Als je je app en systeem updatet naar versie 11.1 (voor Beta heb ik geen idee), komt 'ie standaard in je lijst te staan, vergelijkbaar met TuneIn. Daarmee is er nu ook de optie (weet eigenlijk niet of die er al was) om TuneIn te verwijderen.
Ik ben meteen maar begonnen met het vervangen van m'n TuneIn "presets" door Sonos Radio, vind het idee van een "native" Sonos service voor radio wel fijn.
Karweitje hoor, de zoekfunctie werkt (nog) niet voor Sonos Radio (foutje bedankt, zat verkeerd te kijken), en de stations staan gegroepeerd op Provincie > Stad of "Anders". In de provincies natuurlijk alleen maar Radio de Blauwe Tegel en dergelijke, niet zoals bij TuneIn ook de landelijke zenders die voor die regio van toepassing zijn. De lijst "Anders" is een grote vergaarbak waarin je dan ook de landelijke zenders kunt terugvinden.
Ben alleen nog op zoek naar Radio 10 en Qmusic, daarvan zie ik vooralsnog alleen themakanelen. nu dus wel
Benieuwd naar de aangekondigde "curated content" want daar is vooralsnog niks van te zien vanwege rechten.
Zit je echt actief in een beta programma en draai je een beta versie van de app? Of heb je je ooit (zoals ik) aangemeld voor dat beta-platform? Daar heb ik namelijk nog nooit wat van gehoord buiten een verzoek om mee te doen aan een beta waar ik niet op zat te wachten (Alexa-gerelateerd).
[
Voor 21% gewijzigd door
Sjoop1985 op 21-04-2020 22:31
. Reden: Correctie ]