Misschien even vermelden dat ik in belgië woon:pharoldso schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:16:
[...]
Ja dat is een goeie, want die van mij wordt verzonden via UPS.
Verwijderd
Dit staat er bij mij ook terwijl ik al 2x ben gebeld om de order dan wel te bevestigen of te annuleren. Twee keer aangegeven te willen annulerenBlackR schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:18:
[...]
Hmm vreemd, najah we zien het dan wel. Ben een beetje klaar met bellen naar de vf klantenservice haha

Ok, ik dacht al. Ben in iedergeval blij dat jij hem ook morgen ook zal ontvangenVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:19:
[...]
Misschien even vermelden dat ik in belgië woon:p
Net een (voorlopige) afspraak gemaakt met AMP, helaas kan het volgende week donderdag pas
Nu dat de iPhone aanwezig is wordt het abonnement pas bij T-Mobile aangevraagd
21/10, Phone house (ivm Groupon), 32GB zwart, T-Mobile i200, nummerbehoud.
Nu dat de iPhone aanwezig is wordt het abonnement pas bij T-Mobile aangevraagd
21/10, Phone house (ivm Groupon), 32GB zwart, T-Mobile i200, nummerbehoud.
[ Voor 64% gewijzigd door RAF1 op 02-11-2011 14:05 . Reden: typo's + meer info ]
MediaMarkt Almere heeft wel maar verkoopt niet los en alleen icm vodafone abonnementen.
Dat is omdat ze op het abonnement wel redelijke marge hebben en op de telefoon bijna niets. Ik denk dan ook dat je bij de meeste zaken pas los een 4s kan kopen als hij volop voorradig is.Unbreukable schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:41:
MediaMarkt Almere heeft wel maar verkoopt niet los en alleen icm vodafone abonnementen.
Je zou nog een T-mobile shop kunnen proberen, die verkopen hem ook los (evt koop je hem als prepaid deal (+10 euro).
Dat verklaart een boelVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:19:
[...]
Misschien even vermelden dat ik in belgië woon:p
Veel plezier ermee in ieder geval!
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Magazijn: RegisteredScidd0w schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:33:
Magazijn: Cancelled
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Meer info:
verkeerde levering
iPhone 4S 32GB White
Ordernummer: 30676xxxx
Orderdatum: 21-10-2011
Laatst gewijzigd: 02-11-2011 10:05:41
Meer info: Niet beschikbaar
Ordernummer: 306765xxx
Orderdatum: 21-10-2011
Verwijderd
Vooraf bestellen, weken levertijd bij tmobile of tmobileshop? Gewoon goed zoeken. Net besteld, morgen al in huis. Iphone 4s 16GB Ismart 200 met 218 bijbetalen ipv de 229 die je bij Tmobile moet betalen.
Status: Verzonden
Besteld: 21 okt 17:30 orderbevestiging binnen, meen ook "laat" op de dag besteld te hebben
Wat: 64GB wit
Wordt morgen hopelijk geleverd door UPS, zal wel goed komen. Hele dag thuis ook! Woopdiedoo. Blij dat ik bij Central Point geannuleerd heb, was hij ook nog eens duurder. Wel goed zo dus!
Besteld: 21 okt 17:30 orderbevestiging binnen, meen ook "laat" op de dag besteld te hebben
Wordt morgen hopelijk geleverd door UPS, zal wel goed komen. Hele dag thuis ook! Woopdiedoo. Blij dat ik bij Central Point geannuleerd heb, was hij ook nog eens duurder. Wel goed zo dus!
Verwijderd
Gisteren een 4s 16GB ZW besteld bij Phonehouse met groupon. Nog niks gehoord en waarschijnlijk zal het een tijdje duren.
Ben benieuwd als ik nu via Apple.nl bestel hoe lang het dan gaat duren. Ik hoop deze week nog ergens in een winkel te kunnen kopen en anders ga ik uitwijken naar het web. Wil het zelfde model als jij...orange.x schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:59:
Zijn er al mensen die bij Apple een zwarte 32 GB hebben besteld en de order op "verzonden" hebben staan? Wat ik hier lees zijn veel 16 GB's, hoop dat er in de voorraad die ze nu opsturen ook 32 GB toestellen zitten..
PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput
Krijg je trouwens een mailtje van Apple bij een statusverandering, of kijken jullie telkens op de site?
PSN: Sluuz
Verwijderd
Je krijgt enkel een mail als je bestelling verzonden isSluuz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:10:
Krijg je trouwens een mailtje van Apple bij een statusverandering, of kijken jullie telkens op de site?
De mijne is verzonden, Zwarte 4S 32GB (besteld op 21-10 10:00)mddd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:09:
Zijn er al mensen die bij Apple een zwarte 32 GB hebben besteld en de order op "verzonden" hebben staan? Wat ik hier lees zijn veel 16 GB's, hoop dat er in de voorraad die ze nu opsturen ook 32 GB toestellen zitten..
Je krijgt een mailtje van Apple zodra die verzonden is;-)
Heeft iedereen betaalt met CC hier? Heb mijne op de 21e rond 23.00 uur besteld via overboeking. Dinsdag 25 heb ik een bevestiging van mijn betaling gekregen.
Sindsdien is de status nog onveranderd
Sindsdien is de status nog onveranderd
Verwijderd
mensen gaan eens kijken op studentmobiel.nl.
Vandaag besteld, morgen in huis. Ze hebben de zwarte gewoon op voorraad.
En voor prijzen die zeer acceptabel zijn....!!!!
Doe er je voordeel mee...!!!
Nee, betaald met overboeking. Besteld op 21 oktober omstreeks 11:20, orderbevestiging op maandag 24 oktober in de morgen. Tot op heden is de status onveranderd :<
Overboeking gaat pas daadwerkelijk in verwerking als geld overgedragen is aan Apple. Zit bijna altijd minimaal een dag tussen overboeken en in verwerking nemen van je order.
Verwijderd
Nu kan ik bij bij orderstatus niet meer kijken hoe de staus is, dit kon voor 12.00u wel nog nu lukt het niet meer! Hebben anderen dit probleem ook?
Verwijderd
Gister binnen gekregen! wat een top ding! Mijn 3gs verkocht voor 175 euro!
Had eigenlijk de 32gb willen halen.
Bestel datum:21 oktober
Model: White 16gb
Had eigenlijk de 32gb willen halen.
Bestel datum:21 oktober
Model: White 16gb
kan nou niet eens meer mijn vf orderstatus inzien
Er is iets mis gegaan:
???retention.technicalError???
Er is iets mis gegaan:
Van het kastje naar de muur lopen...
JaVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:26:
Nu kan ik bij bij orderstatus niet meer kijken hoe de staus is, dit kon voor 12.00u wel nog nu lukt het niet meer! Hebben anderen dit probleem ook?
Ik ook. VF Site ligt er blijkbaar uit.DancePlaza schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:39:
kan nou niet eens meer mijn vf orderstatus inzien
Er is iets mis gegaan:
Of alsnog geannuleerdVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:42:
Of betekent dit dat ze verstuurd zijn? ;-)
Bij Apple zelf besteld?orange.x schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:59:
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ik zie het in ieder geval als een teken van progress
[ Voor 57% gewijzigd door DRvDijk op 02-11-2011 15:03 . Reden: quote toevoegen ]
Mijn order status bij de Apple Store staat nu ook op 'Verzonden' (geen mail van gehad overigens). Wel een keurige persoonlijke mail van een Apple medewerker die ik vrijdag aan de lijn kreeg en die mij zelfs nog een compensatie heeft aangeboden.
Nu hopelijk morgen de iPhone (4S 32GB zwart) in ontvangst kunnen nemen!
Ik moet zeggen: uitstekende service door Apple! Ben zeer tevreden.
Jaap
Verwijderd
Op 28-10 bij VF telefonisch verlengd, met 32GB zwart, zojuist order bevestiging gekregen. Abonnement is vanaf vandaag blijkbaar al ingegaan, nu de telefoon nog.. Op een oude Nokia heb je niet echt iets aan je iPhone Smart55.
Verwijderd
Wat voor een compensatie dan?J.apiooo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:05:
Mijn order status bij de Apple Store staat nu ook op 'Verzonden' (geen mail van gehad overigens). Wel een keurige persoonlijke mail van een Apple medewerker die ik vrijdag aan de lijn kreeg en die mij zelfs nog een compensatie heeft aangeboden.
Ik heb nog een contract liggen, dat als ik hem onderteken dan heb ik hem wel binnen enkele dagen ipv KPN. Contract is nog met een oude Vodafone Iphone 275 abbo, 275min/550sms en 1gb 7,2mb internet voor 39,50.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:17:
Maar goed dit kan niet op tegen mijn KPN 350min/350sms 1gb 14,4mb internet voor 40 euro pm.
Dilemma's ...
Hij is binnen!!! iPhone 4S 16GB black. Besteld op 21 oktober bij phonehouse.nl
Succes allemaal!
Succes allemaal!
Nou vertel dan maar is hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
Verzonden en tracking nummer gekregen, hij word morgen geleverd 
Wanneer zou je daarvoor in aanmerking komen dan
Afgelopen vrijdag bij Apple.nl klantenservice gevraagd naar de situatie: hoe kan het dat er bij verschillende winkels al iPhones werden uitgeleverd, terwijl ik nog moest wachten na rechtstreeks bij Apple notabene een voorbestelling te hebben gedaan? Dat vond ik namelijk niet logisch.rbrouwers123 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:14:
[...]
Nou vertel dan maar is hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
Daar dus naar gevraagd, zonder verder druk te zetten. Ze begrepen mijn frustratie klaarblijkelijk en wilden daar heel graag wat aan doen... daar was ik op mijn beurt weer heel blij mee
Kreeg net nog een persoonlijk mailtje van de Apple medewerker: "Ik hoop dat u tevreden bent over de service die ik u geboden heb" -> Jazeker! Apple klantenservice:
Ergo: mensen op een normale manier aanspreken op de situatie loont wel eens.
Jaap
Los iig niet, 4S 16Gb zwart -> 629 eur.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:17:

Ik heb hem op 21 okt besteld in de Apple store voor 599, net een mailtje hij wordt morgen geleverd
Vodafone website is weer up, maar helaas nog steeds Cancelled
Verwijderd
Als je de bestelling met een creditcard betaalt is die dan automatisch 180 dagen verzekerd?
Of was dat ooit eens eenmaal.
Of was dat ooit eens eenmaal.
Dat is volgens mij afhankelijk van de voorwaarden van je creditcardmaatschappij? Tenminste, in die voorwaarden heb ik ooit iets gelezen over aankoopverzekeringen.
Hangt af van wie je CC is? Bij mij is de CC wel 180 dagen verzekerd.
Verwijderd
Mijn iPhone (32GB Wit) heeft nog steeds de volgende status:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Besteld bij Apple op de 21ste s'ochtends.
Ik heb hem nu en mailtje gestuurd - even kijken wat gebeurt.
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Besteld bij Apple op de 21ste s'ochtends.
Ik heb hem nu en mailtje gestuurd - even kijken wat gebeurt.
Ook mijn Witte 64 GB is inmiddels verstuurd (besteld Apple Online, vr. 21 okt. om 13:15). Wordt ook via TNT verzonden, verwachte afleverdatum is morgen (3 nov.). Eindelijk!
Gisterochtend al de sms van Vodafone gehad dat mijn nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd door vorige provider (tmob), maar status van order staat nog steeds op 'Aanvraag Nummerbehoud'.
Iemand een idee hoe lang dat zou moeten duren ?
Iemand een idee hoe lang dat zou moeten duren ?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Mijn trackingsnummer is veranderd. Nu wel leesbaar door UPS website!
Verwijderd
UPS heeft hem wrs nu net pas opgepikt?
Shiiit man, de bel ging, kijk door t raam naar buiten.. Zie ik het bestelbusje van de pakjesman. Helaas geen iPhone
Ik ga tóch wachten op Apple.. Stom eigenlijk ook..
Shiiit man, de bel ging, kijk door t raam naar buiten.. Zie ik het bestelbusje van de pakjesman. Helaas geen iPhone
Ik ga tóch wachten op Apple.. Stom eigenlijk ook..
Net door Vodafone Online blij gemaakt met een dooie mus. Ik kon Dynafix bellen om een leverafspraak te maken. Maar die wisten te melden dat ik toch echt per email op de hoogte wordt gebracht als ik een afspraak kan maken met TNT.
Interessante informatie die ik kreeg was dat er dagelijks zendingen binnen komen bij VF. Aangezien de ordernummers die geleverd gaan worden (volgens dit topic) dicht bij mijn ordernummer liggen (306775xxx), zou het zomaar kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld (over)morgen aan de beurt ben.
Hoewel mijn orderstatus op My Vodafone nog steeds "Magazijn: Cancelled" is, is deze bij Vodafone Online zelf weer normaal. Dus die aanpassing is daar al wel doorgevoerd.
Interessante informatie die ik kreeg was dat er dagelijks zendingen binnen komen bij VF. Aangezien de ordernummers die geleverd gaan worden (volgens dit topic) dicht bij mijn ordernummer liggen (306775xxx), zou het zomaar kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld (over)morgen aan de beurt ben.
Hoewel mijn orderstatus op My Vodafone nog steeds "Magazijn: Cancelled" is, is deze bij Vodafone Online zelf weer normaal. Dus die aanpassing is daar al wel doorgevoerd.
Op welke websites controleer jij de statussen dan? Ik gebruik slechts deze website. Of heb je toevallig met abonnement/verlenging besteld?Tackleberry schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:00:
Net door Vodafone Online blij gemaakt met een dooie mus. Ik kon Dynafix bellen om een leverafspraak te maken. Maar die wisten te melden dat ik toch echt per email op de hoogte wordt gebracht als ik een afspraak kan maken met TNT.
Nou ik heb net even gebeld.J.apiooo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:28:
[...]
Afgelopen vrijdag bij Apple.nl klantenservice gevraagd naar de situatie: hoe kan het dat er bij verschillende winkels al iPhones werden uitgeleverd, terwijl ik nog moest wachten na rechtstreeks bij Apple notabene een voorbestelling te hebben gedaan? Dat vond ik namelijk niet logisch.
Daar dus naar gevraagd, zonder verder druk te zetten. Ze begrepen mijn frustratie klaarblijkelijk en wilden daar heel graag wat aan doen... daar was ik op mijn beurt weer heel blij mee
Kreeg net nog een persoonlijk mailtje van de Apple medewerker: "Ik hoop dat u tevreden bent over de service die ik u geboden heb" -> Jazeker! Apple klantenservice:
Ergo: mensen op een normale manier aanspreken op de situatie loont wel eens.
"Je kunt de status op de order pagina bekijken, en ik zie eigenlijk net zoveel als u meneer. Uw artikelen worden verwerkt, en voor de rest weet ik dat er vandaag iPhones worden verstuurd die vrijdag 21 oktober zijn besteld, dus misschien zit u daar wel tussen"
Op de vraag waarom T-mobile en Vodafone klanten hun telefoon vrijdag al in huis hadden zei de medewerker mij het volgende:
"Die bedrijven hebben de iPhones geimporteerd uit het buitenland en konden zo dus de iPhone zo vroeg al versturen."
Niets geen vergoeding of excuses of medeleven... De laatste keer inderdaad dat ik iets via de Apple store online bestel...
edit: heb btw gewoon op een normale manier gevraagd wat de status van de bestelling is en waarom T-mobile en Vodafone klanten hun telefoon al sinds afgelopen vrijdag in huis hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Soepstengel op 02-11-2011 16:20 ]
Bij mij staat er dit:Tackleberry schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:00:
Orderstatus:
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 02-11-2011 10:35:59
Meer info:
Niet beschikbaar
Sig
Net een 4S 16GB Black gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Alexandrium.
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Voor hoeveel?kraades schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:28:
Het is toch nog geen 7 november? De indicatie bij bestelling was 7 november als maximum... Nog geen enkele reden voor enige vergoedingSoepstengel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:18:
[...]
Niets geen vergoeding of excuses of medeleven... De laatste keer inderdaad dat ik iets via de Apple store online bestel...

Nog altijd geen bericht van Apple 
Apple status online geeft aan 1-8 November, ik hoop eigenlijk stiekem dat ik hem vrijdag/zaterdag ontvangen mag ivm vrij weekend
Apple status online geeft aan 1-8 November, ik hoop eigenlijk stiekem dat ik hem vrijdag/zaterdag ontvangen mag ivm vrij weekend
[ Voor 59% gewijzigd door Thalaron op 02-11-2011 21:05 . Reden: ZAGG shield verkocht ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wel ietsje duurder dan mogelijk is nl. 620 euro.
De 32GB en 64GB zouden vanmiddag nog binnenkomen...
👉🏻 Blog 👈🏻
Hier Media Markt Zwolle, 16gb zwart 599,- de witte hadden ze nog liggen, de bevoorrading was erg goed zei de verkoper, morgen scheen krijgen ze weer binnen. ik had net de laatste van de vele om 3uur vanmiddag.
T-mobile of VF of SIZZVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:46:
Iemand enig idee wat een 4s 16GB met 1 jaar abonnement kost bij de MM?
Ah ok, scheelt 2 tientjes. Nou ja, ik was al blij (en verbaasd) dat ze 'm zo hadden...
👉🏻 Blog 👈🏻
vandaag mijn tmobile verlengd met een i4s 32gb,
morgen wordt hij bezorgd
overigens weet ik van 2 webwinkels dat hij op voorraad is:
studentmobiel en unitedconsumers
morgen wordt hij bezorgd
Vandaag ook verlengd met 1 jaarrandje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:00:
vandaag mijn tmobile verlengd met een i4s 32gb,
morgen wordt hij bezorgd
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Zie dat T-Mobile snel is met leveren. Blijkbaar hebben hun echt heel veel meer toestellen gekregen dan de andere providers. Met het netwerk zijn ze alleen wat minder snel. Dan wacht ik dus liever even. Heb nu nog een extra reservering bij Vodafone geplaatst. Kijken wie er eerder iets laat horen. Hi of Vodafone.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
is per kaart anders.YoGi_Berra schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:46:
Hangt af van wie je CC is? Bij mij is de CC wel 180 dagen verzekerd.
Klopt bij mijn visa heb ik voor 8 euro per jaar 365 dagen volledige verzekering. Diefstal, schade en verlies.
Verwijderd
Na het bellen naar The Phone House, omdat ik nog geen bericht gekregen had over de levering van mijn toestel (besteld op 23e) werd verteld dat ik een afspraak kon maken met AMP Logistics. Meteen gebeld en een voorkeursafspraak gemaakt voor vrijdag. T-mobile moet de afspraak alleen nog goedkeuren
Yes ik heb de verzendbevestiging binnen van mijn vodafone "truuk" bestelling:
Geachte heer/mevrouw laurens0619,
Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op donderdag 3 november 2011 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:
Geachte heer/mevrouw laurens0619,
Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op donderdag 3 november 2011 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres:
CISSP! Drop your encryption keys!
Nee, maar het is op zijn minst erg raar dat andere winkels iPhones al lang aan het leveren zijn en dat het bij Apple zelf zo lang moet duren. De indicatie geeft wel aan dat 7 november de max is, en dat snap ik ook wel, maar het is toch meer dan logisch dat klanten niet tevreden zijn op deze manier?BloodDragon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:31:
[...]
Het is toch nog geen 7 november? De indicatie bij bestelling was 7 november als maximum... Nog geen enkele reden voor enige vergoeding
edit: mijn status is inmiddels ook veranderd naar zending wordt voorbereid gelukkig.
[ Voor 7% gewijzigd door Soepstengel op 02-11-2011 17:33 ]
laurens0619;
Wanneer is jou status veranderd naar registered op de vodafone pagina? Ik heb namelijk nog geen mail ontvangen.
Wanneer is jou status veranderd naar registered op de vodafone pagina? Ik heb namelijk nog geen mail ontvangen.
Vanochtend was er nog niets veranderd. Net opnieuw even gekeken, en mijn bestelling staat nu op "Verzending wordt voorbereid".
Ben benieuwd, ik hoop dat vrijdag gaat lukken...
Ben benieuwd, ik hoop dat vrijdag gaat lukken...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Tegelijk met de rest hierScidd0w schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:32:
laurens0619;
CISSP! Drop your encryption keys!
Verwijderd
VF Truc Update
Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: 3STQ********
De bestelling wordt twee keer door TNT Post aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Daarna wordt het pakket bij het postkantoor afgeleverd.
U ontvangt van TNT Post bericht bij welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen. Indien u onder rembours heeft besteld, dient u de bestelling aan de deur of op het postkantoor te betalen.
Weet iemand ik dit pakketje alleen kan aannemen of dat een huisgenoot het ook kan aannemen?
Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: 3STQ********
De bestelling wordt twee keer door TNT Post aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Daarna wordt het pakket bij het postkantoor afgeleverd.
U ontvangt van TNT Post bericht bij welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen. Indien u onder rembours heeft besteld, dient u de bestelling aan de deur of op het postkantoor te betalen.
Weet iemand ik dit pakketje alleen kan aannemen of dat een huisgenoot het ook kan aannemen?
Heb inmiddels dit staan bij mijn UPS 1Z code (bestelling via Apple zelf):
kan iemand dat bevestigen? En tot hoelaat leveren ze uiterlijk?
edit: ook frustrerend dat het pakket gewoon al in mijn woonplaats aanwezig is
Ik herinner me vaag van mijn vorige bestelling via Apple en UPS (MacBook Pro) dat er 's ochtends bij komt te staan hoelaat ik de koerier kan verwachten. Of dat verzin ik nuGeplande aflevering:
Donderdag, 03/11/2011, Voor het einde van de dag
edit: ook frustrerend dat het pakket gewoon al in mijn woonplaats aanwezig is
[ Voor 9% gewijzigd door jelle. op 02-11-2011 17:52 ]
Yes de status van mijn Hi verlenging is verandert naar: Order in pickfase
Ook heb ik een T&T nummer gekregen.
Op T&T is de zending nog niet te vinden, maar lijkt erop dat hij er aan zit te komen!
Ook heb ik een T&T nummer gekregen.
Op T&T is de zending nog niet te vinden, maar lijkt erop dat hij er aan zit te komen!
Inmiddels ook verzendbevestiging ontvangen van Vodafone toestel met de "truc":
Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: xxxxxxxxxxxxxxxx en uw postcode.
Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: xxxxxxxxxxxxxxxx en uw postcode.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Mijn iPhone word verzonden via TNT naar Nederland, Zuid-Holland 
Niet exclusief UPS in Nederland dus...
Edit: via Apple Online
Niet exclusief UPS in Nederland dus...
Edit: via Apple Online
[ Voor 10% gewijzigd door Grootstyr op 02-11-2011 18:40 ]
Wat was je de ordernummer bij VF?BlackR schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:40:
Inmiddels ook verzendbevestiging ontvangen van Vodafone toestel met de "truc":
Ben ook wel benieuwd.. Ik heb nog niks ontvangen..

Ordernummer 306736xxx besteld om 01:09 op 21-okt..

306737Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:09:
[...]
Ben ook wel benieuwd.. Ik heb nog niks ontvangen..
Ordernummer 306736xxx besteld om 01:09 op 21-okt..
1:20 besteld, 32gb zwart.
Nieuwe status update;
Besteld: 23 oktober
Wat: Iphone 4s black 16 gb
Waar: Apple.nl
Status; verzending wordt voorbereid
Mejor así
Damn!

Enige verschil zou kunnen zijn dat je prepaid pakket of abbo erbij hebt..? Ik heb gewoon los toestel met truc..
Edit: en ik heb een 16GB zwart besteld..dat scheelt dan blijkbaar ook..
[ Voor 8% gewijzigd door Joostdz op 02-11-2011 19:18 ]
Vaag, mijn bestelling staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt". 21 oktober besteld 2x iPhone 4s 16GB Black. Naja we houden de hoop maar
Is jullie status nog verandert nadat je registered hebt bereikt?
Hmmm, begin nu te twijfelen of ik hem morgen krijg aangezien ik helemaal geen bevestiging heb gehad. Krijg de neiging om mijn order te annuleren en naar een andere provider te gaan...
Ik neig er naar morgen richting mediamarkt te gaan las ergens hier dat daar wel wat binnen was gekomen...
Zeker als Apple vanaaf mijn status niet wijzigt...
Zeker als Apple vanaaf mijn status niet wijzigt...
Heb je met CC betaald? Twee dagen eerder besteld (via bankoverschrijving) maar hij staat nog steeds op dezelfde statusGarcia10 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:15:
Nieuwe status update;

Besteld: 26e via phonehouse
Provider: t-mobile
Abo: verlenging
Leverdatum: afspraak staat gepland voor vrijdag.
Wordt geleverd door AMP logistics
Kan niet wachten tot vrijdag!!
Provider: t-mobile
Abo: verlenging
Leverdatum: afspraak staat gepland voor vrijdag.
Wordt geleverd door AMP logistics
Kan niet wachten tot vrijdag!!
Inderdaad, met CC betaald.iRinze schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:44:
[...]
Heb je met CC betaald? Twee dagen eerder besteld (via bankoverschrijving) maar hij staat nog steeds op dezelfde status
Mejor así
Verwijderd
Ik heb hem vandaag om 4 uur ontvangen. Er is ook een sim bijgeleverd. Probleem is dat deze niet werkt? Geen service iig.. moet ik iets doen dan??? Andere (oude) sim werkt nog steeds...
Welke provider?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:58:
Ik heb hem vandaag om 4 uur ontvangen. Er is ook een sim bijgeleverd. Probleem is dat deze niet werkt? Geen service iig.. moet ik iets doen dan??? Andere (oude) sim werkt nog steeds...
Bij t-mobile moet je hun ff bellen en dan zetten ze de sim om.
Heb je btw al een micro sim? Anders zou ik gewoon die andere houden
En hadden ze er nog meer liggen?kraades schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:28:
Die 16GB heb je op wel meerdere plaatsen. Vanmiddag bij alle telefoonwinkels in Den Bosch langs geweest. Nee meneer, we hebben alleen de 16GB op voorraad. Sommige hadden nog niet eens de 32/64GB binnen gehad, de ander maar een paar.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Nee, vodafone.. en die zijn 4 minuten geleden geslotenmpfan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:00:
[...]
Welke provider?
Bij t-mobile moet je hun ff bellen en dan zetten ze de sim om.
Heb je btw al een micro sim? Anders zou ik gewoon die andere houden
Ben ik benieuwd of er idd bij de media markt smiddags meer is binnen gekomen!Froggle schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:04:
Die 16GB heb je op wel meerdere plaatsen. Vanmiddag bij alle telefoonwinkels in Den Bosch langs geweest. Nee meneer, we hebben alleen de 16GB op voorraad. Sommige hadden nog niet eens de 32/64GB binnen gehad, de ander maar een paar.
(32/64 gig)
Nee gewoon los met truc, geen abbo of prepaid(hoewel dat er wel staat in de mail, lol).Joostdz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:18:
[...]
Damn!Dan zou je toch verwachten dat die van mij ook inmiddels onderweg is..
![]()
Enige verschil zou kunnen zijn dat je prepaid pakket of abbo erbij hebt..? Ik heb gewoon los toestel met truc..
Edit: en ik heb een 16GB zwart besteld..dat scheelt dan blijkbaar ook..
Ik denk dat het idd komt omdat jij een 16gb heb besteld, zijn denk ik populairder dan de 32gb variant.
orderstatus nog steeds hetzelfde:
Orderstatus:
Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 31-10-2011 20:35:10
Meer info:
Niet beschikbaar
Dit topic is gesloten.