• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-04 19:04

Wokkels

Het lekkerste zoutje

lanerios schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:15:
2.3.5 is redelijk veilig, ik ken aardig wat mensen met 2.3.5 die gewoon geen last hebben. 2.3.6 daarentegen is erg... hel.

Op zich makkelijk, want mijn KIES ziet de update naar 2.3.6 gewoon niet

net getest: via de telefoon ook geen update naar 2.3.6 xD
Als je terugzoekt op mijn username dan zie je dat ik dat inderdaad ook al had gemerkt na een reparatie. Zat voor de reparatie op 2.3.6, maar die vind hij nu gewoon helemaal niet meer, niet via Kies of op de tel zelf :P Dus het vermoeden bestaat dat ze deze update vanwege de vele problemen onbeschikbaar hebben gemaakt.
Had zelf ook reboots met 2.3.6, nu weer terug op 2.3.5 nergens meer last van (afkloppen :P)

Permanent wintericon!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:48
wow, nooit geweten van al die problemen. Ik heb de S2 sinds een aantal weken en deze werd gewoon geleverd met 2.3.6. Tot nu geen problemen gehad gelukkig.

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 13:31
Toch vreemd al die problemen.
Ik heb met alle updates 2.3.5. en 2.3.6 en daarvoor eigenlijk nooit last van reboots gehad.
Zal toch ergens een combinatie van zijn, maar welke :X

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 07:56

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Kirretje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:13:
Toch vreemd al die problemen.
Ik heb met alle updates 2.3.5. en 2.3.6 en daarvoor eigenlijk nooit last van reboots gehad.
Zal toch ergens een combinatie van zijn, maar welke :X
Als ik mijn S2 aan Kies hang meld hij dat 2.3.4 de laatste versie is die ik kan installeren.. :?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Tukk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:25:
[...]

Als ik mijn S2 aan Kies hang meld hij dat 2.3.4 de laatste versie is die ik kan installeren.. :?
zoals al best vaak gezegd hier, dan heb je dus gewoon een telefoon uit een ander land waar 2.3.6 nog niet beschikbaar is

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:42
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:47:
[...]

zoals al best vaak gezegd hier, dan heb je dus gewoon een telefoon uit een ander land waar 2.3.6 nog niet beschikbaar is
Zoals al best vaak gezegd hier. Dat gaat totaal niet op. Als je in NEDERLAND een toestel krijgt van T-mobile (branded) is het dus een NEDERLANDS toestel. en dit NEDERLANDSE toestel kan geen 2.3.6 installeren.

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
oke misschien versie/brand ipv land dan, maar komt meestal neer op land....

• corset
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:57:
oke misschien versie/brand ipv land dan, maar komt meestal neer op land....
Ook niet, getest over enige tijd:

2.3.6 op 3 T-Mobile toestellen, die kunnen gewoon updaten via KIES
2.3.5 op 2 T-Mobile toestellen, die kunnen niet updaten via KIES en ook niet over the air

Dus ergens lijkt er of qua instellingen (wat raar is, allemaal gewoon out of the box) of T-mobile snapt niet dat er toestellen zijn.

Moet ik wel zeggen dat 1 daarvan een KPN simcard er nog in heeft, in afwachting van portering naar T-Mobile toe

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:13

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Zoals al eerder genoemd. Door de vele rebootende telefoons op 2.3.6 is het goed mogelijk dat die update teruggetrokken is. Wel jammer dat Samsung in december een oplossing beloofde voor de reboots, maar ze vervolgens iedereen bijna 4 maanden laten wachten (als ICS deze maand komt...).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Zoals al best vaak gezegd hier. Dat gaat totaal niet op. Als je in NEDERLAND een toestel krijgt van T-mobile (branded) is het dus een NEDERLANDS toestel. en dit NEDERLANDSE toestel kan geen 2.3.6 installeren.

>_>
Kan me niet voorstellen dat je hier geen andere androidversie op kan flashen. Misschien is er wel root nodig maar dan moet het wel mogelijk zijn verwacht ik.
Thombias schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:17:
Misschien is er wel root nodig maar dan moet het wel mogelijk zijn verwacht ik.
Ja dáár gaat het uiteraard juist om... Moet er op worden gezet zónder root/rommelen/whatever.

Nickname does not reflect reality

• corset
[...]

Kan me niet voorstellen dat je hier geen andere androidversie op kan flashen. Misschien is er wel root nodig maar dan moet het wel mogelijk zijn verwacht ik.
... Lees de laatste paar posts. Het gaat om de standaard updates, NIET over root.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
[...]

Ja natuurlijk kan dat, en er is niet eens root voor nodig maar het programma Odin. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een heleboel mensen denken dat dezelfde telefoon met "dezelfde" software(versie) ook dezelfde updates krijgt. Blijkbaar zitten er dus verschillen in de telefoons die T-Mobile uitlevert. Ik verwacht in de CSC, want ik dacht dat KIES kijkt naar de combinatie PDA/Phone/CSC voor updates. Het kan best zijn dat er wel een T-Mobile 2.3.6 versie bestaat, maar dat die niet (meer) via KIES beschikbaar is. Misschien zou je hem bij een T-Mobile shop kunnen laten updaten als je per se een T-Mobile branded 2.3.6 wil hebben.

• corset
Het gaat me er niet om dat ik hem wil hebben. Maar de bizarheid hiervan. Dat sommige T-mobiles het wel krijgen, en de anderen niet. Maar misschien terug gehaald zxoals al vermeld

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:31
een vraagje voor de mensen met een mhl kabel: bij mijn tablet (asus transformer) heb ik een hdmi kabel, en als ik daarmee films afspeel op de tv werkt dat wel, het enige probleem is dan alleen dat het beeld te zien is op de tv, en de ondertitels op het scherm van de tablet, nou is dat op te lossen door software in plaats van hardware decoding te gebruiken, maar dan speelt de tablet de bestanden veel minder vloeiend af. heeft deze telefoon in combinatie met een mhl kabel hetzelfde probleem, of laat die wel gewoon de ondertitels zien op je tv als je afspeelt met hardwar decoding?

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-06 14:59
Nou, dat heb ik op 2.3.3 ook al gehad, maar meestal was dat tijdens het luisteren van muziek met de standaard mediaplayer.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-10-2020

ibmos2warp

Eval is Evil

Wokkels schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:28:
[...]

Als je terugzoekt op mijn username dan zie je dat ik dat inderdaad ook al had gemerkt na een reparatie. Zat voor de reparatie op 2.3.6, maar die vind hij nu gewoon helemaal niet meer, niet via Kies of op de tel zelf :P Dus het vermoeden bestaat dat ze deze update vanwege de vele problemen onbeschikbaar hebben gemaakt.
Had zelf ook reboots met 2.3.6, nu weer terug op 2.3.5 nergens meer last van (afkloppen :P)
Samsung heeft mij afgelopen maandag (27ste) nog geadviseerd om te updaten naar 2.3.6 nadat ik op twitter woedend was geworden omdat mijn telefoon de hele dag niks meer kon (vast lopen, instellingen niet kunnen wijzigen, heet worden, raar opstarten, niet opstarten enzovoort). |:(

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• gwystyl
ibmos2warp schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:00:
[...]

Samsung heeft mij afgelopen maandag (27ste) nog geadviseerd om te updaten naar 2.3.6 nadat ik op twitter woedend was geworden omdat mijn telefoon de hele dag niks meer kon (vast lopen, instellingen niet kunnen wijzigen, heet worden, raar opstarten, niet opstarten enzovoort). |:(
Dat is dan waarschijnljik vanuit de logica: een nieuwere firmware is altijd beter want bestaande/bekende bugs worden zoveel mogelijk verholpen en er worden verdere optimalisaties uitgevoerd. Blijkbaar gaat dat niet voor iedereen op, want sommigen hebben juist problemen met 2.3.6, anderen met 2.3.5 of eerder. Gewoon een beetje proberen tot je een firmware/rom hebt die wel stabiel is.

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

gwystyl schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:11:
[...]

Dat is dan waarschijnljik vanuit de logica: een nieuwere firmware is altijd beter want bestaande/bekende bugs worden zoveel mogelijk verholpen en er worden verdere optimalisaties uitgevoerd. Blijkbaar gaat dat niet voor iedereen op, want sommigen hebben juist problemen met 2.3.6, anderen met 2.3.5 of eerder. Gewoon een beetje proberen tot je een firmware/rom hebt die wel stabiel is.
Ik bedoelde dus dat 2.3.6 blijkbaar niet meer te vinden is, terwijl ze laatst nog adviseerde om naar die versie te updaten.

Ik weet alles van niks

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben benieuwd wat jouw definitie van "laatst" nog is dan, de problemen met 2.3.5 en 2.3.6 zijn namelijk niet nieuw en al onderkent door Samsung. Ik denk dat daarom de update niet meer te vinden is.

• RekZ
  • Niet online
Heb sinds gisteren een SGS2 na een overstap van HTC Desire. Perfect toetstel op 2 kleine puntjes na.

-Soms lijkt het alsof het schem nog een heel klein beetje lag heeft in menu overgangen. Soms zie je een paar miliseconden nog het vorige scherm. Lijkt een beetje op het effect van een oude ingebrande plasma tv. Heeft dit met amoled te maken of is mijn scherm gewoon brak?

-Ik mis led-notifications. Bij m'n Desire ging er altijd een ledje branden als ik een oproep/sms had gemist. Dit heeft de SGS2 niet. Zijn er alternatieven voor? Ik heb 'noled' al gezien, maar hoor dat ie nogal veel van de battery vraagt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:51
RekZ schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:53:
Heb sinds gisteren een SGS2 na een overstap van HTC Desire. Perfect toetstel op 2 kleine puntjes na.

-Soms lijkt het alsof het schem nog een heel klein beetje lag heeft in menu overgangen. Soms zie je een paar miliseconden nog het vorige scherm. Lijkt een beetje op het effect van een oude ingebrande plasma tv. Heeft dit met amoled te maken of is mijn scherm gewoon brak?

-Ik mis led-notifications. Bij m'n Desire ging er altijd een ledje branden als ik een oproep/sms had gemist. Dit heeft de SGS2 niet. Zijn er alternatieven voor? Ik heb 'noled' al gezien, maar hoor dat ie nogal veel van de battery vraagt.
Het eerste punt herken ik niet, het tweede punt is door middel van een custom kernel op te lossen, dan zijn de backlightes van de 2 hardware knoppen als notificatie knop als notificatie led te gebruiken. Niet heel erg handig overigens, maar het kan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34
Maar ook dat gebruikt meer energie. Heb het nu al een tijdje niet gebruikt maar tijdje terug merkte ik duidelijk verschil of ik BLN wel of niet gebruikte in mijn accu verbruik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb gisteren noled geïnstalleerd. Denk dat je het gewoon even zelf moet ervaren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0Henk 'm!
NoLED en BLN zijn beiden immense accu drainers. D.w.z.: als je niet "snel" na het optreden van de notificatie bekijkt welke app de notificatie heeft getriggered loopt de accu als een malle leeg. Totaal geen subtsituut dus voor een energiezuinig LEDje IMHO. Het werkt uiteraard prima, maar niet voor iemand die een paar uur zijn telefoon niet meer zou bekijken. Deep sleep kan je vergeten, constante wake-locks, accu drain als een malle.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Brad Pitt schreef op zondag 04 maart 2012 @ 08:55:
NoLED en BLN zijn beiden immense accu drainers. D.w.z.: als je niet "snel" na het optreden van de notificatie bekijkt welke app de notificatie heeft getriggered loopt de accu als een malle leeg. Totaal geen subtsituut dus voor een energiezuinig LEDje IMHO. Het werkt uiteraard prima, maar niet voor iemand die een paar uur zijn telefoon niet meer zou bekijken. Deep sleep kan je vergeten, constante wake-locks, accu drain als een malle.
Eens! Masseer geert is zo ontzettend handig als hij stil naast je ligt zonder geluid aan :) galaxy s3 please een ledlichtje! ! !

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ewivis schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:13:
Masseer geert is zo ontzettend handig als hij stil naast je ligt zonder geluid aan :)
Too much information dude... Wat jij allemaal met Geert doet is prima hoor, maar hoef niet te weten :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34
Haha het lag dus niet aan mij dat ik het niet helemaal begreep :D

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ik snap het ook nog niet... Heb masseer geert ook gegoogled, maar dat helpt ook niet veel
ph4ge schreef op zondag 04 maart 2012 @ 01:52:
[...]
Het eerste punt herken ik niet, het tweede punt is door middel van een custom kernel op te lossen, dan zijn de backlightes van de 2 hardware knoppen als notificatie knop als notificatie led te gebruiken. Niet heel erg handig overigens, maar het kan.
Ah thanks, maar over het scherm.. bij lage helderheid van het schem lijken de achtergronden van alles wel opgebouwd te zijn uit een lage kwaliteit jpeg bestanden. Dit is iets wat ik voorheen met mijn Desire nooit last van had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

CptChaos schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:39:
Ben benieuwd wat jouw definitie van "laatst" nog is dan, de problemen met 2.3.5 en 2.3.6 zijn namelijk niet nieuw en al onderkent door Samsung. Ik denk dat daarom de update niet meer te vinden is.
ibmos2warp schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:00:
[...]

Samsung heeft mij afgelopen maandag (27ste) nog geadviseerd om te updaten naar 2.3.6 (...)

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik zou niet te hard varen op hun twitter account. Volgens hun zou in december nog een fix komen voor de reboots...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Volgens mij geeft Samsung echt geen fuck om zn klanten. Alleen maar onduidelijke informatie en tegenstrijdige berichten. Een aantal maanden terug kreeg ik via Twitter nog te horen dat ze bezig waren met een fix. Nooit wat
van gehoord. Volgens mij is ICS ook officieel niet aangekondigd voor de SGS2, in de Benelux/Europa, of wel?

De sgs2 is best een tof toestel, het is alleen jammer dat die stock firmware van Samsung zo ontzettend verschrikkelijk is. Ik snap niet HOE engineers zoiets kunnen developen. Heb echt zwaar gemegde gevoelens nu ik dit toestel ruim 5 maanden heb kunnen testen.

Heb tbv van wat testen de SDmicro er maar gewoon uitgetrokken. In de praktijk heb ik em toch niet nodig. Wifi staat nu continu aan, daar waar ik een AP heb. Wordt vervolgd :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ShadyNetworker schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:34:
Volgens mij geeft Samsung echt geen fuck om zn klanten. Alleen maar onduidelijke informatie en tegenstrijdige berichten. Een aantal maanden terug kreeg ik via Twitter nog te horen dat ze bezig waren met een fix. Nooit wat van gehoord. Volgens mij is ICS ook officieel niet aangekondigd voor de SGS2, in de Benelux/Europa, of wel?
ICS is aangekondigd, echter zonder concrete release datum, namelijk Q1 2012. Ook vermeld Samsung Nederland dat elke keer weer.
De sgs2 is best een tof toestel, het is alleen jammer dat die stock firmware van Samsung zo ontzettend verschrikkelijk is. Ik snap niet HOE engineers zoiets kunnen developen. Heb echt zwaar gemegde gevoelens nu ik dit toestel ruim 5 maanden heb kunnen testen.
Tja, je kan en mag custom ROMs draaien (ook is ICS er daar al voor SGS2). Ikzelf doe dat echter niet, ik hou het bij een rooted stock ROM, de GUI's van de custom ROMs spreken mij niet zo aan. Overigens begrijp ik ook niet helemaal wat er zo "verschrikkelijk" is, ik heb geen problemen ermee iig.

[Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2012 19:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Via twitter:

Samsung Galaxy S II Android 4.0 Update Coming March 15... But Only In Israel http://t.co/lX91w1vD -- Android Police (@AndroidPolice)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 21:43
CptChaos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:27:
[...]
ICS is aangekondigd, echter zonder concrete release datum, namelijk Q1 2012. Ook vermeld Samsung Nederland dat elke keer weer.
[...]
Tja, je kan en mag custom ROMs draaien (ook is ICS er daar al voor SGS2). Ikzelf doe dat echter niet, ik hou het bij een rooted stock ROM, de GUI's van de custom ROMs spreken mij niet zo aan. Overigens begrijp ik ook niet helemaal wat er zo "verschrikkelijk" is, ik heb geen problemen ermee iig.
Je kan ook gewoon een Launcher uit de Market downloaden (Go Launcher, LauncherPro, ADW Launcher). Dan hoef je de -naar mijn mening crappy- touchwiz-skin van Samsung niet te gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het heel erg vervelend maar als fabrikanten hun updates of nieuwe apparaten in kwartielen gaan aankondigen dan kun je gewoon het beste rekening houden met de allerlaatste datum, in dit geval 31 maart. Veel eerder gaat het toch nooit komen. Het is heel erg flauw maar er wordt op deze manier van aankondigen altijd zoveel valse hoop gegeven aan de klanten die zitten te wachten maar het is nu eenmaal zo. Ga gewoon uit van de uiterste datum en dan valt het wachten wel mee ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-12-2022
Snoop schreef op zondag 04 maart 2012 @ 23:26:
Het heel erg vervelend maar als fabrikanten hun updates of nieuwe apparaten in kwartielen gaan aankondigen dan kun je gewoon het beste rekening houden met de allerlaatste datum, in dit geval 31 maart. Veel eerder gaat het toch nooit komen. Het is heel erg flauw maar er wordt op deze manier van aankondigen altijd zoveel valse hoop gegeven aan de klanten die zitten te wachten maar het is nu eenmaal zo. Ga gewoon uit van de uiterste datum en dan valt het wachten wel mee ;)
Ik ga er altijd vanuit dat ze de aangekondigde periode niet eens redden. Vaak genoeg meegemaakt dat deadlines verschoven werden. Geeft nog meer rust dan een uiterste datum hanteren:P

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
rikvandinteren schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:47:
Via twitter:

Samsung Galaxy S II Android 4.0 Update Coming March 15... But Only In Israel http://t.co/lX91w1vD -- Android Police (@AndroidPolice)
15 Maart is een belangrijke dag voor Samsung.
Dan gaan ze waarschijnlijk de SGS3 aankondingen.
13 Maart hoop ik ermee te mogen spelen :D

http://www.Twitter.com/Xmoo

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Dit weekend Windows 8 eens geïnstalleerd; je moet alles proberen nietwaar? Windows 7 er efkens af en W8 erop. Wat een (onaangename?) verrassing bleek toen ik daarna bemerkte dat de allernieuwste versie van Kies (overigens prima werkend op Windows 7) op W8 niet eens wou opstarten in het gewone startscherm en daarmee voortijdig eindigde met de boodschap dat er een niet defineerbare fout was opgetreden,

Windows 8 is nog een Consumer Preview versie, maar hopelijk is deze bug straks wel opgelost.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
Beetje offtopic...

Erg offtopic zelfs.

[Voor 69% gewijzigd door janvanduschoten op 05-03-2012 09:39]

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 15:34
Beetje offtopic?

Verkeerde platform EN OS.
Maar ik zal je helpen: [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 2

• corset
rikvandinteren schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:47:
Via twitter:

Dus weer een vage rumour. Zoals altijd. Ga dit nou niet overal posten, straks zien we overal "OMG HIJ KOMT 15 MAART OMGOMG" :( Zie de 1 maart rumour.

• musicer
  • Laatst online: 07-04 09:34

musicer

Press any key to continue....

lanerios schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:40:
[...]

Dus weer een vage rumour. Zoals altijd. Ga dit nou niet overal posten, straks zien we overal "OMG HIJ KOMT 15 MAART OMGOMG" :( Zie de 1 maart rumour.
Nouja.. die 1 maart is nooit door samsung zelf bevestigd. Dit was echt alleen een vage rumour. Deze datum lijkt wel concreet te zijn. Het is de vraag of hij ook dan in NL komt, maar hij komt in ieder geval wel ergens uit en zal miss ook wel de Nederlandse taal bevatten.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 17:49
musicer schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:20:
[...]

Nouja.. die 1 maart is nooit door samsung zelf bevestigd. Dit was echt alleen een vage rumour. Deze datum lijkt wel concreet te zijn. Het is de vraag of hij ook dan in NL komt, maar hij komt in ieder geval wel ergens uit en zal miss ook wel de Nederlandse taal bevatten.
tweakers nieuws: nieuws: 'Samsung brengt Android 4.0 voor Galaxy S II volgende week uit'

gewoon hetzelfde GERUCHT, maar als je snel leest zou je gaan denken dat er wat aan staat te komen volgende week...

[Voor 9% gewijzigd door reyals op 05-03-2012 11:25]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• corset
Het is inderdaad een gerucht, niets meer, niets minder. Jammer dat er gelijk weer een nieuws bericht van wordt gemaakt en weer als de ultieme waarheid wordt gezien.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 14:23
Ik had ook last van die reboots, sd kaartje eruit gehaald en het probleem sindsdien niet meer gehad, al is dat niet echt een oplossing natuurlijk.

[Voor 18% gewijzigd door jimmy87 op 05-03-2012 11:57]

• janvanduschoten
  • Laatst online: 08:12

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Mocht er behoefte zijn, maak dan een ICS update topic aan voor de Galaxy, dit topic is alleen voor het toestel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Dat lijkt me niet handig, het begint nu al aardig versnippert te raken met SGS2 topics. De (officiële) ICS update is inherent aan het toestel.

• gwystyl
Lijkt mij ook onwenselijk, veel verder dan geruchten komen we toch niet totdat er begonnen wordt met uitrollen. Het zal mij persoonlijk ook jeuken of de officiele update een paar dagen eerder of later (via KIES of OTA) uitgerold wordt. In het custom rom topic worden de beta roms en afgeleiden daarvan al besproken, dus daar zou ik eerder af en toe een opmerking verwachten over de echte release datum van ICS.

[Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 05-03-2012 12:20]

• worldfire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2020
Gewoon een costum ROM installeren, ik was van al het gezeur af.
En ik kan zelfs bijn 2 dagen met m'n batterij doen _/-\o_

• scorpio
  • Laatst online: 24-05 17:44

scorpio

To be is to do...do bi dobido

welke custom heb je dan en heeft ie bugs? stabiel?

Mijn systeem

• worldfire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2020
scorpio schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:01:
welke custom heb je dan en heeft ie bugs? stabiel?
Ik gebruik nu Hyperdroid, ben tot nu toe nog geen enkele bug tegen gekomen.
Werkt allemaal soepel en snel.

• scorpio
  • Laatst online: 24-05 17:44

scorpio

To be is to do...do bi dobido

Thnx , zal ff kijken of dat wat voor mij is ;)

Mijn systeem

Anoniem: 286905

Mijn had ook last van reboots.(2.3.6) Moest 3 weken geleden telefoon opsturen(ging niet meer aan).

Toen ik hem terug kreeg geen reboot problemen meer. En 2.3.5.stond er weer terug op!

Verbruikte onderdelen
offtopic:
1. A/S ASSY-PBA MAIN(COMM)GT_I9100
2. C-CER CHIP

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik heb sinds 3 dagen een SGS2. Ik kreeg 2.3.6 erop geleverd. Helaas werd ik ook geplaagd door spontage reboots (3x gehad inmiddels) en ook een absurd lage battery life van soms minder dan 4 uur met normaal gebruik.

Ik ga nu de laatste gelekte ICS erop flashen (XXLPH die is van 9 feb). Die schijnt geschikt te zijn voor dagelijks gebruik.

Voor geinteresseerde hier een guide en meer info.

[Voor 18% gewijzigd door Magnolia op 05-03-2012 17:30]

Ontspan.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

4 uur? Dat kan alleen met de dualcore op standje volgas en het scherm continu aan. Dat kan bijna niet anders.

Heb je 10 accounts voor mail, agenda en contacten + twitter + facebook op push staan? Vooral de eerste keer syncen kan dan een hoop kosten.

Buiten de irritante reboots (laatste tijd weer een stuk minder :?) is 2.3.6 geen stroomvreter.

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:53
Anoniem: 405946 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:40:
Ik heb een probleem met mijn SGS2. Het probleem is dat de telefoon denkt dat hij nog aan de USB-kabel vast zit, terwijl er geen kabeltje meer aan zit. Wanneer bijvoorbeeld ervoor wil kiezen om USB-fouten op te sporen zegt hij verwijder eerst de USB-kabel, terwijl deze er niet inzit. Wanneer ik de telefoon uitzet blijft het scherm aan en knippert het tussen het opladen van de batterij en dat de batterij te heet is. Het enige wat ik dan nog kan doen om hem aan te zetten is POWERBUTTON + HOMEBUTTON + VOLUMEBUTTON UP en dan kiezen voor reboot system now. Ik heb al een batterypull geprobeerd, een factoryreset, maar niks heeft nog resultaat opgeleverd. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb sinds vandaag ook dit "euvel"... Geprobeerd schoon te maken, echter zonder resultaat. Morgen gaat die ter reparatie aangeboden worden... :(

• gwystyl
DaYwaLkUr schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Ik heb sinds vandaag ook dit "euvel"... Geprobeerd schoon te maken, echter zonder resultaat. Morgen gaat die ter reparatie aangeboden worden... :(
Da's volgens mij ook het enige dat helpt. Als de aansluiting tussen usb-aansluiting en moederbord niet goed is, kan je softwarematig nog zoveel proberen te veranderen, maar dat heeft dan weinig invloed....

• Anoniem: 136269
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben van plan een GS2 te gaan halen en wil hem vooral voor autonavigatie gebruiken.
Nou zou het helemaal leuk zijn als je tijdens het navigeren ook met een app de videofunctie kan aanspreken en hem ook als dashboard cam kan gebruiken!
Weet iemand dat of dat technisch haalbaar is?

• MeltedForest
Tijdens het navigeren de camera opstarten moet wel lukken. Ik heb ook wel eens mijn SGS II als dashcam gebruikt, maar let er wel op wat voor SD kaartjes je gebruikt. Ik film in 720p en kreeg af en toe stotterende beelden, wat volgens mij door mijn te trage SD kaartje komt.

• gwystyl
Je moet ook opletten welke houder je dan haalt. Als ik de camera aandoe kan de camera wel langs de backplate kijken, maar heb je ongeveer 1/3 van het beeld gevuld met de zwanehals en de zuignap. Als dashcam lijkt me dat niet handig...

• reyals
Anoniem: 136269 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:43:
Ik ben van plan een GS2 te gaan halen en wil hem vooral voor autonavigatie gebruiken.
Nou zou het helemaal leuk zijn als je tijdens het navigeren ook met een app de videofunctie kan aanspreken en hem ook als dashboard cam kan gebruiken!
Weet iemand dat of dat technisch haalbaar is?
Met de originele van samsung kan je gewoon filmen http://www.pdashop.nl/pro...laxy-s-ii-car-holder.html

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Franco10
  • Laatst online: 10:00
Ik heb afgelopen week de 2000 mah originele accu van Samsung er in gezet. Hij is ietss zwaarder en een beetje dikker.

Maar zoals eerder aangegeven heb ik het gevoel dat dit eigenlijk het design moest zijn. Hij ligt veel beter in de hand. De 'pasvorm' voelt veel natuurlijker aan.

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 12:16
Enig idee of afbladderende verf op de hoeken onder garantie valt? Het komt voor op alle 4 de hoeken, waarvan de grootste nu 2mm. Dit zal geheid groter worden met de tijd.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:23
Heb sinds de wintersport problemen met mijn S2. Hij verbindt niet meer via usb met een computer, geeft vaak overvoltage aan en denkt vol te zitten en nog aan de lader te hangen terwijl dat niet zo is en half leeg is. Verder werkt hij nog, al moet ik halverwege de dag wel weer opladen.

Het zal denk ik komen doordat er vocht in is gekomen. Hij heeft in de borekzak gezeten van mijn skibroek en er kwam idd wel condens vocht op het scherm. Spijtig van mijn S2 natuurlijk, maar zou ik nog enige kans maken op garantie als ik hem opstuur naar Samsung? Wat zijn de ervaringen hiermee?

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 23:28
s3. schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:46:
Enig idee of afbladderende verf op de hoeken onder garantie valt? Het komt voor op alle 4 de hoeken, waarvan de grootste nu 2mm. Dit zal geheid groter worden met de tijd.
Ik heb ditzelfde rechtsonder de home knop en nu het begint ook linksonder de home knop te ontstaan. Volgens mij komt het door mijn insteekhoesje. Maar toch wel ''erg'' dat daardoor het verf zo makkelijk loslaat.

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 19:51
MeltedForest schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:42:
Tijdens het navigeren de camera opstarten moet wel lukken. Ik heb ook wel eens mijn SGS II als dashcam gebruikt, maar let er wel op wat voor SD kaartjes je gebruikt. Ik film in 720p en kreeg af en toe stotterende beelden, wat volgens mij door mijn te trage SD kaartje komt.
Welk programma gebruikte je hiervoor, of liet je de gsm gewoon continu filmen?
Ik ben nog geen (goede) dashcam-apps tegengekomen die icm de SII in een redelijke resolutie kunnen filmen (niets hoger dan +- de resolutie van het scherm zelf).

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Geen last van verf, ik ben inmiddels van de hoesjes afgestapt omdat ik die in de regel irritant vindt.
Jag schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:50:
Heb sinds de wintersport problemen met mijn S2. Hij verbindt niet meer via usb met een computer, geeft vaak overvoltage aan en denkt vol te zitten en nog aan de lader te hangen terwijl dat niet zo is en half leeg is. Verder werkt hij nog, al moet ik halverwege de dag wel weer opladen.

[afbeelding]

Het zal denk ik komen doordat er vocht in is gekomen. Hij heeft in de borekzak gezeten van mijn skibroek en er kwam idd wel condens vocht op het scherm. Spijtig van mijn S2 natuurlijk, maar zou ik nog enige kans maken op garantie als ik hem opstuur naar Samsung? Wat zijn de ervaringen hiermee?
Seriously, dit probleem is redelijk vaak besproken (volgens mij nog op deze pagina) en is in de regel een fout om/nabij de USB connector. Probeer een winkel met reparatieservice, dat is klaar terwijl je wacht. Waarschijnlijk wordt het gewoon lappen i.v.m. vocht.

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:05

Frank Martin

Vervoert alles

Van de week heb ik mijn S2 geupdate naar 2.3.5. Nu ben ik echter de default ringtone kwijt die ik had ingesteld :? Ik weet niet meer hoe hij heet(te), maar hoe krijg ik die ringtone terug? Anders moet ik weer wennen aan een nieuwe :P

• sjaan007
  • Laatst online: 01-05 21:08
Senor Sjon schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:33:
Seriously, dit probleem is redelijk vaak besproken (volgens mij nog op deze pagina) en is in de regel een fout om/nabij de USB connector. Probeer een winkel met reparatieservice, dat is klaar terwijl je wacht. Waarschijnlijk wordt het gewoon lappen i.v.m. vocht.
Heb dit probleem ook gehad. Heb m via de winkel op laten sturen naar Samsung. Na anderhlave week was het gerepareerd en had ik m weer terug.

Het is inderdaad een bekend probleem. Normaal gesproken valt dit onder garantie en wordt het kosteloos gerepareerd.

Maar zoals Sjon al zegt, je kunt beter langs een service center gaan waar ze het voor je kunnen repareren.

• Mitashi
  • Laatst online: 06-06 15:12
Ik zit met een defect aan mijn SGS2, Zodra er een beetje druk op de telefoon komt, in de broekzak bijvoorbeeld, valt hij uit. Eerst dacht ik last te hebben van het reboot probleem, maar dit is dus niet het geval. Het probleem is bij mij heel makkelijk te reproduceren. Zodra ik mijn telefoon in landscape mode houd, mijn duimen op het scherm en mijn vingers op de achterkant en ik geef een beetje druk met mijn vingers naar mij toe zeg maar. Valt de telefoon uit, soms start ie dan uit zichzelf weer op, en krijg ik dus het pincode schermpje te zien als ik m uit mijn broekzak haal, maar soms blijft ie ook gewoon uit.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Leuk en aardig dat dit de dunste telefoon ter wereld is, maar wat mij betreft mocht ie wel een milimeter dikker waardoor ie wat steviger zou zijn. Het probleem speelt nu een paar week, misschien dat het iets te maken heeft met een eerdere reparatie. Toen was mijn USB-connector kapot, zoals bij zovelen ook het geval is. Sindsdien is er ook een klein beetje ruimte voelbaar tussen de batterij en het klepje. Ook kraakt mijn telefoon als er druk op uitgeoefend wordt.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:23
sjaan007 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Heb dit probleem ook gehad. Heb m via de winkel op laten sturen naar Samsung. Na anderhlave week was het gerepareerd en had ik m weer terug.

Het is inderdaad een bekend probleem. Normaal gesproken valt dit onder garantie en wordt het kosteloos gerepareerd.

Maar zoals Sjon al zegt, je kunt beter langs een service center gaan waar ze het voor je kunnen repareren.
Klinkt goed. Maar valt het dan onder garantie? Heb mijnes via Telfort, en volgens telfort moet je hem dan via een telfort shop lateen opsturen op zelf opsturen. Of kan je telfort ook omzeilen?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

De meeste servicepunten repareren ongeacht afkomst, ook al heb je een Hi toestel en ga je naar een Vodafone shop waar die toevallig inzit. Je moet op zoek naar de SAMSUNG servicepunten namelijk. De garantie is twee jaar en zolang is het toestel niet op de markt.
Mitashi schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:
...

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Leuk en aardig dat dit de dunste telefoon ter wereld is, maar wat mij betreft mocht ie wel een milimeter dikker waardoor ie wat steviger zou zijn. Het probleem speelt nu een paar week, misschien dat het iets te maken heeft met een eerdere reparatie. Toen was mijn USB-connector kapot, zoals bij zovelen ook het geval is. Sindsdien is er ook een klein beetje ruimte voelbaar tussen de batterij en het klepje. Ook kraakt mijn telefoon als er druk op uitgeoefend wordt.
Misschien? Ik weet het wel zeker. Teruggaan, reparatie niet helemaal gelukt.

• sjaan007
  • Laatst online: 01-05 21:08
Jag schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:20:
[...]
Klinkt goed. Maar valt het dan onder garantie? Heb mijnes via Telfort, en volgens telfort moet je hem dan via een telfort shop lateen opsturen op zelf opsturen. Of kan je telfort ook omzeilen?
Zie http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do

Valt onder garantie, al heb ik verhalen gelezen waarbij de reparateur aangaf dat er sprake was van waterschade als die strip verkleurd is (kun je alleen zien als je m open schroeft). In dat geval kunnen ze een rekening opmaken.

• corset
Vandaag maar ff met toestel van kennis bezig geweest die via root ICS erop had. Ziet er goed uit. Laten we hopen dat het snel komt.

• ruud.thuis
  • Laatst online: 08:13
Mitashi schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:19:
Ik zit met een defect aan mijn SGS2, Zodra er een beetje druk op de telefoon komt, in de broekzak bijvoorbeeld, valt hij uit. Eerst dacht ik last te hebben van het reboot probleem, maar dit is dus niet het geval. Het probleem is bij mij heel makkelijk te reproduceren. Zodra ik mijn telefoon in landscape mode houd, mijn duimen op het scherm en mijn vingers op de achterkant en ik geef een beetje druk met mijn vingers naar mij toe zeg maar. Valt de telefoon uit, soms start ie dan uit zichzelf weer op, en krijg ik dus het pincode schermpje te zien als ik m uit mijn broekzak haal, maar soms blijft ie ook gewoon uit.

Iets dergelijks heb ik ook gehad. Na reparatie (duurde een week) is het niet meer gebeurd.

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 09:32
Ik heb de laatste tijd erg veel last van lagg/traagheid. Vooral wanneer ik apps wil openen of bijvoorbeeld bij messenger withyou naar een gesprek wil gaan.

Weet iemand hoe je gesprekken kan wissen bij Messenger Withyou? Ik denk vooral dat het door de gesprekken komt.

Is er een app waarmee je je sgs2 een beetje kan cleanen? Anders gooi ik als ICS wat is er een clean update overheen.

:9

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Kritiek op moderatie gaat nooit via het forum. Stuur dan een DM of email.

[Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 07-03-2012 08:47]

Anoniem: 327943

Komt waarschijnlijk door de kou. Toen het hier een maand geleden zo koud was had ik er ook een paar dagen last van. Zat inderdaad ook wat condens achter de cameralens. Na paar dagen loste het probleem zich vanzelf op hier..

Zou gewoon even afwachten... En mocht het niet onder garantie vallen kan je het toch gewoon bij reisverzerkering opgeven?

• waterfles
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05-2021
Een vraag.

Ik ben nu al 3 dagen bezig met het oplossen van een probleem.

Kies werkte altijd uitstekend op mijn laptop. Maar na een nieuwe install van windows 7 begonnen de problemen.

Vorige week had ik het programma weer eens opgestart en geupdate. Toen begon de ellende.

Als ik kies nu opstart krijg ik meteen de melding van windows: KiesPDLR werkt niet meer.
Vervolgens klik ik deze fout melding weg.
Dan krijg ik de meldig van Kies. Dat sommige componenten moet worden bijgewerkt voor firmwarebeheer.
Dan klik ik vervolgens op bijwerken.
Dan krijg ik vervolgens de fout: KiesUPDATE werkt niet meer.

Ik krijg wel verbinding met mijn telefoon via kies.

Maatregelen die ik al heb ondernomen:
- Uiteraard kies talloze keren opnieuw geïnstalleerd.
- Virusscanner uitgeschakeld (Avast)
- Framework aangevinkt
- Installatie mappen verwijderd en temp volder geleegd
- tune-up utilities geïnstalleerd en kies op die manier verwijderd.

Ik heb het idee dat het misschien wel met het register te maken hebt. Maar heb geen idee wat ik daar moet verwijderen.

Wie kan mij met dit probleem helpen.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Probeer dit eens:

Senor Sjon in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

USB driver opnieuw installeren wil vaak helpen.

Anoniem: 89581

Mijn home button start veel te vaak de Voice Search op(die ik er trouwens echt van wil), ook al klik ik maar 1 keer op de homeknop. Iemand die hetzelfde probleem heeft?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:42
Anoniem: 89581 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:11:
Mijn home button start veel te vaak de Voice Search op(die ik er trouwens echt van wil), ook al klik ik maar 1 keer op de homeknop. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Hier ook, ben benieuwd naar een oplossing.
GoEV6 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:14:
Rooten , Vlingo deleten, klaar. Dus hier helaas een offtopic zijnde oplossing :)

• corset
Voor als je geen root wil: Er is geen non root oplossing hiervoor helaas.

Anoniem: 89581

lanerios schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:23:
Voor als je geen root wil: Er is geen non root oplossing hiervoor helaas.
Bedankt, ik zal afwachten of ICS soelaas biedt, indien niet zal rooten de enige oplossing zijn.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Sowieso snap ik niet waarom je niet zelf kan kiezen welke functie je daaraan hangt...

• waterfles
GoEV6 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:14:
[...]

Dan had ik ook. Wat bij mij hielp was een fabrieksinstellingen terugzetten.
Eerst belangrijke zaken zoals contactpersonen enz backuppen. En later terugzetten uiteraard.
Senor Sjon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:27:
Sowieso snap ik niet waarom je niet zelf kan kiezen welke functie je daaraan hangt...
Heb het tijden gebruikt om Astro meteen op te starten aangezien ik die app vaak gebruikte. Maar inderdaad, een standaard-mogelijkheid zou erg fijn geweest zijn. Ze zullen wel een Vlingo-deal gemaakt hebben of zo.

• waterfles
Anoniem: 89581 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:11:
Bedankt. Maar dat is het niet. Het is KiesPDLR en KiesAGENT wat niet werkt.

Zoals al zei, ik heb gewoon verbinding met mijn telefoon. Kies zelf wilt niet bijwerken.

• reyals
waterfles schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Bedankt. Maar dat is het niet. Het is KiesPDLR en KiesAGENT wat niet werkt.

Zoals al zei, ik heb gewoon verbinding met mijn telefoon. Kies zelf wilt niet bijwerken.
Alles al uitgevoerd als administrator?

• waterfles
reyals schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:59:
[...]

Alles al uitgevoerd als administrator?
Ja.

Maar ik heb het hopelijk opgelost.

In de map Samsung-Kies-External-Firmwareupdate

Heb ik het bestand KiesPDLR.config verwijderd en dat hielp.

Yeahhhhhhhhhhhhhh

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:21
Senor Sjon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:27:
Een rom met de nieuwste Jkay mod kan dat :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• MeltedForest
Hij heeft in de borekzak gezeten van mijn skibroek en er kwam idd wel condens vocht op het scherm.
Voor de volgende wintersport: telefoons altijd in je jas bewaren, en dan nog het liefst de binnenzak met rits. veel minder vocht daar!

waar kan je dit eigenlijk zien?

• corset
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:35:
[...]

Een rom met de nieuwste Jkay mod kan dat :)
Hij bedoelde waarschijnlijk buiten root om. Dus dan gaat dat niet op :P

• TheFes
  • Laatst online: 13:00
Anoniem: 89581 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:26:
[...]

Bedankt, ik zal afwachten of ICS soelaas biedt, indien niet zal rooten de enige oplossing zijn.
In de ICS ROM die ik draai (gebaseerd op de Samsung leak) zit Vlingo ook nog gewoon in (en start hij op dezelfde manier op). Dus ben bang dat ICS je niet gaat helpen.

Home Assistant configuratie

Internet trouwens nog steeds erg traag vergeleken met mensen met zelfde gsm/abbo op zelfde plek. Vooral binnenshuis is het vrij dramatisch, buiten meestal wel 3G/H(+) .

Nieuwe simkaart heeft niks geholpen. Zou het dan echt een hardware probleem zijn?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:51
Anoniem: 327943 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:20:
Internet trouwens nog steeds erg traag vergeleken met mensen met zelfde gsm/abbo op zelfde plek. Vooral binnenshuis is het vrij dramatisch, buiten meestal wel 3G/H(+) .

Nieuwe simkaart heeft niks geholpen. Zou het dan echt een hardware probleem zijn?
Volgens mij maakt het voor de snelheid van het internet niet veel uit of je veel of weinig bereik hebt. Als je 3G hebt, dan heb je 3G snelheid, goed of slecht bereik maakt niet veel uit. Verder betekent 1 streepje bij het ene toestel ruim voldoende bereik, bij het andere weer iets heel anders. Tenzij je helemaal geen bereik hebt heeft het weinig zin om je druk te maken over veel of weinig bereik. Je kan proberen om hem op WCDMA only te zetten als je niet wilt dat hij bij minder bereik naar het langzame GPRS wisselt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:50
ph4ge schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:34:
[...]
Volgens mij maakt het voor de snelheid van het internet niet veel uit of je veel of weinig bereik hebt. A
Er zit wel degelijk een verschil in hoor. Nog nooit in Utrecht geweest met je mobiel? Toestel geeft HSDPA+ aan, maar fatsoenlijk internetten zit er echt niet in.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Pagina: 1 ... 47 48 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee