Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 71 ... 199 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Woolfy681 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:41:
Nou zojuist de knoop door gehakt en voor de Sonos Beam gegaan en direct besteld voor 399.
Morgen dan eindelijk minder kabels en meer ruimte.
Later nog een sub er bij als deze ergens met korting te krijgen is.
Ik wil de beam ook graag maar wacht nog maar even tot black friday! Wie weet scheelt het nog :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
DennusB schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:51:
[...]

Ik wil de beam ook graag maar wacht nog maar even tot black friday! Wie weet scheelt het nog :)
Ik verwacht niet dat hij ver onder de 399 gaat komen misschien een paar tientjes, maar daar kan ik mee leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:00
DennusB schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:51:
[...]

Als je bij HIFI-klubben aanschaft, heb je 60 dagen laagste prijs garantie.
Dan krijg je na 60 dagen bericht dat die elders goedkoper is geweest en krijg je voor het verschil een tegoedbon.
Heb ik zelf gehad met m'n Playbar. Zonder dat ik door had dat die elders goedkoper is geweest kreeg ik na 60 dagen een mail dat die elders goedkoper is geweest met een tegoedbon van 34,60 ofzo.
Dat mooi gebruikt inc een aanbieding om twee play:1's erbij te halen.
renegrunn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:49:
[...]

De Sub gaat wel een verschil maken. Als je die Beam eerst alleen gebruikt zul je waarschijnlijk al wel enthousiast worden, totdat je de Beam hoort icm een Sub ;)
Ik vond de twee play:1's al een groot verschil geven.
Het geluid werd dieper en naar mijn gevoel ook meer bass. Maar dat zou ook kunnen omdat deze op de bank zelf staan waardoor je de bass meer voelt.

De sub gaat er hier overigens ook wel ooit in huis komen.
Maar voor nu vind ik het surround nog wel helemaal prima.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:07
Flix20 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:07:
Ik vond de twee play:1's al een groot verschil geven.
Het geluid werd dieper en naar mijn gevoel ook meer bass. Maar dat zou ook kunnen omdat deze op de bank zelf staan waardoor je de bass meer voelt.

De sub gaat er hier overigens ook wel ooit in huis komen.
Maar voor nu vind ik het surround nog wel helemaal prima.
Geloof ik direct. Maar wij wilden geen surround, dus is voor ons de beam+sub de ideale samenstelling, en precies wat ik naar zocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
De Beam is geinstalleerd en moet zeggen het geluid is verbazingwekkend goed.
Had wat lag met de tv met spdif, maar dit was vanuit de tv goed aan te passen en de app werkt ook goed als je radio wil luisteren.

tot nu toe zeer te vreden met de Beam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:43
De play 1s zijn nu voor 306€ voor 2 stuks te verkrijgen bij 50Five, ik twijfel alleen nog of ik niet zal wachten tot black friday...als ik de pricewatch kijk weet ik alleen niet of ze nog lager gaan tegen die tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Ik heb vandaag een 5, 3 en 1 gekocht.

Ik weet inmiddels hoe ik groepen kan maken. Is het ook mogelijk meerdere groepsconfiguraties te maken?

- keuken
- badkamer
- woonkamer
- woonkamer+keuken

Of moet ik gewoon steeds de groep editten via de SONOS app?

[ Voor 13% gewijzigd door havana op 10-11-2018 15:55 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:51
havana schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 15:55:
. Is het ook mogelijk meerdere groepsconfiguraties te maken?
...
nee, je moet dat steeds aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Edit*, heb mijn antwoord al gevonden in het topic

[ Voor 94% gewijzigd door keanu_ op 10-11-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
commentator schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:44:
[...]

nee, je moet dat steeds aanpassen
Dank.

Zijn er behalve het kunnen aanpassen van groepen nog meer voordelen van het gebruik van de Sonos app ten opzichte van de Spotify app zelf?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
Woolfy681 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:51:
De Beam is geinstalleerd en moet zeggen het geluid is verbazingwekkend goed.
Had wat lag met de tv met spdif, maar dit was vanuit de tv goed aan te passen en de app werkt ook goed als je radio wil luisteren.

tot nu toe zeer te vreden met de Beam.
Je hebt geen ARC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-NL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-07 16:23
havana schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 15:55:
Ik heb vandaag een 5, 3 en 1 gekocht.

Ik weet inmiddels hoe ik groepen kan maken. Is het ook mogelijk meerdere groepsconfiguraties te maken?

- keuken
- badkamer
- woonkamer
- woonkamer+keuken

Volgens mij zou dit mogelijk moeten zijn met de SonoSequencr app op iOS.

Zelf vind ik het nog steeds ongelofelijk dat je binnen de Sonos app geen room/groep configuraties kan maken voor de verschillende activiteiten. Dit zou de Sonos app ook automatisch dan kunnen activeren.

Stel je kijkt tv, dan wil ik de Beam en de twee One’s voor surroundgeluid geconfigureerd hebben. Maar wil ik nou gewoon radio luisteren in de woonkamer, dan moeten alle speakers meedoen (ook in de keuken).. dat zijn er dan 7 en de beam.

Ik moet mij nog verdiepen in die SonoSequencr app. Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Nee mijn tv heeft nog geen ARC hij is nu bijna 10 jaar oud. Staat wel op de nominatie om vervangen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 08:41
Voor mij maakt het niet echt veel meer uit gezien ik mijn aankoop al gemaakt heb, maar uit enkele mails met een vrij grote elektro-keten kan ik opmaken dat er op black friday weer een sonos actie gehouden wordt. Wie twijfelt om te kopen kan dus misschien beter nog iets wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 08:45
modelstudent schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:08:
Voor mij maakt het niet echt veel meer uit gezien ik mijn aankoop al gemaakt heb, maar uit enkele mails met een vrij grote elektro-keten kan ik opmaken dat er op black friday weer een sonos actie gehouden wordt. Wie twijfelt om te kopen kan dus misschien beter nog iets wachten..
Mooi, dat is ook waar ik op hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27
Mark-NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:17:
[...]

Volgens mij zou dit mogelijk moeten zijn met de SonoSequencr app op iOS.

Zelf vind ik het nog steeds ongelofelijk dat je binnen de Sonos app geen room/groep configuraties kan maken voor de verschillende activiteiten. Dit zou de Sonos app ook automatisch dan kunnen activeren.

Stel je kijkt tv, dan wil ik de Beam en de twee One’s voor surroundgeluid geconfigureerd hebben. Maar wil ik nou gewoon radio luisteren in de woonkamer, dan moeten alle speakers meedoen (ook in de keuken).. dat zijn er dan 7 en de beam.

Ik moet mij nog verdiepen in die SonoSequencr app. Iemand hier al ervaring mee?
Maar dat is toch geen moeilijk actie? Je maakt 2 groepen, keuken en woonkamer.. Wanneer je de radio aanzet kies je voor keuken of woonkamer, en daarna druk je op groep toevoegen, of: ' overal spelen' als dit al je groepen zijn.

Zoveel moeite is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-NL
The Inquisitor schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:45:
[...]

Maar dat is toch geen moeilijk actie? Je maakt 2 groepen, keuken en woonkamer.. Wanneer je de radio aanzet kies je voor keuken of woonkamer, en daarna druk je op groep toevoegen, of: ' overal spelen' als dit al je groepen zijn.

Zoveel moeite is dat toch niet?
Zie ik wat over het hoofd in de Sonos app mogelijkheden? Ja, ik kan mijn speakers benoemen bijvoorbeeld: TV (de Beam), Woonkamer voor (de twee Sonos One naast de Beam), woonkamer achter (twee Sonos One achter de bank), Erker (Sonos Play1 in de erker van de woonkamer) en Tafel (Sonos One achterkamer bij de tafel). Nu groepeer ik ze allemaal bij luisteren naar de radio/muziek. Ik haal ze allemaal weer uit de groep als ik alleen TV wil gebruiken via de Beam. Dus vrij omslachtig..

Maar als jij zegt dat ik groepen kan maken voor bijvoorbeeld “Woonkamer TV” en “Woonkamer Alles”, met daarin steeds de juiste speakers, dan hoor ik graag van jou hoe ik dat kan doen.

Die app die ik eerder noemde zou dat moeten kunnen, zelfs als widget. Dus je drukt op een toets en alle benodigde speakers worden automatisch gegroepeerd. Nou zou het nog mooi zijn als dat automatisch kon naar gelang welke activiteit je kiest binnen Sonos. Dus TV kijken, of alleen muziek luisteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Mark-NL op 12-11-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die functionaliteit bestaat bij mijn weten ook niet. Feitelijk vraag je om het bewaren van verschillende configuraties van groepen. Dat zou ik ook toejuichen aangezien ik de ene keer alleen de badkamer aan wil hebben en soms ook de slaapkamer en zolder erbij. Steeds als ik gedoucht heb moet vriendinlief weer de zolder erbij klikken en andersom. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 09:32
Mark-NL schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:16:
[...]

Zie ik wat over het hoofd in de Sonos app mogelijkheden? Ja, ik kan mijn speakers benoemen bijvoorbeeld: TV (de Beam), Woonkamer voor (de twee Sonos One naast de Beam), woonkamer achter (twee Sonos One achter de bank), Erker (Sonos Play1 in de erker van de woonkamer) en Tafel (Sonos One achterkamer bij de tafel). Nu groepeer ik ze allemaal bij luisteren naar de radio/muziek. Ik haal ze allemaal weer uit de groep als ik alleen TV wil gebruiken via de Beam. Dus vrij omslachtig..

Maar als jij zegt dat ik groepen kan maken voor bijvoorbeeld “Woonkamer TV” en “Woonkamer Alles”, met daarin steeds de juiste speakers, dan hoor ik graag van jou hoe ik dat kan doen.

Die app die ik eerder noemde zou dat moeten kunnen, zelfs als widget. Dus je drukt op een toets en alle benodigde speakers worden automatisch gegroepeerd. Nou zou het nog mooi zijn als dat automatisch kon naar gelang welke activiteit je kiest binnen Sonos. Dus TV kijken, of alleen muziek luisteren.
Dat vind ik knap, ik kan wel in de SONOS app de 'Rooms' updaten, maar waar stel je naam van een speaker op zichzelf dan in?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
tcviper schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:09:
[...]

Dat vind ik knap, ik kan wel in de SONOS app de 'Rooms' updaten, maar waar stel je naam van een speaker op zichzelf dan in?
In de kamer instellingen van het instellingen menu kun je de Sonos apparaten een nieuwe naam geven.Om het voor jezelf overzichtelijker te maken welke speaker je gaat aansturen. Als je vijf play 1's hebt staan bijvoorbeeld is het wel zo handig om te weten welke speaker waar staat tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Linius schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:27:
[...]

In de kamer instellingen van het instellingen menu kun je de Sonos apparaten een nieuwe naam geven.Om het voor jezelf overzichtelijker te maken welke speaker je gaat aansturen. Als je vijf play 1's hebt staan bijvoorbeeld is het wel zo handig om te weten welke speaker waar staat tenslotte.
Dan blijft mijn vraag: Als ik naar Kamer instellingen gaan (Rooms) dan zie ik wel de Room Name die ik kan aanpassen maar zie het niet per speaker, of is dat pas als er meerdere speakers in een room zitten dat je die optie pas krijgt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

havana schreef op zondag 11 november 2018 @ 07:48:
[...]

Dank.

Zijn er behalve het kunnen aanpassen van groepen nog meer voordelen van het gebruik van de Sonos app ten opzichte van de Spotify app zelf?
Ik gebruik het favorieten scherm veel. Op je favorieten scherm kan van alles staan: een radiozender uit TuneIn, playlists uit Spotify, lokale afspeellijsten, maakt niet uit. Er staan bij ons bijv. een stuk of drie radiostreams in die we veel luisteren, en een paar veel gebruikte Spotify playlists, gewoon hetgeen je met 1 druk onder de duim bij de hand wilt hebben. Je hoeft dan niet zelf te schakelen tussen apps.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:33:
[...]

Ik gebruik het favorieten scherm veel. Op je favorieten scherm kan van alles staan: een radiozender uit TuneIn, playlists uit Spotify, lokale afspeellijsten, maakt niet uit. Er staan bij ons bijv. een stuk of drie radiostreams in die we veel luisteren, en een paar veel gebruikte Spotify playlists, gewoon hetgeen je met 1 druk onder de duim bij de hand wilt hebben. Je hoeft dan niet zelf te schakelen tussen apps.
Ja dat is echt super fijn, heb daar zelf combo gemaakt tussen paar radio stations, plex muziek, spotify en mixcloud :) Werkt heel lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Wij gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Nu heb ik een 5.0 set van Jamo staan met grote zuilen. Altijd heel blij geweest met het geluid. Alleen die zuilen vind ik best groot. We hebben nu een 'bios' kamer waar ze prima uit zicht staan. Zometeen staan ze in de 'algemene leefruimte' in zicht. Denk niet dat ik dat wil.

Nu komt de vraag: wie is er van surround speakers naar de sonos beam + play:1's gegaan en kan mij hun ervaring delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
Mark-NL schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:16:
[...]

Nee, dat kan niet. Maar dat is ook niet wat ik bedoel.

het is met Sonos ook helemaal niet de bedoeling om groepen te vormen en uit elkaar te trekken, en weer te vormen etc. Geef ze 1x een naam, en 1x een kamer (tenzij je ze fysiek verplaatst). En dan is het klaar.

Ga je radio luisteren? Kies een groep, druk op play, kies in de Sonos player voor add group, en kies bijv de keuken erbij. Wil je nu TV kijken? Dan hoef je alleen de muziek te stoppen, helemaal niet de groep uit elkaar te trekken, want Sonos schakelt automatisch over naar de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 12:28
Xecuter NL schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:06:

Nu komt de vraag: wie is er van surround speakers naar de sonos beam + play:1's gegaan en kan mij hun ervaring delen?
Ik heb sinds twee weken de Beam en twee Play 1's als opvolger van de Bose 321. Ik mis wel een beetje het trillen en dreunen van de basmodule bij films. Voor dagelijks muziek luisteren en tv kijken prima geluid. Heerlijk dat er geen kabels meer door de woonkamer lopen. Alexa om de tv aan- en uit te zetten is leuke bijvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-NL
The Inquisitor schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:44:
[...]

Nee, dat kan niet. Maar dat is ook niet wat ik bedoel.

Ga je radio luisteren? Kies een groep, druk op play, kies in de Sonos player voor add group, en kies bijv de keuken erbij. Wil je nu TV kijken? Dan hoef je alleen de muziek te stoppen, helemaal niet de groep uit elkaar te trekken, want Sonos schakelt automatisch over naar de TV.
En dat zou ik dus reuze handig vinden zonder extra handelingen. Ik ben al jaren Sonos gebruiker en sinds versie 8 van de app ben je je wild aan het klikken en scrollen in die app om dingen voor elkaar te krijgen. Alles hier in huis gaat automatisch (domotica) en bij Sonos blijf je klikken. Dus ik ga mij meer verdiepen in die SonoSequencr app, misschien dat er zaken geregeld kunnen worden met Apple Siri Shortcuts of IFTTT, om de dingen voor elkaar te krijgen die ik graag wil bereiken met Sonos. (Iemand ideeën of ervaringen met genoemde apps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Xecuter NL schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:06:
Wij gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Nu heb ik een 5.0 set van Jamo staan met grote zuilen. Altijd heel blij geweest met het geluid. Alleen die zuilen vind ik best groot. We hebben nu een 'bios' kamer waar ze prima uit zicht staan. Zometeen staan ze in de 'algemene leefruimte' in zicht. Denk niet dat ik dat wil.

Ik had 5.1 met 5 JBL speakertjes en een Pioneer Subwoofer aan mijn Onkyo TRX 525 receiver. Ik ben overgestapt naar de Beam met 2 x play 1 en tot nu toe ben ik zeer tevreden. Kanttekening daarbij is, dat jouw systeem denk ik toch al wat beter "klinkt" dan die van mij deed en dat geluid ook een persoonlijke smaak is.
Wat ik wel mis bij de Sonos t.o.v. de receiver, zijn de aansluitingen (6x hdmi, bluetooth bijvoorbeeld).
Wat ik prettig vind, is dat ik een heleboel bedrading kwijt ben, dat ik via de Sonos app makkelijker mijn muziek en televisie kan beheren en ook nog, dat ik nu ook tegen de Beam kan praten via Alexa, nu ik alles op de USA gezet heb, waardoor ik mijn Hue lampen, Harmony Hub, Robotstofzuiger, Toon, enzovoort spraakgestuurd kan aansturen.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 23-09 13:07
@Mark-NL Je hebt twee ones naast de beam staan? Waarom? Beam+2 extra speakers als rears (voor muziek op full zettin ipv ambient) en je dekt toch al wel aardig een kamer. Met sommige domotica (Home assistant, Homey) kan je ook automatisch groepen van sonos speakers maken.

@Medic112 Tijd voor een Sub? Die gaat lekker diep hoor!

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-NL
Tassadar32 schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:05:
@Mark-NL 1. Je hebt twee ones naast de beam staan? Waarom?
2. Met sommige domotica (Home assistant, Homey) kan je ook automatisch groepen van sonos speakers maken.
1. Ja is beetje overkill. De ones waren er voordat de beam nog leverbaar was. Ze staan nu met zijn 3-en op een rijtje. Wellicht gaan de ones naar boven als de badkamer verbouwd is volgend jaar.

2. Oh? Vertel, kan ik met een Homey per activiteit verschillende Sonos speakers groeperen? Ik dacht ooit een Homey te kopen, maar hoorde wisselende resultaten van dat ding en marktplaats staat er ook regelmatig vol mee. Als het zo’n goed ding is, dan denk ik altijd “warrom willen die mensen er alweer vanaf”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-NL
Net even vluchtig gespeeld met de SonoSequencr app op mijn iPhone. Het doet precies wat ik wil. Ik kan een activiteit aanmaken, bijvoorbeeld "Muziek Luisteren". Dan groepeert hij de speakers in de woonkamer/keuken die ik daarvoor wil gebruiken en start de muziek. Kies ik voor "TV kijken" dan pakt hij alleen de Beam en de speakers in de Keuken (en/of de speakers achter de bank als ik die in deze activiteit mee zou nemen) en dan hoor ik het geluid van de TV.

Je kan verschillende functies achter elkaar laten uitvoeren door maar 1 knop in te drukken. Vanuit de app of vanaf de Widget. Op Reddit staat info en screendumps hoe anderen het gebruiken,

De functies: (ook Apple Watch mogelijkheid)
Currently the following commands are available:
- Group/Ungroup
- Set Volume (absolute/relative/dynamic)
- Play/Pause/Stop
- Mute/Unmute
- Load a entry from your Sonos favorites to your player or your players list
- Load a entry from your TuneIn Radio Stations to your player or your players list
- Set a Sleep Timer (free configurable to seconds/minutes/hours)
- Set/clear your player´s list
- Set a Track number from your player´s list
- Set to analog input (if your Sonos device has one)
- Set your Playbar in TV mode
- Change Playmode (Repeat/Shuffle)
- Change Equalizer Settings (Treble/Bass)
- Change Balance
- Loudness On/Off
- Reset Equalizer settings
- Speech Enhancement (only Playbar)
- Night Mode (only Playbar)
- Trueplay On/Off (only supported devices)
- Create Stereo pair (only supported devices)
- Separate Stereo pair (only supported devices)
- Switch on/off already paired surround speaker
- Change the level of surround speaker (tv and music playback)
- Change playback-mode of surround speaker (Ambient/Full)
- Reset surround speaker settings to default
- Crossfade On/Off
- Switch Subwoofer On/Off
- Change Subwoofer level
- Change Audio Delay (only Playbar)
- HTTP Request
- Switch to App
- Create and delete alarms (with dynamic alarm time)
- Clear music source (no music in player, like after startup)

Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tassadar32
@Mark-NL Ja, Homey kan prima een paar sonos speakers aansturen en een paar z-wave devices. Een z-wave netwerk van 32 devices is echter veel te veel en dat trekt 'ie gewoon niet. Ook is de "stable" firmware de afgelopen jaren wel erg vaak onstabiel geweest. Die van mij is dus ook weer op marktplaats weg gegaan.

Home Assistant draai ik nu op mijn NAS/Server en die kan ook veel met Sonos speakers zoals bijvoorbeeld TTS notificaties afspelen (de wasmachine is klaar!).

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tassadar32 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:50:
@Mark-NL Ja, Homey kan prima een paar sonos speakers aansturen en een paar z-wave devices. Een z-wave netwerk van 32 devices is echter veel te veel en dat trekt 'ie gewoon niet.
offtopic:
Echt? Is dat al te veel? Als je een beetje vol op z-wave zit ga je toch al snel de twintig voorbij lijkt mij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Toevallig iemand die weet wat je kunt doen als er ca 1 seconde lag zitten tussen een Connect en Sonos One in dezelfde kamer? Connect is verbonden met receiver via Coaxial, maakt niet uit of ik Direct of andere modus kies op AVR. Krijg het niet gelijk.

Update: Voor degene die het iets boeit. Heb de Coaxial digital aansluiting vervangen door de 2 analoge tulip aansluitingen van Sonos Connect > AVR en het verschil is weg. Heel apart dat je dat niet kunt instellen in de app.

[ Voor 30% gewijzigd door tcviper op 13-11-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32
tcviper schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:46:
Toevallig iemand die weet wat je kunt doen als er ca 1 seconde lag zitten tussen een Connect en Sonos One in dezelfde kamer? Connect is verbonden met receiver via Coaxial, maakt niet uit of ik Direct of andere modus kies op AVR. Krijg het niet gelijk.

Update: Voor degene die het iets boeit. Heb de Coaxial digital aansluiting vervangen door de 2 analoge tulip aansluitingen van Sonos Connect > AVR en het verschil is weg. Heel apart dat je dat niet kunt instellen in de app.
Heb je geen delay aan staan op je receiver (om bijv tv geluid synchroon te laten lopen)? Of de digital --> Analog omzetting van je AVR is gewoon te traag. Dan is er zeker geen oplossing.

Als ik het zo lees, lijkt het in ieder geval niet in de Connect te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tcviper schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:46:

Op zich raar, zolang het in dezelfde groep zit zou het geluid gesynchroniseerd moeten worden toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:21:
[...]

Op zich raar, zolang het in dezelfde groep zit zou het geluid gesynchroniseerd moeten worden toch?
Naja: Update: Voor degene die het iets boeit. Heb de Coaxial digital aansluiting vervangen door de 2 analoge tulip aansluitingen van Sonos Connect > AVR en het verschil is weg. Heel apart dat je dat niet kunt instellen in de app. Lees er ook net een heel stuk over op: https://en.community.sono...lay-5-5256084/index5.html

Lijkt er dus op dat het Coaxial digitale stuk niet zo lekker synchroniseerd met de Sony STR-DN1080 ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door tcviper op 13-11-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tcviper schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:25:
[...]

Naja: Update: Voor degene die het iets boeit. Heb de Coaxial digital aansluiting vervangen door de 2 analoge tulip aansluitingen van Sonos Connect > AVR en het verschil is weg. Heel apart dat je dat niet kunt instellen in de app. Lees er ook net een heel stuk over op: https://en.community.sono...lay-5-5256084/index5.html

Lijkt er dus op dat het Coaxial digitale stuk niet zo lekker synchroniseerd met de Sony STR-DN1080 ofzo.
Oh ik las hem verkeerd, het is je versterker die voor vertraging zorgt. Dat heb ik thuis ook inderdaad, alleen omdat ik in de woonkamer alles via de versterker doe en alleen in andere kamers echte Sonos speakers hebt merk je dat niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Gonadan schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:17:
[...]

offtopic:
Echt? Is dat al te veel? Als je een beetje vol op z-wave zit ga je toch al snel de twintig voorbij lijkt mij.
offtopic:
Ja, totaal onbruikbaar voor een wat groter netwerk (iedere lamp een dimmer/switch en iedere kamer een multisensor en/of raam/deursensors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18
Gebruik zelf Airplay, dus nog geen last van gehad, maar misschien bedoelen bovenstaande posters dit?

Following Sonos version 9.0, if you have an AirPlay capable device in your household with AirPlay enabled, it will no longer be possible to control your Sonos system from the lock screen of your iPhone or iPad when using the Sonos App to initiate playback. This includes use of the hard volume buttons from the lock screen. It is still possible to use the hard volume buttons to adjust Sonos volume from within the Sonos app.

https://support.sonos.com/s/article/3381?language=en_US

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 13-11-2018 10:36 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:14
tcviper schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:25:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde met een Yamaha rx-v381, en ook gehad met de voorlopers (een Onkyo en andere Yamaha).
Dus herkenbaar, hoewel ik budget ht receivers had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
bas-r schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:56:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde met een Yamaha rx-v381, en ook gehad met de voorlopers (een Onkyo en andere Yamaha).
Dus herkenbaar, hoewel ik budget ht receivers had.
Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niet aan mij ligt :P Analoge tulip stekkers dan maar voor nu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Zijn er al mooie Sonos Black friday deals gespot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Citroentaart schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:18:
Volgende week vrijdag pas denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Citroentaart schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:18:
10% korting op Sonos bij 50five.nl ! Ik zit ook heel erg te twijfelen om nu een beam te scoren voor de slaapkamer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
  • Laatst online: 02-10 08:45
Ik hoop ook nog een setje Play:1's te scoren om mijn Beam uit te breiden. En eventueel een One voor in de badkamer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dimmak schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:14:
Ik hoop ook nog een setje Play:1's te scoren om mijn Beam uit te breiden. En eventueel een One voor in de badkamer.
Nou, code "PREBLACKFRIDAY" gebruiken bij 50Five en je krijgt 10% korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net toch maar een witte Beam besteld bij 50Five. Morgen komt ie binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
Xecuter NL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:08:
[...]

Volgende week vrijdag pas denk ik?
Vaak is er al voordat het blackfriday is, een aankondiging?

Thanks @DennusB met de kortingscode een setje 'One's' aangeschaft. Ze kosten daar nu per stuk 210 euro. Maar 2 zijn nu in een bundel 399,- Dat is nog eens 20 euro korting + nog en keer 10% er over 8) :)

[ Voor 32% gewijzigd door Citroentaart op 16-11-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De Beam vandaag binnen gehad met de korting van 50Five, erg blij mee voor op de slaapkamer.
Alleen, weet iemand een nog werkende truc om Alexa te activeren? Met VPN lijkt het niet echt meer te werken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DennusB schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:03:
De Beam vandaag binnen gehad met de korting van 50Five, erg blij mee voor op de slaapkamer.
Alleen, weet iemand een nog werkende truc om Alexa te activeren? Met VPN lijkt het niet echt meer te werken :|
Er zijn guides voor. Je moet je Amazon account op us of de zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
DennusB schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:03:
VPN heb je niet meer nodig. Alexa App gewoon hier downloaden en bij Alexa op de site bij de instellingen van je in de settings en bij Sonos in de settings zetten dat je uit de USA komt. Er is genoeg over te vinden in het forum over Alexa.

Volgens mij:
Om de spraakbesturing aan te zetten moet je eerst een factory reset doen:
Beam:
1. Unplug the power cord from the electrical wall outlet.
2. Press and hold the Connect button  while simultaneously plugging the power cord back into the electrical wall outlet.
3. Continue holding the Connect button until the light begins flashing amber and white.
4. Once reset, the light will flash green, indicating the product has been reset and can be added back to your Sonos household.

Verander "Woonkamer" naar "Living Room"

Daarna dien je op de website van Sonos in je account een Amerikaans adres in te voeren: ............
Dit laat de Sonos app verder gaan met de installatie.

1. Log in op de sonos website: https://www.sonos.com/log...m%2Fnl-nl%2Flogincustomer
2. ga naar mijn Profiel
3. Veranderd de adresgegevens naar land: United States.
4. open de sonos app opnieuw.
5. druk op spraakdiensten / voice services
6. koppel je Amazon Alexa account
7. et Voilà, je kunt Alexa gebruiken.

en

Alexa:

Op de site naar Your account -> onder Digital content and devices de optie Content and devices -> Settings -> Country settings -> daar je Amerikaanse adres invoeren.

Maar er is genoeg te vinden op het web hierover. Je hebt iig geen VPN meer nodig, omdat de Alexa App hier uit de app stores gehaald kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onobiz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:48
Zojuist de Beam in de Expert "Black Friday" folder gespot voor € 399, op de website staat deze nog voor € 449

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 11:11
Onobiz schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 19:24:
Zojuist de Beam in de Expert "Black Friday" folder gespot voor € 399, op de website staat deze nog voor € 449
Ik denk via cashbackxl nog eens 4,5% extra korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
dimmak schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:14:
Heb nu Playbar + 2x play 1 en nog 1 losse Play 1. Ik ga ook nog voor een extra Play 1 zodat ik een stereopaar kan maken.
Misschien ook nog een Play 3 voor de werkkamer.

Of 2x Play 3 voor de woonkamer en de losse Play 1 naar de werkkamer.

Keuzes keuzes.

De Play 1 is iig nu 159 euro (ipv 179).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-09 03:09
Baldertt schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:30:
De Play 1 is iig nu 159 euro (ipv 179).
Moet toch wel lager kunnen ivm black friday....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ga ik wel van uit. Even geduld nog dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
miles schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:53:
[...]

Moet toch wel lager kunnen ivm black friday....
Kan me niet heugen dat er hele dikke kortingen op Sonos apparatuur waren vorig jaar. Sonos is nogal scherp op aanbiedingen, houden ze niet zo van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-09 03:09
418O2 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:21:
[...]

Kan me niet heugen dat er hele dikke kortingen op Sonos apparatuur waren vorig jaar. Sonos is nogal scherp op aanbiedingen, houden ze niet zo van
Vorig jaar bij televisiewinkel.nl een sonos playbase voor 599 gescoord. Dat was toen een erg scherpe prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baldertt
Met Koningsdag nog een Play 1 gekocht voor €143.20 (plattetv.nl). Dat moet deze vrijdag toch ook wel lukken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Sonos sub aan 629 bij bol.com

https://www.bol.com/nl/s/...all/index.html#modal_open

edit: prijs aangepast ;)

[ Voor 6% gewijzigd door dread op 22-11-2018 10:16 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
euhhhh.....ff zeiken: de Sonos Sub is 629 en niet 624 :+

evengoed een zeer mooie prijs voor Sub!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:00
Wat ik hoor is dat Sonos in de aanloop naar actie momenten als Black Friday de toeleveringen afremt zodat er zo min mogelijk op voorraad ligt bij de winkels.

Mijn bron is hiervoor een inkoper bij een mediamarkt.

PSN: Flix20-NL

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:32
Flix20 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:48:
Wat ik hoor is dat Sonos in de aanloop naar actie momenten als Black Friday de toeleveringen afremt zodat er zo min mogelijk op voorraad ligt bij de winkels.

Mijn bron is hiervoor een inkoper bij een mediamarkt.
Sonos is sowieso toeleveringen aan het afremmen en wil terug naar beperkte beschikbaarheid via een aantal door hen geselecteerde leveranciers, zodat ze zelf (nog) meer controle over de prijs hebben.

Ik weet alleen even niet meer waar ik dit gelezen heb.

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe zijn de ervaringen met de Sonos one en de voice control in Nederland. Ik ben aan het overwegen om er één aan te schaffen.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Kook je sonos dan moet je nu bij Bol.com zijn en een set aankopen. Het is dat ik al verschillende dingen apart besteld heb bij verschillende bedrijven anders ahd ik het geweten :)
Ga het niet terugsturen voor 100 euro extra korting. En nee je moet me niet ompraten :X

https://www.bol.com/nl/b/sonos/3753982/

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Baldertt
Hmm 2x Play 3 (wit) voor 498 Euro. Begint de goede kant op te gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxoss
https://www.draadlozemuzieksystemen.nl/sonos-aanbieding/

Hier alle black friday aanbiedingen op een rij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsja83
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:11
Bij www.apollo.nl kun je ook een black Friday kortingscode aanvragen voor sonos spullen. De sub is daar nog bijna twee tientjes goedkoper dan bol.

PV-output | 5,32 kWp | platdak 13° | ZZW | regio 0299

• _Bailey_
  • Niet online
Tsja83 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:09:
[...]

Bij www.apollo.nl kun je ook een black Friday kortingscode aanvragen voor sonos spullen. De sub is daar nog bijna twee tientjes goedkoper dan bol.
Net hun site bezocht...kan nergens vinden waar ik die kortingscode kan aanvragen.
Waar kan ik 't vinden?
Tnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsja83
Geert1976 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:00:
[...]

Net hun site bezocht...kan nergens vinden waar ik die kortingscode kan aanvragen.
Waar kan ik 't vinden?
Tnx
De centrale pagina is https://m.apollo.nl/nl/home/landing/black-friday-2018/

Je kan het best naar het product gaan wat je wilt kopen en dan staat er op de productpagina een rode black Friday button naast de prijs. Daar kun je de aanbieding opvragen. En bellen kan gewoon ook.

• _Bailey_
  • Niet online
Tsja83 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:05:
[...]

De centrale pagina is https://m.apollo.nl/nl/home/landing/black-friday-2018/

Je kan het best naar het product gaan wat je wilt kopen en dan staat er op de productpagina een rode black Friday button naast de prijs. Daar kun je de aanbieding opvragen. En bellen kan gewoon ook.
Top! Dankjewel....inmiddels gevonden en de code/speciale prijs opgevraagd.
Nu wachten op het aanbod van hun ;)

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:12
Bozzel1987 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:30:
Hoe zijn de ervaringen met de Sonos one en de voice control in Nederland. Ik ben aan het overwegen om er één aan te schaffen.
Ik gebruik vrijwel enkel voice conrol om muziek af te spelen op m'n One. Ik zou zeggen dat Alexa in 85 procent van de gevallen snapt wat ik wil. In de overige gevallen gebruik ik de Spotify app of de Sonos app.
Voor de rest gebruik ik Alexa soms voor wat timers en soms om m'n lamp uit te schakelen (IKEA Tradfri). Zou het al met al een 8 geven denk ik, nu is het wachten tot de Google Assistent naar Sonos komt.

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

• _Bailey_
  • Niet online
Nogmaals bedankt voor de tip @Tsja83

Zojuist de Sub via Apollo.nl besteld: € 611 _/-\o_

• daxy
  • Laatst online: 01-10 18:40
FYI: In de US geeft Sonos de volgende korting in hun shop:
- $50 on Beam
- $25 on Sonos One
- $100 on Sub

Ik weet niet of dit ook ik NL komt, maar ik dacht ik deel het even :)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-10 10:29
Ik zoek ergens 1x een beam en 2x de ones in een bundel iemand een goeie tip?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:40
heppe01 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:31:
Bol.com?

• Tsja83
heppe01 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:31:
Bij www.apollo.nl kun je de black Friday deals aanvragen. Zowel de beam als de ones zijn in de aanbieding. Beam is dacht ik 370 euro.

• matthijst
Iemand toevallig van een Play 5 gen 1 naar gen 2 gegaan?
Is dat de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Zojuist bij Plattetv de Sonos One 2x gescoord voor €339,30. De 2,5% casbhack van €7,01 is ook bevestigd. €166 voor een Sonos One lijkt mij een goede deal.

Volgens de website van Plattetv worden de aanbiedingen zo om 02:00 minder scherp.

Betere prijzen nu voor Sonos dan de btw dagen van begin 2018. Toen haalde ik een een One voor 190€ bij de Mediamarkt en dat was het minimum.

Play:5 Gen2: €478 (hoewel in januari 2016, btw actie, pikte ik die voor €459 op bij Hificorner)
Sonos Beam: €364

[ Voor 48% gewijzigd door Malarky op 23-11-2018 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pfff de Sonos Sub voor 578 bij plattetv is wel echt bizar mooi geprijsd!

ik was gisteravond laat al blij met 611 via apollo.nl ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
Malarky schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:24:
Zojuist bij Plattetv de Sonos One 2x gescoord voor €339,30. De 2,5% casbhack van €7,01 is ook bevestigd. €166 voor een Sonos One lijkt mij een goede deal.

Volgens de website van Plattetv worden de aanbiedingen zo om 02:00 minder scherp.

Betere prijzen nu voor Sonos dan de btw dagen van begin 2018. Toen haalde ik een een One voor 190€ bij de Mediamarkt en dat was het minimum.

Play:5 Gen2: €478 (hoewel in januari 2016, btw actie, pikte ik die voor €459 op bij Hificorner)
Sonos Beam: €364
Ik had nog een kortingscode liggen. Ik had al 2x een One besteld, maar nu nog goedkoper. 161 euro bij PlatteTV per One (combi met kortingscode) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
De Sonos Play 1 telt blijkbaar niet mee op Black friday :(
Weet iemand of je een stereo pair kunt maken van een Play 1 en een One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-10 10:29
Zo een BEAM en een SUB 2.0. bij BOL besteld best wel hyped eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heppe01 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:35:
Zo een BEAM en een SUB 2.0. bij BOL besteld best wel hyped eigenlijk :)
waarom heb je bij bol.com besteld als je goedkoper uit bent bij plattetv.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:14
Baldertt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:07:
De Sonos Play 1 telt blijkbaar niet mee op Black friday :(
Weet iemand of je een stereo pair kunt maken van een Play 1 en een One?
Kijk eens bij hifiklubben. Play 1 voor €157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
bas-r schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:35:
[...]

Kijk eens bij hifiklubben. Play 1 voor €157
Tnx. Bij Platte TV is ie ook €157. (Ik had op wat lagere prijzen gehoopt.)

edit: en €3.24 cashback via cashbackXL :+
edit2: bij expert ben je met cashbackXL goedkoper uit (159 euro met 6% cashback vs 157 met 2.5% cashback)

[ Voor 23% gewijzigd door Baldertt op 23-11-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:57
Letten jullie wel allemaal op de cashback welke je ontvangt bovenop! de Black Friday actieprijzen.
Kan weer een paar procent schelen :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Ik ben voor de beam + 2x one gegaan bij bol voor 750euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD28
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-11-2024
TerrorSource schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:54:
Letten jullie wel allemaal op de cashback welke je ontvangt bovenop! de Black Friday actieprijzen.
Kan weer een paar procent schelen :)
Waar vind ik die cashback dan? Sub+One bij PlatteTV besteld, maar kan niets vinden over een cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:08
TD28 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:44:
[...]

Waar vind ik die cashback dan? Sub+One bij PlatteTV besteld, maar kan niets vinden over een cashback?
Naar www.plattetv.nl gaan via www.cashbackxl.nl

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD28
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-11-2024
Ah dat verklaart. Helaas, al besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked_fool
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-09 11:20
maxoss schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:18:
Ik ben voor de beam + 2x one gegaan bij bol voor 750euro
Misschien is mijn search-fu niet voldoende maar ik kan deze actie niet meer vinden. Nevermind, het word automatisch verwerkt als je het in de winkelmand gooit.

Twijfel een beetje over een Beam + Sub of Beam + 2x One (of een combinatie als ik de vriendin mee krijg)

[ Voor 10% gewijzigd door wicked_fool op 23-11-2018 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tassadar32
@wicked_fool Wat vind je belangrijker? Diep geluid of surround? Ook in je overweging meenemen: waar krijg je nu meer korting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
Lekker weer twijfelen of ik de sub zal kopen. Ik ga verhuizen en hoop dat het geluid er daar minder de buren pest, want in huidige woning is het geen doen.

Twijfels twijfels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
The Inquisitor schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:58:
Lekker weer twijfelen of ik de sub zal kopen. Ik ga verhuizen en hoop dat het geluid er daar minder de buren pest, want in huidige woning is het geen doen.

Twijfels twijfels :)
Ik heb 2 jaar geleden in mijn vorige woning mijn Sonos Sub verkocht ivm zeer dunne wandjes (buren).

Nu in mijn nieuwe appartement ga ik het toch weer eens proberen; heb vandaag de Sub besteld.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
wicked_fool schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:50:
[...]

Misschien is mijn search-fu niet voldoende maar ik kan deze actie niet meer vinden. Nevermind, het word automatisch verwerkt als je het in de winkelmand gooit.

Twijfel een beetje over een Beam + Sub of Beam + 2x One (of een combinatie als ik de vriendin mee krijg)
Ik zou zelf de surround meer missen dan dat ik nu bass mis. Natuurlijk zou meer kunnen, maar de beam en 2x one geven prima geluid imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jammer dat Sonos geen normale equalizer in hun app heeft..
Bas, treble, loudness, beetje karig.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 23-11-2018 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Heb vandaag bij bol de Beam gekocht. Voorheen enkel TV speakers gebruikt, dus ik gok dat het een aardige upgrade zal zijn. Niet echt het budget om er nog meer speakers bij te bestellen (naast het punt dat we katten hebben die dol zijn op kabels en we niet alles overal kunnen verstoppen), maar fijn om te weten dat dat in de toekomst wel kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
Ik vraag het hier maar even, want Google snapt kennelijk mijn zoekwoorden niet:

Ik ben een beetje Google Home aan het uitproberen met een Home Mini speaker. Het is echt verrassend hoe goed Google mij begrijpt, zelfs met Twents accent.
Nu vroeg ik mij af of ik de Mini ook op de een of andere manier kan koppelen met de Sonos speakers in de woonkamer, dus als ik zeg:
“Hey Google speel Maroon 5”
Dan gaat de mini netjes spelen, maar nu wil ik dat mijn Sonos systeem dit doet, is dit op een of andere manier te doen?

Ter info: ik heb een playbar en 2x Play 1, dus geen mics in de speakers, daar is dan de mini voor.

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 23-11-2018 21:09 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 199 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.