Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 114 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fountain
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11-2020
Ik heb een tijdje terug een Sonos beam gekocht en zou graag 2 symfonisk boekenplankspeakers erbij willen halen voor surround. Is dit aan te raden of kan ik beter voor 2 sonos 1's gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:52
In principe zijn de Symfonisks geschikt als surround. Ik lees wel iets meer over wifiproblemen met de Symfonisks. Als je het kunt betalen: twee One SL’s wat mij betreft!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pete2620
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08-07 11:53
Nieuwe update voor de arc: LPCM! Mooi op tijd voor de nieuwe generatie consoles ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:23
*updating*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hgwj1983
Updaten werkt hier niet 😞 2x geprobeerd duurt enorm lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
Inmiddels gelukt arc van de stroom en er weer op en de 2e keer ging het goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:49
meer gebruikers waarvan sonos radio het sinds gisteren niet doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pete2620
Net even Warzone op m'n PS4 pro getest op m'n Arc + Sub + Ones set - nu met LPCM.

EINDELIJK echt surround geluid! Kan het nu tenminste horen als er mensen achter me lopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 16:21
Is die Sonos ARC zwart nog ergens op voorraad?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-11-2024
Beste kenners,

Momenteel ben ik in het bezit van een Sonos beam (gen 2) en het is tijd voor uitbreiding met de Sonos sub. Nu zie ik dus dat er zowel gen2 als gen3 mogelijk is.

Kan iemand mij in lekentaal uitleggen wat het verschil is (jaja, het verschil is 1) tussen de 2 types? En of een gen2 beam gewoon kan samenwerken met een gen3 sub?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:40
Ik heb een paar weken terug de Sonos Beam gekocht voor bij onze TV (LG OLED C9 55''). Aangesloten via HDMI ARC.
Wij kijken voornamelijk Netflix en Disney+ via de apps van LG. Helaas komt het regelmatig voor dat het geluid het niet doet nadat de video op pauze heeft gestaan of direct na het opstarten. Om dit te fixen moeten we via de Sonos app de TV koppeling opnieuw starten, dit gaat vaak de eerste keer fout en de tweede keer zie ik op de LG dat de Sonos is aangesloten en begint het geluid het weer te doen.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
We hebben ook een korte tijd het probleem gehad dat het geluid stotterde. Dat is nu weg nadat we de instellingen op Auto (overige instelling was Pass-Through of iets anders) hebben gezet en eARC hebben uitgeschakeld.

Mocht iemand de perfecte instellingen voor een LG C9 hebben, dan houdt ik me aanbevolen!

[ Voor 3% gewijzigd door Remz op 11-11-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
commentator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:12:
Niet geprobeerd, maar ik lees meer klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
@Lenn08 Belangrijkste verschil is dat de 3 niet op S1 software kan en de 2 wel. https://en.community.sono...ub-gen-2-vs-gen-3-6840563

[ Voor 8% gewijzigd door Rallye op 11-11-2020 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
@Rallye sorry maar ik snap echt geen hout van de terminologie. Dus daar zal ik mij in gaan verdiepen maar wat is de S1 software? Is dat de app waarmee je het systeem bestuurd?

Dus betekent het dat een sub gen3 niet gaat werken met een soundbar gen2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:11

Rhapsody

In Metal We Trust

Lenn08 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:23:
@Rallye sorry maar ik snap echt geen hout van de terminologie. Dus daar zal ik mij in gaan verdiepen maar wat is de S1 software? Is dat de app waarmee je het systeem bestuurd?

Dus betekent het dat een sub gen3 niet gaat werken met een soundbar gen2?
Er zijn twee versies van de Sonos apps: S1 en S2.
S2 ondersteund niet alle apparaten. (Wel alle Sub generaties)

De sub gen 2 verschilt nauwelijks van de gen 3. Qua geluid helemaal niet.

En beide zullen ook werken met je Beam.

Er zijn een aantal apparaten die niet met S2 werken, maar dat zijn vooral oudere generaties (weet zo even niet welke), maar de Beam is nieuwer en alle subs worden nog wel ondersteund.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Rallye
Inderdaad is Sonos eerder dit jaar overgegaan naar nieuwe software voor de devices, inclusief een nieuwe app (de Sonos Controller, de oude app heet sindsdien Sonos S1 Controller). De nieuwe software is S2, de oude is S1. De wat oudere devices (Bridge, ZP80, Zp90, Zp100, Play:5 Gen 1, Connect en Connect Amp tot 2016) kunnen niet op S2, de in juni 2020 geïntroduceerde devices (Five, Arc en Sub gen 3) kunnen niet op S1. Als je geen oude devices hebt, heb je dus geen probleem.

Als je Beam nog op S1 software draait, moet je hem dus eerst upgraden naar S2 voor je een Sub Gen 3 kunt aansluiten. Kun je nog een Sub Gen 2 scoren, dan maakt het niet uit op welke software je Beam draait.

Een Sub Gen 3 zal wel langer support krijgen van Sonos (men garandeert 5 jaar na het uit produktie gaan, al is de track record van Sonos beter).

[ Voor 9% gewijzigd door Rallye op 12-11-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenn08
@Rallye @Rhapsody

Bedankt voor jullie uitleg. Het is mij nu duidelijk. Ondanks het prijsverschil ga ik dan toch voor de gen 3 sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-08 15:05
icecreamfarmer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Dat snap ik, ik heb al Spotify en Tidal maar ik luister graag naar die radiozender als ik ga slapen.
En eerst werden er door TuneIn nog niet zo irritant veel ads geinjecteerd als nu.
Beetje late reactie maar dit idee heb ik ook, wat word ik er stapelgek van dat elke keer als ik de radio aanzet dat je eerst 2 (!) reclamespotjes hoort voordat je naar het radiostation gaat en het lijkt er op dat er elk half uur/uur of onderbreking weer een nieuwe tunein reclame langskomt. Is er ook een andere dienst die ik kan toevoegen met radiozenders zonder al deze spotjes?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:15

icecreamfarmer

en het is

Vince22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:02:
[...]

Beetje late reactie maar dit idee heb ik ook, wat word ik er stapelgek van dat elke keer als ik de radio aanzet dat je eerst 2 (!) reclamespotjes hoort voordat je naar het radiostation gaat en het lijkt er op dat er elk half uur/uur of onderbreking weer een nieuwe tunein reclame langskomt. Is er ook een andere dienst die ik kan toevoegen met radiozenders zonder al deze spotjes?
Wat vooral irritant is, is dat die ads harder zijn dan de normale radio en ik er dus wakker van word.
Ik zou ook graag een andere dienst willen zien maar sonos radio doet hetzelfde.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 13:06

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ga binnenkort verhuizen en dat vind ik een mooi moment om de Sonos Sub (G3) erbij te nemen. Twee vragen:

1. Weet iemand of die dingen ooit ergens in de aanbieding komen? Ik zie 'm nergens voor minder dan 799 euro.

2. Is het het geld waard als je geen audiofiel bent?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:30
spaceboy schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:32:
Ik ga binnenkort verhuizen en dat vind ik een mooi moment om de Sonos Sub (G3) erbij te nemen. Twee vragen:

1. Weet iemand of die dingen ooit ergens in de aanbieding komen? Ik zie 'm nergens voor minder dan 799 euro.

2. Ja, de bas is echt vele malen beter, en je overige speakers kunnen die taak laten vallen en zijn helderder in het hoog daardoor. Je komt dichter tegen de bioscoop ervaring met je geluid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 20:22

Mogelijk kortingen op Black Friday bij diverse aanbieders.
Tweede optie, maar kan alleen als je bij ING bankiert, via de Rentepunten winkel. Daar kun je vouchers voor Bijenkorf kopen met 15% korting (dus 85 euro voor een 100 euro voucher). Nadeel is dat Bijenkorf niet altijd alles op voorraad heeft.

Zeker de moeite waard, ook voor non-audiofielen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Met Black Friday is er een grote kans dat de sub in de aanbieding komt. Zowel Sonos webshop als de meeste audiozaken bieden dan wel iets aan korting. Vorig jaar had ik bij HiFi Klubben een Beam voor €336 en een One €164 gekocht, die zijn normaliter zonder acties €419 en €209.

Ik heb zelf ook mijn zinnen gezet op een Sub gen 3 om mijn Beam 5.0 set compleet te maken :)
Masimo schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:56:
[...]

Mogelijk kortingen op Black Friday bij diverse aanbieders.
Tweede optie, maar kan alleen als je bij ING bankiert, via de Rentepunten winkel. Daar kun je vouchers voor Bijenkorf kopen met 15% korting (dus 85 euro voor een 100 euro voucher). Nadeel is dat Bijenkorf niet altijd alles op voorraad heeft.

Zeker de moeite waard, ook voor non-audiofielen.
Interessante tip, volgens de voorwaarde mag je vouchers stapelen. Dus je kunt dan een Sub Gen 3 voor €694 kopen. Als er geen interessante BF actie komt is dit wellicht een mooi alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Miki schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:14:
[...]

Met Black Friday is er een grote kans dat de sub in de aanbieding komt. Zowel Sonos webshop als de meeste audiozaken bieden dan wel iets aan korting. Vorig jaar had ik bij HiFi Klubben een Beam voor €336 en een One €164 gekocht, die zijn normaliter zonder acties €419 en €209.

Ik heb zelf ook mijn zinnen gezet op een Sub gen 3 om mijn Beam 5.0 set compleet te maken :)
Vorig jaar inderdaad zelf ook de Beam op de kop getikt op BF, voor dit jaar staat ook bij mij de Sub op de planning.

Daarom wilde ik net even kijken wat hij momenteel eigenlijk kost, maar aan de pricewatch heb je dit jaar helemaal niets. Vrijwel het volledige Sub-aanbod daar is verdampt? Vreemd.

Daar waar hij nog beschikbaar is, is hij echt peperduur. Vergeleken met een jaar geleden (goed, dat was een Gen2) is er makkelijk €100 bovenop gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 16-11-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Vraag.

Heb een Sonos Play 1.
Die dingen zijn humidity bestendig. Betekend dit dat als ik buiten een regenbestendige cover maak, dat ik zo'n ding van maart-oktober (dus hele BBQ/tuinfeest seizoen ook buiten kan laten staan?

Nogmaals, dus wel zo iets makend dat er absoluut geen water in/bj kan stromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

maartend schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:08:
Vraag.

Heb een Sonos Play 1.
Die dingen zijn humidity bestendig. Betekend dit dat als ik buiten een regenbestendige cover maak, dat ik zo'n ding van maart-oktober (dus hele BBQ/tuinfeest seizoen ook buiten kan laten staan?

Nogmaals, dus wel zo iets makend dat er absoluut geen water in/bj kan stromen.
Ik heb een 1 in de douche staan en ook in het seizoen 1 buiten (onder overkapping). Geen enkel probleem tot nu toe (5 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Beekforel schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:53:
[...]

Ik heb een 1 in de douche staan en ook in het seizoen 1 buiten (onder overkapping). Geen enkel probleem tot nu toe (5 jaar).
Zelf overkapping gemaakt? Of bedoel je zo'n grote tuinoverkapping? Mara wel goed om te horen, ik kan zelf wel iets maklen van bijv betonplex of trespa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

maartend schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:57:
[...]

Zelf overkapping gemaakt? Of bedoel je zo'n grote tuinoverkapping? Mara wel goed om te horen, ik kan zelf wel iets maklen van bijv betonplex of trespa.
Inderdaad onder een tuinoverkapping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Beekforel schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:00:
[...]

Inderdaad onder een tuinoverkapping.
Thnx. Maar goed te horen dat het ding gewoon buiten kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deuce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 09:19

Als student zijnde kan je 15% korting krijgen (https://www.sonos.com/en-ie/unidays)
Die kortingcodes worden ook doorverkocht op MP
Al met al wel een behoorlijke korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 15:02
@Vince22 @icecreamfarmer Voor Nederlandse radio kun je ook JUKE toevoegen (van Talpa), deze werkt helaas niet met de Google Assistant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:15

icecreamfarmer

en het is

Sahi_NL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:32:
@Vince22 @icecreamfarmer Voor Nederlandse radio kun je ook JUKE toevoegen (van Talpa), deze werkt helaas niet met de Google Assistant.
En ik gok ook niet benaderbaar via Alexa/Domoticz?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMisplon
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 12:15
Dag Kenners,

Ik wil binnenkort een soundbar aanschaffen en neem oa de Sonos ARC in overweging.
Mijn toestellen:
Samsung MU7000 (specs: https://www.samsung.com/b...al-uhd-tv-ue55mu7000lxxn/)
Nvidia Shield 2015
Telenet TV Box (zelfde als de horizon mediabox Next)

De Sonos ARC ondersteunt Dolby Atmos.
Is set-up dan arc - naar tv hdmi arc, en shield op andere hdmi tv & tv box ook?
Profiteer ik dan met alle toestellen van de mogelijkheden van de ARC?
Kan ik uberhaupt netflix atmos kijken via native samsung app of via shield 2015 app?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:44
Ja
Ja
Ja

;)

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 18-11-2020 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:17
FMisplon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:36:
Dag Kenners,

Ik wil binnenkort een soundbar aanschaffen en neem oa de Sonos ARC in overweging.
Mijn toestellen:
Samsung MU7000 (specs: https://www.samsung.com/b...al-uhd-tv-ue55mu7000lxxn/)
Nvidia Shield 2015
Telenet TV Box (zelfde als de horizon mediabox Next)

De Sonos ARC ondersteunt Dolby Atmos.
Is set-up dan arc - naar tv hdmi arc, en shield op andere hdmi tv & tv box ook?
Profiteer ik dan met alle toestellen van de mogelijkheden van de ARC?
Kan ik uberhaupt netflix atmos kijken via native samsung app of via shield 2015 app?
Nou je moet er maar niet vanuit gaan dat jij Atmos gaat horen op je ARC want Atmos via een externe spelere zoals de shield moet jou samsung eArc hebben en dat is pas vanaf 2020 modellen.
Ik heb de spec's bekeken maar weet zo niet uit welk jaar jou TV is, wel heb ik gezien dat er geen Earc bij de hdmi is vermeld.
Daarnaast is het niet gezegd dat de Netflix app op jou model Atmos kan doorsturen naar de ARC.
Dus de simpele ja,ja,ja. is dus absoluut niet waar en zul je toch even moeten checken op het samsung forum.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rallye
Mag ik nog even de nuance nuanceren? Indien de externe apparaten Atmos via DD+ naar de TV sturen en de TV stuurt dat door naar de Arc krijg je toch Atmos. Alleen voor uncompressed Atmos van externe apparaten is eARC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:17

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nevermind, Sonos Beam was weg van netwerk, maar is weer terug.

[ Voor 92% gewijzigd door Mad-Matt op 20-11-2020 09:29 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-08 08:25
Hallo allen,

Hier iemand die zich ook wil gaan wagen aan een multiroom systeem, voornamelijk om gewoon via spotify muziek af te spelen in zowel keuken als woonkamer (zelfde ruimte eigenlijk). Ik heb wat ervaring met Sonos van vroeger (zo'n 10 jaar terug denk ik) en toen vond ik de app helemaal ruk. Inmiddels lees ik op internet wisselende verhalen, zowel mensen die lyrisch zijn als mensen die het nog steeds niets vinden.

Belangrijkste voor mij is dat ik via spotify gewoon snel kan afspelen op een speaker, dus het liefst via de spotify app zelf. Kan dat gewoon met Sonos? Of moet ik mijn spotify account koppelen aan de sonos app en dan afspelen via de sonos app?

Ik twijfel daarnaast tussen Sonos en Denon Home. Lees over de laatste ook niet veel positiefs over de app, maar als dat ook via spotify gestart kan worden zonder de HEOS app te moeten gebruiken dan is dat prima voor mij, en heb ik lichte voorkeur voor Denon ivm bluetooth ondersteuning. Misschien wel vloeken in de kerk in dit draadje? :P

Kan iemand mij een beetje adviseren?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dit moment heb ik een LG 55 4K LED TV met een Sonos Beam en 2 Play 1 speakers.
Nu heb ik de LG OLED55GX besteld. Ik vind de Beam een beetje fragiel ogen als ik deze ook de muur vastmaak. Hierdoor ben ik aan het kijken naar de Sonos Arc maar een behoorlijk prijsverschil. Is dit het ook echt waard? Is de beleving zoveel beter dan? SUB noodzakelijk?

TV ondersteunt HDMI 2.1, eARC, Dolby Atmos etc.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Zou er nog ergens een black friday deal komen voor Sonos producten? (Arc, Sub + One SL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete2620
Maardiweb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:33:
Hallo allen,

Hier iemand die zich ook wil gaan wagen aan een multiroom systeem, voornamelijk om gewoon via spotify muziek af te spelen in zowel keuken als woonkamer (zelfde ruimte eigenlijk). Ik heb wat ervaring met Sonos van vroeger (zo'n 10 jaar terug denk ik) en toen vond ik de app helemaal ruk. Inmiddels lees ik op internet wisselende verhalen, zowel mensen die lyrisch zijn als mensen die het nog steeds niets vinden.

Belangrijkste voor mij is dat ik via spotify gewoon snel kan afspelen op een speaker, dus het liefst via de spotify app zelf. Kan dat gewoon met Sonos? Of moet ik mijn spotify account koppelen aan de sonos app en dan afspelen via de sonos app?

Ik twijfel daarnaast tussen Sonos en Denon Home. Lees over de laatste ook niet veel positiefs over de app, maar als dat ook via spotify gestart kan worden zonder de HEOS app te moeten gebruiken dan is dat prima voor mij, en heb ik lichte voorkeur voor Denon ivm bluetooth ondersteuning. Misschien wel vloeken in de kerk in dit draadje? :P

Je kan via spotify connect muziek afspelen via sonos speakers zonder gebruik te maken van de Sonos app. Echter, multi-room functionaliteit (dus in meerdere kamers tegelijk bijvoorbeeld) is dan denk ik wat lastiger.

Zelf vind ik de Sonos app overigens heel goed en fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als je advies in een Sonos-topic vraagt dan moet je niet gek opkijken als het merendeel waarschijnlijk je Sonos zal adviseren :P

Zelf heb ik geen ervaring met Denon-producten maar ik ben nog steeds helemaal happy met ons Sonos-ecosysteem (inmiddels alweer 10 apparaten in huis).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 16:05

..Christiaan..

..zwll..

Hallo allen,

......en toen vond ik de app helemaal ruk. Inmiddels lees ik op internet wisselende verhalen, zowel mensen die lyrisch zijn als mensen die het nog steeds niets vinden.
Hier geen problemen met de app; hij draait hier op Android
Ja; kan erg simpel. Liedje aanzetten en dan kiezen om via 'huiskamer' (zo heet ie bij mij) af te spelen.

Pfew; in een Sonos topic advies vragen over Denon >:). Ik heb geen ervaring met Denon, maar als het je om Spotify te doen is, kun je denk ik met Denon wat geld besparen. Gebruiksgemak schijnt prima te zijn.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
..Christiaan.. schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:02:

Pfew; in een Sonos topic advies vragen over Denon >:). Ik heb geen ervaring met Denon, maar als het je om Spotify te doen is, kun je denk ik met Denon wat geld besparen. Gebruiksgemak schijnt prima te zijn.
Dat betwijfel ik.. Ik zou dan wel voor de Home serie gaan en die is duurder dan Sonos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@Maardiweb ik zou Denon Home ook niet gebruiken voor alleen Spotify. Met de 'gewone' Denon serie betwijfel ik of je het verschil gaat horen. Het blijft gecomprimeerde muziek die je luistert.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
... Of moet ik mijn spotify account koppelen aan de sonos app en dan afspelen via de sonos app? ...
Het moet niet, je kan zonder problemen op de Sonos boxen afspelen vanuit de Spotify app. Maar je zal merken dat het toch wel handig is om je Spotify account ook aan je Sonos app te koppelen. Zodra je op Sonos ook naar iets anders gaat luisteren dan alleen Spotify (bijv. internetradio) is het het handigst om alles vanuit de Sonos app te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-07 22:20

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

-

[ Voor 100% gewijzigd door Miesjh op 20-11-2020 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-08 13:22
Hier mensen met ervaringen met een hdmi switch ?

Ik heb de Feintech VAX04100 gekocht via amazon.de
Deze ondersteund ook ARC.
Op zich werk het wel en heb ik ook Dolby Atmos via google tv en de Netflix app. (Disney heeft problemen met Dolby Atmos)
Maar waar ik me erg aan stoor, is dat als ik de tv uit heb staan en de sonos arc na enige tijd standby gaat, hij niet meer ontwaakt als je de boel weer aanzet. Dan moet je twee keer het knopje arc indrukken op afstandbediening van de switch. Ook als je van spotify naar tv gaat. Gaat het niet automatisch over (automatisch afspelen tv staat aan). In de Sonos app zegt hij ook dat er geen arc verbinding is tussen tv en Sonos. Maar op alle hdmi kanalen komt er gewoon geluid uit. Alleen ben ik niet zo blij met al deze extra handelingen.

Wie o wie heeft ook deze ervaring met deze switch. Of ervaringen met een andere switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 14:57

DJT

HekkeySE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:36:
Op dit moment heb ik een LG 55 4K LED TV met een Sonos Beam en 2 Play 1 speakers.
Nu heb ik de LG OLED55GX besteld. Ik vind de Beam een beetje fragiel ogen als ik deze ook de muur vastmaak. Hierdoor ben ik aan het kijken naar de Sonos Arc maar een behoorlijk prijsverschil. Is dit het ook echt waard? Is de beleving zoveel beter dan? SUB noodzakelijk?

TV ondersteunt HDMI 2.1, eARC, Dolby Atmos etc.
Ik heb de ARC sinds gisteren, ook met een 55GX. Er komt vrij veel laag uit maar dat vertroebeld tegelijkertijd ook de mid- en hoge tonen, ik denk dat een sub dit moet kunnen verhelpen.

De ARC klinkt verder heel ruimtelijk, hoewel ik het Atmos effect erg subtiel/te beperkt vind. Ik ken de Beam verder niet dus weet niet wat de klankmatige verschillen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door DJT op 21-11-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
commentator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:12:
Het is een late reactie maar vandaag deed Sonos Radio het bij mij ook niet, vanuit de favorieten. Het bleek dat ik de Sonos app weer opnieuw moest authoriseren voor de Sonos Radio service. Dat werd zichtbaar toen ik de Sonos Radio service opende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:34
Iemand ervaring met Sony TV (of andere TV's) en de Prime app die geen 5.1 doorgeeft?
Netflix doet 't wel gewoon.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Volgens de Sonos nieuwsbrief en de HiFi Klubben BF aankondiging zullen de volgende producten in de aanbieding komen: Beam, One, One SL, Move en jawel de Sub gen 3. De Arc staat hier dus niet bij.

HiFi Klubben meldt dat ze aankomende donderdag al hun aanbiedingen zullen vrijgeven en Sonos zeer waarschijnlijk de dag erop (27ste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44

Falcon10

Hit it i would !

Ja, blijkbaar de Sonos InWall ook.
Nu kijk ik dat ding na op de site van voorgenoemde, met het idee dat dat een Sonos 1 ofzo is.
Staat er mooi bij : LET OP: Je hebt nog een aparte versterker nodig bij deze luidsprekers!
Dus je hebt nog altijd een Sonos Amp of eigen versterker nodig.

350 euro voor een inbouwspeakertje dus ?
Dacht ik snel even een paar inbouw Sonosen t ekopen voor eindelijk de keuken te kunnen afwerken. Ijdele hoop dus tenzij ik er nog een Sonos Amp bij koop :(

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 14:57

DJT

Miki schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:09:
Volgens de Sonos nieuwsbrief en de HiFi Klubben BF aankondiging zullen de volgende producten in de aanbieding komen: Beam, One, One SL, Move en jawel de Sub gen 3. De Arc staat hier dus niet bij.

HiFi Klubben meldt dat ze aankomende donderdag al hun aanbiedingen zullen vrijgeven en Sonos zeer waarschijnlijk de dag erop (27ste).
In de pricewatch zie je dat twee Belgische webwinkels al hun prijzen op genoemde producten hebben verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Geraakt overal direct uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalkingCarrot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:48
Wellicht dat wat mede-tweakers kunnen meedenken.

Voor mijn nieuwe woonkamer ben ik opzoek naar een audio set-up. Nu ben ik van plan om met Sonos in zee te gaan, maar twijfel tussen:

1. Een enkele Sonos Five en een losse Sonos one in de keuken (zie eerste afbeelding). In dit geval zou de Five aan de zijkant van de woonkamer in de kast komen te staan: https://ibb.co/KDqZ1qH

2. 2x sonos one stereo in de woonkamer en een losse one in de keuken (zie tweede bijlage). In dat geval plaats ik de one op de muur tegenover de bank: https://ibb.co/fHqKwrz

Sonos one komt daarbij ook nog in de aanbieding tijdens black friday. Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Mr Bald Duck schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:19:

Voor mijn nieuwe woonkamer ben ik opzoek naar een audio set-up. Nu ben ik van plan om met Sonos in zee te gaan, maar twijfel tussen:

1. Een enkele Sonos Five en een losse Sonos one in de keuken (zie eerste afbeelding). In dit geval zou de Five aan de zijkant van de woonkamer in de kast komen te staan: https://ibb.co/KDqZ1qH

2. 2x sonos one stereo in de woonkamer en een losse one in de keuken (zie tweede bijlage). In dat geval plaats ik de one op de muur tegenover de bank: https://ibb.co/fHqKwrz

Sonos one komt daarbij ook nog in de aanbieding tijdens black friday. Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom!
Ga je in de toekomst nog een Sonos systeem nemen voor bij je tv? Zo niet dan volstaat eigenlijk al een Five en zou je eventueel een one erbij kunnen doen in de keuken. De Five is een echte krachtpatser dus de One is niet direct noodzakelijk al zou je ze wel kunnen koppelen zodat je overal in huis gebalanceerd muziek hebt.
Mocht je ooit een Beam of een Arc willen bij je tv dan zou ik alleen voor de One's gaan, je Five wordt dan echt overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalkingCarrot
Miki schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:41:
[...]

Ga je in de toekomst nog een Sonos systeem nemen voor bij je tv? Zo niet dan volstaat eigenlijk al een Five en zou je eventueel een one erbij kunnen doen in de keuken. De Five is een echte krachtpatser dus de One is niet direct noodzakelijk al zou je ze wel kunnen koppelen zodat je overal in huis gebalanceerd muziek hebt.
Mocht je ooit een Beam of een Arc willen bij je tv dan zou ik alleen voor de One's gaan, je Five wordt dan echt overkill.
Goed om op in te haken, we hebben beneden geen televisie. Ik ben op zolder een dedicated tv/game kamer aan het inrichten. We zullen beneden dus alleen muziek luisteren.

We zijn wel van plan om Sonos door het hele huis te gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Mr Bald Duck schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:54:
[...]

Goed om op in te haken, we hebben beneden geen televisie. Ik ben op zolder een dedicated tv/game kamer aan het inrichten. We zullen beneden dus alleen muziek luisteren.

We zijn wel van plan om Sonos door het hele huis te gaan gebruiken.
Ah zo, dan is het aan jou of je naast een Five nog een One wilt. Voor spreiding van het geluid is dat beter maar zoals ik al zei de Five is een krachtpatser en zul je door het gehele huis horen als deze op volume wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-08 11:00
In de Sonos app probeer ik Google Assistent te koppelen aan mijn Sonos One, maar eenmaal in de Google Assistent app geeft hij aan dat er geen apparaten beschikbaar zijn. Hoe kan ik dit oplossen? Op mijn Beam draait Google Assistent wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Laatst online: 25-07 13:25

Erikz.nl

professioneel prutser

Wij zijn op zoek naar een Sonos speaker voor onze woonkamer. Gaat vooral om muziek spelen, hoeft niet icm andere apparatuur te werken. Mijn vrouw heeft een iPhone, ik een Androidtoestel. De speaker zal dus zeker met beide mobiele OS moeten werken. Daarnaast is een voice assistent geen vereiste.

Welke aanraders hebben jullie voor ons? Ik heb zelf de One Gen2 SL, de Play:5 Gen2 en de Beam op het lijstje met kandidaten staan, maar wellicht mis ik nog een 'obvious' kandidaat.

Iets vergelijkbaars van een ander merk is ook bespreekbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Erikz.nl schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:45:
Wij zijn op zoek naar een Sonos speaker voor onze woonkamer. Gaat vooral om muziek spelen, hoeft niet icm andere apparatuur te werken. Mijn vrouw heeft een iPhone, ik een Androidtoestel. De speaker zal dus zeker met beide mobiele OS moeten werken. Daarnaast is een voice assistent geen vereiste.

Welke aanraders hebben jullie voor ons? Ik heb zelf de One Gen2 SL, de Play:5 Gen2 en de Beam op het lijstje met kandidaten staan, maar wellicht mis ik nog een 'obvious' kandidaat.

Je kan de Move nog meenemen in je lijstje, zeker handig omdat ie een accu heeft en je hem dus met 1 handeling ook op je balkon/in de tuin neerzet :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-07 22:20

Miesjh

Burning_Tyre schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:42:
Zou er nog ergens een black friday deal komen voor Sonos producten? (Arc, Sub + One SL)
One SL komt van de week in de aanbieding bij Expert voor 149.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Erikz.nl schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:45:

Je kunt met meerdere apparaten gewoon de bediening overnemen van de Sonos apparatuur e.e.a. gebeurd op volgorde. Overigens is het wel fijn dat je vrouw een iPhone heeft zodat je het geluid van je Sonos apparaat kan fine tunen tijdens de installatie. Dus het is aan te raden de setup via de iPhone op te starten.

De Beam is alleen interessant als je deze koppelt aan een tv anders heb je er niet zoveel aan. De Beam is overigens een puike tv geluidsversterker dus schroom niet om deze aan te schaffen als dit het geval is.

De One is een prima speaker die een behoorlijk geluid weet te produceren meer dan dat je uit zo'n klein pakje zou kunnen voorstellen. De speaker zal je niet omverblazen maar kan een kleine woonkamer van prima muziek voorzien zonder dat het vervelend klinkt. Twee one's in stereo opstelling is trouwens aan te raden voor een ruimtelijk(er) muziekervaring.

Alleen de 5 is gewoon een apparaat op zichzelf en biedt gewoon een volledige muziek ervaring, zoals ik al eerder noemde een krachtpatser met een goede bass en middentonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Laatst online: 25-07 13:25

Erikz.nl

professioneel prutser

Miki schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
[...]

Je kunt met meerdere apparaten gewoon de bediening overnemen van de Sonos apparatuur e.e.a. gebeurd op volgorde. Overigens is het wel fijn dat je vrouw een iPhone heeft zodat je het geluid van je Sonos apparaat kan fine tunen tijdens de installatie. Dus het is aan te raden de setup via de iPhone op te starten.

De Beam is alleen interessant als je deze koppelt aan een tv anders heb je er niet zoveel aan. De Beam is overigens een puike tv geluidsversterker dus schroom niet om deze aan te schaffen als dit het geval is.

De One is een prima speaker die een behoorlijk geluid weet te produceren meer dan dat je uit zo'n klein pakje zou kunnen voorstellen. De speaker zal je niet niet omverblazen maar kan een kleine woonkamer van prima muziek voorzien zonder dat het vervelend klinkt. Twee one's in stereo opstelling is trouwens aan te raden voor een ruimtelijk(er) muziekervaring.

Alleen de 5 is gewoon een apparaat opzicht zelf en bied gewoon een volledige muziek ervaring, zoals ik al eerder noemde een krachtpatser met een goede bass en middentonen.
Dank, ik denk dat we dan voor 2x een One SL gaan. Even wachten tot donderdag/vrijdag en hopen dat er een goede aanbieding langs komt. Een Play:5 kan altijd nog, dan kunnen de One SL's richting studeerkamer en slaapkamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TalkingCarrot
Erikz.nl schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:42:
[...]

Dank, ik denk dat we dan voor 2x een One SL gaan. Even wachten tot donderdag/vrijdag en hopen dat er een goede aanbieding langs komt. Een Play:5 kan altijd nog, dan kunnen de One SL's richting studeerkamer en slaapkamer.
Ik ga hetzelfde doen. Ben benieuwd :-D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Mr Bald Duck schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:55:
[...]

Ik ga hetzelfde doen. Ben benieuwd :-D
Ik kan je vast verklappen dat het niet je laatste aankoop zal zijn :)

Icm Spotify of een andere streamingdienst is Sonos een zeer fijn systeem voor in huis. Gebruiksgemak en stabiliteit zijn ongeëvenaard als je het vergelijkt met andere systemen. Het heeft een zeer hoge WAF kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Ik begon ooit met een One die mijn vrouw met veel tegenzin accepteerde. Inmiddels gebruikt zij de Sonos speakers het van het gehele gezin en kan ik aankomende week met de sub mijn 5.1 setup volledig maken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Miki op 23-11-2020 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33

In de voorgaande reacties is er al veel over geschreven.

Met 2x one kun je veel beter een stereobeeld neerzetten, tov 1x Five.
De five zet uiteraard wel een beter en dieper geluid neer.
Een extra one in de keuken helpt uiteraard wel om een meer ruimtelijk geluid te creëren, maar om echt stereo geluid te maken heb je twee dezelfde modellen nodig.

Het hangt ook wel af van de afmetingen van de woonkamer, maar de ones kunnen echt wel goed meekomen als het niet te groot is.

Verder is het ook wel smaak/eigen voorkeur en wellicht ook soort muziek. Als je nogal aan bass gehecht bent zou ik eerder naar een five kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10

Je leest zeer veer verschillende meningen hierover. Ik heb zelf inmiddels 1x play 5 gen 2 en 2x one sl en stereo. Ik luister voornamelijk muziek en draai deze speakers simultaan in 1 kamer.

Eerlijk gezegd vind ik de geluidskwaliteit van de one SL’s ondermaats. Voornamelijk vanaf 50-60% volume valt het laag volledig weg. De play 5 klinkt zoveel mooier en strakker dan stereo SL’s. Ik twijfel zelf of ik ze wil houden.

Dat gezegd hebbende: als je op lagere volumes luistert is het verschil bijna niet hoorbaar. Daarnaast scheelt het nog behoorlijk in prijs.

Als je met enige regelmaat op een wat hoger volume luistert: sowieso de play 5. Anders zijn de one SL’s een betere prijs/kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-08 13:22
Mastadont schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:06:
[...]

werkt bij mij 100% :) (hdfury)
Ik heb nu een feintech hdmi vax04100 switch maar die werkt niet goed. Daar moet ik arc verbinding uit en aan zetten als ik van hdmi input switch. Anders herkent de Sonos arc het geluidsignaal niet. Ook als ik van spotify over ga naar tv kijken doet hij dit niet. moet dan handmatig in de Sonos app op tv drukken. Met als gevolg een foutmelding omdat de arc via de hdmi switch de tv arc verbinding niet ziet. Die gaat dus retour.

Mijn vraag, werkt van spotify of radioluisteren naar tv kijken. Dat de tv dan overuled, zoals je in de app aan en uit kan zetten. En krijg je geen foutmedlingen dat hij de tv niet ziet ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k34busQ1ce_IFZyRUSp37khM4zM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2ccL4likMs5pbGmnyKoXvujT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ooYgQX9x5hjHS8xxD29NO6E2xBA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2fi7eGqS0fw8CccZGgB8pivc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Miki schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
[...]
Overigens is het wel fijn dat je vrouw een iPhone heeft zodat je het geluid van je Sonos apparaat kan fine tunen tijdens de installatie. Dus het is aan te raden de setup via de iPhone op te starten.
Betekent dit dat de iOS app beter is dan de Android app? En heb je daar naast de setup nog in andere gevallen 'last' van als Android gebruiker? Wij hebben hier Android, maar ook een iPad dus de setup via iPad uitvoeren heb ik genoteerd. Ben benieuwd of er nog andere verschillen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-07 13:12
Maardiweb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:22:
[...]

Betekent dit dat de iOS app beter is dan de Android app? En heb je daar naast de setup nog in andere gevallen 'last' van als Android gebruiker? Wij hebben hier Android, maar ook een iPad dus de setup via iPad uitvoeren heb ik genoteerd. Ben benieuwd of er nog andere verschillen zijn?
Een iOS device heeft de optie TruePlay. Volgens mij is dat het enige verschil…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Sinds gisteren eigenaar van 2x Sonos One SL en Sub (gen3). (bedankt Expert voor de BF korting!)
De Arc moet nog binnen komen.

Ik zat gisteren even te spelen met de Sonos app.
Wat ik me af vroeg.

Hoe kunnen meerdere personen in een huishouden (Sonos) Radio gebruiken? Moet de 2e persoon inloggen op de Sonos app met gegevens van persoon 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:57
Burning_Tyre schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:14:
Sinds gisteren eigenaar van 2x Sonos One SL en Sub (gen3). (bedankt Expert voor de BF korting!)
De Arc moet nog binnen komen.

Ik zat gisteren even te spelen met de Sonos app.
Wat ik me af vroeg.

Hoe kunnen meerdere personen in een huishouden (Sonos) Radio gebruiken? Moet de 2e persoon inloggen op de Sonos app met gegevens van persoon 1?
Je moet alleen de Sonos App hebben en verbinden met hetzelfde netwerk. Je hoeft niet in te loggen en kan alle Sonos devices vinden en bedienen.

Werkt erg lekker, op het werk hebben we ook allemaal Sonos apparatuur en kan dus ook daar vlekkeloos een leuke playlist opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Ok. Zo simpel is het dus :)

En om elk liedje af te spelen wat je wilt (liedje opzoeken en spelen) is er bijna wel een betaalde streaming dienst benodigd volgens mij (Spotify, Apple of welke dan ook)..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:57
Burning_Tyre schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:25:
Ok. Zo simpel is het dus :)

En om elk liedje af te spelen wat je wilt (liedje opzoeken en spelen) is er bijna wel een betaalde streaming dienst benodigd volgens mij (Spotify, Apple of welke dan ook)..?
Klopt. De radio kan je volgens mij gratis bedienen, maar voor een streaming service moet je betalen.

Je kan eventueel audio vanaf een PC streamen naar een Sonos (Link!)
Het werkt wel, maar je moet rekening houden met een delay van 5-10 seconden.
Ik houd het iig bij streaming services ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guppiee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 11:50
Weet iemand of de Trade-up actie nog nog wel of niet geldig is? Er staat vanaf 10 november, maar onderin staat ook ergens dat hij op 10 november weer gestopt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Burning_Tyre schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:14:

Iedereen op je wifi met de app kan erin. Het belang van een gastenwifi wordt steeds groter....:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:22
Guppiee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:48:
Weet iemand of de Trade-up actie nog nog wel of niet geldig is? Er staat vanaf 10 november, maar onderin staat ook ergens dat hij op 10 november weer gestopt is?
Deze week nog gebruik van gemaakt voor 15% korting op een Arc. Wel even wachten t.o.v. winkels die wel voorraad hebben. Maar 15% op een arc is wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 19:31
Flapperbol schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:39:
[...]

Klopt. De radio kan je volgens mij gratis bedienen, maar voor een streaming service moet je betalen.

Je kan eventueel audio vanaf een PC streamen naar een Sonos (Link!)
Het werkt wel, maar je moet rekening houden met een delay van 5-10 seconden.
Ik houd het iig bij streaming services ;)
Klopt helemaal. Daarnaast zijn er nog meer gratis te koppelen diensten, maar niet heel veel.
Bijvoorbeeld SoundCloud en MixCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
@Burning_Tyre Er is maar één account, dus als die tweede persoon ook dingen moet kunnen instellen moet hij/zij via het door jou aangemaakte account inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Ik ben benieuwd, over een kleine 4 uur zullen de eerste webshops hun prijzen gaan aanpassen voor BF. Ik ben dan ook reuze benieuwd wat er afgaat van de sub gen 3. Vannacht ga ik er even voor zitten om bij een goede prijs eentje te scoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Some0ne
  • Laatst online: 14:54
Miki schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:02:
Ik ben benieuwd, over een kleine 4 uur zullen de eerste webshops hun prijzen gaan aanpassen voor BF. Ik ben dan ook reuze benieuwd wat er afgaat van de sub gen 3. Vannacht ga ik er even voor zitten om bij een goede prijs eentje te scoren :)
Ik verwacht € 100

https://www.manners.nl/sonos-black-friday-korting/

Update:

https://www.mediamarkt.nl...ub-3-0-zwart-1661504.html

[ Voor 9% gewijzigd door Some0ne op 25-11-2020 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Miki schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:35:
[...]

Mediamarkt stunt wel even met €599
Lijk op een fout maar ik ga hem wel even bestellen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 13:06

spaceboy

Op grote hoogte

Wtf... 599!! Voordat ze spijt krijgen heb ik hem zojuist besteld en betaald. This cannot be right, haha. _/-\o_

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Wauw MM €299,- voor een Beam en €133,- voor One SL en €599,- voor Sub. Heb net de hele set besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging binnen en op de bon staat ook sub 3.0, als dit lukt oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-08 22:46
Damn hier ook de sub voor 599€ + 2x SL besteld voor 133€ per stuk. Nu de arc nog met >25% en ik ben tevreden :)

[ Voor 17% gewijzigd door pruimenpit op 25-11-2020 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
Sonos move voor 277euro! bij de mediamarkt

[ Voor 27% gewijzigd door hgwj1983 op 25-11-2020 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-07 13:04

DaveFlash

Here's to the crazy ones

BIEM!! !

Sonos Beam €299 op MediaMarkt.nl nu:

https://www.mediamarkt.nl...s-beam-zwart-1576751.html
https://www.mediamarkt.nl...nos-beam-wit-1576752.html

apart, pricewatch ziet ze nog niet, alleen de aanbieding bij PlatteTV.nl

[ Voor 41% gewijzigd door DaveFlash op 25-11-2020 22:14 . Reden: link toevoeg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Laatst online: 22-04 20:19
Levertijd wel 2-3 dagen maar dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
ChrisAB schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:21:
Ik wacht wel even met het kijken van de aankomende aflevering van de Mandalorian als dat nodig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Miki schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:31:
[...]

Ik wacht wel even met het kijken van de aankomende aflevering van de Mandalorian als dat nodig is :D
Haha precies. Zojuist Beam + 2x One + 1x One SL besteld. Scheelt een berg 👍 En verwacht niet dat Coolblue en andere er nog veel verder onder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
Vroeg mij als je Beam hebt en aansluit via optisch op tv. Kan je dan wel volume regelen met afstandsbediening van tv en/of kon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Miki schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:31:
[...]

tip:
je kan ook wachten tot het hele seizoen er is, dat doe ik nu met mandalorian en met st:discovery, in de tussentijd kijk ik de gehele serie van dexter op amazon prime video, met tussendoor de nieuwe serie 'Oh Cook!' van James May. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
ChrisAB schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:37:
Vroeg mij als je Beam hebt en aansluit via optisch op tv. Kan je dan wel volume regelen met afstandsbediening van tv en/of kon?
Als het goed is heeft de Beam een IR receiver en moet je dus je afstandsbediening koppelen. Makkelijkste is wel via HDMI en je tv output op DD zetten. DD+ vind de Beam niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ChrisAB schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:21:
als mediamarkt de zaakjes op orde heeft zal het er za. zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisAB
DaveFlash schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:40:
[...]

als mediamarkt de zaakjes op orde heeft zal het er za. zijn.
Bol.com is ook zojuist meegegaan met de prijzen. En morgen geleverd zie ik. Die paar dagen lig ik niet wakker van 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

ChrisAB schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:37:
nee optisch via de toslink naar hdmi kabel die sonos met de beam meelevert zal hoedanook altjdj one way zijn, ivm met de inherente beperking van de toslink/spdif optisch standaard, die is altijd one way, geen data, enkel audio.

Dus je optische devices kunnen alleen audio sturen/ontvangen op een individuele kabel en niks anders, ook geen afstbed. signaal dat zal echt via HDMI CEC + HDMI ARC moeten

[ Voor 18% gewijzigd door DaveFlash op 25-11-2020 22:45 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 197 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.