• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
ph4ge schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:32:
[...]
Hij is bevestigd voor 1 maart, maar waarschijnlijk duurt de uitrol in Nederland via de verschillende providers nog wel iets langer.
Ehm....volgens mij was het 1e Kwartaal, en dat loopt tot 01-04

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
TifKag schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:07:
Ehm....volgens mij was het 1e Kwartaal, en dat loopt tot 01-04
Klopt, maar later werd bekend dat het 1 maart is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:40:
[...]
Is nooit door samsung bevestigd, enkel door eldar murtazin. Dus officieel is het nog steeds 1e kwartaal

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:40:
[...]
Nee, niet 'een' maart, maar 'in' maart ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:28:
Mijn S2 is gisteren gevallen, de hoeken zijn helemaal gesloopt, en er is een stuk uit het ijzeren randje. Maar gelukkig is het scherm nog heel en doet alles het.
Ik neem aan dat case ondertussen in bestelling is?

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Nou, barst in het scherm, gelukkig verzekeringswerk. Schrik wel van de prijs (Solid-vision, kan ik hem morgen brengen, meteen weer meenemen, wil hem geen week kwijt zijn) namelijk €225,-. Ze zeiden aan de telefoon dat de originele samsung schermen duurder zijn geworden de laatste tijd. Mij kan het verder niets schelen, mijn verzekering is al accoord, maar dan nog!
holy shit...

Permanent wintericon!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 10:25

AMDFreak

Intel is zo..

Wokkels, het is eigenlijk onvoorstelbaar! dat glas is bijna duurder dan heel die telefoon.. :x

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• AllSeeyinEye
AMDFreak schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:20:
Wokkels, het is eigenlijk onvoorstelbaar! dat glas is bijna duurder dan heel die telefoon.. :x
Tuurlijk niet, zit ook een euro of 50 tot 100 aan arbeidsloon in die reparatiekosten, los van een stukje winst voor de hersteller.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

AMDFreak schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:20:
Nouja, het probleem is natuurlijk dat je het hele scherm vervangt aangezien het AMOLED+-scherm, de digitizer en het glas 1 unit is. Alleen het glas vervangen kan dus niet.

Permanent wintericon!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 21:23

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Wokkels schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:39:
Nou, barst in het scherm, gelukkig verzekeringswerk. Schrik wel van de prijs (Solid-vision, kan ik hem morgen brengen, meteen weer meenemen, wil hem geen week kwijt zijn) namelijk €225,-. Ze zeiden aan de telefoon dat de originele samsung schermen duurder zijn geworden de laatste tijd. Mij kan het verder niets schelen, mijn verzekering is al accoord, maar dan nog!
holy shit...
Heb je hem zelf laten vallen? Is dat verzekerd als je hem zelf laat vallen? We hebben namelijk een keer met een iPhone gehad.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

IndoBoy schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:46:
[...]

Heb je hem zelf laten vallen? Is dat verzekerd als je hem zelf laat vallen? We hebben namelijk een keer met een iPhone gehad.
Ja zelf laten vallen. Met een goeie verzekering is dat gedekt :) En als je het niet zeker weet (zoals ik) dan bel/mail je even je verzekeringsadviseur, die weten dat precies!

edit: misschien niet duidelijk, maar ik heb hem thuis op de vloer laten vallen, bij mij wordt dat gedekt door de inboedelverzekering. Nu weet ik dus waarom ik een goeie onafhankelijke adviseur heb genomen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Wokkels op 23-02-2012 19:23 ]

Permanent wintericon!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:47
Ik ben van plan een Galaxy S2 te kopen via Gigavolt. Deze is daar het goedkoopst en komt dinsdag weer beschikbaar. Enkel is dit (waarschijnlijk) een Franse versie. Nu vraag ik me af: hoe zit dat met updates, garantie en dat soort gein? Krijg je dat geowon netjes? Ben namelijk een beetje bang dat ik geen garantie meer heb oid straks..

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Vandaag werd tijdens het opladen ineens mijn scherm fel blauw, alle apps enz waren nog goed zichtbaar enzo en touchscreen werkte nog volledig, na een reboot waren de kleuren weer normaal. Iemand een idee hoe dit komt?

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:26
Ik had bovenstaande een keer tijdens bellen, maar toen werd het scherm groen.. Idd alles werkte.. Zou wel een fout zijn in display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Xaero schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:40:
Ik ben van plan een Galaxy S2 te kopen via Gigavolt. Deze is daar het goedkoopst en komt dinsdag weer beschikbaar. Enkel is dit (waarschijnlijk) een Franse versie. Nu vraag ik me af: hoe zit dat met updates, garantie en dat soort gein? Krijg je dat geowon netjes? Ben namelijk een beetje bang dat ik geen garantie meer heb oid straks..
Garantie heb je in elk geval via de winkel waar je hem koopt, hoe zij dat verder afhandelen hoef jij je niet druk om te maken. Ik heb hem ook daar vandaan. Updates zal je krijgen wanneer de Franse (of welke je ook maar krijgt) update klaar is, krijg je ook gewoon in Nederland. Je kan er ook een Nederlandse firmware op zetten, maar veel schiet je daar niet mee op. Alle talen zitten namelijk in elke firmware.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Heb al een tijdje een Galaxy S2, met 2.3.5 erop.
Wat een drama was dat zeg: spontane reboots, een batterij die het bij normaal gebruik nog geen 8 uur volhoudt...

Dus gisteren toch maar de gelekte ICS erop gezet, versie I9100XXLPH. Met Odin, piece-of-cake.
Alles lijkt prima te werken.

Vanochtend de telefoon uit de lader genomen: na 7,5 uur heb ik nog 81% stroom!!!
(normaal gebruik: geen wifi, af en toe een belletje, facebook, paar mailtjes via exchange en gmail - geen push maar 15 minuten interval)

[ Voor 17% gewijzigd door Witte op 24-02-2012 16:04 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Wokkels schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:21:
[...]

Ja zelf laten vallen. Met een goeie verzekering is dat gedekt :) En als je het niet zeker weet (zoals ik) dan bel/mail je even je verzekeringsadviseur, die weten dat precies!

edit: misschien niet duidelijk, maar ik heb hem thuis op de vloer laten vallen, bij mij wordt dat gedekt door de inboedelverzekering. Nu weet ik dus waarom ik een goeie onafhankelijke adviseur heb genomen ;)
Is dat een gewone inboedelverzekering of een met een extra woonhuisverzekering erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Framoes schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:33:
[...]
Is dat een gewone inboedelverzekering of een met een extra woonhuisverzekering erbij?
Voor zover ik weet een gewone inboedelverzekering. Is een woonhuisverzekering niet hetzelfde als een opstalverzekering? Zo nee: dan weet ik niet wat het wel is. En zo ja: dat is toch voor huiseigenaren? Ik huur, dus kan ik die sowieso niet hebben denk ik :)

Ik heb vandaag een nieuw schermpje laten doen, maar nu is hij geflashed naar 2.3.5 terwijl ik vrij zeker weet dat ik 2.3.6 draaide... hij is unbranded maar vindt geen updates... Das toch vreemd?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39
Wokkels schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:42:
[...]
Ik heb vandaag een nieuw schermpje laten doen, maar nu is hij geflashed naar 2.3.5 terwijl ik vrij zeker weet dat ik 2.3.6 draaide... hij is unbranded maar vindt geen updates... Das toch vreemd?
Andere CSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Xaero schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:40:
Geen enkel probleem, ik heb zelf ook een Franse versie en krijg gewoon updates door. Echter de laatste versie is nu nog 2.3.5 en krijg ik geen 2.3.6.
Garantie is geen probleem omdat Samsung in de voorwaarden heeft staan dat alle EU modellen on de garantie vallen.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Ik had een Grieks exemplaar van Gigavolt gekregen.

Daar waren helemaal geen updates voor.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Laatst online: 06-07 10:06
[...]

Is het IMEI nummer en Serienummer hetzelfde, anders heb je misschien een toestel gekregen, dat ze al klaar hadden liggen, en waar ze jouw gegevens en programma's opgepompt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

DitisKees schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:06:
[...]

Garantie heb je in elk geval via de winkel waar je hem koopt, hoe zij dat verder afhandelen hoef jij je niet druk om te maken. Ik heb hem ook daar vandaan. Updates zal je krijgen wanneer de Franse (of welke je ook maar krijgt) update klaar is, krijg je ook gewoon in Nederland. Je kan er ook een Nederlandse firmware op zetten, maar veel schiet je daar niet mee op. Alle talen zitten namelijk in elke firmware.
Ik heb een duits exemplaar (van Castle), merk je op zich niet veel van. Soms een beetje (google.de), maar mijn software is 2.3.4 en hij vindt dat dat de laatste versie is. Dat is wel jammer.

Is NL fw erop zetten iets wat je gewoon mag doen, of moet je dan naar het andere topic en ben je de garantie kwijt?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Garantie kan je niet zomaar verliezen omdat er andere firmware op zit, het wordt dan wel afhankelijk van een aantal factoren. Heb je dan bijvoorbeeld dingen off-spec gedaan of juist niet e.d. Doe je dat niet en hou je alles verder standaard, dan is het gewoon het falen van de apparatuur zelf en heb je (in NL) garantie zolang de economische levensduur is van de telefoon. Heb je de telefoon buiten een NL winkel, dan heb je dus ook de garantiebepalingen van dat land.

Dan kan Samsung zich vrijwaren van de garantie, als je andere firmware erop zet, maar met Samsung heb je zélf niets te maken als consument, maar wél met de winkel waar je de telefoon kocht.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 25-02-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het gaat mij er niet om wat de wet vindt, maar wat Samsung vindt :P. In zo'n gevecht om gelijk te halen heeft niemand zin. Ik heb er niet bepaald last van dus laat het anders gewoon zo. Ik zou het alleen wel leuk vinden om er NL firmware op te zetten. Al was het maar om mee te kunnen doen met de 'ik heb al 2.3.8.4 versie binnen gekrgeen!' hypes in dit topic (loop dus niet synchroon met mijn telefoon ;().

Dus dan is de vraag: Wat vindt samsung ervan als je er Nederlandse FW opzet?

[ Voor 41% gewijzigd door JvS op 25-02-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
[...]

Ik denk dat Samsung de 2.3.6 update gewoon niet meer beschikbaar stelt.

De mijne draait 2.3.5 en gaf een tijdje terug dat er een update beschikbaar was, ik heb deze toen niet geïnstalleerd. Als ik nu check dan geeft mijn toestel aan dat er geen update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
JvS schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:00:
Het gaat mij er niet om wat de wet vindt, maar wat Samsung vindt :P. In zo'n gevecht om gelijk te halen heeft niemand zin. Ik heb er niet bepaald last van dus laat het anders gewoon zo. Ik zou het alleen wel leuk vinden om er NL firmware op te zetten. Al was het maar om mee te kunnen doen met de 'ik heb al 2.3.8.4 versie binnen gekrgeen!' hypes in dit topic (loop dus niet synchroon met mijn telefoon ;().

Dus dan is de vraag: Wat vindt samsung ervan als je er Nederlandse FW opzet?
Zolang het officiële firmware is kan het Samsung helemaal niets schelen, de custom rom counter gaat ook niet lopen in dat geval.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

TifKag schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:07:
[...]

Is het IMEI nummer en Serienummer hetzelfde, anders heb je misschien een toestel gekregen, dat ze al klaar hadden liggen, en waar ze jouw gegevens en programma's opgepompt hebben.
Het is 100% zeker mijn toestel, IMEI is hetzelfde en een krasje op het cameraglaasje ook ;)
Hij was overigens gewiped hoor, is standaardpolicy zei de baliemiep omdat ze ook nog wat softwaretests draaien ofzo. Waarschijnlijk hebben ze dus 2.3.5 erop geflashed.
kwiebus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:08:
[...]

Ik denk dat Samsung de 2.3.6 update gewoon niet meer beschikbaar stelt.

De mijne draait 2.3.5 en gaf een tijdje terug dat er een update beschikbaar was, ik heb deze toen niet geïnstalleerd. Als ik nu check dan geeft mijn toestel aan dat er geen update beschikbaar is.
Dit vind ik op zich een logische gedachte.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JvS schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:00:
Het gaat mij er niet om wat de wet vindt, maar wat Samsung vindt :P. In zo'n gevecht om gelijk te halen heeft niemand zin.
Dus moet je bij de winkel zijn waar je het product aan hebt geschaft en niet de leverancier, mocht je het nodig hebben. Ga je met je auto van een buitenlands merk ook naar dat land als die stuk gaat? :? Niemand staat boven de wet, ook Samsung niet. Voor het flashen maakt het niet uit, al helemaal niet als je stock firmware er in flashed zonder root.

Overigens: ik heb de 2.3.6 update op mijn telefoon staan en wees blij dat je die niet gebruikt. ;) Zelfde geldt voor 2.3.5. Beide versies hebben problemen met óf wifi of de SD kaartreader. Zie hiervoor ook [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots. Wellicht dat hierom de firmware versies niet meer beschikbaar zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 25-02-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
[...]

Voor zover ik weet een gewone inboedelverzekering. Is een woonhuisverzekering niet hetzelfde als een opstalverzekering? Zo nee: dan weet ik niet wat het wel is. En zo ja: dat is toch voor huiseigenaren? Ik huur, dus kan ik die sowieso niet hebben denk ik :)
Ik dacht dat dat de benaming was, maar ik denk dat je gelijk hebt. Het is iig een aanvullende verzekering die de dekking van een inboedelverzekering aanvult. Een vriend van me heeft deze verzekering en heeft zo de kosten van een nieuw scherm vergoed gekregen.

Het is overigens ook goed mogelijk dat deze verzekering bij andere verzekeraars gewoon inboedelverzekering 'plus' heet.

Ik ga maandag maar even bellen om te kijken of mijn inboedelverzekering het dekt. Thanks voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik erger me regelmatig aan de interface van de camera applicatie. Ten eerste is het irritant dat de app onthoudt of ik de laatste keer camera of video-mode gebruikt heb. Dan wil je een foto maken, maar stond 'ie nog op de camera stand. Ten tweede switch ik regelmatig tussen macro-focus en auto-focus. Hiervoor moet je echter veel te veel handelingen verrichten, dus een enkel knopje waarmee je van focus-mode kan switchen is wel handig.

Weet iemand of er oplossingen zijn voor bovenstaande 2 problemen? Voor het eerste zou het ook mooi zijn als je met een combi-press van power+volume-down (o.i.d.) uit de standby stand gelijk de camera-modus ingaat met alle instellingen op default.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

CptChaos schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Dus moet je bij de winkel zijn waar je het product aan hebt geschaft en niet de leverancier, mocht je het nodig hebben.
Leuk, maar winkels verwijzen je altijd naar de fabrikant en die service werkt gewoon goed. Ik ben hier gewoon pragmatisch over: levert het me veel gezeik op (samsung die niet meer de extra service wil bieden en ik die mijn recht moet gaan halen bij een winkel die me het liefst naar samsung verwijst), dan doe ik dit niet. Ook al heb ik in feite wel gelijk :).
Ga je met je auto van een buitenlands merk ook naar dat land als die stuk gaat? :? Niemand staat boven de wet, ook Samsung niet. Voor het flashen maakt het niet uit, al helemaal niet als je stock firmware er in flashed zonder root.
Voor mijn wettelijk recht maakt het inderdaad niet uit. Dat consumentenrecht ken ik wel. Maar de extra garantie die samsung biedt, dié wil ik. En dat is er een die niet onder consumentenrecht valt. Zoals gezegd, ik kijk er wat meer pragmatisch naar dan naar waar ik principieel recht op heb.

Maar thanks voor je antwoord :). Ik ga niet updaten. Ik vind het wel best. Niets op de telefoon is buitenlands, vond alleen de updates jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
brama schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:19:
Ten tweede switch ik regelmatig tussen macro-focus en auto-focus. Hiervoor moet je echter veel te veel handelingen verrichten, dus een enkel knopje waarmee je van focus-mode kan switchen is wel handig.
Je kan via de camera-app > instellingen knopje/menu knop > snelkoppelingen bewerken, een snelkoppeling zetten aan de linkerkant zodat je meteen kan switchen.
Weet iemand of er oplossingen zijn voor bovenstaande 2 problemen? Voor het eerste zou het ook mooi zijn als je met een combi-press van power+volume-down (o.i.d.) uit de standby stand gelijk de camera-modus ingaat met alle instellingen op default.
Via diverse lockscreen mods/thema mods kan je meteen van de lockscreen de camera-modus ingaan.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ieder die verwacht dat op 1 maart ICS door Samsung uitgeleverd wordt moet ik teleurstellen. Volgens Samsung Italie wordt het ergens tussen april en juni. (Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:28:
Een ieder die verwacht dat op 1 maart ICS door Samsung uitgeleverd wordt moet ik teleurstellen. Volgens Samsung Italie wordt het ergens tussen april en juni. (Bron)
Ik weet niet of een berichtje uit oktober vorig jaar nu nou de meest nauwkeurige voorspelling op het moment is. Volgens mij zijn al die '1 maart' berichten in ieder geval veel recenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SCARfaceE schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:40:
[...]

Je kan via de camera-app > instellingen knopje/menu knop > snelkoppelingen bewerken, een snelkoppeling zetten aan de linkerkant zodat je meteen kan switchen.
Dank voor de tip, precies wat ik wil! Ik dacht al bij mezelf dat er ruimte genoeg was voor meer icoontjes bovenin, dat hebben ze mooi opgelost :)
Via diverse lockscreen mods/thema mods kan je meteen van de lockscreen de camera-modus ingaan.
Dat moet ik dan eens uitzoeken. Dank je.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
brama schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:37:
[...]

Dank voor de tip, precies wat ik wil! Ik dacht al bij mezelf dat er ruimte genoeg was voor meer icoontjes bovenin, dat hebben ze mooi opgelost :)

[...]

Dat moet ik dan eens uitzoeken. Dank je.
Widgetlocker werkt goed en Go Locker is volgens mij ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-delete please-

Deleten doen we niet zo snel. Volgende keer kun je wel beter een topic report aanmaken, daar is het o.a. voor.

[ Voor 175% gewijzigd door janvanduschoten op 27-02-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 21:55
zou ics nog uitkomen 1-3?
Hoor en lees er maar weinig van...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06
Qosmic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:02:
over een paar dagen weet je het :). Iets serieuzer: het blijft een beetje wishful thinking natuurlijk. Het zal vast niet lang meer duren, maar Q1 duurt nog tot eind maart, dus misschien moeten we nog 4 weken wachten voor ICS officieel uitkomt. Ik verwacht echter dat het wel wat eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Qosmic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:02:
Even wat leesvoer:
Eerder had Samsung al laten weten dat beide toestellen in ieder geval een update zouden krijgen in het eerste kwartaal van dit jaar. Update zou door Samsung vanaf 1 maart uitgerold gaan worden, maar zal volgens Murtazin niet direct voor iedereen beschikbaar zijn, dit zou per land en per telecomoperator gaan verschillen. Gebruikers van de Galaxy SII en de Galaxy Note kunnen de update zowel over the air als met de Samsung’s Kies software binnen gaan halen. Samsung zelf heeft voor de update nog geen exacte datum genoemd.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
Direct over the air aanbieden zou natuurlijk een hele verbetering zijn. Uit ervaring kan ik zeggen dat een groot deel van mijn vrienden met de S2 nog op 2.3.4 of 2.3.3 zit omdat ze gewoon niet updaten via Kies. En aangezien 4.0 (hopelijk) een hele verbetering gaat worden zou het mooi zijn als iedereen het makkelijk kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heb vraag ik draai versie 2.3.5. maar elke keer springt er 1 pictogram naar een ander scherm hoe is dit tew verhelpen?gebeurt als ie uitgeweest is maar ook vaak als ik applicaties sluit zeer irritant dus moet ik een paar keer per dag weer alles terugzetten kan iemand helpen?mvg. jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
it isn't a bug, it's a feature. TouchWiz en posities van iconen zijn een heikel punt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:20:
hallo heb vraag ik draai versie 2.3.5. maar elke keer springt er 1 pictogram naar een ander scherm hoe is dit tew verhelpen?gebeurt als ie uitgeweest is maar ook vaak als ik applicaties sluit zeer irritant dus moet ik een paar keer per dag weer alles terugzetten kan iemand helpen?mvg. jan
Zoek even op mijn reactie in dit topic, staat precies in hoe dit op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe vind ik jou treactie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 16:27
Misschien niet een hele grote nieuwsbericht maar ik heb zojuist een update van kies gekregen. En als ik die nu open zie ik alleen m'n huidige firmware staan waar voorheen ook stond wat de meest recente was die te krijgen is. Dit staat er nu niet meer dus msischien toch heel snel die update verwachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Zijn naam intypen in zoekveld rechtsboven en dan kiezen voor 'dit topic (poster)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:20:
Installeer AppZorter Lite uit de Android Market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Sansar schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:52:
[...]

Installeer AppZorter Lite uit de Android Market...
Was al opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Gebruikt iemand MHL hier om zn tel te verbinden met zijn tv? Heb gisteren een hdmi kabel gehaald maar ik krijg geen beeld. Moet ik er iets speciaals voor doen of kan het aan de gekochte hdmi kabel liggen? Het is een goedkope 3m hdmi kabel van de action en heb geen andere hdmi apparatuur om t te testen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Heb je de oplader ook aangesloten op de MHL-adapter? Anders geeft hij bij mij ook geen beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Inderdaad, bij mij geeft die alleen beeld via de MHL-adapter als ik hem ook aan mijn originele oplader hang. Wanneer er geen oplader of een goedkope andere oplader (die overigens prima oplaadt) aan hangt gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:53
woekele schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:31:
Heb je de oplader ook aangesloten op de MHL-adapter? Anders geeft hij bij mij ook geen beeld :)
sandeman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:54:
Inderdaad, bij mij geeft die alleen beeld via de MHL-adapter als ik hem ook aan mijn originele oplader hang. Wanneer er geen oplader of een goedkope andere oplader (die overigens prima oplaadt) aan hangt gebeurt er niets.
Hehe dat is dom :p Ik dacht er nog aan toen ik de kabel aansloot, maar dacht daarna mwaah zal wel niet nodig zijn. Ga het gelijk proberen

edit: Hij doet het :) Thanx voor de hulp

[ Voor 68% gewijzigd door Musta op 29-02-2012 10:29 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:45:
[...]

Direct over the air aanbieden zou natuurlijk een hele verbetering zijn. Uit ervaring kan ik zeggen dat een groot deel van mijn vrienden met de S2 nog op 2.3.4 of 2.3.3 zit omdat ze gewoon niet updaten via Kies. En aangezien 4.0 (hopelijk) een hele verbetering gaat worden zou het mooi zijn als iedereen het makkelijk kan updaten.
Kies als administrator uitvoeren dan heb je de problemen van kies niet en dat kan via het menu of middels de snelkoppeling via de rechtermuisknop.

Netjes is het niet maar het werkt zo wel onder windows 7 en waarschijnlijk ook onder Vista en XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:32:
[...]

Kies als administrator uitvoeren dan heb je de problemen van kies niet en dat kan via het menu of middels de snelkoppeling via de rechtermuisknop.

Netjes is het niet maar het werkt zo wel onder windows 7 en waarschijnlijk ook onder Vista en XP.
Ja zelf weet ik dat ook. Maar een groot deel van de mensen komt daar niet zomaar op. Die gebruiken Kies überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik wil een 32 gb kaartje gaan aanschaffen voor m,n foon nu zie ik ze op het web aL VOOR 25 a 35 euro te koop staan bij webwinkels glass 4 zijn die goed ja of nee?bvd. jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Groeten en bedanken doen we standaard al op GoT hè ;)

Maarre, ik heb een 32GB kaartje van ADATA, class 4 en dat werkt prima met m'n S2 :) Kaartje kostte me €31 geloof ik.

Even getest met opnemen op full HD, geen verschil tussen opslaan op intern geheugen en het SD-kaartje kunnen merken.

Het heen en weer kopiëren van bestanden gaat wèl veel sneller naar het interne geheugen. iets van 10MB/s vs 4,5MB/s.

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 29-02-2012 21:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:36:
hallo ik wil een 32 gb kaartje gaan aanschaffen voor m,n foon nu zie ik ze op het web aL VOOR 25 a 35 euro te koop staan bij webwinkels glass 4 zijn die goed ja of nee?bvd. jan
Dit is op GoT niet de bedoeling. We verwachten dat je zelf kan beslissen wat je moet kopen. Ja of nee-vragen doen we dus niet aan. Tevens hoort het, zoals je in de topicwaarschuwing had kunnen lezen, niet in dit topic thuis. Graag wat meer inzet de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
Ik neem aan dat ik hier goed zit omdat ik alleen maar algemene informatie vraag over het gebruik en niet specifiek over een bepaalde accessoire...

Heeft er iemand ervaring met het gebruik van micro-usb naar HDMI kabels i.c.m. de GS2? Ik twijfel steeds of ik er 1 ga kopen, maar heb hoop dat iemand mij kan vertellen dat het goed werkt :P

Deze exacte vraag wordt een paar posts boven je besproken. Eerst zelf zoeken (zoekvakje rechtsboven) en dan pas een vraag stellen. Dit topic is geen helpdesk.

[ Voor 20% gewijzigd door janvanduschoten op 01-03-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
U vraagt, wij draaien? Zo werkt het hier niet. Daarnaast hebben de accessoires en eigen topic, zie ook de topic waarschuwing.

Edit: hmmm, volgende keer eerst verversen :)

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-02-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Musta schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:26:
[...]

[...]

Hehe dat is dom :p Ik dacht er nog aan toen ik de kabel aansloot, maar dacht daarna mwaah zal wel niet nodig zijn. Ga het gelijk proberen

edit: Hij doet het :) Thanx voor de hulp
Je moet de stroom eraan hangen omdat anders de batterij binnen no time op is ;). Ik geloof ook dat de stroom deel uit maakt van de trigger om beeld uit te gaan spugen :P

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

The_Zohan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:01:
Ik neem aan dat ik hier goed zit omdat ik alleen maar algemene informatie vraag over het gebruik en niet specifiek over een bepaalde accessoire...

Heeft er iemand ervaring met het gebruik van micro-usb naar HDMI kabels i.c.m. de GS2? Ik twijfel steeds of ik er 1 ga kopen, maar heb hoop dat iemand mij kan vertellen dat het goed werkt :P
Dude, dat wordt een paar posts boven je net besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ging vandaag ICS voor de S2 niet uitkomen? Nog niets gezien allesziens...

Zoals je diverse malen in dit topic kunt lezen KAN hij vanaf vandaag komen maar ik zou daar nog niet direct op rekenen. Het exacte hoe & wat kun je vinden met het zoekvakje rechtsboven en/of Google. Volgende keer wat meer eigen inzet tonen.

[ Voor 63% gewijzigd door janvanduschoten op 01-03-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb even de discussie met de SII en de parrot minikit+ afgesplitst naar een apart topic. Afzonderlijke discussies mogen altijd in een apart topic als ze voldoen aan Het algemeen beleid.

Verbinden Galaxy SII met Parrot minikit+

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Bedankt :)

Dan maar on topic: Ik ben wel nieuwsgierig of het echt 1 maart wordt. Ik denk het niet, maar het zou een leuke verassing zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Vandaag geen ICS voor de SGS2: https://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/175187668014084097
"Later deze maand" pas.

[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 01-03-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dacht ik al. Vage rumours weer als feiten genomen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06
Is afgelopen week ook al een paar keer aangehaald. De enige toezegging/indicatie die Samsung gedaan heeft is Q1, de rest is wishful thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt.. 1 site kwam met 1 maart, en iedereen nam het over als een feit. Was wel leuk trouwens. Ik gok zelf op uiterlijk 31-12-2012. Dan wordt ik zeker niet teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
Denk dat ik m'n samsung batterij na krap 10 maanden al af kan schrijven.. wat een bagger ding. niet eens 1 dag red hij tegenwoordig met normaal gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W7bOs.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RW15i.png

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Je bent niet de enige! Ik heb het zelfde probleem... :( miss weet iemand of we hier de garantie voor aan kunnen spreken? Battery monitor widget pro geeft bij mij ook maar ong. 1400 mAh aan, een stuk minder dan de beloofde 1650. Das wel erg slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
ik ga samsung wel een mailtje sturen, even kijken of ze hier wat aan doen.

edit, wat is die site van samsung bagger, bij reparatie info staat een telefoon nummer die niet eens in gebruik is, en om 1 email te sturen moet je 3x dezelfde gegevens invoeren. dan moet je veder uit een keuzemenu je toestel kiezen, helaas is deze lijst uit de jaren 90 want de GT-i9000 staat er niet eens tussen, laat staan de S2.

[ Voor 69% gewijzigd door Madbee op 01-03-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 20:27
Batterijen slijten altijd. Al is 10 maanden natuurlijk wel erg snel. Op ebay zijn wel goede batterijen te vinden voor rond de 10 euro inclusief verzending.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
10 maanden voor een batterij is echt niet acceptabel. dit is zo'n 300 keer laden. En op ebay zijn ze idd te vinden, maar ik wil dat samsung hier voor opdraait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Madbee schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:20:
10 maanden voor een batterij is echt niet acceptabel. dit is zo'n 300 keer laden. En op ebay zijn ze idd te vinden, maar ik wil dat samsung hier voor opdraait ;)
Check de samsung site www.samsungworld.nl eens voor support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^
Je hebt nogal veel wake locks (actief als je scherm uit is), is het niet zo dat een app op de achtergrond blijft draaien? Want je zal toch verwachten dat het scherm het meeste energie kost en niet het android systeem zoals te zien is in de screenshot.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Tja, maar ik kan een dag niet volhouden met helderheid op automatisch en 2 en een half uur het scherm aan en alleen maar browsen en miziek luisteren... daarnaast, wat ik eerder al aangaf, battery monitor pro geeft dus 250 mah te weinig aan, dat is gewoon een te snelle verslechtering van de batterij in ong. 8 maanden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Batterij monitor widget pro is natuurlijk niet echt loepzuiver wat bepaling batterij capaciteit; ze baseren de capaciteits meting puur alleen op laadtijd en laadstroom. Voorbeeld: indien je een nieuw referentiepunt instelt m.b.v. een batterij van een andere telefoon of vriend krijg je plots heel andere waarden van je eigen batterij in beeld. Dus hoe betrouwbaar is dan die aanduiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Xiled schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:40:
^
Je hebt nogal veel wake locks (actief als je scherm uit is), is het niet zo dat een app op de achtergrond blijft draaien? Want je zal toch verwachten dat het scherm het meeste energie kost en niet het android systeem zoals te zien is in de screenshot.
misschien, toch moet dit alsnog niet zoveel battery drain veroorzaken. en zelfs al was dit zo dan kan je alsnog niet zien welke app dit nou is. ik heb er al bar weinig apps opstaan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Madbee schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:17:
Denk dat ik m'n samsung batterij na krap 10 maanden al af kan schrijven.. wat een bagger ding. niet eens 1 dag red hij tegenwoordig met normaal gebruik.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb dit ook gehad. Na 7 uur leeg. Na een factory reset was dit over. Er zat een virus of spyware op denk ik. Nu doe ik weer ruim 24 uur met een lading.

Je ziet ook de de telefoon wakker is terwijl je hem niet gebruikt. Had ik ook.

[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 01-03-2012 18:52 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
rickyy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:52:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Na 7 uur leeg. Na een factory reset was dit over. Er zat een virus of spyware op denk ik. Nu doe ik weer ruim 24 uur met een lading.

hmm miss maar eens proberen, al heb ik geen zin om alles er weer opnieuw op te knallen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 19:47
rickyy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:52:
[...]

Heb ik ook wel eens gehad , wat bij mij hielp was het volgende : Op Systeemeigenspaarstand zetten ,
telefoon uitzetten , daarna uiteraard weer aan en de spaarstand uitschakelen. Hierna was batterijduur als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Durazno schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 18:47:
Tja, maar ik kan een dag niet volhouden met helderheid op automatisch en 2 en een half uur het scherm aan en alleen maar browsen en miziek luisteren... daarnaast, wat ik eerder al aangaf, battery monitor pro geeft dus 250 mah te weinig aan, dat is gewoon een te snelle verslechtering van de batterij in ong. 8 maanden tijd
Ook met een goede accu kan je niet echt 2,5 uur scherm gebruiken hoor, dan is het toestel ook wel leeg. Wat vaak boosdoeners zijn, zijn sync apps, facebook, twitter etc. In ieder geval alles wat automatisch update. Welke sync tijden heb je staan? Bv. push is een accuvreter, en eigenlijk alles onder een halfuur draint je accu. Maar je kan dit beter in het batterijtopic posten, daar is een heel verhaal over.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
@Madbee
Batterij-levensduur aside, er valt sowieso winst te boeken zodra je de Wifi-sleep-policy op "When-screen-turn-off" zet, gezien 'Android OS/Android-Systeem', met zijn 60% battery-usage, in dit geval de WiFi-verbinding betekend. (is bij meerdere Samsung toestellen zo)
Zou me ook niets verbazen dat hij de telefoon uit z'n deep-sleep state houdt/haalt zodra hij naar wifi-verbindingen aan het scannen is.

[ Voor 19% gewijzigd door SirNobax op 01-03-2012 20:11 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:03
welke app is dat van die batterij?

Heb een 2000mah maar heb niet echt gevoel dat ie t goed doet... :(

nvmnd hahaha

8 uur verbruik en op 73% (full time wifi aan... mwoah valt mee toch nog)

[ Voor 31% gewijzigd door nils7 op 01-03-2012 21:01 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[afbeelding]
[afbeelding]

Het scherm staat niet bovenaan?! Impossibru ! Ik denk dat het ipv de batterij aan verkeerde instellingen ligt , of apps waardoor het systeem de hele tijd actief is .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik heb sinds een paar dagen ook een raar probleem met mijn S2 , google search leverde helaas niks op, het volgende:

Zat kei chill in de bios en wilde even checken hoe laat het was, telefoon was uitgevallen en je zag het batterij icoontje wanneer je tel uitstaat en aan het opladen is, maar dan met een gele driehoekje met de melding dat de batterij tempratuur te hoog is.

Nou batterij erin eruit en aanzetten, was geen probleem, maar nadat ik hem een paar uur van de lader heb gehaald daald hij zonder wat te doen naar de 60% en na een paar uur is hij helemaal leeg, als ik naar de batterij status kijk zie ik dat hij de tijd niet meer reset wanneer hij volledig is opgeladen, mijn broertje heeft ook een S2 en heb die accu geprobeerd, maar geeft exact dezelfde rare driehoekje aan dat de tempratuur te hoog is terwijl de tel gewoon uitstaat en koud aanvoelt.Ook zag ik een paar keer in het notificatiebalkje staan dat de voltage (?) te hoog zou zijn maar die komt inmiddels niet meer terug, wanneer ik hem van de lader haal blijft de tekst, batterij opgeladen verwijder de oplader, de hele dag erbijstaan.

Ik heb zo gigantisch veel gegevens op mijn tel staan dat ik hem niet naar reparatie wil sturen, iemand enig idee waar het aan kan liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door Q_7 op 01-03-2012 21:44 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
SirNobax schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:18:
@Madbee
Batterij-levensduur aside, er valt sowieso winst te boeken zodra je de Wifi-sleep-policy op "When-screen-turn-off" zet, gezien 'Android OS/Android-Systeem', met zijn 60% battery-usage, in dit geval de WiFi-verbinding betekend. (is bij meerdere Samsung toestellen zo)
Zou me ook niets verbazen dat hij de telefoon uit z'n deep-sleep state houdt/haalt zodra hij naar wifi-verbindingen aan het scannen is.
thanks, zal dat eens proberen. handige tip :)

edit: waar doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

In de wifi-settings op menu drukken en geavanceerd. Daar kan je het instellen :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Jeetje ja ik zie het wat slecht, waarom ze dat niet gewoon bij de wifi instellingen zetten :S
nog nooit gezien die settings.
nou vanaaf aan de lader en ik zal morgen wel laten weten of het allemaal wat heeft geholpen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Madbee op 01-03-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Q_7 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:40:
Ik heb sinds een paar dagen ook een raar probleem met mijn S2 , google search leverde helaas niks op, het volgende:

Zat kei chill in de bios en wilde even checken hoe laat het was, telefoon was uitgevallen en je zag het batterij icoontje wanneer je tel uitstaat en aan het opladen is, maar dan met een gele driehoekje met de melding dat de batterij tempratuur te hoog is.

Nou batterij erin eruit en aanzetten, was geen probleem, maar nadat ik hem een paar uur van de lader heb gehaald daald hij zonder wat te doen naar de 60% en na een paar uur is hij helemaal leeg, als ik naar de batterij status kijk zie ik dat hij de tijd niet meer reset wanneer hij volledig is opgeladen, mijn broertje heeft ook een S2 en heb die accu geprobeerd, maar geeft exact dezelfde rare driehoekje aan dat de tempratuur te hoog is terwijl de tel gewoon uitstaat en koud aanvoelt.Ook zag ik een paar keer in het notificatiebalkje staan dat de voltage (?) te hoog zou zijn maar die komt inmiddels niet meer terug, wanneer ik hem van de lader haal blijft de tekst, batterij opgeladen verwijder de oplader, de hele dag erbijstaan.

Ik heb zo gigantisch veel gegevens op mijn tel staan dat ik hem niet naar reparatie wil sturen, iemand enig idee waar het aan kan liggen?
oef, doe alsjeblieft iets aan je spelling en taalgebruik....

Klinkt als een slecht contact. Ga er gewoon mee naar een servicepoint en leg de situatie uit, waarbij je aangeeft dat je de data wil behouden. Wellicht hebben zij andere methoden om een backup te maken dan die jij zelf kent (misschien rooten ze zelf wel tijdelijk voor een Nandroid backup met CWM?! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[afbeelding]
[afbeelding]

Je hebt de WIFI aan staan, die vreet inderdaad veel stroom, althans bij mij, van begin af aan al. Hoe is het verloop als je bijvoorbeeld alleen de WIFI aan zet wanneer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
SirNobax schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:18:
@Madbee
Thanks, ga ik proberen, want ook op CM9 staat Android Systeem bij mij bovenaan!

Maaruh, mensen, er is een apart Batterijduur topic ;w
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb net mijn update geïnstalleerd van 2.3.3 naar 2.3.4 (ik weet loop een beetje achter), maar ik heb nu weer een update van 34MB. Iemand een idee waar die voor dient? Zit nu niet op een WiFi punt dus ga hem nog niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik zit op 2.3.5, en geen update :) maar ook totaal geen issues, dus het kan de update naar 2.3.5 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:31
of de update naar 2.3.6, want daar zit ik op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ow, zijn we al bij 2.3.6 8)7
Vanavond even verder updaten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
MeltedForest schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:58:
Ow, zijn we al bij 2.3.6 8)7
Vanavond even verder updaten dan.
Les eest dit topic voor je update: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
2.3.5 is redelijk veilig, ik ken aardig wat mensen met 2.3.5 die gewoon geen last hebben. 2.3.6 daarentegen is erg... hel.

Op zich makkelijk, want mijn KIES ziet de update naar 2.3.6 gewoon niet

net getest: via de telefoon ook geen update naar 2.3.6 xD

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 02-03-2012 10:17 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier