Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
thijsje66 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:48:
Hm, Galaxy S II kapot, garantiebrief kwijt.
Maarrrr... ik heb hem gekregen op de perspresentatie (lid van de pers :) ) met een garantiebrief erbij, nieuwe garantiebrief halen is waarschijnlijk zo simpel als Geert Mol (manager Samsung Mobile Nederland) een mailtje sturen :)
Nuttig bericht :X Of wilde je gewoon even aan ons laten weten dat je gratis een telefoon hebt gehad, en je Geert Mol kent?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Thenotorious schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:27:
Ik heb hele rare strepen op mijn wat donkerdere widgets.
De strepen komen beter zichtbaar als ik ga scrollen, iemand ook last van of weet iemand misschien een oplossing?
Screenshot:
http://imageshack.us/photo/my-images/41/rarestrepen.png/

Verder heb ik Lite'ning rom 6.1 en speedmod k2-8
Heb ik ook last van bij mn launcherpro widgets, de SGS2 heeft nogal wat problemen met gradients, sommige pakt die goed en andere zouden er nog mooier uitzien in MSpaint....heel raar.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:54
Hallo mensen,

Ook ik ben in het bezit van een GSII, en heb een beetje ruzie met Kies..

Om maar bij het begin te beginnen;
Eigenlijk meteen nadat 2.3.4 uit was voor de telefoon probeerde ik te updaten via Kies, de eerste keer mislukte bij het overzetten van de bestanden naar de telefoon oid.

De tweede keer ging echter gruwelijk mis; bij ongeveer 5% van het installeren op de telefoon liep de installatie vast, na 30 minuten te hebben gewacht scheurde ik de usb kabel uit mijn telefoon en probeerde wanhopig mijn telefoon te redden!
Na dit fiasco was mijn telefoon compleet dood, er verscheen alleen een icoontje om aan te duiden dat hij naar de klote was.

Dus ik heb toen dat ding opgestuurd om te laten repareren, ongeveer twee weken later was hij weer afgeleverd bij zijn baasje en kon ik weer aan de slag!

Nu wil ik het nog een keer proberen, alleen Kies werkt niet mee!
Het duurt altijd een eeuwigheid voordat Kies de telefoon herkent.. Als het al gebeurt..
Als ik probeer om een backup te maken gaat het aardig goed lijkt het (heb het gevoel dat hij lang niet alles opslaat) tot hij bij Muziek komt, of Foto's als ik muziek niet aangevinkt heb.
Bij een van deze items blijft hij hangen bij 0/x items. Zeer vervelend.

En aangezien het programma al problemen heeft met de backup zie ik het ook niet zitten om de firmware upgrade te proberen, en het risico te nemen om het weer te verpesten.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-Kies en USB drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
-Telefoon opnieuw opgestart
-Telefoon Met/zonder SD kaart
-Actieve apps killen
-Bestanden met lange extensies verwijderen van zowel telefoon als SD kaart

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?

Edit: Sorry, gebruik windows 7, 64 bit (Home premium if that matters)
En heb ook bij windows onderdelen in/uit schakelen 2 opties ingeschakeld (iets met .net framework) Alleen XPS viewer stond er niet tussen bij mij

[ Voor 5% gewijzigd door Sibrand op 24-10-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Sibrand schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:46:
Hallo mensen,

Ook ik ben in het bezit van een GSII, en heb een beetje ruzie met Kies..

...

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
Probeer dit eens, bij mij heeft het verbindingsprobleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Welke Windows versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
7 64-bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:40
Ik weet niet of dit al hier gepost is zover ik weet niet, maar in januari komt ICS naar de sgs2 :)

http://www.samsunggalaxys...-update-naar-android-4-0/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
An1mA schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:30:
Ik weet niet of dit al hier gepost is zover ik weet niet, maar in januari komt ICS naar de sgs2 :)

http://www.samsunggalaxys...-update-naar-android-4-0/
is nog slechts een gerucht: nooit bevestigd door samsung zelf.
Twitter: SamFirmware
#ICS for Galaxy S II beginning of 2012! Not confirmed by Samsung yet. (By insiders only)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:30
Krijg je bij verbinden via usb alleen een usb-icoontje of staat daarbij de melding dat MTP verbonden kan worden? KIES heeft volgens mij MTP nodig. Als ik MTP aan heb staan, krijg ik bij verbinden aan de computer de melding: "als u via MTP verbind, wordt Bluetooth uitgeschakeld. Wilt u doorgaan" (of iets van die strekking).

nog wat dingen die je kan proberen:
- usb foutopsporing aan/uit (aan zou niet moeten werken met KIES, uit wel)
- instellingen - draadloos en netwerk - usb-hulpprogramma's. Zou uit moeten staan, aan werkt niet met KIES.

Ik heb inmiddels al zoveel ellende met KIES gehad dat ik het niet meer probeer. Ik flash nu gewoon met Odin, veel simpeler en de rest van KIES gebruikte ik toch al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
gwystyl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
[knip]
Ik heb inmiddels al zoveel ellende met KIES gehad dat ik het niet meer probeer. Ik flash nu gewoon met Odin, veel simpeler en de rest van KIES gebruikte ik toch al niet
Flashen met Odin is zeer zeker makkelijker, denk alleen voor de rechtlijnige gebruiker (te) moeilijk en moeite om uit te zoeken hoe dit het beste gedaan kan worden. Eveneens als de twijfel of het dan nog wel 'legaal' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeco
  • Laatst online: 22-09 15:12
Zijn die firmware updates eigenlijk landafhankelijk? Ik heb mijn SGS2 nu zo'n 2 weken en kwam met 2.3.3 (zou CPU bug hebben??).
Volgens Kies en de update tool op de mobile zelf is er geen recentere firmware beschikbaar, terwijl ik al las over 2.3.4 en zelfs 2.3.5.
Ben nog totaal nieuw in "Android-land" en dit is toch niet geheel duidelijk voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
freeco schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:08:
Zijn die firmware updates eigenlijk landafhankelijk? Ik heb mijn SGS2 nu zo'n 2 weken en kwam met 2.3.3 (zou CPU bug hebben??).
Volgens Kies en de update tool op de mobile zelf is er geen recentere firmware beschikbaar, terwijl ik al las over 2.3.4 en zelfs 2.3.5.
Ben nog totaal nieuw in "Android-land" en dit is toch niet geheel duidelijk voor me...
Sterker nog, de updates kunnen zelfs provider afhankelijk zijn.

Welke provider heb je en wat is de software versie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
gwystyl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:43:
[...]

Krijg je bij verbinden via usb alleen een usb-icoontje of staat daarbij de melding dat MTP verbonden kan worden? KIES heeft volgens mij MTP nodig. Als ik MTP aan heb staan, krijg ik bij verbinden aan de computer de melding: "als u via MTP verbind, wordt Bluetooth uitgeschakeld. Wilt u doorgaan" (of iets van die strekking).

nog wat dingen die je kan proberen:
- usb foutopsporing aan/uit (aan zou niet moeten werken met KIES, uit wel)
- instellingen - draadloos en netwerk - usb-hulpprogramma's. Zou uit moeten staan, aan werkt niet met KIES.

Komt gelijk het MTP application scherm voor bij mijn telefoon,
Usb foutopsoring staat uit, Hulpprogramma's staat ook al uit.

Inderdaad veel gezeur met Kies,
Maar wil liever nog even wachten met odin te proberen, zoals Dwazer zegt; het hele legale/illegale gebeuren daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeco
  • Laatst online: 22-09 15:12
Dwazer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:23:
[...]

Sterker nog, de updates kunnen zelfs provider afhankelijk zijn.

Welke provider heb je en wat is de software versie nu?
BE Proximus en nog steeds 2.3.3 dus.
Maar heeft die Kies desktop app ook weet van welke provider je hebt? (Over een kl*te software gesproken trouwens. Dacht dat de Nokia software bagger was, maar deze is nog 10x erger!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Dwazer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

Flashen met Odin is zeer zeker makkelijker, denk alleen voor de rechtlijnige gebruiker (te) moeilijk en moeite om uit te zoeken hoe dit het beste gedaan kan worden. Eveneens als de twijfel of het dan nog wel 'legaal' is...
Het kostte mij meer moeite om KIES aan de gang te krijgen dan Odin, dus daar was ik al snel uit. Het hielp natuurlijk wel dat ik mijn vorige telefoon ook al om de haverklap flashte met een oudere versie van Odin.
freeco schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:08:
Volgens mij gaat het per regio: Azie, Europa, Arabisch, USA. Europese firmwares hebben een hele sloot talen aan boord, waaronder Nederlands. 2.3.4 en 2.3.5 zijn voor sommige mensen wel beschikbaar. Dat is afhankelijk van de firmware waarmee de telefoon geleverd is. Nederlandse vodafone gebruikers kunnen vaak updaten naar 2.3.5 met KIES of over the air, mensen die een andere Nederlandse CSC hadden, kunnen vaak naar 2.3.4.
Handmatig kan je sowieso naar 2.3.5, de laatste versie is I9100XXKI4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
gwystyl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:25:
[...]

Het kostte mij meer moeite om KIES aan de gang te krijgen dan Odin, dus daar was ik al snel uit. Het hielp natuurlijk wel dat ik mijn vorige telefoon ook al om de haverklap flashte met een oudere versie van Odin.
Eensch :Y Kies i.c.m. Windows 7 is echt een ramp, met Windows XP gaat het iets beter omdat vaak een herstart van beide devices wil helpen.
[...]

Volgens mij gaat het per regio: Azie, Europa, Arabisch, USA. Europese firmwares hebben een hele sloot talen aan boord, waaronder Nederlands. 2.3.4 en 2.3.5 zijn voor sommige mensen wel beschikbaar. Dat is afhankelijk van de firmware waarmee de telefoon geleverd is. Nederlandse vodafone gebruikers kunnen vaak updaten naar 2.3.5 met KIES of over the air, mensen die een andere Nederlandse CSC hadden, kunnen vaak naar 2.3.4.
Handmatig kan je sowieso naar 2.3.5, de laatste versie is I9100XXKI4
Heb daarnet via Kies 2.3.5 I9100BOKJ4 erin gezet (TNL). Ging ook niet in 1 keer, maar draait nu wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Dwazer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Eensch :Y Kies i.c.m. Windows 7 is echt een ramp, met Windows XP gaat het iets beter omdat vaak een herstart van beide devices wil helpen.

[...]

Heb daarnet via Kies 2.3.5 I9100BOKJ4 erin gezet (TNL). Ging ook niet in 1 keer, maar draait nu wel goed :)
Mijn ervaring is precies andersom. Op win7 tot nu toe gelukt, op win XP niet aan de gang te krijgen. Ik kreeg de vorige keer wel voor het eerst een BSOD op mijn win7 PC op het moment dat KIES de firmware wilde downloaden. Daarna maar op de laptop het toestel van mijn vrouw naar 2.3.4 geupdate. Dat ging verder zonder problemen.

We hebben nu een witte en een zwarte. Wat ik wel apart vind, is dat de witte een gladde achterkant heeft i.p.v. het anti-slip gebeuren op de zwarte versie. Ook lichten de softkeys lang niet zo strak op, door het gebruik van wit plastic.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen.

Maar hoe kan ik op mijn mobiele datawerk van vodafone? Moet ik dan pakketgegevens aan? Maar dit kost extra.

En ook de aan/uit knop dat je dan netwerk uit kan zetten werkt niet, kan gwn nog op internet dan!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Je mag wel een klein beetje je best doen voordat je wat vraagt. Dit zijn erg gemakkelijk te vinden antwoorden.

Ja data verbinding kost geld, maar met een S2 heb je vast een data bundel bij je abonnement. Met pakketgegevens aanzetten zorgt je dat je een internetverbinding krijgt. Deze data kost je niets extra's als je binnen de bundel blijft.
En ook de aan/uit knop dat je dan netwerk uit kan zetten werkt niet, kan gwn nog op internet dan!
Welke knop bedoel je precies?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwak schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:12:
Je mag wel een klein beetje je best doen voordat je wat vraagt. Dit zijn erg gemakkelijk te vinden antwoorden.

Ja data verbinding kost geld, maar met een S2 heb je vast een data bundel bij je abonnement. Met pakketgegevens aanzetten zorgt je dat je een internetverbinding krijgt. Deze data kost je niets extra's als je binnen de bundel blijft.

[...]

Welke knop bedoel je precies?
Waarmee je je toestel vergrendelt enz. Maar dat heb ik al.

Dus pakketgegevens zijn voor mij 1gb? Dus dat kan ik gwn aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:06
Wat verwijder je precies als je je cache/ dalvik cache cleart? Is dit misschien verstandig om af en toe te doen?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kom maar niet op internet, voor de market moet je een googleaccount aanmaken, dan moet hij zig daarmmee verbinden en kan 5 min duren, maar dan zegt hij, kanngeen verbindingnmaken.

Kan ook gewn sites laden, wie heeft tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:16:
[...]

Waarmee je je toestel vergrendelt enz. Maar dat heb ik al.

Dus pakketgegevens zijn voor mij 1gb? Dus dat kan ik gwn aanzetten?
Hoe moeten wij dit nou weten? Je weet toch wel welk abo je hebt afgesloten? NOFI, maar met dit niveau van vragen, vind ik het al knap dat je het toestel hebt aangekregen. :p

Edit
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:35:
En ik kom maar niet op internet, voor de market moet je een googleaccount aanmaken, dan moet hij zig daarmmee verbinden en kan 5 min duren, maar dan zegt hij, kanngeen verbindingnmaken.

1 tip

Koop geen smartphone meer ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Señor Sjon op 24-10-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:35:

Maak een gmail account aan? Ik kan je wel een invite sturen als je wil.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah,

Ik snap er werkelijk niks van.

Ik heb abbo van vodafone met 1gb internet.

Ik wou graag whatsapp en wordfeud downloaden, maar ik krijg mijn mobiele datawerk niet aan.
En ook als ik op yahoo klik, en dan bij taakbeheer kijk zijn er een aantal dingen bezig en lopen op in de mbs, hoe kan dit als ik niet op internet zit? En gaat dat van mijn 1gb af?

E heb je perse een Gmail account nodig om apps te downloaden?

Heb ik het vragen stellen nu beter gedaan?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:44:
Hahah,

Ik snap er werkelijk niks van.

Ik heb abbo van vodafone met 1gb internet.

Ik wou graag whatsapp en wordfeud downloaden, maar ik krijg mijn mobiele datawerk niet aan.
En ook als ik op yahoo klik, en dan bij taakbeheer kijk zijn er een aantal dingen bezig en lopen op in de mbs, hoe kan dit als ik niet op internet zit? En gaat dat van mijn 1gb af?

E heb je perse een Gmail account nodig om apps te downloaden?

Heb ik het vragen stellen nu beter gedaan?
alvast bedankt
Op zich gaat het vragen stellen prima, maar het niveau van de vragen is nogal basic. Probeer je eens in te lezen in hoe android werkt, bijvoorbeeld hier.

De vragen over je internet (instellingen) kan je hier vinden: [google=vodafone internet instellingen] of hier. Probeer daar wat dingen te vinden en als je er daarna niet uitkomt, kan je hier dingen vragen specifiek over de Galaxy S2. Over android programma's in het algemeen kan je beter vragen in Android Market en applicaties - Deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel.

Maar ik kan mijn internet gewoon niet aan de praat krijgen :s..
Iemand een tip, en pakketgegevens moet je wel aan zetten toch?

Maarja zijn er apps die mb gebruiken van je internet, zonderdat je er mee speelt?
Wantbij dat statiestiekenbeheer liep de MB op, was dit van internet gebruik?
Er komt linksbovwn ook geen 3g te staan ofso

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:21
Als je nou gewoon het bericht boven je goed leest kom je al een heel eind. En als je dan nog niet op internet kan bel je even met Vodafone? Of loop even een Vodafone winkel in met je toestel en laat hem instellen...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het bovenste gelezen, maar dat geeft geen antwoord op mijn vragen.

Er staat wel gwn : vodafone, en nog 2 andere providers.
Heb hem bij de hand, iemand die weet hoe ik het bijdehand krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

kiwie2 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:09:
[...]

Direct is hem opsturen naar samsung volgens mij repareert dit bedrijf gratis binnen garantie (nog sneller dus):
http://www.gsmrepareren.nl/eindgebruiker/
Hey super bedankt voor de tip! Woon toevallig daar erg in de buurt! heb hem vanmiddag afgeleverd!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via taakbeheer swype stopgezet en nu doet swype het niet meer?

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:54:

Tips?
Wat heb je zelf al geprobeert? Reboot?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboot? Zal even zoeken waar dat staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:00:
:') telefoon opnieuw opstarten

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:00:
Het is wat lastig om nu te bepalen of je dit nou echt niet weet... Reboot betekent opnieuw opstarten.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dit was een verkeerde sarcasme.. Moest misschien wat duidelijker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:54:

Tips?
Tegen de muur aangooien.

Waarom kill je dan in godsnaam Swype? Je weet toch zelf ook dat Swype dan niet meer werkt... lijkt me behoorlijk wiedes.

Net zoiets als Office deinstalleren en dan verbaasd zijn dat je geen word meer kan openen....

Over apps die data gebruiken terwijl je niks doet, dat is auto-sync. Je apps controleren of er nieuwe berichten zijn binnengekomen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt, nee bij taakbeheer stonden paar dingen en mb liep op, dus ik klikte op Alles Sluiten, en toen was swype weg.

Ik ga morgen even naar een vodafone winkel toe om alles goed te laten instellen.
Kost dat auto synchroniseren wel internet van mijn 1gb databundel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:05:
Oke bedankt, nee bij taakbeheer stonden paar dingen en mb liep op, dus ik klikte op Alles Sluiten, en toen was swype weg.

Ik ga morgen even naar een vodafone winkel toe om alles goed te laten instellen.
Ja, alles wat via het mobiele netwerk van Vodafone gaat, gaat van je bundel af. Het maakt niet uit of dat auto-sync is of wat dan ook. Maar wees niet bang, je zal niet zomaar over de 1 gb gaan hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door -Edwin- op 24-10-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluiten betekent niet deïnstalleren. Sterker nog, dat kan nog niet eens als je niet rooted bent.
Yup.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Swype kan je aanzetten via instellingen\Taal en toetsenbord\Toetsenbord instellingen\Invoermethode selecteren\Swype

Uiteraard gaat synchronisatie uit de databundel. Je verbruikt toch data. Als je echt zorgen maakt om je databundel moet je geen youtube gebruiken. Verder kan je via de app market een appje downloaden zoals 3g Watchdog. Deze houdt bij hoeveel je verbruikt.

Ik volg je deze hele dag al een beetje en je stelt wel heel veel vragen die gemakkelijk te beantwoorden. Misschien moet je iets meer gebruiken van Google en Trial and Error. Op GoT wordt wel enig eigen initiatief verwacht.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik loop tegen het volgende aan:
Ik heb een tijdje geleden mijn SGS2 via ODIN naar firmware 2.3.4 geflashed (originele firmware) dit omdat mijn toestel t-mobile branded was. Vanaf nu geeft kies aan het toestel niet te kunnen update maar geeft mijn pc met een waarschuwing aan dat er een update klaar staat. Maar dit doet hij dus niet meer.
Ik heb al opgezocht om via odin evt weer terug te gaan naar kies maar ook hier word ik niet wijzer uit.
Na *#1234# geeft mijn telefoon het volgende aan:
PDA: I9100CEKI2
PHONE: I9100XXKI1
CSC: I9100XENKH1

Iemand een idee met welke firmware ik hem hoe dan ook weer kan updaten naar 2.3.5. Want OTA update geeft ook niet aan dat deze geupdatet kan worden.

Dan nog het volgende:
Bij het kopje "over het toestel" (onder instellingen) staat bij Kernelversie het volgende:
2.6.35.7-I9100CEKI2-CL586309root@DELL147 #2
Betekend dit dat mijn toestel geroot is dan of heb ik dit mis. Heb hem namelijk met de originele firmware geupdatet.

Voor beide heb ik gegoogled maar wijzer dan het hier staat word ik niet.
Ik hoop op ideeen/suggesties.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 23:56

Die MB's die je bij taakbeheer ziet, dat zijn niet de MB's die van internet afgehaald zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat swype een actieve verbinding nodig heeft. De MB die je bij taakbeheer ziet staan is het aantal MB dat vanuit het RAM gebruikt wordt..

Ik denk dat je dat bedoelt, en niet het dataverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand of het mogelijk is om een hostnaam in stellen als ik gebruik maak van wifi?
Heb al onder Wifi>Advanced gekeken maar nada.

Momenteel staat mn foon als * aangegeven als ik op de statuspagina van mn router kijk, en ik zou daar eigenlijk wel een hostnaam willen zien zodat ik meteen zie dat het mijn telefoon is.
Mn wifimac adres onthouden ben ik erg slecht in :+

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 28-09 13:56
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:51:
Hallo,

Ik loop tegen het volgende aan:
Ik heb een tijdje geleden mijn SGS2 via ODIN naar firmware 2.3.4 geflashed (originele firmware) dit omdat mijn toestel t-mobile branded was. Vanaf nu geeft kies aan het toestel niet te kunnen update maar geeft mijn pc met een waarschuwing aan dat er een update klaar staat. Maar dit doet hij dus niet meer.
Ik heb al opgezocht om via odin evt weer terug te gaan naar kies maar ook hier word ik niet wijzer uit.
Na *#1234# geeft mijn telefoon het volgende aan:
PDA: I9100CEKI2
PHONE: I9100XXKI1
CSC: I9100XENKH1

Iemand een idee met welke firmware ik hem hoe dan ook weer kan updaten naar 2.3.5. Want OTA update geeft ook niet aan dat deze geupdatet kan worden.

Dan nog het volgende:
Bij het kopje "over het toestel" (onder instellingen) staat bij Kernelversie het volgende:
2.6.35.7-I9100CEKI2-CL586309root@DELL147 #2
Betekend dit dat mijn toestel geroot is dan of heb ik dit mis. Heb hem namelijk met de originele firmware geupdatet.

Voor beide heb ik gegoogled maar wijzer dan het hier staat word ik niet.
Ik hoop op ideeen/suggesties.
Alvast bedankt!
Zo te zien aan de firmware versie heb je de laatst beschikbare versie voor Nederland (CE KI2). Er is - zover mij bekend - nog geen update beschikbaar voor de CE generatie. Verder laat het kopje 'over het toestel' niet zien of je telefoon geroot is of niet :) Indien je dat wilt, kan je het beste even kijken naar CF-root op het xda forum, waarmee je ook via Odin je telefoon simpel kan rooten.

Je kan overigens wel een andere firmware uploaden, bijvoorbeeld de XX KI8, die ook 2.3.5 is, maar houd wel rekening mee dat deze niet bedoeld is voor de benelux. Het kan wel... dat is dan aan jezelf om te beslissen om het wel/niet te doen :)

De volgende lettercodes adviseer ik te gebruiken voor een firmware update:

CE---> Belgium, Luxembourg, Netherlands
XX---> Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, United Kingdom
XW---> Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Nordic, Spain, United Kingdom

Deze zijn nl. allemaal in elk geval europees, ook al zal niet elke fw de juiste taal bevatten ;)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Je bent 16 dus. Als ik jou was zou ik met al je vragen eens naar de winkel gaan, of je inlezen hoe een computer werkt.
Dit forum is voor mensen die zelf enig onderzoek hebben gedaan en basiskennis hebben.
Die mb's waar jij het over hebt, is de ruimte die een programma in het werkgeheugen inneemt en neit dat ie aan het downloaden is.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties? Jad hadgezocht. En vroeg het?

Ik ga vandaag ook naar de winkel, maar sommige wisten niet wat het was. En dat het van mijn databundel afging.dat was dan niet waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 13:50

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ik zit er over te deken om mijn Samsung Galaxy S2 te verkopen. Ik heb hem in mei dit jaar in gebruik genomen icm een verlenging bij T-mobile. Om zeker te weten dat er een SIM-Lock op zit heb ik er net een KPN kaart in gestopt en ik kon gewoon bellen! Betekent dit dat mijn telefoon geen SIM-lock heeft?

Dat is erg vaag, ik wist niet dat ze deze zonder sim-lock leverden! Zijn er meer die dit hebben?

Dit verhoogt wel de waarde van mijn SGS 2 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Peentje schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:18:
Ik zit er over te deken om mijn Samsung Galaxy S2 te verkopen. Ik heb hem in mei dit jaar in gebruik genomen icm een verlenging bij T-mobile. Om zeker te weten dat er een SIM-Lock op zit heb ik er net een KPN kaart in gestopt en ik kon gewoon bellen! Betekent dit dat mijn telefoon geen SIM-lock heeft?

Dat is erg vaag, ik wist niet dat ze deze zonder sim-lock leverden! Zijn er meer die dit hebben?

SIM lock komt steeds minder vaak voor, ze hebben wel specifiek software versies. Zie bv. Vodafone die wel 2.3.5 levert terwijl de toestellen zonder branding nog op 2.3.4 zitten.

SIMlocks gaven meer problemen dan ze oplosten, het abo hebben ze al verkocht, dus een echte meerwaarde zit er niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Ook mijn gs2 is simlock vrij; hij werkt met mijn huidige hi simkaart(duhh!) maar ook met mijn vorige (vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Peentje schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:18:

Kalua schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Je kan 'bellen naar' *#7465625# je krijgt dan een popup met de locks en of die ON/OFF staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:06
Heb dus net de SG2. Tot nu werkt alles prima, alleen heb iets vreemds waar ik ook niks over kan vinden.
Als ik hem aan het opladen ben dan reageert het touchscreen niet tot nauwelijks. Knopjes reageren wel, maar touch eigenlijk nauwelijks. Heel af en toe lijkt hij iets te doen.
Zodra ik de stekker eruit haal doet hij het weer prima. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chielsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:10:
Staat ook gewoon in je handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
chielsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:10:
Heb dus net de SG2. Tot nu werkt alles prima, alleen heb iets vreemds waar ik ook niks over kan vinden.
Als ik hem aan het opladen ben dan reageert het touchscreen niet tot nauwelijks. Knopjes reageren wel, maar touch eigenlijk nauwelijks. Heel af en toe lijkt hij iets te doen.
Zo uit de winkel gehaald of 2e hands? Want wellicht bij optie 2, een factory reset uit te voeren (zou ik ten alle tijden doen met een 2e hands toestel).

Indien winkel, fac. reset, opnieuw controleren. Nog steeds? Terugbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
Dwazer schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Zo uit de winkel gehaald of 2e hands? Want wellicht bij optie 2, een factory reset uit te voeren (zou ik ten alle tijden doen met een 2e hands toestel).

Indien winkel, fac. reset, opnieuw controleren. Nog steeds? Terugbrengen...
Ja 2e hands idd. Doe wel ff factory reset dan. Was sowieso van plan CyanogenMod te installeren.

@Brad, die heb ik dus niet, maar google bracht me ook niks. Ik zal nog eens kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 13:50

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

[b]Kalua schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Je kan 'bellen naar' *#7465625# je krijgt dan een popup met de locks en of die ON/OFF staat.
Thanks, alles staat op off, dus simlock vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
chielsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:21:
[...]
.

@Brad, die heb ik dus niet, maar google bracht me ook niks. Ik zal nog eens kijken dan.
Handleiding download

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi, en dan dus pagina 14. Volgens mij leest niemand die dingen helemaal goed op 1 persoon na :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
Ja die had ik gevonden ja, maar ik kan me niet vinden in dat het aan de stroomvoorziening ligt.. Geen problemen er normaal mee, en maakt ook niet uit welk stopcontact. Ook is hij gewoon aan het laden..
Misschien dat de lader kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chielsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:01:
Ja die had ik gevonden ja, maar ik kan me niet vinden in dat het aan de stroomvoorziening ligt.. Geen problemen er normaal mee, en maakt ook niet uit welk stopcontact. Ook is hij gewoon aan het laden..
Als je hem er uit trekt is het toch weer goed? Op het internet staan tientallen mensen met hetzelfde euvel hoor en die hebben echt niet allemaal een kapotte lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
Sommige zeggen dat de lader niet genoeg prik geeft, maar t kan verholpen worden:
probleem: YouTube: SGP Glas screen shield charging bug- Samsung Galaxy S2
fix: YouTube: How to fix SGP Glas screen shield bug on Samsung Galaxy S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
chielsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:01:
Ehm.......Wat gebeurd er als je hem aansluit via USB op de PC (hij kan ook opladen via USB) dan zou hij max 500Ma moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
Ben nu niet thuis, ik zal het eens proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Zijn er mensen die ervaring hebben met een extra batterij voor de S2? Aftermarket/origineel?
Lijkt me toch wel handig voor momenten dat je hem echt nodig hebt als je hem bent vergeten op te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
mngm schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:04:
Zijn er mensen die ervaring hebben met een extra batterij voor de S2? Aftermarket/origineel?
Lijkt me toch wel handig voor momenten dat je hem echt nodig hebt als je hem bent vergeten op te laden...
Denk dat je daarvoor hier moet zijn:

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Het is inderdaad een probleem met een zwakke/onstabiele lader. Ik heb het nooit met mijn originele Samsung lader, maar wel met andere (goedkope) opladers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Buiten dat, Micro USB is bijna overal wel te vinden tegenwoordig. De eerder genoemde problemen met laden heb ik totaal niet. Ik heb een tijdlang een BB lader gebruikt, geen problemen. Op kantoor heb ik een bureaustandaard van een of ander noname merk en die laadt ook gewoon het toestel op via USB. De losse USB kabel thuis doet het ook prima.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 25-10-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 01:29

burgt

Starbass

Geruchten dat ICS voor de S2 in januari komt: klik

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

burgt schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:54:
Geruchten dat ICS voor de S2 in januari komt: klik
Fabrikanten zullen vast meer weten, maar het is nog niet eens bekend wanneer ICS wordt vrijgegeven.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 01:29

burgt

Starbass

ik neem aan dat Samsung het wel al weet, ze hebben zelfs de ICS code al voor de nexus.
Maar we zullen hier in Nederland wel weer ergens achteraan de update lijn zitten..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32
Ik heb sinds vandaag mn s2 binnen en wilde gelijk updaten van 2.3.3 naar 2.3.4.

Maar wanneer ik KIES opstart krijg ik de melding dat ik de laatste firmware erop heb staan.
PDA:KE7 - PHONE:KE4 / CSC:KE4 (ORS)

Klopt dit, want er draait toch echt andriod 2.3.3 op...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk toch dat i.c.s. de update is waar je echt op wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
14 november las ik ergens hier... maar goed, dat lost het euvel nu niet op, ik wil naar 2.3.4

[ Voor 47% gewijzigd door Qosmic op 26-10-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Qosmic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:07:
Ik heb sinds vandaag mn s2 binnen en wilde gelijk updaten van 2.3.3 naar 2.3.4.

Maar wanneer ik KIES opstart krijg ik de melding dat ik de laatste firmware erop heb staan.
PDA:KE7 - PHONE:KE4 / CSC:KE4 (ORS)

Klopt dit, want er draait toch echt andriod 2.3.3 op...
Je telefoon komt niet uit nederland maar uit slovenie.
Je moet met odin eerst je telefoon nederlands maken.
Voor meer hulp kan ik je evt assisteren via mail, pm me dan maar...

Dit is een eenmalig proces die er voor zorgt dat je in de toekomst gewoon met KIES kan updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Strunkie op 26-10-2011 00:42 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
is dit een lastig verhaal en kan ik mn phone dan ook bricken?

en als ik er dan een NL versie op flash, ben ik dan al mn instellingen etc kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:57:

en als ik er dan een NL versie op flash, ben ik dan al mn instellingen etc kwijt?
Hier allemaal enorm offtopic dus please: "Voor meer hulp kan ik je evt assisteren via mail, pm me dan maar...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Qosmic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:57:

Dit zijn wel erg basic vragen, die kun je hier met een beetje eigen inzet wel terugvinden in het forum ;)
Eerst zelf zoeken (zoekvakje rechts bovenin je scherm) en als je er dan nog niet uitkomt, stel dan gerust een vraag.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik heb een vraagje aan mensen met een SGSII zonder screenprotector die wel eens in de regen staan. Mijn HTC magic (zonder screenprotector) werkte namelijk (tot een bepaalt niveau) gewoon in de regen. Het scherm van mijn SGSII met brando ultraclear reageert zeer heftig op de eerste de beste waterdruppel. Natuurlijk zijn telefoons niet bedoelt om in de regen te gebruiken, dat snap ik ook wel maar dit gedrag is echt extreem. Nu de vraag, is dit mijn screenprotector of een eigenschap van het scherm.

Ook heb ik wel eens problemen met het unlocken, dan ziet hij het aanraken van de bolletjes niet als één beweging. Screenprotector of scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
eew schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:15:
Ik heb een vraagje aan mensen met een SGSII zonder screenprotector die wel eens in de regen staan. Mijn HTC magic (zonder screenprotector) werkte namelijk (tot een bepaalt niveau) gewoon in de regen. Het scherm van mijn SGSII met brando ultraclear reageert zeer heftig op de eerste de beste waterdruppel. Natuurlijk zijn telefoons niet bedoelt om in de regen te gebruiken, dat snap ik ook wel maar dit gedrag is echt extreem. Nu de vraag, is dit mijn screenprotector of een eigenschap van het scherm.

Ook heb ik wel eens problemen met het unlocken, dan ziet hij het aanraken van de bolletjes niet als één beweging. Screenprotector of scherm?
Met natte vingers reageert mijn schermpje slecht.
De natte plekken lijken dan ingedrukt te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:15:

Een capacitief (de naam zegt het al) scherm reageert op alles met een groot genoeg dielectrische verschil t.o.v. lucht, dus water. Het scherm van je magic doet dat ook alleen het scherm van je magic is niet zo gevoelig als dat van de S2. Hou je vinger maar net een stukje boven het scherm dan zul je zien dat de S2 zelfs daarop reageert, je Magic zal dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Deze week ben ik ook een gelukkige eigenaar van een SGSII (los gekocht). Tevens mijn eerste ervaring met Android.

Wat een geweldig apparaat.
Mijn eerste ervaring, de menu's scrolt gewoon soepel (Het verschil met de iOS is gewoon verwaarloosbaar).
Wat een vrijheid wat je direct krijgt, gewoon via je USB je files erop plaatsen.... fantastisch.......
Wat snel... hij is echt snel... dat merk je vooral tijdens internetten.

Wel heb ik direct de volgende accessoires aangeschaft (ik plaats de links erbij, want daar wordt altijd om gevraagd):

- Samsung 2000 mAh Accu; http://www.mobilesupplies.nl/ 23,95 €
- Samsung Actieve Houder; http://www.telecomtelecom.nl/ 28.- €
(er zit ook een line-out op de houder)

De telefoon past met de 2000 mAh accu nog steeds makkelijk in de houder.

Ik ben met de andere ervaring deskundigen eens dat door de dikkere accu, het dekseltje ook wat dikker, de telefoon veel strakker door uitziet. De voordelen:

- Je camera lens ligt nu ongeveer 0,5 mm verzonken in het dekseltje (een plust punt), vermindert de kans op beschadigingen.
- Het oogt gewoon veel mooier dan toch wel die rare hobbels die je hebt bij een standaard accu.
- Gaat weer iets langer mee door zijn grotere vermogen.
- Extra spare accu.
- De telefoon blijft nog steeds flinterdun.

Nog één ding, waar al zo veel over is gezegd, ik vindt het design van de SGSII uniek aan de iPhone4 (verder ga ik niet op in).

[ Voor 15% gewijzigd door Fermion op 26-10-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sokolum01: Bedankt dat je je ervaringen met ons wilt delen maar discussies over accessoires horen in het hier: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Hey ik heb last van een slecht reagerend touchscreen als ik mijn laptop gebruik om op te laden (of om te developpen). Het scherm herkent niet altijd een aanraking, en verliest soms ineens het contact, terwijl het scherm wel degelijk aangeraakt wordt. Na een beetje googlen zag ik dat dit kan komen door een voltage verschil, zodra er boven de 500ma op de kabel staat wordt het scherm minder gevoelig. Getest met een 700ma blackberry oplader, en hier reageerde het scherm ook meteen slecht op. Ik vroeg mij ten eerste af of andere mensen hier ook last van hebben? Zou dit een hardware fout in mijn telefoon kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtlife schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:01:
Hey ik heb last van een slecht reagerend touchscreen als ik mijn laptop gebruik om op te laden (of om te developpen). Het scherm herkent niet altijd een aanraking, en verliest soms ineens het contact, terwijl het scherm wel degelijk aangeraakt wordt. Na een beetje googlen zag ik dat dit kan komen door een voltage verschil, zodra er boven de 500ma op de kabel staat wordt het scherm minder gevoelig. Getest met een 700ma blackberry oplader, en hier reageerde het scherm ook meteen slecht op. Ik vroeg mij ten eerste af of andere mensen hier ook last van hebben? Zou dit een hardware fout in mijn telefoon kunnen zijn?
het antwoord staat gewoon op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Toch nog een vriendelijk doch dringend verzoek. Het begint nu toch wel erg op te vallen dat er in dit topic veel vragen worden gedumpt die echt al diverse malen zijn besproken in dit topic. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen is de volgorde eerst zelf zoeken, dan pas posten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal dit is mijn eerste bericht hier op tweakers.

mijn vriedin en ik hebben allebij de sgs2 bij vodafone genomen met abbo
alleen bij mijn vriedin staan er vodafone apps op die is dus branded, maar bij mij staat er alleen een simkaartje met een tandwieletje ervoor en daaronder staat vodafne.
is mijn telefoon nu brandedof niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:31:
hallo allemaal dit is mijn eerste bericht hier op tweakers.

mijn vriedin en ik hebben allebij de sgs2 bij vodafone genomen met abbo
alleen bij mijn vriedin staan er vodafone apps op die is dus branded, maar bij mij staat er alleen een simkaartje met een tandwieletje ervoor en daaronder staat vodafne.
is mijn telefoon nu brandedof niet?
Je moet kijken of er tussen haakjes vod staat achter je firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:37:
[...]

Je moet kijken of er tussen haakjes vod staat achter je firmware versie.
ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:04:
[...]

het antwoord staat gewoon op deze pagina.
Dat is, als je het zelf gelezen had, slecht reagerend op natte vingers etc. Dat was niet mijn vraag, en zoals altijd zoek ik altijd eerst zelf naar antwoorden. Daarom gaf ik zelf ook al aan dat sommige mensen problemen ervaren bij andere telefoons met een verschillend voltage. Op GOT kwam ik niets hierover tegen na het zoeken, dus tenzij ik iets over het hoofd heb gezien zou je in plaats van 'het antwoord staat op deze pagina' kunnen linken naar het antwoord, een kleine moeite. Dus, zijn er nog andere mensen met slecht reageren van het touchscreen bij het opladen via de USB in een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
mtlife schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Dat is, als je het zelf gelezen had, slecht reagerend op natte vingers etc. Dat was niet mijn vraag, en zoals altijd zoek ik altijd eerst zelf naar antwoorden. Daarom gaf ik zelf ook al aan dat sommige mensen problemen ervaren bij andere telefoons met een verschillend voltage. Op GOT kwam ik niets hierover tegen na het zoeken, dus tenzij ik iets over het hoofd heb gezien zou je in plaats van 'het antwoord staat op deze pagina' kunnen linken naar het antwoord, een kleine moeite. Dus, zijn er nog andere mensen met slecht reageren van het touchscreen bij het opladen via de USB in een laptop?
-1: mA's zijn GEEN Volts! Dat had je met de zoektocht ook kunnen vinden;
-2: Jouw antwoord staat (jawel) op pagina 79, namelijk hier;
-3: Het staat zelfs in de handleiding, zie deze post;

Beetje je best doen om de info te vinden voorkomt irritatie bij de overige GoT'ers ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dwazer op 26-10-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dis naar de vodafone winkel geweest voor het internet. Die daar stond snapte er geen bal van, en bleef maar staren. Hij belde met klantenservice en die hadden het verder opgelost.

Het volgende, : ik heb ubersocial, maar die update zich de hele tijd vanzelf, niet dat dit zoveel mb kost maar elke keer trilt hij.

1.hoe kan ik ervoor zorgen da ubersocial alleenmupdate als ik daarom vraag.
2. Of hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet trilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtlife schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

als je echt had gezocht was je er (wat hierboven ook staat) achter gekomen dat het niets met USB en een laptop te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:55:
Vandaag dis naar de vodafone winkel geweest voor het internet. Die daar stond snapte er geen bal van, en bleef maar staren. Hij belde met klantenservice en die hadden het verder opgelost.

Het volgende, : ik heb ubersocial, maar die update zich de hele tijd vanzelf, niet dat dit zoveel mb kost maar elke keer trilt hij.

1.hoe kan ik ervoor zorgen da ubersocial alleenmupdate als ik daarom vraag.
2. Of hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet trilt.
Moet toch in de Settings van Ubersocial zelf te regelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
Dwazer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:49:
[...]

-1: mA's zijn GEEN Volts! Dat had je met de zoektocht ook kunnen vinden;
-2: Jouw antwoord staat (jawel) op pagina 79, namelijk hier;
-3: Het staat zelfs in de handleiding, zie deze post;

Beetje je best doen om de info te vinden voorkomt irritatie bij de overige GoT'ers ;)
Allereerst bedankt, ik dacht dat ik toch redelijk goed had gezocht.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:00:
[...]

als je echt had gezocht was je er (wat hierboven ook staat) achter gekomen dat het niets met USB en een laptop te maken heeft.
Wel dus, mijn laptop lever dus blijkbaar een 'unstable power supply'. Wel echt heel vervelend tijdens het developpen, jammer dat het hardwarematig is. Ik had gehoopt op een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:01:
[...]

Moet toch in de Settings van Ubersocial zelf te regelen zijn?
Hier had ik al gekeken, stond niks over in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:05:
[...]

Hier had ik al gekeken, stond niks over in helaas.
Ubersocial is in te stellen op handmatig updaten, zoek maar even op de site van Ubersocial, je zit nu in het topic over de Galaxy S2, niet het android software topic.

[ Voor 10% gewijzigd door TifKag op 26-10-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
hoe krijg die die spraak van het toestel af, of iig als je 3x op de home button drukt dan activeert die dat. stront irritant aangezien ik nogal vaak op die home button ram :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was erg blij met mijn GS2 ( nog steeds wel )
Maar ik vind dat Samsung erg lui is met zijn updates terwijl andere wel snel zijn.
het valt gewoon op dat ze daar niks doen.
Nu is Android 4.0 uit !!
En pas in januari komt HEEL misschien 4.0 uit voor GS2 ! ( Let op gebeurt niet lui heid )

Ik zelf heb android 2.3.5 erop van Samsung ( engels ) omdat de Nederlandse versie toch niet meer uit komt.
Maar ik heb Revieuws gelezen en gezien en ik heb nu zelf MIUI erop gezet ipv al die originele Samsung crap.
http://www.miui-nl.com/?p=1899
Zoek eventueel op youtube voor filmpjes
Het ziet er ten eerste stijfvol uit ! en supersnel !
Gebaseerd op Android 2.3.7 ! voor de GS2 alles werkt goed voor de eerste release zijn nog wat dingetjes bijv. kan nog niet filmen op 1080p ! ( omdat het geen Samsung camera app is ) maar zoals we al wisten was 1080p fake het is gewoon 720p +4x zoom 8)

ik ben nu zeer tevreden met mijn GS2 + MIUI Rom mochten jullie niet geloven youtube het of kijk hier.
YouTube: MIUI第五次内测.flv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:37:
Ik was erg blij met mijn GS2 ( nog steeds wel )
Maar ik vind dat Samsung erg lui is met zijn updates terwijl andere wel snel zijn.
het valt gewoon op dat ze daar niks doen.
Nu is Android 4.0 uit !!
Android 4.0 is helemaal niet uit! Rest van je verhaal is ook onzin. Even je feiten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

MexxT schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:30:
hoe krijg die die spraak van het toestel af, of iig als je 3x op de home button drukt dan activeert die dat. stront irritant aangezien ik nogal vaak op die home button ram :>
Moet je hem rooten dan kan je met titanium backup die zooi eraf gooien voor meer info verwijs ik je naar [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

^ Post is hierboven!

Pagina: 1 ... 20 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier