"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb je de BB en de SGS2 allebei aanstaan qua BT? Hij pakt het laatste succesvolle contact en niet beide toestellen. Misschien moet je je telefoon op 'zichtbaar' zetten qua BT, als je aan/uitzet dan doet ie dat standaard twee minuten, waardoor de carkit de telefoon wel ziet? Zomaar een paar hersenspinsels.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hij pakt gewoon allebei de toestellen, aangezien dit een dual Bluetooth kit is. Misschien dat ik hem inderdaad ff zichtbaar ga zetten, goed idee
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Anders kan het ook nog zijn dat je de carkit geen rechten hebt gegeven om automatisch de verbinding tot stand te brengen. Dan heb je ook dit probleem.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik heb ook een parrot (mki9200) en ik heb dit opgelost door eerst de telefoon te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen aan de parrot. Doe dit dan via de optie 'force AT sync'
Dit verhielp bij mij ook de issue dat wanneer ik iemand wilde bellen (door een naam te noemen), dit niet lukte omdat vlingo automatisch opstartte op de S2. Verder lukt het dan ook om de telefoonboek te synchroniseren.
Dit verhielp bij mij ook de issue dat wanneer ik iemand wilde bellen (door een naam te noemen), dit niet lukte omdat vlingo automatisch opstartte op de S2. Verder lukt het dan ook om de telefoonboek te synchroniseren.
Bij mij pakt de MKi9200 mijn SGS II wel altijd vanzelf, of hij nou op zichtbaar staat of niet. Het kan inderdaad zijn dat je geen toestemming hebt gegeven om het adresboek te benaderen, en dat hij daarom een beetje moeilijk doet. Verwijderen en opnieuw toevoegen zou dat kunnen verhelpen.
Bij de MKi9200 kan je ook een voorkeursapparaat instellen, maar als jouw carkit twee apparaten tegelijk aankan zal die optie er waarschijnlijk niet in zitten of niet veel effect hebben?
Bij de MKi9200 kan je ook een voorkeursapparaat instellen, maar als jouw carkit twee apparaten tegelijk aankan zal die optie er waarschijnlijk niet in zitten of niet veel effect hebben?
Pagina: 1