Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:35:
Mensen
Ik heb een probleem!

Onderin heb je Telefoon, contacten, berichten en Applicaties staan.
Maar ik heb perongeluk Contacten verwijderd!
Hoe krijg ik deze weer terug?

Als ik naar Applicaties ga en dan wijzigen.
En dan staat Contacten nergens?

Mvg Roy
Open de applicatie lijst. Druk op menu, druk op wijzigen. Sleep iconen (met dank aan Brad Pitt...)

[ Voor 3% gewijzigd door sonsan op 19-10-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Zorg er wel voor dat de applicatie lijst in GRID VIEW staat, anders krijg je de edit optie niet.

Overigens, weet iemand meer van SMS settings? De teller loopt bij mij nu automatisch terug vanaf 70, in plaats van 160. Hoe fix ik dit?
De manual is echt bijzonder retarded wat uitleg betreft.

Messaging > settings > SMS input mode: GSM Alphabet ipv Unicode

[ Voor 61% gewijzigd door ShadyNetworker op 19-10-2011 23:22 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
-Edwin- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:26:
Ik heb Hotmail exchange activesync ingeteld op de S2. Soms heb ik echter dat mail niet meer wordt gepusht. Dan moet ik één keer naar de mail app, vervolgens wordt alle ongelezen mail opgehaald en daarna werkt het weer. Dit gebeurt zo één keer in de paar dagen. Alsof een service stopt oid. Iemand die kan helpen?
Niemand die dit ook heeft of mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:35

Stekeltje

Nothing to see here move along

-Edwin- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

Niemand die dit ook heeft of mij kan helpen?
Ja in de instelling van je Hotmail account kan je de tijden aangeven dat er moet worden gepusht. Deze push tijden heb ik zelf van 7 tot 0:00 gezet aangezien ik dan wakker ben.
Dus: Hotmail: Optie Knop -> Meer -> Accountinstellingen -> Scroll naar beneden -> Synchronisatie-schema

Succes, waarschijnlijk staat hij bij jou nog op 8:00 tot 18:00 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Stekeltje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Ja in de instelling van je Hotmail account kan je de tijden aangeven dat er moet worden gepusht. Deze push tijden heb ik zelf van 7 tot 0:00 gezet aangezien ik dan wakker ben.
Dus: Hotmail: Optie Knop -> Meer -> Accountinstellingen -> Scroll naar beneden -> Synchronisatie-schema

Succes, waarschijnlijk staat hij bij jou nog op 8:00 tot 18:00 ofzo.
Nee, de push tijden staan op altijd. Het gebeurt ook gewoon random om de paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Iemand een idee wanneer Android 4.0 Ice Cream Sandwich uitkomt voor de Galaxy S2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:38:
Iemand een idee wanneer Android 4.0 Ice Cream Sandwich uitkomt voor de Galaxy S2 ?
De Samsung mannen in Korea waarschijnlijk, vraag het even aan hun.

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Rebbelx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:38:
Is best lastig, zoeken... B)

Probeer je hier eens in te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Sinds mijn upgrade naar 2.3.4 gisteren is de standaard ringtone zoals hij uit de doos kwam verdwenen. Hij klonk een beetje "24"-achtig. Wanneer ik bij ringtone's ga kijken in de instellingen is er geen enkele geselecteerd. Ook staat de ringtone niet in de lijst als ik ze allemaal afspeel.

Wanneer ik nu gebeld wordt speelt hij een MP3 van de SD-kaart af. Ik ben toch wel vrij zeker dat ik dat niet heb ingesteld. Hoe krijg ik de "originele" ringtone terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 15:33

zAo

GPLv2 Fanboy

twan1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:21:
Sinds mijn upgrade naar 2.3.4 gisteren is de standaard ringtone zoals hij uit de doos kwam verdwenen. Hij klonk een beetje "24"-achtig. Wanneer ik bij ringtone's ga kijken in de instellingen is er geen enkele geselecteerd. Ook staat de ringtone niet in de lijst als ik ze allemaal afspeel.

Wanneer ik nu gebeld wordt speelt hij een MP3 van de SD-kaart af. Ik ben toch wel vrij zeker dat ik dat niet heb ingesteld. Hoe krijg ik de "originele" ringtone terug?
Je kan kijken of hij hier tussenzit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643038

Anders een oude firmware downloaden en die uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
TNL heeft een nieuwe update uitgebracht: TNL = Netherlands (T-Mobile) I9100BOKJ2/I9100TNLKJ2
Source: http://twitter.com/#!/SamKiesUpdates

Ervaringen? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Dwazer op 20-10-2011 11:35 . Reden: -update, geen FW- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:57:
[...]

Uit m'n hoofd Preferences -> Operation settings
Volgens mij ging dat niet via daar. Hij gaat alsnog naar home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:21:
TNL heeft een nieuwe FW uitgebracht: TNL = Netherlands (T-Mobile) I9100BOKJ2/I9100TNLKJ2

Nieuwe update voor de t-mobile gebruikers?
Twitter geblokkeerd hiero, kan hem niet bekijken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Volgens mij ging dat niet via daar. Hij gaat alsnog naar home.
Volgens mij gaat hier wat langs elkaar heen, maar eigenlijk is dit natuurlijk geen SGS2 probleem en zou deze discussie in het launcher topic thuis horen.

Wat Atjelie bedoeld (en dit snapte ik in eerste instantie ook niet) is het volgende:
(voorbeeld) Je hebt 7 schermen in gebruik, waarvan de middelste (4) je homescreen is
Vervolgens ga je vanaf scherm 7 naar de app drawer
Dan druk je op de terug knop
Tadaaa, je zit op scherm 4

Volgens mij is dit niet in de instellingen aan te passen, en zul je hiermee moeten leven :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Volgens mij gaat hier wat langs elkaar heen, maar eigenlijk is dit natuurlijk geen SGS2 probleem en zou deze discussie in het launcher topic thuis horen.

Wat Atjelie bedoeld (en dit snapte ik in eerste instantie ook niet) is het volgende:
(voorbeeld) Je hebt 7 schermen in gebruik, waarvan de middelste (4) je homescreen is
Vervolgens ga je vanaf scherm 7 naar de app drawer
Dan druk je op de terug knop
Tadaaa, je zit op scherm 4

Volgens mij is dit niet in de instellingen aan te passen, en zul je hiermee moeten leven :)
Klopt helemaal, hoort hier niet thuis. Toch is dat niet helemaal wat ik bedoelde. Ik zal het wel ergens anders plaatsen, in het rubriek waar mijn vraag hoort. Bedankt voor de uitleg, dat was me namelijk nog niet opgevallen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Beetje laat, maar: _/-\o_
Dit was de oplossing. Bedankt revals, scheelt mij een hoop frustratie! :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Dwazer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:21:
TNL heeft een nieuwe update uitgebracht: TNL = Netherlands (T-Mobile) I9100BOKJ2/I9100TNLKJ2

Zou er dan ook een KJ2 versie voor XEN/KPN/VOD aan gaan komen?
Wokkels schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Beetje laat, maar: _/-\o_
Dit was de oplossing. Bedankt revals, scheelt mij een hoop frustratie! :)
graag gedaan

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Dat de SII een goede camera heeft was natuurlijk al bekend.
En dat de camera van de iPhone 4 altijd geroemd wordt om z'n kwaliteit ook.
Maar nu blijkt dat de camera van de SII nog beter is dan de die van de nieuwe iPhone 4S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
catt4u schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:56:
Dat de SII een goede camera heeft was natuurlijk al bekend.
En dat de camera van de iPhone 4 altijd geroemd wordt om z'n kwaliteit ook.
Maar nu blijkt dat de camera van de SII nog beter is dan de die van de nieuwe iPhone 4S ;)
ik heb liever een wat objectiever onderzoek.
"CareAce, a group of independent Samsung enthusiasts, was founded on February 12th, 2008 , with the goal of becoming the goto guys for all things Samsung smartphone related. "

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
-Edwin- schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:32:
Nee, de push tijden staan op altijd. Het gebeurt ook gewoon random om de paar dagen.
Ik heb het gisteren ook gehad, viel me op dat mail een paar dagen niet meer gepushed werd. Bleek ik dus per ongeluk op Pause gedrukt te hebben in het menu. Misschien is het bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:18:
[...]

Ik heb het gisteren ook gehad, viel me op dat mail een paar dagen niet meer gepushed werd. Bleek ik dus per ongeluk op Pause gedrukt te hebben in het menu. Misschien is het bij jou ook het geval?
Nee dat is het ook niet. Het is denk ik geen instelling oid. Aangezien het spontaan weer voorkomt en weer weggaat als ik dan weer de mail app een keer open. Ik heb er echter sinds vandaag ook last van dat de mail app erg veel batterij verbruikt. 10% en dat zonder dat ik iets heb verandert. Lijkt wel alsof Hotmail Exchange ActiveSync niet zo lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid_Bisquit
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-01 14:59
Crossposten is niet nodig en niemand hier kan die vraag beantwoorden.

[ Voor 105% gewijzigd door janvanduschoten op 20-10-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liquid_Bisquit schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:29:
Weet iemand van jullie of samsung mijn telefoon gaat updaten met android 4.0 aka icecream sandwich?
Yup.
Zo ja, wanneer zou die update vrijkomen?
Dat gebeurt op 14 november om 15:03 uur.

Volgende keer graag een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) , niet zelf reageren.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 20-10-2011 16:52 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:43
Is er iemand die ook de telefoon via Bluetooth met de radio verbindt, en vervolgens de telefoon ook voor navigatie (Sygic) gebruikt?
Wanneer ik hem verbind met mijn JVC KD-R811 gaat het geluid van de navigatie ook over het bluetooth kanaal, gevolg is dat ik geen instructies hoor als ik gewoon radio luister.
Ook bij Bluetooth-instellingen de Media uitvinken helpt niet, het geluid wil niet gewoon via de speaker van de telefoon.

Heeft iemand hier een truuc of een app voor waarmee dit te verhelpen is of wil dit gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Crusher77 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:17:
Is er iemand die ook de telefoon via Bluetooth met de radio verbindt, en vervolgens de telefoon ook voor navigatie (Sygic) gebruikt?
Wanneer ik hem verbind met mijn JVC KD-R811 gaat het geluid van de navigatie ook over het bluetooth kanaal, gevolg is dat ik geen instructies hoor als ik gewoon radio luister.
Ook bij Bluetooth-instellingen de Media uitvinken helpt niet, het geluid wil niet gewoon via de speaker van de telefoon.

Heeft iemand hier een truuc of een app voor waarmee dit te verhelpen is of wil dit gewoon niet?
Ik gebruik het met Pioneer P9800BT, heb de gesproken instructies altijd uitstaan maar wel flitsers waarschuwing aan. En dat gaat gewoon via speakers van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
reyals schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

ik heb liever een wat objectiever onderzoek.
"CareAce, a group of independent Samsung enthusiasts, was founded on February 12th, 2008 , with the goal of becoming the goto guys for all things Samsung smartphone related. "
Ik hou liever mijn eigen ervaringen aan in plaats van te vertrouwen op een onderzoek. Ik heb geen bewijs van een derde nodig dat de camera op de GSII goed presteert. Ik weet (!) namelijk dat er met de GSII prachtfoto's en video's gemaakt kunnen worden. Heb de afgelopen vakantie alles met de GSII geschoten en een keer mijn DSLR thuisgelaten (lag aan de aard en duur van de vakantie). Heb hier geen moment spijt van gehad!

Niet alleen de objectiviteit van dit onderzoek is twijfelachtig. De manier waarop men de waardes uit de tabellen interpreteert, speelt ook een rol. Als men deze waardes vergelijkt, is te zien dat de 4S consistener presteert, waar de SII alleen zo nu en dan een uitschieter boven de 4S heeft. Deze uitschieter leidt ertoe dat de overall score ook hoger uitkomt. Al met al lijkt de 4S mijns inziens beter uit de verf te komen, maar dat is wat mij betreft tevens een nutteloos gegeven, want ik heb een GSII en geen iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:43
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:20:
[...]

Ik gebruik het met Pioneer P9800BT, heb de gesproken instructies altijd uitstaan maar wel flitsers waarschuwing aan. En dat gaat gewoon via speakers van de telefoon.
Heb je daar op je telefoon of radio iets speciaals voor ingesteld dan?
Ik ga straks ff nieuwe pairing aanmaken, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthiasjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:35
Hey ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn Samsung galaxy s2. Telkens als ik op facebook wil met de facebook app dan moet ik me aanmelden ik kan niet eens meer me profiel enzo zien want dat zegt die weer dat ik me moet aanmelden. Is dit een bekend probleem? en valt hier iets tegen te doen?
Alvast bedankt,
Mvg, Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone update gedaan met kies.
Hij geeft nu bij info over toestel 2.3.5 aan.
Kan dat kloppen?
Ik lees hier nagenoeg alleen over de 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:20:
[...]

Op mijn sony bt2700 heb ik geen problemen hiermee. Gewoon media uit gezet bij de instellingen en al het navigatie geluid gaat via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:46:
Vodafone update gedaan met kies.
Hij geeft nu bij info over toestel 2.3.5 aan.
Kan dat kloppen?
Ik lees hier nagenoeg alleen over de 2.3.4
Welke update gegevens staan er? Phone e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost!
Telefoon maar een Reset gegeven! ;)
Dus weer helemaal schoon!
En lekker SNEL! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Welke update gegevens staan er? Phone e.d.?
Android 2.3.5
Buildnummer Gingerbread.BUK13

Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Android 2.3.5
Buildnummer Gingerbread.BUK13

Bedoel je dat?
En je hebt het via Kies gedaan. Lijkt mij ok toch?

Volgens SamKiesUpdates wordt er wel meer 2.3.5 uitgerold

[ Voor 7% gewijzigd door Dwazer op 20-10-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:22:
[...]

En je hebt het via Kies gedaan. Lijkt mij ok toch?

Volgens SamKiesUpdates wordt er wel meer 2.3.5 uitgerold
Oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
ik heb een vraagje ik heb sinds vanochtend een probleempje
als ik een sms ontvang hoor ik in het engelstalig de mobiele nummer in het engels van de verzender
ken ik deze uitschakelen of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dogan2010 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:20:
als ik een sms ontvang hoor ik in het engelstalig de mobiele nummer in het engels van de verzender
En wil je het dan in Nederlands gesproken hebben, of in de taal die je hierboven spreekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
dogan2010 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:20:
offtopic:
*Incoming Text Message from Yo Momma* :')

De search al gebruikt? Check dit eens:
"Instellingen --> Spraak in- en uitvoer --> Instellingen Tekst naar spraak --> Autostand"
Wat staat daar ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Laatst online: 28-09 16:00
Hoi ik heb even een vraagje ik heb geprobeerd te zoeken maar kom ik het niet duidelijk tegen.

We hebben sinds verleden week een samsung galaxy s2 van de zaak gekregen met een 1gb databundel.

Op de zaak draaid exchange2003. Wat me nu opvalt is dat er een hoog data verbruik is van de email client.Terwijl hij op push staat. Dit is ook bij alle andere s2's die aangeschaft zijn.
Nu heb ik even de proef op de som genomen en mijn htc desire z ook mijn account ingesteld met de app traffic monitor.
Van 12 uur s'nachts tot s,morgens een uur of 9 heeft de s2 al 8Mb verbruikt en de htc 0,5Mb.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? of tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp staat er niet standaard op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
murdock schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:
Hoi ik heb even een vraagje ik heb geprobeerd te zoeken maar kom ik het niet duidelijk tegen.

We hebben sinds verleden week een samsung galaxy s2 van de zaak gekregen met een 1gb databundel.

Op de zaak draaid exchange2003. Wat me nu opvalt is dat er een hoog data verbruik is van de email client.Terwijl hij op push staat. Dit is ook bij alle andere s2's die aangeschaft zijn.
Nu heb ik even de proef op de som genomen en mijn htc desire z ook mijn account ingesteld met de app traffic monitor.
Van 12 uur s'nachts tot s,morgens een uur of 9 heeft de s2 al 8Mb verbruikt en de htc 0,5Mb.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? of tips
Het zou kunnen zijn dat de HTC ingesteld staat op het binnen halen van alleen headers, terwijl de Samsung meteen de hele mail binnen haalt. Kun je zoiets wijzigen in de instellingen?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:43:
Whatsapp staat er niet standaard op toch?
Nee, maar kun je gewoon via de market installeren: https://market.android.com/details?id=com.whatsapp

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje over de standaard oortjes dat bijgeleverd worden. Ik zou graag hebben als ik op het knopje druk (aan het snoer) dat hij een volgend liedje neemt. Nu pauzeert hij het huidige liedje.
Kan dit?

PS als je bvb apple oortjes aansluit werken de knopje van dat snoer ook (heb dat niet dus kan het niet testen)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:08:
een vraagje over de standaard oortjes dat bijgeleverd worden. Ik zou graag hebben als ik op het knopje druk (aan het snoer) dat hij een volgend liedje neemt. Nu pauzeert hij het huidige liedje.
Eén maal klikken = pause/play, dubbel klikken = skip forward, driemaal klikken is skip back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Eén maal klikken = pause/play, dubbel klikken = skip forward, driemaal klikken is skip back.
hmm geprobeerd maar lukt niet. Zou er ergens in Android software instellingen zijn hiervoor? Enkel pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:
hmm geprobeerd maar lukt niet. Zou er ergens in Android software instellingen zijn hiervoor? Enkel pauze.
Met de standaard musicplayer zou dat gewoon moeten werken. Althans hier wel. Third party weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Laatst online: 28-09 16:00
The_Fes schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Het zou kunnen zijn dat de HTC ingesteld staat op het binnen halen van alleen headers, terwijl de Samsung meteen de hele mail binnen haalt. Kun je zoiets wijzigen in de instellingen?
Ze staan exact hetzelfde ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Krijgt de galaxy SII eigenlijk een update naar Android 4.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wouser schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:38:
Krijgt de galaxy SII eigenlijk een update naar Android 4.0?
Is al beantwoord hier:
Liquid_Bisquit in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Crusher77 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:53:
Heb je daar op je telefoon of radio iets speciaals voor ingesteld dan?
Ik ga straks ff nieuwe pairing aanmaken, kijken of dat helpt.
Ik luister dus mijn muziek via BT via radio, flitserswaarschuwingen worden via telefoonspeakers gegeven.
Bij Sygic heb ik:

Enable Sounds ON
Voice Guidance OFF
Advanced Sounds Always on ON

Verder staan op S2 alleen system sounds uitgezet, media sounds staan aan, logisch, anders kan ik geen muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waarom de display zo snel op donker gaat.. ik heb de vertragingstijd al veranderd maar doe toch iets fout... plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 18:22
Deze twee instellingen aangepast?

Instellingen - Display - Time-out scherm
Instellingen - Display - Duur verlichting aanraaktoets

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadroJ schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:11:
Deze twee instellingen aangepast?

Instellingen - Display - Time-out scherm
Instellingen - Display - Duur verlichting aanraaktoets
Dit is beter thx m8!

Nog een vraagje waar zitten de games onder? ik wil graag patience spelen maar zie die niet meer standaard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 18:22
Uuh... kijk even in de Market :?

[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 21-10-2011 16:26 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit antwoord serieus of sarcastisch bedoeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Dit is beter thx m8!

Nog een vraagje waar zitten de games onder? ik wil graag patience spelen maar zie die niet meer standaard..
NOFI, maar heb je het toestel langer dan 5 minuten bekeken? De vragen die je stelt, zijn met een blik op de market of door je applicatielijst zo beantwoord. Staat iets er niet tussen, dan zit het er waarschijnlijk ook niet op. Ook even door de instellingen bladeren helpt een hoop.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Dit is beter thx m8!

Lees jezelf eerst eens een beetje in door bijvoorbeeld de gebruiksaanwijzing te lezen, of te zoeken in dit forum of google, voordat je hier vragen gaat dumpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

Eerder behulpzaam, als je een reply tikt zie je al in de topic waarschuwing staan dat de ICS update vragen heel snel dit topic kunnen vullen terwijl echt niemand het nog weet. Elke twee dagen dan de vraag: "weet je wanneer..." is dan vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, ben nog een htc noob zonder android..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meende trouwens in de toestelinstellingen bij de software versie te kunnen herkennen of mijn toestel branded is of niet? bv; buildnumber/kernel version, welke code moet er staan om te weten of die unbranded is?

http://twitter.com/#!/SamKiesUpdates staat er dat CEKI2 als build van KPN is, maar meende dat dit ook voor unbranded toestellen was, iemand die dit kan nachecken bij zijn eigen toestel?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Even een korte vraag. Ik wil graag mijn telefoon geroot hebben omdat ik dan bepaalde apps kan draaien die nu niet kunnen. Op het moment interesseren customs roms mij niet heel erg, tenzij er zeer stabiele zijn zonder extra fratsen.

Goed op dit moment wil ik dus eigenlijk de laatste officiele rom flashen, maar wel root toegang.

Begrijp ik het goed dat ik dan puur via odin de nieuwste rom van samfirmware via dit stappenplan:
Megapaul in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

erop moet zetten en ik dan een geroote telefoon heb?
de JIG kan ik later bestellen om de flashcount op 0 te zetten, puur vanwege reparatie?

heb nu:
android versie: 2.3.3
Basebank versie: I9100XXKE7
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKF3-CL276555 root@DELL101 # 2
buildnummer: GINGERBREAD.XWKF3

zelfde stappenplan voor een customrom?

alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Die guide waar je naar linkt gaat over 2.3.4 en jij zegt 2.3.3 te hebben. Ik weet niet of de CF kernel backwards compatible is. Dat zou ik goed uitzoeken voordat je flasht. Makkelijker is om kernel te zoeken die is gebouwd voor 2.3.3.

Afgezien van dit gedoe klopt de guide. Op XDA staan veel stabiele ROMS zonder veel extra fratsen. Veel GoT'ers gebruiken nu GB 2.3.5 ROMs zoals Criskelo of Exynos. Zijn allebei stabiele ROMS zonder veel poespas. Voor meer informatie op GoT moet je hier zijn. Dit topic is niet voor discussies over Custom ROMs.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
dank je voor je reactie, zeer nuttig info.
Ik begrijp alleen niet waarom mijn kernel een probleem zou zijn? Het stappenplan lijkt erop te wijzen dat ook de kernel geflasht wordt? (waarom anders een kernel downloaden?).
Zal deze vragen ook in het juiste topic stellen en vanaf nu daar ook verder gaan.

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
De kernel moet passen bij je android versie. Jij hebt 2.3.3. Ik vraag me af of je daar een 2.3.4 kernel op kunt flashen, Verder zou ik je vraag stellen in het Custom Ropic anders word je weggemod en kan je nog een waarschuwing krijgen ook.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

Heb je gelezen of niet?
Nou, vooruit, 1 post er onder staat: Brad Pitt in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

[ Voor 24% gewijzigd door jelmervos op 21-10-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerodian
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik heb vanochtend de laatste firmware op mn GS2 gezet met Kies. Heb nu:
android versie: 2.3.4
Basebank versie: I9100XXKI1
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100CEI2-CL586309 root@DELL147 # 2
buildnummer: GINGERBREAD.CEI2

Sinds deze update doet mn notitiewidget het niet meer. Alle notities die ik had zijn weg, en als ik een nieuwe notitie-widget op het bureaublad zet kan ik er niet in typen... Weet iemand iets van dit probleem?

Ik dacht ook dat mn photoviewer anders zou zijn, ivm die apple patenten, maar dit is dus helemaal hetzelfde gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 19:40
zerodian schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:43:
Ik heb vanochtend de laatste firmware op mn GS2 gezet met Kies. Heb nu:
android versie: 2.3.4
Basebank versie: I9100XXKI1
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100CEI2-CL586309 root@DELL147 # 2
buildnummer: GINGERBREAD.CEI2

Sinds deze update doet mn notitiewidget het niet meer. Alle notities die ik had zijn weg, en als ik een nieuwe notitie-widget op het bureaublad zet kan ik er niet in typen... Weet iemand iets van dit probleem?

Ik dacht ook dat mn photoviewer anders zou zijn, ivm die apple patenten, maar dit is dus helemaal hetzelfde gebleven?
Gebeurt vaker na een update. Instellingen -> applicaties -> beheren -> alles -> notities -> gegevens wissen. Dan kan hij weer op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet vinden wat ik zoek.
Kan iemand van de S2 bezitters mij vertellen of in Flight Mode de GPS nog actief is met een GPS log programma? Een kennis van me heeft een iphone die in flight mode de GPS uitschakelt. Als de S2 dit ook doet is het voor mij geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:06
Flight mode = alle radio's uit. Dus WIFI, GSM, GPS, Bluetooth. Maar vziw kun je dan achteraf wel handmatig de GPS aan zetten hoor. (ik gebruik vaak flight mode + wifi aan, wanneer ik geen GSM nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:44
Hmm Kies geeft wat probleempjes bij mij, hij loopt vast bij items overzetten (exporteren/backuppen) van mijn GSII

Nu loopt hij vast op nummer 5/276 foto's..

Ik heb Kies en de USB drivers opnieuw geïnstalleerd, en mijn telefoon opnieuw opgestart..
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:20
Gisteren na bijna 2maanden gebruik van mijn Galaxy S2 heb ik spontaan een stuck pixel in beeld.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb met youtube al diverse filmpje af laten spelen die snel van kleuren veranderen, met de hoop dat het weer goed komt. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Gisteravond is mijn galaxy S2 gevallen. Het hele scherm bestaat nu uit 1000 stukjes. Qua touchbediening lijkt alles nog goed te werken maar de hele glasplaat (gorillaglass???) is kapot.

Bij mijn weten is het een amoledscherm. Op Google kom ik echter alleen LCD-vervangingsschermen tegen. De prijzen vallen me ook zwaar tegen. Gemiddeld € 189,--. Dat trek ik financieel niet echt....

Of mn WA/inboedelverzekering het dekt hoop ik maandag te weten te komen. Sukkel als ik ben heb ik natuurlijk geen aparte verzekering afgesloten voor mn foon :-(.

Heeft iemand een goede tip over waar te laten repareren of waar ik het beste een qualitatief goed nieuw scherm kan kopen om deze er zelf op te zetten (mbv de tutorial op youtube).

Maakt het trouwens uit of ik een lcd of amoledscherm neem? (ik bedoel, als de mijne nu amoled is, werkt een lcdscherm dan überhaubt wel??)

Plz help, ik gebruik nu mn oude trouwe htc desire en word nu al helemaal temmes van het ronddraaiende rondje en de melding: aan het laden...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

MetalManic schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:04:
Gisteravond is mijn galaxy S2 gevallen. Het hele scherm bestaat nu uit 1000 stukjes. Qua touchbediening lijkt alles nog goed te werken maar de hele glasplaat (gorillaglass???) is kapot.

Bij mijn weten is het een amoledscherm. Op Google kom ik echter alleen LCD-vervangingsschermen tegen. De prijzen vallen me ook zwaar tegen. Gemiddeld € 189,--. Dat trek ik financieel niet echt....

Of mn WA/inboedelverzekering het dekt hoop ik maandag te weten te komen. Sukkel als ik ben heb ik natuurlijk geen aparte verzekering afgesloten voor mn foon :-(.

Heeft iemand een goede tip over waar te laten repareren of waar ik het beste een qualitatief goed nieuw scherm kan kopen om deze er zelf op te zetten (mbv de tutorial op youtube).

Maakt het trouwens uit of ik een lcd of amoledscherm neem? (ik bedoel, als de mijne nu amoled is, werkt een lcdscherm dan überhaubt wel??)

Plz help, ik gebruik nu mn oude trouwe htc desire en word nu al helemaal temmes van het ronddraaiende rondje en de melding: aan het laden...
Op Ebay worden genoeg schermpjes aangeboden tegen rieele prijzen.
Er staan schermpjes op voor 150 dollar.
Op Youtube staan genoeg filmpjes over schermpjes vervangen dit is "makkelijk" zelf te doen.
Vergeet niet de juiste tools erbij te kopen.

Nog is het de vraag of je hem niet beter kan LATEN repareren.

En tsja 180 euro voor een nieuw scherm is niet veel aangezien het touch gedeelte en het scherm vervangen moeten worden.

Owja, een LCD kan wel maar zou ik niet doen, vaak zijn LCD schermen niet veel goedkoper!!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
http://www.ebay.nl/itm/Sa...Tools&hash=item20bd817ac8

Ik kom zelf op deze uit. Ik word alleen in verwarring gebracht doordat ze het een LCD Super Amoled noemen. Is het nou LCD of Super Amoled??

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slimming
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2022
Na de update naar 2.3.4, welke overigens goed verliep, alle instellingen nog intact, heb ik wel dat het toestel zich 4 a 5 keer per dag spontaan reboot. Zijn er nog meer mensen die dit hebben en kan dit kwaad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik krijg donderdag mijn samsung GS2.
Ik heb al een hoesje gekocht : Valenta pocket black 17

Weet iemand of de samsung GS2 daar lekker in zit?

Ik begrijp dat de dikgedrukte blauwe letters uit de topicwaarschuwing je niet zijn opgevallen, maar je vraag hoor thuis in Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[ Voor 38% gewijzigd door janvanduschoten op 22-10-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

MetalManic schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:31:
http://www.ebay.nl/itm/Sa...Tools&hash=item20bd817ac8

Ik kom zelf op deze uit. Ik word alleen in verwarring gebracht doordat ze het een LCD Super Amoled noemen. Is het nou LCD of Super Amoled??
Humz dat zou ik zo niet weten.
Nergens staat trouwens daat het hier gaat om een origineel schermpje..

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:43:
Hallo,

Ik krijg donderdag mijn samsung GS2.
Ik heb al een hoesje gekocht : Valenta pocket black 17

Weet iemand of de samsung GS2 daar lekker in zit?
Het is handiger dat te vragen voordat je het hoesje koopt ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soory voor de post. Had het niet gelezen.
@ephymerous
Ik mag hem nog omruilen mog binnen 8 dagen. Dus als hij binnen komt nog 2 dagen.

Zijn er nadelen aan de s2 bv dat er een knopje aan zijkant zit die je heel makkelijk in klikt, dus snel ophangt ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Als je zou update naar de nieuwste versie, maar je zou er niet tevreden over zijn, kun je dan ook de update terugzetten naar de originele versie?

Heb geen zin om problemen te krijgen met een nieuwe versie, terwijl de huidige (2.3.3) nog voldoende werkt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:13:
Zijn er nadelen aan de s2 bv dat er een knopje aan zijkant zit die je heel makkelijk in klikt, dus snel ophangt ofso?
Misschien dit soort vragen beter even hier stellen: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand soms die video nog op zijn telefoon staan die er standaard bij komt? Ik ben deze namelijk aan het zoeken, bij mijn vorige GSII stond er een standaard filmpje op, en nadat hij gerepareerd was, is deze weg. :S Zou iemand hem voor mij willen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Laatst online: 04-04 08:00
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:34:
Heeft iemand soms die video nog op zijn telefoon staan die er standaard bij komt? Ik ben deze namelijk aan het zoeken, bij mijn vorige GSII stond er een standaard filmpje op, en nadat hij gerepareerd was, is deze weg. :S Zou iemand hem voor mij willen uploaden?
Et voila! :)
http://dl.dropbox.com/u/12742240/DEMO.MP4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:34:
Zou iemand hem voor mij willen uploaden?
Heb hem hier voor je geüpload. Laat maar even weten als je hem binnen hebt, kan 'ie er weer van af :P

Edit, oh okay timing, haal hem er wel weer af :P

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 23-10-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heeft hier iemand trouwens een Samsung Galaxy SII samen met een linux (Ubuntu) computer? Wanneer ik namelijk me Galaxy SII aansluit op me computer dan geeft de filemanager aan dat hij hem vind maar wanneer ik dan op de map open in Ubuntu is die helemaal leeg.

-edit-
oplossing gevonden :)

- Enable usb debugging from Menu > Settings > Applications
- return to home screen
- plug usb cable in
- pull down status bar
- press ‘ connect usb storage’ button

[ Voor 29% gewijzigd door Chip. op 23-10-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb sindskort deze heerlijke telefoon ook, na lang twijfelen tussen deze of de iPhone. Er is echter 1 ding waar ik mij aan erger en dat heb ik al deels opgelost: het trillen als ik een toets indruk. Als ik aan het typen ben is het nu weg, maar als ik de back toets indruk, trilt de telefoon nog wel. Ik vind dit erg irritant en zou dit uit willen hebben. Ik kan het alleen zo snel niet vinden om het uit te zetten, any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:01

Saven

Administrator

MetalManic schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:04:
Sukkel als ik ben heb ik natuurlijk geen aparte verzekering afgesloten voor mn foon :-(
Daar zou ik niet teveel bij stilstaan ;) Je betaalt bijna de helft van je telefoon aan verzekering die je waarschijnlijk nooit nodig zou hebben. Helaas in jouw geval wel, maar ik zou niet zeggen dat dat dom is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Laatst online: 12:20
CptChaos schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:48:
Ik heb sindskort deze heerlijke telefoon ook, na lang twijfelen tussen deze of de iPhone. Er is echter 1 ding waar ik mij aan erger en dat heb ik al deels opgelost: het trillen als ik een toets indruk. Als ik aan het typen ben is het nu weg, maar als ik de back toets indruk, trilt de telefoon nog wel. Ik vind dit erg irritant en zou dit uit willen hebben. Ik kan het alleen zo snel niet vinden om het uit te zetten, any ideas?
Zie Instellingen, Geluid, Feedback> Trillingsreactie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Mijn Galaxy 2 is spontaan gestopt met maar ook iets doen vanmiddag nadat ik op vakantie het mobieltje door de scanner van het vliegveld liet gaan waar alle laatste spullen worden gecontroleerd nadat je de koffers hebt ingecheckt.

Er is geen leven meer in te krijgen...

Nu is mijn vraag.. ik heb deze gekocht op de intoductie van het toestel dag bij media markt, moet ik het toestel daar aanbieden of bij samsung zelf?
Wil gewoon de directste weg hebben naar een werkend toestel.
Alvast vriendelijk bedankt!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PCMedic schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:56:
Zie Instellingen, Geluid, Feedback> Trillingsreactie uitzetten.
_O_ Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
darkphoenix schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:28:
Mijn Galaxy 2 is spontaan gestopt met maar ook iets doen vanmiddag nadat ik op vakantie het mobieltje door de scanner van het vliegveld liet gaan waar alle laatste spullen worden gecontroleerd nadat je de koffers hebt ingecheckt.

Nu is mijn vraag.. ik heb deze gekocht op de intoductie van het toestel dag bij media markt, moet ik het toestel daar aanbieden of bij samsung zelf?
Dat klinkt behoorlijk ongeloofwaardig (mijn S2 heeft ongeveer z'n eigen platinum frequent flyercard en zonder enig probleem), maar heb je 10 seconden de powerknop al ingehouden? De telefoon al aan je computer gehangen? De batterij eruitgehaald? Ge JIG'd? De ervaring is namelijk dat de S2 echt niet dood te krijgen is, dus ga er vooral niet al te snel van uit dat hij echt overleden is. En mocht dat toch echt zo zijn, kom dan met een betere smoes dan een X-rayscanner... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

darkphoenix schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:28:

Direct is hem opsturen naar samsung volgens mij repareert dit bedrijf gratis binnen garantie (nog sneller dus):
http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

tomhster schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:08:
[...]

Dat klinkt behoorlijk ongeloofwaardig (mijn S2 heeft ongeveer z'n eigen platinum frequent flyercard en zonder enig probleem), maar heb je 10 seconden de powerknop al ingehouden? De telefoon al aan je computer gehangen? De batterij eruitgehaald? Ge JIG'd? De ervaring is namelijk dat de S2 echt niet dood te krijgen is, dus ga er vooral niet al te snel van uit dat hij echt overleden is. En mocht dat toch echt zo zijn, kom dan met een betere smoes dan een X-rayscanner... ;)
Ik heb al je handelingen al geprobeerd en nog niks.
Ik geef ook niet de X ray scanner de schuld maar het moment dat hij er onderdoorging en op pakte was het over en sluiten en de 3 tellen daarvoor toen ik heb in het bakje deed was alles nog ok.

Maar bedanktvoor de info!
ga ermee aan de slag.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Nu online
Ik deel dit alleen omdat het wel leuk is om te zien,heb zelf geen s2 ,maar kwam dit tegen.

YouTube: iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
jejeh schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:00:
Ik deel dit alleen omdat het wel leuk is om te zien,heb zelf geen s2 ,maar kwam dit tegen.

YouTube: iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test
Je bedoelt dit filmpje?
quartex schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:21:
[video]

Geen verassing wie de winnaar is..
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Nu online
Oeps mod maar weg......sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt! :P Had heel internet afgezocht, maar nergens dat ene filmpje kunnen vinden haha, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb hele rare strepen op mijn wat donkerdere widgets.
De strepen komen beter zichtbaar als ik ga scrollen, iemand ook last van of weet iemand misschien een oplossing?
Screenshot:
http://imageshack.us/photo/my-images/41/rarestrepen.png/

Verder heb ik Lite'ning rom 6.1 en speedmod k2-8

[ Voor 11% gewijzigd door Thenotorious op 24-10-2011 12:28 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
Hm, Galaxy S II kapot, garantiebrief kwijt.
Maarrrr... ik heb hem gekregen op de perspresentatie (lid van de pers :) ) met een garantiebrief erbij, nieuwe garantiebrief halen is waarschijnlijk zo simpel als Geert Mol (manager Samsung Mobile Nederland) een mailtje sturen :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier