Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 62 ... 202 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-01 14:18
Sonos One is binnen! Even moeten kloten, maar heb Alexa aan de praat (letterlijk) en heb onafhankelijke namen gegeven van de Sonos app. Dus in Sonos heten dingen nog steeds 'woonkamer' etc. Maar voor Alexa heet het Living Room, Kitchen en Bedroom, en dat doet ze goed. Radio afspelen en Spotify nummers gaan best goed, ik moet er nog wel even mee oefenen.

2 dingen die ik irritant vind:
- Je kunt Alexa niet vragen om in een tweede kamer dezelfde muziek af te spelen, of om een radio/nummer te starten in 2 kamers...

Bij "Alexa, play Radio BBC One in The Living Room and in The Kitchen" zegt Alexa: Sorry, I couldn't find any music called bbc one living room kitchen.

Joh, dat vraag ik ook helemaal niet.

- Je kunt in Alexa app wel een extra groep maken waar in mijn geval keuken en woonkamer in zitten, en dan werkt het wel om een stream op beide op te zetten. Gek genoeg loopt BBC one niet synchroon (0.5s), en ik snap niet waarom.

Edit; Spotify nummer is wel synchroon wanneer ik deze start via Alexa in beide kamers.

[ Voor 4% gewijzigd door The Inquisitor op 15-06-2018 15:21 ]

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Zo....vandaag de Sonos Playbase (white) ontvangen en geïnstalleerd. Helaas blij :)
Heb inmiddels formulier Sonos actie ingevuld. Ben benieuwd of het wordt geaccepteerd.
Krijg bijna de neiging om een tweede Play:1 erbij de kopen voor de surround feeling.

• The Inquisitor
Een tweede play1 erbij is altijd een goed idee :)

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56
Gisteren een Play 3 besteld en claim bij Sonos ingediend + goedgekeurd.
Nu wilde ik eigenlijk nog een Playbar bestellen.....eigenlijk van de herfst ofzo of medio januari bij een btw actie van MM......maar twijfel om niet nu een Playbar te bestellen. De cashback actie is best interessant,

Iemand een idee hoe ik een 2e x een cash back claim kan indienen? Bv op naam van mn vriendin ofzo?
En zal de MM btw actie interessanter zijn? (afgezien dat ik ca half jaar moet wachten)

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Yihaaa schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:27:
Gisteren een Play 3 besteld en claim bij Sonos ingediend + goedgekeurd.
Nu wilde ik eigenlijk nog een Playbar bestellen.....eigenlijk van de herfst ofzo of medio januari bij een btw actie van MM......maar twijfel om niet nu een Playbar te bestellen. De cashback actie is best interessant,

Iemand een idee hoe ik een 2e x een cash back claim kan indienen? Bv op naam van mn vriendin ofzo?
En zal de MM btw actie interessanter zijn? (afgezien dat ik ca half jaar moet wachten)
Wat betreft de 2e cashback, geef je zelf al het antwoord.

Ik zou zelf niet wachten tot jan. 2019 voor de MM btw actie. Nu heb je 15% korting op de aanschafprijs welke nu bij veel winkels (veel) lager is dan de adviesprijs. Tijdens de MM btw actie krijg 17,36 procent korting op de adviesprijs. Met ook nog het risico dan op een gegeven moment Sonos is uitgesloten. Dat was de afgelopen actie nog niet het geval, maar kan wel opeens gebeuren. Vroeger was bv Apple en Nikon niet uitgesloten, terwijl dat nu wel het geval is.

Je hoeft dus geen wiskunde gestudeerd te hebben dat je op dit moment met de Sonos actie veel voordeliger uit bent dat straks tijde de MM btw actie.

• The Inquisitor
Ik heb eventueel nog een Plattetv kortingscode van 10%... deze was 'persoonlijk' maar hij werkte op mijn 2e bestelling nog steeds ondanks je niet hoeft in te loggen...

Lijkt nu niet meer te werken :/

[ Voor 11% gewijzigd door The Inquisitor op 19-06-2018 08:22 ]

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Ook maar de keuze gemaakt om ergens deze zomer het SONOS ecosysteem in te stappen. Nu wil ik klein beginnen wat de keuze legt op 2 SONOS One's of de nieuwe Beam. Het is in principe alleen voor mijn "studentenkamer". Wat raden jullie aan?

Gegroet!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Decennia schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:30:
Ook maar de keuze gemaakt om ergens deze zomer het SONOS ecosysteem in te stappen. Nu wil ik klein beginnen wat de keuze legt op 2 SONOS One's of de nieuwe Beam. Het is in principe alleen voor mijn "studentenkamer". Wat raden jullie aan?
Wat is je doel? De beam is in principe een soundbar voor je TV, de One zijn losstaande speakers voor muziek.
Wil je dus ook TV kijken met dat ding dan zou je de beam kunnen overwegen. Gaat het je puur om muziek luisteren dan zou ik persoonlijk voor twee losse speakers gaan. Dat geeft gewoon meer mogelijkheden en een mooier geluidsbeeld. En dat zeg ik niet alleen omdat ik een schurfthekel aan soundbars heb. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• The Inquisitor
Gonadan schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Wat is je doel? De beam is in principe een soundbar voor je TV, de One zijn losstaande speakers voor muziek.
Wil je dus ook TV kijken met dat ding dan zou je de beam kunnen overwegen. Gaat het je puur om muziek luisteren dan zou ik persoonlijk voor twee losse speakers gaan. Dat geeft gewoon meer mogelijkheden en een mooier geluidsbeeld. En dat zeg ik niet alleen omdat ik een schurfthekel aan soundbars heb. :P
Nope, is een goede toevoeging. 2x One geeft sowieso een ruimtelijker geluid aangezien je er ruimte tussen kan zetten. Maar zodra je plannen hebt om ook je tv aan te sluiten is de beam een logischere keuze.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Gonadan schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:37:
[...]

Voornamelijk muziek. Geluid van mijn televisie kan ook wel een upgrade krijgen, maar stoort me op het moment niet heel erg. :) Ga ik voor de one's!

Gegroet!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01 16:36
Ancent schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:11:
[...]

Wij zijn een nieuwbouwhuis aan het bouwen en het is straks de bedoeling om de TV op een muur te plaatsen, zonder meubel eronder/ernaast. Kabels naar achteren door de muur, puur een TV aan de muur met evt nog een bar er onder. Playbase valt dus sowieso af.

Dank voor je reactie, waarschijnlijk wint de Sonos het ook wel vanwege de interface en krijg ik er spijt van als de bar niet goed integreert.
Ik heb met een maat de frees tegen de muur gezet. Achter de bank twee enkele stopcontacten aangelegd op 1,20m hoogte. Met de play:1 wandsteun van vogels en 15cm kabels valt het mooi over het stopcontact heen. Ziet er super strak uit.

Memento mori

• Wekko306
  • Laatst online: 18:07
Decennia schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Voornamelijk muziek. Geluid van mijn televisie kan ook wel een upgrade krijgen, maar stoort me op het moment niet heel erg. :) Ga ik voor de one's!
Dan zeker lekker beginnen met een paar One's. In de toekomst kan je altijd nog een Beam/Playbar toevoegen voor je tv.

• Ancent
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-12-2023
Bob-B190 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:56:
[...]
Ik heb met een maat de frees tegen de muur gezet. Achter de bank twee enkele stopcontacten aangelegd op 1,20m hoogte. Met de play:1 wandsteun van vogels en 15cm kabels valt het mooi over het stopcontact heen. Ziet er super strak uit.
@Bob-B190 je bent de foto vergeten te posten :*)

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
The Inquisitor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:20:
Sonos One is binnen! Even moeten kloten, maar heb Alexa aan de praat (letterlijk) en heb onafhankelijke namen gegeven van de Sonos app. Dus in Sonos heten dingen nog steeds 'woonkamer' etc. Maar voor Alexa heet het Living Room, Kitchen en Bedroom, en dat doet ze goed. Radio afspelen en Spotify nummers gaan best goed, ik moet er nog wel even mee oefenen.
Heb m'n One ook binnen, maar krijg Alexa niet aan de praat. Hoe heb jij het gedaan?
Ik zie in de Alexa app of via alexa.amazon.com (gedownload uit de Apple NL store) alleen maar de echo, tap en echo dot als te configureren devices. De regio staat op United States.

Regio op mijn iPhone staat op NL en taal op Engels. Op de Sonos site heb ik mijn account op V.S. gezet.

Hoe nu verder?

Edit; of je selecteert gewoon binnen de Sonos app de Voice Services.. :X . Heb het dus werkend.. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bvsteyn op 19-06-2018 20:24 ]

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:24

Falcon10

Hit it i would !

Kon het niet laten en maar 2 Play:3 besteld en vandaag ontvangen.
Ineens speakerpaar van gemaakt, voor op het terras buiten in de zomer (als we niet thuis of in tuin zijn gaan ze steeds terug binnen en krijgne plekje op de zolder waar de hobbykamer is).
Ff getestcheckt met een State of Trance mixje, en de buren weten nu dat er ook geluid op het terras is :D
Nu nog eens die cashback actie zien te regelen.

-| Hit it i would ! |-

• meesje
Een beetje off topic, maar ik lees het wel eens vaker: speakers in de tuin. Ik vind dat echt not done!
Ik associeer zoiets met zwaar tokkie en asociaal gedrag. Indien incidenteel met een feest daar hoor je me niet over, maar sommigen denken continu muziek aan te kunnen hebben buiten. Wat als de buren dat niet waarderen en lekker rustig buiten in het zonnetje van hun koffie of biertje willen genieten? Of nog erger, ook muziek aanzetten en proberen jouw muziek te overstemmen. Waar gaat dat dan heen? Het verbaast me ook dat degene die muziek aan hebben in de tuin ook nooit als klein kind hebben geleerd om buiten met een iets gedempte stem te praten.
Nogmaals het gaat me niet om feestjes of als er bezoek is, of kleine kinderen. Dan is er altijd wat meer geluid.

Even mijn frustratie kwijt.... :)

• Bob-B190
Ancent schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:49:
[...]

@Bob-B190 je bent de foto vergeten te posten :*)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oT6aYJUl.jpg

Memento mori

• meesje
Nice! Moet de vrouw des huizes niet opeens iets willen veranderen in het interieur. :+

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

meesje schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:39:
Een beetje off topic, maar ik lees het wel eens vaker: speakers in de tuin. Ik vind dat echt not done!
Ik associeer zoiets met zwaar tokkie en asociaal gedrag. Indien incidenteel met een feest daar hoor je me niet over, maar sommigen denken continu muziek aan te kunnen hebben buiten. Wat als de buren dat niet waarderen en lekker rustig buiten in het zonnetje van hun koffie of biertje willen genieten? Of nog erger, ook muziek aanzetten en proberen jouw muziek te overstemmen. Waar gaat dat dan heen? Het verbaast me ook dat degene die muziek aan hebben in de tuin ook nooit als klein kind hebben geleerd om buiten met een iets gedempte stem te praten.
Nogmaals het gaat me niet om feestjes of als er bezoek is, of kleine kinderen. Dan is er altijd wat meer geluid.

Even mijn frustratie kwijt.... :)
Hehe, ben het met je eens hoor.
Bij mij is het incidentieel dat ze buiten op het terras zullen staan.
Ben ook voor de rust buiten.
Hebben allemaal gezellige rustige buren ( op eentje na ), en wil dat zou houden, dus geen ganse tijd muziek buiten als we binnen zitten etc.
Wordt zelf gek als dochters van die ene minder fijne buur weer eens van die kankerzooi hebben opstaan, veel te hard ook natuurlijk.
Bij mij is het gewoon op normaal geluidsniveau als we zitten te genieten op het terras, daar hoort geen luid boenkgedoe bij, dan is de ontspanning er direct af ;)

-| Hit it i would ! |-

• meesje
Falcon10 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:07:
[...]

Hehe, ben het met je eens hoor.
Bij mij is het incidentieel dat ze buiten op het terras zullen staan.
Ben ook voor de rust buiten.
Hebben allemaal gezellige rustige buren ( op eentje na ), en wil dat zou houden, dus geen ganse tijd muziek buiten als we binnen zitten etc.
Wordt zelf gek als dochters van die ene minder fijne buur weer eens van die kankerzooi hebben opstaan, veel te hard ook natuurlijk.
Bij mij is het gewoon op normaal geluidsniveau als we zitten te genieten op het terras, daar hoort geen luid boenkgedoe bij, dan is de ontspanning er direct af ;)
Het was ook geen reactie richting jou hoor. Anders had ik je natuurlijk gequote. ;) Het was meer dat dit in me op kwam nav jouw bericht. Het rotte is dat je met dergelijke buren ook niet in gesprek kunt, je zit qua normen en waarden zo mijlen ver uit elkaar. In ieder geval goed om te horen dat je een bschaafde tweaker bent! :)

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Hehe, geen probleem meesje, voelde me ook niet persoonlijk aangevallen ofzo hoor :)
En je hebt volledig gelijk wat betreft die normen en waarden van zulke mensen.
Gelukkig dat er ook nog voldoende fijne mensen zijn :)

-| Hit it i would ! |-

• basc94
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-06-2022
Hebben jullie al ervaring met de cashback actie? Ik wil er ook nog gebruik van maken, maar wanneer ik in de store locator zoek kom ik de vestiging, waar ik het wil kopen niet tegen. Zo kom ik Hi-Fi klubben hier in de buurt niet tegen, terwijl zij wel officiele dealer zijn. Zou je dan met de cashback actie een andere vestiging kunnen selecteren?

• Ancent
Ziet er strak uit! Dat is inderdaad ook mijn bedoeling. Thnx voor de foto.

• The Inquisitor
basc94 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:29:
Hebben jullie al ervaring met de cashback actie? Ik wil er ook nog gebruik van maken, maar wanneer ik in de store locator zoek kom ik de vestiging, waar ik het wil kopen niet tegen. Zo kom ik Hi-Fi klubben hier in de buurt niet tegen, terwijl zij wel officiele dealer zijn. Zou je dan met de cashback actie een andere vestiging kunnen selecteren?
Je selecteert helemaal geen vestiging, je upload gewoon je bon.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
meesje schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:06:
[...]

Nice! Moet de vrouw des huizes niet opeens iets willen veranderen in het interieur. :+
Ha!
Kan je gif op innemen dat dit wel het geval gaat zijn.

PSN: Flix20-NL

• Bob-B190
Flix20 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:57:
[...]

Ha!
Kan je gif op innemen dat dit wel het geval gaat zijn.
Zal wel loslopen, de tv met kabels is ook helemaal weggefreesd. Je bent qua inrichting sowieso redelijk afhankelijk van je wand aansluitingen.

Memento mori

• Yihaaa
Kan iemand bevestigen of je een 2e keer vd cashback actie gebruik kunt maken?
Heb van de week een Play3 gekocht en ben nu voor mezelf overstag om een Playbar aan te schaffen.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:21
Yihaaa schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:46:
Kan iemand bevestigen of je een 2e keer vd cashback actie gebruik kunt maken?
Heb van de week een Play3 gekocht en ben nu voor mezelf overstag om een Playbar aan te schaffen.
Ja dat kan. Hoewel ik wel 2 vaderdagcodes had maar wel aangevraagd op 1 account.
Je moest namelijk 2 mailadressen opgeven bij doe actie en op beide mailadressen kreeg je een code.
Maar wellicht kan het ook 2x met 1 code, kwestie van proberen

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-01 09:40
Even tussendoor over de 'geen' DTS kwestie. Al ik bijvoorbeeld volgende 2 bestanden wil afspelen via mijn tv (en dus via de sonos die verbonden is met de tv) gaat er dus helemaal geen geluid uit komen?

Of kan sonos deze bestanden enkel in stereo overbrengen?

Iron.Man.2008.1080p.BluRay.x264.DTS-FGT

Thor.Ragnarok.2017.1080p.BluRay.x264.DTS-HD.MA.7.1-FGT

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Als je tv PCM output doet dan hoor je het in stereo. Vaak wel een instelling die je moet omzetten.

• The Inquisitor
Genoeg TV's kunnen het ook on-the-fly transcoderen naar Dolby. Dat lijkt voor mij ook voor AAC5.1 en dus DTS.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rubberen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:56:
Even tussendoor over de 'geen' DTS kwestie. Al ik bijvoorbeeld volgende 2 bestanden wil afspelen via mijn tv (en dus via de sonos die verbonden is met de tv) gaat er dus helemaal geen geluid uit komen?

Of kan sonos deze bestanden enkel in stereo overbrengen?

Iron.Man.2008.1080p.BluRay.x264.DTS-FGT

Thor.Ragnarok.2017.1080p.BluRay.x264.DTS-HD.MA.7.1-FGT
De 2e is DTS HD, dat ga je sowieso nooit bij Sonos krijgen want het gaat over SPDIF, en dat heeft niet genoeg bandbreedte voor HD audio codecs

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• The Inquisitor
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:19:
[...]

De 2e is DTS HD, dat ga je sowieso nooit bij Sonos krijgen want het gaat over SPDIF, en dat heeft niet genoeg bandbreedte voor HD audio codecs
DTS-HD is volgens mij in de core gewoon DTS, dus wanneer je aan optical aangesloten zit komt alleen het DTS stukje door. Zo werkt het bij Dolby in ieder geval ook.

• yorroy
Ligt er inderdaad een beetje aan wat voor apparatuur je hebt. Ik heb regelmatig iets met een DTS spoor maar mijn Apple TV met Infuse maakt er dolby digital van, en Plex op mijn LG tv ook.
Er wordt veel gesproken over het gemis van DTS bij Sonos, maar ik heb er totaal geen last van.

[ Voor 20% gewijzigd door yorroy op 21-06-2018 10:02 ]

• The Inquisitor
yorroy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:01:
Ligt er inderdaad een beetje aan wat voor apparatuur je hebt. Ik heb regelmatig iets met een DTS spoor maar mijn Apple TV met Infuse maakt er dolby digital van, en Plex op mijn LG tv ook.
Er wordt veel gesproken over het gemis van DTS bij Sonos, maar ik heb er totaal geen last van.
Inderdaad. Sowieso geven de meeste TV's géén DTS door via optical.

• Rubberen
yorroy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:01:
Jij hebt extra apparatuur.

Echter heb ik gewoon een tv, en zoek ik een hifi oplossing om wat extra geluid uit mijn tv te krijgen. Zonder de extra apparatuur die jij dus hebt, kan ik dus met sonos niets of niet veel doen met mijn DTS bestanden..

Ik denk dat ik dan helaas best naar een andere oplossing zoek :( Wel jammer want het gebruiks gemak van sonos sprak mij wel aan.

• Rubberen
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:06:
[...]

Inderdaad. Sowieso geven de meeste TV's géén DTS door via optical.
Ik heb de mogelijkheid van HDMI, dus die hoepel moet ik niet door.

• The Inquisitor
Rubberen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Jij hebt extra apparatuur.

Echter heb ik gewoon een tv, en zoek ik een hifi oplossing om wat extra geluid uit mijn tv te krijgen. Zonder de extra apparatuur die jij dus hebt, kan ik dus met sonos niets of niet veel doen met mijn DTS bestanden..

Ik denk dat ik dan helaas best naar een andere oplossing zoek :( Wel jammer want het gebruiks gemak van sonos sprak mij wel aan.
Grote kans dat je TV het gewoon kan, kijk daar nou eerst even naar. Geen extra apparatuur nodig.

• Rubberen
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:12:
[...]

Grote kans dat je TV het gewoon kan, kijk daar nou eerst even naar. Geen extra apparatuur nodig.
Over welke functie moet mijn tv dan precies beschikken? Ik heb de XE9305 van sony. Kan makkelijk zien wat hij al da niet kan, maar weet helaas niet waar ik op moet letten.

• The Inquisitor
Rubberen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Over welke functie moet mijn tv dan precies beschikken? Ik heb de XE9305 van sony. Kan makkelijk zien wat hij al da niet kan, maar weet helaas niet waar ik op moet letten.
AC3 transcoding bijvoorbeeld

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:54
Ik heb sinds een week een Sonos Playbar erbij, erg blij mee! Nu heb ik prima geluid via de tv, uit mijn PS4 maar geen geluid uit mijn Nvidia Shield tv.

Weet iemand, of heeft iemand die ervaring ook? en/of weet iemand een oplossing? of kunnen deze 2 apparaten niet met elkaar samen?

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• The Inquisitor
martin484 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:30:
Ik heb sinds een week een Sonos Playbar erbij, erg blij mee! Nu heb ik prima geluid via de tv, uit mijn PS4 maar geen geluid uit mijn Nvidia Shield tv.

Weet iemand, of heeft iemand die ervaring ook? en/of weet iemand een oplossing? of kunnen deze 2 apparaten niet met elkaar samen?
Hoe heb je hem aangesloten? Zit de bar aan je tv en de shield ook aan de tv? Dan moet je even naar de audio-out settings kijken

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 17:48
Een vraagje, coolblue geeft op de website aan dat de Sonos one geen airplay ondersteunt, maar ik lees op de Sonos site dat dat wel zo is, of geldt dat voor Airplay 2 vanaf juli?

Wat ik wil is vanaf Youtube luisteren via airplay over de Sonos one, is het nu zo dat dat nu nog niet mogelijk is maar wel zodra er Airplay 2 ondersteuning er is?

• meesje
De One krijgt ondersteuning voor Airplay2. Coolblue is wel vaker traag met bijwerken van de info.

• yorroy
Toch klopt de info wel, want de One ondersteund nog geen AirPlay :+

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 17:48
Dus in theorie kan ik op het moment geen youtube afspelen op de Sonos one?

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 21:41
Vandaag de Beam, Playbar en Playbase geluisterd en vergeleken. De beam ziet er strak en perfect afgewerkt uit. Geluid is prima, maar vooral qua bas (zoals verwacht) een stuk minder dan de Playbar en vooral Playbase. De Beam lijkt een soort soundbar variant van de One.

De Playbase steekt qua geluid en bas overigens duidelijk boven de Beam en Playbar uit. Iets wat de Sonos medewerker ook aangaf.

• meesje
Kapot schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:22:
Dus in theorie kan ik op het moment geen youtube afspelen op de Sonos one?
Klopt, op dit moment niet. In juli komt de update.

• Ancent
chevchelios schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 04:25:
Vandaag de Beam, Playbar en Playbase geluisterd en vergeleken. De beam ziet er strak en perfect afgewerkt uit. Geluid is prima, maar vooral qua bas (zoals verwacht) een stuk minder dan de Playbar en vooral Playbase. De Beam lijkt een soort soundbar variant van de One.

De Playbase steekt qua geluid en bas overigens duidelijk boven de Beam en Playbar uit. Iets wat de Sonos medewerker ook aangaf.
Heb je met of zonder sub geluisterd? Ik ben benieuwd of de beam icm met een sub in de buurt van de base/bar kan komen!?

Prijstechnisch misschien geen eerlijk vergelijk, maar ik vind de bar echt rete-lelijk.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
chevchelios schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 04:25:

Waar kan je ze al beluisteren ? :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:08
Ik kan me nog herinneren in het tweakers nieuwsartikel over de aankondiging van de Beam dat er een Tweaker was die deze al in huis had en mocht testen.

• vdpoorten
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08-2025
Ook de Sonos One binnen via bol.com. Cashback ook goedgekeurd.

Gisteren via diverse handeling Alexa aan de praat gekregen. Merk wel dat de microfoons niet heel gevoelig zijn. Moet Alexa wel erg hard uitspreken.

Verder Spotify gekoppeld aan Alexa en nog bezig met Hue. Vooral het matchen van nederlandse kamers en amerikaanse kamers (Alexa Amazon) is een beetje lastig.

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 21:41
Ancent schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:31:
[...]
Heb je met of zonder sub geluisterd? Ik ben benieuwd of de beam icm met een sub in de buurt van de base/bar kan komen!?
Zowel zonder als met sub geluisterd. De Beam heeft de sub echt nodig, hetzelfde geldt in iets mindere mate voor de Bar. De Playbase kan prima zonder de sub.
DennusB schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:49:
[...]
Waar kan je ze al beluisteren ? :D
Sonos winkel NYC

• meesje
vdpoorten schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:17:

Gisteren via diverse handeling Alexa aan de praat gekregen. Merk wel dat de microfoons niet heel gevoelig zijn. Moet Alexa wel erg hard uitspreken.

Verder Spotify gekoppeld aan Alexa en nog bezig met Hue. Vooral het matchen van nederlandse kamers en amerikaanse kamers (Alexa Amazon) is een beetje lastig.
1 exemplaar of bundel van twee stuks?

• basc94
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-06-2022
Weet iemand hoe je nog aan een kortingscode kan komen? De pagina lijkt niet meer te bestaan bij sonos.. de cashback actie zelf echter nog wel.

• The Inquisitor
vdpoorten schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:17:

Gelukkig kun je in Alexa alle lampen een nieuwe geven, zonder dat dit dus verandert in de Hue app of HomeKit

• vdpoorten
meesje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:05:
[...]

1 exemplaar of bundel van twee stuks?
1 stuk. Deze vervangt de Play 1 in mijn badkamer. Play 1 is nu naar de slaapkamer. Ik kan dan tijdens het douchen, scheren, tandenpoetsen en in bad alles met voice bedienen.

Voor de overige ruimtes voldoet de app, touch op de speakers en wellicht in de toekomst Siri.

• vdpoorten
The Inquisitor schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Gelukkig kun je in Alexa alle lampen een nieuwe geven, zonder dat dit dus verandert in de Hue app of HomeKit
Okee bedankt. Ik ga het vanavond even proberen.
Wilde dat bij commands zoals light on/off, change color en change brightness dat alleen de Hue lamp in de badkamer verandert.

Voor de overige ruimtes heb ik hue motions met aangepast scenes op basis van tijdstrip.

• Wekko306
Heeft iemand ook dat de Sonos app de One niet meer herkent als je hem met Alexa hebt geactiveerd?
Vaak als ik via Alexa Spotify start en tijdens het spelen de Sonos app open vindt hij de One niet. Dan moet ik via Alexa stoppen met muziek spelen, even wachten en de app opnieuw openen dan vindt hij hem opeens wel. Beetje onhandig zo.

• Yihaaa
basc94 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:22:
Weet iemand hoe je nog aan een kortingscode kan komen? De pagina lijkt niet meer te bestaan bij sonos.. de cashback actie zelf echter nog wel.
Denk dat ie uit de lucht is. Ik had gelukkig 2x een code aangevraagd en gisteren m'n playbar cashback claim ingediend en goedgekeurd. (Vorige week een Play 3 ingediend en approved).
Deze actie heeft mij wel over de streep getrokken voor een Playbar, nette prijs hoor: Euro 675 min 15% 8)

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:58
Iemand ervaring met het streamen vanuit een Windows PC vanuit RDP?

Ik gebruik Spotify op de remote server (anders moet je heel de tijd terug naar je lokale desktop voor volgende nr etc.).

Ik kwam dit tegen: https://www.howtogeek.com...our-pc-to-a-sonos-player/

• martin484
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:43:
[...]

Hoe heb je hem aangesloten? Zit de bar aan je tv en de shield ook aan de tv? Dan moet je even naar de audio-out settings kijken
Bedankt voor je reactie. Ik heb e.e.a. aan de settings gedaan en nu werkt het. Bedankt!

• The Inquisitor
Wekko306 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:53:
Heeft iemand ook dat de Sonos app de One niet meer herkent als je hem met Alexa hebt geactiveerd?
Vaak als ik via Alexa Spotify start en tijdens het spelen de Sonos app open vindt hij de One niet. Dan moet ik via Alexa stoppen met muziek spelen, even wachten en de app opnieuw openen dan vindt hij hem opeens wel. Beetje onhandig zo.
Nope, herken dit totaal niet. Dus denk niet dat het normaal is.

• Wekko306
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:25:
[...]

Nope, herken dit totaal niet. Dus denk niet dat het normaal is.
Dank voor de bevestiging, leek me al niet echt de bedoeling zo. Zal hem wel eens resetten en opnieuw installeren, hopelijk is het dan opgelost.

• Sun_Hsiao
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-05-2024
Hi Guys,

Ik heb gisteren 2x Play 1's aangeschaft met het vermoeden dat die vaderdag actie t/m 30 juni liep. Wellicht wat vreemd, maar zo vatte ik de infopagina destijds op. Nu blijkt het niet zo te zijn. Heeft iemand hier nog een code over die hij/zij uiteindelijk niet heeft gebruikt? Graag PM ben bereid er voor te betalen :)!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om een Sonos cash-back in te dienen met twee bonnen (een van BCC en een van de Media-Markt) ik heb namelijk maar 1 code en de link voor het aanmelden werkt niet meer :(

MT v3 | EMS 146, VNS 116, BMS 111 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
Werkt de spotify app bij jullie ook niet met de playbar? Op zowel iPhone X als iPad mini 4 werkt de app wel maar krijg je geen geluid te horen over de playbar. Gebruik je echter de Sonos app zelf en dan spotify opzoeken binnen de app, dan werkt het weer wel...

Heeft het altijd al goed gedaan maar ineens dit gedonder. App al verwijderd en opnieuw erop gezet maar heeft niet mogen baten.:-(

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• The Inquisitor
cold schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:08:
Weet iemand of het mogelijk is om een Sonos cash-back in te dienen met twee bonnen (een van BCC en een van de Media-Markt) ik heb namelijk maar 1 code en de link voor het aanmelden werkt niet meer :(
Probeer het. Als het niet mag krijg je een melding dat je de claim moet bijwerken en zul je er een weg moeten halen

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik zit er aan te denken om een bundeltje te kopen voor mijn slaapkamer.
Bestaande uit 2x een Play:1 en een Playbar raden jullie dit aan?

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11-2025
@xares Ik snap niet helemaal wat je probeert te bereiken? Spotify werkt gewoon via de Sonos app op zowel desktop als mobiel. Via RDP een spotify app bedienen op een server in je netwerk klinkt verdomd veel moeilijker dan het hoeft te zijn.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• The Inquisitor
heppe01 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:08:
Ik zit er aan te denken om een bundeltje te kopen voor mijn slaapkamer.
Bestaande uit 2x een Play:1 en een Playbar raden jullie dit aan?
Met zo weinig informatie kan niemand je helpen. Vertel eerst wat je van plan bent, hoe groot je kamer is, of je een tv wilt aansluiten (of in de nabije toekomst), etc.

• martin484
Yihaaa schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:38:
[...]

Denk dat ie uit de lucht is. Ik had gelukkig 2x een code aangevraagd en gisteren m'n playbar cashback claim ingediend en goedgekeurd. (Vorige week een Play 3 ingediend en approved).
Deze actie heeft mij wel over de streep getrokken voor een Playbar, nette prijs hoor: Euro 675 min 15% 8)
Dat heeft mij dus ook over de streep geholpen :-)
Ik heb ook een playbar gekocht.

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
The Inquisitor schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:02:
[...]

Probeer het. Als het niet mag krijg je een melding dat je de claim moet bijwerken en zul je er een weg moeten halen
Vanmorgen de support desk van de cashback gebeld en was geen probleem om alle producten in 1 aanvraag te zetten zolang de betreffende producten maar bij een erkende reseller binnen de actie periode zijn aangeschaft is het geen probleem.

Na het indienen van de cash-back was die ook zo goed gekeurd!

MT v3 | EMS 146, VNS 116, BMS 111 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Belgisch rekening nummer nemen ze in elk geval niet aan voor de cashback actie :(

-| Hit it i would ! |-

• The Inquisitor
Falcon10 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:24:
Belgisch rekening nummer nemen ze in elk geval niet aan voor de cashback actie :(
De actie is ook van Nederland (en UK en FR)

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46
Falcon10 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:24:
Dit is IBAN discriminatie, is niet toegestaan.
Dus als men beperkingen oplegt aan de actie kan dat in alleen op adres/land waar je woont.

• djbolluh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-07-2024
Wilde nog meedoen aan de 15% actie, maar ben helaas te laat om een kortingscode te ontvangen. Mocht iemand er nog een over hebben, graag!

• daxy
  • Laatst online: 09-01 10:36
Wally2002 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Dit is IBAN discriminatie, is niet toegestaan.
Dus als men beperkingen oplegt aan de actie kan dat in alleen op adres/land waar je woont.
In plaats van direct met "ies discriminatie" te gooien (heb ik echt een hekel aan btw), je eerste vraag moet zijn "welk land heb je opgegeven voor de cashback?". Het profiel van @Falcon10 laat zien dat hij uit België komt, cashback is alleen voor NL, UK en FR (dus niet BE), dan lijkt het me logisch dat de aanvraag afgewezen wordt. Heeft niets met IBAN discriminatie te maken, en klagen bij De Nederlandsche Bank heeft niet heel veel zin met een Belgisch adres/IBAN :)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06
Ter info: sonos verstrekt geen codes meer, helaas ;(
Je kan het product wel kopen binnen de actieperiode (tm 30jun), echter had men de kortingscode rond vaderdag aan moeten vragen.

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46
daxy schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:16:
[...]

In plaats van direct met "ies discriminatie" te gooien (heb ik echt een hekel aan btw), je eerste vraag moet zijn "welk land heb je opgegeven voor de cashback?". Het profiel van @Falcon10 laat zien dat hij uit België komt, cashback is alleen voor NL, UK en FR (dus niet BE), dan lijkt het me logisch dat de aanvraag afgewezen wordt. Heeft niets met IBAN discriminatie te maken, en klagen bij De Nederlandsche Bank heeft niet heel veel zin met een Belgisch adres/IBAN :)
Inderdaad heb je gelijk m.b.t. land waarin hij woont en deelnemende landen aan de actie, en is mijn post wellicht wat kort door de bocht, echter hij stelde dat de IBAN uit BE geweigerd werd en dat mag dus niet, ook een inwoner uit NL of de landen die wel aan de actie meedoen, kunnen een BE bankrekening hebben. Daar is gewoon EU wetgeving over. Ook al link ik in dit geval naar de Nederlandse Bank, geldt hetzelfde in andere EU-landen.
Het woord 'IBAN-discriminatie' is hoe de officiële instanties het zelf noemen, daar zoek ik verder zelf niets achter, zo heet het nu eenmaal en zoals hij het bericht gepost heeft was dat wel mijn eerste reactie.

In het geval er daadwerkelijk sprake is van weigeren op grond van alleen de IBAN, zou geklaagd moeten worden bij de nationale bank van het land waar het bedrijf zit dat deze actie uitvoert, is volgens mij GB. Met een BE IBAN heeft het dan juist zin om wel te klagen, omdat er in dat geval een buitenlandse IBAN geweigerd wordt.

Nu gaat dit wel off-topic en zul je denken waar maakt hij zich druk over; echter binnen de EU hebben we op het gebied van banken gewoon keuzevrijheid en een EU-markt, en zijn er genoeg mensen met een buitenlands IBAN (incl ondergetekende) die regelmatig tegen belemmeringen oplopen (van vooringevulde formulieren waar al NL is ingevuld tot bedrijven die op basis van een bankrekening (dmv betaling van 0,01 euro) een afgeleide identificatie doen en daarbij alleen NL-IBAN accepteren.
Daardoor is de consument genoodzaakt een dure legacy bankrekening aan te houden.

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-01 19:16
Er is een embargo opgeheven voor de Sonos Beam review, internet staat er vol mee ineens. Overwegend positief, voor met name kleinere kamers en uitbreiding met 2 Play:1's. Denk dat ik er maar eens 1 ga reserveren met een set Play:1's. Mis op mijn huidige soundbar het surroundeffect bij films en games.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Weet iemand hoe het werkt met TV en een playbar/Beam (straks?): kan je de Playbar koppelen aan je tv, zodat hij bij tv kijken geluid laat horen van de TV (alleen de Playbar, andere speakers niet). Maar tegelijkertijd ook in een groep hebben zodat hij.als je muziek afspeelt vanuit een App ook muziek afspeelt samen met de andere speakers?
Of moet je elke keer in de App de Playbar opnieuw in je muziekgroep hangen?

Haters everywhere but I don’t really care

• Tassadar32
@matthijst Je "woonkamer" is gewoon een kamer in Sonos waar je muziek op kan afspelen (inclusief eventuele surrounds/sub). Je kan muziek makkelijk op meerdere kamers afspelen, er zit tegenwoordig zelfs een toggle in de app voor "overal". Op het moment dat je TV geluid doorstuurt gaat de playbar over naar "TV" als bron (ook zichtbaar in de app) en gaat deze dus uit een eventuele groep waar hij in zat (de groep kan blijven doorspelen). Op het moment dat de TV stopt zal je de "woonkamer" opnieuw aan de spelende groep moeten toevoegen, wat mij betreft no big deal.

Binnen sonos is een kamer een speaker (of stereopaar, stereopaar+sub, of bar/base/beam+surrounds+sub), een groep is meerdere kamers waar simultaan dezelfde muziek word afgespeeld.

Leuke shortcut: Als er ergens in het huis een groep/kamer aan het spelen is en je wil een Sonos speaker aan die groep toevoegen kan je de play button op die Sonos speaker lang ingedrukt houden. Tijdens het ingedrukt houden van de play button op je speaker/soundbar wisselt deze tussen alle op dat moment spelende groepen/kamers in je huis.

[ Voor 10% gewijzigd door Tassadar32 op 28-06-2018 08:41 ]

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• matthijst
  • Nu online
OK thanks. Zo'm beam besteld. Eens een tijdje testen, mag 100 dagen terug zag ik :)

• Tassadar32
@matthijst Ervaring leert dat maar een zeer klein deel van de kopers daar gebruik van maakt. Gebruiksgemak is zo goed dat zelfs mijn zwaar a-technische vrouw met antieke android telefoon er enthousiast van word. Het helpt ook dat het geluid verdomd lekker is.

• matthijst
  • Nu online
Ik heb al een lading Sonos in huis. Maar dacht het paartje 1's links en rechts van de tv te vervangen door een beam..maar als dat betekent dat je dan elke keer voor muziek moet switchen dan is ff de vraag hoe goed dat bevalt.

Vooral omdat ik nu Airplay icm Apple Music gebruik en dan de sonos App eigenlijk niet meer open :)

[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 28-06-2018 11:38 ]

• Bob-B190
Vanochtend het systeem weer geupdate, kreeg nu melding dat ik voor de volgende update een account nodig heb. Eerst die privacy verklaring en nu dit weer. Heb een mailtje eraan gewaagd naar de FG van Sonos. Ik vermoed niets constructiefs. Toch jammer dat je zo wordt gechanteerd, geef je persoonlijke info of je krijgt geen updates...en ohja, dan blokkeren we ook een aanzienlijk deel van de functionaliteit.

Het systeem is top en werkt top, maar als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen.

Memento mori

• daxy
  • Laatst online: 09-01 10:36
Bob-B190 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:05:
Vanochtend het systeem weer geupdate, kreeg nu melding dat ik voor de volgende update een account nodig heb. Eerst die privacy verklaring en nu dit weer. Heb een mailtje eraan gewaagd naar de FG van Sonos. Ik vermoed niets constructiefs. Toch jammer dat je zo wordt gechanteerd, geef je persoonlijke info of je krijgt geen updates...en ohja, dan blokkeren we ook een aanzienlijk deel van de functionaliteit.

Het systeem is top en werkt top, maar als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen.
Niemand houdt je tegen om een account genaamd "BobMarley4581" aan te maken met adres "Jamaica straat 3" ofzo... Ik zie niet in waarom een account je tegen zou houden. Een account maakt het alleen makkelijk om alle info van een iemand bij elkaar te houden... 8)7

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• The Inquisitor
Account wordt ook gebruikt voor garantieafhandelingen, dus is niet bijzonder raar. Maar het privacybeleid van Sonos is toch oke? Volgens mij staat daar niets raars in.

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Meen zelfs te herrineren/gelezen te hebben dat ze je gegevens nooit doorverkopen.
Zouden ze natuurlijk ooit wel kunnen veranderen, maar dan gaan ze in elk geval weer een goedkeuring moeten vragen.

-| Hit it i would ! |-

• The Inquisitor
Ja ze zijn best strikt op privacy inderdaad. Ze hebben het beleid maar 1x aangepast sinds hun start en dat is vanwege de integratie van Alexa... dus dat kon niet anders.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik was echt al heel blij met het geluid van mijn Sonos playbar, maar kon voor een heel mooi prijsje twee play1 speakers overnemen van een mede tweaker en heb deze nu als surround speakers toegevoegd aan de playbar maar sta er echt van te kijken hoeveel verschil (in positieve zin) dit geeft :)

Verwijderd

Lastige keuze, kan de pricewatch: Sonos Beam Zwart direct meekrijgen bij release voor €359 euro of de pricewatch: Samsung HW-MS650 Zwart voor €279 euro. Volgens mij is de Samsung allround het beste maar heeft de Sonos ook wel wat :).

Via een kennis met een eigen winkel trouwens dus geen gangbare prijzen.

• The Inquisitor
Voor 359 zou ik niet zoveel twijfelen, zeker als je van plan bent om nog meer Sonos producten te kopen.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 01:20:
Lastige keuze, kan de pricewatch: Sonos Beam Zwart direct meekrijgen bij release voor €359 euro of de pricewatch: Samsung HW-MS650 Zwart voor €279 euro. Volgens mij is de Samsung allround het beste maar heeft de Sonos ook wel wat :).

Via een kennis met een eigen winkel trouwens dus geen gangbare prijzen.
Ik weet niet wat voor antwoord je verwacht in het Sonos topic voor die €90,- verschil O-)

PSN: Flix20-NL

Verwijderd

Flix20 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet wat voor antwoord je verwacht in het Sonos topic voor die €90,- verschil O-)
Heb totaal geen voorkeuren, wil gewoon het beste hebben voor rond de €370 euro. Ik ben bang dat de Sonos (met minder aantal speakers) voor een liefhebber van films en series net niet de beste keuze blijkt te zijn. Maar dan lees ik reviews op het internet en dan zijn ze bijna allemaal lyrisch over de beam.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2018 10:58 ]

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:47
Liefhebber van films en series, pak dan gelijk de playbar..

Verwijderd

pixels66 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:59:
Liefhebber van films en series, pak dan gelijk de playbar..
Wil geen optisch moet via HDMI ARC.

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Misschien iets om ook nog te overwegen is het formaat en gewicht, de samsung MS650 is een stuk groter en weegt meer dan het dubbele.

Daarnaast qua geluid zal de samsung voor films overtuigender zijn. Stereo weergave is niet top wat ik begrijp.

Sonos beam is een stuk compacter en een goeie allrounder.

Zelf wacht ik op de beam vanwege het formaat en gewicht (moet onder tv hangen).

Overig Samsung heeft nu de actie dat je surround speakers erbij krijgt:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/95WHRW5UP7E34/

Dus voor films en series en je genoemde prijzen klinkt de samsung aantrekkelijker als je formaat en gewicht niet meeneemt.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:11:
[...]

Wil geen optisch moet via HDMI ARC.
Tja, dan de Beam, en niet de Samsung. De Beam kun je nog leuk uitbreiden met Play 1 later als je weer wat budget hebt. Dan wordt het natuurlijk fijntjes..

Waar haal je trouwens de prijs van 359 vandaan?

[ Voor 7% gewijzigd door pixels66 op 03-07-2018 11:26 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 202 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.