@rallye thnx! Las ook al veel verhalen over de Samsung Connect Box en eArc update waar men al maanden op zit te wachten, wellicht dat dit nog voor audio verbetering zorgt (ALS die update er komt). Met mijn Denon versterker had ik in ieder geval geen enkel audio probleem (dat ik weet), dus heb ik dit onderwerp verder eigenlijk niet gevolgd.
Ik kijk TV met een Ziggo Nextbox, dit is volgens mij voornamelijk DD5.1. Dat lijkt me dan geen probleem, hoef daar ook niet perse DTS geluid, tenzij ik Netflix ga gebruiken op de Nextbox dan zou DTS toch wel fijn zijn als dat het audiospoor is. Vooralsnog kijk ik voornamelijk series en films via de Shield, wellicht moet ik nu content met Dolby Atmos gaan kijken (vanaf de Shield) om t beste eruit te halen?
En anders wellicht zo'n HDFury er tussen. Alhoelwel dat eigenlijk best bezopen is, zo'n dure tv en sonos systeem zou dat toch gewoon moeten kunnen zou je zeggen.
Een grote versterker wordt het sowieso niet meer voor mij, dus ik zal wel wat moet inleveren. Het is de Sonos Arc of de Marantz NR1711. Als je kijkt naar o.a. t gemak en features/veelzijdigheid dan springt Sonos er wel uit.
[
Voor 7% gewijzigd door
madvisionz op 18-12-2020 08:23
]