Werkt inderdaad goed. En je kunt ze ook als widget gebruiken, dus zonder je scherm te unlocken.
Ik heb "opdrachten" nooit lekker werkend gekregen. Ik moet mij hier toch eens in gaan verdiepen.. Dit ziet er leuk uit.Ronvgs schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:31:
Vandaag was er een mooie update voor de IOS gebruikers.
Eindelijk ondersteuning voor opdrachten.
[Afbeelding]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
waar vind ik dit ? zie geen opdrachtenRallye schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 07:18:
Werkt inderdaad goed. En je kunt ze ook als widget gebruiken, dus zonder je scherm te unlocken.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes. Dit topic is ook niet bedoeld voor aankoopadvies. Daarvoor moet je zijn in Beeld en geluid koopadvies.
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes. Dit topic is ook niet bedoeld voor aankoopadvies. Daarvoor moet je zijn in Beeld en geluid koopadvies.