Ik heb in de woonkamer de volgende setup staan:
Denon AVR-X3400H
2x Monitor Audio Silver 6 fronts (zuilen)
BK Gemini subwoofer
Opzich niet heel spannend, maar ik ben er blij mee want het klinkt goed.
Echter sinds we een kleine hebben, zijn de zuilen een beetje een gevaar geworden en wil de vrouw ze liever weg hebben.
Ik ben aan het denken over een soundbar, en kom bij Sonos uit, meer specifiek de Beam 2. Deze valt later nog te complementeren met kleine fronts en een sub zie ik. Maar in eerste instantie zou ik voor de soundbar willen gaan.
Hier heb ik wat vraagjes over:
- Als ik hier zoek op GoT over Sonos over het algemeen lees ik wat problemen met Ubiquiti Unifi netwerkspul. Toeval wil dat ik dat in huis heb, gaat me dit problemen opleveren?
- Kan ik op de soundbar een platenspeler (met pre-amp) aansluiten? Ik zie alleen een HDMI eARC aansluiting? Hoe doen mensen dit normaal, of gewoon niet?
- Als de Denon weggaat mis ik een HDMI switch.. welke wordt over het algemeen geadviseerd hiervoor?
Alvast bedankt.
[
Voor 4% gewijzigd door
Sp33dFr34k op 13-02-2022 21:29
]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60