Inderdaad nagenoeg alles wat praktisch gezien mogelijk is en een noemenswaardige hoeveelheid stroom verbruikt. Een Apple Iphone 6 heeft een no-load power draw van 0,011WGonadan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:53:
[...]
Met het risico op een off-topic discussie: Dan neem ik aan dat je het vanuit milieuoogpunt doet en alle apparaten, opladers of andere stroomaangesloten eletronica per direct afsluit als zij niet benodigd zijn?
Die mag er wat mij betreft dus wel in blijven zitten, ook aangezien die dagelijks gebruikt wordt (i.t.t. de Sonos).
Daar heb ik toch niks aan als ik muziek op mijn huidige installatie wil afspelen d.m.v. een iPad.Nee, maar wel hetzelfde als de Play5 waar je het over had. Gewoon muziek afspelen vanuit een appje.
Fijn dat dat voor jou de meest ideale oplossing is.Mijn gehele audiomeubel is al geschakeld met een stekkerbak en schakelaar, daar gaat de stroom al af als ik het niet gebruik. In mijn geval blijft de Connect wel onder stroom omdat hij hij degene is met vaste draad naar de router en de rest van het huis moet bedienen. Maar ik had hem ook simpelweg af kunnen laten sluiten en alles op mijn wifi netwerk aansluiten.
Nee joh, ik heb het apparaat al een jaar ofzo. Wat bedoel je met klaagzang? Het enige echte nadeel voor mij is het stand-by verbruik. Verder ben ik uitermate tevreden over het apparaat.Maar zit je niet nog gewoon in de periode van Wet aankoop op afstand, of binnen de optie van terug brengen naar de winkel? Vooralsnog is het namelijk één grote klaagzang die je komt brengen, volgens mij is Sonos gewoon niet voor jou geschikt dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Leolinedance op 23-09-2015 20:14 ]