• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:47
Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:08:
[...]

Nee hoor, met elke versie van het OS en met welke kernel dan ook zijn het gewoon .mp4 bestanden.
Niet dus, getuige mijn post en de posts van enkele anderen :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
sabri91 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:21:
Korea heeft de update al binnen... xda..
Bedoel je deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420996. Ik zie nergens dat dat de officiele final versie is?

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Magnolia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:53:
Klopt, de nieuwste gelekte ICS ROM is vandaag uitgekomen. Gaat om XXLPJ builddate 14 feb 2012.

zie; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420996
ICS ziet er toch anders uit. dit ziet er uit als 2.3.6 die ik nu heb.

Signature

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 13:01

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Vanochtend lade mijn Samsung GS2 opeens niet meer bij. De batterij is nu helemaal leeg en wanneer ik de opladen / USB oplader / Auto oplader er aan hang zou ik normaal gesproken een batterij icoon (groot) te zien krijgen in het midden van het scherm. Ik krijg nu ook die batterij maar er staan nu een gele driehoek voor met een uitroepteken. Betekend dit dat mijn batterij kapot is?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
BMW_M3 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:31:
[...]

ICS ziet er toch anders uit. dit ziet er uit als 2.3.6 die ik nu heb.
Ga jij even teleurgesteld worden. Zo gaat de touchwiz ICS er dus ook uit zien.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:51
rikvandinteren schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:56:
[...]

Ga jij even teleurgesteld worden. Zo gaat de touchwiz ICS er dus ook uit zien.
Dus eigenlijk verandert er vrijwel niks voor ons. Behalve dan dat we de nieuwste versie van Android hebben, maar in de praktijk merk je er bijna niks van.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 14:58
-Edwin- schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:13:
[...]

Dus eigenlijk verandert er vrijwel niks voor ons. Behalve dan dat we de nieuwste versie van Android hebben, maar in de praktijk merk je er bijna niks van.
Ik ga dus rooten. Ik vind de standaard ICS look echt 10x beter

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:50
[...]

lees maar wat hier staat http://techreviewsandhelp.com/2011/12/18/android-2-3-vs-4-0/
marhalm schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:26:
Niet dus, getuige mijn post en de posts van enkele anderen :)
Welke anderen? De i9100 neemt (standaardmatig) áltijd gewoon in *.mp4 formaat op.

[Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 12-03-2012 19:24]

Nickname does not reflect reality

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-05 14:58
Dat zegt echt totaal niks. Zolang we niet weten wat er in de Samsung versie veranderd is kunnen we niks hiermee.
Ik ben bang dat deze samsung versie gewoon niks gaat eranderen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 16:07

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

FloydRaalte schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:39:
Vanochtend lade mijn Samsung GS2 opeens niet meer bij. De batterij is nu helemaal leeg en wanneer ik de opladen / USB oplader / Auto oplader er aan hang zou ik normaal gesproken een batterij icoon (groot) te zien krijgen in het midden van het scherm. Ik krijg nu ook die batterij maar er staan nu een gele driehoek voor met een uitroepteken. Betekend dit dat mijn batterij kapot is?
Nope, net als de 10 klanten voor je deze week is de USB connector stuk op het moederbord. De search zeker niet gebruikt?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 13:01

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Senor Sjon schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:54:
[...]
Nope, net als de 10 klanten voor je deze week is de USB connector stuk op het moederbord. De search zeker niet gebruikt?
Ho ho niet zo minachtend over mijn zoekskills he! Heb zeker wel gezocht op allerlei mogelijke benamingen maar niet iedereen weet dat je dan moet zoeken op 'USB connector op je moederbord', ik ben geen expert op dit gebied. Dan is vragen toch makkelijker dan 193 bladzijden door klikken. Sorry voor het ongemak.

edit
En bedankt natuurlijk!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 16:54

djunicron

*click-swoosh-thud*

Magnolia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:53:
Klopt, de nieuwste gelekte ICS ROM is vandaag uitgekomen. Gaat om XXLPJ builddate 14 feb 2012.

zie; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420996
Mja, dat is normaal ook zo, maar de meest recente builddate die ik heb is echt weer met een K...

Is trouwens wel vaker niet helemaal goed doorgenummerd, waarschijnlijk hebben voor het testen een eerdere build gepakt en daar verder aan gesleuteld.

Had gister avond na dat schrijven LPJ er even op gegooid, tenminste, stukjes dan. Helaas niet volledig functioneel met m'n kernel aanpassingen. Het lijkt wel alsof Samsung in DeviceSettings/res/ er maar niet uit komt of ze nou voor de standaard ICS structuur willen gaan of dat ze alles compleet TW willen maken voor hun eigen browsels. Met andere woorden, TW4 is gewoon niet zo stabiel als ze willen of hun eigen Kernels draaien volgens hen niet optimaal. Mijn vermoeden is dat dat allemaal in hun Mali 400 zit... Ze doen nu al meer dan 4 maanden over een goede hardware acceleratie driver / video decoder. (Die in LPHA was goed, maar 15 min youtube = 20% battery use!)

• marhalm
Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:22:
[...]

Welke anderen? De i9100 neemt (standaardmatig) áltijd gewoon in *.mp4 formaat op.
Ik snap dat het zo zou moeten zijn, maar bij mij staat bij de eigenschappen van een filmpje toch echt het .3GPP-formaat. Dat kan tussen twee Samsung-apparaten via DLNA niet worden afgespeeld. Ik maak geen gebruik van een alternatieve camera-app en heb verder als enige tweak Go Launcher Ex en de Speedmod-kernel voor root. Ik heb al op het XDA-forum gekeken, maar de Speedmod-kernel heeft niets te maken met de .3GPP-bestanden dus hoe het komt dat filmpjes bij mij in dat bestand worden opgenomen, Joost mag het weten :P

Edit: als ik de filmpjes via de computer bekijk, staat er wel de extensie .MP4. Wanneer ik de eigenschappen van het filmpje bekijk via de gallery, dan staat er bij 'type': .3GPP..

[Voor 11% gewijzigd door marhalm op 12-03-2012 21:13]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-05 16:07

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

FloydRaalte schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:51:
[...]

Ho ho niet zo minachtend over mijn zoekskills he! Heb zeker wel gezocht op allerlei mogelijke benamingen maar niet iedereen weet dat je dan moet zoeken op 'USB connector op je moederbord', ik ben geen expert op dit gebied. Dan is vragen toch makkelijker dan 193 bladzijden door klikken. Sorry voor het ongemak.

edit
En bedankt natuurlijk!
Dat komt omdat de afgelopen week er bijna wel dagelijks iemand hier een soortgelijke vraag neerplempt. Zonder ook maar de pagina ervoor te lezen. Dat levert UTFS reacties op, ook omdat er een modbreak voor is geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 20:59
lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:38:
[...]

Dat zegt echt totaal niks. Zolang we niet weten wat er in de Samsung versie veranderd is kunnen we niks hiermee.
Ik ben bang dat deze samsung versie gewoon niks gaat eranderen.
De Samsung versie krijgt sowieso Touchwiz, dus het zal er praktisch hetzelfde uitzien als 2.3.X. Er schijnen wel wat menustructuren anders te zijn, zoals bij standaard 4.0. Ook zijn Beam en face-unlock toegevoegd en nog wat andere zaken die ik uit mijn hoofd niet allemaal weet te noemen.

Kortom: uiterlijk vrijwel hetzelfde, maar onder de kap de aanpassingen die ICS met zich meebrengt. Het lullige is dat Samsung er langer over doet om ICS naar de S2 te brengen vanwege het feit dat ze Touchwiz gebruiken, waardoor 2.3 en ICS meer op elkaar lijken.

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Misschien voor de grap eens een belletje naar Bol.com doen, of ze de boeken-app al af hebben voor ICS.

Mogelijk dat daar de NL versie weer later kan worden uitgerold. Ik verwacht niet dat ze naar eindgebruikers luisteren.
Mocht het niet bevallen dan moet ik maar gedwongen gaan rooten en desnoods aan de custom-roms.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:36
marhalm schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:09:
[...]

Ik snap dat het zo zou moeten zijn, maar bij mij staat bij de eigenschappen van een filmpje toch echt het .3GPP-formaat. Dat kan tussen twee Samsung-apparaten via DLNA niet worden afgespeeld. Ik maak geen gebruik van een alternatieve camera-app en heb verder als enige tweak Go Launcher Ex en de Speedmod-kernel voor root. Ik heb al op het XDA-forum gekeken, maar de Speedmod-kernel heeft niets te maken met de .3GPP-bestanden dus hoe het komt dat filmpjes bij mij in dat bestand worden opgenomen, Joost mag het weten :P

Edit: als ik de filmpjes via de computer bekijk, staat er wel de extensie .MP4. Wanneer ik de eigenschappen van het filmpje bekijk via de gallery, dan staat er bij 'type': .3GPP..
Je haalt een container (.mp4) en de codec (3gpp) door elkaar.

lees het volgende even door, of in elk geval de tabel

http://www.tvjoost.nl/cod...ers-voor-altijd-duidelijk

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 10:58
Framoes schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:28:
[...]

Kortom: uiterlijk vrijwel hetzelfde, maar onder de kap de aanpassingen die ICS met zich meebrengt. Het lullige is dat Samsung er langer over doet om ICS naar de S2 te brengen vanwege het feit dat ze Touchwiz gebruiken, waardoor 2.3 en ICS meer op elkaar lijken.
Je kan zeggen ddat het 'lullig' is dat samsung de interface het zelfde houd met Touchwiz maar niet elke gebruiker is een tweaker die graag verandering ziet he... Ik ken verschillende mensen die graag verbetering in prestatie zien maar niet in interface... Mijn vader is bijvoorbeeld zo iemand.

Uiteindelijk gaat meerderheid blij zijn dat het sneller is met lichte verandering in interface dan een volledige andere interface zoals sommige hier willen

• Framoes
LCD_viewer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:30:
Misschien voor de grap eens een belletje naar Bol.com doen, of ze de boeken-app al af hebben voor ICS.

Mogelijk dat daar de NL versie weer later kan worden uitgerold. Ik verwacht niet dat ze naar eindgebruikers luisteren.
Mocht het niet bevallen dan moet ik maar gedwongen gaan rooten en desnoods aan de custom-roms.
De market comments bij de boekenbol app zijn prachtig. Heel veel klachten over dat het niet te verwijderen is en bijna alleen maar 1 ster. Zie net dat Bol claimt dat ze half april met een update komen waarmee je de app kan verwijderen.

• reyals
Framoes schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:55:
[...]

De market comments bij de boekenbol app zijn prachtig. Heel veel klachten over dat het niet te verwijderen is en bijna alleen maar 1 ster. Zie net dat Bol claimt dat ze half april met een update komen waarmee je de app kan verwijderen.
Zolang het dan niet in de rom zit ingebakken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• marhalm
reyals schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:38:
[...]

Je haalt een container (.mp4) en de codec (3gpp) door elkaar.

lees het volgende even door, of in elk geval de tabel

http://www.tvjoost.nl/cod...ers-voor-altijd-duidelijk
Dank je wel voor de link. Was zelf al even op onderzoek uitgegaan omdat ik vermoedde dat ik container en codec door elkaar haalde :)

Dan neem ik dus wel op in MP4-formaat. Het feit dat de TV het filmpje niet ziet is dus een fout in DNLA vermoed ik, aangezien de codec zogenaamd niet ondersteund zou worden.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 11:50
zijn er mensen waar dlna wel werkt?
want dan kunnen we een film op sturen om te kijken of die bij jou ook werkt.
trouwens is het mogelijk dat een applicatie allshare blokkeert?

• Framoes
yochi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:54:
[...]

Je kan zeggen ddat het 'lullig' is dat samsung de interface het zelfde houd met Touchwiz maar niet elke gebruiker is een tweaker die graag verandering ziet he... Ik ken verschillende mensen die graag verbetering in prestatie zien maar niet in interface... Mijn vader is bijvoorbeeld zo iemand.

Uiteindelijk gaat meerderheid blij zijn dat het sneller is met lichte verandering in interface dan een volledige andere interface zoals sommige hier willen
Ik doelde er meer op dat het lullig/ironisch is dat ze langer doen over de update om hem zoveel mogelijk op de vorige versie te laten lijken. Extra moeite om wijzigingen te minimaliseren. Ik begrijp dat niet iedereen van verandering houdt, maar Samsung had ook Touchwiz in de eerste instantie achterwege kunnen laten.

Persoonlijk vind ik Touchwiz echt een drama. Het werkt niet intuïtief en sommige dingen zijn vrij onhandig, om maar te zwijgen over hoe zwaar het is vergeleken met standaard Android. Standaard Android draait hoe dan ook sneller dan Touchwiz.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:51
Framoes schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:39:
[...]

Ik doelde er meer op dat het lullig/ironisch is dat ze langer doen over de update om hem zoveel mogelijk op de vorige versie te laten lijken. Extra moeite om wijzigingen te minimaliseren. Ik begrijp dat niet iedereen van verandering houdt, maar Samsung had ook Touchwiz in de eerste instantie achterwege kunnen laten.

Persoonlijk vind ik Touchwiz echt een drama. Het werkt niet intuïtief en sommige dingen zijn vrij onhandig, om maar te zwijgen over hoe zwaar het is vergeleken met standaard Android. Standaard Android draait hoe dan ook sneller dan Touchwiz.
Het is gewoon dat TW met Android 4 niks meer toevoegt. TW doet exact hetzelfde alleen dan met een andere (in mijn ogen) minder consistente layout. Aan de andere kant, dit wist ik al vanaf het begin en de weg naar custom ROMs staat open.
Ik vind het alleen jammer dat er nu een laag boven een OS zit dat 0,0 toevoegt.

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 10:35
[...]

Dat is nogal een kromme beredenering. Dus omdat het uiterlijk nauwelijks is veranderd, betekent dat automatisch dat er niets onder de motorkap is veranderd?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Modbreak:Let op, alles over de ICS update heb ik afgesplitst naar Het Grote Galaxy S II ICS update topic. In dit topic mag alles over het toestel, alles over de update en ervaringen over de update in het andere topic. Houd het ook inhoudelijk, geen posts met "ik heb hem al!" en "ICS FTW!" en dat soort dingen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 22:30
janvanduschoten schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:39:
Modbreak:Let op, alles over de ICS update heb ik afgesplitst naar Het Grote Galaxy S II ICS update topic. In dit topic mag alles over het toestel, alles over de update en ervaringen over de update in het andere topic. Houd het ook inhoudelijk, geen posts met "ik heb hem al!" en "ICS FTW!" en dat soort dingen.
Voor de luie klikkert (ja, je komt me overal tegen): zet 'm even in de waarschuwing als je toch bezig bent ;)

Bij deze gefixt :Y)

[Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 13-03-2012 08:45]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Vandaag ter voorbereiding de ota update naar 2.3.5 gedaan maar nu werken mijn mini notities niet meer (standaard suffer) alsmede is mijn standaard ringtone verdwenen die altijd standaard op de S2 stond. Wet iemand waar ik de originele, SAMSUNG ringtones kan vinden?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Anoniem: 151735

dat weet ik ook niet maar over 2 dagen komt ics dus kijk dan of die er weer is. :)

• reyals
Phusebox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:06:
Vandaag ter voorbereiding de ota update naar 2.3.5 gedaan maar nu werken mijn mini notities niet meer (standaard suffer) alsmede is mijn standaard ringtone verdwenen die altijd standaard op de S2 stond. Wet iemand waar ik de originele, SAMSUNG ringtones kan vinden?
zAo in "Het Galaxy S II topic - Deel 6" ?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Tijd voor een slotje want:

Het Galaxy S II topic - Deel 7

:w

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1 ... 47 48 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee