Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10:15
B-Real schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:00:
[...]

AirPlay heb ik laatst ook uitgeprobeerd, te kort om te zeggen of ik het probleem dan niet heb.
Wat ik dan echter irritant vind is dat, als ik buiten het bereik van de WiFi kom, de muziek ook gelijk stopt en niet automatisch weer aan gaat als ik weer binnen ben.

Onhandig in deze tijd van het jaar als je nog wel eens naar buiten gaat :)
Ik AirPlay vanaf mijn HomePods. Die blijven fijn binnen staan, dus geen wifi problemen. Vind het niet zo fijn om vanaf de iPhone te streamen, kost weer batterij en zo.
Maar ik heb echt wifi vanaf het trottoir tot achter in het pad, misschien je netwerk anders een beetje uitbreiden?

• Frank-NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Miesjh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:05:
[...]

Is dit een witte of een zwarte Arc. Ik heb de 11e een zwarte besteld. Nog steeds niks gehoord.
Wit. Direct bij de Sonos shop.

• ja3
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:50
Heeft iemand al trueplay toegepast met de sonos s2 app? Ik vind het geluid niet meer om aan te horen. Alle bas weg en hele hoge tonen. Dit is gedaan met een iPhone 11 Pro Max.
Wil het binnenkort ook even met een andere iPhone proberen om te kijken of dat misschien helpt.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:33
The Killer schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:24:
[...]

Dat lijkt me nogal overdreven, bij normaal gebruik zul je er hoegenaamd niets van horen.
Vooruit, toch maar besteld met tweede One en losse Move. Alles zwart. Ben benieuwd of het inderdaad half juli wordt, of eerder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
ja3 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:29:
Heeft iemand al trueplay toegepast met de sonos s2 app? Ik vind het geluid niet meer om aan te horen. Alle bas weg en hele hoge tonen. Dit is gedaan met een iPhone 11 Pro Max.
Wil het binnenkort ook even met een andere iPhone proberen om te kijken of dat misschien helpt.
Je bent niet de enige die dit opmerkt:

https://en.community.sono...tid=16442311#post16442466

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-07 23:51
Zijn er mensen met een combinatie van een Sonos Arc, Nvidia Shield (of blu-ray) en een LG C9?
Zo ja werkt TrueHD Atmos met passthrough bij jullie?

Shield->C9->Sonos Arc
of
BluRay->C9->Sonos Arc

XboxLive: Dave 130R

• rGz
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 24-06 22:37
Gisteravond bij mijn schoonouders even langs om een AMP (+ sonance speakers) toe te voegen aan hun configuratie. Ze draaiden nog op het S1 platform, en ik dacht; dat is zo gepiept. Dat liep helaas wat anders dan gehoopt.

Eerst de AMP ingeprikt op ethernet: apparaat niet te vinden. Daarna een andere speaker op ethernet aangesloten; geen verbinding meer mogelijk met apparaten. Alles uitgetrokken: apparaten ook niet meer te vinden.

Uiteindelijk toch elk device maar een factory reset gegeven en een "clean setup" van het geheel gedaan. Wat een gedoe. 7 devices verspreid door het huis resetten, toevoegen, updaten. Joy..

• ..Christiaan..
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:35
@rGz ligt aan je schoonouders }) . Heb ik ook altijd met ze. 'even' iets installeren gaat nooit zoals verwacht. En alleen bij hen....

LG OLED 55E8, Sonos Arc; Sub en 2x Play:1 Kodi Krypton op Qbox, PS4pro, Xiaomi

• hgwj1983
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 12:02
ja3 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:29:
Dit had ik ook (iPhone 11 Pro) Later met een iPad gedaan toen was het wel ok

• rGz
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 24-06 22:37
..Christiaan.. schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:46:
@rGz ligt aan je schoonouders }) . Heb ik ook altijd met ze. 'even' iets installeren gaat nooit zoals verwacht. En alleen bij hen....
Haha, dat zou zomaar eens kunnen. Password manager is ook niet aan ze besteed. Wachtwoorden worden handmatig opgeslagen op diverse plekken bijvoorbeeld; begin maar te zoeken :+

• Pieter89
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 09:31
Mijn Arc is nog onderweg, maar ik begin me wel een beetje zorgen te maken met al deze kwaliteitsissues. Zijn er nog mensen waar de Arc wel gewoon volledig aan de verwachtingen voldoet? :9

• ..Christiaan..
Pieter89 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]

Mijn Arc is nog onderweg, maar ik begin me wel een beetje zorgen te maken met al deze kwaliteitsissues. Zijn er nog mensen waar de Arc wel gewoon volledig aan de verwachtingen voldoet? :9
Volgens mijn oren klinkt het zoals ik had gehoopt en verwacht, maar ja. Niet iedereen heeft mijn gehoor :)

edit.... Ik kop 'm alvast in....ik was degene die jaren een playbar op z'n kop had staan. |:(

[Voor 10% gewijzigd door ..Christiaan.. op 18-06-2020 09:19]

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
[...]

Ik heb geen ervaringen met andere soundbars, dus dat maakt het wat lastig te oordelen. Maar helemaal tevreden over het geluid ben ik niet, soms denk ik klinkt erg goed, dan weer denk ik er klopt iets niet. Als ik dan de verhalen lees over het bass probleem en nu recent het treble probleem, denk ik: dat zou het voor mij kunnen verklaren, dus ik kijk nog even aan wat het met software updates gaat worden...

• BrcBas
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 09:15
[...]

Ik moet zeggen dat ik er erg over tevreden ben. Toen ik de sub nog niet had merkte ik wel dat hij begon te resoneren bij hoog volume. Maar eerlijk gezegd, bij dit volume zal ik eerder mijn buren horen aanbellen dan dat de Arc begint te resoneren. Nu met de sub sowieso geen last meer van, en met de fix heb ik vertrouwen dat het goed komt :)

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:15
[...]

Op zich is de Arc bij mij wel acceptabel, hangt in de slaapkamer met 2 One's en 1 sub. Moet zeggen dat ik wel meer verwacht had qua geluidskwaliteit, ik denk dat ik in de woonkamer niet tevreden was geweest.

• BrcBas
  • Laatst online: 02-07 09:15
xh3adshotx schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Op zich is de Arc bij mij wel acceptabel, hangt in de slaapkamer met 2 One's en 1 sub. Moet zeggen dat ik wel meer verwacht had qua geluidskwaliteit, ik denk dat ik in de woonkamer niet tevreden was geweest.
Off-topic, wat een prachtige setup zo in de slaapkamer!

• Daniel.
  • Laatst online: 20:33
..Christiaan.. schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Volgens mijn oren klinkt het zoals ik had gehoopt en verwacht, maar ja. Niet iedereen heeft mijn gehoor :)

edit.... Ik kop 'm alvast in....ik was degene die jaren een playbar op z'n kop had staan. |:(
Zou de playbar herkennen hoe die hangt. Het Sonos logo is achterstevoren ook Sonos :P en ik dacht dat de playbar een mechanisme had dat die weet hoe die hangt en zich daarop aanpast.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-07 14:17
Daniel. schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:42:
[...]

Zou de playbar herkennen hoe die hangt. Het Sonos logo is achterstevoren ook Sonos :P en ik dacht dat de playbar een mechanisme had dat die weet hoe die hangt en zich daarop aanpast.
De ARC doet dit in ieder geval wel... van de playbar heb ik geen idee

iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4K | aWatch s5 | Sonos | Hue | PS4 PRO & PSVR

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 03-07 16:46
Ah ik ben dus niet de enige waarbij tune-in niet meer lijkt te werken via Sonos.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Humordenaar
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 03-07 14:12
The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:24:
[...]

De ARC doet dit in ieder geval wel... van de playbar heb ik geen idee
De Playbar doet dit ook. :)

• merlin1201
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:14
Ik ben super tevreden over de arc, klink nog mooier dan de playbar, nog meer het gevoel dat je in een bubbel zit.
Ik heb dan ook geen bass of trebble problemen gehoord.
Dus waarom sommigen het geluid minder goed vinden geen idee.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• dread
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:15

dread

Sluwe vlaming

DennusB schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:44:
[...]

Helaas, Ziggo hier. Een Play:3, een Play:1, een Connect een Beam en een Move. Allemaal zelfde probleem... De connect en de Play:3 hangen zelfs aan ethernet en zelfs die hebben dus dat probleem
Ik heb de laatste twee dagen met sonos aan de telefoon doorgebracht. Eerst was nog een man van t-mobile langsgeweest. Modem en wifi zou het super doen.

Ik heb de hele sonos installatie opnieuw ingesteld. WErkt niet.

Uiteindelijk heeft sonos gezien dat ik last heb van stream underflow op mijn netwerk. Data komt dus niet aan bij de apparaten.

Gebeld met T-mobile maar dat is echt tranen met tuiten huilen. Medewerker kent sonos niet en geeft aan dat ze dat niet ondersteunen. Het feit dat mijn wifi netwerk last heeft met het versturen van data kan niet volgens hen want er is een monteur langsgeweest en die kan niets vinden. Echt wat een niveau daar. Djeezus.

Dus ik zit nu met een niet werkende sonos installatie. Ik ga maar veranderen van provider. ER is toch echt geen klantenservice meer in deze wereld..

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
dread schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:34:
[...]

Ik heb de laatste twee dagen met sonos aan de telefoon doorgebracht. Eerst was nog een man van t-mobile langsgeweest. Modem en wifi zou het super doen.

Ik heb de hele sonos installatie opnieuw ingesteld. WErkt niet.

Uiteindelijk heeft sonos gezien dat ik last heb van stream underflow op mijn netwerk. Data komt dus niet aan bij de apparaten.

Gebeld met T-mobile maar dat is echt tranen met tuiten huilen. Medewerker kent sonos niet en geeft aan dat ze dat niet ondersteunen. Het feit dat mijn wifi netwerk last heeft met het versturen van data kan niet volgens hen want er is een monteur langsgeweest en die kan niets vinden. Echt wat een niveau daar. Djeezus.

Dus ik zit nu met een niet werkende sonos installatie. Ik ga maar veranderen van provider. ER is toch echt geen klantenservice meer in deze wereld..
Rest assured, ik heb Ziggo en daar gaat het ook mis. En ik werk in de IT dus ik weet dat m'n netwerk het goed doet. Full Unifi overal, en op elk device (telefoon, draadloos) of bekabeld device haal ik >300Mbps.... Dus het is echt m'n netwerk niet.

Mijn LinkedIn!

• dread

dread

Sluwe vlaming

DennusB schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:36:
[...]

Rest assured, ik heb Ziggo en daar gaat het ook mis. En ik werk in de IT dus ik weet dat m'n netwerk het goed doet. Full Unifi overal, en op elk device (telefoon, draadloos) of bekabeld device haal ik >300Mbps.... Dus het is echt m'n netwerk niet.

Dat is de boodschap van Sonos.

Ik moet zeggend at ik ook verschillende waarde had voor speedtest op telefoon en laptop. Volgens sonos zat de dl snelheid tegen het kritische punt aan.

Ik heb nu nog maar eens de router gereset en nu werkt alles weer. Hoe lang is de vraag.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• DennusB
  • Niet online
dread schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]

Dat is de boodschap van Sonos.

Ik moet zeggend at ik ook verschillende waarde had voor speedtest op telefoon en laptop. Volgens sonos zat de dl snelheid tegen het kritische punt aan.

Ik heb nu nog maar eens de router gereset en nu werkt alles weer. Hoe lang is de vraag.
En heb je ze bekabeld of draadloos? En via SonosNet of Wifi?

Mijn LinkedIn!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ik heb het nu bekabeld.

Ik had nog nooit van Sonosnet gehoord moet ik zeggen maar effe opgezocht en ja al mijn devices maken gebruik van sonosnet

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:00
..Christiaan.. schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:46:
:D Doet me denken aan de videorecorder instellen vroeger bij mijn ouders. Iedere week weer opnieuw. Volgens mij deden ze het ook, zodat ze zeker zouden zijn dat ik iedere week langs kwam :+

• DennusB
  • Niet online
Dus zelfs bekabeld heb je nog issues met Spotify? :|

Mijn LinkedIn!

• Serena
Om te testen eens even Radio 10 aangezet via TuneIn in de Sonos app zelf. Geen enkel probleem, speelt prima.

Vraagje. Met de nieuwe S2 app kun je groepen maken. Hoe roep je die nu aan via Google?
Als ik zeg’ Stream Qmusic op Sonos benedenverdieping’ streamt hij de naar de Beam op de slaapkamer. Huh?

Als ik Sonos er niet bij zeg speelt hij het op de groep ‘benedenverdieping’ van alle Google devices.

• Sjoop1985
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:07
Volgens mij zijn deze entiteiten niet zichtbaar in Google Assistant.
Het lijken ook niet daadwerkelijk groepen in die zin, meer pre-sets om bepaalde speakers te groeperen.

• BlakHawk
  • Registratie: februari 2008
..Christiaan.. schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Hoe vind je hem in verhouding tot de playbar?

De reviews die ik zag zeggen:
Muziek -> playbar
Films -> arc

Klopt dat een beetje?
Ik twijfel heel erg of ik de Arc wel moet doen...

Collega heeft de Arc nu en “klaagt” over een leeg/blikkerig geluid.
merlin1201 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:27:
Ik ben super tevreden over de arc, klink nog mooier dan de playbar, nog meer het gevoel dat je in een bubbel zit.
Ik heb dan ook geen bass of trebble problemen gehoord.
Dus waarom sommigen het geluid minder goed vinden geen idee.
Van wat ik begrijp en ook in reviews teruglees mist de Arc wat mid bass tonen in verhouding tot de playbar.
De Arc heeft wel veel betere hoge tonen en het ontwerp is veel mooier.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat als je heel de dag muziek op hebt staan, je het tegen vond vallen, maar als je vooral films kijkt het geluid geweldig is.

Persoonlijk kijk ik al jaren gewoon tv geluid zonder soundbar of hifi set. Daarom heb ik de HarmanKardon 5.1 vorige maand verkocht en wil ik een soundbar.

Alhoewel ik de Arc verreweg de mooiste vind, neig ik nu toch naar een tweedehands playbar of een beam. Vooral vanwege de prijs van €900.

Youtube: DashcamNL

• Mistymo
  • Laatst online: 02-07 14:19
BlakHawk schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:55:

Alhoewel ik de Arc verreweg de mooiste vind, neig ik nu toch naar een tweedehands playbar of een beam. Vooral vanwege de prijs van €900.
Ik heb zelf de Beam ingeruild voor de Arc. De Beam gaf opzich ook een prima geluid, maar de Arc heeft toch een veel beter geluid. Mijn advies zou zijn om gewoon de Arc te bestellen en als het niet bevalt terug te sturen. Iedereen ervaart geluid eenmaal anders. Alle negatieve dingen die worden geschreven over de bass of het blikkerige geluid, kan ik mijzelf niet in vinden. Ik ben superblij dat ik de Arc heb gekocht ;)

• BlakHawk
Mistymo schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:03:
[...]

Ik heb zelf de Beam ingeruild voor de Arc. De Beam gaf opzich ook een prima geluid, maar de Arc heeft toch een veel beter geluid. Mijn advies zou zijn om gewoon de Arc te bestellen en als het niet bevalt terug te sturen. Iedereen ervaart geluid eenmaal anders. Alle negatieve dingen die worden geschreven over de bass of het blikkerige geluid, kan ik mijzelf niet in vinden. Ik ben superblij dat ik de Arc heb gekocht ;)
Veel beter? In welke opzichten is hij veel beter?
Ik kan met dit soort dingen de hogere prijs nooit zo verantwoorden voor mijzelf.

Dat heb ik ook altijd met fotoapparatuur.

Je koopt een Canon lens voor 400 euro, die maakt kwalitatief prima platen, voor iedere stap omhoog in het segment betaal je steeds meer geld voor een steeds mindere vooruitgang.

Een Beam kost minder dan de helft van een Arv, is de Arc 2x zo goed? Nee tuurlijk niet.
Ik neig echt naar een Beam of Playbar

Ik ga nog wel even bij mijn collega luisteren naar de Arc.

Ik had toevallig ook de nieuwe Samsung HW-S60T besteld, omdat ik die met een review campagne voor een leuke prijs kon kopen. Die verwacht ik ook over ene week of 2 binnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mistymo
BlakHawk schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:43:
[...]

Een Beam kost minder dan de helft van een Arv, is de Arc 2x zo goed? Nee tuurlijk niet.
Je kan ook een bluetooth speakertje van een €10 halen en om dan te zeggen of de Arc 90x zo goed is weet ik niet. Je moet gewoon uitgeven wat jij er voor over hebt, en als de Beam prima in het gehoor ligt dan moet je die lekker kopen. Ik kan niet iemand's portemonnee kijken. Heb alleen aangegeven dat de Arc een stuk beter klinkt dan de Beam.

• BlakHawk
Mistymo schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 01:21:
[...]

Je kan ook een bluetooth speakertje van een €10 halen en om dan te zeggen of de Arc 90x zo goed is weet ik niet. Je moet gewoon uitgeven wat jij er voor over hebt, en als de Beam prima in het gehoor ligt dan moet je die lekker kopen. Ik kan niet iemand's portemonnee kijken. Heb alleen aangegeven dat de Arc een stuk beter klinkt dan de Beam.
Dat is niet helemaal vergelijkbaar.
Ik twijfel tussen de 3 Sonos soundbars.

Ik ga ze eens beluisteren.
Het gaat er meer om of ik het het waard vind.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Serena
Ik las op Reddit een artikel over Trueplay van de Arc. Het schijnt dus een wereld van verschil te zijn of je dat doet met een iPhone nieuwer dan de X of een ouder toestel. Zou te maken hebben met de microfoons in dat ding.
Ik ga straks een rondlopen met mijn oude iPad Pro (die wordt ook genoemd) om te testen of het geluid inderdaad warmer klinkt.

https://reddit.com/r/sonos/comments/hbfti6/sonos_arc_sound/

Edit 10.10:

Hele huis rond lopen wapperen met mijn oude iPad Pro en ik denk dat het dus inderdaad verschil maakt… het klinkt iets minder schel allemaal. Nu nog even de update voor de Arc en dan verander ik er verder niets meer aan…

[Voor 22% gewijzigd door Serena op 19-06-2020 10:12]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mistymo
BlakHawk schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 06:50:
[...]

Ik ga ze eens beluisteren.
Het gaat er meer om of ik het het waard vind.
Dat is dus precies wat ik probeerde aan te geven :)
Serena schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:36:
Ik las op Reddit een artikel over Trueplay van de Arc. Het schijnt dus een wereld van verschil te zijn of je dat doet met een iPhone nieuwer dan de X of een ouder toestel. Zou te maken hebben met de microfoons in dat ding.
Ik ga straks een rondlopen met mijn oude iPad Pro (die wordt ook genoemd) om te testen of het geluid inderdaad warmer klinkt.
Daarom heb ik er waarschijnlijk geen last van gehad, heb namelijk Trueplay gedaan via mijn oude iphone 6Plus.

• merlin1201
Vraag me dan wel af wat true play precies aanpas, lijkt mij alleen de volume en ballans. Of wat gebeurt er precies

• Tralapo
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Serena schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:16:
Om te testen eens even Radio 10 aangezet via TuneIn in de Sonos app zelf. Geen enkel probleem, speelt prima.

Vraagje. Met de nieuwe S2 app kun je groepen maken. Hoe roep je die nu aan via Google?
Als ik zeg’ Stream Qmusic op Sonos benedenverdieping’ streamt hij de naar de Beam op de slaapkamer. Huh?

[Afbeelding]

Als ik Sonos er niet bij zeg speelt hij het op de groep ‘benedenverdieping’ van alle Google devices.
Je kunt die nieuwe groepen niet buiten de Sonos-app om aanspreken, helaas. Dat is wel waar ik ook op had gehoopt.

Mogelijk dat ondersteuning daarvoor in de API de komende tijd nog komt, zou wel fijn zijn.

• BlakHawk
Ik snap het trade up programma van Sonos niet helemaal.

Lees in dit topic dat iemand een tweede beam zou kopen “als upgrade”

Maar als ik zie op die website alleen een amp en play5 gen1 staan.

Hoe werkt dit nu precies?

Acties:
  • +10Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:15
Serena schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:36:

https://reddit.com/r/sonos/comments/hbfti6/sonos_arc_sound/

Edit 10.10:

Hele huis rond lopen wapperen met mijn oude iPad Pro en ik denk dat het dus inderdaad verschil maakt… het klinkt iets minder schel allemaal. Nu nog even de update voor de Arc en dan verander ik er verder niets meer aan…
Net even geprobeerd, zelfde "schelle" geluid:
- iPhone 11 Pro / iPhone 11 Pro Max
- iPhone SE (2020)
- iPhone XS

"Warmer" geluid:
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 6s Plus

iPads had ik geen zin meer in :+

Lijkt inderdaad uit te maken welke iPhone gebruikt wordt, lekker dan...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aschja
  • Laatst online: 19:43
BlakHawk schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 00:43:
[...]

Veel beter? In welke opzichten is hij veel beter?
Ik kan met dit soort dingen de hogere prijs nooit zo verantwoorden voor mijzelf.

Dat heb ik ook altijd met fotoapparatuur.

Je koopt een Canon lens voor 400 euro, die maakt kwalitatief prima platen, voor iedere stap omhoog in het segment betaal je steeds meer geld voor een steeds mindere vooruitgang.

Ik ga nog wel even bij mijn collega luisteren naar de Arc.

Ik had toevallig ook de nieuwe Samsung HW-S60T besteld, omdat ik die met een review campagne voor een leuke prijs kon kopen. Die verwacht ik ook over ene week of 2 binnen.
Ik heb vanochtend mijn beam verkocht en heb dus de kans gehad om ze beide naast elkaar te beluisteren. Het verschil is megaaaaa. Als je 10sec naar de Arc geluisterd en daarna terugschakelt naar de Beam, klinkt deze heel erg leeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• merlin1201
xh3adshotx schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:51:
[...]

- iPhone SE (2020)
- iPhone XS

"Warmer" geluid:
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 6s Plus

Kijk dat is nou eens de boel goed testen, top hoor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:00
xh3adshotx schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:51:
[...]

- iPhone SE (2020)
- iPhone XS

"Warmer" geluid:
- iPhone 7 Plus
- iPhone 8
- iPhone 6s Plus

Geen iPhone, maar wel waardering hiervoor

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:02
gr1542 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:11:
[...]

Geen iPhone, maar wel waardering hiervoor
Ik heb een iPhone 11 en klinkt prima, ga toch voor de grap zo even de iPhone se (1st gen) testen. Hardwarematig een iPhone 6s is de oude SE...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Rallye
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:03
@BlakHawk Je kunt als je een legacy-apparaat hebt 30% korting krijgen op een nieuw Sonos device. Dus omdat je een zp90 hebt, kun je korting krijgen op een Arc of een hele surroundset.

• BlakHawk
Rallye schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:52:
@BlakHawk Je kunt als je een legacy-apparaat hebt 30% korting krijgen op een nieuw Sonos device. Dus omdat je een zp90 hebt, kun je korting krijgen op een Arc of een hele surroundset.
Zitten daar nog voorwaarden aan? Of kan ik tweedehands zo’n legaat apparaat kopen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• midde036
  • Laatst online: 11:43
Wow, wat een geluid komt er uit de Arc. In combinatie met The Frame 2019 geen eARC, maar wel ARC. Dus Dolby Atmos via Dolby Digital Plus. De Netflix app geeft netjes een Atmos logo en Sonos app ook op mijn mobiel. Ik ben in deze 100 dagen test nog aan het vergelijken met mijn oude Mission vloerspeakers en 5.1 versterker, maar ik denk nu al dat ik veel ruimte ga besparen in de woonkamer en mijn oude hifi set wegdoe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rallye
@BlakHawk Ik begrijp dat Sonos kan checken of men ale eerder voor een apparaat korting heeft gegeven.
@midde036 Krijgt The Frame geen eARC in juli? Zie https://eu.community.sams...Q90R-QLED-TV/td-p/1780368

Acties:
  • 0Henk 'm!

• midde036
Rallye schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:23:
@BlakHawk Ik begrijp dat Sonos kan checken of men ale eerder voor een apparaat korting heeft gegeven.
@midde036 Krijgt The Frame geen eARC in juli? Zie https://eu.community.sams...Q90R-QLED-TV/td-p/1780368
Nee, The Frame 2020 heeft wel eARC en HDMI 2.1, maar The Frame 2019 niet. Ik heb hierover al contact gehad met Samsung. Dus ik heb mijn tv net een jaar te vroeg gekocht. Maar middels ARC via Dolby Digital Plus gelukkig toch Atmos. En tevreden zo :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• merlin1201
midde036 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:45:
[...]

Nee, The Frame 2020 heeft wel eARC en HDMI 2.1, maar The Frame 2019 niet. Ik heb hierover al contact gehad met Samsung. Dus ik heb mijn tv net een jaar te vroeg gekocht. Maar middels ARC via Dolby Digital Plus gelukkig toch Atmos. En tevreden zo :)
Als het mee zit ga jou Frame vanaf halverwege volgende maand een update krijgen waarin mogelijk jou hdmi een upgrade krijg naar 2.1 dus eArc.
Schijnbaar krijgen alle modellen met softwareversie T-MSMDEUC deze update.

Maar maak je niet te sappel over die eArc, dit werkt al niet lekker met Plex, dus is alleen een externe device in staat om Lossless door te sturen dmv passtrue. (of het via airplay wel kan geen idee)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neuzelaar
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 17:42
Ik kan in de buurt een Sonos Play:1 voor 70 euro kopen. Is dat nog de moeite of verwachten jullie dat deze binnenkort practicsch beetje obsoleet worden? Zal gebruikt worden icm iPhones/iPad

Acer Chromebook 14 - iPone 8 - iPad 2018 - Roborock S5 - Oral-B Genius X 20100S Black

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 10:48
Neuzelaar schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:23:
Ik kan in de buurt een Sonos Play:1 voor 70 euro kopen. Is dat nog de moeite of verwachten jullie dat deze binnenkort practicsch beetje obsoleet worden? Zal gebruikt worden icm iPhones/iPad
Zeker de moeite. Al vindt ik de prijs wel heel laag. Normale prijzen liggen 2e hands tussen 130-150

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neuzelaar
Cloud_VII schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Zeker de moeite. Al vindt ik de prijs wel heel laag. Normale prijzen liggen 2e hands tussen 130-150
Ja, wat ik ook erg veel vindt voor een toestel dat al 3 jaar niet meer verkocht wordt.
Deze wou ik nog oppikken maar iemand is net voor mijn afspraak al gepasseerd om hem mee te nemen, grrr. (Verkoper had me hier wel op voorhand voor verwittigd.)

Acer Chromebook 14 - iPone 8 - iPad 2018 - Roborock S5 - Oral-B Genius X 20100S Black

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Serena
Cloud_VII schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Zeker de moeite. Al vind ik de prijs wel heel laag. Normale prijzen liggen 2e hands tussen 130-150
Tweedehands? Voor €150,- heb je al een nieuwe One. Als je Amazon een beetje in de gaten houdt scoor je hem vaker voor deze prijs. Zelf nog niet zo lang geleden gekocht.

Ik zou persoonlijk voor een nieuw model gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Neuzelaar schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:23:
kijk ook eens op de Sonos site; staan diverse modellen als 'Gecertificeerd refurbished' aangeboden, waaronder de Play:1 voor €129.

voordeel om dit bij Sonos zelf aan te schaffen ipv tweedehands bij een particulier; Sonos biedt je de volle 2 jaar garantie bij aanschaf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neuzelaar
Serena schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Tweedehands? Voor €150,- heb je al een nieuwe One. Als je Amazon een beetje in de gaten houdt scoor je hem vaker voor deze prijs. Zelf nog niet zo lang geleden gekocht.

Nieuw? Gen 2? Ben je zeker? In de pricewatch zie ik het niet.
Geert1976 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:43:
[...]

kijk ook eens op de Sonos site; staan diverse modellen als 'Gecertificeerd refurbished' aangeboden, waaronder de Play:1 voor €129.

voordeel om dit bij Sonos zelf aan te schaffen ipv tweedehands bij een particulier; Sonos biedt je de volle 2 jaar garantie bij aanschaf.
Thanks, goeie tip

[Voor 34% gewijzigd door Neuzelaar op 21-06-2020 16:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rallye
@Neuzelaar De Play:1 is best een goede speaker, maar juist in combinatie met iPhone misschien voor jou minder handig: geen Airplay.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neuzelaar
Rallye schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:56:
@Neuzelaar De Play:1 is best een goede speaker, maar juist in combinatie met iPhone misschien voor jou minder handig: geen Airplay.
Oh, I see.... dus met AirPlay ben ik niet eens afhankelijk van WiFi?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Serena
Neuzelaar schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:50:
[...]

Nieuw? Gen 2? Ben je zeker? In de pricewatch zie ik het niet.
Het zijn ook aanbiedingen, niet altijd. Maar heb er zelf idd eentje voor €150,- gekocht. Eventueel ook Pepper in de gaten houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlakHawk
Verder alleen de play:5 gen 1 en connect zover ik begrijp?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 10:48
Serena schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:30:
[...]

Ik zie ze zelfs voor 160-170 staan. Dat is inderdaad te veel. Maar 140 euro is op zich een prima prijs voor één play 1 zonder schade compleet in doos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Serena
Cloud_VII schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Ik zie ze zelfs voor 160-170 staan. Dat is inderdaad te veel. Maar 140 euro is op zich een prima prijs voor één play 1 zonder schade compleet in doos.
Veel te duur. Je gaat toch geen oud model kopen als je voor een tientje meer een One Gen 2 kunt kopen?
Maar goed, volgens mij moeten we deze discussie beëindigen, het ding schijnt al verkocht te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlakHawk
Dus stel ik kan een play:5 gen 1 kopen die niet gebruikt is voor het programma, dan kan ik een Arc met 30% korting kopen?

Of kan dat alleen als die play:5 al een tijdje in mijn account staat?

Wat is een beetje een gangbare prijs voor een play:5 gen 1?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• merlin1201
Het valt me op dat mijn play 1 rear’s nu veel meer geluid geven, het geheel heeft nu veel meer power met de arc dan met de playbar.
Ik vraag me dan ook af er toch verschil in het 5.1 geluid zit of misschien tussen de oren of is de streaming kwaliteit hoger.
Overigens heb ik dit met alles, niet alleen Armos.

• The Inquisitor
merlin1201 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:46:
Het valt me op dat mijn play 1 rear’s nu veel meer geluid geven, het geheel heeft nu veel meer power met de arc dan met de playbar.
Ik vraag me dan ook af er toch verschil in het 5.1 geluid zit of misschien tussen de oren of is de streaming kwaliteit hoger.
Overigens heb ik dit met alles, niet alleen Armos.
Of had je het eerst wel trueplay getuned en nu niet? Of vice versa. Dan krijg je ook vaak dit soort resultaten

• maarten22
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:11
BlakHawk schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:33:
[...]

Dus stel ik kan een play:5 gen 1 kopen die niet gebruikt is voor het programma, dan kan ik een Arc met 30% korting kopen?

Of kan dat alleen als die play:5 al een tijdje in mijn account staat?

Wat is een beetje een gangbare prijs voor een play:5 gen 1?
Wordt de Play 5 na de korting onbruikbaar of kan je hem nog gewoon gebruiken?

• ..Christiaan..
maarten22 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:53:
[...]

Waarom denk je dat je die korting krijgt?

• BlakHawk
maarten22 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:53:
[...]

Ze maken hem niet meer onklaar, maar ik weet niet of je hem nog in je eigen account mag gebruiken.

• ..Christiaan..
BlakHawk schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:39:
[...]

Ze maken hem niet meer onklaar, maar ik weet niet of je hem nog in je eigen account mag gebruiken.
Nogmaals; waarom dan de korting?

• BlakHawk
..Christiaan.. schreef op maandag 22 juni 2020 @ 10:41:
[...]

Nogmaals; waarom dan de korting?
Ik snap waarom je het krijgt, maar het gaat erom wat er daarna gebeurt.
Tot maart werden ze echt onklaar gemaakt, maar doorkritiek is dat gestopt, voor zover ik begrijp.

Lees ook in het forum hier dat mensen ze doorgeven aan familie en/of vrienden of tegen een zacht prijsje op MP zetten.

• Deef_K
  • Laatst online: 08:19
In de tuin heb ik een Sonos play 1 zwart hangen. Nu komt er straks een overkapping en daar wil ik ook een play 1 hangen. Nu zijn deze slecht verkrijgbaar en zie ik dat de one sl er voor in de plaats is gekomen.

Kan ik gelijktijdig op de play 1 en one sl gelijktijdig muziek afspelen? Hoeft geen stereo te zijn.

• maarten22
Als aparte zone samenvoegen is dat geen probleem, als stereopaar weet ik niet.

• SkorpionNL
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 03-07 13:39
Deef_K schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:03:
In de tuin heb ik een Sonos play 1 zwart hangen. Nu komt er straks een overkapping en daar wil ik ook een play 1 hangen. Nu zijn deze slecht verkrijgbaar en zie ik dat de one sl er voor in de plaats is gekomen.

Kan ik gelijktijdig op de play 1 en one sl gelijktijdig muziek afspelen? Hoeft geen stereo te zijn.
Ja, dat is mogelijk. Een stereopaar maken echter niet. Dat kan alleen met 2 Play 1 of 2 One/One SL (combinatie van One en One SL is mogelijk).

• The Inquisitor
Ze kunnen beide aan dezelfde kamer worden toegevoegd, stereopaar kan niet (zoals hierboven wordt aangegeven), en de One SL is inderdaad de plaatsvervanger van de Play:1.
Zie ook; https://www.engadget.com/...t%20today%2C%20the%20Port.

• merlin1201
The Inquisitor schreef op maandag 22 juni 2020 @ 08:02:
[...]

Of had je het eerst wel trueplay getuned en nu niet? Of vice versa. Dan krijg je ook vaak dit soort resultaten
Uiteraard true play gedaan

• icecreamfarmer
Sinds een paar dagen gaat spotify niet meer aan via Alexa.
Ik zie dat alexa het correct registreert en ook een actie uitzet maar de sonos doet vervolgens niets.
Hebben meer mensen daar last van?

Ik zit nog op S1 en het betreft een paartje one's.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:32
icecreamfarmer schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:43:
Sinds een paar dagen gaat spotify niet meer aan via Alexa.
Ik zie dat alexa het correct registreert en ook een actie uitzet maar de sonos doet vervolgens niets.
Hebben meer mensen daar last van?

Ik zit nog op S1 en het betreft een paartje one's.
Ik zou gewoon de update doen...

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Rallye
The Inquisitor schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:37:
Ze kunnen beide aan dezelfde kamer worden toegevoegd, stereopaar kan niet (zoals hierboven wordt aangegeven), en de One SL is inderdaad de plaatsvervanger van de Play:1.
Zie ook; https://www.engadget.com/...t%20today%2C%20the%20Port.
Een Play:1 en een One (SL) aan dezelfde kamer toevoegen kan niet, groeperen wel.

• maarten22
Kan mijn Play 1 niet toevoegen aan de S2 app. Hij ziet hem tijdens configureren. Dan moet ik mute en + tegelijk indrukken en vervolgens ziet de app hem niet meer. Iemand nog tips?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-06 12:58
maarten22 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:27:
Kan mijn Play 1 niet toevoegen aan de S2 app. Hij ziet hem tijdens configureren. Dan moet ik mute en + tegelijk indrukken en vervolgens ziet de app hem niet meer. Iemand nog tips?
Eerst even updaten met de S1 app verwacht ik.

• maarten22
Gedaan, als ik de Play 1 via een netwerkkabel verbind dan werkt het wel. Zodra ik hem loskoppel valt hij weg. De Play5 (gen2) zit permanent verbonden met een netwerkkabel.

• maarten22
Wifi van de Play5 is defect, wordt omgeruild door Sonos.

• icecreamfarmer
Catch22 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:47:
[...]

Ik zou gewoon de update doen...
Moet dan trueplay weer opnieuw ingesteld worden?

• Serena
icecreamfarmer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:21:
[...]

Moet dan trueplay weer opnieuw ingesteld worden?
Nee hoor…

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-06 12:58
Een aantal hele gave Sonos projectjes:

Met NFC albums of playlists opzetten:

https://www.hackster.io/m...ify-vinyl-emulator-3be63d

Of Album art laten zien op een scherm:

https://www.hackster.io/m...aspberry-pi-screen-5b0012

Of Now playing tekst op een e-ink display:
https://www.hackster.io/m...c-on-e-ink-display-310645

Ik ga de bovenste 2 combineren in 1 Raspberry Pi

De spullen zijn besteld.. Nu nog tijd vinden ergens..

• Serena
Er is een update voor zowel de app als de speakers. Staat niet bij wat de update inhoudt, maar ik vermoed dat het iets met het blikkerige geluid van de Arc te maken heeft.

• hgwj1983
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 12:02
Niet alleen voor de arc in ieder geval. De play:5 is ook ge-update

[Voor 4% gewijzigd door hgwj1983 op 23-06-2020 19:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rallye
@hgwj1983 Updates zijn nooit voor maar één model. Alle Sonossen hebben dezelfde software.

• Falcon10
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 03-07 23:08

Falcon10

Hit it i would !

Gisteren verscheen deze : https://www.techradar.com...smart-speaker-giant-sonos

Weet niet wat ik daar eerlijk gezegd van moet denken.

Enerzijds is het een logische voor Apple, anderzijds sta ik er van te huiveren, aangezien alles dan meer Apple gericht zal worden, en daar ben ik als niet-Apple gebruiker niet zo happy mee.
Ik zie het al voor me dat bv de Sonos app vervangen zou worden door een nieuwe, aangepaste versie van iTunes ofzo.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AcorN
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:19
Voor de mensen die een Sonos Arc hebben gekocht, maar nog een oudere TV hebben die geen eARC ondersteunt en die toch Dolby Atmos (TrueHD) willen gebruiken heeft HDFury een nieuw product ontwikkeld.

ARCANA

Ze zitten momenteel in de ontwikkelfase en gaan volgende week in pre-order (prijs waarschijnlijk rond de 100$, daarna retail van 150$). Na 400 pre-orders gehaald te hebben levertijd van ± 2 maanden.
Je kunt je aanmelden voor pre-order via hun discord kanaal;
https://discord.com/invite/XWzPRRP
Nog wat meer info hier;
https://www.reddit.com/r/..._update_for_atmos_on_all/

Op deze manier kun je bijvoorbeeld via een Nvidia Shield, Apple TV 4K of een andere media streamer die Atmos ondersteunt toch gebruik maken van Atmos zonder dat je een nieuwe TV hoeft te kopen.
Op dit moment krijgt de ARCANA 1 video output erbij (na feedback via Discord). Wil je meerdere apparaten aansluiten, dan volstaan het een simpele HDMI switch er tussen te plaatsen.

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Is de integratie met Apple Music toevallig verbeterd met de nieuwe versie van Sonos? Vond het vooral erg lastig dat je vanuit de Sonos app geen nummers aan Apple Music afspeellijsten kon toevoegen.

• netvista
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-06 20:18
AcorN schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:09:
Voor de mensen die een Sonos Arc hebben gekocht, maar nog een oudere TV hebben die geen eARC ondersteunt en die toch Dolby Atmos (TrueHD) willen gebruiken heeft HDFury een nieuw product ontwikkeld.

ARCANA

Ze zitten momenteel in de ontwikkelfase en gaan volgende week in pre-order (prijs waarschijnlijk rond de 100$, daarna retail van 150$). Na 400 pre-orders gehaald te hebben levertijd van ± 2 maanden.
Je kunt je aanmelden voor pre-order via hun discord kanaal;
https://discord.com/invite/XWzPRRP
Nog wat meer info hier;
https://www.reddit.com/r/..._update_for_atmos_on_all/

Op deze manier kun je bijvoorbeeld via een Nvidia Shield, Apple TV 4K of een andere media streamer die Atmos ondersteunt toch gebruik maken van Atmos zonder dat je een nieuwe TV hoeft te kopen.
Op dit moment krijgt de ARCANA 1 video output erbij (na feedback via Discord). Wil je meerdere apparaten aansluiten, dan volstaan het een simpele HDMI switch er tussen te plaatsen.

[Afbeelding]
Briljant! Hier hoopte ik al op :) . Mijn Samsung TV uit 2014 bevalt me uitstekend en ik had geen enkele reden om te upgraden..... totdat de Sonos arc in huis kwam :P. Fijn dat er nu ook een oplossing komt voor de wat oudere tv’s om toch van Atmos te kunnen genieten. d:)b

• AcorN
netvista schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:38:
[...]

Briljant! Hier hoopte ik al op :) . Mijn Samsung TV uit 2014 bevalt me uitstekend en ik had geen enkele reden om te upgraden..... totdat de Sonos arc in huis kwam :P. Fijn dat er nu ook een oplossing komt voor de wat oudere tv’s om toch van Atmos te kunnen genieten. d:)b
Toevallig ook een UE55HU7500? :)

• Ronvgs
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:30
Falcon10 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:59:
Gisteren verscheen deze : https://www.techradar.com...smart-speaker-giant-sonos

Weet niet wat ik daar eerlijk gezegd van moet denken.

Enerzijds is het een logische voor Apple, anderzijds sta ik er van te huiveren, aangezien alles dan meer Apple gericht zal worden, en daar ben ik als niet-Apple gebruiker niet zo happy mee.
Ik zie het al voor me dat bv de Sonos app vervangen zou worden door een nieuwe, aangepaste versie van iTunes ofzo.
Zou goed kunnen.

Sonos will lay off 12 percent of its workforce due to COVID-19

https://www.engadget.com/...s-covid-19-145239555.html

• leonbong
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:20
Nostradamus meld zich.

Ik had al eerder gemeld dat die toko slecht ging en nog nooit winst had gemaakt.
Trade up programma enzo waren allemaal bokkesprongen van een tent die wanhopig zijn winsten probeerde op te krikken.
Maar waarvan je helaas moet concluderen dat ze inmiddels ruim achterlopen op de concurrentie. Ze gaan het niet redden.

• merlin1201
Zo nu en dan geeft de arc geen of zacht geluid, kleine hapering van 2 seconden.
Zowel in netflix als op een zender ci module.
Zijn er meer die dit herkennen?

• AcorN
merlin1201 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:45:
Heb je je Arc aangesloten via netwerkkabel of via WiFi?
Heb er zelf geen last van, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het beter werkt via WiFi dan over LAN.

• Serena
AcorN schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:55:
[...]

Heb je je Arc aangesloten via netwerkkabel of via WiFi?
Heb er zelf geen last van, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het beter werkt via WiFi dan over LAN.
Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk en heb dat echt nog NERGENS gelezen. Het wordt zelfs aangeraden om 1 apparaat te bekabelen zodat SonosNET kan worden opgezet. Bij de meeste mensen is dat de soundbar.

@merlin1201 geeft niet aan waarmee hij Netflix kijkt, ik concludeer nu maar even dat het een app op de tv is.

Mogelijk wisselen van HDMI poort? Ik heb op mijn tv meerdere ARC poorten. Er zou zomaar een defectje op de printplaat kunnen zitten.

[Voor 21% gewijzigd door Serena op 24-06-2020 22:02]

• midde036
merlin1201 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:45:
Geen last van. Zojuist weer een Netflix film met Dolby Atmos gekeken. Wow, wat een geluid :)
De Arc heb ik bekabeld aangesloten.
Pagina: 1 ... 105 106 107 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True