij T-Mobile. Ik heb op 28-10 een 16GB besteld met toen een levertijd van 6 weken. Nu staat er op http://tmnl.nu/28f een levertijd vermeld van 1-2 weken!

:)
Klopt, lijkt inderdaad snel te gaan nu, ik had um 29-10 besteld, en heb een afspraak gemaakt voor Zaterdag as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
Mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld, moeders was 2x even kort naar de winkel.
Resultaat:
Apeldoorn, Netherlands 07/11/2012 11:31 De klant was niet beschikbaar bij de 2de poging. Er wordt een 3de poging gedaan
Apeldoorn, Netherlands 06/11/2012 13:40 De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Galois schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:33:
[...]

Ik hoorde via-via-via van iemand die te maken heeft met de Apple Store Amsterdam (dus hoe betrouwbaar m'n bron is...), dat die loterij-telefoons teruggebrachte telefoons zijn van andere klanten.
Zal toch niet?
Nee hoor, het zijn keurig nog in het plastic zittende doosjes, dus dit zijn gewoon gloednieuwe iPhones. Helaas heb ik er laatst eentje met scuffs uitgehaald, dus teruggebracht en weer opnieuw meedoen met de loting… 64GB wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

DaSaN schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:54:
[...]

Nee hoor, het zijn keurig nog in het plastic zittende doosjes, dus dit zijn gewoon gloednieuwe iPhones. Helaas heb ik er laatst eentje met scuffs uitgehaald, dus teruggebracht en weer opnieuw meedoen met de loting… 64GB wit
Ja, dat zei diegene ook. Omdat er niets mis is met de telefoons, doen ze (niet de Apple Store, maar de groothandel? Tussenhandel? Fabriek? Reparateur? Enz?) 'm gewoon weer in de verpakking (incl. plastic ed) en worden dan weer in de roulatie gebracht.

Want aan de andere kant geloof ik ook niet dat ze deze telefoons met 'kleine' scufs vernietigen of een heel proces in laten gaan (met alle kosten van dien).

Maar ach, wie zal het weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:25
Galois schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:27:
[...]

Ja, dat zei diegene ook. Omdat er niets mis is met de telefoons, doen ze (niet de Apple Store, maar de groothandel? Tussenhandel? Fabriek? Reparateur? Enz?) 'm gewoon weer in de verpakking (incl. plastic ed) en worden dan weer in de roulatie gebracht.

Want aan de andere kant geloof ik ook niet dat ze deze telefoons met 'kleine' scufs vernietigen of een heel proces in laten gaan (met alle kosten van dien).

Maar ach, wie zal het weten...
Die worden gewoon refurbished met een nieuwe batterij en behuizing, zoals alle refurbished producten van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

NotSoSteady schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:28:
[...]

Die worden gewoon refurbished met een nieuwe batterij en behuizing, zoals alle refurbished producten van Apple.
En de batterij, waar niets mis mee is, gooien ze weg?
(geloof je het zelf? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vanochtend een SMS van T-Mobile

"Uw iPhone 5 wordt verstuurd naar de T-Shop. Een medewerker van de T-Shop neemt contact met u op zodra u deze kunt ophalen."

Weet iemand hoelang het nu nog ongeveer zal duren?
Pagina: 1 ... 50 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.