Vandaag bij Sonos geweest en het geluid ook mogen horen. Leuke setting trouwens. Letterlijk en huis van iemand afgehuurd en sonos er doorheen gezet.
Er is een aardige vooruitgang geboekt bij de play5. Zeker bij 2 in stereo is het geluid echt goed voor het prijs segment. (Lees erg veel laag en toch veel detail ook in midden en hoog)
Kort verslag van wat sonos meld:
Spotify word nu geraadpleegd door een api en is niet meer afhankelijk van het development team van sonos en dus kunnen functies veel sneller in sonos geïntegreerd worden. (Zoals de mood stations)
Tijdens de demo True play demonstratie gezien (gehoord). Play 1 gewoon op oor hoogte op je gericht, uiteraard prima voor een play 1, na True play toch net even iets beter. Dan een play1 in een la in de kast achter een bank onderin. Uiteraard hoge tonen weg en resoneren als een gek. Maar na de True play aanpassing echt wel veel beter geluid. Dus ja, je moeder mag hem nu wel achter de bank zetten.
Voor True play ben je afhankelijk van een ios apparaat. Dit omdat bijvoorbeeld de iPhone 5 altijd de zelfde microfoon heeft gaven ze aan een dat dit bij bijvoorbeeld een galaxy telefoon vaak afwijkt. Ze zijn nog bezig met het door ontwikkelen van meer functies die door True play mogelijk moeten worden. Hier weken ze verder niet veel over uit.
True play video van sonos:
YouTube: Sonos Trueplay speaker tuning software - NL
Sorry als hier wat taal en schrijf fouten in zitten. Ben enthousiast en ik zit op mijn telefoon te typen, niet mijn sterkste kant.