Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 22:01
Hebben meer mensen last van het volgende probleem?
Als ik oortjes in mijn telefoon stop (Die meegeleverd zijn met de telefoon) dan freezed of crashed de telefoon (Soms). Vanochtend deed ik mijn oortjes in mijn telefoon (Standby modus) en toen ik een kwartier later ongeveer de radio aan wilde zetten zag ik opeens dat mijn telefoon probeerde te rebooten. Alleen als de oortjes in de telefoon zitten kan hij niet opstarten.. Vervolgens keek ik 1,5 uur later en zag ik dat het batterij niveau enorm was gedaald, dus waarschijnlijk heeft de cpu op 100% gestaan tijdens het kwartier opstarten wat niet ging.. :S

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15989172/Batterydrain.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Dat heb ik ook weleens gehad toen ik mijn telefoon had laten vallen en hij uit was gevallen, de grap was dat de batterijlijn daarna weer steeg tot iets onder het niveau waar hij was om de daling weer door te zetten, alsof hij dus aan het opladen was terwijl hij niet aan de lader zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 22:01
Maar mijn telefoon is dus niet gevallen, alleen de oortjes zijn er in gegaan. Het lijkt mij dat het niet normaal is dat als je oortjes aansluit de telefoon crasht en niet eens kan starten zolang ze erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 16:53
Terrz schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:32:
Mijn galaxy s2 wil niet meer uit, hij reboot enkel. Ook als ik 10 seconden de uit knop ingehouden heb blijft de telefoon 2 seconden uitstaan en boot vervolgens weer.

Iemand een idee?
volgens mij zit jij ook met vuil aan je usb connector. ik heb onlangs ook zeer vel problemen gehad, gaande van plotseling een laadindicatie krijgen terwijl tel niet aan de lader hing, tot temperatuur iconen en, vlingo dt plots opstart, maar ook mijn tel niet kunnen afzetten. hij startte ook direct op. volgens de mensen van xda ligt dit aan een vervuilde usb connector. deze wat proberen schoonmaken of contactspray gebruiken zou al wat schelen. bij mij ging het vanzelf weer over. was alles al aan het voorbereiden om het naar een service center te doen om hem te laten herstellen. maar ik wacht nu ff af of het nog terugkomt. ik kon hem toch niet direct binnenbrengen want ik ben nog op mijn usb jig aan het wachten die ik besteld heb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

het zal wel ergens staan maar ik zoek me een breuk,

Ik heb mijn N900 in de kast gegooid om verder te gaan met de S2.

Die heb ik van de week in Indonesie gehaald en je raad het al, geen ondersteuning Nederlandse taal. Is dat simpel te verhelpen of moet ik hem flashen via Odin oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:06
Je kunt het beste via Odin een Nederlandse/Europese firmware flashen. Vrij simpel en dan is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

RRC schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:35:
het zal wel ergens staan maar ik zoek me een breuk,

Ik heb mijn N900 in de kast gegooid om verder te gaan met de S2.

Die heb ik van de week in Indonesie gehaald en je raad het al, geen ondersteuning Nederlandse taal. Is dat simpel te verhelpen of moet ik hem flashen via Odin oid?
Volgende keer graag ook de GoT zoekfunctie rechts bovenin gebruiken, dan kun je per topic of het hele forum doorzoeken. Dat voorkomt veel onnodige vragen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

janvanduschoten schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Volgende keer graag ook de GoT zoekfunctie rechts bovenin gebruiken, dan kun je per topic of het hele forum doorzoeken. Dat voorkomt veel onnodige vragen.
Heb ik gedaan (ben al even lid van Tweakers), dat zei ik juist, dat ik me een breuk zoek.

@imeR thanks voor het snelle antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik heb dus een branded Vodafone toestel en had hier wel gelezen dat Vodafone in Nederland wel al android 2.3.5 OTA klaar had. Maar ik heb dus nog niets ontvangen en toevallig vandaag maar even de Vodafone winkel binnen gelopen om te vragen hoe het zat en voor zover zij weten heeft Vodafone nog geen android 2.3.5 voor de SII gereed...

[ Voor 34% gewijzigd door Cooperator op 15-10-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xisuthros333
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 19:38
Ik heb sinds gister een SGS2 maar kamp nu met een probleem. Wil via Kies (USB) mijn firmware updaten naar 2.3.4. (zit op 2.3.3.) maar volgens kies is dit de laatste firmware versie..

Huidige (en laatste) firmwareversie volgens Kies: PDA:KG1 PHONE:KG1 CSC:KG2 (XEF)

Iemand enig idee wat ik kan doen om te updaten?

Het is overigens een unbranded toestel (los gekocht via 4launch) met een Vodafone SIM.

EDIT: Overigens was het toestel in het frans, toen ik het voor het eerst opstarte, wat ook blijkt uit de XEF code..

[ Voor 12% gewijzigd door Xisuthros333 op 15-10-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:06
Xisuthros333 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:03:
Ik heb sinds gister een SGS2 maar kamp nu met een probleem. Wil via Kies (USB) mijn firmware updaten naar 2.3.4. (zit op 2.3.3.) maar volgens kies is dit de laatste firmware versie..

Huidige (en laatste) firmwareversie volgens Kies: PDA:KG1 PHONE:KG1 CSC:KG2 (XEF)

Iemand enig idee wat ik kan doen om te updaten?

Het is overigens een unbranded toestel (los gekocht via 4launch) met een Vodafone SIM.

EDIT: Overigens was het toestel in het frans, toen ik het voor het eerst opstarte, wat ook blijkt uit de XEF code..
Dan is er voor de Franse versie dus geen nieuwere firmware dan deze. Je kunt via Odin een nieuwere firmwareversie flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je via odin een nieuwere firmware erop zet betekend dit dan ook dat je je garantie verliest? want ik zit nu op 2.3.4 maar ik hoor mensen praten over 2.3.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:23
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:10:
als je via odin een nieuwere firmware erop zet betekend dit dan ook dat je je garantie verliest? want ik zit nu op 2.3.4 maar ik hoor mensen praten over 2.3.5?
Niet als je originele firmware flashed. Moet je het flashen natuurlijk niet verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 14:22
Heeft iedereen al samung dive werkende?? Ik vind het geweldig werken!! echt top. Het pusht ook je gps aan als je de locatie opvraagt wie de website dus om het te kunnen gebruiken hoef je ook niet constant je gps aan te laten staan. Alles is ook goed beveiligd, voor de kleinste handeling moet je al je wachtwoord invoeren. Aanrader! Nu ook even activeren op de sgs2 van mijn moedertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
gebakken peer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:42:
Heeft iedereen al samung dive werkende?? Ik vind het geweldig werken!! echt top. Het pusht ook je gps aan als je de locatie opvraagt wie de website dus om het te kunnen gebruiken hoef je ook niet constant je gps aan te laten staan. Alles is ook goed beveiligd, voor de kleinste handeling moet je al je wachtwoord invoeren. Aanrader! Nu ook even activeren op de sgs2 van mijn moedertje.
Ja hoor, werkt hier ook prima. Als het activeren niet lukt, moet je even de taal op engels zetten op de site, en op je telefoon kijken of je een samsung account hebt of kan maken. Zo niet, moet je samsung account ontdooien met Titanium Backup (als je hem zoals ik in ieder geval bevroren had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Cooperator schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:35:
Ik heb dus een branded Vodafone toestel en had hier wel gelezen dat Vodafone in Nederland wel al android 2.3.5 OTA klaar had. Maar ik heb dus nog niets ontvangen en toevallig vandaag maar even de Vodafone winkel binnen gelopen om te vragen hoe het zat en voor zover zij weten heeft Vodafone nog geen android 2.3.5 voor de SII gereed...
Ik heb ook recent een Vodafone branded S2gekocht, en draai nu 2.3.3. Opzich werkt de telefoon perfect, al erger ik me aan die onzinnige Vodafone appz (die niet te verwijderen zijn), en baal er natuurlijk van dat ik niet direct kan updaten als er nieuwe uit zijn.

Is er een eenvoudige truc om de telefoon te unbranden??.
Polster schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:22:
[...]

Niet als je originele firmware flashed. Moet je het flashen natuurlijk niet verprutsen.
Blijven je settings dan behouden?. En waar vindt je orginele 2.3.5 firmware voor S2?.

[ Voor 34% gewijzigd door Tortelli op 16-10-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Tortelli schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:47:
[...]
Blijven je settings dan behouden?. En waar vindt je orginele 2.3.5 firmware voor S2?.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

XWKI8
Android 2.3.5
is de nieuwste firmware het verwijderd wel alle settings.

je kan ook kiezen voor een nonwipe versie maar dan heb je niet de nieuwste updates.

[ Voor 24% gewijzigd door kmichael op 16-10-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Als ik die erop heb gezet komen de nieuwe updates gewoon weer zoals het hoort binnen?. Hele flash verhaal is dus inprincipe eenmalig?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Tortelli schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:47:
Als ik die erop heb gezet komen de nieuwe updates gewoon weer zoals het hoort binnen?. Hele flash verhaal is dus inprincipe eenmalig?.
Die ki 8 is een NEE versie.
Wanneer je weer gebruik wilt maken van kies dan moet je eerst terugflashen naar een XEN versie.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Tortelli schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:47:
Voordat hier nou een slowchat ontstaat over hoe het precies werkt, kijk even in dit topic:
[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware, nieuwe firmwares op SamFirmware of XDA en deze op XDA om root-access te krijgen.

Als er daarna nog vragen zijn kan je ze stellen in dit topic voor officiele roms of in het andere topic voor custom roms/root

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 17-10-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw]

Geen verassing wie de winnaar is..

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Fascinerend maar zo zonde :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:49
mwa, verzekerringetje dekt het wel hoor

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Alekz87 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:28:
[...]

mwa, verzekerringetje dekt het wel hoor
Ja? :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YUMcboFuHn0IDgtnag5rfk2d/full.png

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 15:29
Hoelang gaat de batterij bij jullie mee?

bij mij haalt hij net de dag op een volle lading (2.3.4)

[ Voor 82% gewijzigd door Knamix op 18-10-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Knamix schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:39:
Hoelang gaat de batterij bij jullie mee?

bij mij haalt hij net de dag op een volle lading (2.3.4)
Zie onderste regel van de topicwarning:

Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier. Daar is zelfs een heel topic aan gewijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

JeroenV_ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:07:
[...]

Nee, gewoon op het interne geheugen. Die mapjes heb ik al vanaf het begin gemaakt.
JeoenV_ heb je het probleem opgelost?
Bij mij slaat hij wijzigingen in de launcher niet meer op sinds de laatste update naar 2.3.4 :( Bijvoorbeeld mapjes met inhoud en de positie van iconen op het homescreen of in de onderste bar en in de app drawer worden niet meer opgeslagen en bij een reboot of memory clean actie gereset naar hoe het was vlak voor de update :S Echt heel irritant en ik kan er niks over vinden op het net... Ik dacht nog dat het kwam doordat ik hem in het Nederlands had gezet, maar ook in andere talen heeft hij dit probleem
Iemand?

Edit: Zie edit... het probleem beperkt zich tot de app drawer en de launcher bar...

[ Voor 14% gewijzigd door Wokkels op 18-10-2011 11:25 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Laatst online: 13:41

sbuter

...dus...

Ik heb een SGS2 met android 2.3.4. (origineel). Als ik een exchange account wil toevoegen in de standaard activesync app, krijg ik de volgende melding:
"Installatie kan niet worden voltooid. Activering mislukt. Kan geen verbinding maken met netwerk. Probeer het opnieuw met het standaardtoegangspunt van de netwerkprovider."
Betreft een Exchange 2007 server.
Met de touchdown app werkt het prima. (exact zelfde instellingen)
Internet via wifi en mobiel internet werkt ook prima.

Kan via google (en dus diverse fora) deze melding niet vinden.

Iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door sbuter op 18-10-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Nee, maar je zou even je telefoon op Engels kunnen zetten. Googlen met de Engelse melding levert ongetwijfeld meer resultaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Laatst online: 13:41

sbuter

...dus...

Upquark schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:55:
Nee, maar je zou even je telefoon op Engels kunnen zetten. Googlen met de Engelse melding levert ongetwijfeld meer resultaten op.
Dat was een bijzonder goede tip! Telefoon op engels gezet, gegevens wederom ingevuld en nu werkt het... Wat me opviel is dat bij username het domein ingevuld was na de taalwisseling. Vertaal foutje?
Hoe dan ook, het werkt nu, dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Wokkels schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

JeoenV_ heb je het probleem opgelost?
Bij mij slaat hij wijzigingen in de launcher niet meer op sinds de laatste update naar 2.3.4 :( Bijvoorbeeld mapjes met inhoud en de positie van iconen op het homescreen of in de onderste bar en in de app drawer worden niet meer opgeslagen en bij een reboot of memory clean actie gereset naar hoe het was vlak voor de update :S Echt heel irritant en ik kan er niks over vinden op het net... Ik dacht nog dat het kwam doordat ik hem in het Nederlands had gezet, maar ook in andere talen heeft hij dit probleem
Iemand?

Edit: Zie edit... het probleem beperkt zich tot de app drawer en de launcher bar...
zelfde issue gehad. Link

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:04
Ik heb ook een clear data gedaan van touchwiz, en daarna waren de standaard iconen weer terug en stond de rest gelukkig in alfabetische volgorde. Tenminste, eerst stonden de standaard meegeinstalleerd apps gesorteerd en vervolgens mijn apps, maar het is in ieder geval duidelijk.

Geen echte oplossing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
gebakken peer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:42:
Ik heb al een paar maal proberen op de samsung dive site te raken, maar telkens geen geluk.
Als de site maar zo betrouwbaar is ( als ik bv mijn telefoon wil terugvinden na diefstal ) dan is het gewoon waardeloos. Op een paar dagen tijd kan hij al ergens ver weg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Gisteren iets vreemds meegemaakt mbt de batterij(duur).

Ik had 'm constant in gebruik (leren via telefoon :P). Na een tijdje dus ook maar aan de lader gehangen, dat ging heel langzaam maar dat is niet vreemd, aangezien het via de pc ging en ik veel dingen aan had staan.

Goed kijken naar het laatste stukje, waar de batterijlading ineens spring naar 100%, dat gebeurde doen ik het scherm even 5 seconden uit had gezet.
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/33bfjbc.png

Ik liet de telefoon nog een tijdje aan de lader hangen, en toen ik de kabel er toch uit haalde bleek het toch geen 100% te zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2v9wzd3.png
Dit is dus meteen na het 'unpluggen'.

Dit alles op stock firmware 2.3.4 (baseband KI1)

Off: Laatst de film Thor bekeken; ik weet nu waar de namen Odin en Heimdall vandaan komen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 18-10-2011 17:05 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Laatst online: 28-09 19:31
Wat een verademing na een HD2 (windows)
plenty leuke handige en zinloze WEL werkende apps, het enige wat wel lekker werkte was de email van de WP.
Jammer dat ik de overstap niet eerder gemaakt had, ik was er erg sceptisch over, de telefoon is ook lekker snel. zal ook wel afnemen als deze voller komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
spl3ndr schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Ik heb al een paar maal proberen op de samsung dive site te raken, maar telkens geen geluk.
Als de site maar zo betrouwbaar is ( als ik bv mijn telefoon wil terugvinden na diefstal ) dan is het gewoon waardeloos. Op een paar dagen tijd kan hij al ergens ver weg zijn....
Ik ben vanochtend nog op DIVE geweest, maar............de laatste 8 dagen is er een Pop-up geweest dat op 18-10 de site niet zou werken ivm onderhoud en vernieuwing van de service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 15:29
Ik wacht nog steeds op de hogere bitrate voor de microfoon (opnemen van een video)

Ik weet wel dat je het met een custom rom kan verhelpen maar iemand enig idee of het ook uit komt met een officiële update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heb een tijdje al plezier van deze telefoon, zo'n 6 weken al. :P

Eigenlijk kan alles op de S2 maar van de week liep ik toch tegen een probleempje aan. Wat is het geval ? Alle mail accounts op je mobiel beschikbaar hebben is wel handig opzich.
Nu heb ik een mail account bij een hosting lopen met imap, ook geen schokkend probleem. Maar voor dit account gebruik ik een username.
Deze username is het hoofdaccount voor de mailbox, vrij cryptisch maar dit is te ondervangen met aliassen.

Laat nu net die mail-client applicatie op de s2 (firmware 2.3.4) met geen mogelijkheid deze aliassen ondersteunen.....

Iemand een oplossing ? Andere app kan, heb ook wisselende opmerkingen over de standaard mail-app gelezen, battery drain etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
spl3ndr schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Ik heb al een paar maal proberen op de Samsung dive site te raken, maar telkens geen geluk.
wat raar gisteren deed de website het nog
maar ik heb voor de zekerheid "android lost" geïnstalleerd
en de programma in een map geplaatst zodat die niet zichtbaar is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
sbuter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

Dat was een bijzonder goede tip! Telefoon op engels gezet, gegevens wederom ingevuld en nu werkt het... Wat me opviel is dat bij username het domein ingevuld was na de taalwisseling. Vertaal foutje?
Hoe dan ook, het werkt nu, dank u!
Ik had hetzelfde probleem, maar hier was ik niet opgekomen. Misschien wel kom een foutmelding te achterhalen, maar ik had al vrij veel gezocht naar exchange fouten met de SGS2 en geen oplossing gevonden. Eens kijken of het in het engels wel werkt.
Werkt het ook nog als je de taal terugzet naar Nederlands of zijn de instellingen dan weer weg? Ik heb Touchdown gekocht omdat het out of the box niet werkte, maar ik vind dat het wel moet kunnen en misschien hebben collega's er nog wat aan als het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:54
Ik heb Hotmail exchange activesync ingeteld op de S2. Soms heb ik echter dat mail niet meer wordt gepusht. Dan moet ik één keer naar de mail app, vervolgens wordt alle ongelezen mail opgehaald en daarna werkt het weer. Dit gebeurt zo één keer in de paar dagen. Alsof een service stopt oid. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Holy crap wat is de website van Samsung toch shitty.
Heeft iemand enig idee hoe ik mn Samsung account kan achterhalen?
Naar veel zoeken en klikken kwam ik uit op https://account.samsung.com/account/check.do
Copyright © 2022 Samsung Electronics Co., Ltd All rights reserved

Ik heb op mn foon rondgekeken maar kan nergens iets vinden.
Ook als ik naar accounts/sync zoek zie ik niets dat ik kan instellen.
De amerikaanse site van samsung heeft wel een link naar Nederland, maar als ik daarop klik krijg ik alleen een dialoogvenster met "Remember this choice for the future?" en verder reageert de site niet.

Daarnaast probeer ik ook mn SGS2 te registreren maar de website pakt mn input totaal niet.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 25% gewijzigd door ShadyNetworker op 19-10-2011 01:23 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
ShadyNetworker schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:02:
Holy crap wat is de website van Samsung toch shitty.
Heeft iemand enig idee hoe ik mn Samsung account kan achterhalen?
Naar veel zoeken en klikken kwam ik uit op https://account.samsung.com/account/check.do
Copyright © 2022 Samsung Electronics Co., Ltd All rights reserved

Ik heb op mn foon rondgekeken maar kan nergens iets vinden.
Ook als ik naar accounts/sync zoek zie ik niets dat ik kan instellen.
De amerikaanse site van samsung heeft wel een link naar Nederland, maar als ik daarop klik krijg ik alleen een dialoogvenster met "Remember this choice for the future?" en verder reageert de site niet.

Daarnaast probeer ik ook mn SGS2 te registreren maar de website pakt mn input totaal niet.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Het is echt erg. Hoe moeilijk kan het zijn om een deftig inlog-portaal te maken....
Ik heb al langer een samsung account ( diverse samsung producten in huis), op mijn S2 staat ook de samsungaccount actief.
Wil graag samsung dive actief maken, maar ik raak niet voorbij het "register your mobile phone now" scherm.
Als ik wil inloggen met me samsung account ( hotmail adres ) dan kent ie het email adres niet. Wil ik een nieuwe account aanmaken met men hotmail, dan is hij zogezegd al in gebruik... vage boel.

edit : gelukt. blijkbaar was ik ingelogd met het verkeerde emailadres op de samsung-site zelf. ( niet dat er daar een uitlog-knop te vinden is |:( ). Ingelogd met men hotmail adres en plots werkte samsung dive. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door spl3ndr op 19-10-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn SG2 en was er blij mee met Android 2.3.3. Nu dat er 2.3.4 op zit ben ik er minder blij mee. Een aantal onderwerpen die me niet bevallen:

- FM-radio werkt op achtergrond
- Tijdens typen komt steeds "Toevoegen aan woordenboek" Zwaar irritant
- Telefoon uit/aan zetten, alle apps zijn verdeeld over de schermen. Ik heb 7 schermen terwijl normaal 6 schermen vol moet zitten. Ook staan ze in een willekeurige volgorde. Zwaar irritant

Ik heb de update van de weekend binnen gehaald via de officiele manier en alles ging Perfect.

Kan ik de onderwerpen hierboven verhelpen?

BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Je tweede issue betreft het Swype-toetsenbord? Zo ja, dan is er volgens mij een instelling voor. Je eerste punt is denk ik een feature, en het laatste begrijp ik niet eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank allereest.

1ste issue, niks aan te doen dus.
2de issue, van de SWYPE ja. Waar kan ik die instelling vinden? Ik heb al bij SWYPE instellingen gekeken, daar staat die niet.
3de issue, wanneer ik mijn telefoon uitzet en weer aanzet, gaan alle apps onder het knop applicaties (dus niet beginscherm). Die gaan dan ergens anders staan (mijn geinstalleerde apps), de schermen vullen zich dan maar voor de helft en volgende scherm zit ook weer voor de helft vol en de volgende ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:08:
Ik heb mijn SG2 en was er blij mee met Android 2.3.3. Nu dat er 2.3.4 op zit ben ik er minder blij mee. Een aantal onderwerpen die me niet bevallen:

- FM-radio werkt op achtergrond
Dat is toch juist hartstikke handig? Of begrijpen we je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist niet, hij werkt constant namelijk. Dat kost weer batterij, die al niet zo lang meegaat.
Zonder dat ik hem heb aangezet draait hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:41:
Juist niet, hij werkt constant namelijk. Dat kost weer batterij, die al niet zo lang meegaat.
Killen met een thirdparty app? taskmanager?

was trouwens ook zwaar ontevreden met 2.3.4 hoor. Vooral die blauwe gloed. Heb via Odin direct 2.3.3 teruggezet :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ewivis op 19-10-2011 09:53 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 08:45
Ik zal toch eerst goed nakijken wat je precies gedaan hebt en wat er aan de hand is. Ik heb namelijk ook 2.3.4 en ik heb geen van de problemen die bij jou ook voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem niet eens aanzetten als er geen oortelefoon in zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles goed gedaan, de update ging goed.

Met een task killer, killed hem niet. Na 5 min staat hij er weer tussen.

Maar die 2 andere issues staan mij meer in de weg. Is daar al meer iets bekend van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:02
Dat is wel redelijk een uniek probleem denk ik. Ik gebruik het niet, maar ik gebruik de ingebouwde app killer om apps af te sluiten die aan blijven, bv de browser. Voor de rest kill of freeze ik geen processen.
Het lijkt me juist onhandig als de FM-radio uitgaat als je iets anders wilt doen.

Swype ben ik ook niet helemaal kapot van. Je kan niet zoals bij Swiftkey de speech button weghalen. Ik heb liever één knop voor al dat soort dingen, maar niet taal/speech als losse toets en een veel te smalle spatiebalk. Ook kiest hij vaak hele woorden uit als je in een woord een correctie wil maken.

Swiftkey heeft een irritante bug dat backspace opeens plakken wordt. Dat is willekeurig en daardoor gebruik ik toch weer Swype.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 00:13
Ik ben al zo'n 4 maanden een zeer tevreden Galaxy S2 gebruiker maar gisteren is het mis gegaan. Na een deinstallatie van Bowling3D via de Market faalde er steeds een 'acore' proces. Voor de rest bleef de telefoon werken. Aangezien het hinderlijk was dat dit proces steeds faalde besloot ik om de telefoon even opnieuw op te starten. Helaas is mijn Galaxy S2 niet meer terug gekomen. Ik blijf alleen het eerste opstartscherm zien. Wat ik nog wel heb kunenn doen is een factory reset en een wipe van de cache partition. Helaas lost dit niet het probleem op.

Gisteren heb ik nog wel succesvol een firmware upgrade kunnen doen via KIES. Hierna ook enkele keren een reboot uitgevoerd zonder problemen. Ik gebruik de officiele firmware's welke via KIES worden aangeboden.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? Of wordt het toch een bezoekje brengen aan de telefoonwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
vakantieman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:07:
Ik ben al zo'n 4 maanden een zeer tevreden Galaxy S2 gebruiker maar gisteren is het mis gegaan. Na een deinstallatie van Bowling3D via de Market faalde er steeds een 'acore' proces. Voor de rest bleef de telefoon werken. Aangezien het hinderlijk was dat dit proces steeds faalde besloot ik om de telefoon even opnieuw op te starten. Helaas is mijn Galaxy S2 niet meer terug gekomen. Ik blijf alleen het eerste opstartscherm zien. Wat ik nog wel heb kunenn doen is een factory reset en een wipe van de cache partition. Helaas lost dit niet het probleem op.

Gisteren heb ik nog wel succesvol een firmware upgrade kunnen doen via KIES. Hierna ook enkele keren een reboot uitgevoerd zonder problemen.
Ik gebruik de officiele firmware's welke via KIES worden aangeboden.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? Of wordt het toch een bezoekje brengen aan de telefoonwinkel?
Uit jouw verhaal begrijp ik dat hij het weer doet? Of blijft het acore proces hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:19:

2de issue, van de SWYPE ja. Waar kan ik die instelling vinden? Ik heb al bij SWYPE instellingen gekeken, daar staat die niet.
Sorry, je hebt gelijk, er is geen instelling voor, ik had gehoopt dat door 'Word suggestion' uit te zetten het zou werken, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:32
Senor Sjon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Dat is wel redelijk een uniek probleem denk ik. Ik gebruik het niet, maar ik gebruik de ingebouwde app killer om apps af te sluiten die aan blijven, bv de browser. Voor de rest kill of freeze ik geen processen.
Het lijkt me juist onhandig als de FM-radio uitgaat als je iets anders wilt doen.

Swype ben ik ook niet helemaal kapot van. Je kan niet zoals bij Swiftkey de speech button weghalen. Ik heb liever één knop voor al dat soort dingen, maar niet taal/speech als losse toets en een veel te smalle spatiebalk. Ook kiest hij vaak hele woorden uit als je in een woord een correctie wil maken.

Swiftkey heeft een irritante bug dat backspace opeens plakken wordt. Dat is willekeurig en daardoor gebruik ik toch weer Swype.
Vind swype ook helemaal goed werken, echter vind ik ook de spatiebalk te klein, ik heb supervaak dat ik per ongeluk een . doe ipv spatie.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Issue 1 en 2 geen oplossing voor beschikbaar.

3de issue misschien wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 16:31
Ewivis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Vind swype ook helemaal goed werken, echter vind ik ook de spatiebalk te klein, ik heb supervaak dat ik per ongeluk een . doe ipv spatie.
Ik zie dat jij en Senor Sjon beide opmerken dat de spatie zo klein is. Ik gebruik zelf de spatie vrijwel nooit bij Swype, dat doet hij namelijk automatisch. Ik vind het daarom wel logisch dat ze die wat kleiner gemaakt hebben (al gebruik ik de speech button al helemaal nooit).
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:26:

3de issue misschien wel?
Een andere launcher zou een oplossing kunnen zijn. Ik heb er met Go Launcher Ex geen problemen mee, mijn schermen in de app drawer zijn altijd vol (op de laatste na). Wel gooit hij de volgorde soms wat door de war.

[ Voor 27% gewijzigd door TheFes op 19-10-2011 10:29 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Ik zie dat jij en Senor Sjon beide opmerken dat de spatie zo klein is. Ik gebruik zelf de spatie vrijwel nooit bij Swype, dat doet hij namelijk automatisch. Ik vind het daarom wel logisch dat ze die wat kleiner gemaakt hebben (al gebruik ik de speech button al helemaal nooit).

[...]

Een andere launcher zou een oplossing kunnen zijn. Ik heb er met Go Launcher Ex geen problemen mee, mijn schermen in de app drawer zijn altijd vol (op de laatste na). Wel gooit hij de volgorde soms wat door de war.
Moet mijn toestel dan niet geroot zijn? Of draait die ook zonder root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik swype niet alles. Ten eerste zou je elke keer de taal moeten wijzigen en daar heb ik geen zin in. Verder glijdt mijn vinger niet altijd even makkelijk over het scherm door luchtvochtigheid, droge vingers etc. Dan tik ik de letters zelf en dan gaat het geregeld mis. Ik moet er echt op letten niet per ongeluk de . te raken.

Automatische spaties vind ik weer irritant. Swype kent niet elk woord, vooral samenstellingen niet. Dan krijg je een Word achtig verhaal waar alle woorden los staan, ook al horen ze aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:30
Ben niet super onder de indruk van de Galaxy Nexus eigenlijk. Wat ik wel graag zou willen weten is of onze SGS2 uiteindelijk ook nog updates krijgt naar Android 4.0 en hoger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phobosdeimos schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:53:
Ben niet super onder de indruk van de Galaxy Nexus eigenlijk.
Same here. En ben daar érg blij mee. Maakt het willen-hebben gelukkig stukken minder :)
Wat ik wel graag zou willen weten is of onze SGS2 uiteindelijk ook nog updates krijgt naar Android 4.0 en hoger!
Via custom roms sowieso wel, geen idee of Samsung dit zelf ook zal doen. I.i.g. niet zeer snel denk ik.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

phobosdeimos schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:53:
Ben niet super onder de indruk van de Galaxy Nexus eigenlijk. Wat ik wel graag zou willen weten is of onze SGS2 uiteindelijk ook nog updates krijgt naar Android 4.0 en hoger!
Ik zou de mijne zo verkopen als de reviews van de nexus positief zijn , 720p amoled ...kwijl

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:15

link_mario

Ofwa?

Gezien de specs van de nieuwe Nexus, en de sterke verkopen van de SGS2 verwacht ik wel dat deze nog een update naar 4.0 krijgt. Tevens heeft Samsung natuurlijk al ervaring met Android 4.0 door de Nexus.

Had het al gevraagd aan @Samsung_NL op twitter maar tot op heden geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Senor Sjon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:49:
Ik swype niet alles. Ten eerste zou je elke keer de taal moeten wijzigen en daar heb ik geen zin in. Verder glijdt mijn vinger niet altijd even makkelijk over het scherm door luchtvochtigheid, droge vingers etc. Dan tik ik de letters zelf en dan gaat het geregeld mis. Ik moet er echt op letten niet per ongeluk de . te raken.

Automatische spaties vind ik weer irritant. Swype kent niet elk woord, vooral samenstellingen niet. Dan krijg je een Word achtig verhaal waar alle woorden los staan, ook al horen ze aan elkaar.
Voor het taal wijzigen is er een knop links van komma, werkt snel en doeltreffend.
Voor worden die Swype niet kent is er juist Add woord to dictionary, hoeveel onbekende woorden typ je?
Autospacing werkt hier heel goed, ook met typen ipv swypen, truc is om het woord uit de suggestions te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
businka19 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Voor het taal wijzigen is er een knop links van komma, werkt snel en doeltreffend.
Voor worden die Swype niet kent is er juist Add woord to dictionary, hoeveel onbekende woorden typ je?
Autospacing werkt hier heel goed, ook met typen ipv swypen, truc is om het woord uit de suggestions te kiezen
Jup, en die taalknop moet je ingedrukt houden om te kiezen, anders gaat ie een heel rijtje af. Ik gebruik dat niet vaak, dus waarom dat niet onder een contextmenu kan, net als die speechknop... laat me in ieder geval kiezen of ik dat standaard in beeld wil hebben. Ik voer al discussies met de carkit in de auto, laat staan dat ik dat bij de telefoon ook nog eens ga doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 00:13
Senor Sjon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

Uit jouw verhaal begrijp ik dat hij het weer doet? Of blijft het acore proces hangen?
Ik lees nu mijn eigen verhaal terug en heb een datum fout gemaakt. De firmware update is eergisteren dus maandagavond gedaan..

Dus op dit moment heb ik een niet werkende Samsung Galaxy S2 met alleen het eerste scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 11:46

Pieterll

Pataar op Discord

vakantieman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Ik lees nu mijn eigen verhaal terug en heb een datum fout gemaakt. De firmware update is eergisteren dus maandagavond gedaan..

Dus op dit moment heb ik een niet werkende Samsung Galaxy S2 met alleen het eerste scherm!
Je zou misschien eens met adb een log kunnen maken.
Google eens naar logcat. Zo kun je gemakkelijk achterhalen waar het nu precies fout gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Pieterll op 19-10-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Senor Sjon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Jup, en die taalknop moet je ingedrukt houden om te kiezen, anders gaat ie een heel rijtje af. Ik gebruik dat niet vaak, dus waarom dat niet onder een contextmenu kan, net als die speechknop... laat me in ieder geval kiezen of ik dat standaard in beeld wil hebben. Ik voer al discussies met de carkit in de auto, laat staan dat ik dat bij de telefoon ook nog eens ga doen. :P
Je kunt de talen die je in die lijst wil hebben kiezen. Ik heb daar alleen Engels en Nederlands in staan, dus met één druk op de knop switch ik van EN naar NL en weer terug. Ik neem aan dat je niet in 20 talen je berichten typt?
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:48:
[...]

Moet mijn toestel dan niet geroot zijn? Of draait die ook zonder root?
Een andere launcher draait gewoon zonder root hoor, geen probleem. Wel veranderd met een andere launcher niet alleen je app drawer, maar de hele look en feel van je telefoon. Positief is wel dat er met alternatieve launchers vaak veel meer te customizen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 11:46

Pieterll

Pataar op Discord

-Knip-

[ Voor 98% gewijzigd door Pieterll op 19-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
vakantieman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Ik zie op google een hele hoop hits op dit probleem.

Het lijkt erop dat dit een sync/contacts bug is; zie bijvoorbeeld hier:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2377

Ik denk dat het probleem met opstarten weer wat anders is geweest, misschien kwam het acore proces wel langs bij updaten. Via Kies kan je ook een noodherstel firmware doen, heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Zijn er mensen die de spraak-invoer gebruiken? Ik denk dat ik heel onduidelijk moet spreken want hetgeen er op het scherm komt lijkt bijlange niet op hetgeen ik zeg.
taal staat op nederlands, samsung vlingo doet het iets beter dan google invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
spl3ndr schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:49:
Zijn er mensen die de spraak-invoer gebruiken? Ik denk dat ik heel onduidelijk moet spreken want hetgeen er op het scherm komt lijkt bijlange niet op hetgeen ik zeg.
taal staat op nederlands, samsung vlingo doet het iets beter dan google invoer.
Vlingo snapt Engels, Nederlands wordt (nog) niet ondersteund. Dit heeft dus hetzelfde effect als Nederlands tegen een Engelsman praten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:48
speech to tekst werkt het prima (ook in NL), als ik bv snel een notitie wil maken in evernote gebruik ik het heel soms. En in de auto stuur ik er soms een sms mee.

AL die andere functies die je met spraak kan doen gebruik ik niet eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 19-10-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Senor Sjon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:24:
Jup, en die taalknop moet je ingedrukt houden om te kiezen, anders gaat ie een heel rijtje af.
The_Fes schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:39:
Je kunt de talen die je in die lijst wil hebben kiezen. Ik heb daar alleen Engels en Nederlands in staan, dus met één druk op de knop switch ik van EN naar NL en weer terug. Ik neem aan dat je niet in 20 talen je berichten typt?
What Fes said idd. Ik gebruik er 3 en het gaat nog steeds snel. Swype is behoorlijk goed te customizen, moet je daar wel mee willen spelen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:26:

3de issue misschien wel?
Zoek even op AppZorter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
wel eerst rooten uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik ga binnenkort terug met mijn toestel. De wifi verbinding begint steeds vaker weg te vallen en moet ik het opnieuw aanzetten. Mensen aan de andere kant als ik bel kunnen mij niet/amper/blikkerig verstaan en soms valt de verbinding weg. GPS werkt heel slecht. Vindt bijna nooit een fix. Bluetooth werkt heel vaak niet, of wordt ondertussen onderbroken.

Ik neem aan dat dit niet met een reparatie kan worden opgelost, krijg ik dan een nieuw of 2e hands toestel?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Daar heb je geen root voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
rickyy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:02:
Ik ga binnenkort terug met mijn toestel. De wifi verbinding begint steeds vaker weg te vallen en moet ik het opnieuw aanzetten. Mensen aan de andere kant als ik bel kunnen mij niet/amper/blikkerig verstaan en soms valt de verbinding weg. GPS werkt heel slecht. Vindt bijna nooit een fix. Bluetooth werkt heel vaak niet, of wordt ondertussen onderbroken.

Ik neem aan dat dit niet met een reparatie kan worden opgelost, krijg ik dan een nieuw of 2e hands toestel?
Waarom zou dat niet gerepareerd kunnen worden? Wellicht dat je hem zelfs alleen met een software update terug krijgt ;) Of dat ze het juist hele moederbord vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Kan zweren dat toen ik hem voor het eerst installeerde root wel nodig was maar je hebt gelijk, niet nodig

edit: ik weet het weer, probleem lag hem niet in root maar in de Touchwiz versie, ik draaide toen 4.5 en daar werkte Appzorter niet op

[ Voor 20% gewijzigd door businka19 op 19-10-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go Launcher zal ik even testen, ziet er wel goed uit nu ;).

AppZorter, dit is een goeie app, alleen ik heb nog dan dat mijn apps door elkaar staan. Niet fijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:46:

AppZorter, dit is een goeie app, alleen ik heb nog dan dat mijn apps door elkaar staan. Niet fijn dus.
Met Go Launcher heb je AppZorter niet meer nodig. In je App drawer -> linker button naast home ->sorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan.

Bij GO launcher is wel 1 ding irri. Als ik apps open en druk op terug knop, dan gaat die naar mijn home screen. Verder een super app. Heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
The_Fes schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Waarom zou dat niet gerepareerd kunnen worden? Wellicht dat je hem zelfs alleen met een software update terug krijgt ;) Of dat ze het juist hele moederbord vervangen.
Ik heb zelf al via KIES geupdate naar 2.3.4. Hielp niks.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:54:
Kijk eens aan.

Bij GO launcher is wel 1 ding irri. Als ik apps open en druk op terug knop, dan gaat die naar mijn home screen. Verder een super app. Heel mooi.
Kun je instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geprobeerd, maar kan 1 2 3 niet vinden waar het staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:46:

Heb je die app überhaupt bekeken? Simpeler kan niet. Er zijn maar twee functies: gaps vullen en alfabetisch sorteren. Je apps staan dus niet door elkaar.

Go Launcher is ook een mooie launcher en heeft veel voordelen, maar een groot nadeel (voor mij dan): je krijgt geen meldingen van de Gmail app dat er nieuwe mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:49
rikvandinteren schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:19:
[...]

Heb je die app überhaupt bekeken? Simpeler kan niet. Er zijn maar twee functies: gaps vullen en alfabetisch sorteren. Je apps staan dus niet door elkaar.

Go Launcher is ook een mooie launcher en heeft veel voordelen, maar een groot nadeel (voor mij dan): je krijgt geen meldingen van de Gmail app dat er nieuwe mail is.
Vreemd ik heb ook go launcher maar krijg gewoon gmail meldingen in me taskbar. Of bedoel je wat anders?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar kan 1 2 3 niet vinden waar het staat.
Uit m'n hoofd Preferences -> Operation settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Alekz87 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:33:
[...]

Vreemd ik heb ook go launcher maar krijg gewoon gmail meldingen in me taskbar. Of bedoel je wat anders?
Ja? Van de Gmail app (nieuwste versie)? Go launcher geeft na installatie nl al meteen aan dat dat niet meer werkt sinds de nieuwe versie van de gmail app. >> Dus niet de e-mail app van samsung he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikvandinteren schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:42:
Go launcher geeft na installatie nl al meteen aan dat dat niet meer werkt sinds de nieuwe versie van de gmail app. >> Dus niet de e-mail app van samsung he.
"Hun" notificatie werkt niet meer, dus het cijfertje op het mail-icoon. In je notificatie balk gaat alles gewoon goed.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ah win :D mijn SGS2 is weer klaar.
Morgen word die verstuurd.

Had dus last van gele waas, en ze hebben het scherm vervangen.
dus ben benieuwd :)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen
Ik heb een probleem!

Onderin heb je Telefoon, contacten, berichten en Applicaties staan.
Maar ik heb perongeluk Contacten verwijderd!
Hoe krijg ik deze weer terug?

Als ik naar Applicaties ga en dan wijzigen.
En dan staat Contacten nergens?

Mvg Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
-Edwin- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:26:
Ik heb Hotmail exchange activesync ingeteld op de S2. Soms heb ik echter dat mail niet meer wordt gepusht. Dan moet ik één keer naar de mail app, vervolgens wordt alle ongelezen mail opgehaald en daarna werkt het weer. Dit gebeurt zo één keer in de paar dagen. Alsof een service stopt oid. Iemand die kan helpen?
Misschien dat ik een soortgelijk probleem heb? Ik heb sinds een week of 2 nu dat Gmail mijn mails niet meer pushed op mijn telefoon. Ik gebruik altijd gewoon de Gmail app. Draai gewoon branded Vodafone Android 2.3.3. Nu ben ik er wel achter gekomen hoe ik het kan oplossen, namelijk door naar 'instellingen' van de telefoon te gaan en dan 'account- en synchronisatie-instellingen' en dan een vinkje te zetten onder 'automatisch synchroniseren'. 'op achtergrond synchroniseren' staat trouwens altijd al aangevinkt.

Het probleem is echter dat na verloop van tijd ik weer geen mails gepushed krijg en als ik dan weer terug ga naar 'account- en synchronisatie-instellingen' zie ik tot mijn verbazing dat 'automatisch synchroniseren' niet meer is aangevinkt. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Pushmail vind ik namelijk het meest belangrijke aan zulke telefoons met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooperator schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Misschien dat ik een soortgelijk probleem heb? Ik heb sinds een week of 2 nu dat Gmail mijn mails niet meer pushed op mijn telefoon. Ik gebruik altijd gewoon de Gmail app. Draai gewoon branded Vodafone Android 2.3.3. Nu ben ik er wel achter gekomen hoe ik het kan oplossen, namelijk door naar 'instellingen' van de telefoon te gaan en dan 'account- en synchronisatie-instellingen' en dan een vinkje te zetten onder 'automatisch synchroniseren'. 'op achtergrond synchroniseren' staat trouwens altijd al aangevinkt.

Het probleem is echter dat na verloop van tijd ik weer geen mails gepushed krijg en als ik dan weer terug ga naar 'account- en synchronisatie-instellingen' zie ik tot mijn verbazing dat 'automatisch synchroniseren' niet meer is aangevinkt. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Pushmail vind ik namelijk het meest belangrijke aan zulke telefoons met internet.
Heb je spaarstand asnstaan misschien? Die kan autosync namelijl uitzetten bij lage batterij spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:04:
[...]

Heb je spaarstand asnstaan misschien? Die kan autosync namelijl uitzetten bij lage batterij spanning.
Dat heb ik inderdaad aan staan sinds een tijdje ja. Heb even in de spaarstand instellingen gekeken en daar stond wel iets over synchroniseren uitzetten en dat heb ik nu dan ook maar uitgevinkt. Ik hoop dat dat het probleem was. Bedankt voor de tip in ieder geval!

[ Voor 18% gewijzigd door Cooperator op 19-10-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:35:
Mensen
Ik heb een probleem!

Mvg Roy
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Gebruiksaanwijzing gelezen, Google raadpleegt? Laat zien wat je zelf allemaal al hebt gedaan, nu lijkt het alsof je je vraag hier dumpt en dat is niet de bedoeling ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:35:
Mensen
Ik heb een probleem!

Mvg Roy
Opklikken en vasthouden -> Change shortcut -> toepassingen -> contacten werkt niet?

Edit: Oeps ik werk met LauncherPro :) zal dus wel niet zo werken..

[ Voor 7% gewijzigd door Retir op 19-10-2011 22:24 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier