Of de nieuwe beam.Tosemime schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:45:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik lees alleen net dat je de play 1 niet op een tv kunt aansluiten, dat kan alleen met een playbar of playbase. Zo veel weet ik dus van sonos
Ze doen wel heel moeilijk bij deze actie zeg...Ancent schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Nog niks, maar paar post terug staat de Sonos-to-be-set
Update: net gesproken met Rob van Sonos promotions, telnr 0207997073. Hij zegt: een bundel is een speakerset en is uitgesloten van de actie. Ook gesproken over de term ‘deelnemer’. Dit mogen twee of meerdere meerderjarige personen in 1 huishouden zijn. Als je boven de 1k uitkomt, aankoop dus splitsen.
Ik heb een soortgelijke vraag gesteld: Ik heb een persoonlijke (!) kortingscode van een webshop van 10%, omdat ik daar vaker heb gekocht. Nu wil ik deze toepassen op mijn Sonos product en over het resterende bedrag de cashback krijgen.
Wat zegt Sonos? "Nee, acties mogen niet gecombineerd worden".
Het is toch de keus van de dealer? Vreemd. Bij de actie van 15 jarig bestaan hebben ze wel alle claims gehonoreerd.
Aha, een soort kleine soundbar, interessant
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Bedankt voor je update. Gisteravond (met betaling achterafAncent schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Nog niks, maar paar post terug staat de Sonos-to-be-set
Update: net gesproken met Rob van Sonos promotions, telnr 0207997073. Hij zegt: een bundel is een speakerset en is uitgesloten van de actie. Ook gesproken over de term ‘deelnemer’. Dit mogen twee of meerdere meerderjarige personen in 1 huishouden zijn. Als je boven de 1k uitkomt, aankoop dus splitsen.
Nu goed nadenken over:
- twee keer Play One (211 -/- 15% = 179,35 euro p/st), of
- twee keer Play:3 (222 -/- 15% = 188,70 euro p/st)
Voor Play3:
- beter en ruimtevullend geluid voor in de woonkamer
Tegen Play3:
- minder fraai uiterlijk (is heel erg subjectief)
- geen Airplay2
- geen voice control (nu Alexa, later google en siri)
Aangezien het prijsverschil heel erg klein is, heb ik deze maar genegeerd. En nee, we gaan geen Play1 er bij betrekken.
Voor en tegens voor Play One zijn precies het tegenovergestelde van de voor en tegens voor de Play3.
Door de Airplay2 ondersteuning kan ik de Ones wel inzetten bij het kijken naar content via mijn AppleTV4k (netflix, iTunes movies, etc.).
Pfff...... moeilijk, moeilijk..... Ik word helemaal gek van mezelf.
Volgens de dealer en Sonos krijg je nu wel ineens cashback op het gekochte product, ook al is deze met korting aangeboden. Bijzonder allemaal
Het grappige is dat als je twee losse speakers wilt bestellen de webshop er automatisch een bundel van maaktmeesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:47:
[...]
Bedankt voor je update. Gisteravond (met betaling achteraf) snel een bundel Play One gekocht bij bol.com. Bij bezorging had ik gekozen voor a.s. vrijdag zodat ik nog kan nadenken en eventueel kan annuleren. Dat laatste ga ik nu dus maar doen.
Nu goed nadenken over:
- twee keer Play One (211 -/- 15% = 179,35 euro p/st), of
- twee keer Play:3 (222 -/- 15% = 188,70 euro p/st)
Voor Play3:
- beter en ruimtevullend geluid voor in de woonkamer
Tegen Play3:
- minder fraai uiterlijk (is heel erg subjectief)
- geen Airplay2
- geen voice control (nu Alexa, later google en siri)
Aangezien het prijsverschil heel erg klein is, heb ik deze maar genegeerd. En nee, we gaan geen Play1 er bij betrekken.Dan kom ik er helemaal niet meer uit (141,10 euro p/st trouwens).
Voor en tegens voor Play One zijn precies het tegenovergestelde van de voor en tegens voor de Play3.
Door de Airplay2 ondersteuning kan ik de Ones wel inzetten bij het kijken naar content via mijn AppleTV4k (netflix, iTunes movies, etc.).
Pfff...... moeilijk, moeilijk..... Ik word helemaal gek van mezelf.
Mijn gevoel zegt dat de cashback daarop gewoon gaat lukken, net als de vorige acties. We gaan er maar gewoon voor
Ik vermoed hetzeflde...Ancent schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:12:
[...]
Het grappige is dat als je twee losse speakers wilt bestellen de webshop er automatisch een bundel van maakt.
Mijn gevoel zegt dat de cashback daarop gewoon gaat lukken, net als de vorige acties. We gaan er maar gewoon voor
Gezien de reacties op pepper, schijnt het dus dat de aanbieding van de MM (222 voor play3) ook als een actie wordt gezien. De cashback claims worden door Sonos geweigerd. Ik ben benieuwd wat nog meer onder 'actie' valt. Bij vrijwel elke winkel is de One in de aanbieding voor 211 (normaal 229). Wordt dit ook als een actie gezien? Ik heb zo'n idee van wel. Dan krijg je dus alleen 15 procent korting als je de standaard (advies)prijs betaald. Wat een waardeloze actie.Ancent schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:12:
[...]
Het grappige is dat als je twee losse speakers wilt bestellen de webshop er automatisch een bundel van maakt.
Ze zeggen dat het wordt geweigerd of er zijn al claims geweigerd?meesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:30:
[...]
[...]
Gezien de reacties op pepper, schijnt het dus dat de aanbieding van de MM (222 voor play3) ook als een actie wordt gezien. De cashback claims worden door Sonos geweigerd. Ik ben benieuwd wat nog meer onder 'actie' valt. Bij vrijwel elke winkel is de One in de aanbieding voor 211 (normaal 229). Wordt dit ook als een actie gezien? Ik heb zo'n idee van wel. Dan krijg je dus alleen 15 procent korting als je de standaard (advies)prijs betaald. Wat een waardeloze actie.
--
Plattetv
De 10% korting wordt dan verrekend op onze website en de 15% krijgt u dan terug vanuit Sonos.
Ik
Top. Sonos zou de claim dus niet afwijzen omdat er al sprake is van een 'actie'
Plattetv
Correct
--
Of Sonos op messenger:
Ik
Begrijpelijk, maar het is een cashback actie, dus als ik een factuur aanlever van een dealer is dat voldoende? Ongeacht of de dealer korting heeft gegeven om welke reden dan ook
SONOS
Klopt! Volgens de algemene voorwaarden zoals die staan op https://fathersday.sonos.com/terms.
Wel in het engels: After purchase of the Qualifying Product(s), Participants must visit www.sonos-promotions.com, complete the claim form and upload a copy of their proof of purchase in the form of a receipt or invoice detailing the specific Qualifying Products purchased.
Edit: ik lees van enkele dat hun claim is afgewezen, maar nog niet veel. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.
[ Voor 3% gewijzigd door The Inquisitor op 11-06-2018 14:41 ]
Ik heb net besteld, in totaal 6 speakers. Voor wifimedia gekozen, 5 jr garantie en 100 Dagen geld-terug-garantie. Scheelde op het totaal bedrag iets van 6 tientjes met bol.
Lukt de cashback niet gaan ze binnen de 100 dgn terug!
Lukt de cashback niet gaan ze binnen de 100 dgn terug!
Wat ik lees, is dat de claims worden geweigerd.The Inquisitor schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:34:
[...]
Ze zeggen dat het wordt geweigerd of er zijn al claims geweigerd?
--
Plattetv
De 10% korting wordt dan verrekend op onze website en de 15% krijgt u dan terug vanuit Sonos.
Ik
Top. Sonos zou de claim dus niet afwijzen omdat er al sprake is van een 'actie'
Plattetv
Correct
--
Of Sonos op messenger:
Ik
Begrijpelijk, maar het is een cashback actie, dus als ik een factuur aanlever van een dealer is dat voldoende? Ongeacht of de dealer korting heeft gegeven om welke reden dan ook
SONOS
Klopt! Volgens de algemene voorwaarden zoals die staan op https://fathersday.sonos.com/terms.
Wel in het engels: After purchase of the Qualifying Product(s), Participants must visit www.sonos-promotions.com, complete the claim form and upload a copy of their proof of purchase in the form of a receipt or invoice detailing the specific Qualifying Products purchased.
Allemaal leuk die algemene voorwaarden, maar het is best multi interpreteerbaar. Zo staat er in de NL voorwaarden: Actieproducten die als onderdeel van een andere actie zijn gekocht, worden nadrukkelijk van deze actie uitgesloten.
Kennelijk wordt de Play3 van de MM als 'actie' gezien. Wat is dan de definitie van een actie? Daar ga je nu discussie over krijgen. Ik vind dit super slecht. Ik ga zo ook even bellen met Sonos.
Waar Sonos naar verwijst, is de procedure (tja die is begrijpelijk en op meerdere wijzen te interpreteren, het gaat om de definitie van 'actie'.
Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat de Sonos spullen worden gekocht bij een winkel met gratis retourneren
Claims kunnen maximaal 30 dagen duren, dus het is ook nog eens belangrijk dat je claim op tijd wordt behandeld (lees: binnen de retourperiode).meesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:45:
[...]
Wat ik lees, is dat de claims worden geweigerd.
Allemaal leuk die algemene voorwaarden, maar het is best multi interpreteerbaar. Zo staat er in de NL voorwaarden: Actieproducten die als onderdeel van een andere actie zijn gekocht, worden nadrukkelijk van deze actie uitgesloten.
Kennelijk wordt de Play3 van de MM als 'actie' gezien. Wat is dan de definitie van een actie? Daar ga je nu discussie over krijgen. Ik vind dit super slecht. Ik ga zo ook even bellen met Sonos.
Waar Sonos naar verwijst, is de procedure (tja die is begrijpelijk en op meerdere wijzen te interpreteren, het gaat om de definitie van 'actie'.
Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat de Sonos spullen worden gekocht bij een winkel met gratis retourneren. Dat kan bij de MM.
@Ancent en @The Inquisitor Ik heb zojuist gebeld met Sonos (ene Tim). Alle prijzen lager dan de prijzen op de website van Sonos vallen onder term 'actie'. M.a.w. je krijgt alleen 15 procent korting/cashback als de winkel de adviesprijs hanteert.
Sorry Ancent, je cashback claim gaat dus niet lukken. Indien het wel lult, horen we dat natuurlijk graag.
Sorry Ancent, je cashback claim gaat dus niet lukken. Indien het wel lult, horen we dat natuurlijk graag.
Triest.meesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:53:
@Ancent en @The Inquisitor Ik heb zojuist gebeld met Sonos (ene Tim). Alle prijzen lager dan de prijzen op de website van Sonos vallen onder term 'actie'. M.a.w. je krijgt alleen 15 procent korting/cashback als de winkel de adviesprijs hanteert.
En tegelijkertijd kan ik me herinneren dat ditzelfde werd gezegd bij de 15% anniversary actie, en toen zijn toch de claims wel geaccepteerd.
Die gast die ik vanochtend sprak was ook rete vaag, nee meneer bundels zijn uitgesloten. Maar als ik dan twee losse spekers koop (prijs is hetzelfde) is het wel goed? Nee meneer, dan heeft u een bundel. Uuuhmeesje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:53:
We gaan het zien, er staat nergens bundel of korting op mijn bestelbon. In 2x besteld (ook op naam van mijn vrouw), omdat ik over de 1k heen ging en het maximale bedrag voor de cashback is € 150. Dat vond hij vanochtend overigens prima haha.
Wifimedia staat gewoon op de site als aangeloten dealer, moet ik hun dan vragen om ajb de adviesprijs te rekenen? Ben in staat om bij een weigering de rechtsbijstand in te schakelen
Dat is fraude aangezien je dan meer cashback zou krijgen dan waar je recht op hebt. Maar anderzijds is dit ook een kansloze actie als het werkt zoals het nu lijkt.Ancent schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:19:
[...]
Wifimedia staat gewoon op de site als aangeloten dealer, moet ik hun dan vragen om ajb de adviesprijs te rekenen? Ben in staat om bij een weigering de rechtsbijstand in te schakelen.Zal t.z.t. een update posten.
Ik zou zeggen, hou ons op de hoogte.Ancent schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:19:
[...]
Die gast die ik vanochtend sprak was ook rete vaag, nee meneer bundels zijn uitgesloten. Maar als ik dan twee losse spekers koop (prijs is hetzelfde) is het wel goed? Nee meneer, dan heeft u een bundel. Uuuh.
We gaan het zien, er staat nergens bundel of korting op mijn bestelbon. In 2x besteld (ook op naam van mijn vrouw), omdat ik over de 1k heen ging en het maximale bedrag voor de cashback is € 150. Dat vond hij vanochtend overigens prima haha.
Wifimedia staat gewoon op de site als aangeloten dealer, moet ik hun dan vragen om ajb de adviesprijs te rekenen? Ben in staat om bij een weigering de rechtsbijstand in te schakelen.Zal t.z.t. een update posten.
Wifimedia een goede keuze trouwens. 5 jaar garantie en net als Sonos zelf 100 dagen retourperiode.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 11-06-2018 15:57 ]
Waarom is het frauduleus een winkel te vragen of je alsjeblieft meer mag betalen?The Inquisitor schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:42:
[...]
Dat is fraude aangezien je dan meer cashback zou krijgen dan waar je recht op hebt. Maar anderzijds is dit ook een kansloze actie als het werkt zoals het nu lijkt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
las het als: Vragen om adviesprijs op de factuur te vermeldenfsfikke schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Waarom is het frauduleus een winkel te vragen of je alsjeblieft meer mag betalen?
Vandaag even via de chat contact gehad met 50five. Zij zijn sinds een maand ook een erkende Sonos dealer. Via de site van Sonos zijn ze daardoor nog niet te vinden.
Bij 50five wordt 'gewoon' de adviesprijs gehanteerd. Echter via verschillende cashback sites (o.a. shopbuddies) kun je over de excl.btw prijs nog 15% extra cashback krijgen.
Rekenvoorbeeld Sonos One:
229 euro -/- 15% Sonos cashback = 194,65 euro
229 / 1,21 * 0,15 = 28,39 euro
Een Sonos One komt daarmee uit op 194,65 -/- 28,39 = 166,26 euro
Shopbuddies geeft via Sonos zelf 10 procent cashback. Dan ziet het er zo uit:
229 / 1,21 * 0,1 = 18,93 euro
Een Sonos One komt daarmee uit op 194,65 -/- 18,93 = 175,72 euro
Geen verkeerde bedragen lijkt me. Vanavond twee keer Sonos One bestellen via 50five. Ze hebben bevestigd dat mocht het geluid met niet bevallen (kwaliteit en/of niet ruimtevullend genoeg) dat ik ze kosteloos kan retourneren.
@Ancent Mocht je cashback claim niet lukken, kun je altijd nog via bovenstaande weg je bestellingen plaatsen.
Bij 50five wordt 'gewoon' de adviesprijs gehanteerd. Echter via verschillende cashback sites (o.a. shopbuddies) kun je over de excl.btw prijs nog 15% extra cashback krijgen.
Rekenvoorbeeld Sonos One:
229 / 1,21 * 0,15 = 28,39 euro
Een Sonos One komt daarmee uit op 194,65 -/- 28,39 = 166,26 euro
Shopbuddies geeft via Sonos zelf 10 procent cashback. Dan ziet het er zo uit:
229 / 1,21 * 0,1 = 18,93 euro
Een Sonos One komt daarmee uit op 194,65 -/- 18,93 = 175,72 euro
Geen verkeerde bedragen lijkt me. Vanavond twee keer Sonos One bestellen via 50five. Ze hebben bevestigd dat mocht het geluid met niet bevallen (kwaliteit en/of niet ruimtevullend genoeg) dat ik ze kosteloos kan retourneren.
@Ancent Mocht je cashback claim niet lukken, kun je altijd nog via bovenstaande weg je bestellingen plaatsen.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 12-06-2018 14:20 ]
Probleem met cashbacks is alleen dat het soms niet wilt lukken en dan kun je gedag zeggen tegen je 20 euro.
Goed uitgezocht @meesje !
Ik heb mijn claims zojuist verzonden, speakers zijn binnen. De one’s zouden na aftrek van de cashback op 179,35 uitkomen.
Tijdens het invullen van de claim wordt gevraagd naar de betaalde prijs (logisch uiteraard). Dat bevestigd nog meer mijn vermoeden dat de cashback echt niet alleen van toepassing is op de adviesprijs. Fingers crossed.
Ik heb mijn claims zojuist verzonden, speakers zijn binnen. De one’s zouden na aftrek van de cashback op 179,35 uitkomen.
Tijdens het invullen van de claim wordt gevraagd naar de betaalde prijs (logisch uiteraard). Dat bevestigd nog meer mijn vermoeden dat de cashback echt niet alleen van toepassing is op de adviesprijs. Fingers crossed.
Bedankt voor je reactie. Hoe lang duurt het voordat de claim goedgekeurd is?Ancent schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:50:
Goed uitgezocht @meesje !
Bedankt voor je Sonos-cashbackclaim.meesje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:52:
[...]
Bedankt voor je reactie. Hoe lang duurt het voordat de claim goedgekeurd is?
We gaan nu bekijken of je claim aan de actievoorwaarden voldoet. Je krijgt binnen drie werkdagen een e-mail van ons met verdere instructies.
Als de gegevens die je ons hebt gestuurd onvolledig of onleesbaar zijn, vragen we je om ze opnieuw op te sturen om je claim te kunnen afhandelen.
Check regelmatig je e-mail en controleer of je onze reacties en updates over je claim ontvangt.
Als je niet op een link van ons kunt klikken, kun je de link ook kopiëren en in je webbrowser plakken.
Als je contact met ons wilt opnemen, ga dan naar onze supportpagina We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groeten,
Sonos Support
Bijna alle dealers bieden Sonos aan voor lager dan de adviesprijs en deze dealers staan toch gewoon in het overzicht van Sonos? Mediamarkt heeft met de play 3 duidelijk een actie, dat kan ik mij voorstellen (wel jammer uiteraard). Maar als ze alle aankopen onder de adviesprijs gaan afwijzen spreken zij zich enorm tegen.
Ik ben van plan een playbar of playbase aan te schaffen. Onze 42" LCD TV hangt niet aan de muur, maar staat op een video meubel. Nu lijkt mij de de playbase een nettere look hebben, maar kwam ik deze TV stand sonos tegen (https://www.flexson.com/b...-black-single-flxpbst1021). Heeft iemand ervaring met dit meubel. Is de playbar qua power beter of zijn beide Sonos aan elkaar gewaagd?
Bedankt! Spannende drie dagen.Ancent schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:02:
[...]
Bedankt voor je Sonos-cashbackclaim.
We gaan nu bekijken of je claim aan de actievoorwaarden voldoet. Je krijgt binnen drie werkdagen een e-mail van ons met verdere instructies.
Als de gegevens die je ons hebt gestuurd onvolledig of onleesbaar zijn, vragen we je om ze opnieuw op te sturen om je claim te kunnen afhandelen.
Check regelmatig je e-mail en controleer of je onze reacties en updates over je claim ontvangt.
Als je niet op een link van ons kunt klikken, kun je de link ook kopiëren en in je webbrowser plakken.
Als je contact met ons wilt opnemen, ga dan naar onze supportpagina We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groeten,
Sonos Support
Morgen misschien toch ook maar twee bestellingen doen: 2 x Sonos One en 2 x keer Play:3 (eerst even kijken waar het voordeligst). Kan ik ze allebei uitproberen. En ondertussen weet ik of jouw claim gehonoreerd is. Indien nodig kunnen ze weer terug.
Op de valreep nog via PlatteTV 2 keer een zwarte Sonos Play:3 aangeschaft.
Bij MM Online is het zwarte model uitverkocht. Daardoor zijn veel winkel die gisteren en vandaag hun prijzen hadden bijgesteld naar 222 euro hun prijze weer aan het verhogen; de witte bieden ze wel aan voor 222 euro omdat deze nog bij MM Online te krijgen is. Ze houden elkaar echt goed in de gaten.
Morgen nog 2 keer Sonos One aanschaffen en vergelijken maar!
Bij MM Online is het zwarte model uitverkocht. Daardoor zijn veel winkel die gisteren en vandaag hun prijzen hadden bijgesteld naar 222 euro hun prijze weer aan het verhogen; de witte bieden ze wel aan voor 222 euro omdat deze nog bij MM Online te krijgen is. Ze houden elkaar echt goed in de gaten.
[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 12-06-2018 23:00 ]
Je had toch ook al bij Bol besteld?meesje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:59:
Op de valreep nog via PlatteTV 2 keer een zwarte Sonos Play:3 aangeschaft.
Die heb ik later geannuleerd, omdat dat een set was (met korting). Een set is dus uitgesloten. Dat zie ik ook op de website van 50five. Bij de losse produkten staat de Sonos actie vermeld, bij de sets niet.
Geen ervaring met het TV meubel, wel ervaring met de Playbase en de Playbar (indirect, mijn zus en vrienden hebben hm, ik heb de base). Ze zijn goed aan elkaar gewaagd, beide hebben goede sound en zijn goede apparaten, maar de PlayBase is beter, zeker als je toch al tussen beide twijfelt, dan zou ik de base nemen. Waarom?AleSyS schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:14:
Ik ben van plan een playbar of playbase aan te schaffen. Onze 42" LCD TV hangt niet aan de muur, maar staat op een video meubel. Nu lijkt mij de de playbase een nettere look hebben, maar kwam ik deze TV stand sonos tegen (https://www.flexson.com/b...-black-single-flxpbst1021). Heeft iemand ervaring met dit meubel. Is de playbar qua power beter of zijn beide Sonos aan elkaar gewaagd?
- Betere en diepere bass/lage tonen door de snorkel-constructie vergeleken met de playbar
- Nieuwer product: Ondersteuning voor AirPlay 2, ingebouwde microfoon, en wie weet wat de toekomst brengt. Daarnaast ook touch-control (staat chiquer dan knopjes).
En de spanning is alweer voorbij, mijn claims zijn beide behandeld en... tromgeroffel...meesje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Bedankt! Spannende drie dagen.![]()
Morgen misschien toch ook maar twee bestellingen doen: 2 x Sonos One en 2 x keer Play:3 (eerst even kijken waar het voordeligst). Kan ik ze allebei uitproberen. En ondertussen weet ik of jouw claim gehonoreerd is. Indien nodig kunnen ze weer terug.
Beide zij goedgekeurd! 🤗
2x play:1 en 2x one (op naam van mijn vrouw) + 2x play 5 (op mijn naam). Totaal € 1.694 -/- 15% cashback = € 1.439,90.
Ik ben happy!
Gaat goed komen @meesje @The Inquisitor
Wat goed zeg! Ik denk er nu toch over om een set bij Bol.com te bestellen. Op hun site staat:Ancent schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:39:
[...]
En de spanning is alweer voorbij, mijn claims zijn beide behandeld en... tromgeroffel...
Beide zij goedgekeurd! 🤗
2x play:1 en 2x one (op naam van mijn vrouw) + 2x play 5 (op mijn naam). Totaal € 1.694 -/- 15% cashback = € 1.439,90.
Ik ben happy!
Gaat goed komen @meesje @The Inquisitor
Let op: om 30 euro korting te krijgen op 2 dezelfde kleuren van een Sonos One dien je het aantal van 1 naar 2 te veranderen in je winkelwagentje.
Ik ga de gok toch nemen. Lekker achteraf betalen en snel de claim indienen.
Ga ik het ook proberen met Plattetv, als het lukt bestel ik er misschien nog 1 (dat mag toch? 2 claims indienen). Als het niet lukt, dan retour en via FityFive, want met cashback kom je maar 5 euro duurder uit, ook geen ramp.
@meesje Bij wifimedia gebeurde hetzelfde, veranderen van 1 naar 2 gaf een korting. Ik zou alleen geen bundel van 2 speakers bestellen en even opletten hoe het op je bevestiging staat.
@The Inquisitor De kortingscode mag maar 1x gebruikt (2x aanvragen dus) worden en per deelnemer maximaal € 150 cashback.
@The Inquisitor De kortingscode mag maar 1x gebruikt (2x aanvragen dus) worden en per deelnemer maximaal € 150 cashback.
heb al 2 codes dus dat is geen probleem. Heb de eerste claim op naam van mijn moeder gezet (de speaker is ook voor haar) maar claim was nu al opgeschord omdat de uitbetalingsinformatie niet overeenkwam met de koper van het product. Hehe. Even nieuwe informatie toegevoegd, ben benieuwd.Ancent schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:27:
hallo allemaal ik ben dit topic al een tijd aan het volgen maar ik zie vanalles over cashback en nu heb ik toevallig zondag bij een mediamarkt een 2 tal sonos play 1 gehaald maar ik heb geen actiecode gekregen doet mediamarkt dan niet mee ? of hoe krijg je de code ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Ik hou er niet zo van om tweakers te verwijzen naar een zoekopdracht (je moet maar net de juiste termen ingeven) of ruim 242 pagina’s door te laten bladeren....jenpet schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:06:
hallo allemaal ik ben dit topic al een tijd aan het volgen maar ik zie vanalles over cashback en nu heb ik toevallig zondag bij een mediamarkt een 2 tal sonos play 1 gehaald maar ik heb geen actiecode gekregen doet mediamarkt dan niet mee ? of hoe krijg je de code ?
Echter in dit geval maak je je er wel erg makkelijk van af, je hoeft maar twee pagina’s terug te bladeren. Je ziet dan twee linkjes voorbij komen, de tweede is om de code aan te vragen.
Je claim is goedgekeurd. Check je e-mail voor meer informatie.
Dat ging snel. Claim goedgekeurd en heb een Play 1 besteld bij Plattetv (166 euro op de site, had 10% persoonlijke code, maakt 149,40), met 15% korting straks... Een play:1 erbij voor circa 127 euro. Not bad.
Eens denken of er nog 1 bij komt
Dat ging snel. Claim goedgekeurd en heb een Play 1 besteld bij Plattetv (166 euro op de site, had 10% persoonlijke code, maakt 149,40), met 15% korting straks... Een play:1 erbij voor circa 127 euro. Not bad.
Nice! Ik ben nu € 136,85 voor 1 play:1 kwijt. Wel met 5 jaar garantie, dat dan weer wel 😄.The Inquisitor schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:06:
Je claim is goedgekeurd. Check je e-mail voor meer informatie.
Ook een prima prijsjeAncent schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:26:
[...]
Nice! Ik ben nu € 136,85 voor 1 play:1 kwijt. Wel met 5 jaar garantie, dat dan weer wel 😄.
Dus in de praktijk: Slaapkamer + Woonkamer als Sonos groepen, Playbase in woonkamer, Playbase krijgt optical signaal van TV, maar wil airplay content spelen op slaapkamer... ben benieuwd of dat kan.
Het bleek dat mijn op 6 juni bestelde sub ook nog in de actieperiode viel..net een claim ingediend en inmiddels goedgekeurd. Ruim 104 euro wordt teruggestort!
En dat te bedenken dat ik de SUB al met 100 Euro korting (met een persoonlijke code) had aangeschaft.
Hmm..wordt dus interessant om een Sonos One (of twee) te gaan bestellen. Heb namelijk ook nog een kortingscode van 125 Euro voor het af laten voeren van mijn CR100 afstandsbediening..
En dat te bedenken dat ik de SUB al met 100 Euro korting (met een persoonlijke code) had aangeschaft.
Hmm..wordt dus interessant om een Sonos One (of twee) te gaan bestellen. Heb namelijk ook nog een kortingscode van 125 Euro voor het af laten voeren van mijn CR100 afstandsbediening..
[ Voor 48% gewijzigd door bvsteyn op 13-06-2018 14:36 ]
Mooie meevallerbvsteyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
Het bleek dat mijn op 6 juni bestelde sub ook nog in de actieperiode viel..net een claim ingediend en inmiddels goedgekeurd. Ruim 104 euro wordt teruggestort!
Van wat ik heb begrepen, kan dat laatste niet. Door 1 airplay2 compatible device kun je niet opeens alle speakers airplay2 compatible maken. Je kunt wel de hele groep compatible maken door er een compatible speaker aan toe te voegen.The Inquisitor schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
[...]
Ook een prima prijsjeIk twijfel nog om een One te kopen, het gaat me vooral om AirPlay2, maar heb al een Playbase, De vraag is alleen of 1 compatible speaker in je hele netwerk genoeg is om te streamen naar een andere groep. En of dan de groep waarin de playbase zit ook gewoon andere audio kan laten horen.
Dus in de praktijk: Slaapkamer + Woonkamer als Sonos groepen, Playbase in woonkamer, Playbase krijgt optical signaal van TV, maar wil airplay content spelen op slaapkamer... ben benieuwd of dat kan.
AirPlay op elke speaker met Sonos One.meesje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:36:
[...]
Van wat ik heb begrepen, kan dat laatste niet. Door 1 airplay2 compatible device kun je niet opeens alle speakers airplay2 compatible maken. Je kunt wel de hele groep compatible maken door er een compatible speaker aan toe te voegen.
Groepeer elke Sonos-speaker met een compatibele speler om AirPlay op je hele systeem beschikbaar te maken.
--
Als je een van deze Airplay-compatibele speakers groepeert met oudere Sonos-apparaten dan heb je de AirPlay-functionaliteit in je hele Sonos-systeem.
--
But by taking advantage of newer Sonos hardware, we’re able to make AirPlay 2 content available throughout the house on speakers old and new.
Het staat er nog steeds niet duidelijk. Eerst groeperen, en vervolgens wordt er gesproken over het gehele sonos systeem.
Ik zit nog in dubio over of ik 1 of 2 Play One's ga toevoegen. Heb nu 2 x play 1 in stereo staan gecombineerd met een playbase en sub. Airplay heb ik dan natuurlijk gewoon geregeld.meesje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:36:
[...]
Van wat ik heb begrepen, kan dat laatste niet. Door 1 airplay2 compatible device kun je niet opeens alle speakers airplay2 compatible maken. Je kunt wel de hele groep compatible maken door er een compatible speaker aan toe te voegen.
Maar eventuele stembediening niet. Als ik een Sonos One toevoeg dan is voice control wel mogelijk, maar eigenlijk wil ik een extra box voor de badkamer/slaapkamer.
Het lastige is dat een Sonos One niet met een play 1 in stereo kan staan, dus ben ik 'verplicht' om er twee aan te schaffen. Dan heb ik wel 2 x play 1 voor boven, maar da's ook een beetje overkill..
hmm...heeft voice control en sonos toegevoegde waarde uiteindelijk?
Zien jullie toegevoegde waarde ervan?
In de badkamer of keuken (plaatsen waar je niet even je telefoon uit je zak haalt) lijkt het me best handig, maar het zal wel een tijd duren voordat er een Nederlandse Alexa komt of een Siri die Spotify en dergelijke kan aansturen... dus ik weet niet of ik voor die tijd wil aanschaffen.
Inderdaad niet echt lekker verwoord. Ik verwacht (kan het niet onderbouwen) nog steeds dat dan alleen de groep airplay2 compatible wordt.The Inquisitor schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:53:
[...]
AirPlay op elke speaker met Sonos One.
Groepeer elke Sonos-speaker met een compatibele speler om AirPlay op je hele systeem beschikbaar te maken.
--
Als je een van deze Airplay-compatibele speakers groepeert met oudere Sonos-apparaten dan heb je de AirPlay-functionaliteit in je hele Sonos-systeem.
--
But by taking advantage of newer Sonos hardware, we’re able to make AirPlay 2 content available throughout the house on speakers old and new.
Het staat er nog steeds niet duidelijk. Eerst groeperen, en vervolgens wordt er gesproken over het gehele sonos systeem.
Vergeet niet google assistant. Deze komt ik denk van de grote drie (google, alex, siri) het eerst met NL spraak.The Inquisitor schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:02:
In de badkamer of keuken (plaatsen waar je niet even je telefoon uit je zak haalt) lijkt het me best handig, maar het zal wel een tijd duren voordat er een Nederlandse Alexa komt of een Siri die Spotify en dergelijke kan aansturen... dus ik weet niet of ik voor die tijd wil aanschaffen.
Zoals aangegeven in dit topic zijn er twee Play 3’s onderweg en twee Sonos One’s ga ik vanavond bestellen. Waarschijnlijk morgen allebei in huis en dan lekker goed uitproberen en met elkaar vergelijken (ook met met huidige stereo speakers trouwens). Indien het verschil met de Play 3 niet te groot is, wil ik het liefst voor de One gaan: modern, helemaal up to date, voorbereid op de toekomst, airplay2 (kunnen de One’s ook dienst doen bij content afspelen via de Apple TV, netflix en itunes movies) en voice control.bvsteyn schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:58:
[...]
Ik zit nog in dubio over of ik 1 of 2 Play One's ga toevoegen. Heb nu 2 x play 1 in stereo staan gecombineerd met een playbase en sub. Airplay heb ik dan natuurlijk gewoon geregeld.
Maar eventuele stembediening niet. Als ik een Sonos One toevoeg dan is voice control wel mogelijk, maar eigenlijk wil ik een extra box voor de badkamer/slaapkamer.
Het lastige is dat een Sonos One niet met een play 1 in stereo kan staan, dus ben ik 'verplicht' om er twee aan te schaffen. Dan heb ik wel 2 x play 1 voor boven, maar da's ook een beetje overkill..
hmm...heeft voice control en sonos toegevoegde waarde uiteindelijk?![]()
Zien jullie toegevoegde waarde ervan?
Wat dat laatste betreft, daar heb ik wel weer interesse in. Ik heb enige tijd geleden een Echo Dot en een Google Home Mini gehad (beide werkten best goed). Ik heb ze weggedaan met het oog op de One (geintegreerd). Ik vond het erg fijn om tegen Alexa te kunnen zeggen om muziek te spelen van een bepaalde artiest (via spotify). Radio via TuneIn ging niet altijd goed, npo2 wel, maar sommige andere NL zenders begreep ie niet. Verder gebruikte ik het om mijn thuisautomatisering te bedienen. Dat werkte ook erg fijn.
Siri heeft al jaren NL spraak, maar dus geen connectie met Sonosmeesje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:19:
Vergeet niet google assistant. Deze komt ik denk van de grote drie (google, alex, siri) het eerst met NL spraak.
PSN: Sluuz
sorry hoor... ik heb de link gevolgd van het forum al eerder.. met fathersday etc etc.. maar er gebeurde niks en warempel nu valt een email binnen van sonos met een code..meesje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:22:
[...]
Ik hou er niet zo van om tweakers te verwijzen naar een zoekopdracht (je moet maar net de juiste termen ingeven) of ruim 242 pagina’s door te laten bladeren....![]()
Echter in dit geval maak je je er wel erg makkelijk van af, je hoeft maar twee pagina’s terug te bladeren. Je ziet dan twee linkjes voorbij komen, de tweede is om de code aan te vragen.
ik was dus niet eenvoudig aan het doen .. heb zelfs 20 artiesten ingevuld die ik zogenaamd leuk vond.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Ja, sorry verkeerd verwoord. Ik doelde eigenlijk op Siri op de homepod. Voor ipad, iphone, atv inderdaad wel NL.Sluuz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:05:
[...]
Siri heeft al jaren NL spraak, maar dus geen connectie met Sonos
Volgende keer dan gelijk zeggen welke stappen je al ondernomen hebt. Dan hadden we waarschijnlijk kunnen bevestigen dat je alles goed gedaan hebt en je geduld moet hebben. Bij mij kwam de mail wel vrijwel direct.jenpet schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:05:
[...]
sorry hoor... ik heb de link gevolgd van het forum al eerder.. met fathersday etc etc.. maar er gebeurde niks en warempel nu valt een email binnen van sonos met een code..
ik was dus niet eenvoudig aan het doen .. heb zelfs 20 artiesten ingevuld die ik zogenaamd leuk vond.
Hmm.. 8.6 update is een beetje een drama, nu al meerder mensen gesproken die problemen hebben.
Zelf heb ik ook problemen.
Moest eerst al mijn speakers weer toevoegen?!
Na wat kloten Play5 kunnen updaten.
Maar mijn Play1's willen echt niet...
- Alles behalve 1 play 1 aangesloten bedraad.
- Zonder bridge
- Play5 + Play1
Elke keer Error 30.
Op sonos forum is het ook al gedonder... Valt me een beetje tegen.
Ik heb heel mijn netwerk omgegooid 1 switch met daarop 1 play one en laptop bedraad met sonos programma op laptop (alle wifi uit) en toen 1 voor 1 de apparaten een update gegeven... nu ging het eindelijk goed...
Zelf heb ik ook problemen.
Moest eerst al mijn speakers weer toevoegen?!
Na wat kloten Play5 kunnen updaten.
Maar mijn Play1's willen echt niet...
- Alles behalve 1 play 1 aangesloten bedraad.
- Zonder bridge
- Play5 + Play1
Elke keer Error 30.
Op sonos forum is het ook al gedonder... Valt me een beetje tegen.
Ik heb heel mijn netwerk omgegooid 1 switch met daarop 1 play one en laptop bedraad met sonos programma op laptop (alle wifi uit) en toen 1 voor 1 de apparaten een update gegeven... nu ging het eindelijk goed...
Ik heb PiVPN draaien en 2 RPI3B+ met libreelec/Kodi 17.6, lijkt me onzin dat dit effect heeft aangezien ik de Play5's wel heb kunnen updaten. Play 1's alleen maar error 30 of 1011.blavlaa schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:20:
Ik had ook problemen. eerst gaf hij aan dat mijn play1's niet wilde updaten, toen via de laptop geprobeerd en toen gaf hij error 1001 aan.
Ik had echter van te voren wat blocklists toegevoegd aan mijn pi, dus dacht ik dat dat het misschien was.
Na het disablen van Pi-Hole liep hij wel door.
Misschien was dat dus toeval als ik dit hier lees
[ Voor 50% gewijzigd door prutser001 op 13-06-2018 22:25 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik had ook problemen. eerst gaf hij aan dat mijn play1's niet wilde updaten, toen via de laptop geprobeerd en toen gaf hij error 1001 aan.
Ik had echter van te voren wat blocklists toegevoegd aan mijn pi, dus dacht ik dat dat het misschien was.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh v153.216 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Ik had een Play:1 (in een groep met Playbar en nog een 1) die ook niet wou en telkens error 30 gaf. Uiteindelijk met de iPad (geen idee of dat verschil maakt) toch gelukt om ook de laatste op 8.6 te krijgen.
Hier probleemloos kunnen updaten naar 8.6
- Play:1
- Play:5
- Connect
- Play:1
- Play:5
- Connect
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook geen problemen,
3x een Play 3, 1x een Connect.
3x een Play 3, 1x een Connect.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Updaten via iPad werkt wel. Wellicht een bug in ios app.
Ook in de Windows app doet het probleem zich voor. Ik denk dat haast dat het een server probleem bij sonos is/was. Na 3 keer proberen ging het namelijk wel, zonder iets aangepast te hebben
Ik heb nog geen update geprobeerd, vanmiddag even doen
Hier ging het ook mis vanaf m'n iPhone, kon gelukkig de Sonos devices nog wel gewoon gebruiken
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
4 x Play:1 geupdate naar 8.6 vanochtend.
Denk server issues gisteren. Teveel mensen tegelijk aan het updaten.
Denk server issues gisteren. Teveel mensen tegelijk aan het updaten.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Tweede Cashbackclaim ook goedgekeurd, Een Sonos One kost me daarmee rond de 167 euro. Goedkoper nog niet gezien
Lekker bezig!The Inquisitor schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:48:
Tweede Cashbackclaim ook goedgekeurd, Een Sonos One kost me daarmee rond de 167 euro. Goedkoper nog niet gezien
Ik had gisteren ook moeite om 2 play:1’s geinstalleerd/geupdate te krijgen. Fijn om te lezen dat het niet (volledig) aan mij lag. Begon met foutcode 30 en eindigde met foutcode 1101, herstarten van het modem did the job.
Ja, nu moet ik echt even kappen met Sonos spullen kopen... Maar dat zeg ik al na elke aankoop
Mijn claim van de Play 1 is ook goedgekeurd. Heb al lange tijd een Playbar en zat al heel te azen op een Play 1. Bij de MM voor 166 - 10 euro kortingscode en dan nog de 15% korting kon ik niet laten liggen.
Het verrast me toch in positieve zin wat voor geluid er uit zon kleine speaker komt
Edit: aangezien ik na cashback via Shopkorting effectief op 130 euro per Play:1 kom, heb ik er zojuist nog maar eentje besteld
Het verrast me toch in positieve zin wat voor geluid er uit zon kleine speaker komt
Edit: aangezien ik na cashback via Shopkorting effectief op 130 euro per Play:1 kom, heb ik er zojuist nog maar eentje besteld
[ Voor 18% gewijzigd door yorroy op 14-06-2018 20:07 ]
Heb inmiddels hier ook probleemloos de update kunnen doorvoeren!
Denk trouwens dat ik het volgende nog ga bestellen ivm de cashback actie;
2 x Play One, waarvan ik er 1 bestel bij PlatteTv met de 15% korting, dus die komt op E 179,35. De tweede bestel ik via Sonos.com, daar ik nog een kortingscode heb liggen twv E 125,-, dus die One komt dan op E 104,-. Op mijn recent bestelde SUB (die per ongeluk in de actie periode viel) kreeg ik E 104,35 terug na mijn claim. Kortom feitelijk heb ik dus een Sonos One gratis..
Kan er 1 Play One naar boven (badkamer/slaapkamer) en 1 Play One in de keuken. Uiteindelijk ook nog de mogelijkheid om ze in stereo te zetten en de Play 1's in te zetten voor boven.
Denk trouwens dat ik het volgende nog ga bestellen ivm de cashback actie;
2 x Play One, waarvan ik er 1 bestel bij PlatteTv met de 15% korting, dus die komt op E 179,35. De tweede bestel ik via Sonos.com, daar ik nog een kortingscode heb liggen twv E 125,-, dus die One komt dan op E 104,-. Op mijn recent bestelde SUB (die per ongeluk in de actie periode viel) kreeg ik E 104,35 terug na mijn claim. Kortom feitelijk heb ik dus een Sonos One gratis..
Kan er 1 Play One naar boven (badkamer/slaapkamer) en 1 Play One in de keuken. Uiteindelijk ook nog de mogelijkheid om ze in stereo te zetten en de Play 1's in te zetten voor boven.
Ik zit te lezen over de cashback-actie.
Ik heb mijn Sonos geregistreerd, maar nog geen code ontvangen, dat kan natuurlijk even duren, maar nu lees ik ook weer dat je voor de actie ook Spotify moet nemen.
Wie kan mij vertellen hoe het nu zit ?
Ik wordt er niet wijs uit
Ik heb mijn Sonos geregistreerd, maar nog geen code ontvangen, dat kan natuurlijk even duren, maar nu lees ik ook weer dat je voor de actie ook Spotify moet nemen.
2250 WP Zuid PVoutput
Zucht. Ik wil niet belerend doen, maar je mag wel een heeeeeel klein beetje moeite doen om even te kijken in dit topic. Van mij hoef je echt niet alle blz. door te gaan nemen.MdO82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:04:
Volg deze link; https://fathersday.sonos.com/?lang=nl-NLMdO82 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:04:
Maak een playlist aan en je ontvangt in je mail een kortingscode van 15%. Daarna kun je een Sonos product die geldt voor deze actie kopen en een cashback claimen via; https://sonos-promotions....aims/cashback/get-started
Moet lukken dacht ik zo..
Ben benieuwd hoeveel berichten er nog volgen in de "mijn cashback is ook gelukt" reeks, voordat we weer inhoudelijk over Sonos gaan praten..
Ach..het is het ervaringen topic, dus ervaringen met het verkrijgen van een cashback van Sonos zou je er ook gewoon onder kunnen scharen..pixels66 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:19:
Ben benieuwd hoeveel berichten er nog volgen in de "mijn cashback is ook gelukt" reeks, voordat we weer inhoudelijk over Sonos gaan praten..
Het staat je vrij om zelf “inhoudelijk” te beginnen.
Ik krijg vandaag mijn, door cashback gelokte, One. Ben benieuwd hoe Alexa me gaat bevallen en ook in combinatie met Hue.
Ik krijg vandaag mijn, door cashback gelokte, One. Ben benieuwd hoe Alexa me gaat bevallen en ook in combinatie met Hue.
Ik overweeg ook om nu met deze actie er nog 2 sonos one speakers bij te gaan kopen. Leuke actie.
Ik heb nu een kortingscode alleen is het mij niet helemaal duidelijk als ik nu 2 speakers (met 30 euro korting bij Bol.com) bestel of ik dan ook in aanmerking kom voor die 15% korting.
Ik heb een aantal pagina's teruggelezen maar kan het niet echt vinden (lees af en toe dat bundels dan wel en dan niet zijn uitgesloten).
Kan iemand bevestigen dat ik deze 2 speakers bij bol kan bestellen? of moet ik ze apart bestellen...
Ik heb nu een kortingscode alleen is het mij niet helemaal duidelijk als ik nu 2 speakers (met 30 euro korting bij Bol.com) bestel of ik dan ook in aanmerking kom voor die 15% korting.
Ik heb een aantal pagina's teruggelezen maar kan het niet echt vinden (lees af en toe dat bundels dan wel en dan niet zijn uitgesloten).
Kan iemand bevestigen dat ik deze 2 speakers bij bol kan bestellen? of moet ik ze apart bestellen...
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
meesje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:15:
[...]
Zucht. Ik wil niet belerend doen, maar je mag wel een heeeeeel klein beetje moeite doen om even te kijken in dit topic. Van mij hoef je echt niet alle blz. door te gaan nemen.Maar kijk eens naar twee van mijn berichten op pagina 240. Bij het tweede bericht zie je een link waarmee je de code kan aanvragen. Je ontvangt niks na registratie, het is een apart website.
Ik wil niet onbeleefd overkomen, maar de informatie vind ik heel summier wat je kan vinden.bvsteyn schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Volg deze link; https://fathersday.sonos.com/?lang=nl-NL
Maak een playlist aan en je ontvangt in je mail een kortingscode van 15%. Daarna kun je een Sonos product die geldt voor deze actie kopen en een cashback claimen via; https://sonos-promotions....aims/cashback/get-started
Moet lukken dacht ik zo..
Als je eenmaal de links hebt dan is het inderdaad wel allemaal duidelijk, maar via de website van Sonos wordt het ook niet echt heel duidelijk allemaal aangegeven.
Of ik moet wellicht even terug naar de opticien of ik lees gewoon niet goed.
Maar jullie beide bedankt voor jullie info hiermee is het in ieder geval gelukt
2250 WP Zuid PVoutput
Ik heb een vraag, ik heb sinds een paar dagen de playbar in gebruik en vind de muziek zeer mooi klinken, maar het stem geluid vind ik echt heel erg tegen vallen. Dat wil zeggen, als ik naar de tv of radio luister dan lijkt het wel of iedereen slist bij woorden met een S er in. De rest van het stem geluid is wel gewoon goed. Is hier nog iets aan te doen?
[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 15-06-2018 09:42 ]
Ben benieuwd naar je ervaringen! Da's inhoudelijk genoeg om hier te posten..The Inquisitor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:10:
Mooi dat het gelukt is!MdO82 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:30:
[...]
[...]
Ik wil niet onbeleefd overkomen, maar de informatie vind ik heel summier wat je kan vinden.
Als je eenmaal de links hebt dan is het inderdaad wel allemaal duidelijk, maar via de website van Sonos wordt het ook niet echt heel duidelijk allemaal aangegeven.
Of ik moet wellicht even terug naar de opticien of ik lees gewoon niet goed.
Maar jullie beide bedankt voor jullie info hiermee is het in ieder geval gelukt
De actie van Sonos loopt nog even. Dus gewoon bestellen en de cashback claim indienen. Zie je vanzelf of het lukt. Ik zie wel in de winkelmand dat er een kortingsbedrag wordt toegepast. Bij Wifimedia zie ik dat bv bij twee Sonos Play 1 de prijs per stuk wordt aangepast. Dat kan wellicht een verschil uitmaken of de claim wordt gehonoreerd. Dus gewoon bestellen! Indien claim niet gehonoreerd dan weer retourneren.martin484 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:20:
Ik overweeg ook om nu met deze actie er nog 2 sonos one speakers bij te gaan kopen. Leuke actie.
Ik ga dit weekend eerst kritisch luisteren naar 2 x Play 3 en een goed vergelijk maken met mijn huidige speakers.
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 15-06-2018 09:52 ]
Sonos vertelde mij tot 2x aan toe dat wanneer ik korting zou krijgen van de webshop, ik niet in aanmerking zou komen voor cashback.martin484 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:20:
Ik heb er 2 besteld bij plattetv (een 1 en One) waar de prijs al lager ligt dan de adviesprijs en vervolgens een 10% waardebon code voor Sonos gebruikt. Beide claims waren dezelfde dag nog goedgekeurd.
Dus ik zou hetgeen proberen wat het goedkoopst voor je uitkomt, mocht het niet lukken: retourneren. Kan helemaal makkelijk als je de verpakking niet opent, en van de claim weet je vaak al dezelfde dag of het goedgekeurd is (in mijn geval waren de claims al goedgekeurd voordat ik mijn speakers binnen had).
overigens nog een hele andere vraag. Ik overweeg dit jaar een playbar te kopen. Nu is het huidige model al een tijd op de markt. Verwachten jullie hier nog een nieuw model van? (neem aan dat de nieuwe kleine bar niet de opvolger is)
Thanks voor je reactie. Het liefst hoorde ik al van iemand of het wel of niet kan :-) Retourneren kan inderdaad altijd maar heeft niet mijn voorkeur.The Inquisitor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:27:
[...]
Sonos vertelde mij tot 2x aan toe dat wanneer ik korting zou krijgen van de webshop, ik niet in aanmerking zou komen voor cashback.
Ik heb er 2 besteld bij plattetv (een 1 en One) waar de prijs al lager ligt dan de adviesprijs en vervolgens een 10% waardebon code voor Sonos gebruikt. Beide claims waren dezelfde dag nog goedgekeurd.
Dus ik zou hetgeen proberen wat het goedkoopst voor je uitkomt, mocht het niet lukken: retourneren. Kan helemaal makkelijk als je de verpakking niet opent, en van de claim weet je vaak al dezelfde dag of het goedgekeurd is (in mijn geval waren de claims al goedgekeurd voordat ik mijn speakers binnen had).
Heb je wel de stem-versterking aan staan? Dan komen die tijdens het tv kijken beter naar voren dan de andere geluiden en klinkt het al een stuk beter.EJSEJS schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:33:
Ik heb een vraag, ik heb sinds een paar dagen de playbar in gebruik en vind de muziek zeer mooi klinken, maar het stem geluid vind ik echt heel erg tegen vallen. Dat wil zeggen, als ik naar de tv of radio luister dan lijkt het wel of iedereen slist bij woorden met een S er in. De rest van het stem geluid is wel gewoon goed. Is hier nog iets aan te doen?
Nog even een aanvulling op mijn eerder bericht deze morgen
k overweeg ook om nu met deze actie er nog 2 sonos one speakers bij te gaan kopen. Leuke actie.
Bol.com staat niet bij de geautoriseerde dealers? Gaat het dan wel werken?
k overweeg ook om nu met deze actie er nog 2 sonos one speakers bij te gaan kopen. Leuke actie.
Bol.com staat niet bij de geautoriseerde dealers? Gaat het dan wel werken?
Zou er niet op rekenen. Het lijkt erop dat de huidig line Up zo blijft, waarschijnlijk wordt de play 3 als eerst vervangen.martin484 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:52:
overigens nog een hele andere vraag. Ik overweeg dit jaar een playbar te kopen. Nu is het huidige model al een tijd op de markt. Verwachten jullie hier nog een nieuw model van? (neem aan dat de nieuwe kleine bar niet de opvolger is)
Bol is wel een dealer trouwens.
https://www.sonos.com/sto...ile/?lang=nl-nl®ion=nl
[ Voor 9% gewijzigd door The Inquisitor op 15-06-2018 11:32 ]
Bedankt voor de tip, maar die heb ik inderdaad al aan staan, maar even goed heb ik dit probleem. Heb net de helpdesk van Sonos aan de telefoon gehad en die gaven aan om via een Apple apparaat de optie trueplay te doorlopen. Mocht dit niet helpen dan gaan ze de playbar omruilen. Moet nu eerst even opzoek naar iemand met een Apple apparaatAndré schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:16:
[...]Heb je wel de stem-versterking aan staan? Dan komen die tijdens het tv kijken beter naar voren dan de andere geluiden en klinkt het al een stuk beter.
hmm..oke. Ik hoopte eigenlijk op een nieuwe playbar die ook DTS e.d. zou gaan kunnen afspelen.The Inquisitor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:31:
[...]
Zou er niet op rekenen. Het lijkt erop dat de huidig line Up zo blijft, waarschijnlijk wordt de play 3 als eerst vervangen.
Bol is wel een dealer trouwens.
https://www.sonos.com/sto...ile/?lang=nl-nl®ion=nl
Ik overweeg mijn huidige home cinema set de deur uit te doen ten gunste van Sonos. Ik heb nu een set waarbij je wel DTS e.d. kan beluisteren. Of ik dat echt ga missen is overigens een 2e hoor...
Maar anders gezegd...stel ik besluit binnenkort een playbar te kopen dan zou ik het zonde vinden als er eind van het jaar ineens een opvolger is met allerlei toeters en bellen
Maar die nieuwe Beam...is dat een slag kleiner/minder dan de huidige playbar? maw is dat een goede vervanger? of zie ik dat verkeerd
[ Voor 3% gewijzigd door martin484 op 15-06-2018 11:42 ]
Over trueplay, dat scheelt enorm veel. Je kan daarna eenvoudig vergelijken door de knop aan en uit te zetten. Mijn vrouw riep: ze laten de speakers in de uit stand bewust veel slechter klinker. Ervan uitgaande dat dit onzin is, zegt het genoeg. Ik heb dezelfde ervaring met een playbar bij een vriend.EJSEJS schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:35:
[...]
Ja die heb ik inderdaad aan staan, maar even goed heb ik dit probleem. Heb net de helpdesk van Sonos aan de telefoon gehad en die gaven aan om via een Apple apparaat de optie trueplay te doorlopen. Mocht dit niet helpen dan gaan ze de playbar omruilen. Moet nu eerst even opzoek naar iemand met een Apple apparaat
Er wordt een deken van de speaker afgehaald, er komt ineens diepte en plaatsing in het geluid. Goed het is geen hi-end audio, maar twee play:1’s in stereo, het bevalt mij prima.
Voila, een inhoudelijke reactie
Ik wil t.z.t. nog een soundbar erbij kopen. Nu vind ik de soundbar van Bluesound aanmerkelijk beter dan de playbar van Sonos. Wat denken jullie? Is het handiger om bij 1 merk/omgeving te blijven of maakt dat voor een soundbar niet zoveel uit als alles van Sonos is en alleen de soundbar niet?
[ Voor 13% gewijzigd door Ancent op 15-06-2018 11:54 ]
Trueplay doet idd een hoop!Ancent schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:45:
[...]
Over trueplay, dat scheelt enorm veel. Je kan daarna eenvoudig vergelijken door de knop aan en uit te zetten. Mijn vrouw riep: ze laten de speakers in de uit stand bewust veel slechter klinker. Ervan uitgaande dat dit onzin is, zegt het genoeg. Ik heb dezelfde ervaring met een playbar bij een vriend.
Er wordt een deken van de speaker afgehaald, er komt ineens diepte en plaatsing in het geluid. Goed het is geen hi-end audio, maar twee play:1’s in stereo, het bevalt mij prima.
Voila, een inhoudelijke reactie
Ik wil t.z.t. nog een soundbar erbij kopen. Nu vind ik de soundbar van Bluesound aanmerkelijk beter dan de playbar van Sonos. Wat denken jullie? Is het handiger om bij 1 merk/omgeving te blijven of maakt dat voor een soundbar niet zoveel uit als alles van Sonos is en alleen de soundbar niet?
Je zou ook de playbase (mits ruimte beschikbaar is) ook nog kunnen afwegen. Ik zou geen ander merk soundbar nemen, want hoe wil je dat integreren? Ik heb nu een playbase en 2 x play 1 die ook meedoen als ik tv kijk. Ik vind het een ideale setup zo en zou niet naar een ander merk meer willen.
Wij zijn een nieuwbouwhuis aan het bouwen en het is straks de bedoeling om de TV op een muur te plaatsen, zonder meubel eronder/ernaast. Kabels naar achteren door de muur, puur een TV aan de muur met evt nog een bar er onder. Playbase valt dus sowieso af.bvsteyn schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:01:
[...]
Trueplay doet idd een hoop!
Je zou ook de playbase (mits ruimte beschikbaar is) ook nog kunnen afwegen. Ik zou geen ander merk soundbar nemen, want hoe wil je dat integreren? Ik heb nu een playbase en 2 x play 1 die ook meedoen als ik tv kijk. Ik vind het een ideale setup zo en zou niet naar een ander merk meer willen.
Dank voor je reactie, waarschijnlijk wint de Sonos het ook wel vanwege de interface en krijg ik er spijt van als de bar niet goed integreert.
@martin484 De Beam is inderdaad kleiner en heeft minder speakers aan boord. Aangezien niemand hier er nog naar heeft kunnen luisteren word het moeilijk over geluidskwaliteit iets te zeggen. Sonos ondesteunt zijn producten erg lang als je referentiekader tech bedrijven is, ongeveer wat je normaal zou vinden bij een normale speakerset. Oudere speakers krijgen updates en nieuwe functies (indien de hardware het aankan). Dit alles was voor mij een reden om Sonos te kiezen, half jaar later staat het halve huis er mee vol
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Dat is natuurlijk zo, hij moet nog uitkomen :-)Tassadar32 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:33:
@martin484 De Beam is inderdaad kleiner en heeft minder speakers aan boord. Aangezien niemand hier er nog naar heeft kunnen luisteren word het moeilijk over geluidskwaliteit iets te zeggen. Sonos ondesteunt zijn producten erg lang als je referentiekader tech bedrijven is, ongeveer wat je normaal zou vinden bij een normale speakerset. Oudere speakers krijgen updates en nieuwe functies (indien de hardware het aankan). Dit alles was voor mij een reden om Sonos te kiezen, half jaar later staat het halve huis er mee vol
Ik heb een tijdje terug ook voor Sonos gekozen en ben begonnen met een play 5 en 1 play one voor boven....nu langzaam aan het uitbreiden want het werkt wel verslavend haha. Dus herken je verhaal ;-)
Hij zal inderdaad minder geluid produceren als z'n grotere broer. Hoewel wij een vrij grote woonkamer hebben, heb ik hem toch besteld. We hebben 2x een play:5 voor de muziek, de huidige vindt ik niet mooi om te zien en ik heb geen zin om een 2e merk in huis te halen. Als het heel erg tegenvalt gaat hij terug, maar ben toch erg benieuwd.martin484 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:40:
[...]
Dat is natuurlijk zo, hij moet nog uitkomen :-)
Ik heb een tijdje terug ook voor Sonos gekozen en ben begonnen met een play 5 en 1 play one voor boven....nu langzaam aan het uitbreiden want het werkt wel verslavend haha. Dus herken je verhaal ;-)
Ga je de play5 ook als rear gebruiken?renegrunn schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:02:
[...]
Hij zal inderdaad minder geluid produceren als z'n grotere broer. Hoewel wij een vrij grote woonkamer hebben, heb ik hem toch besteld. We hebben 2x een play:5 voor de muziek, de huidige vindt ik niet mooi om te zien en ik heb geen zin om een 2e merk in huis te halen. Als het heel erg tegenvalt gaat hij terug, maar ben toch erg benieuwd.
Valt me trouwens op dat de Play:3 momenteel eigenlijk relatief goedkoop wordt aangeboden.
Op de Sonos site zelf staat ie nog 299 euro ( wat ik precies al weinig vind ? ), en als je in de pricewatch kijkt, vind je'm zelfs al vanaf 222 !
Iemand die de Play:3 heeft ? Heb zelf enkel Play:1's in huis en een connect en amp.
Misschien ideaal om een setje aan te schaffen voor buiten als we BBQ'en ( maar wel nadien terug mee naar binnen ). Spijtig dat ze nog geen buitenbox variant hebben.
Op de Sonos site zelf staat ie nog 299 euro ( wat ik precies al weinig vind ? ), en als je in de pricewatch kijkt, vind je'm zelfs al vanaf 222 !
Iemand die de Play:3 heeft ? Heb zelf enkel Play:1's in huis en een connect en amp.
Misschien ideaal om een setje aan te schaffen voor buiten als we BBQ'en ( maar wel nadien terug mee naar binnen ). Spijtig dat ze nog geen buitenbox variant hebben.
-| Hit it i would ! |-
Ik speel wel met die gedachte inderdaad. Maar... ik weet van een vriend van mij met diezelfde opstelling (maar dan met de huidige playbar), dat je dan ook bij muziek terugvalt op 'surround' ipv stereo, en wat echt minder prettig klinkt. Uiteraard is dit wel ter verhelpen door telkens de speaker grouping aan te passen, maar Sonos vertikt het tot op heden om hier een simpele switch voor in de app te bouwen.The Inquisitor schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:51:
[...]
Ga je de play5 ook als rear gebruiken?
Jep ik heb een Play:3 in de keuken. Fijne speaker en heeft net een beetje meer "oomphf" dan de Play:1 dat heeftFalcon10 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:51:
Valt me trouwens op dat de Play:3 momenteel eigenlijk relatief goedkoop wordt aangeboden.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik was er eerlijk van versteld wat een goed geluid er uit zo'n box komt.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht
2250 WP Zuid PVoutput
@Falcon10 De play:1 is spatwaterdicht en kan dus prima buiten onder een afdak.
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Oke bedankt voor de info, hopelijk komt er snel iemand bij mij langs met een Apple apparaat die mij even kan helpen om via trueplay alles goed te zetten....Ancent schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:45:
[...]
Over trueplay, dat scheelt enorm veel. Je kan daarna eenvoudig vergelijken door de knop aan en uit te zetten. Mijn vrouw riep: ze laten de speakers in de uit stand bewust veel slechter klinker. Ervan uitgaande dat dit onzin is, zegt het genoeg. Ik heb dezelfde ervaring met een playbar bij een vriend.
EDITE: Inmiddels een ipad mini in huis gehaald en via trueplay de speaker ingesteld, resultaat is inderdaad een nog veel beter geluid en ben van het slis probleem af
[ Voor 13% gewijzigd door DON PAPA op 18-06-2018 10:17 ]
Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.