• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

racinfo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:31:
[mbr]Kritiek op moderatie gaat nooit via het forum. Stuur dan een DM of email.[/]
Sorry

Anoniem: 327943

ph4ge schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:34:
[...]
Volgens mij maakt het voor de snelheid van het internet niet veel uit of je veel of weinig bereik hebt. Als je 3G hebt, dan heb je 3G snelheid, goed of slecht bereik maakt niet veel uit. Verder betekent 1 streepje bij het ene toestel ruim voldoende bereik, bij het andere weer iets heel anders. Tenzij je helemaal geen bereik hebt heeft het weinig zin om je druk te maken over veel of weinig bereik. Je kan proberen om hem op WCDMA only te zetten als je niet wilt dat hij bij minder bereik naar het langzame GPRS wisselt.
Het gaat ook niet om het bereik, maar om te traagheid vergeleken met anderen met zelfde toestel. Binnenshuis bijna altijd alleen G terwijl anderen altijd H hebben.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:51
Anoniem: 327943 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Het gaat ook niet om het bereik, maar om te traagheid vergeleken met anderen met zelfde toestel. Binnenshuis bijna altijd alleen G terwijl anderen altijd H hebben.
Ik ervaar dat ook. Een vriend met een Ace gebruikt ook het KPN netwerk (net als ik). In de trein heeft hij tussen Almere en Weesp bijvoorbeeld altijd 3G/H. Ik daarentegen heb vooral als het wat drukker is altijd G. Hij kan vrolijk door browsen, ik moet dan lang wachten.

Anoniem: 342038

Zojuist ging mn S2 plotseling in usb-modus, heb daarna mobiel opnieuw opgestart, maar krijg de telefoon niet meer aan. Heb batterij/sd-kaart er al enkele keren uitgehaald, maar telkens als ik de batterij weer in de telefoon plaats geeft de tel een knipperend geel driehoekje met daarin een temperatuurmeter. Misschien heeft een van jullie een oplossing?

Anoniem: 342038

Zie trouwens al een reset-methode staan, maar dan ben ik alles kwijt.. Zijn er ook nog andere opties?

Zou je de volgende keer je post aan willen passen als je zelf als laatste hebt gereageerd? Ook mag je eerst zelf zoeken (zoekvakje rechts boven) voordat je post, deze vraag is al vaker beantwoord.

[Voor 50% gewijzigd door janvanduschoten op 08-03-2012 13:40]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 16:07

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Is het nou zoveel moeite om meer dan de laatste tien posts te lezen?

Oorzaak:
Defect aan USB-connector op moederbord.

Oplossing:
Reparatie bij Samsung servicepunt of opsturen (valt onder garantie).

Edit:

2 dagen geleden kwam dit ook al langs en zo wel meer de afgelopen weken.

[Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 08-03-2012 13:34]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:56
Anoniem: 342038 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:26:
Zie trouwens al een reset-methode staan, maar dan ben ik alles kwijt.. Zijn er ook nog andere opties?
Daarvoor heb je toch een backup?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

-Edwin- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Ik ervaar dat ook. Een vriend met een Ace gebruikt ook het KPN netwerk (net als ik). In de trein heeft hij tussen Almere en Weesp bijvoorbeeld altijd 3G/H. Ik daarentegen heb vooral als het wat drukker is altijd G. Hij kan vrolijk door browsen, ik moet dan lang wachten.
Die ervaring kan ik delen. Ik vind veel goed aan de telefoon, maar het 3g+ bereik is echt om te huilen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 327943 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:48:
[...]

Komt waarschijnlijk door de kou. Toen het hier een maand geleden zo koud was had ik er ook een paar dagen last van. Zat inderdaad ook wat condens achter de cameralens. Na paar dagen loste het probleem zich vanzelf op hier..

Zou gewoon even afwachten... En mocht het niet onder garantie vallen kan je het toch gewoon bij reisverzerkering opgeven?
helaas, de wintersport is al weer meer dan een maand geleden. Mijn reisverzekering heeft zoveel eigen risico dat je het net zo goed zelf kan betalen dan al die (negatieve) energie erin steken. Die heb ik meer voor als ik met een trauma heli van de piste gevlogen wordt en onder de CT scan gelegd wordt ed :)
MeltedForest schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:20:
[...]

Voor de volgende wintersport: telefoons altijd in je jas bewaren, en dan nog het liefst de binnenzak met rits. veel minder vocht daar!
ja dat is goede, heb het nu the hard way geleerd :)

Fiets zo naar One mobility in Utrecht. Ben benieuwd. Ook naar hoe lastig het leven is zonder smartphone haha. Om te beginnen nu mijn boodschappen lijstje uit mijn telefoon op papier overschrijven, ouderwets :)
JvS schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Die ervaring kan ik delen. Ik vind veel goed aan de telefoon, maar het 3g+ bereik is echt om te huilen.
je bent zelf........ :P

[Voor 12% gewijzigd door Jag op 08-03-2012 14:29]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vanaf morgen Android 4.0 voor de S2: http://www.theverge.com/2...ich-release-date-official

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 20:59
Helaas zullen de mensen waarbij Kies niet werkt weer langer moeten wachten, maar wel fijn dat er duidelijkheid is.

Anoniem: 151735

hoe kom je daarbij ;w

je kan gewoon via odin werken heel simpel kijk is op samfirmware daar staat alles uitgelegd. of kijk op andriodwold.nl daar kan je vragen stellen. en mensen helpen je. _/-\o_
Framoes schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 01:18:
[...]

Helaas zullen de mensen waarbij Kies niet werkt weer langer moeten wachten, maar wel fijn dat er duidelijkheid is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kies 2.0 is al beschikbaar. Heeft iemand het al geprobeerd om te kijken of de update misschien al binnengehaald kan worden?

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

RoD schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 03:12:
Kies 2.0 is al beschikbaar. Heeft iemand het al geprobeerd om te kijken of de update misschien al binnengehaald kan worden?
Yes, zie m nog niet staan.

-= Very annoying forum person =-

ik heb ook gekeken ook nog niet. morgen zou die komen dus afwachten nog 1 dagje. mijne is geroot dus moet ik niet vergeten te unrooten. :9

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Anoniem: 151735 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 04:15:
ik heb ook gekeken ook nog niet. morgen zou die komen dus afwachten nog 1 dagje. mijne is geroot dus moet ik niet vergeten te unrooten. :9

[...]
Is dit echt nodig? En hoe unroot je het makkelijkst, zonder verlies van data?

-= Very annoying forum person =-

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 19:07
Interessant artikel op tweakers: 'HTC en Samsung brengen Android 4.0-updates uit' http://twk.rs/njGK

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 17:29
Anoniem: 151735 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 04:15:

[...]
Ik heb een week geleden over the air de update naar 2.3.5 binnen gehaald en voor die tijd had ik root en na die tijd nog steeds.

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-03 15:54

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Gisteravond was ik ineens mijn Google Market kwijt (nadat ik op accept had gedrukt) en daarvoor in de plaats nu 'Google Play'.
Vond Market een veel mooiere naam eigenlijk. Maar goed, het zal ter voorbereiding op ICS zijn?

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:22
Morgen toch maar geen officiele ICS voor de S2.
http://www.allaboutphones...e-Galaxy-S-II-Update.html

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 14:58
LOL! Samsung ftw, vond het al heel sterk dat op zaterdag een update zou komen. Rare is dat ik hier op m'n werk wel een paar toestellen heb die toch aan het updaten zijn. Misschien een bugfix iets voor 2.3.6? (dit is wel een over the air iets)

Rare is, ik zie bij m'n eigen toestel in Kies, als ik naar:

Tools -> Firmware Upgrade Settings ga, dan zie ik in die tabel totaal niks staan. Moet daar niet de i9100 staan? Of zie ik het nu verkeerd

[Voor 36% gewijzigd door corset op 09-03-2012 09:34]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Het is misschien handig om een apart topic aan te maken voor de ICS update met daarin ook de ervaringen over de update :) Dan kunnen we het hier over het toestel zelf hebben.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• corset
Ik denk dat dat nu wel voorbij is :P de update komt er niet voorlopig :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:56
janvanduschoten schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:38:
Het is misschien handig om een apart topic aan te maken voor de ICS update met daarin ook de ervaringen over de update :) Dan kunnen we het hier over het toestel zelf hebben.
Is de officiele firmware dan niet een essentieel onderdeel van het toestel? Vrijwel alle onderdelen in het toestel zijn nutteloos zonder firmware. Zonder in te gaan op firmwaregerelateerde zaken valt er in dit topic niets te bespreken, althans, ik verwacht niet dat veel mensen het over de niet-aanpasbare hardware uit het toestel zullen gaan hebben... Ik zie dan ook niet in waarom de firmware een eigen topic zou moeten krijgen (los daarvan: per toestel 2 tot 4 topics, voor iedere Android versie, brengt een shitload aan nieuwe topics met zich mee).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Framoes
kreator schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:07:
Gisteravond was ik ineens mijn Google Market kwijt (nadat ik op accept had gedrukt) en daarvoor in de plaats nu 'Google Play'.
Vond Market een veel mooiere naam eigenlijk. Maar goed, het zal ter voorbereiding op ICS zijn?
Nee, dit is gewoon de nieuwe naam van de market. Ze voegen music, books, movies en market samen onder de noemer play.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
kreator schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:07:
Hoezo voorbereiding op ICS? ICS is al lang uit hoor, en destijds gewoon met Android Market. Dat de SGSII hem nog niet heeft wil niet zeggen dat er nog geen ICS is ;)

Zoals Framoes al aangeeft is het gewoon een rebranding om ook books, music en movies er in te combineren.

Home Assistant configuratie

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:22
Ik heb sinds gisteren de s2 echter weigert dat ding om te conecten met de pc.
Hiervoor had ik een ace en die had geen problemen.
Ik heb de nieuwste versie van kies erop gezet en als ik de s2 aankoppel zegt die dit "Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsung Kies (pc studio) De huidige verbindingsmodus wordt niet ondersteund door kies"
Wat kan ik doen en wat bedoelen ze?

• corset

Dit is wat ik bedoel. Hoort hier niet m'n S2 te staan? Ja hij is aangesloten :p

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 10:07
Ik heb nog gewoon 'market' staan op m'n S2. Nog geen update gezien, ook niet als handmatige update. Hebben meer mensen dit? Ik heb een officiele Samsung firmware (2.3.4), niet geroot.

• corset
Jep, ik moest alleen user agreement wegklikken, toch heet het nog steeds market

• -Edwin-
w.d schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:12:
Ik heb nog gewoon 'market' staan op m'n S2. Nog geen update gezien, ook niet als handmatige update. Hebben meer mensen dit? Ik heb een officiele Samsung firmware (2.3.4), niet geroot.
Wat Ianerios zegt heb ik ook. Ik moest ook op accept klikken in de Market. Maar het het nog steeds Android Market en niet Google Play.

• TheFes
Dat komt nog wel met een update denk ik. Ik draai nu een custom rom (ICS Resurrection 9.6) en die is eergisteren geupdate. Daar zit geen Market meer in, maar is het ook echt Play geworden. Die update zal dus nog wel uitgerold worden.

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 07:30

Scaror

Don't watch this!

Toen ik net op de market klikte moest ik ook de nieuwe voorwaarden accepteren. Bovenin stond daarna 'Play', maar het icoontje van de App gaf nog 'market' aan. Na opnieuw opstarten van mijn telefoon staat er nu wel een nieuw icoontje met de titel 'Play Store'.

• -Edwin-
Scaror schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:48:
Toen ik net op de market klikte moest ik ook de nieuwe voorwaarden accepteren. Bovenin stond daarna 'Play', maar het icoontje van de App gaf nog 'market' aan. Na opnieuw opstarten van mijn telefoon staat er nu wel een nieuw icoontje met de titel 'Play Store'.
Bij mij staat ook bovenaan nog steeds Market. Ik denk dat het nog niet geupdate is bij mij. Ondanks dat ik wel voorwaarden moest accepteren waarbij er toch "Play" stond. Kan je misschien even kijken welke versie jouw Market/Play is? Ik heb nu versie 3.4.4

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

-Edwin- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:52:
[...]

Bij mij staat ook bovenaan nog steeds Market. Ik denk dat het nog niet geupdate is bij mij. Ondanks dat ik wel voorwaarden moest accepteren waarbij er toch "Play" stond. Kan je misschien even kijken welke versie jouw Market/Play is? Ik heb nu versie 3.4.4
Ik heb versie 3.4.7

• -Edwin-
Ik denk dat het dan daar mee te maken zal hebben. Zo erg is het nou ook weer niet dat het nog steeds Market heet ipv Play :P

[Voor 7% gewijzigd door -Edwin- op 09-03-2012 12:02]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:36
-Edwin- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:52:
[...]

toevallig meerdere account op je telefoon staan? je moet de voorwaarden met alle accounts accepteren voordat het wordt geinstalleerd.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

-Edwin- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Ik denk dat het dan daar mee te maken zal hebben. Zo erg is het nou ook weer niet dat het nog steeds Market heet ipv Play :P
Zo op het eerste gezicht zie ik geen veranderingen.

Op de 'uitgelicht' pagina zie ik een banner met de tekst 'Play Apps Over 50% Off'. Blijft een rare naam, want als je niet beter weet, dan denkt je dat er bepaalde spelletje in de aanbieding zijn. Overigens zag ik deze banner ook al in de oude versie.

• corset
heeft iemand een idee over m'n bovenstaande screenshot

• Anoniem: 421137
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:18:
Dit had ik echter eerst ook. Geen zorgen om maken je kunt gewoon updaten.

• corset
Anoniem: 421137 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:20:
[...]

Dit had ik echter eerst ook. Geen zorgen om maken je kunt gewoon updaten.
Helaas zie ik totaal geen updates :( Ik merk dat met Branded T-mobile naast me, dat deze perfect de update van 2.3.6 aangeboden krijgt in KIES (T-Mobile Sim)
Deze is ook branded T-Mobile maar met KPN Sim dat geen updates ziet.

via de odin de oude bootloader terug zetten. en klaar. ;)
master_viper schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:35:
[...]

Is dit echt nodig? En hoe unroot je het makkelijkst, zonder verlies van data?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

lanerios schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:18:
Het kicken van je vraag binnen 24 uur is niet nodig, wacht eerst eens rustig de reacties af. Zie ook Het algemeen beleid onder "Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen"

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
Mijn market werd toen ik hem net opstartte ook veranderd in Google Play... Alsof je alleen maar games kan downloaden daar? Lekker logisch weer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-03 07:04
afgelopen paar dagen heb ik een leuke met mijn S2

probleem dat ik heb is dat hij continue denkt dat hij is aangesloten op USB (MTP Connected) en als ik naar de status van mijn batterij kijk door middel van Battery Solo Widget heb ik de melding dat bij de Health er OVER VOLTAGE staat.

Heb de telefoon sinds Juni.

Waardes van Battery Solo Widget (kan geen screenshot maken op het moment)

Level 54%
Temperature: 31.0c
Voltage 3869mV
Plugged False
Status: Discharging
Tech: Li-ion
Health: Over Voltage.

Iemand anders hetzelfde soort probleem gehad of gezien en wat was de fix?

[Voor 1% gewijzigd door londonertje op 09-03-2012 17:49. Reden: meer info]

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 16:26
Dat betekent meestal dat de usb connector niet goed vast zit op je moederbord.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ow alsjeblieft... :X

Doe een klein beetje moeite om in dit topic te zoeken en je komt je antwoord een keer of 10 tegen.

[Voor 71% gewijzigd door Señor Sjon op 09-03-2012 18:32]

• Sibrand
  • Laatst online: 22:31
Goh, ik stem om ipv een ICS topic voor de Galaxy SII, een Galaxy SII help er zit geen usb-kabel in mijn telefoon maar hij zegt van wel! topic te maken...

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-05 16:26
Hehe goed plan :P

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Modbreak:Vragen die gaan over de USB aansluiting en al een aantal keren zijn beantwoord worden nu zonder verdere uitleg verwijderd.

• -Edwin-
reyals schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:16:
[...]

toevallig meerdere account op je telefoon staan? je moet de voorwaarden met alle accounts accepteren voordat het wordt geinstalleerd.
Nee, ik heb gewoon 1 Google account op mn S2.

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-04 20:51
edwin start je telefoon op nieuw op of wacht gewoon even.. het duurt gewoon ff dat had ik ook en als je dan later weer de market aanklikt vraag hij nog wat dingen en verandert het... ik snap ook niet echt waarom je je druk maakt over een icoontje wat nog niet verandert is, het heeft 0 toegevoegde waarde!

• -Edwin-
Madbee schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:19:
edwin start je telefoon op nieuw op of wacht gewoon even.. het duurt gewoon ff dat had ik ook en als je dan later weer de market aanklikt vraag hij nog wat dingen en verandert het... ik snap ook niet echt waarom je je druk maakt over een icoontje wat nog niet verandert is, het heeft 0 toegevoegde waarde!
Rustig zeg. Als je goed leest zie je dat ik ook al zei dat het niets uitmaakte. Ik maak me nergens druk om. Er denken gewoon mensen met me mee en daar geef ik antwoord op. Naar mijn inziens beter dan vragen als ''wanneer krijgen we ICS?" etc.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-10-2020

ibmos2warp

Eval is Evil

-Edwin- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:01:
[...]

Rustig zeg. Als je goed leest zie je dat ik ook al zei dat het niets uitmaakte. Ik maak me nergens druk om. Er denken gewoon mensen met me mee en daar geef ik antwoord op. Naar mijn inziens beter dan vragen als ''wanneer krijgen we ICS?" etc.
Ik kreeg donderdag ofzo de "Play" toen ik in de market aan het kijken was. Eerst moest ik de voorwaarden accepteren, daarna ging ik mijn apps opruimen en stopte de market opeens. Herstarten kon niet, als ik dat probeerde kreeg ik de melding "De applicatie is niet op uw telefoon geïnstalleerd", dus zelf maar handmatig play icoontje op m'n home screen gezet en die deed het gewoon. Na herstart van mijn toestel was het oude market icoontje weg.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Framoes
rickyy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:42:
Mijn market werd toen ik hem net opstartte ook veranderd in Google Play... Alsof je alleen maar games kan downloaden daar? Lekker logisch weer.
'Play' betekende eerder het afspelen van iets (muziek/film) dan het spelen van games. Play Music en Play Movies zijn dan ook onderdelen van Google Play.

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-03 07:04
ah sorry wist niet dat het een veel voorkomend probleem was :S

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
Heb meerdere emailaccounts toegevoegd. Het tweede account kwam keurig onder de eerste te staan, de derde onder de tweede, maar de vierde komt bovenaan te staan! Lijkt niet op alfabetische volgorde te gaan.
Wil zelf de volgorde van m'n accounts bepalen. Weet iemand hoe? Vind hier niets over op Google.

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-05 15:50
Ik zie door de bomen het bos het niet meer m.b.t. de orginele ROM's.

Is GT-I9100LKAXEN XWKE2 ENKE1 XXKDJ de laatste non branded orginele nederlandse ROM?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• mike0001
Ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s2.
Ik heb het al eerder gepost, maar misschien kan iemand mij helpen.
Ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn telefoon aan de pc hang. de volgende melding krijg ik dan op de pc.

Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsung Kies (pc studio) De huidige verbindingsmodus wordt niet ondersteund door kies

Opzich geen probleem omdat ik wel via kies air contact kan krijgen, maar hoe kan je via kies air je firmware updaten?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:36
@mike usb foutopsporing aanstaan?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Hier is al veel over geschreven in dit topic.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mike0001 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:17:
Ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s2.
Ik heb het al eerder gepost, maar misschien kan iemand mij helpen.
Ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn telefoon aan de pc hang. de volgende melding krijg ik dan op de pc.

Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsung Kies (pc studio) De huidige verbindingsmodus wordt niet ondersteund door kies

Opzich geen probleem omdat ik wel via kies air contact kan krijgen, maar hoe kan je via kies air je firmware updaten?
We hebben liever dat je hier een eigen topic voor aanmaakt.

• mike0001
reyals schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:44:
@mike usb foutopsporing aanstaan?
Inderdaad dat was het probleem. Konhet in eerste instantie niet vinden hier, maar na nog een keer gefrustreerd zoeken is het idd gelukt.
Bedankt.

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
mike0001 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:17:

Je eerste probleem had ik ook ( lange tijd zelfs), hetgeen die werkte voor mij was kies verwijderen ( ook in je register, alles verwijderen), kies herinstalleren met de laatse versie, heropstarten tussen iedere stap om zeker te zijn.
Ook heb ik handmatig geflashed naar 3.6 en toen werkte kies terug... Kies is het probleem, niet je telefoon.

Via kies air kan je je firmware niet updaten.

edit: sneller typen dus....

• mike0001
spl3ndr schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Je eerste probleem had ik ook ( lange tijd zelfs), hetgeen die werkte voor mij was kies verwijderen ( ook in je register, alles verwijderen), kies herinstalleren met de laatse versie, heropstarten tussen iedere stap om zeker te zijn.
Ook heb ik handmatig geflashed naar 3.6 en toen werkte kies terug... Kies is het probleem, niet je telefoon.

Via kies air kan je je firmware niet updaten.
Het probleem was dat de telefoon stond op "USB-fouten opsporen" Na het vinkje weg te hebben gevinkt, was het probleem opgelost.

• johoo
  • Laatst online: 26-05 15:50
verkeerd geplaatst.

[Voor 95% gewijzigd door johoo op 10-03-2012 15:55]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Anoniem: 302361

een irritant foutje ontdekt... ik heb bij mijn camera instellingen ingesteld dat de opslag op geheugen kaart en niet op telefoon is. Nu heb ik nog 7 gig vrij op mijn geheugen kaart en vandaag gaf mijn telefoon naar het maken van een foto aan dat ik geheugen vrij moest maken omdat er geen ruimte is???

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:47
Mijn ouders hebben een nieuwe Samsung 3d led TV (40 inch ofzo, full HD) en deze TV kan onder andere gebruik maken van apps, zoals DLNA. Nu probeerde ik natuurlijk een filmpje van mijn S2 naar de Samsung TV via DNLA te streamen, maar ik kreeg te zien: codec niet ondersteund. De S2 neemt full HD filmpjes op in het 3GP-formaat. Blijkbaar werkt DNLA tussen twee Samsung apparaten niet goed? :P

MP4 filmpjes kunnen wel naar de TV gestreamd worden,maar 3GP dus niet. In de camera app op de telefoon kun je niet kiezen in welk formaat deze opneemt toch? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:49
marhalm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:51:
Mijn ouders hebben een nieuwe Samsung 3d led TV (40 inch ofzo, full HD) en deze TV kan onder andere gebruik maken van apps, zoals DLNA. Nu probeerde ik natuurlijk een filmpje van mijn S2 naar de Samsung TV via DNLA te streamen, maar ik kreeg te zien: codec niet ondersteund. De S2 neemt full HD filmpjes op in het 3GP-formaat. Blijkbaar werkt DNLA tussen twee Samsung apparaten niet goed? :P

MP4 filmpjes kunnen wel naar de TV gestreamd worden,maar 3GP dus niet. In de camera app op de telefoon kun je niet kiezen in welk formaat deze opneemt toch? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Mijn filmpjes die ik met de S2 gemaakt heb zijn allemaal met de extentie .MP4.
En voor zover ik weet kan je het formaat niet wijzigen.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:50
ik heb zelfde probleem terwijl ik vroeger dat probleem niet had.
ik had namelijk 1 keer een voetbal wedstrijd opgenomen ( 5 minuten) kwam ik thuis liet het toen zien aan mijn familie.
en nu geen enkel video doet het nu. :(
ik denk zelfs video die vroeger deden doen het nu niet meer!

edit: ook dlna aps werken niet.

[Voor 5% gewijzigd door raro007 op 11-03-2012 12:33]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Samsung laat zich weer kennen :)

http://www.sammobile.com/...-is-delayed-says-samsung/

ICS Delayed!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 13:48
Had ook niet anders verwacht :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:19
jeroendh schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Mijn filmpjes die ik met de S2 gemaakt heb zijn allemaal met de extentie .MP4.
En voor zover ik weet kan je het formaat niet wijzigen.
Als je de originele camera app van Samsung gebruikt dan worden de filmpjes gewoon als *.mp4 opgeslagen. Misschien als je aan andere 3rd party camera app gebruikt dat je filmpjes dan als *.3gp worden opgeslagen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Ik heb sinds een paar dagen CM9, ik wil niet meer terug naar pre-ICS. :)

• marhalm
AtlAntA schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Als je de originele camera app van Samsung gebruikt dan worden de filmpjes gewoon als *.mp4 opgeslagen. Misschien als je aan andere 3rd party camera app gebruikt dat je filmpjes dan als *.3gp worden opgeslagen.
Helaas, gebruik de normale camera app, heb namelijk niet eens een alternatieve camera app, maar filmpjes hebben de extensie .3GPP.. Ik vind dit maar erg vaag hoor..

• AtlAntA
marhalm schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:57:
[...]

Helaas, gebruik de normale camera app, heb namelijk niet eens een alternatieve camera app, maar filmpjes hebben de extensie .3GPP.. Ik vind dit maar erg vaag hoor..
Ook als je de kwaliteit op het hoogste nivo zet? Misschien dat de camera bij lagere resoluties een ander bestandsformaat gebruikt.

• marhalm
AtlAntA schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:48:
[...]

Ook als je de kwaliteit op het hoogste nivo zet? Misschien dat de camera bij lagere resoluties een ander bestandsformaat gebruikt.
Inderdaad, 1080p filmpjes worden bij mij in .3GPP opgenomen. Heb wel de Speedmod kernel geïnstalleerd (vanwege root), maar daar zal het toch niets mee te maken hebben?

• AtlAntA
marhalm schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Inderdaad, 1080p filmpjes worden bij mij in .3GPP opgenomen. Heb wel de Speedmod kernel geïnstalleerd (vanwege root), maar daar zal het toch niets mee te maken hebben?
Zou best kunnen. Of dat een latere android versie dit verandert. Draai zelf 2.3.3 met root en bij mij worden alle filmpjes als *.mp4 opgeslagen.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 02:15

MrDrako

nep ict'er

AtlAntA schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Zou best kunnen. Of dat een latere android versie dit verandert. Draai zelf 2.3.3 met root en bij mij worden alle filmpjes als *.mp4 opgeslagen.
Heb hier stock 2.3.6 en gewoon mp4.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:50
android versie 2.3.3 kon ik alles afspelen wat ik gefilmd had en nu met versie 2.3.5 doet niks meer.
dus kan wel dat samsung wat verandert heeft of kapot heeft gemaakt en ze dat niet door hebben.
erg jammer en het moet wel iets met android zijn want zelfs een dlna aps werken ook niet.

getest op een panasonic plasma tv en een ps3 resultaat bestand woord niet ondersteund. :(
raro007 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:39:
dus kan wel dat samsung wat verandert heeft of kapot heeft gemaakt en ze dat niet door hebben.
Nee hoor, met elke versie van het OS en met welke kernel dan ook zijn het gewoon .mp4 bestanden.

Nickname does not reflect reality

• corset
Gister nog ff met Kies zitten klooien. Ik hoop echt dat 4.0 over the air komt en niet via die rotzooi ><

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Hallo iedereen,

Zelf maak ik al een aantal maanden gebruik van een S2 , mijn vader heeft er afgelopen vrijdag ook 1 gekocht.
Nu heb ik alles voor hem ingesteld zodat hij daar niet naar om hoeft te kijken.
Maar ik kwam 1 ding tegen waar ik niet uitkom, en ik hoop dat jullie me daar bij kunnen helpen.

Als ik een contact toevoeg krijg ik allerlei opties zoals werk telefoon , adres, email adres, foto instellen, beltoon etc.
Maar bij mijn vader krijg ik niet meer opties als Naam , Telefoonnummer, Email.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? hoe ik dit kan veranderen?

Alvast bedankt !

• gwystyl
  • Laatst online: 22:26
bulletrene schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:39:
Hallo iedereen,

Zelf maak ik al een aantal maanden gebruik van een S2 , mijn vader heeft er afgelopen vrijdag ook 1 gekocht.
Maar ik kwam 1 ding tegen waar ik niet uitkom, en ik hoop dat jullie me daar bij kunnen helpen.

Als ik een contact toevoeg krijg ik allerlei opties zoals werk telefoon , adres, email adres, foto instellen, beltoon etc.

Alvast bedankt !
als je een contact aan het toevoegen bent, druk je op menu, dan op 'veld toevoegen' (of iets van die strekking). Je krijgt dan een lijstje met opties (tel nr, adres, gebeurtenis etc).
Een andere optie is even met een browser in te loggen op je pa's gmail accounts en ze daar bij contactpersonen toevoegen.
Als de contacten al in outlook of een andere telefoon staan kan je ze ook makkelijk exporteren naar bijvoorbeeld csv en dan bij gmail contactpersonen importeren.

• Sibrand
  • Laatst online: 22:31
bulletrene schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:39:
Hallo iedereen,

Alvast bedankt !
Ik krijg eerst de keuze om het contact op te slaan op; Sim, Telefoon of op de Google servers,
Bij opslaan op SIM krijg ik ook maar beperkte velden als je vader, terwijl het bij Telefoon nogal uitgebreid is..

Blijkbaar staat het bij je vader zo ingesteld dat hij automatisch opslaan op simkaart selecteerd.

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:45

Erik80

Sinds 1980

zie hierboven ;)

[Voor 96% gewijzigd door Erik80 op 12-03-2012 10:47. Reden: Spuit 11...]

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Alles staat op SIM inderdaad. dat zou wel eens het probleem kunnen zijn !
Zal het vanavond als ik thuis ben van het werk meteen even uitproberen.

Alvast bedankt iedereen voor de reacties !:)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Even een verzoekje om deel 7 van het Galaxy SII topic aan te maken (in overleg met de huidige topicstarters), na 192 pagina's wordt het een wat onoverzichtelijk topic :)
Voor aparte Galaxy SII problemen mag ook altijd (mits het voldoet aan Het algemeen beleid) een apart topic worden gemaakt.

Geen reacties hierover in dit topic, graag per DM.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 16:54

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou, ik denk dat Samsung er verstandig aan gedaan heeft de ICS release uit te stellen. De XXKHB6 die de datum 12-3 draagt heeft nogal wat kleine foutjes, waaronder HW-codec youtube en H264 FC's.

Ook de camcorder is nog niet helemaal goed en TW launcher gebruikt wel erg veel geheugen.

Wat ik wel weer minder vind is dat er nu gewoon geen release date zou zijn voor de volgende XX RC. Oftewel het is nog helemaal onbekend wanneer ze wél met een ICS versie uit komen. Wat een gedoe toch altijd weer bij Samsung, maak toch die drivers open source dan hoeven we niet zo te wachten totdat dat evident te kleine team bij Samsung eens de boel op orde heeft.

Ik snap wel dat ze niet te gek veel personeel op de support van oude toestellen willen zetten, maar zoals altijd lijkt ook deze release weer iets dat ze daar in Korea alleen in de stille uurtjes als hobby project mogen oppakken.

• corset
Zelfde met de spica, maar toen ik dat eerder meldde moest ik maar stoppen met doemdenken etc.

Eerst groot uitpakken "Hij krijgt een update naar X" en dan een datum noemen. Diezelfde dag data weer ontkennen.
En als hij er dan is, raad eens? Alleen via Kies die voor dat toestel bij letterlijk maar 20% werktte.

Jep, all over again. Dit wordt leuk.

• TheFes
lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:54:
Zelfde met de spica, maar toen ik dat eerder meldde moest ik maar stoppen met doemdenken etc.

Eerst groot uitpakken "Hij krijgt een update naar X" en dan een datum noemen. Diezelfde dag data weer ontkennen.
En als hij er dan is, raad eens? Alleen via Kies die voor dat toestel bij letterlijk maar 20% werktte.

Jep, all over again. Dit wordt leuk.
Vast zitten aan Kies doe je niet hoor, elke officiele update van Samsung is net zo makkelijk (waarschijnlijk veel makkelijker zelfs) met Odin op je telefoon te zetten. En je behoud dan gewoon je garantie :)

• corset
Maar pakt odin ook de info van de Samsung servers of is het viavia?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Irritanter is gewoon dat ze een nare bug die al vanaf december erin is gebracht met 2.3.6 niet verhelpen. Dit terwijl 2.3.7 ook nog is uitgebracht. Inmiddels is 2.3.6 niet meer te krijgen.

Ik denk dat iedereen bij Samsung volgas met de S3 bezig is. Zolang er nog steeds niet heel veel concurrentie voor de S2 is, vinden ze het allemaal wel prima. Ik begin nu bang te worden dat de S3 eerst komt en een maand na release de update voor de S2. Dan kopen mensen die ICS willen, snel nog een S3 omdat ze niet meer willen wachten.

• gwystyl
  • Laatst online: 22:26
djunicron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:41:
Nou, ik denk dat Samsung er verstandig aan gedaan heeft de ICS release uit te stellen. De XXKHB6 die de datum 12-3 draagt heeft nogal wat kleine foutjes, waaronder HW-codec youtube en H264 FC's.

Ook de camcorder is nog niet helemaal goed en TW launcher gebruikt wel erg veel geheugen.

Wat ik wel weer minder vind is dat er nu gewoon geen release date zou zijn voor de volgende XX RC. Oftewel het is nog helemaal onbekend wanneer ze wél met een ICS versie uit komen. Wat een gedoe toch altijd weer bij Samsung, maak toch die drivers open source dan hoeven we niet zo te wachten totdat dat evident te kleine team bij Samsung eens de boel op orde heeft.

Ik snap wel dat ze niet te gek veel personeel op de support van oude toestellen willen zetten, maar zoals altijd lijkt ook deze release weer iets dat ze daar in Korea alleen in de stille uurtjes als hobby project mogen oppakken.
Laatste ICS leak is vziw XXLPH van februari? Vanavond zou volgens SamMobile XXLPJ beschikbaar moeten komen. Ik draai XXLPH al sinds hij uit is zonder al te veel problemen. Ik heb hem alleen geroot, samsung meuk verwijderd en gebruik Trebuchet als launcher. Filmen doe ik nooit, maar afspelen van alle formaten die ik tot nu toe geprobeerd heb gaat prima.

• TheFes
djunicron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:41:

Uhm weet je zeker dat KHB6 de laatste is.. Aangezien de K voor 11 staat en dus uit 2011 komt.. Alle recente ICS builds hebben een L als eerste (voor 2012). Zoals hierboven al staat zou de laatste LPH moeten zijn. Die draai ik ook zonder problemen :)

Ik gok dat de datum 3 december is in plaats van 12 maart :)

• Magnolia
  • Laatst online: 12:39
Klopt, de nieuwste gelekte ICS ROM is vandaag uitgekomen. Gaat om XXLPJ builddate 14 feb 2012.

zie; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420996

Ontspan.

• corset
Als ik de screenshots moet geloven ziet het er precies hetzelfde uit als 2.3.5 nu. Balen, ik hoopte echt op de nieuwere ICS look.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Weer een gerucht dat officiele update morgen uit zou komen: http://www.androidplanet....om-wordt-morgen-verwacht/.

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 03:21
Korea heeft de update al binnen... xda..

• corset
Ik geloof er niks van. Ik denk zelf 30 december 2012. Dan kunnzen ze gewoon zeggen "tsja, eind van de wereld, niet meer nodig" :P

Pagina: 1 ... 47 48 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee