Je kan ook sim registreren via 1200 en dan onder diefstal en blokkeren oidVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:05:
[...]
Nee, vodafone.. en die zijn 4 minuten geleden gesloten. Dan maar morgen...
27 oktober online verlengd bij Vodafone. Kreeg vanmiddag een bevestiging dat hij is verstuurd. Hopelijk is hij er morgen :-).
16gb wit
16gb wit
Wat is op dit moment jouw orderstatus bij Hi?Froggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:04:
Die 16GB heb je op wel meerdere plaatsen. Vanmiddag bij alle telefoonwinkels in Den Bosch langs geweest. Nee meneer, we hebben alleen de 16GB op voorraad. Sommige hadden nog niet eens de 32/64GB binnen gehad, de ander maar een paar.
Wil ik ook wel wetenMediacj schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:20:
[...]
Is jullie status nog verandert nadat je registered hebt bereikt?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Zelfde voor mij alleen besteld op de 21ste en een 16gb zwart.Dotto schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:53:
27 oktober online verlengd bij Vodafone. Kreeg vanmiddag een bevestiging dat hij is verstuurd. Hopelijk is hij er morgen :-).
16gb wit
Wat ik me alleen afvraag is het nu klaar of krijgen we nog bericht waneer het bezorgd wordt?
Of staat er morgen iemand voor de deur met een pakketje?
Al sinds de 21e.. "Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)".Irrilian schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:57:
[...]
Wat is op dit moment jouw orderstatus bij Hi?
Wachtend op een zwarte 4S 32GB.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Nee, zie ook mijn post van eerder.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Hmm ok. Die van mij staat sinds vanavond op 'order in pickingfase' en ik heb een nog niet werkend track & trace nummer gekregen, terwijl ik heb verlengd op de 26e. Echter heb ik de 16gig bestelt.Froggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:06:
[...]
Al sinds de 21e.. "Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)".
Wachtend op een zwarte 4S 32GB.
Ja, de 16GB is gewoon in de winkels te krijgen. De 32GB zal waarschijnlijk volgende week komen. Daarnaast kunnen ze die van mij niet via TNT sturen, omdat ik nieuwe klant ben en nog van alles gekrabbeld en tenslotte betaald moet worden.Irrilian schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:10:
[...]
Hmm ok. Die van mij staat sinds vanavond op 'order in pickingfase' en ik heb een nog niet werkend track & trace nummer gekregen, terwijl ik heb verlengd op de 26e. Echter heb ik de 16gig bestelt.
Mijn iPhone 4S 16GB Wit, besteld bij store.apple.nl op preorderday (maar wel laat-ish, richting de avond) is sinds vandaag op status Shipped. Hij zou dus morgen moeten aankomen.
Hmmm ik heb hem de 22e besteld via phonehouse en heb nog niks gehoord.mpfan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:48:
Besteld: 26e via phonehouse
Provider: t-mobile
Abo: verlenging
Leverdatum: afspraak staat gepland voor vrijdag.
Wordt geleverd door AMP logistics
Kan niet wachten tot vrijdag!!
Iphone: 4S 32Gb zwart
Status: aanvraag goedgekeurd door netwerk, hardware nog niet op voorraad.
Dit is voorlopig echt m'n laatste hardware aankoop
Verwijderd
Waar kun je je status zien bij Phonehouse? Heb je hiervoor een verificatiecode nodig?savalie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:31:
[...]
Hmmm ik heb hem de 22e besteld via phonehouse en heb nog niks gehoord.
Iphone: 4S 32Gb zwart
Status: aanvraag goedgekeurd door netwerk, hardware nog niet op voorraad.
http://www.aflevertijd.nl/Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:32:
[...]
Waar kun je je status zien bij Phonehouse? Heb je hiervoor een verificatiecode nodig?
Het kon via phonehouse.nl/orderstatus maar dan krijg ik nu de site van amp logistics te zien waardoor ik mijn status nu ook niet meer kan bekijken zonder verificatiecode.
Ahh hartelijk bedankt! ik heb na een week eindelijk een statuswijziging.
2011-10-22 12:30 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 15:01 VAN Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad
2011-11-02 13:07 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
Je zou ook nog je postcode als verificatie kunnen proberen.savalie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:37:
Het kon via phonehouse.nl/orderstatus maar dan krijg ik nu de site van amp logistics te zien waardoor ik mijn status nu ook niet meer kan bekijken zonder verificatiecode.
Verwijderd
Dat werkt, maar het enige wat ik dan zie: 'Uw order heeft een onbekende status.'mpfan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:41:
[...]
Je zou ook nog je postcode als verificatie kunnen proberen.
Hmmm verder dan dat kan ik je niet helpen. Gewoon morgen even bellen naar de phonehouse?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:43:
[...]
Dat werkt, maar het enige wat ik dan zie: 'Uw order heeft een onbekende status.'
Verwijderd
Hmm? Moet ik dan mijn sim blokkeren? Activeert hij dan automatisch mijn nieuwe simkaar?Remco Tr schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:32:
[...]
Je kan ook sim registreren via 1200 en dan onder diefstal en blokkeren oid
Verwijderd
Yep, track & trace binnen;
VF 32gb wit & zwart, los
besteld 21-10;12.20;306814xxx;voorraad gereserveerd voor order
02-11;12.10; status registered
02-11:12.30 email met track&trace
Succes allemaal!
VF 32gb wit & zwart, los
besteld 21-10;12.20;306814xxx;voorraad gereserveerd voor order
02-11:12.30 email met track&trace
Succes allemaal!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 22:23 . Reden: Bestelnummer correctie en verlenging ]
Zin om twee cijfers meer te geven van je ordernummer? Mijne is 306772xxx, benieuwd hoeveel ik achter je zitVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:02:
Yep, track & trace binnen;
VF 32gb wit & zwart, los
besteld 21-10;12.20;3067xxx;voorraad gereserveerd voor order
02-11:12.30 email met track&trace![]()
Succes allemaal!
Zegt helaas niet alles.. Heb 306736xxx en ik heb nog niks gehoord over verzendingDRvDijk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:06:
[...]
Zin om twee cijfers meer te geven van je ordernummer? Mijne is 306772xxx, benieuwd hoeveel ik achter je zit

Heb je daar een nieuw abonnement of was je al vodafone klant? Dit kan wat uitmaken.Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:07:
[...]
Zegt helaas niet alles.. Heb 306736xxx en ik heb nog niks gehoord over verzending
Nee klopt, volgens mij icm wélke phone je hebt (hij heeft 32gb wit en zwart, ik 32gb zwart), abonnement of niet (hij niet, ik ook niet), en misschien ook wel of je onder rembours hebt besteld of niet (hij geen idee, ik wel)
Ben al 8 jaar klant en heb middels "de truc" een los toestel besteld (16GB black, zal wel meest populaire variant zijnFroggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:08:
[...]
Heb je daar een nieuw abonnement of was je al vodafone klant? Dit kan wat uitmaken.
Edit: Betaald met CC overigens
Wachten duurt gewoon lang
[ Voor 12% gewijzigd door Joostdz op 02-11-2011 22:12 ]
Eerder vandaag las ik in de topic dat volgende week weer wat toestellen voor KPN binnenkomen. Maar eigenlijk moet je gewoon afwachten. Je hoort van eigens wel iets. Ik heb vandaag nog even snel een pre-order bij Vodafone erbij gepakt, mocht het echt heel lang gaan duren.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:13:
Iemand nog nieuws van KPN?
Het is echt angstvallig stil daarzo.
Vandaag nog gebeld, maar zoals gewoonlijk weten ze van niks. 32GB, zwart, nieuw abbo...Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:13:
Iemand nog nieuws van KPN?
Het is echt angstvallig stil daarzo.
Vorige week wisten ze me te vertellen dat er morgen een nieuwe batch zou binnenkomen. Ik ben benieuwd!
Verwijderd
Had nog een foutje gemaakt, correctie en verlengingDRvDijk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:06:
[...]
Zin om twee cijfers meer te geven van je ordernummer? Mijne is 306772xxx, benieuwd hoeveel ik achter je zit
Geen idee. Ik zie het morgen wel. Ze bezorgen met GLS neem ik aan?Remco Tr schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:01:
[...]
Zelfde voor mij alleen besteld op de 21ste en een 16gb zwart.
Wat ik me alleen afvraag is het nu klaar of krijgen we nog bericht waneer het bezorgd wordt?
Of staat er morgen iemand voor de deur met een pakketje?
In mijn email stond overigens '0 microsims'. Ik ben benieuwd...
Verwijderd
Oke nice.lucask schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:18:
[...]
Vandaag nog gebeld, maar zoals gewoonlijk weten ze van niks. 32GB, zwart, nieuw abbo...
Vorige week wisten ze me te vertellen dat er morgen een nieuwe batch zou binnenkomen. Ik ben benieuwd!
Het is inderdaad even afwachten. Geduld is een schone zaak
Een nieuwe iPhone: dat is pas een schone zaak!Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:38:
[...]
Oke nice.
Het is inderdaad even afwachten. Geduld is een schone zaak
Zeker. Vooral nu inmiddels 300 euro op m'n 3GS geboden is, wil ik z.s.m. een nieuwe zodat die weg kan.Irrilian schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:41:
[...]
Een nieuwe iPhone: dat is pas een schone zaak!
26e bij tmobile besteld.. black 16gb.. Denk dat het nog even gaat duren.. :((
Sorry hoor, maar als jij je 3GS verkopt voor 300 euro eet ik mijn schoen opFroggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:51:
[...]
Zeker. Vooral nu inmiddels 300 euro op m'n 3GS geboden is, wil ik z.s.m. een nieuwe zodat die weg kan.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Vorige maand nog voor verkochtSoepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:58:
[...]
Sorry hoor, maar als jij je 3GS verkopt voor 300 euro eet ik mijn schoen op
CISSP! Drop your encryption keys!
Sja, ik was ook verbaast.Soepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:58:
[...]
Een gereviseerd toestel heeft maar 3 maanden garantie, garantie via de telecom provider is alleen geldig bij de provider zelf niet apple (doe de serienummer check bij apple), dat is bij tmobile iig zo, en een garantie is volgens de nederlandse wet niet overdraagbaar. Met een beetje gedoe lukt het soms nog wel om garantie te krijgen maar ik zou het niet toezeggen...Froggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:01:
[...]
Sja, ik was ook verbaast.Maar hij is dan ook wel van augustus 2011 (even een nieuwe gekregen van ProAssist) en het is een 32GB. Daarnaast loopt de verzekering nog tot eind december en kun je aan de hand van het serienummer ook 2 jaar garantie eisen bij Apple (oké, bij Apple heb je dan wel nog een rechtsbijstand nodig). Dus die kan nog wel tot juli 2013 mee.
300 euro lijkt me dan een nette prijs. Ik heb al een bod van 200 euro op mijn oude 3gs 16gb inclusief scheur in de achterkant gehad. Maar ik kan natuurlijk geen dag zonder mijn iPhone. Dus ik wacht eerst tot ik mijn nieuwe binnen heb.
@Soepstengel: ik neem aan dat we het filmpje waarin jij je schoen opeet binnenkort in dit topic kunnen verwachten?
@Soepstengel: ik neem aan dat we het filmpje waarin jij je schoen opeet binnenkort in dit topic kunnen verwachten?
Zou goed kunnen kloppen. In mijn bevestigingsmail van KPN (zakelijke verlenging 4S 16gb black) staat "gewenste leverdatum: 04-11-2011". Hoop dus dat ik ook een toestel krijg uit die batch en hem een dezer dagen mag ontvangen.lucask schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:18:
[...]
Ik controleer het via dezelfde pagina. Maar schijnbaar hebben de VF medewerkers toch andere informatie dan wij, aangezien daar die cancelled status niet meer getoond werd volgens de medewerker.DRvDijk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:08:
[...]
Op welke websites controleer jij de statussen dan? Ik gebruik slechts deze website. Of heb je toevallig met abonnement/verlenging besteld?
Mijn bestelling (306775xxx | 21-10-2011 @ 09:42) is een losse iPhone 4S 32GB black middels de truc.
Hopelijk komt morgen het verlossende mailtje, zodat ik mijn bestelling bij Apple.nl kan annuleren. Hoewel ik niet verwacht dat die aan het begin van de leverperiode (4 - 11 nov) wordt geleverd, gezien de ervaringen in dit topic.
Ik heb de mijne verkocht voor €319Soepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:58:
[...]
3GS 32GB van 2010 (Uitstekende staat zonder krasjes)
Dus zo onrealistisch is het niet...
Dus als ik het goed begrijp nog steeds cancelled? Maar wel via 0800-nogwat gehoord dat ze aan de KPN gegeven zijn? Hmm, hoopvol, maar toch bezorgd..Tackleberry schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:18:
[...]
Ik controleer het via dezelfde pagina. Maar schijnbaar hebben de VF medewerkers toch andere informatie dan wij, aangezien daar die cancelled status niet meer getoond werd volgens de medewerker.
Mijn bestelling (306775xxx | 21-10-2011 @ 09:42) is een losse iPhone 4S 32GB black middels de truc.
Hopelijk komt morgen het verlossende mailtje, zodat ik mijn bestelling bij Apple.nl kan annuleren. Hoewel ik niet verwacht dat die aan het begin van de leverperiode (4 - 11 nov) wordt geleverd, gezien de ervaringen in dit topic.
Yippie!
VF non-truc iPhone 4s 32GB White besteld en eindelijk nieuws:
Orderstatus:
Order niet afgeleverd
Meer info over verzending order (gaat naar een niet werkend TNT track/trace nummer)
Laatst gewijzigd: 02-11-2011 14:26:22
Meer info:
Niet beschikbaar
Informatie over uw bestelling
Ordernummer: 3067746XX
Orderdatum: 21-10-2011
Betaalwijze: Rembours
Echter heb ik rond 14u30 een Dynafix mailtje gehad dat het morgen aangeboden gaat worden.

Orderstatus:
Order niet afgeleverd
Meer info over verzending order (gaat naar een niet werkend TNT track/trace nummer)
Laatst gewijzigd: 02-11-2011 14:26:22
Meer info:
Niet beschikbaar
Informatie over uw bestelling
Ordernummer: 3067746XX
Betaalwijze: Rembours
Echter heb ik rond 14u30 een Dynafix mailtje gehad dat het morgen aangeboden gaat worden.
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: 327451XXX
Order datum: 27-10-2011
Artikelen
Apple iPhone 4S 16GB White MD239* 1 02-11-2011
3FF Micro SIM Postpaid unpacked-7 series* 0 02-11-2011
Bovenstaande mail heb ik vanmiddag van Vodafone ontvangen. Kan ik aannemen dat hij dan morgen wordt afgeleverd?
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Artikelen
Bovenstaande mail heb ik vanmiddag van Vodafone ontvangen. Kan ik aannemen dat hij dan morgen wordt afgeleverd?
Via: Apple.com
Besteld op 21-okt-2011
Status: Artikelen worden verwerkt
Levert 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011
Status is al meer dan een week het zelfde, lekker is dat dan. Is dat ik betaald heb via overboeking, anders liep ik morgen naar de Media Markt om daar eentje op te halen.
Besteld op 21-okt-2011
Status is al meer dan een week het zelfde, lekker is dat dan. Is dat ik betaald heb via overboeking, anders liep ik morgen naar de Media Markt om daar eentje op te halen.
Ik zit helaas met hetzelfde:FrankSpin schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:49:
Besteld op 21-okt-2011
Besteld op 21-okt-2011
Levert 02 Nov, 2011 - 09 Nov, 2011
Hoe kan ik mijn order bij apple.nl annuleren?
Ik probeer mijn iban nr in te vullen maar deze wordt geweigerd:S
Iban nr rechtsstreeks uit mijn ing gehaald.
Ik probeer mijn iban nr in te vullen maar deze wordt geweigerd:S
Iban nr rechtsstreeks uit mijn ing gehaald.
Helaas doet deze t nog niet, dus vermoed dat m'n zending morgen komt! Ein-de-lijk
Verwijderd
kreeg gister de melding van vodafone dat de bestelling is verstuurd, met track en trace nummer. status op VF is verder niks verandert behalve de magazijnstatus. besteld losse witte 32 gb 4s op 21 okt 10.38. ordernr 30678**** volgens mij doen ze inderdaad maar wat daar, heb ze wel elke dag een pittige email gestuurd met gister een kleine uitbarsting
, weet niet of dit geholpen heeft. zag net op track en trace dat ie in de distibutie zit.
Wist trouwens niet dat Dynafix ze verstuurd? schrok daar ff van, dacht dat dit bedrijf alleen voor reparaties enzo was.
--------------------
Orderstatus:
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 02-11-2011 10:05:24
Meer info:
Niet beschikbaar
--------------------

Wist trouwens niet dat Dynafix ze verstuurd? schrok daar ff van, dacht dat dit bedrijf alleen voor reparaties enzo was.
--------------------
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
--------------------
DRvDijk schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:08:
[...]
Op welke websites controleer jij de statussen dan? Ik gebruik slechts deze website. Of heb je toevallig met abonnement/verlenging besteld?
23e besteld via Apple site, 16gb zwart.. Staat inmiddels op "Verzending word voorbereid", dus hoop binnenkort een trotse bezitter te zijn
Het is dynalogic wat verstuurd, dit is de logistiek tak van het grotere geheel.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:43:
kreeg gister de melding van vodafone dat de bestelling is verstuurd, met track en trace nummer. status op VF is verder niks verandert behalve de magazijnstatus. besteld losse witte 32 gb 4s op 21 okt 10.38. ordernr 30678**** volgens mij doen ze inderdaad maar wat daar, heb ze wel elke dag een pittige email gestuurd met gister een kleine uitbarsting, weet niet of dit geholpen heeft. zag net op track en trace dat ie in de distibutie zit.
--------------------
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
--------------------
[...]
En daar valt dynafix idd ook onder. Ik hoop dat het goed gaat

Mij werd gisteren overigens verteld dat de toestellen zonder abbo zouden worden verstuurd met TNT.
Versturen die uberhaupt nog?
[ Voor 7% gewijzigd door sjtienuh op 03-11-2011 07:56 ]
Hier net zo'n zelfde mailtje gehad.Joostdz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:39:
Ontvang net een mailtje van Vodafone met een track&trace code
![]()
Helaas doet deze t nog niet, dus vermoed dat m'n zending morgen komt! Ein-de-lijk
Kan vandaag toch nog wel komen. Heb al vaker gehad dal de T&T code smorgens niet werkte, maar dat ik het pakje aan het einde van de dag kreeg.
En anders komt ie morgen.
Vodafone
ordernr: 306811xxx
Have Fun Funske
mail van 3 minuten geleden!Geachte heer van Dijk,
Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.
KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
w000t
Zouden ze toch winnen van Vodafone?
Verwijderd
hoezo, waarom zou het niet goed gaan dan? slechte ervaringen met dynalogic/fix? TNT is idd gewoon postnl. daar staat het pakket netjes op vermeld dat ie in de roulatie zit.sjtienuh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:53:
[...]
Het is dynalogic wat verstuurd, dit is de logistiek tak van het grotere geheel.
En daar valt dynafix idd ook onder. Ik hoop dat het goed gaat
Mij werd gisteren overigens verteld dat de toestellen zonder abbo zouden worden verstuurd met TNT.
Versturen die uberhaupt nog?dat is nu toch post NL?
Verwijderd
klopt na 19/20 hr werkt deze meestalfunske schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:11:
[...]
Hier net zo'n zelfde mailtje gehad.
Kan vandaag toch nog wel komen. Heb al vaker gehad dal de T&T code smorgens niet werkte, maar dat ik het pakje aan het einde van de dag kreeg.
En anders komt ie morgen.
Vodafone
ordernr: 306811xxx
Verwijderd
Mijn bestelde 4s uit de Apple online store ligt in het UPS busje en is onderweg. Ben benieuwd hoe laat hij afgeleverd wordt. Ik ga de hele dag netjes achter de deur wachten
Zijn er al mensen met een VF truuk die een 16GB Zwart besteld hebben onder rembours die een verzendbevestiging hebben ontvangen?
Ordernr: 306739xxx
Nee, heb ook 16GB zwart (truuk) (ordernr. 306758xxx) onder rembours besteld maar nog geen verzendbevestiging.Mediacj schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:22:
Zijn er al mensen met een VF truuk die een 16GB Zwart besteld hebben onder rembours die een verzendbevestiging hebben ontvangen?
Kun je trouwens een rembours zending ook per pin betalen of alleen contant?
Die mail heb ik zojuist ook gehad :-)DRvDijk schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:16:
[...]
mail van 3 minuten geleden!
w000t
Zouden ze toch winnen van Vodafone?
Ja die van mij is ook al in het UPS busje....vroom maar snel naar mijn huisjeVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:22:
Mijn bestelde 4s uit de Apple online store ligt in het UPS busje en is onderweg. Ben benieuwd hoe laat hij afgeleverd wordt. Ik ga de hele dag netjes achter de deur wachten
Bij TNT niet maar bij die provider koeriers vaak wel.parpes schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:27:
[...]
Nee, heb ook 16GB zwart (truuk) (ordernr. 306758xxx) onder rembours besteld maar nog geen verzendbevestiging.
Kun je trouwens een rembours zending ook per pin betalen of alleen contant?
[ Voor 75% gewijzigd door Mediacj op 03-11-2011 08:33 ]
Verwijderd
Zijn er al mensen met een VF truuk die een 16GB Zwart besteld hebben onder rembours die een verzendbevestiging hebben ontvangen?Mediacj schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:22:
Ik heb een witte 16Gb met de truc besteld en die wordt vandaag geleverd.
Is er iemand die later dan 21 oktober (dus 22 of 23 oktober) bij Apple heeft besteld en waarvan de bestelstatus al is veranderd, of waarvan de iPhone al is verstuurd?
Heb op de 23e besteld, maar aangezien ik hier mensen zie met een bestelling van de 21e waarvan de status ook nog niet is gewijzigd, heb ik er een hard hoofd in dat mijn iPhone nog deze week komt.
Heb op de 23e besteld, maar aangezien ik hier mensen zie met een bestelling van de 21e waarvan de status ook nog niet is gewijzigd, heb ik er een hard hoofd in dat mijn iPhone nog deze week komt.
PSN: Sluuz
Ook onder rembours? en wat is je ordernr dan als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:39:
[...]
Ik heb een witte 16Gb met de truc besteld en die wordt vandaag geleverd.
Verwijderd
Jazeker: 306778***. Bestelling is onder rembours ja.Mediacj schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:45:
[...]
Ook onder rembours? en wat is je ordernr dan als ik vragen mag?
Ik moet met de pin betalen bij de medewerker van Dynalogic. (565 euro)
Wat is jullie status dan? Ik heb dit (en zit ook al braaf te wachtenharoldso schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:32:
Ja die van mij is ook al in het UPS busje....vroom maar snel naar mijn huisje
Eindhoven, Netherlands 03/11/2011 2:02 Wordt afgeleverd
Eindhoven, Netherlands 02/11/2011 17:15 Herkomstscan
Netherlands 02/11/2011 9:07 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Mijn UPS status:jelle. schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:58:
[...]
Wat is jullie status dan? Ik heb dit (en zit ook al braaf te wachten)
[...]
Utrecht, Netherlands 03/11/2011 4:40 Wordt afgeleverd
03/11/2011 3:20 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 03/11/2011 2:00 Vertrekscan
Eindhoven, Netherlands 02/11/2011 20:15 Herkomstscan
Netherlands 02/11/2011 11:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Ik woon in De Meern. So close....

Jaap
Verwijderd
Ik heb het zelfde... met de melding dat het pakketje voor het eind van de dag afgeleverd wordt.
Drachten, Netherlands 03/11/2011 6:17 Wordt afgeleverd
03/11/2011 4:26 Aankomstscan
Amsterdam, Netherlands 03/11/2011 2:10 Vertrekscan
03/11/2011 0:10 Aankomstscan
Drachten, Netherlands 03/11/2011 6:17 Wordt afgeleverd
03/11/2011 4:26 Aankomstscan
Amsterdam, Netherlands 03/11/2011 2:10 Vertrekscan
03/11/2011 0:10 Aankomstscan
Verwijderd
kpn verlenging 24-10, 32gb zwart.
E-mail CEVA Logistics vanmorgen 8:30:
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.
Geen indicatie wanneer, helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 09:07 ]
Welke versieVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:02:
kpn verlenging 24-10.
CEVA Logistics vanmorgen 8:30:
Heel toevallig vanmorgen veranderd:Sluuz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:39:
Is er iemand die later dan 21 oktober (dus 22 of 23 oktober) bij Apple heeft besteld en waarvan de bestelstatus al is veranderd, of waarvan de iPhone al is verstuurd?
Wat: 64GB Zwart
Besteld op 23-okt-2011 tussen 22.00 en 23.00 dacht ik
Bestelnummer: W2483922xx
Status: Verzending wordt voorbereid

. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Onbegrijpelijk.. de 23e besteld
Is de 32GB wit dan zo populair?

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
goeiemorgen
VF is aan het uitleveren, vanmorgen een mail gehad met de levering van mijn iphone!
16gb zwart met truuk, order nummer 30681xxxx
VF is aan het uitleveren, vanmorgen een mail gehad met de levering van mijn iphone!
16gb zwart met truuk, order nummer 30681xxxx
Van het kastje naar de muur lopen...
Jewel,Mediacj schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:22:
Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op vrijdag 4 november 2011 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:
Voor deze order zal een remboursbedrag voldaan moeten worden van € 565.25.
Door Dynalogic Benelux B.V.
[ Voor 3% gewijzigd door treative op 03-11-2011 09:13 ]
Sig
Vodafone, 4S 32gb wit, los toestel "truc"
Ordernummer: 30677XXXX
Dynalogic: Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op donderdag 3 november 2011 tussen 8:00 en 18:00.
Helaas gaat dat morgen worden, vanwege mijn whereabouts.
Ordernummer: 30677XXXX
Dynalogic: Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op donderdag 3 november 2011 tussen 8:00 en 18:00.
Helaas gaat dat morgen worden, vanwege mijn whereabouts.
Zojuist verzendsbevestiging gekregen van Vodafone voor mn bestelde iPhone 16GB Wit (truc).
21-10 rond 7.30 besteld met ordernummer 306753XXX.
Het wordt bij mij via Dynalogic bezorgd, waarschijnlijk door mn rembours betaling.
Het wordt bij mij via Dynalogic bezorgd, waarschijnlijk door mn rembours betaling.
Fraai is dat. Ik heb 21 oktober om ong 1.30 besteld, ook een witte 32 GB. Nog niks gehoord, alleen magazijn: registered.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:43:
kreeg gister de melding van vodafone dat de bestelling is verstuurd, met track en trace nummer. status op VF is verder niks verandert behalve de magazijnstatus. besteld losse witte 32 gb 4s op 21 okt 10.38. ordernr 30678**** volgens mij doen ze inderdaad maar wat daar, heb ze wel elke dag een pittige email gestuurd met gister een kleine uitbarsting, weet niet of dit geholpen heeft. zag net op track en trace dat ie in de distibutie zit.
--------------------
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
--------------------
[...]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
Zelfe versie besteld op the 21ste...status:Glashelder schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:11:
Onbegrijpelijk.. de 23e besteld![]()
[...]
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Ik heb het zelfde, bij mij staat echter de SIM er niet bij.. zul je zien dat ik die weer niet binnen krijg!Dotto schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:46:
Geachte klant,
Artikelen
Zwarte 32GB apple.nl
status is ook nog artikelen worden verwerkt. Besteld vroeg op de 23ste, baal wel een beetje.
status is ook nog artikelen worden verwerkt. Besteld vroeg op de 23ste, baal wel een beetje.
Ja, dan kan ik hem ook nog wel verkopen! Maar toch bizar dat mensen een oude 3GS nog kunnen verkopen voor zoveel geld! Dat ding is sterk verouderd, daar heb je toch niets meer aan?laurens0619 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:59:
[...]
Vorige maand nog voor verkocht(oke hij was nog wel geseald en heb hem expres een maand voor de launch verkocht
)
Anyway, mijn statement was dus gedaan met de veronderstelling dat het een gebruikt toetstel was van minimaal 1 jaar oud
Ontopic: Mijn status voor mijn 64GB White bij de Apple Store staat sinds gister middag al op zending wordt voorbereid. Waarschijnlijk morgen dus binnen!
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
ik zou ze ff plat mailen als ik jou was. geen telefoontjes aan spenderen, kost je teveel.Licko schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:14:
[...]
Fraai is dat. Ik heb 21 oktober om ong 1.30 besteld, ook een witte 32 GB. Nog niks gehoord, alleen magazijn: registered.
Verwijderd
10 minuten terug mijn iPhone 4s wit, 32GB ontvangen, provider T-mobile, verlenging abonnement.
Jawel, KPN lijkt te gaan winnen van Vodafone! Ben gebeld voor een leveringsafspraak morgen
Niemand spreekt hier over Telfort lijkt wel? Ik heb hem (iphone 4s 16GB black) pas afgelopen maandag telefonisch besteld bij telfort, werd me verteld dat ik hem begin volgende week kan verwachten, of zelfs eind deze week. Maar ik denk zelf dat het wel langer kan duren...
[ Voor 4% gewijzigd door Spits op 03-11-2011 09:30 ]
Verwijderd
"Het door u bestelde artikel is weer op voorraad. We nemen contact met u op voor het maken van een afleverafspraak. Ordernr: 0121****.Groeten KPN"
Krijg dit een uur geleden van KPN. Ben benieuwd, aangezien de mevrouw van de klantenservice mij gistermorgen nog kon vertellen dat ze pas 9 november weer binnen zouden komen. Het gaat hier om de 32gb zwart trouwens.
Krijg dit een uur geleden van KPN. Ben benieuwd, aangezien de mevrouw van de klantenservice mij gistermorgen nog kon vertellen dat ze pas 9 november weer binnen zouden komen. Het gaat hier om de 32gb zwart trouwens.
Ik ben ook nog vol spanning op het telefoontje aan het wachten! Laat de levering maar zo snel mogelijk plaatsvindenDRvDijk schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:25:
Jawel, KPN lijkt te gaan winnen van Vodafone! Ben gebeld voor een leveringsafspraak morgen
Verwijderd
Maar als ik https://services.nl.ceval...rtal/uob/public/index.jsp daar kijk staat er nog steeds "Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer."Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:02:
kpn verlenging 24-10, 32gb zwart.
Die van mij heeft de nacht in Eindhoven doorgebracht. Laat dat ding maar westwaarts komen.J.apiooo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:00:
Mijn UPS status:
Utrecht, Netherlands 03/11/2011 4:40 Wordt afgeleverd
03/11/2011 3:20 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 03/11/2011 2:00 Vertrekscan
Eindhoven, Netherlands 02/11/2011 20:15 Herkomstscan
Netherlands 02/11/2011 11:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Ik woon in De Meern. So close....Triest eigenlijk hoe je kunt uitkijken naar iets doms al een nieuwe gadget
Maar wel leuk
Wanneer wordt die van jou geleverd? Ik krijg hem morgen pas geleverd.Jadang schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:14:
Zojuist verzendsbevestiging gekregen van Vodafone voor mn bestelde iPhone 16GB Wit (truc).
Heb er overigens 2 besteld. 1 komt via dynalogic en de andere met post NL hiervan kan ik alleen niet zien of die vandaag komt
Jep zeer slechte ervaringen met beide onderdelen. Dus ik hou me hart vast:P krijg er 1 via hen geleverd en 1 via post NLVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:19:
[...]
hoezo, waarom zou het niet goed gaan dan? slechte ervaringen met dynalogic/fix? TNT is idd gewoon postnl. daar staat het pakket netjes op vermeld dat ie in de roulatie zit.
Verwijderd
Vanmiddag eindelijk mijn zwarte 16GB (truc) in ontvangst nemen!
Dynalogic komt hem thuis bezorgen tussen 14:00 en 17:00! Nu maar hopen dat ze niet eerder komen want ik moet nog van Eindhoven (werk) naar Utrecht (thuis) rijden om 13:00..
Verwijderd
Mailtje van Dynalogic gehad, iPhone wordt a.s. vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur geleverd.
21 oktober besteld bij Vodafone, 16GB zwart, zonder abo (€565,25).
21 oktober besteld bij Vodafone, 16GB zwart, zonder abo (€565,25).
Jep mijn 16GB Zwart had ik onder rembours besteld en ik heb zojuist een mail ontvangen met een nieuw tijdslot dat ze in de middag komenMediacj schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:22:
Orndernr: 306766xxx
Verwijderd
hij komt ook gewoon via PostNL. alleen bij de afzender op track & trace staat dynafix/logic zou goed moeten gaan lijkt me. is al voor betaald en al, dus geen rembours verhaal of whateversjtienuh schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:45:
[...]
Jep zeer slechte ervaringen met beide onderdelen. Dus ik hou me hart vast:P krijg er 1 via hen geleverd en 1 via post NL
Verwijderd
De mensen die een mailtje ontvangen van Dynalogic, hebben die ook gewoon een track & trace van postnl?
En wat is de status op postNL van de mensen hier? Bij mij zending gesorteerd in sorteercentrum. Benieuwd of het vandaag of morgen wordt.
En wat is de status op postNL van de mensen hier? Bij mij zending gesorteerd in sorteercentrum. Benieuwd of het vandaag of morgen wordt.
Dit topic is gesloten.