Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dread
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-07 20:15

dread

Sluwe vlaming

juhet schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:56:
Ja, hier ook problemen met spotify. Bloedirritant! Na twee nummers slaat hij er vervolgens twee over. Ik heb dit al gedaan:
- sonos systeem (2x play:1) geüpgrade naar S2
- spotify opnieuw gekoppeld
- spotify overal uitgelogd, behalve op sonos

Maar geen verbetering.. heeft iemand nog een goede tip?
Dat lijkt een totaal ander probleem. Bij mij stopt hij gewoon even met afspelen (zie de seconden wel verdergaan in spotify maar geen geluid op sonos speakers) Dat kan tien keer per nummer gebeuren.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• juhet
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:04
dread schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:06:
[...]

Dat lijkt een totaal ander probleem. Bij mij stopt hij gewoon even met afspelen (zie de seconden wel verdergaan in spotify maar geen geluid op sonos speakers) Dat kan tien keer per nummer gebeuren.
Oh ja, dat is inderdaad niet hetzelfde. Excuus :)
Ik wilde al een post doen hier en toen ik meerdere spotify-gerelateerde issues zag, dacht ik direct dat het allemaal hetzelfde was..

Het kan natuurlijk nog steeds dat de oorzaak ergens hetzelfde is.

strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dread
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-07 20:15

dread

Sluwe vlaming

juhet schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:09:
[...]
Het kan natuurlijk nog steeds dat de oorzaak ergens hetzelfde is.
Laat ons hopen 😅 en een oplossing vinden 🙌

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
dread schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:40:
[...]

Heb jij toevallig t-mobile thuis? Ik heb ze nu ook maar gebeld. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken maar het is jammer want voor muziek luisteren gaat het niet meer. Netflix via tv etc gaat prima. Alleen spotify geeft problemen.
Helaas, Ziggo hier. Een Play:3, een Play:1, een Connect een Beam en een Move. Allemaal zelfde probleem... De connect en de Play:3 hangen zelfs aan ethernet en zelfs die hebben dus dat probleem

Mijn LinkedIn!

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:12
Beste allemaal,

Ik heb een Sonos Playbar (vorig jaar gekocht) nu kan ik van iemand twee Sonos One's overkopen (pricewatch: Sonos One (Zwart)) mijn vraag is nu: kan ik hiermee surround sound en/of 5.1 geluid creëren in mijn woonkamer, of blijft het gewoon stereo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:19
Inmiddels is mijn Samsung 70 inch TU7100 (2020 model) met eArc omgeruild, beeld wat superslecht en was de TV zo traag als dikke stront, echt een miskoop geweest waarvan alleen de 70 inch en de eArc de aanleiding was om deze te kopen, fout dus.
Positief was dat de ARC prima Atmos geluid produceer vanuit DD+ (Netflix), echter via Plex was TrueHD 7.1 niet af te spelen zonder te transcoden speelde dus echt slecht af, en TrueHD 5.1 had ik niet meer getest.

Inmiddels heb ik de Samsung QLed 65 inch Q64 in huis waar dus alleen hdmi arc op zit en geen eArc (mogelijk later dmv een update).
Al direct prima geluid uit de ARC en speelde de interne Netflix app zonder problemen de Atmos films af.
Waar Plex nog dmv transcode een TrueHD 7.1 happerend afspeelde ging deze tv alleen bufferen en speelde helemaal niet af.
Ik hoop dat die eArc update voor dit model nog gaat komen, maar voor mij heeft deze geen meerwaarde meer omdat wij voor 90% naar Netflix kijken en dit werkt gewoon perfect.
Plex zal het bij DD en DD+ moeten houden want TrueHD speelt nu niet af, die eArc is dan ook eigelijk meer voor de extrerne apparatuur zoals Nvidia shield, apple TV of een blue ray speler.
En qua geluid..... idd alsof je in een bubbel zit.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1Henk 'm!

• merlin1201
kuwerti schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:07:
Beste allemaal,

Ik heb een Sonos Playbar (vorig jaar gekocht) nu kan ik van iemand twee Sonos One's overkopen (pricewatch: Sonos One (Zwart)) mijn vraag is nu: kan ik hiermee surround sound en/of 5.1 geluid creëren in mijn woonkamer, of blijft het gewoon stereo?
Dat kan, maar zal dus 5.0 zijn omdat je geen Sub hebt.

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:21
Ik merk met Disney+ en Netflix dat ik af en toe een kleine geluidsuitval krijg. Dan een halve seconde valt het weg en is het weer terug. Kan iemand dat eens testen met de arc?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• kuwerti
merlin1201 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:10:
[...]

Dat kan, maar zal dus 5.0 zijn omdat je geen Sub hebt.
Top. dank voor je snelle reactie @merlin1201
. Nog 2 vragen: Ik heb best wel een ruime kamer (4 bij 5 meter) Is het geluid van mijn playbar en twee keer sonos one voldoende, of moet ik dan echt voor de (duurdere) Sono's Play-lijn gaan?
is 5.0 nu hetzelfde als surround (dus dat je je geluid van links naar rechts hoort gaan bij bijvoorbeeld langsrijdende auto's in een film)?

• Reverb_
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:55
Hoe regel je die zorg korting? Vind het nergens mij check out bij Sonos om zo aan te tonen dat je in de zorg werkt.

• ..Christiaan..
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-07 15:59
kuwerti schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:25:
[...]

. Nog 2 vragen: Ik heb best wel een ruime kamer (4 bij 5 meter) Is het geluid van mijn playbar en twee keer sonos one voldoende, of moet ik dan echt voor de (duurdere) Sono's Play-lijn gaan?
is 5.0 nu hetzelfde als surround (dus dat je je geluid van links naar rechts hoort gaan bij bijvoorbeeld langsrijdende auto's in een film)?
Onze kamer is 5,5 bij 5. 2x play:1 achter ons aan de muur, sub naast de bank en de Arc op 4,5 a 5 meter onder de tv. Geluid is meer dan voldoende hoor😊. Als ik op YouTube het dolby atmos testfilmpje draai hoor ik overal om mij heen geluid. Ik woon in Zwolle en je mag gerust komen luisteren als de afstand het toelaat.

LG OLED 55E8, Sonos Arc; Sub en 2x Play:1 Kodi Krypton op Qbox, PS4pro, Xiaomi

• merlin1201
..Christiaan.. schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:59:
[...]

Onze kamer is 5,5 bij 5. 2x play:1 achter ons aan de muur, sub naast de bank en de Arc op 4,5 a 5 meter onder de tv. Geluid is meer dan voldoende hoor😊. Als ik op YouTube het dolby atmos testfilmpje draai hoor ik overal om mij heen geluid. Ik woon in Zwolle en je mag gerust komen luisteren als de afstand het toelaat.
Ik dacht dat op YouTube geen Atmos geluid zat?

• merlin1201
kuwerti schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:25:
[...]

5.0 mist alleen de sub verder is alles hetzelfde, geluid gaat om je heen en met atmos ook over je heen, al moet ik zeggen dat het Atmos effect niet enorm is, per slot is het een weerkaatsing van geluid en geen extra setje speakers in het plafond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:06
Reverb_ schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:14:
Hoe regel je die zorg korting? Vind het nergens mij check out bij Sonos om zo aan te tonen dat je in de zorg werkt.
Ik zag via Google dat je telefonisch niet bestellen en dan een kopie van bewijs dat je in de zorg werkt niet sturen.

Nu typende vanuit het ziekenhuis tijdens de nachtdienst ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kuwerti
..Christiaan.. schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:59:
[...]

Hoi @..Christiaan.. dank voor je antwoord. Ik heb het over de combinatie playbar en 2 keer de Sonos 1 (dus niet de sonos Play 1 ;-) ) of maakt dat qua volume niets uit?

mijn vraag is dus: is de combinatie PLaybar met2 keer een Sonos 1 voldoende voor een redelijk grote woonkamer.

Kun je trouwens het volume (of beter: volumeverhouding) afzonderlijk instellen bij de boxen (stel dat ik er 1 achter de bank heb en daar dus redelijk dichtbij zit en de afstand naar de tv is ongeveer 4 meter?. ik zou dan willen dat de achterbox ongeveer 30% minder volume geeft dan de playbar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:41
kuwerti schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:26:
[...]

Hoi @..Christiaan.. dank voor je antwoord. Ik heb het over de combinatie playbar en 2 keer de Sonos 1 (dus niet de sonos Play 1 ;-) ) of maakt dat qua volume niets uit?

mijn vraag is dus: is de combinatie PLaybar met2 keer een Sonos 1 voldoende voor een redelijk grote woonkamer.

Kun je trouwens het volume (of beter: volumeverhouding) afzonderlijk instellen bij de boxen (stel dat ik er 1 achter de bank heb en daar dus redelijk dichtbij zit en de afstand naar de tv is ongeveer 4 meter?. ik zou dan willen dat de achterbox ongeveer 30% minder volume geeft dan de playbar.
Dat kan zover ik weet niet, maar je kan als je "Trueplay" niet aan hebt staan een"Balance Surround Speakers" doen daar kan je dan aangeven hoever ze van je afstaan. Maar zoals al gezegd als je Trueplay aan hebt staan doet dat het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:22
@kuwerti lees je eens in in surround geluid. Elke speaker heeft een apart geluidskanaal. Je hebt er (in geval van Playbar met surrounds) in totaal 5, vandaar de “5.0”. Het geluid dat uit je Playbar komt (linksvoor, rechts voor, midden voor) is dus anders dan het geluid dat uit je achter speakers komt*.

Je hebt nu een Playbar en de basis van je geluid blijft hetzelfde: Of het geluid afdoende is voor je woonkamer is dus geheel afhankelijk van je Playbar. De omgevingsgeluiden die van links/rechtdachter komen en vaak wat muziek worden door de achter speakers geproduceerd. Hiervoor zijn kleine speakers voldoende.

Bovendien kunnen de Play:1‘s verrassend hard. Ze bieden hetzelfde geluid als de One, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Weet alleen dat je een Play:1 en een One niet kunt combineren. Neem dus of 2 play:1 of 2 One.

*dit is waar voor 5.0 geluid, zoals in de meeste films zit verwerkt. Heb je een bron met 2.0 geluid, zoals muziek, soms televisie en sommige films afhankelijk van de bron, of een instelling geselecteerd die geen 5.0 maar 2.0 doorstuurt naar de Playbar, dan kan je instellen dat alle speakers meedoen. Dan gaat bovenstaand verhaal niet op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ..Christiaan..
blavlaa schreef op zondag 14 juni 2020 @ 08:37:
[...]

Dat kan zover ik weet niet, maar je kan als je "Trueplay" niet aan hebt staan een"Balance Surround Speakers" doen daar kan je dan aangeven hoever ze van je afstaan. Maar zoals al gezegd als je Trueplay aan hebt staan doet dat het niet.
Ondanks trueplay kun je de audio van de surround speakers in percentage harde of zachter zetten tov het overige geluid. Als trueplay je speakers dus voor je gevoel te hard zet kun je dit dus aanpassen. Trueplay blijft dan actief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik probeer al tijden om Spotify aan te kunnen sturen via google assistent. De upgrade naar s2 bracht helaas geen verbetering.

Wanneer ik aan de Sonos one vraag om muziek af te spelen, krijg ik altijd de reactie dat Google assistent meer informatie nodig heeft of mij daarmee te kunnen helpen.

Ik heb de land instellingen van Sonos gecontroleerd. Spotify opnieuw gekoppeld aan Google assistent, de google assistent opnieuw gekoppeld aan de one.

Dit mocht allemaal niet baten.

Zie ik nog een mogelijke optie over het hoofd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blavlaa
..Christiaan.. schreef op zondag 14 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Ondanks trueplay kun je de audio van de surround speakers in percentage harde of zachter zetten tov het overige geluid. Als trueplay je speakers dus voor je gevoel te hard zet kun je dit dus aanpassen. Trueplay blijft dan actief.
Je hebt absoluut gelijk en dat geldt voor beide speakers te gelijk, maar hij bedoelt of je dat kan voor 1 speaker en dat kan niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepper92
Bij mij werkt het altijd prima, maar je moet wel specifiek zijn. Probeer eens: speel X af via Spotify. Als ik een afspeellijst wil hebben moet ik het woord afspeellijst ook specifiek benoemen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
MP3-Junky schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:40:
[...]

Heb sinds dinsdag ook een Arc. Google assistant werkt vaker niet dan wel. Hij ontvangt het commando wel, maar dan blijft de status led branden ipv dat hij knippert (dan communiceert hij met internet?) internet verbinding is goed, ook bij bedraad aansluiten is dit probleem.

Hoe kan je die geschiedenis van de spraakopdracht zien? kan ik niet vinden in de ios app van google assistant.

Edit: gevonden myactivity.google.com. hier staan dus de opdrachten niet bij "waarbij de status led niet ging knipperen"

Edit 2: de opdrachten niet bij "waarbij de status led niet ging knipperen" staan genoemd als "Onbekende spraakopdracht"
Taal heb ik nu op English us gezet. Werkt nu een stuk beter, niet geweldig maar wel een vooruitgang tov Nederlands

Acties:
  • 0Henk 'm!

• midde036
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Zojuist een Arc en 2x Five besteld in kleur wit. Mijn eerste Sonos ervaring. En oja, met 20% korting :), vrouw werkt in zorg. Alleen nog lang wachten, wordt in juli geleverd. Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ..Christiaan..
Bij mij is de GA helemaal uitgevallen. Geen contact mee te krijgen....

Reboot van de arc betekent ook weer opnieuw Trueplay toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blavlaa
..Christiaan.. schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:29:
Bij mij is de GA helemaal uitgevallen. Geen contact mee te krijgen....

Reboot van de arc betekent ook weer opnieuw Trueplay toch?
Lijkt me sterk dat na een reboot hij zijn settings kwijt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ..Christiaan..
@blavlaa een reset bedoelde ik :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Kan iemand mij advies geven. In de meter kast heb ik de ziggo router en in onze woonkamer een Ziggo WiFi booster die 2.4ghz en 5ghz heeft. Nu zitten 2 Sonos ones en de Sonos arc op de 2,4ghz in de woonkamer. Wil ik muziek naar de Sonos streamen dan gaat het redelijk als het via de 2.4ghz WiFi gaat. Echter als ik in de slaapkamer op de WiFi zit of mijn mobiel maakt in de woonkamer verbinding met de slaapkamer WiFi dan kan ik niet verbinden met de Sonos app. Switchen naar de 2.4ghz WiFi werkt meestal ook niet. De enige oplossing lijkt de router te resetten en de telefoon of iPad gelijk met 2.4ghz te verbinden. Nu is mijn vraag of ik een aanpassing kan doen in Sonos of in mijn netwerk zodat ik ook gewoon in de slaapkamer Of van het 5ghz WiFi mijn Sonos apparatuur in de woonkamer kan besturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ..Christiaan..
@mitchel als je beide netwerken, 2.4 en 5 dezelfde naam en ww geeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blavlaa
Had stiekum al een vermoeden dan ben je al je settings kwijt ja. Maar zoveel werk is dat toch niet wat rond zwaaien met een iblerf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ..Christiaan..
Ik heb geen Ipad....moet ik weer lenen....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
..Christiaan.. schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:39:
@mitchel als je beide netwerken, 2.4 en 5 dezelfde naam en ww geeft?
Dat werkte inderdaad! Thanks voor de tip!

• cypress3d
Niemand hier met een Sonos Arc en een Lg c9 series tv...?!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 03-07 09:40
cypress3d schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:47:
Niemand hier met een Sonos Arc en een Lg c9 series tv...?!
jawel

• cypress3d

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:31
Krolls schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:43:
Volgens mij is het ook mogelijk de Sonos arc met 15% korting te kopen via de ing rentepuntenwinkel.
Je kan in de ing rentepuntenwinkel een tegoedbon halen van De Bijenkorf van 100 voor 85 euro. Deze bonnen zijn stapelbaar.

Als je 7 bonnen van 100 euro aanschaft en 1 van 50 en 1 van 25 heb je toch een leuke korting op een nieuwe Arc. ‘T is dat ik zelf (nog) geen Arc nodig heb...😩
Een tip voor mensen die deze route willen bewandelen. Ik heb via de ING Rentepuntenwinkel de Bijenkorf cadeaucards aangeschaft voor de aankoop van twee witte Five's. Daarvoor had ik 11 cards van 100 en 1 van 50 gekocht (netto €977,50).

Vervolgens wilde ik de Five's online bij de Bijenkorf bestellen. Dan blijkt echter dat de Bijenkorf website maximaal slechts 10 cadeaucards accepteert bij het afrekenen. Dat blijkt achteraf een "beperking" of "veiligheid" in de website te zijn. Want in principe geld er geen maximum voor het aantal cadeaucards dat ingewisseld kan worden. Moest ik alsnog naar een filiaal om te bestellen.

Daar aangekomen, zijn de witte Five's uitverkocht. 8)7

De klantenservice heeft vervolgens mijn 12 losse cadeaucards naar één enkele cadeaucard omgezet.
Hier ligt dus nu een héél duur stukje plastic, wachtend om gebruikt te worden. Maar als ik de Sonos website raadpleeg, gaat dat nog wel effe duren.

Dus nogmaals: Bij Bijenkorf maximaal 10 cadeaucards per online bestelling of anders naar de winkel en daar (online) bestellen.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:08
@Masimo jeetje wat een gedoe voor die paar euro korting. Je had dezelfde korting overigens ook kunnen krijgen door een mailtje te sturen naar de bekende digitale electronicazaken.

Arc in gebruik. Ben wel blij met de upgrade in geluidskwaliteit.

Ook wel aantal aandachtspunten:
Ik vind de ophang beugel erg matig uitgevoerd. Totaal geen kabel management voorzieningen voor een stukje metaal van 70€ vind ik bizar.
Ook vind ik het gek dat ze zwarte kabels meeleveren bij een witte Arc.
Ten slotte vind ik de keuze voor een HDMI-male toslink verloop heel vreemd. De meeste mensen die dit willen gebruiken hebben waarschijnlijk al een toslink kabel lopen.... dan moet je weer in de weer met een los te bestellen koppel stukje.....nuja het is nu aangesloten op een veel te dure hdmi optical inbouw kabel en dat werkt prima.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 15:28
Ik gebruik de radio-app Juke op mijn Sonos One. Als ik dan tegen Google zeg: "Speel NPO 3FM af" dan begint ie te streamen, maar dan vanaf TuneIn. Dat terwijl ik deze dienst helemaal niet gebruik. Hoe zorg ik er voor dat ie Juke gebruikt als standaard?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Nu online
Incolumis schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:54:
Ik gebruik de radio-app Juke op mijn Sonos One. Als ik dan tegen Google zeg: "Speel NPO 3FM af" dan begint ie te streamen, maar dan vanaf TuneIn. Dat terwijl ik deze dienst helemaal niet gebruik. Hoe zorg ik er voor dat ie Juke gebruikt als standaard?
Want is 3FM op Juke anders dan op TuneIn ? :+

• tomlord
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-07 11:13
Tante heeft een Sonos BEAM en Move gekocht. Beam aan tv aangesloten, werkt perfect. Move kan ik ook koppelen aan de beam zodat ze samen streamen wat ik via spotify afspeel etc.
Echter, kan ik de Move koppelen aan de Beam zodat wat er op tv is ook via de Move gaat? Dat kreeg ik namelijk niet voor elkaar. Wanneer ik ze koppelde en geluid via TV afspeelde, kwam het enkel uit de Beam.

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:19

Side-Kick

Timmy!

tomlord schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:14:
Tante heeft een Sonos BEAM en Move gekocht. Beam aan tv aangesloten, werkt perfect. Move kan ik ook koppelen aan de beam zodat ze samen streamen wat ik via spotify afspeel etc.
Echter, kan ik de Move koppelen aan de Beam zodat wat er op tv is ook via de Move gaat? Dat kreeg ik namelijk niet voor elkaar. Wanneer ik ze koppelde en geluid via TV afspeelde, kwam het enkel uit de Beam.
Je kunt de Move groeperen met de Beam en dan komt het TV geluid ook over de Move heen.

• tomlord
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-07 11:13
Side-Kick schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:20:
[...]

Je kunt de Move groeperen met de Beam en dan komt het TV geluid ook over de Move heen.
Dus via WIFI groeperen en dan geluid via TV. Beam is trouwens aangesloten middels ARC aan de TV.

• Side-Kick
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:19

Side-Kick

Timmy!

tomlord schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:23:
[...]

Dus via WIFI groeperen en dan geluid via TV. Beam is trouwens aangesloten middels ARC aan de TV.
TV aanzetten. Dan gaat het geluid van de TV over de Beam. Vervolgens in de Sonos App de Beam en de Move in dezelfde groep zetten. Het geluid van de TV zal dan ook uit de Move komen.

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Deel gerust je ervaringen, ik heb ook een C9 besteld om later de ARC aan te schaffen.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om te gaan prullen met een HDMI audio extractor en mijn verouderde Panasonic 50VT30 zonder 5.1 passthrough.

XboxLive: Dave 130R

• Pieter89
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22:52
Earzz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:35:
[...]

Deel gerust je ervaringen, ik heb ook een C9 besteld om later de ARC aan te schaffen.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om te gaan prullen met een HDMI audio extractor en mijn verouderde Panasonic 50VT30 zonder 5.1 passthrough.
Eens! Zowel de C9 als de ARC zijn onderweg hier :)

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 15:28
GertJan2012 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:50:
[...]

Want is 3FM op Juke anders dan op TuneIn ? :+
Daar gaat het niet om. Het moet gewoon niet een dienst pakken die ik niet gebruik...

• .NCK
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:13
Pepper92 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:07:
Bij mij werkt het altijd prima, maar je moet wel specifiek zijn. Probeer eens: speel X af via Spotify. Als ik een afspeellijst wil hebben moet ik het woord afspeellijst ook specifiek benoemen
Ook dan krijg ik: Als je dat wilt moet je me meer informatie geven.... :(

Helaas

• hgwj1983
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:55
Ik heb ook een LG C9 en de ARC icm met een NVIDIA Shield 2019 Pro en KODI. Werkt op zich goed enige probleem is dat DTS MA niet juist wordt doorgegeven. SONOS ziet het als Stereo 2.0

• Masimo
@hgwj1983 En wie is dan de schuldige: de Shield, de C9 of de ARC?

[Voor 9% gewijzigd door Masimo op 15-06-2020 23:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:59
hgwj1983 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:06:
Ik heb ook een LG C9 en de ARC icm met een NVIDIA Shield 2019 Pro en KODI. Werkt op zich goed enige probleem is dat DTS MA niet juist wordt doorgegeven. SONOS ziet het als Stereo 2.0
Het is niet dat Sonos het "ziet" als stereo 2.0, Sonos ondersteunt geen DTS en via HDMI weet de TV dit en levert ipv DTS een stereosignaal zodat je toch geluid hebt (als het goed is).

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Masimo
hgwj1983 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:06:
Van de Sonos website:

.....
Blu-rays maken meestal gebruik van de DTS-geluidsopmaak, die niet wordt ondersteund door Sonos.

Dolby Atmos-vereisten

Sonos Arc ondersteunt het afspelen van Dolby Atmos-audio via Dolby Digital Plus of Dolby TrueHD. Sonos Arc moet aangesloten zijn op HDMI ARC of HDMI eARC om Dolby Atmos-content af te kunnen spelen. Meer informatie over het afspelen van Atmos-audio via Arc vind je in ons artikel over Dolby Atmos."

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Damon schreef op maandag 15 juni 2020 @ 23:13:
[...]

Het is niet dat Sonos het "ziet" als stereo 2.0, Sonos ondersteunt geen DTS en via HDMI weet de TV dit en levert ipv DTS een stereosignaal zodat je toch geluid hebt (als het goed is).
Check dit bericht even:

The Zep Man in "[NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie"

XboxLive: Dave 130R

• Damon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-07 10:59
Sorry, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb geen ervaring met Nvidia shield, wel met Kodi en heb die van mij ingesteld om alles wat DTS is om te zetten naar DD wat Sonos prima afspeelt.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• knny
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:22
Ik zie op een ander forum deze post staan over een device wat als het goed is werkt met oudere tv's om EARC signaal door te kunnen geven.

https://www.amazon.com/dp...=&creativeASIN=B083QPCNQN

Zou dit echt kunnen werken dat we hierdoor full Atmos kunnen krijgen via een reguliere HDMI port?

• Rallye
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:30
Als ik het aansluitschema zie, is dit apparaat juist bedoeld om oudere receivers zonder ARC aan te kunnen sluiten op TV’s met ARC. Niet om non-eARC TV’s te omzeilen richting een Sonos Arc. Ik lees ook niets over eARC. Kortom: misschien werkt het (ik heb die fora niet gezien), maar ik zou me goed inlezen.

• knny
Rallye schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 08:35:
Als ik het aansluitschema zie, is dit apparaat juist bedoeld om oudere receivers zonder ARC aan te kunnen sluiten op TV’s met ARC. Niet om non-eARC TV’s te omzeilen richting een Sonos Arc. Ik lees ook niets over eARC. Kortom: misschien werkt het (ik heb die fora niet gezien), maar ik zou me goed inlezen.
https://www.avsforum.com/...onos-arc-earcadapter.html Hier staat het topic.
Originally Posted by HDfury View Post
Ok, you guys won ! all those who spammed our mailbox about SONOS eARC soundbar solution, WON it all !

Here is just a quick update to let you know that we managed to feed SONOS eARC soundbar with full audio from HDMI sources.
Confirmed in Labs, proto design underway.

Another World 1st

Full Audio & Atmos from any HDMI sources straight to SONOS eARC soundbar and well it sounds really good !
Do not bother our guys by email please, just wait further update, thanx.

[Voor 33% gewijzigd door knny op 16-06-2020 09:07]

• Rallye
Grappig. Daarin wordt hetzelfde gezegd als wat ik zeg. En bevestigd dat het niet werkt. Of lees ik het anders dan jij? Het aangekondigde apparaat van HDFury lijkt het dan wel te gaan worden......

[Voor 8% gewijzigd door Rallye op 16-06-2020 09:14]

• merlin1201
Wow dit is wel heftig, enorme discussie over de bass van de ARC
Ik ga vanavond eens even testen of ik dit ook heb, maar omdat ik een sub heb was me dit nog niet opgevallen.
Luister maar eens naar dit fimpje

https://wetransfer.com/do...80a720200611085734/e39478

Update: Ik heb in ieder geval geen bass problemen ook zonder sub klinkt het erg goed, lijkt me dus eerder een hardware dingetje? bedoel als het software zou zijn heeft iedereen daar toch last van.

[Voor 25% gewijzigd door merlin1201 op 16-06-2020 17:07]

• hgwj1983
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:55
Sonos is op de hoogte en wordt gepatched (wanneer is nog niet duidelijk)

• giantgiantus
knny schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 08:12:
Ik zie op een ander forum deze post staan over een device wat als het goed is werkt met oudere tv's om EARC signaal door te kunnen geven.

https://www.amazon.com/dp...=&creativeASIN=B083QPCNQN

Zou dit echt kunnen werken dat we hierdoor full Atmos kunnen krijgen via een reguliere HDMI port?
Voor Atmos heb je geen earc nodig. Kan ook via dolby digital plus over arc.

• knny
giantgiantus schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 14:14:
[...]

Voor Atmos heb je geen earc nodig. Kan ook via dolby digital plus over arc.
Dat snap ik, maar ik heb veel Blue ray waar wel een Atmos track op zit. Die speelt hij alleen loseless af, wat mijn LG 65B7 dus niet kan. Hopelijk met deze converter wel dus 8)

• Rallye
@knny Of niet? Zie mijn opmerking hierboven.

• knny
Rallye schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 09:14:
Grappig. Daarin wordt hetzelfde gezegd als wat ik zeg. En bevestigd dat het niet werkt. Of lees ik het anders dan jij? Het aangekondigde apparaat van HDFury lijkt het dan wel te gaan worden......
Nou de link van Amazon schijnt alleen voor ARC receivers te zijn. Daar kan de Sonos ziezo niet mee samenwerken dacht ik. HDfury claimt nu een apparaat te hebben welke via iedere HDMI poort een full Atmos kan streamen wat dus ook naar de SONOS Arc werkt. Het schijnt dat ze een video hebben waar ze dat tonen.

Alles is nog in de test/prototype fase, maar het zou geniaal zijn als dit werkt gezien de weinige tv's met Arc aansluiting.

HDFury is talking quite a bit about this on their live support portal:

https://discord.com/invite/XWzPRRP

Some interesting tidbits:

They haven’t announced a price but are saying it “won’t be expensive”
...”we have the solution, and our solution will work connected direct at the source output, directly at any splitter output and directly at any of our devices output as well.”’
“That dongle we are doing here, will take full audio from any sources and simulate eARC TV input for SONOS to retrieve sound from it, as demonstrated on above video with Atmos from ATV4K / Netflix. So that is a solution for PJ owners, monitors owners, 5.1 ARC TV owners, etc... everyone that does not have eARC TV”
”yes full audio up to Atmos over TRUE HD from any source and the normal ARC (5.1 if no Atmos over DD+ support from your TV) for your TV apps.”
“There is no splitting here ! it's a dongle that transform a HDMI video/audio output (from a source or from a splitter) into a simulated TV input that SONOS can connect to in order to retrieve eARC just like it can do from a real eARC TV.
You must imagine that final device is very small dongle with basically 2 inputs. the purpose here is especially to make a solution that can be used directly at any source audio out, or at any splitter output or at any of our devices output.”
Size: “the final device will be pocket sized, that you can hold in your hand.”
Timing: “we know people wants it badly, but still some time needed, you will see on upcoming video that we use 3 types of IC to do that on different board and evkit, all that needs to be put on same small pcb and need its own code and that unfortunately will take some time to complete.”
“What we need is demand to ensure production, so you can paste the words around in sonos related forums, social networks ,etc... that can help fasten production and delivery”

[Voor 56% gewijzigd door knny op 17-06-2020 08:02]

• DennusB
  • Niet online
Iemand al een update gehad vanuit Sonos over de Spotify issues? Het begint hier echt onbruikbaar te worden ...

Mijn LinkedIn!

• tv94
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 23:08
Meer mensen die een probleem hebben met een LG TV (E8 ) dat die na tijdje weer over gaat op internal speaker, oplossing tot nu toe is alle HDMI kabels uit trekken en HDMI ARC weer in doen als eerste, Apple TV 4K gebeurt altijd dat die de terug gaat naar internal (na 1 minuut )

Vervolg
Achter gekomen dat het de Apple TV 4K is zodra ik die HDMI kabel uit trek doet HDMI ARC het weer maak niet uit in welke HDMI die zit nu zie ik hier dat mensen het wel werkend hebben dus nog geen idee was het is iemand hier wel ? (Andere HDMI kabel ook al geprobeerd )

[Voor 38% gewijzigd door tv94 op 16-06-2020 18:48]

• robhof
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

robhof

Lembongan view

Sta op het punt om een Move te bestellen en zie tot mijn grote verbazing een witte Move op de site: https://www.sonos.com/nl-nl/shop/move.html

Niet dat het heel vreemd is dat ze die uitbrengen, maar wil zelf graag een witte variant en kon de afgelopen weken niets vinden over of die überhaupt uitgebracht en zo ja, wanneer dan.

Voor mij net op tijd dus. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• midde036
Wow, ik heb afgelopen weekend een witte ARC + 2x Fives besteld bij Sonos, zou eind juli geleverd worden. Nu krijg ik bericht dat ze de ARC al gaan verzenden. Helemaal top :)

• Pieter89
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22:52
midde036 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:47:
Wow, ik heb afgelopen weekend een witte ARC + 2x Fives besteld bij Sonos, zou eind juli geleverd worden. Nu krijg ik bericht dat ze de ARC al gaan verzenden. Helemaal top :)
Gaaf! Ik hoop alleen dat ze dat bij mij niet doen, want ik verhuis per 1 juli en de ARC + Sub gaan naar m'n nieuwe adres haha!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
midde036 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:47:
Toen ik Arc bestelde op 11 juni stond de leverdatum op 17 juli. Wordt morgen, 17 juni geleverd. Dat is wel een aangename verrassing.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dezeppo
  • Laatst online: 23:12
Met een Shield (2019) LG C9 en Arc Mad Max kijken, klinkt best goed.

[Voor 14% gewijzigd door dezeppo op 17-06-2020 08:18]

• ..Christiaan..
@dezeppo dit is ook een leuke om even af te spelen om mensen te laten horen (en zien) wat je systeem kan.

YouTube: Dolby Atmos demos 4k HDR (Good for testing TV or mobile HDR Supporte...

• dezeppo
..Christiaan.. schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:17:
@dezeppo dit is ook een leuke om even af te spelen om mensen te laten horen (en zien) wat je systeem kan.

YouTube: Dolby Atmos demos 4k HDR (Good for testing TV or mobile HDR Supporte...
Voor het beeld dan? Ik dacht dat Youtube geen Atmos had?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dezeppo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:20:
[...]

Voor het beeld dan? Ik dacht dat Youtube geen Atmos had?
Idd, YouTube doet geen Atmos audio-sporen.

Mijn LinkedIn!

• ..Christiaan..
Fuck; zo mooi en dan is het nog niet eens Atmos :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dezeppo
Aantal trailers van Dolby zelf gedownload, kijken of die showcases het doen... Via Kodi

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Nu online

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Frank-NL schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 21:12:
[...]

Toen ik Arc bestelde op 11 juni stond de leverdatum op 17 juli. Wordt morgen, 17 juni geleverd. Dat is wel een aangename verrassing.
Is dit een witte of een zwarte Arc. Ik heb de 11e een zwarte besteld. Nog steeds niks gehoord.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dezeppo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:42:
Aantal trailers van Dolby zelf gedownload, kijken of die showcases het doen... Via Kodi
Mocht je er nog meer zoeken : https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/ :)

Mijn LinkedIn!

• Giel83
  • Laatst online: 02-07 16:55
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de netwerk output van Sonos het niet meer doet? Ik had mijn printer aangesloten op mijn ZP120, maar dat werkt sinds een week of 2 niet meer. Zojuist geprobeerd de printer op mijn Play:3 aan te sluiten en ook geen netwerk. Lijkt me vreemd dat ze het allebei ineens niet meer doen.
Zou dat te maken hebben met de s1 en s2 updates? Lijkt me ook sterk, maar toch...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Giel83 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:13:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de netwerk output van Sonos het niet meer doet? Ik had mijn printer aangesloten op mijn ZP120, maar dat werkt sinds een week of 2 niet meer. Zojuist geprobeerd de printer op mijn Play:3 aan te sluiten en ook geen netwerk. Lijkt me vreemd dat ze het allebei ineens niet meer doen.
Zou dat te maken hebben met de s1 en s2 updates? Lijkt me ook sterk, maar toch...
De play:3 heeft toch maar 1 aansluiting? Dat is sowieso een poort om hem op je netwerk aan te sluiten, niet om een ander device te voorzien van LAN.

Mijn LinkedIn!

• MP3-Junky
  • Niet online
Fix komt eraan voor het bas probleem van de Arc:
We have identified a bug that has potential to cause distortion when playing bass-heavy content at higher volume levels on Arc. Our team is working on the fix now. We expect the software release to be implemented as early as next week. I'll share any additional updates here.
https://en.community.sono...tid=16442084#post16442084

• loyske
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 06-07 17:20
Volgens mij was het niet iedere Arc toch, alleen enkele modellen?
Die van mij heeft het in ieder geval niet. Heb geen Sub.

• MP3-Junky
  • Niet online
loyske schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:21:
[...]

Volgens mij was het niet iedere Arc toch, alleen enkele modellen?
Die van mij heeft het in ieder geval niet. Heb geen Sub.
Volgens mij heeft elke Arc er last van, het speelt alleen met bepaalde (lage) frequencies en een hoog volume:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giel83
  • Laatst online: 02-07 16:55
DennusB schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:19:
[...]

De play:3 heeft toch maar 1 aansluiting? Dat is sowieso een poort om hem op je netwerk aan te sluiten, niet om een ander device te voorzien van LAN.
Uhhh, ja.... uitstekend punt! 8)7
Zojuist even de playbar getest, en daar werkt het wel. Ik vrees dat mijn ZP120 een beetje stuk aan het gaan is

• Pepper92
Ben erg benieuwd. Ben de fix aan het afwachten voordat ik bestel. Hoop dat de leverdatum dan alleen niet nog verder naar achteren wordt geschoven.

• DaveGold
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-07 14:11
Ik heb gewoon besteld, er zit een 100 dagen niet goed geld retour voorwaarde aan vast.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• midde036
Miesjh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:05:
[...]

Is dit een witten of een zwarte Arc. Ik heb de 11e een zwarte besteld. Nog steeds niks gehoord.
Ik heb de 14e een witte besteld en zojuist ontvangen van DHL. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Pepper92 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:29:
[...]

Ben erg benieuwd. Ben de fix aan het afwachten voordat ik bestel. Hoop dat de leverdatum dan alleen niet nog verder naar achteren wordt geschoven.
Dat lijkt me nogal overdreven, bij normaal gebruik zul je er hoegenaamd niets van horen.

• merlin1201
MP3-Junky schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:49:
[...]

Volgens mij heeft elke Arc er last van, het speelt alleen met bepaalde (lage) frequencies en een hoog volume:

[YouTube: Don’t buy a Sonos Arc before you watch this video! There is a bass issue and I have replicated it.]
Ik heb mijn arc uitgebreid getest zonder sub, hoe hard ik deze ook zet ik heb zeker niet dat geluid alsof een box is opgeblazen. Klinkt gewoon perfect dus dan heeft niet iedere arc dit probleem
Ook met aanbevolen muziek getest

• merlin1201
dezeppo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:11:
Met een Shield (2019) LG C9 en Arc Mad Max kijken, klinkt best goed.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heet jou arc 7.1 ?
Welke audio stream gebruik je dan?
En welke bron.
De losse less of de lossy die in dd+ zit
Werkt TrueHd 7.1 ook?

• dezeppo
merlin1201 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:53:
[...]

Heet jou arc 7.1 ?
Welke audio stream gebruik je dan?
En welke bron.
De losse less of de lossy die in dd+ zit
Werkt TrueHd 7.1 ook?
Ja, zo heb ik m genoemd. Ik gebruik de 7.1 in de MKV container, video was in 4k, is voor zover ik weet lossless (3542 kbps), ik meen me te herinneren dat het truehd audio was maar dat weet ik niet zeker.

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:56
Ik begin mij toch te irriteren sinds de laatste update.

Heb nu regelmatig dat hij zenders niet wil afspelen, het hapert (je blijft dan de laatste paar seconen in een loop horen) of hij valt weg.

Zender maakt niet uit en het maakt ook niet uit of ik TuneIn of MyTuner gebruik. Gaat overigens om een Sonos One en op werkdagen gebruik ik doorgaans de Sonos app op mijn laptop (Windows).

• DennusB
  • Niet online
B-Real schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:55:

Heb nu regelmatig dat hij zenders niet wil afspelen, het hapert (je blijft dan de laatste paar seconen in een loop horen) of hij valt weg.

Zender maakt niet uit en het maakt ook niet uit of ik TuneIn of MyTuner gebruik. Gaat overigens om een Sonos One en op werkdagen gebruik ik doorgaans de Sonos app op mijn laptop (Windows).
Ik zit nog op S1 en heb dat gezeik ook, met TuneIn, Sonos Radio en Spotify. Om helemaal gek van te worden.

Mijn LinkedIn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Real
Sonos radio heb ik net ook geactiveerd, in de hoop dat dat wellicht beter werkt maar blijkbaar dus niet...

Spotify gebruik ik maar zelden eigenlijk, toevallig vanmorgen nog een drietal podcasts geluisterd en dat ging goed. Dat zegt echter weinig, want soms doet de radio het ook gewoon een paar uur achter elkaar.

Het aller irritantste? Net dus weer 5 min bezig geweest om de stream werkend te krijgen, terwijl hij wegviel tijdens een lekker nummertje. Nu werkt het weer en is er (op moment van schrijven) weer een reclameblok, gevolgd door het nieuws, weerbericht, file informatie etc :( |:( |:(

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:27
Als ik die problemen met radiozenders zo hoor ben ik erg blij met AirPlay 2. Heb in huis ook nog 2 HomePods en heb een scène aangemaakt met alle speakers en de radiozender vanuit Apple Music. Werkt feilloos.

• dezeppo
Nul problemen met Radio over een losse Play 1 en een paar als stereo Play 1s. Hele dag Radio 2, zonder problemen. Nu via Sonos radio, eerder via TuneIn

• Marnix1988
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:03
B-Real schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:55:

Heb ook een set van 2 one's geconfigureerd als woonkamer voor Muziek. Heb nu al 3x gehad in de korte tijd dat het live stond dat ik ineens de melding krijgt dat ze niet geconfigureerd zijn, paar keer de app afsluiten en opnieuw opstarten en dan is het ineens opgelost.

Maar heb ook al paar keer dat ik muziek wil afspelen maar dat de one's het niet oppakt. Nog niet een hele vooruitgang de nieuwe app voor mij.

• aschja
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:53
Hey. Verrassing van Sonos. Ik verwachtte mijn zwarte Sonos Arc pas halverwege juli, maar wordt morgen geleverd.

• B-Real
dezeppo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:59:
Nul problemen met Radio over een losse Play 1 en een paar als stereo Play 1s. Hele dag Radio 2, zonder problemen. Nu via Sonos radio, eerder via TuneIn
AirPlay heb ik laatst ook uitgeprobeerd, te kort om te zeggen of ik het probleem dan niet heb.
Wat ik dan echter irritant vind is dat, als ik buiten het bereik van de WiFi kom, de muziek ook gelijk stopt en niet automatisch weer aan gaat als ik weer binnen ben.

Onhandig in deze tijd van het jaar als je nog wel eens naar buiten gaat :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
B-Real schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:00:
[...]

AirPlay heb ik laatst ook uitgeprobeerd, te kort om te zeggen of ik het probleem dan niet heb.
Wat ik dan echter irritant vind is dat, als ik buiten het bereik van de WiFi kom, de muziek ook gelijk stopt en niet automatisch weer aan gaat als ik weer binnen ben.

Onhandig in deze tijd van het jaar als je nog wel eens naar buiten gaat :)
Tijd voor een access point in je tuin ;)
Pagina: 1 ... 104 ... 107 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True