Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:37:
Ik was erg blij met mijn GS2 ( nog steeds wel )
Maar ik vind dat Samsung erg lui is met zijn updates terwijl andere wel snel zijn.
het valt gewoon op dat ze daar niks doen.
Nu is Android 4.0 uit !!
En pas in januari komt HEEL misschien 4.0 uit voor GS2 ! ( Let op gebeurt niet lui heid )

Ik zelf heb android 2.3.5 erop van Samsung ( engels ) omdat de Nederlandse versie toch niet meer uit komt.
Maar ik heb Revieuws gelezen en gezien en ik heb nu zelf MIUI erop gezet ipv al die originele Samsung crap.
http://www.miui-nl.com/?p=1899
Zoek eventueel op youtube voor filmpjes
Het ziet er ten eerste stijfvol uit ! en supersnel !
Gebaseerd op Android 2.3.7 ! voor de GS2 alles werkt goed voor de eerste release zijn nog wat dingetjes bijv. kan nog niet filmen op 1080p ! ( omdat het geen Samsung camera app is ) maar zoals we al wisten was 1080p fake het is gewoon 720p +4x zoom 8)

ik ben nu zeer tevreden met mijn GS2 + MIUI Rom mochten jullie niet geloven youtube het of kijk hier.
YouTube: MIUI第五次内测.flv
Wat is het voordeel tussen 2.3.4 en 2.3.7 ?
Als je zo update geil bent waarom koop je dan geen Google telefoon?
Geen enkele telefoon maker heeft volgens mij op dit moment hoger dan 2.3.5 !

HTC is nog luier met updaten, die updaten niet omdat ze niet genoeg ruimte hebben om hun rotzooi op de telefoon te gooien.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:52:
[...]

Wat is het voordeel tussen 2.3.4 en 2.3.7 ?
Als je zo update geil bent waarom koop je dan geen Google telefoon?
Geen enkele telefoon maker heeft volgens mij op dit moment hoger dan 2.3.5 !

HTC is nog luier met updaten, die updaten niet omdat ze niet genoeg ruimte hebben om hun rotzooi op de telefoon te gooien.
Wikipedia: Android version history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

2.3.7 is dus onzin voor de sgs2 want er staat duidelijk NEXUS 4G.
en die voice search kan allang fixed zijn in 2.3.5 ;)
Nu jij weer.

Owja ik ga niet verder in discussie.
Als je zo graag telkens de nieuwste wil hebben moet je maar een NEXUS kopen.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:02:
[...]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een verandering wil in het versie nummer want de updates brengen jou verder niks. Als je echt zo graag een ander cijfertje wil bij je versie nummer dan root ff je toestel en verander je buildinfo.
Inderdaad een nummertje zegt niks Samsung kan ook 2.3.1 uitgeven met alle fixes die in 2.3.4 zijn doorgevoerd.
Wel kan Samsung wat tweaks meegeven voor een kernel en tsja dat duurt wat langer.
Je moet blij zijn dat Samsung de tijd neemt om firmware te ontwikkelen/testen en uit te breiden

[ Voor 57% gewijzigd door Strunkie op 26-10-2011 20:04 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wat je eigenlijk zegt is dat je een verandering wil in het versie nummer want de updates brengen jou verder niks. Als je echt zo graag een ander cijfertje wil bij je versie nummer dan root ff je toestel en verander je buildinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:50:
[...]

Moet je hem rooten dan kan je met titanium backup die zooi eraf gooien voor meer info verwijs ik je naar [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware
hij is geroot ;)
en wou het er ook neit meteen afgooien maar dat constant starten is irritant..

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

Android 4.0 is helemaal niet uit! Rest van je verhaal is ook onzin. Even je feiten checken.
1 - WIKI Android 4.0 is er ( nog niet gereleased voor je mobiel ! )
2- Gooi MIUI erop en merk 2x sneller besturings systeem !
3 - Camera van MIUI werkt nog niet goed test maar !
4 - Loop naar buiten zet je camera op 720p zorg dat je dak net boven in beeld kom ! hou je mobiel zo vast klik op optie zet hem ondertussen op 1080p ( oeeeps je mist de helft van je dak door het inzoemen ) FIET van jaar oud !

5 - FEITEN ! ps lees wat meer dan 1 webpage ! en word niet boos om niks xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

MexxT schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:05:
[...]

hij is geroot ;)
en wou het er ook neit meteen afgooien maar dat constant starten is irritant..
Volgens mij werkt het ook als je gewoon de naam veranderd.
*geef ik geen garantie op*

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:01:
[...]

2.3.7 is dus onzin voor de sgs2 want er staat duidelijk NEXUS 4G.
en die voice search kan allang fixed zijn in 2.3.5 ;)
Nu jij weer.

Owja ik ga niet verder in discussie.
Als je zo graag telkens de nieuwste wil hebben moet je maar een NEXUS kopen.

[...]

Inderdaad een nummertje zegt niks Samsung kan ook 2.3.1 uitgeven met alle fixes die in 2.3.4 zijn doorgevoerd.
Wel kan Samsung wat tweaks meegeven voor een kernel en tsja dat duurt wat langer.
Je moet blij zijn dat Samsung de tijd neemt om firmware te ontwikkelen/testen en uit te breiden
Heb ik ooit gezegd dat 2.3.7 beter is dan 2.3.4 ? Onthou dat dit fixes zijn door google niet Samsung.
En zoals Samsung zelf al had aangegeven dat ze in 2.3.5 de batterij duur dik hebben verbeterd. Das mijn reden dat ik daar heen ging van 2.3.3 naar 2.3.5 aangezien ze 2.3.4 gekipt hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 26-10-2011 21:15 . Reden: Hoofdletters en leestekens aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:06:
[...]

2- Gooi MIUI erop en merk 2x sneller besturings systeem !
3 - Camera van MIUI werkt nog niet goed test maar !
4 - Loop naar buiten zet je camera op 720p zorg dat je dak net boven in beeld kom ! hou je mobiel zo vast klik op optie zet hem ondertussen op 1080p ( oeeeps je mist de helft van je dak door het inzoemen ) FIET van jaar oud !

5 - FIETEN ! ps lees wat meer dan 1 webpage ! en word niet boos om niks xD
Windows 9 is er ook Windows 10 misschien ook al.
Samsung kan nog niet aan de slag omdat Google de source code nog niet heeft vrijgegeven.

Wtf is een FIET?
En dat Miui niet goed werkt hoef je niet voor in dit topic te zijn! [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

Check je zinsopbouw eens voordat je boos wordt.
Gebaseerd op Android 2.3.7 ! voor de GS2 alles werkt goed voor de eerste release zijn nog wat dingetjes bijv. kan nog niet filmen op 1080p ! ( omdat het geen Samsung camera app is ) maar zoals we al wisten was 1080p fake het is gewoon 720p +4x zoom
blijkbaar hecht jij meer aan een nummer dan dat een camera fatsoenlijk werkt.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:09:
[...]

heb ik ooit gezegd dat 2.3.7 beter is dan 2.3.4 ??? onthou dat dit fixes zijn door google niet Samsung !
En zoals Samsung zelf al had aangegeven dat ze in 2.3.5 de Batterij duur dik hebben verbeterd. das mijn reden dat ik daar heen ging van 2.3.3 naar 2.3.5 aangezien ze 2.3.4 gekipt hebben.
Wat een bullshit
2.3.4 is gewoon uit.
2.3.5 is nog niet uit maar komt de komende weken uit.

Jij hebt nog veel te leren.

[ Voor 38% gewijzigd door Strunkie op 26-10-2011 20:18 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:06:
[...]

Je moet de frontpage eens wat vaker in de gaten houden.

reviews: Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0

nieuws: Broncode nieuwe Android-versie komt beschikbaar na Galaxy Nexus-release

nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan

Verder vind ik het heel leuk voor je dat je MIUI geil bent maar dat hoort niet hier thuis, ga dat anders even in de [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware topic verkondigen.

Wat je zei over 2.3.5 t/m 2.3.7 is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Windows 9 is er ook Windows 10 misschien ook al.
Samsung kan nog niet aan de slag omdat Google de source code nog niet heeft vrijgegeven.

Wtf is een FIET?
En dat Miui niet goed werkt hoef je niet voor in dit topic te zijn! [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

Check je zinsopbouw eens voordat je boos wordt.

[...]

blijkbaar hecht jij meer aan een nummer dan dat een camera fatsoenlijk werkt.
Camera werkt ook goed alleen niet op 1080p maar dat geeft ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:10:
*hele lange quote, volgende keer graag zelf inkorten*
Mijn Kies ging van 2.3.3 naar 2.3.5 ... ik heb T-mobile

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 26-10-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

Mijn Kies ging van 2.3.3 naar 2.3.5 ... ik heb T-mobile
Je hebt dus een branded toestel, dat is niet het probleem van Google maar van T-Mobile.
T-Mobile geeft jouw updates uit niet Samsung.

Dat jij nou kiest voor een Branded toestel is niet ons probleem :z ;(

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
is er een mogelijkheid om te smsen. whatsappen etc via je pc? dus dat ik mn galaxy s2 aansluit en hem dan via mn pc kan besturen. zodat ik als ik een mooi toetsenbord voor mn neus heb ik niet nog steeds op dat kleine touchscreen hoeft te priegelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinnn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:01:
is er een mogelijkheid om te smsen. whatsappen etc via je pc? dus dat ik mn galaxy s2 aansluit en hem dan via mn pc kan besturen. zodat ik als ik een mooi toetsenbord voor mn neus heb ik niet nog steeds op dat kleine touchscreen hoeft te priegelen?
Whatsapp over je PC kan niet, als je de laatste WIDCOMM Bluetooth stack instaleert dan kun je over bluetooth SMS'en. Je kan ook je telefoon op vanaf je PC bedienen alleen dat is wat omslachtig en is het meestal beter als je even je telefoon oppakt.

http://www.howtogeek.com/...ntrol-your-android-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
justinnn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:01:
Je zou een VNC server kunnen installeren, dan kan je je telefoon via je PC bedienen. Volgens mij is dat wel een vrij trage oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik de 2e achtergrond uit? is erg irrie dat je hem weg moet schuiven elke keer als je je toestel aanzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:11:
Toch nog een vriendelijk doch dringend verzoek. Het begint nu toch wel erg op te vallen dat er in dit topic veel vragen worden gedumpt die echt al diverse malen zijn besproken in dit topic. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen is de volgorde eerst zelf zoeken, dan pas posten.
Nog maar eens melden, dit is geen dump-je-vraag topic. Zoek eerst zelf een antwoord op je vraag en kom je er niet uit, post dan pas je vraag en laat zien in je post dat je er zelf ook wat aan heb gedaan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Omdat mijn PM-inbox volstroomt hierbij een Tut om je telefoon Nederlands te maken.
Je zal raar staan te kijken maar het is echt waar, in Nederland zijn best veel toestellen verkocht met een buitenlandse CSC ik ben al frankrijk, luxemburg en tjechie tegengekomen.

LETOP: Je raakt al je bestanden kwijt
Uitleg voor de: beginner

Benodigde software: Odin
Benodigde firmware: http://hotfile.com/dl/130...ENKH1_I9100XXKI1.rar.html (2.3.4 XEN)
Benodigde hardware: usb kabel, en je telefoon (doh)

Termen:
Download mode: volume knop beneden + home + uit/aan
Recovery mode: volume knop boven + home + uit/aan

Voorbereiden:
Pak de firmware uit (wachtwoord samfirmware.com)
Open odin

1. Zet je telefoon uit
2. Start nu je telefoon in Recovery mode
3. Wipe nu je data/system (factory reset) (je kan scrollen dmv je volume knopjes, home button is openen)
4. Wipe nu je cache partition
5. Herstart je telefoon in Download Mode.
6. Als je het warning schermpje krijgt druk op pijltjestoets omhoog.
7. Connect je telefoon met je computer (driver wordt voor de 1e keer geinstalleerd)
8. Als je telefoon geconnect is wordt 1 vakje bij de com poorten geel.
9. Selecteer nu bij PDA het tar.md5 bestand
10. zorg altijd dat REPARTITION en PIT file NIET GESELECTEERD zijn.
11. druk nu op start.
12. odin is nu ongeveer 3 minuten bezig met het flashen van de firmware.
13. wanneer Odin klaar is wordt je telefoon automatisch opnieuw gestart.
14. wanneer je telefoon opgestart is zet hem direct weer uit.
15. start de telefoon weer op in recovery mode.
16. wipe de system/data (factory reset)
17. wipe de cache partition
18. reboot de telefoon.
19. je kan nu met csc selector (uit de market) checken of je telefoon nu 100% XEN is. (je csc code wordt vermeld in het witte vak)
20. Als extra check kan je in KIES kijken of je telefoon up-to-date is.

*aanvulling door mede-tweakers is welkom, zal ik direct wijzigen

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:14:
Hoe zet ik de 2e achtergrond uit? is erg irrie dat je hem weg moet schuiven elke keer als je je toestel aanzet...
Je bedoelt het unlock scherm? Dat is alleen maar handig, anders gaat je toestel zomaar in je broek dingen doen die jij niet wil. Ik denk ook niet dat je het uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Heb sinds vanavond raar probleem, telefoon gleed uit mijn broek toen ik wilde gaan zitten. hij viel eigenlijk van een kleinstukje op de grond (steen), kreeg niet het idee dat die hard viel eigenlijk. toen ik de telefoon oppakte viel me op dat ik geen bereik mee had.
Kan sinds dien niet meer gebeld worden of bellen. Rare is wel dat ik na een herstart van het apparaat wel 3g hebt, Kan ook gewoon surfen over 3g (ookal geeft hij het icoontje niet aan boven) ook heb ik bereik, maar kan toch niets doen. (mobiele netwerk niet bereikbaar).

Dus wel 3g/wifi, geen bereik om te bellen. Dat wordt hem terug brengen zeker,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:41
Dat is erg vervelend dat zoiets je overkomt! Daarom heb ik gelukkig een silicone hoesje, ik kan er bij wijze van mee stuiteren. Eerder wilde hij dan nog wel eens de melding geven dat de SD-kaart dan onverwachts was verwijderd maar sinds dat hoesje heb ik nergens last meer van en beschermd het ook nog tegen krassen e.d. Mocht je een nieuwe krijgen heb ik nog wel een silicone hoesje voor je liggen. DM me maar bij interesse.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01
kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:41:
[...]

Je telefoon komt niet uit nederland maar uit slovenie.
Je moet met odin eerst je telefoon nederlands maken.
Voor meer hulp kan ik je evt assisteren via mail, pm me dan maar...

Dit is een eenmalig proces die er voor zorgt dat je in de toekomst gewoon met KIES kan updaten.
even massive kudo's voor kiwie2, dankzij hem heb ik nu een NL versie en andriod 2.3.4 erop _/-\o_

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:41
Voor mij hetzelfde! Loopt als een zonnetje op 2.3.4 :) En KIES ziet tevens het als laatste update dus dat is helemaal mooi. Irriteer me alleen aan het ontzettend dikke lettertype? Heb jij dat ook Qosmic?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jochemp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Irriteer me alleen aan het ontzettend dikke lettertype? Heb jij dat ook Qosmic?
Da's inderdaad een 2.3.4-eigenschap ja. Andere (Flip-) font er op en klaar :) Roboto van ICS staat er ook bij :P

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 27-10-2011 14:11 . Reden: Flipfont-thread link toegevoegd ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 12:00
Nou ... na jaren iphone gehad te hebben en de tegenvaller met een 4GS is het voor mij weer tijd om eens te kijken naar Android. Vandaag de SGS2 besteld en komt morgen binnen... ben benieuwd. Zal me eens even verdiepen in alle android apps enz ....

PS: zie wel eens op filmpjes dat als je de tel uitzet dat je dan zo'n mooi (tv uit) flits ziet ... kan iemand mij vertellen wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

struik978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:03:
Nou ... na jaren iphone gehad te hebben en de tegenvaller met een 4GS is het voor mij weer tijd om eens te kijken naar Android. Vandaag de SGS2 besteld en komt morgen binnen... ben benieuwd. Zal me eens even verdiepen in alle android apps enz ....

PS: zie wel eens op filmpjes dat als je de tel uitzet dat je dan zo'n mooi (tv uit) flits ziet ... kan iemand mij vertellen wat dit is?
Dat zit in een rom gebakken, miui heeft dit effect ook, voor meer info moet je in het custom rom topic zijn.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28
struik978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:03:

Dat heet bij Jkay deluxe, CRT TV off effect.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154278

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Jochemp schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Voor mij hetzelfde! Loopt als een zonnetje op 2.3.4 :) En KIES ziet tevens het als laatste update dus dat is helemaal mooi. Irriteer me alleen aan het ontzettend dikke lettertype? Heb jij dat ook Qosmic?
Het is mij eigenlijk niet opgevallen, maar ik had mn telefoon nog geen 24 uur alvorens ik hem geupdate heb, dus was er wss nog niet echt aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhodan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:14:
Dat heet bij Jkay deluxe, CRT TV off effect.
En is, tot nu toe, in elke Rom brak. Eén maal een screenshot maken en het CRT-effect is naar de knoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

En is, tot nu toe, in elke Rom brak. Eén maal een screenshot maken en het CRT-effect is naar de knoppen :)
Twintig screenshots later en vele keren locken en unlocken blijft het CRT-effect bij mij werken? Draai (nog) lightning v5.0 en ninphetamine 2.0.5 :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivk schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:21:
Twintig screenshots later en vele keren locken en unlocken blijft het CRT-effect bij mij werken? Draai (nog) lightning v5.0 en ninphetamine 2.0.5 :+ .
Blijven werken doet ie altijd, dat is ook het probleem niet. Het wordt een kleurige pixelige meuk i.p.v. strak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:26:
[...]

Blijven werken doet ie altijd, dat is ook het probleem niet. Het wordt een kleurige pixelige meuk i.p.v. strak :P
Verklaar eens.
Ik maak screenshots en bij uitgaan blijf ik een grappige crt off effect houden.
Weet niet wat je verstaat onder kleurige pixelige meuk, maar ik zie dat niet.
Misschien rom afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:31
Zweet in m’n bilnaat..
Een update gedaan naar 2.3.5 (t-mobiel)
Alles ging ogenschijnlijk goed, maar brak af. in het scherm een telefoontje, orangje uitroep teken en computer. volgens de instructies nood herstel gedaan, dit werkte niet.
dit een paar keer gedaan, andere pc wilde even niet lukken. Andere USB-slot geen succes andere USB kabel, geen succes. uiteindelijk ander slot en originele kabel, ging het gelukkig wel (eigenlijk de hoop al opgegeven). het updaten begon weer bij 70% decoderen binairy files, … tot 85% een nieuw venster en dan een minuut? later stopte die er mee, nu liep er een blauw balkje mee
, al met al zeker 2,5 uur bezig geweest. updaten ging opzich erg snel.
het is net of er niets gebeurd is, ik zie wel de verbeteringen, maar hij is weer opgestaan zoals ie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vers CRT-effect na een reboot: mooie witte horizontale streepies die het effect verzorgen. Screenshot maken. CRT-effect is nu, als je heel goed kijkt, niet meer 100% zwart/wit maar bestaat ook uit gekleurde random pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:24:
[...]

Vers CRT-effect na een reboot: mooie witte horizontale streepies die het effect verzorgen. Screenshot maken. CRT-effect is nu, als je heel goed kijkt, niet meer 100% zwart/wit maar bestaat ook uit gekleurde random pixels.
FF een paar keer gepraat, maar zie geen verschil.
FF de vrouw laten kijken, maar ook die ziet het niet, naar ons idee blijft het zwart/wit.
Kan het rom afhankelijk zijn?
Draai Leo & Check's CheckROM RevolutionHD V1.0 met de laatste versie Jkay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flash zelf ook "wel eens" een Rom maar het is voorlopig op elke zo geweest. Is ook gewoon documented.
Draai Leo & Check's CheckROM RevolutionHD V1.0 met de laatste versie Jkay.
Blijven draaien en nergens meer naar omkijken, ja toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Zie het nu wel ja na een reboot, was mij niet eens opgevallen dat het er minder uit was gaan zien. Na een screenshot ziet het er inderdaad toch wat minder mooi uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Brad Pitt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:48:
[...]

Flash zelf ook "wel eens" een Rom maar het is voorlopig op elke zo geweest. Is ook gewoon documented.

[...]

Blijven draaien en nergens meer naar omkijken, ja toch :P
Zou het weer saai maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

ijsbeer910 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:21:
Zweet in m’n bilnaat..
Een update gedaan naar 2.3.5 (t-mobiel)
Alles ging ogenschijnlijk goed, maar brak af. in het scherm een telefoontje, orangje uitroep teken en computer. volgens de instructies nood herstel gedaan, dit werkte niet.
dit een paar keer gedaan, andere pc wilde even niet lukken. Andere USB-slot geen succes andere USB kabel, geen succes. uiteindelijk ander slot en originele kabel, ging het gelukkig wel (eigenlijk de hoop al opgegeven). het updaten begon weer bij 70% decoderen binairy files, … tot 85% een nieuw venster en dan een minuut? later stopte die er mee, nu liep er een blauw balkje mee
, al met al zeker 2,5 uur bezig geweest. updaten ging opzich erg snel.
het is net of er niets gebeurd is, ik zie wel de verbeteringen, maar hij is weer opgestaan zoals ie was.
is je probleem opgelost?

[ Voor 5% gewijzigd door Strunkie op 27-10-2011 22:02 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:12

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Nu ben ik een Apple man en altijd zeer tevreden geweest over mijn iPhones (heb ze allemaal gehad). Toch zat ik onlangs wat te twijfelen om een Samsung Galaxy SII te proberen als tweede telefoon naast mijn 4S

Vandaag was ik ff bij de Phonehouse om te testen en het viel mij op dat de telefoon zo slap aanvoelt. Het heeft een erg hoog plastic gehalte en er lijkt weinig aandacht aan het design te zijn besteed.

Hoe ervaren jullie dit als bezitters? Ook het materiaal van het scherm voelt minder fijn aan (meer plastic).

Mocht ik het toch gaan proberen. Hoe goed communiceert de SGSII met een Apple (OSX Lion).

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
[...]

Nog eens ff een reboot gedaan en inderdaad, als je goed kijkt en weet waar je op moet letten, dan zie je inderdaad een minder strakke lijn na een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Bigg Balls schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:12:
Nu ben ik een Apple man en altijd zeer tevreden geweest over mijn iPhones (heb ze allemaal gehad). Toch zat ik onlangs wat te twijfelen om een Samsung Galaxy SII te proberen als tweede telefoon naast mijn 4S

Vandaag was ik ff bij de Phonehouse om te testen en het viel mij op dat de telefoon zo slap aanvoelt. Het heeft een erg hoog plastic gehalte en er lijkt weinig aandacht aan het design te zijn besteed.

Hoe ervaren jullie dit als bezitters? Ook het materiaal van het scherm voelt minder fijn aan (meer plastic).

Mocht ik het toch gaan proberen. Hoe goed communiceert de SGSII met een Apple (OSX Lion).

thanks.
in mijn ogen is het een beetje dom om 2 telefoons te nemen.
Ach, ik durf te wedde dat de kwaliteit van de sgs beter is.
Plastic, gaat niet zo snel kapot als je het toestel laat vallen, glas wel.

Voor de rest gaan ze een android telefoon niet laten cummuniceren met een mac, Google is de naam en daarmee synct het apparaat. Meer ben je ook niet nodig want je kan gewoon je data op je telefoon zetten zonder iTunes of een ander slecht programma.

[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 28-10-2011 10:25 . Reden: Dubbele quote verwijderd ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51

thanks.
Waarom twee toestellen?

Als je de witte S2 hebt vastgehouden deel ik je mening, die voelt door de gladde achterkant wat plastic aan. De zwarte versie heeft dat niet. Het grote voordeel van de S2 vind ik het gewicht. Het toestel is lekker licht en dun. Bij mij is er in ieder geval geen beweging of flexing in te krijgen, dus dat slappe gevoel snap ik niet helemaal. Het scherm heeft Gorilla Glass, dat heeft de iPhone ook, dus dat is hetzelfde. Weet je zeker dat je geen dummy hebt gehad?

En welk design? Ik vind een iPhone 4 juist wat lomper door de dikte in verhouding tot het formaat. Hij is niet meer zo sleek als de eerste iPhones. Ook is ie zwaarder en heeft hij een kleiner scherm. Hij heeft meer pixels, maar slechtere kijkhoeken. Het Amoled scherm van de SGS2 is echt super.

De telefoon wordt in ieder geval bij windows pc als externe schijf gezien. Media kan je op die manier makkelijk op je telefoon zetten. Geen gehannes met iTunes ofzo. Via Google kan je synchen, maar je hebt ook de MyPhoneExplorer app waarmee je handmatig (als in, pc moet aanstaan, via Wifi e.d. werkt dit programma ook) met Outlook kan synchen als je geen Exchange hebt van je werk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
[knip]
Hoe goed communiceert de SGSII met een Apple (OSX Lion).
Die communiceerd prima over bluetooth! :) Een iPhone kun je alleen via iTunes aansluiten en bekend maken, ik kon met mijn SGSII meteen connecten, terwijl de iPhone dat niet kan. Sterker nog, mijn reden om niet voor een iPhone te kiezen was geen connectiviteit met andere toestellen via bluetooth :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:12

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

De reden dat ik misschien twee telefoons wil is omdat ik van de zaak één heb en niet meer altijd privé bereikbaar wil zijn voor de zaak.

Als gadgetnerd leek het me wel leuk om dan een sg2 te nemen.

Toch gaf de sg2 geen goed gevoel als je hem in de hand hebt. Voelt een beetje als speelgoed aan. Qua specs ben ik wel onder de indruk.

Zit nog wat te dubben. Sim wissel kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bigg Balls schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:07:
De reden dat ik misschien twee telefoons wil is omdat ik van de zaak één heb en niet meer altijd privé bereikbaar wil zijn voor de zaak.

Als gadgetnerd leek het me wel leuk om dan een sg2 te nemen.

Toch gaf de sg2 geen goed gevoel als je hem in de hand hebt. Voelt een beetje als speelgoed aan. Qua specs ben ik wel onder de indruk.

Zit nog wat te dubben. Sim wissel kan natuurlijk ook.
De SGSII is echt een prima toestel wanneer hij in de hand ligt (al blijft het natuurlijk een ervaring die per persoon kan verschillen). Hij lijkt (zeker in het begin) erg glad, maar sinds ik er een siliconen hoesje omheen gefrot heb, niets liever dan een SGSII.

Er is een iPhone 4 in huis en vergelijk hem regelmatig met mijn SGSII (persoonlijke mening)

- Mooie scherm: Mooiere kleuren en beter contrast;
- Groter scherm: Overzichtelijk bij het doen van spelletjes (zoals een Wordfeud o.i.d.);
- Android: Is nog in ontwikkeling, maar gaat geheel de juiste kant op;
- Enthousiast over de SGSII: Gelijk maar een SGT10.1 gekocht ;)

-edit-
Sim wisselen kan idd, echter zal dit niet bevordelijk zijn voor beide toestellen. De iPhone heeft een nettere manier van Simkaart wissel, echter de SGSII blijft het altijd voorzichtig zijn met die (idd) plastice klep aan de achterkant :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dwazer op 28-10-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:22
Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

Sim wisselen kan idd, echter zal dit niet bevordelijk zijn voor beide toestellen. De iPhone heeft een nettere manier van Simkaart wissel, echter de SGSII blijft het altijd voorzichtig zijn met die (idd) plastice klep aan de achterkant :)
SIM wisselen kan toch niet? Aangezien de iPhone 4 een microsim gebruikt, en de SGS2 een gewone sim?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
[...]
-edit-
Nou daar moet je niet van uitgaan. De simtray van de iPhone is helemaal niet gemaakt om constant gewisseld te worden. Ik heb vaak zat gezien dat mensen de sim tray of de pinnen in de iPhone helemaal kapot trekken. De plastic achter klepje van de S2 is ook niet echt gemaakt om constant open te gaan maar als je het kapot maakt dan heb je voor 10 euro een nieuwe.
The_Fes schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

SIM wisselen kan toch niet? Aangezien de iPhone 4 een microsim gebruikt, en de SGS2 een gewone sim?
Tegenwoordig krijg je standaard een microsim met een plastic houdertje waar je hem in klikt als je hem wil omtoveren naar een normale sim.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die achterkant is al veel besproken. Daar kan je bijna origami mee vouwen en toch springt ie weer terug in zijn originele vorm. Ik vind het juist een top ding.

Ik had van de week mijn oude E72 weer eens aangezet. Ik was verrast hoe snel ik aan android gewend ben geraakt. Ook is de E72 wel mooi afgewerkt met RVS batterijklepje e.d, maar ik zou voor geen goud terugwillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:09
lightstyle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:19:
Heb sinds vanavond raar probleem, telefoon gleed uit mijn broek toen ik wilde gaan zitten. hij viel eigenlijk van een kleinstukje op de grond (steen), kreeg niet het idee dat die hard viel eigenlijk. toen ik de telefoon oppakte viel me op dat ik geen bereik mee had.
Kan sinds dien niet meer gebeld worden of bellen. Rare is wel dat ik na een herstart van het apparaat wel 3g hebt, Kan ook gewoon surfen over 3g (ookal geeft hij het icoontje niet aan boven) ook heb ik bereik, maar kan toch niets doen. (mobiele netwerk niet bereikbaar).

Dus wel 3g/wifi, geen bereik om te bellen. Dat wordt hem terug brengen zeker,,,
Ai, dat is niet zo mooi.

Heb mijn SGS2 ook per ongeluk laten stuiteren op beton, maar gelukkig alleen een flinke kras op de hoek van de telefoon. Was bang dat iets zou overlijden, maar gelukkig doet alles het nog bij mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33

Flipm0de

geen

Wat een toestel! Heb deze pas een paar weken maar merk nu pas wat ik allemaal miste in IOS.

1 ergernis eigenlijk maar: Maak heel veel gebruik van google chat. Wanneer je 10min niet op je telefoon zit zet ie je status op inactive, ongeacht de ingestelde status (bijv bezet).
Als je de telefoon ontgrendeld zet ie je status meteen weer op online ipv inactive. Ongeacht of je de gtalk app opent. Ik zou graag willen dat ie de status op bijv bezet laat staan ongeacht of ik het toestel lock, 10 minuten afwezig ben of wat dan ook. Weet iemad of dit mogelijk is? En of het mogelijk is om een tril aan een nieuw google chat bericht te koppelen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online

Ja zeg, als Samsung de SGS2 van een aluminium behuizing zou hebben voorzien zou Apple nog een reden hebben gehad om Samsung aan te klagen :)

Mij hoor je niet klagen over die plastic behuizing, heb er toch een siliconen hoesje omheen zitten voor als ik hem per ongeluk laat stuiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33

Flipm0de

geen

toevallig een linkje naar het hoesje? Ben je er tevreden over?
Alle hoesjes die ik tot nu toe heb gezien hebben een ontzettend gladde achterkant. Vind het juist fijn van de s2 dat de achterkant wat ruw is. Houd het toch lekkerder in de hand.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:42:
Alle hoesjes die ik tot nu toe heb gezien hebben een ontzettend gladde achterkant. Vind het juist fijn van de s2 dat de achterkant wat ruw is. Houd het toch lekkerder in de hand.
Kijk hier effe:
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
Hm, ik zit met een klein probleem. Telefoon lag naast me op m'n bureau, tot me ineens opvalt dat het scherm rechtsonder in de hoek een beetje omhoog steekt. Het is maar een paar millimeter, maar daardoor komt hij nu wel boven het donkergrijze randje uit. Linksboven in de hoek zit hij nog gewoon goed, dus hij is niet alleen maar scheef gaan zitten. Kan het dat hij van binnenuit heeft losgelaten o.i.d.?

Er zit wel beweging in, ik kan hem terugduwen maar dan veert hij weer terug. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sander H schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:30:
Hm, ik zit met een klein probleem. Telefoon lag naast me op m'n bureau, tot me ineens opvalt dat het scherm rechtsonder in de hoek een beetje omhoog steekt. Het is maar een paar millimeter, maar daardoor komt hij nu wel boven het donkergrijze randje uit. Linksboven in de hoek zit hij nog gewoon goed, dus hij is niet alleen maar scheef gaan zitten. Kan het dat hij van binnenuit heeft losgelaten o.i.d.?

Er zit wel beweging in, ik kan hem terugduwen maar dan veert hij weer terug. Is dit een bekend probleem?
Nope
snaarstrak hier.

Heeft ie heel lang in de zon gelegen met die hoek dat bv de lijmlaag heeft losgelaten? Ik kan zo niets anders verzinnen buiten een productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 22:03

Had ook een soortgelijke probleem, maar mijne betrof (bijna) het gehele linkerkant van mijn scherm. Dit moet onder garantie vallen, ik kon de mijne ook kostenloos laten repareren en die zit nu weer superstrak. Ze hebben niet gezegd of het een productiefout was o.i.d., maar het werd direct ingenomen voor reparatie.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:21
Het valt mij nu ineens ook op rechtsonder. ik heb m wel eens laten vallen maar hij doet het wel gewoon. Kijken ze niet naar deukjes in de omlijsting als ik m aanbied voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik het het toestel nu een aantal maanden, en hij is nu trager en lagt meer dan in het begin, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

NeutraleGast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:12:
Ik het het toestel nu een aantal maanden, en hij is nu trager en lagt meer dan in het begin, is dit normaal?
Volgens mij is dit normaal hoor, tenzij je absoluut geen apps installeert/deïnstalleert.
Wat je zou kunnen proberen is al je data veiligstellen, en vervolgens je foon een factory reset geven.
Eventueel ook nog je memcard formatteren.
Dan zou ie een stuk sneller moeten zijn.
Maar ik heb geen idee hoe Android dit managet.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 22:29

Heb ik ook gehad aan de linker bovenkant. Scherm is onder garantie vervangen. Er hoort absoluut geen 'vering' in het scherm te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
NeutraleGast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:12:
Niet normaal volgens mij.

Maar je probleemomschrijving is ook niet normaal vaag, kunnen we niet veel mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:13:
[...]

Volgens mij is dit normaal hoor, tenzij je absoluut geen apps installeert/deïnstalleert.
Wat je zou kunnen proberen is al je data veiligstellen, en vervolgens je foon een factory reset geven.
Eventueel ook nog je memcard formatteren.
Dan zou ie een stuk sneller moeten zijn.
Maar ik heb geen idee hoe Android dit managet.
Dat blijkt wel een beetje.. Als je geen idee hebt, waarom wel iemand adviseren om z'n foon te wipen? Normaal gesproken wordt Android niet merkbaar trager van apps. Mocht een app echter draaien als een service, of als je applicaties niet afsluit, dan wordt het toestel (logisch) trager.

Kijk even met een taskmanager wat er allemaal draait als hij traag is. Ik weet op dit moment niet wat een beetje goede taskmanagers zijn omdat ik totaal geen last van vertragingen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Flipm0de schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:42:
Dit hoort dan wel in het accessoire topic maar ik gebruik dit hoesje. Ik heb de kleur smoke gekozen, deze vind ik het beste passen bij mijn S2.
Het is een heel fijn hoesje met een soort zelfde achterkant als dat van de telefoon zelf.
Rechtsboven is een klein open hoekje omdat dit hoesje eigenlijk voor het Koreaanse model bestemd is.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2v8lf1e.gif

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 29-10-2011 10:26 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Wordt je toestel ook trager als je veel widgets op je scherm hebt staan , en verbruikt hij ook veel meer van de batterij als je veel widgets erop hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 19:00
iig wel mooi om te horen dat de sgs2 ICS krijgt. al kan het nog best wel eens een jaar duren....

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:29:
Wordt je toestel ook trager als je veel widgets op je scherm hebt staan , en verbruikt hij ook veel meer van de batterij als je veel widgets erop hebt ?
Als je 38 actieve widgets gaat plaatsen die om de minuut data binnentrekken en zichzelf dynamisch updaten zal dit geen accuduur-verlenging opleveren nee. Een normale widget die weinig doet kost ook weinig power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:17:
Dat blijkt wel een beetje.. Als je geen idee hebt, waarom wel iemand adviseren om z'n foon te wipen?
Omdat ie zei
hij is nu trager en lagt meer dan in het begin
.
Tja, zonder extra informatie is de situatie "in het begin" blijkbaar meer gewenst, de snelste manier daarheen is toch via een factory reset?
Het is niet de slimste optie, toegegeven.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
ShadyNetworker schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Omdat ie zei
[...]
.
Tja, zonder extra informatie is de situatie "in het begin" blijkbaar meer gewenst, de snelste manier daarheen is toch via een factory reset?
Het is niet de slimste optie, toegegeven.
Hij lagt meer bij het switchen tussen homescreens, dat is best irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 19:00
NeutraleGast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:15:
[...]

Dat komt volgens mij door 2.3.4 als je die hebt?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Vraagje:

kan ik in contacten onderscheid maken in contacten in mijn telefoon en die op mijn simkaart?
Bij mijn vriendin kan het wel op de Galaxy S, bij mij op GS2 kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
NeutraleGast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:15:
[...]

Ligt eraan he.

Sommige widgets zijn gewoon megakut, zoals de stock calendar widget, lagt als geen ander tijdens het een homescreen scroll. Ik gebruik zelf launcher pro, werkt erg smooth (heb de transition speed tussen homescreens ook hoog ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
tip voor de mensen die liedjes op de telefoon willen zetten maar de telefoon niet aan de computer kunnen vast maken omdat de kabel er niet is of connectie problemen.
gebruik "ps3 media server" met "all share" om je liedjes van de pc naar je telefoon te downloaden.
superhandig _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
raro007 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:12:
tip voor de mensen die liedjes op de telefoon willen zetten maar de telefoon niet aan de computer kunnen vast maken omdat de kabel er niet is of connectie problemen.
gebruik "ps3 media server" met "all share" om je liedjes van de pc naar je telefoon te downloaden.
superhandig _o_
Je kunt toch gewoon wifi explorer gebruiken? Winamp kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
lordMocro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Ligt eraan he.

Sommige widgets zijn gewoon megakut, zoals de stock calendar widget, lagt als geen ander tijdens het een homescreen scroll. Ik gebruik zelf launcher pro, werkt erg smooth (heb de transition speed tussen homescreens ook hoog ingesteld).
Ik gebruik zelf go launcher ex, launcher pro heb ik geprobeerd maar de appdrawer vind ik bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
NeutraleGast schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Ik gebruik zelf go launcher ex, launcher pro heb ik geprobeerd maar de appdrawer vind ik bagger.
Ja, ziet er wel slick uit maar het scrollt niet lekker, vaak open je per ongeluk een app. Maar de appdrawer gebruik ik toch nooit, alleen maar om apps op de homescreen te gooien, iets wat je bijna nooit doet. Als ik apps wil openen die niet in mijn homescreens staan dan gebruik ik gewoon google search, ff menu knopje inhouden en voila.

Launcher ex is wat minder smooth dan launcherpro, en als je snel even 3 homescreens naar links scrollt dan registreert launcher ex je vinger swipes niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

Mensen, wat is de allerlaatste status mbt synchroniseren van alleen Outlook contacten via KIES naar de SGS2.
We hebben nu 3 verschillende sgs2 devices op het werk, die hangen met contactpersonen syncen precies op 40%. Daarna niks meer, er is dan ook geen 1 contact persoon gesync'ed.

Voorbeeld: Iemand komt nieuw in dienst en heeft een *.pst file van zijn contacten.
Een pst kan je niet importeren in Kies. Dus doe je de pst file importeren in Outlook. Vervolgens probeer je met Kies je contacten te syncen: Blijft op 40% hangen. Er is niks geimporteerd.

Maar doe je de pst file via Outlook exporteren naar een *.csv bestand om die weer met Kies in te lezen, krijg je dat alle kolommen niet matchen en wordt het ook niks :(

Ik denk dat het te maken heeft met onze lokale Outlook 2010 naar onze Exchange 2003 server.
Heb ik een standalone Outlook 2010 (zonder Exchange) blazen de contacten wel in een keer goed over.

Een werkbare workarround = De csv file importeren bij GMail en deze terugsyncen naar de SGS2.
Maarja dan staan je 2000+ contacten bij Google in het park :(

Iemand nuttige tips of aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
maffe schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:20:
Mensen, wat is de allerlaatste status mbt synchroniseren van alleen Outlook contacten via KIES naar de SGS2.
We hebben nu 3 verschillende sgs2 devices op het werk, die hangen met contactpersonen syncen precies op 40%. Daarna niks meer, er is dan ook geen 1 contact persoon gesync'ed.

Voorbeeld: Iemand komt nieuw in dienst en heeft een *.pst file van zijn contacten.
Een pst kan je niet importeren in Kies. Dus doe je de pst file importeren in Outlook. Vervolgens probeer je met Kies je contacten te syncen: Blijft op 40% hangen. Er is niks geimporteerd.

Maar doe je de pst file via Outlook exporteren naar een *.csv bestand om die weer met Kies in te lezen, krijg je dat alle kolommen niet matchen en wordt het ook niks :(

Ik denk dat het te maken heeft met onze lokale Outlook 2010 naar onze Exchange 2003 server.
Heb ik een standalone Outlook 2010 (zonder Exchange) blazen de contacten wel in een keer goed over.

Een werkbare workarround = De csv file importeren bij GMail en deze terugsyncen naar de SGS2.
Maarja dan staan je 2000+ contacten bij Google in het park :(

Iemand nuttige tips of aanvullingen?
Bekende ellende... ik gebruik myphoneexplorer om de contacten op de telefoon zelf te krijgen, mocht ik van werkgever wisselen dan ben ik niet alleen afhankelijk van de exchange contacten.

MyPhoneExplorer heeft een client in de app store en je moet het programma zelf van de site downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:04
lordMocro schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:33:
[...]

Ja, ziet er wel slick uit maar het scrollt niet lekker, vaak open je per ongeluk een app. Maar de appdrawer gebruik ik toch nooit, alleen maar om apps op de homescreen te gooien, iets wat je bijna nooit doet. Als ik apps wil openen die niet in mijn homescreens staan dan gebruik ik gewoon google search, ff menu knopje inhouden en voila.

Launcher ex is wat minder smooth dan launcherpro, en als je snel even 3 homescreens naar links scrollt dan registreert launcher ex je vinger swipes niet goed.
Ik gebruik die appdrawer ook nooit... Die search knop is echt ideaal. Ook ik heb trouwens vaak dat ik per ongeluk een app open in de appdrawer.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
misschien een stomme vraag, maar hoe sluit je de internet browser af?
want als ik nu de browser open, sluit ik em af door op de home button te drukken, maar hij staat dan nog wel bij mijn actieve apllicaties en daar sluit ik hem vervolgens af.

Maar heb het idee dat dit een beetje omslachtig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:27

TRaSH

koffie ?

als je op de home knop drukt dan sluit je hem niet af maar zet je hem in idle mode op de achter grond,
als het goed is maakt hij verder geen verbinding meer met internet en je zal in je taskbrowser zien dat hij ook op 0% cpu staat.
je kan hem via je taskbrowser afsluiten zoals je het nu doet.
of je blijft op de terug knop drukken maar dat is ook erg omslachtig als je veel sites bekeken hebt

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRaSH schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:39:
of je blijft op de terug knop drukken maar dat is ook erg omslachtig als je veel sites bekeken hebt
Plus daarmee sluit je hem ook niet af :) Iets dat ik ook heel irrirant vind btw. Gebruik hem dan ook zelden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

De "back" knop werkt, om de browser te sluiten. Moet je wel alle tabs gesloten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TNJ schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:43:
De "back" knop werkt, om de browser te sluiten. Moet je wel alle tabs gesloten hebben.
Dan heb jij een andere (d.w.z. unieke) versie van de stock browser denk ik. Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
TNJ schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:43:
bij mij niet hoor, wanneer ik de browser open en direct op back druk, gebeurd er niks
Brad Pitt schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:40:
[...]

Plus daarmee sluit je hem ook niet af :) Iets dat ik ook heel irrirant vind btw. Gebruik hem dan ook zelden nog.
welke browser gebruik jij nu dan?

[ Voor 34% gewijzigd door Qosmic op 30-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:00:
welke browser gebruik jij nu dan?
Wisselend van het doel Dolphin, Opera, Boat en stock. Met GoLauncher een gesture gemaakt, klikken op het browser icoon opent Dolphin, browser icoon slepen opent een Boat, Opera en stock browser keuze schermpje.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111030-120352.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Laatst online: 18-09 21:56
Ik vraag me af of samsung dit gaat implementeren in toekomstige galaxy phones/tablets.

http://www.gizmocrazed.com/2011/10/invisible-glass-japan/

Zou wel zo handig zijn, geen licht reflectie etc

[ Voor 5% gewijzigd door biepo op 30-10-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik was net muziek op mijn sgs2 aan het zetten via kies.
alleen toen ik op de sgs2 keek stond de muziek niet onder de app muziek maar ik moest naar bestanden en dan naar media. via kies air staat de muziek wel in de app muziek maar daar kan ik alleen maar nummertje voor nummertje aanklikken mijn vraag is dus hoe krijg ik dus op een snelle manier muziek onder de app muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Brad Pitt schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Dan heb jij een andere (d.w.z. unieke) versie van de stock browser denk ik. Netjes :)
OK, blijkt dat hij minimaliseert, maar actief blijft in taakbeheer. Ik gebruik ook hoofdzakelijk Dolphin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

Senor Sjon schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:29:
[...]
Bekende ellende... ik gebruik myphoneexplorer om de contacten op de telefoon zelf te krijgen, mocht ik van werkgever wisselen dan ben ik niet alleen afhankelijk van de exchange contacten.
MyPhoneExplorer heeft een client in de app store en je moet het programma zelf van de site downloaden.
Klopt, ik heb die ook wel eens gebruikt, maar ik ben daar op gegeven moment mee gestopt omdat ik tegen iets aan liep... weet niet precies meer wat. Er was iets met de contact foto pictures geloof ik. Maar ik ga het nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:45:
hallo
ik was net muziek op mijn sgs2 aan het zetten via kies.
alleen toen ik op de sgs2 keek stond de muziek niet onder de app muziek maar ik moest naar bestanden en dan naar media. via kies air staat de muziek wel in de app muziek maar daar kan ik alleen maar nummertje voor nummertje aanklikken mijn vraag is dus hoe krijg ik dus op een snelle manier muziek onder de app muziek
Gewoon als externe schijf benaderen en dan in het juiste mapje de muziek zetten? Gaat veel sneller dan via Kies Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om een witte versie van de sgs2 aan te schaffen. Moet ik nu twijfelen aan mijn sexuele geaardheid?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:41:
Ik zit er aan te denken om een witte versie van de sgs2 aan te schaffen. Moet ik nu twijfelen aan mijn sexuele geaardheid?
Nee hoor...
Alleen wel als je er vervolgens een roze hoesje omheen doet ;)

Who cares !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:19
Ik weet niet of het volgende probleem aan m'n S2 ligt of aan Whatsapp, maar ik heb 't volgende probleem:

Ik krijg van 'n kennis 'n foto doorgestuurd via Whatsapp, wanneer ik deze foto wil downloaden zegt Whatsapp "Downloaden van media was niet mogelijk, probeer het bericht opnieuw te verzenden".

Voorheen kon ik wel gewoon foto;s ontvangen, echter na de whatsapp update afgelopen week niet meer. Ligt dit nu aan de S2 of aan Whatsapp? Hij zegt wel dat hij de foto's die ik stuur wel gewoon kan downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:41:
offtopic:
Dus Sensation White is een verkapte Gay Parade? ;)

Ik had hem zelf ook genomen als ie toen uit was :) Het is gewoon een mooi toestel! :Y
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:47:
[...]

Nee hoor...
Alleen wel als je er vervolgens een roze hoesje omheen doet ;)

Who cares !!!
offtopic:
Een roze hoesje erom heem maakt het wel bijzonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Brad Pitt schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Wisselend van het doel Dolphin, Opera, Boat en stock. Met GoLauncher een gesture gemaakt, klikken op het browser icoon opent Dolphin, browser icoon slepen opent een Boat, Opera en stock browser keuze schermpje.

[afbeelding]
Hoe heb je dat zo "gemaakt" ? Ziet er wel netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Exterminator schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:53:
Ik weet niet of het volgende probleem aan m'n S2 ligt of aan Whatsapp, maar ik heb 't volgende probleem:

Ik krijg van 'n kennis 'n foto doorgestuurd via Whatsapp, wanneer ik deze foto wil downloaden zegt Whatsapp "Downloaden van media was niet mogelijk, probeer het bericht opnieuw te verzenden".

Voorheen kon ik wel gewoon foto;s ontvangen, echter na de whatsapp update afgelopen week niet meer. Ligt dit nu aan de S2 of aan Whatsapp? Hij zegt wel dat hij de foto's die ik stuur wel gewoon kan downloaden..
Doet zelf Whatsapp het verkleinen van de foto? Wellicht is de filesize te groot?

Hoe groot is de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Dwazer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Doet zelf Whatsapp het verkleinen van de foto? Wellicht is de filesize te groot?

Hoe groot is de foto?
How how, nu volg ik 't even niet...

Automatisch verkleinen?

Whatsapp zegt dat de foto 87kb is en 'n andere foto is 101kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Exterminator schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

How how, nu volg ik 't even niet...

Automatisch verkleinen?

Whatsapp zegt dat de foto 87kb is en 'n andere foto is 101kb
Sorry, het is nog maandagochtend :$

Als je een foto opneemt (op 8 megapixel is dat al gauw 2.4 - 2.7 MB) en deze verstuurd via MMS, wordt deze automatisch verkleind, anders kun je hem niet versturen.

Wellicht dat WhatsApp dat ook doet... Maar als de Filesize al 101 kB is, mag dat heen probleem zijn... :?
Pagina: 1 ... 21 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier