Hallo mensen,
Ook ik ben in het bezit van een GSII, en heb een beetje ruzie met Kies..
Om maar bij het begin te beginnen;
Eigenlijk meteen nadat 2.3.4 uit was voor de telefoon probeerde ik te updaten via Kies, de eerste keer mislukte bij het overzetten van de bestanden naar de telefoon oid.
De tweede keer ging echter
gruwelijk mis; bij ongeveer 5% van het installeren op de telefoon liep de installatie vast, na 30 minuten te hebben gewacht scheurde ik de usb kabel uit mijn telefoon en probeerde wanhopig mijn telefoon te redden!
Na dit fiasco was mijn telefoon compleet dood, er verscheen alleen een icoontje om aan te duiden dat hij naar de klote was.
Dus ik heb toen dat ding opgestuurd om te laten repareren, ongeveer twee weken later was hij weer afgeleverd bij zijn baasje en kon ik weer aan de slag!
Nu wil ik het nog een keer proberen, alleen Kies werkt niet mee!
Het duurt altijd een eeuwigheid voordat Kies de telefoon herkent.. Als het al gebeurt..
Als ik probeer om een backup te maken gaat het aardig goed lijkt het (heb het gevoel dat hij lang niet alles opslaat) tot hij bij Muziek komt, of Foto's als ik muziek niet aangevinkt heb.
Bij een van deze items blijft hij hangen bij 0/x items. Zeer vervelend.
En aangezien het programma al problemen heeft met de backup zie ik het ook niet zitten om de firmware upgrade te proberen, en het risico te nemen om het weer te verpesten.
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-Kies en USB drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
-Telefoon opnieuw opgestart
-Telefoon Met/zonder SD kaart
-Actieve apps killen
-Bestanden met lange extensies verwijderen van zowel telefoon als SD kaart
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
Edit: Sorry, gebruik windows 7, 64 bit (Home premium if that matters)
En heb ook bij windows onderdelen in/uit schakelen 2 opties ingeschakeld (iets met .net framework) Alleen XPS viewer stond er niet tussen bij mij
[
Voor 5% gewijzigd door
Sibrand op 24-10-2011 13:56
]