Inderdaad. Ik zat al te kijken op het Engelse en Nederlandse gedeelte van het Sonos forum. Het is de bedoeling dat je, wanneer het probleem zich voordoet, binnen 15-20 minuten (maar ik zou sneller zijnElect schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:15:
[...]
Ik heb ook Elite, dus grote kans dat er toch een probleem zit bij Deezer. Wellicht een idee om eens wat support tickets in te schieten
Ik zie Ryan A van de Sonos staff vaak focussen op de netwerksetup van mensen en dat daar vaak de problemen vandaan komen. Zo heeft hij het ook over andere routers en accesspoints in het netwerk. Dat zet mij aan het denken. Ik heb mijn Sonos speakers achter een switch hangen. Hoewel zo'n ding alleen maar LAN verkeer doorsluist, wat je ook zou denken, moet ik 'm toch wel eens uit en weer aan zetten als er geen internet is of wanneer er iets misloopt met het uitgeven van IP adressen enzo. Maar aan de andere kant lijkt het mij ook weer sterk dat dat dan een reden is om muziek te gaan skippen.
Edit: In een van mijn eerste reacties klaagde ik al over dat mijn Play:5's telkens van de WiFi werden gegooid en dat ik daarom voor bedraad heb gekozen. Wellicht dat mijn router toch moeilijk doet hoor.
Edit 2: Hier een topic om aan te haken wellicht https://en.community.sono...probleem-afspelen-6733617. Ik luister sinds deze post met Apple Music en vooralsnog geen problemen ervaren.
[ Voor 15% gewijzigd door swv op 15-01-2016 10:13 ]