Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
Hoi allen,

Even een vraagje aan jullie. Ik kom net terug van vakantie en opeens valt mij iets op op mijn S2. Even aan jullie vragen of jullie hetzelfde hebben en dat ik het waarschijnlijk overheen heb gekeken. (Heb zelf het "probleem" op kunnen lossen)

In je Display instellingen van je S2, heb je de optie; "Schermsterkte autom. aan" en dat fade hij weg. Die had ik aan staan. Als ik dan in de notitie programma een spatie druk (gaat alleen om de spatie knop). Zie ik dat de scherm een beetje dimt. Ik dacht van, sjitwtf ! Ook op andere momenten zag ik wat dimming. Mijn vraag is dus, hebben jullie hetzelfde? Heb ik dit de hele tijd niet in de gaten gehad?

Nu ik de optie uit heb gezet, blijft mn scherm wel goed aan.

Kunnen jullie kijken voor me?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:41:
Ik zit er aan te denken om een witte versie van de sgs2 aan te schaffen. Moet ik nu twijfelen aan mijn sexuele geaardheid?
Het zou kunnen zijn dat je toch wel hetero bent... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
PrinceXEvil schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:35:
Hoi allen,

Even een vraagje aan jullie. Ik kom net terug van vakantie en opeens valt mij iets op op mijn S2. Even aan jullie vragen of jullie hetzelfde hebben en dat ik het waarschijnlijk overheen heb gekeken. (Heb zelf het "probleem" op kunnen lossen)

In je Display instellingen van je S2, heb je de optie; "Schermsterkte autom. aan" en dat fade hij weg. Die had ik aan staan. Als ik dan in de notitie programma een spatie druk (gaat alleen om de spatie knop). Zie ik dat de scherm een beetje dimt. Ik dacht van, sjitwtf ! Ook op andere momenten zag ik wat dimming. Mijn vraag is dus, hebben jullie hetzelfde? Heb ik dit de hele tijd niet in de gaten gehad?

Nu ik de optie uit heb gezet, blijft mn scherm wel goed aan.

Kunnen jullie kijken voor me?
Thanks!
Hier ben ik ook ooit tegen aan gelopen. Dit is inderdaad de normale werking en je hebt dus geen defect ;)
BamSlam_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Het zou kunnen zijn dat je toch wel hetero bent... :z
Ik maart komt de eerste kleine, dus ik heb hem maar besteld :+ Nu gauw op zoek naar een roze hoesje *O*

[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 31-10-2011 11:39 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:37:

Hier ben ik ook ooit tegen aan gelopen. Dit is inderdaad de normale werking en je hebt dus geen defect ;)
Haha, thanks. Vreemd dat ik het voorheen niet opmerkte. Is er een update of instelling/app die hem aanzet ofzo? Waarschijnlijk ben ik gewoon gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
PrinceXEvil schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Haha, thanks. Vreemd dat ik het voorheen niet opmerkte. Is er een update of instelling/app die hem aanzet ofzo? Waarschijnlijk ben ik gewoon gek.
Default staat die spaarstand aan. Misschien een update gedraaid of factory reset uitgevoerd? Misschien is het je nooit opgevallen. Ik merkte het als je een lichte wallpaper op je homescreen had en dan op de menutoets drukte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:48:
Default staat die spaarstand aan. Misschien een update gedraaid of factory reset uitgevoerd? Misschien is het je nooit opgevallen. Ik merkte het als je een lichte wallpaper op je homescreen had en dan op de menutoets drukte :+
Ah,

Het werkt nu storend, het valt me teveel op. Dus helaas zal ik het uit moeten zetten. Had je nog een verandering batterijduur kunnen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exterminator schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:54:
Hoe heb je dat zo "gemaakt" ? Ziet er wel netjes uit
1) In Application Folder een Browsers-groep aangemaakt.
2) Bij GoLauncher long-press op browser icoon en kies Gesture en dan Shortcut.
3) Kies Application Folder en daarin dus de Browsers-groep.
4) Selecteer de soort map die je wilt (plaatje is fout, moest onderste zijn, Mac view) en klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111031-114426.pngAfbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111031-114440.pngAfbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111031-114555.pngAfbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111031-114604.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
PrinceXEvil schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Ah,

Het werkt nu storend, het valt me teveel op. Dus helaas zal ik het uit moeten zetten. Had je nog een verandering batterijduur kunnen ervaren?
Niet noemenswaardig. Mijn SGS2 haalde altijd makkelijk de dag. Alleen bluetooth en GPS uit. Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
BillSpaarbank schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:00:
Niet noemenswaardig. Mijn SGS2 haalde altijd makkelijk de dag. Alleen bluetooth en GPS uit. Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet.
Bedankt voor je support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 21:36
Senor Sjon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:36:
[...]

Buiten dat, Micro USB is bijna overal wel te vinden tegenwoordig. De eerder genoemde problemen met laden heb ik totaal niet. Ik heb een tijdlang een BB lader gebruikt, geen problemen. Op kantoor heb ik een bureaustandaard van een of ander noname merk en die laadt ook gewoon het toestel op via USB. De losse USB kabel thuis doet het ook prima.
Het lag waarschijnlijk toch (ook) aan de lader. Ik heb nu een usbkabel in mijn iphone lader geprikt, en nu kan ik mijn telefoon gewoon helemaal gebruiken tijdens het opladen. Ook lijkt het dat ie sneller oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:19
Brad Pitt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

1) In Application Folder een Browsers-groep aangemaakt.
2) Bij GoLauncher long-press op browser icoon en kies Gesture en dan Shortcut.
3) Kies Application Folder en daarin dus de Browsers-groep.
4) Selecteer de soort map die je wilt (plaatje is fout, moest onderste zijn, Mac view) en klaar :)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Danku, welke golauncher skin heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Graag ontopic blijven. Wil je iets specifiek weten stuur dan een DM of post het in het juiste topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Valt wel op dat wanneer onze mod ingrijpt, het ineens tijdje stil is ;)

Question:

SMS en de contactenlijst.

Fictief contact persoon: "TEST" heeft als telefoonnummer 0612345678. Indien er een nieuwe sms gemaakt wordt, kun je de naam "TEST" intoetsen en komt de SGSII terug met het resultaat vanuit de contactenlijst 0612345678.

Fictief contact persoon "TEST" krijgt een nieuw/ander nummer. Je past deze aan in jouw contactenlijst naar het nieuwe nummer, bijvoorbeeld: 068765421 (Dus het oude nummer wordt vervangen door de nieuwe)

Bij het aanmaken van een nieuwe sms, toets je de naam "TEST" in en de sms komt terug met het OUDE telefoonnummer. Work-a-round is dan de contactenlijst te openen, naam te selecteren en de sms te bouwen (waarbij deze dan wél naar het juiste nummer verstuurd wordt)

Is dit een iets wat gecached wordt op je phone of zit het hem in de contactenlijst (Sync die van mij bijvoorbeeld met Windows Live)? Omdat in mijn contactenlijst staat dat oude nummer er niet meer tussen staat, lijkt het wel alsof de phone zaken onthoudt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ben sinds twee weken de eigenaar van een witte S2. Mooi toestel, maar ik heb een beetje een iPhone déjà vu door hoe de GUI er uit ziet (pagina's met app icoontjes).

Iemand tips om hier wat beters / originelers van te maken? Zelfs HTC is origineler dan dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MaZo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:55:
Ben sinds twee weken de eigenaar van een witte S2. Mooi toestel, maar ik heb een beetje een iPhone déjà vu door hoe de GUI er uit ziet (pagina's met app icoontjes).

Iemand tips om hier wat beters / originelers van te maken? Zelfs HTC is origineler dan dit. :)
Kijk eens bij xda-developers website....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Thombias schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:01:
[...]

Kijk eens bij xda-developers website....
Of het post your homescreen-topic hier op GoT. Mogelijkheden zat *O*

Post je Homescreen! - Deel 2

[ Voor 10% gewijzigd door BillSpaarbank op 01-11-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Hmm. mijn home knop blijft since vandaag elke keer hangen. of dan kan ik niet meer naar home screen(dat doet ie dus gewoon niks meer). of hij blijft wel aan terwijl dien iet ingedrukt is dus dan opend die taakbeheer/kan ik 'm niet vergrendelen want dan maakt ie een screen van het scherm.

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

toetsel is 2 maand oud ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:11:
heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Beschermfolietje is er wel reeds afgehaald I presume hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Brad Pitt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:16:
[...]

Beschermfolietje is er wel reeds afgehaald I presume hè?
ja is er af gehaald!

dus ik zou 't niet weten :( wel zwaar irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:34:
[...]

Of het post your homescreen-topic hier op GoT. Mogelijkheden zat *O*

Post je Homescreen! - Deel 2
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
en nu doet me home knop helemaal niet meer?

toch maar terug gaan voor garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:26:
en nu doet me home knop helemaal niet meer?

toch maar terug gaan voor garantie?
Neu, ik zou het gewoon zo laten. Zo vaak gebruik je die toets toch niet of wel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Brad Pitt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:32:
[...]

Neu, ik zou het gewoon zo laten. Zo vaak gebruik je die toets toch niet of wel? :/
niet?

ik gebruik 'm altijd weet niet wat jij er mee doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Blijf het toch zeer irritant vinden dat mijn SGS2 sinds de upgrade naar 2.3.4 ongeveer 2 a 3 keer per dag spontaan reboot. Kan er geen patroon in ontdekken. Ook tijdens het opstarten/uitvoeren van de Market App ervaar ik vaak crashes van het toestel. Heeft ook niet te maken met bewegen of het toestel in broekzak hebben > gebeurt ook als hij stilligt. Bij 2.3.3 had ik hier totaal geen last van. Zou graag horen of meer gebruikers deze ervaring hebben. Kan ik evt. terug naar 2.3.3 via Kies want ik heb geen custom ROM erop en ODIN etc.
Wellicht is er ook een andere oplossing?
Heb licht de indruk dat vernieuwde Market App toch een rol speelt > vanavond was hij weer spontaan gaan rebooten na auto-update van ABN AMRO bankieren app, toestel lag daarbij stil op tafel.

[ Voor 27% gewijzigd door Bajslag op 01-11-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:05

Vliegvlug

Flight Simple

Bajslag schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:48:
Blijf het toch zeer irritant vinden dat mijn SGS2 sinds de upgrade naar 2.3.4 ongeveer 2 a 3 keer per dag spontaan reboot. Ook tijdens het opstarten/uitvoeren van de Market App ervaar ik vaak crashes van het toestel.
Ik heb vergelijkbare problemen na de upgrade van 2.3.3 naar 2.3.5. (is een Vodafone versie).
Ook spontane reboots/restarts, nog geen oorzaak kunnen achterhalen, er lijkt geen patroon in te zitten. Niet qua tijd en niet qua situatie.
De ene keer is het 3x per dag, dan weer een dag niet. Wel is het nog niet gebeurt wanneer ik met de telefoon bezig ben, alleen wanneer hij niet in gebruik is (zowel in de broekzak als op tafel liggend).

Market crashed bij mij het toestel niet maar de Market blijft gewoon zelf hangen, draaiende wacht balkje wat nooit verdwijnt. Dit gebeurt altijd als ik vanuit de status balk een melding aanklik dat er een update beschikbaar is. De Market opstarten vanaf het Market icoon gaat echter meestal juist wel goed.

Wil nog proberen om de telefoon te resetten en dan een backup terug te zetten met zo min mogelijk apps, dat het mogelijk daar in zit, maar heb er nog geen zin in gehad. Te veel gedoe, moet ik me nog net wat meer aan de reboots gaan ergeren.
Heb licht de indruk dat vernieuwde Market App toch een rol speelt > vanavond was hij weer spontaan gaan rebooten na auto-update van ABN AMRO bankieren app, toestel lag daarbij stil op tafel.
Ik vraag me af of het daar alleen aan ligt, had de nieuwe Market namelijk al handmatig op mijn 2.3.3 versie geinstalleerd en had toen geen last van reboots.
Maar mogelijk is het de combinate van 2.3.4/5 en de Market.

[ Voor 37% gewijzigd door Vliegvlug op 01-11-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:43:
[...]
ik gebruik 'm altijd weet niet wat jij er mee doet ;)
Gebruik 'm ook zestienduizend maal per dag dus hem laten fixen lijkt mij wel een redelijk logische beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de market niet werkt, Instellingen->applicaties->applicaties beheren->Market->Gegevens wissen werkte voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doessie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 08:26
Blijf het toch zeer irritant vinden dat mijn SGS2 sinds de upgrade naar 2.3.4 ongeveer 2 a 3 keer per dag spontaan reboot. Kan er geen patroon in ontdekken. Ook tijdens het opstarten/uitvoeren van de Market App ervaar ik vaak crashes van het toestel. Heeft ook niet te maken met bewegen of het toestel in broekzak hebben > gebeurt ook als hij stilligt. Bij 2.3.3 had ik hier totaal geen last van. Zou graag horen of meer gebruikers deze ervaring hebben. Kan ik evt. terug naar 2.3.3 via Kies want ik heb geen custom ROM erop en ODIN etc.
Ik ervaar het probleem ook.Heb de pinbeveiliging er maar af gehaald zodat ik in ieder geval bereikbaar ben na het spontane 'rebooten'.Draai overigens 2.3.5 en hoop dat het snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
@ Mensen met rebootproblemen. Jullie hebben niet toevallig een taskkiller draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
BillSpaarbank schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:24:
@ Mensen met rebootproblemen. Jullie hebben niet toevallig een taskkiller draaien?
Nee, niet zoiets draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Simkaart al laten wisselen? Kan me herinneren dat dit nmlk al eerder voorbij is gekomen in dit Topic. Oplossing bleek de oude SIM kaart te wisselen voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
Dwazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:09:
[...]

Simkaart al laten wisselen? Kan me herinneren dat dit nmlk al eerder voorbij is gekomen in dit Topic. Oplossing bleek de oude SIM kaart te wisselen voor een nieuwe...
Dank voor tip. Wat was de technische onderbouwing hiervan? Mocht je dat weten uiteraard. Ik had wel de SIM er al een keer uitgehaald en voorzichtig schoongemaakt. Blijft dan wel gek dat bij 2.3.3 probleem niet aan de orde was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doessie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 08:26
Taskillers draaien bij mij ook niet,nieuwe simkaart zit er al in bij aanschaf toestel.
Wordt tijd voor een nieuwe update waarin het spontane 'rebooten' verdwijnt denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomThaMan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-01-2022
Eerste post hier, hallo allemaal :)

Even een vraagje: Ik ben van plan om een Samsung Galaxy SII HD LTE te kopen zodra deze beschikbaar is. Nu lees ik soms dat deze telefoon ALLEEN voor het LTE netwerk geschikt is. In de specificaties staat echter dat deze ook te gebruiken is op 3G netwerken.

Kan iemand mij vertellen of dit toestel geschikt is voor de Nederlandse netwerken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
TomThaMan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:12:
Eerste post hier, hallo allemaal :)

Even een vraagje: Ik ben van plan om een Samsung Galaxy SII HD LTE te kopen zodra deze beschikbaar is. Nu lees ik soms dat deze telefoon ALLEEN voor het LTE netwerk geschikt is. In de specificaties staat echter dat deze ook te gebruiken is op 3G netwerken.

Kan iemand mij vertellen of dit toestel geschikt is voor de Nederlandse netwerken?

Alvast bedankt!
Hoi!

1: Welkom :)
2: Groeten hoeft niet, lees de Faq;
3: Wat heb je zelf gevonden? Want mijn eerste hit in google, geeft deze pagina terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomThaMan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-01-2022
Op deze pagina wordt gesuggereerd dat dit toestel waarschijnlijk niet naar NL komt door het ontbreken van LTE netwerken hier...

Ik kan niet goed uit het bericht opmaken er bedoeld wordt dat het toestel niet zijn volledige potentie kan benutten, of dat het gewoonweg niet goed mogelijk is het toestel in NL te gebruiken.

Maakt mij natuurlijk weinig uit dat dit toestel hier niet gebruik kan maken van 4G netwerken, maar hij moet natuurlijk wel werken op de bestaande netwerken. Dat moet toch gewoon kunnen?

[ Voor 18% gewijzigd door TomThaMan op 02-11-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de samsung galaxy 2. Ik had eerst de motorola droid. Bene r erg blij mee. Super scherm en erg snel. Mijn oude droid begon steeds langzamer te worden. Deze Galaxy is echter supersnel. Ik woon in de USA en heb de Amerikaanse versie. Hij ziet er wat anders uit. Ik zit bij sprint en daar heet hij de Samsung Galaxy S2 Epic touch 4G.

http://shop.sprint.com/my...UId=&ptn=&tabId=dt_phones

Heeft een groter scherm en geen home button maar voor de rest is hij gelijk qua specificaties. Erg mooie telefoon en de 4G snelheid is ook stukken beter. Met de 3G van de droid haalde ik hier in Salt Lake City slechts gemidd 0.4 Mbps. Nu haal ik gemidd 4 Mbps met uitschieters tot 7 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:19
Bajslag schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:14:
[...]

Dank voor tip. Wat was de technische onderbouwing hiervan? Mocht je dat weten uiteraard. Ik had wel de SIM er al een keer uitgehaald en voorzichtig schoongemaakt. Blijft dan wel gek dat bij 2.3.3 probleem niet aan de orde was...
Ja, hier was technische onderbouwing voor, maar het betrof simkaarten van 8-10 jaar oud die geen umts ondersteunen(dacht ik). In ieder geval werd dit als mogelijkheid gegeven voor het soms heen en weerspringen van vol signaal naar bijna geen signaal met Umts verbinding. Dit werd veroorzaakt door andere voltages op de simkaart. (correct me where i'm wrong) maar dit lijkt mij niet echt een voor de hand liggende oorzaak voor het restart probleem.

Ik lees al vanaf het begin mensen met soortgelijke klachten, heb tot nu toe volgens mij geen echte oplossing gelezen. Heb je wel eens je telefoon geheel gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik heb de witte versie inmiddels binnen. Hij ziet er echt heel goed uit. Was bang dat het chromen randje me zou storen, maar het geheel oogt echt heel mooi. Scherm is ook erg mooi en lijkt nog iets beter dan mijn vorige zwarte versie. Helaas ook hier wel weer een lichte gele waas aan de zijkant van het scherm bij lage brightness, maar goed dat was te verwachten omdat ik nog steeds geen exemplaar gevonden heb die dit niet heeft :+

Vooral de batterijcover bevalt me beter dan de zwarte versie. Heb minder het gevoel dat het toestel uit mijn hand kan glijden. Ook voelt het scherm iets gladder dan bij de zwarte versie. Het lijkt bijna of er een andere coating is gebruikt, maar dit kan gevoelsmatig zijn. Ben er in ieder geval heel blij mee en vind hem minder vrouwelijk dan verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Weet iemand hoe ik mn Swype custom dictionary kan aanpassen? Ik heb er nu volgens mij een apar entries instaan die echt HEEL vervelend zijn.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadyNetworker schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:03:
Weet iemand hoe ik mn Swype custom dictionary kan aanpassen? Ik heb er nu volgens mij een apar entries instaan die echt HEEL vervelend zijn.
Bij de versie die ik nu draai is het: woord selecteren, druk op die Swype-toets linksonder en klaar?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111102-175831.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
Doessie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:19:
Taskillers draaien bij mij ook niet,nieuwe simkaart zit er al in bij aanschaf toestel.
Wordt tijd voor een nieuwe update waarin het spontane 'rebooten' verdwijnt denk ik zo!
Al de Dalvik cache eens leeggemaakt? Toestel gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende (onwaarschijnlijke) probleem: er bestaat een omgekeerd evenredig verband tussen de sterke van mijn telefoonsignaal en de snelheid van de data verbinding: is het telefoonsignaal zwak dan werkt de interverbinding prima (h of h+). Als het signaal optimaal is, is internet niet vooruit te branden, maximaal g of 3g en vaak laadt de pagina helemaal niet volledig. Volgens de KS van Vodafone is er niks aan de hand met mijn verbinding.

Iemand een verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik had ook last van spontane reboots...bij mij lag het aan apps installeren op sd kaart..
Oplossing...installeer app2sd vanuit market...kijk naar de apps die in het lijstje staan.
Bij sommige apps staan kruisje met afbeelding van sd kaartje.
Die moet je niet op je sd kaartje installeren.geeft problemen...
Hoop dat je hier wat aan hebt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

BillSpaarbank schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:24:
Nope, geen taskkiller.
Dwazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:09:
[...]

Mijn simkaart is iets van 2,5 jaar oud. Komt me niet echt oud over, hij ondersteund in elk geval UMTS.
Een in mijn vorige toestel, een HTC Hero, en de S2 met 2.3.3 heb ik nooit problemen met reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:47
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:31:
Ik heb het volgende (onwaarschijnlijke) probleem: er bestaat een omgekeerd evenredig verband tussen de sterke van mijn telefoonsignaal en de snelheid van de data verbinding: is het telefoonsignaal zwak dan werkt de interverbinding prima (h of h+). Als het signaal optimaal is, is internet niet vooruit te branden, maximaal g of 3g en vaak laadt de pagina helemaal niet volledig. Volgens de KS van Vodafone is er niks aan de hand met mijn verbinding.

Iemand een verklaring?
Ik heb dan geen Galaxy S2, maar kwam toevallig langs dit topic om gewoon wat reacties te lezen. Nu lees ik jouw vraag, en ik denk dat ik het antwoord heb. Waarschijnlijk switcht je telefoon telkens van netwerk. Als hij naar het netwerk gaat met een sterk telefoon signaal, kom je op een telefoonmast te zitten met een langzame internet verbinding, en vice versa. Dit heb ik toevallig gehad toen ik van het weekend in een vakantiehuisje zat. Ik had 3G toen ik haast geen telefoonsignaal had, en als ik dan ergens anders in het huisje ging zitten, had ik GPRS met een sterk telefoonsignaal. Vervelend, maar ik denk dat je dus net op een grensgebied zit. Of heb je er overal last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

jeffroni schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:59:
[...]
Ik had ook last van spontane reboots...bij mij lag het aan apps installeren op sd kaart..
Oplossing...installeer app2sd vanuit market...kijk naar de apps die in het lijstje staan.
Bij sommige apps staan kruisje met afbeelding van sd kaartje.
Die moet je niet op je sd kaartje installeren.geeft problemen...
Hoop dat je hier wat aan hebt..... ;)
Via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren kan je ook zien wat er op de SD kaart staat.
Daar gekeken en tot mijn verbazing waren er 3 applicaties die daar een vinkje hadden, kan me niet herinneren ooit bewust een app op de sdkaart te hebben gezet.

Heb 1 app gewist en de andere 2 naar de telefoon verplaatst, vreemd genoeg werd de totale grootte van de app daardoor wel enorm veel groter. Aldiko bijvoorbeeeld stond met een paar honderd K op de sdkaart en na verplaasting is de grootte opeens 15 MB. Lijkt er dus op dat niet de hele app op de SD kaart stond maar slechts een gedeelte.

Het enige dat nu nog naar de SDkaart gaat zijn de foto's.
Hoe dan ook, nu geen apps meer op de SDkaart, hopelijk zijn de reboots nu ook weg.

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:59:
Bij de versie die ik nu draai is het: woord selecteren, druk op die Swype-toets linksonder en klaar?
Thanks, dat is al een begin. Weet je ook hoe ik de complete custom wordlist tevoorschijn tover? Die wil ik namelijk bewerken, maar ik kan em nergens vinden.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kartmans1 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:34:
[...]
Ik heb dan geen Galaxy S2, maar kwam toevallig langs dit topic om gewoon wat reacties te lezen. Nu lees ik jouw vraag, en ik denk dat ik het antwoord heb. Waarschijnlijk switcht je telefoon telkens van netwerk. Als hij naar het netwerk gaat met een sterk telefoon signaal, kom je op een telefoonmast te zitten met een langzame internet verbinding, en vice versa. Dit heb ik toevallig gehad toen ik van het weekend in een vakantiehuisje zat. Ik had 3G toen ik haast geen telefoonsignaal had, en als ik dan ergens anders in het huisje ging zitten, had ik GPRS met een sterk telefoonsignaal. Vervelend, maar ik denk dat je dus net op een grensgebied zit. Of heb je er overal last van?
Toevalligerwijs ontstond dit probleem ook in een vakantiehuisje. Aanvankelijk na thuiskomst bleef het probleem, maar verdween daarna. Gisteren in een hotel wederom last en nu weer thuis en alles oké. Zou toch vreemd zijn dat ik iedere keer net in een grensgebied zit als ik elders ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:29:
..... Erg mooie telefoon en de 4G snelheid is ook stukken beter. Met de 3G van de droid haalde ik hier in Salt Lake City slechts gemidd 0.4 Mbps. Nu haal ik gemidd 4 Mbps met uitschieters tot 7 Mbps.
Die snelheden kan ik thuis via 3G ook halen. Is 4G van Sprint hetzelfde wat hier 3.5G heet?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadyNetworker schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:03:
Thanks, dat is al een begin. Weet je ook hoe ik de complete custom wordlist tevoorschijn tover? Die wil ik namelijk bewerken, maar ik kan em nergens vinden.
Mja, geen idee hoe het met de "oude" Swype is, maar met de nieuwe is het wel heel gemakkelijk:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111103-095036.png Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111103-095135.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Na een lange tijd eindelijk Kies aan het werk gekregen, en ik krijg gelijk een firmware update binnen. Nu heb ik dit eigenlijk nog nooit via kies gedaan. Word je telefoon helemaal gewiped bij een firmware update? Dat is namelijk niet helemaal duidelijk in Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:54:
[...]

Mja, geen idee hoe het met de "oude" Swype is, maar met de nieuwe is het wel heel gemakkelijk:

[afbeelding] [afbeelding]
Hoe heb je die numerieke batterij er in gekregen? Lukt dat met de standaard Android of moet je hiervoor rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:50:
Hoe heb je die numerieke batterij er in gekregen? Lukt dat met de standaard Android of moet je hiervoor rooten?
Inderdaad rooten dan wel iets gebruiken als Circular Battery maar dan komt 'ie links in je notificatiebalk en hou je rechts alsnog de stock batterij-aanduiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een hekel hebben aan het geluidje dat je telefoon 100% is opgeladen. Nu schrik ik snachts teminste niet meer wakker.

Is ook wat makkelijker dan allemaal scripjes maken Tasker.

Battery Charged Silencer, Deze maakt je telefoon still tussen de 99% en 100%

https://market.android.co...cer&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:50:
Voor mensen die een hekel hebben aan het geluidje dat je telefoon 100% is opgeladen. Nu schrik ik snachts teminste niet meer wakker.

Is ook wat makkelijker dan allemaal scripjes maken Tasker.

Battery Charged Silencer, Deze maakt je telefoon still tussen de 99% en 100%

https://market.android.co...cer&feature=search_result
Ah nice :) in 2.3.4 is dat geloof ik al opgelost als je de telefoon op stil zet toch?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:54:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4KKJ1.png
:?
Kijk ik soms op de verkeerde plaats?
Ik draai op dit moment 2.3.4, stock, unbranded.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, dat is gewoon de oude Swype hè. Als je niet rooted bent zit je daar aan vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:59:
[...]

Nee hoor, dat is gewoon de oude Swype hè. Als je niet rooted bent zit je daar aan vast...
Oh, carp. Dat zuigt. Ens kijken of ik Swype kan updaten dan....
Ik snap niet waarom developers vaak van die zuigende stock roms maken, en als modders er mee aan de slag gaan, dat er vaak iets beters EN sexiers uit komt.
Thanks voor de info.

[ Voor 6% gewijzigd door ShadyNetworker op 03-11-2011 15:16 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DitisKees schreef op donderdag 03 november 2011 @ 07:40:
[...]

Die snelheden kan ik thuis via 3G ook halen. Is 4G van Sprint hetzelfde wat hier 3.5G heet?
Sprint gebruikt eigenlijk Wimax geloof voor 4G. Overigens is de 3G snelheid in Amerika erg laag. Alleen ATT schijnt hoge snelheden te halen. Ook bij Verizon had ik erg lage snelheden. Officieel tussen de 0.7 en 1.4 Mbps.In werkelijkheid stukken lager. Dat is in vergelijking met Nederland erg langzaam. Hier wordt nu vol op de 4G lite ingezet en je ziet steeds meer telefoons met 4G. Vandaar de grote teleurstelling dat de iphone 4S geen 4G had. Ik denk dus dat je 4G lite kunt vergelijken met 3.5G in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 19:46
Ewivis schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:55:
[...]

Ah nice :) in 2.3.4 is dat geloof ik al opgelost als je de telefoon op stil zet toch?
Ja klopt :)

Als ik ga slapen gooi ik m altijd aan de lader en zet de phone op stil. Voorheen hoorde ik m wel eens piepen als ie vol was...nu niet meer 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Yihaaa op 03-11-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Kartmans1 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:34:
[...]
Vandaag weer met Vodafone aan de lijn gehangen, omdat ik nog steeds twijfel of er geen sprake is van een hardware-matige fout in mijn GSII.

Zij bevestigen in grote lijnen jouw verhaal: de oude masten hebben een uitstekend telefoonsignaal, maar zijn niet erg geschikt voor dataverbindingen. Bij UMTS-masten is het omgekeerde het geval: 'slecht' telefoonsignaal, maar een goede dataverbinding. Volgens de KS heb ik net pech gehad dat ik twee keer in een gebied met oude masten zat.

Zelfs als dit verhaal klopt, heb ik wat moeite met het feit dat ik fors betaal voor een snelle internetverbinding, maar kennelijk op heel veel plekken niet verder kom dan dan het ouderwetse telefoonmodemlijntje of iets hoger (volgens Speedtest).

[ Voor 3% gewijzigd door iexip66 op 04-11-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ShadyNetworker schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:00:
[...]

Oh, carp. Dat zuigt. Ens kijken of ik Swype kan updaten dan....
Ik snap niet waarom developers vaak van die zuigende stock roms maken, en als modders er mee aan de slag gaan, dat er vaak iets beters EN sexiers uit komt.
Thanks voor de info.
Ik gebruik swiftkey, bevalt eigenlijk prima. Ik vond het toen ik de demo gebruikt al meteen beter dan/als het samsung keypad.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
  • Laatst online: 01-09 11:46
Ik heb vandaag de 2.3.5 update ontvangen, nog iemand deze gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Tsubarov schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:05:
Ligt eraan, heb je een Vodafone branded firmware? Dan krijg je 2.3.5. De overige stervelingen hebben 2.3.4 als ze niet geroot hebben.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
Senor Sjon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:10:
[...]

Ligt eraan, heb je een Vodafone branded firmware? Dan krijg je 2.3.5. De overige stervelingen hebben 2.3.4 als ze niet geroot hebben.
Ik heb een unbranded toestel uit België. Een overige sterveling dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Tsubarov schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:05:
Wat is het resultaat van *#1234# ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
BillSpaarbank schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:19:
[...]

PDA : I9100XWKJ1
PHONE :I9100XXKI4
CSC : I9100LUXKJ1
Build Info : Tue Oct 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:19:
[...]

Hij heeft waarschijnlijk een toestel uit Luxemburg, die hebben een 2.3.5 update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Brad Pitt schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:59:
[...]

Nou, op mijn niet-rooted toestel zit de menu optie voor het Persoonlijke woordenboek anders wel gewoon.
Swype versie 3.25.91.32476.32482.3890.OXX

Heb wel een Vodafone branded toestel met android 2.3.5 dus mogelijk dat het daar aan ligt.
Zou wel mooi zijn, dat een branded toestel voor het eerst een keer een voordeel is. :)

Bij het bekijken van mijn Persoonlijk woordenboek heb ik wel iets geks, de eerste 24 entries bestaan allemaal uit 3 vierkantjes en een ï.
Krijg deze ook niet weg; kan ze selecteren en op de prullenbak knop drukken maar ze worden niet gewist.
Meer mensen die dit hebben?
Ik heb eigenlijk geen zin om het hele woordenboek te resetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Vliegvlug op 04-11-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Ik ben tegen hetvolgende aangelopen. Bij het voorlopig accepteren van een vergaderverzoek op een exchange server, beantwoordt de galaxy met "proef:" Dit wordt vervolgens niet goed geinterpreteerd in mijn agenda (niet in exchange maar ook niet op mijn phone). De SG-Tab heeft hier ook last van. Is dit een Android bug in de Nederlandse taal of is dit alleen gerelateerd aan Samsung? Ik draai 2.3.4 CEKI2
Weer een reden voor mij om de boel maar eens te resetten en over te stappen naar puur Engelstalig.
Zijn er meer met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:49
Senor Sjon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:10:
[...]

Hier nog zelfs 2.3.3

PDA: I9100XWKF3
PHONE: I9100XXKE7
CSC: I9100XENKE1
Build Info: Thu June 9

Nu werkt mijn Kies niet dus kan vanuit daar niet uitgaan of er al wel of geen update is. Via het toestel zelf als ik vraag naar een update dan geeft die aan dat die er niet is.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09
Wicked-Game schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:26:
[...]

Hier nog zelfs 2.3.3

Nu werkt mijn Kies niet dus kan vanuit daar niet uitgaan of er al wel of geen update is. Via het toestel zelf als ik vraag naar een update dan geeft die aan dat die er niet is.
OTA updates werken niet voor de Samsung Galaxy S2, dus het zou goed kunnen zijn dat er een update beschikbaar is via Kies

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wicked-Game schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:26:
[...]

Hier nog zelfs 2.3.3

Deze kan je via Kies naar 2.3.4 tillen. OTA werkt het sowieso niet, van 2.3.4 naar 2.3.5 weer wel heb ik begrepen van de Vodafone klanten(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 19:00
vaak als ik op de homknop druk (1 klik en geen dubbel klik) opent hij driving mode. ik zie om mij heen dat meerdere dit hebben. wat kan ik hier tegen doen? ben niet geroot of what so ever

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alekz87 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:44:
vaak als ik op de homknop druk (1 klik en geen dubbel klik) opent hij driving mode. ik zie om mij heen dat meerdere dit hebben. wat kan ik hier tegen doen? ben niet geroot of what so ever
Dat heb ik ook en is snoei-irritant. Binnen een minuut twee keer home indrukken is vaak al genoeg, maar het blijft willekeurig. Ik gebruik die functie praktisch nooit, hoewel het wel makkelijker is dan de naam intikken tijdens het rijden. In ieder geval geeft ie een shortlist waarna je de goede kan kiezen... meestal...

Onder driving mode versta ik het selectie menu met tap en speak. Driving mode zelf heb ik bewust niet ingesteld. De enige methode om er echt vanaf te komen is rooten.

[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 04-11-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 19:00
Senor Sjon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:11:
[...]

Dat heb ik ook en is snoei-irritant. Binnen een minuut twee keer home indrukken is vaak al genoeg, maar het blijft willekeurig. Ik gebruik die functie praktisch nooit, hoewel het wel makkelijker is dan de naam intikken tijdens het rijden. In ieder geval geeft ie een shortlist waarna je de goede kan kiezen... meestal...

Onder driving mode versta ik het selectie menu met tap en speak. Driving mode zelf heb ik bewust niet ingesteld. De enige methode om er echt vanaf te komen is rooten.
matig vind ik dat dan weer. bedoel gebruik die functie niet en wil m niet. maar uitzetten kan dan weer niet :S.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Als ik zoek op Flash vind ik een hoop berichten over het flashen van firmware, maar ik ben meer op zoek naar Flash in de browser.

Zowel in de standaard browser als in Dolphin HD krijg ik een bepaalde Flash applicatie niet aan de praat, waar een vriend van me met HTC HD2 met android rootkit wel toe in staat is. Bij de meeste Flash sites ben ik nog niet tegen problemen aangelopen, maar als ik http://www.lfsworld.net/remote/ probeer te openen krijg ik wel het logo te zien, dat uit beeld verdwijnt na erop geklikt te hebben, maar vervolgens niets. Bij die vriend van me komt er dan een lijst met servers waaruit je kunt kiezen.

Zijn er mensen met een stock rom die dit wel aan de praat kunnen krijgen? Of zijn er mensen met verstand van Flash en webontwikkeling die kunnen zien wat voor een applicatie dit is? Ik heb namelijk het idee dat ik een of andere plugin mis. Flash 11.0 is wel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vliegvlug schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:57:
Nou, op mijn niet-rooted toestel zit de menu optie voor het Persoonlijke woordenboek anders wel gewoon.
Swype versie 3.25.91.32476.32482.3890.OXX
Dat is heel mooi maar een oude versie. We zitten reeds op versie 3.26.x. Dus maar even updaten dan he ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 05-11-2011 15:10 . Reden: Screenie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
SamPatterson schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:56:
Als ik zoek op Flash vind ik een hoop berichten over het flashen van firmware, maar ik ben meer op zoek naar Flash in de browser.

Zowel in de standaard browser als in Dolphin HD krijg ik een bepaalde Flash applicatie niet aan de praat, waar een vriend van me met HTC HD2 met android rootkit wel toe in staat is. Bij de meeste Flash sites ben ik nog niet tegen problemen aangelopen, maar als ik http://www.lfsworld.net/remote/ probeer te openen krijg ik wel het logo te zien, dat uit beeld verdwijnt na erop geklikt te hebben, maar vervolgens niets. Bij die vriend van me komt er dan een lijst met servers waaruit je kunt kiezen.

Zijn er mensen met een stock rom die dit wel aan de praat kunnen krijgen? Of zijn er mensen met verstand van Flash en webontwikkeling die kunnen zien wat voor een applicatie dit is? Ik heb namelijk het idee dat ik een of andere plugin mis. Flash 11.0 is wel geinstalleerd.
Hier doet hij het gewoon in de standaard browser (T-mobile branded 2.3.5). Als ik op het logo klik verdwijnt die en komt er een lijst met servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Hades.NL schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:06:
[...]

Hier doet hij het gewoon in de standaard browser (T-mobile branded 2.3.5). Als ik op het logo klik verdwijnt die en komt er een lijst met servers.
Hier ook op 2.3.4 stock

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Nou bedankt voor het testen allebei.
Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen dan.
Welke applicaties en plugins hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een sms krijg en dan de sms 'slider' op mijn lockscreen gebruik om rechstreeks naar m'n sms te gaan unlockt mijn telefoon, staat dan even gewoon op mijn homescreen (5-10 sec) en gaat dan pas naar de sms ... Ik denk dat het zo geworden is sinds dat ik widgetlocker heb geinstalleerd, heb ik weer verwijderd maar toch blijft het probleem, ik gebruik ook NoLed.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:22

reaL_G

G

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:20:
[...]

Sprint gebruikt eigenlijk Wimax geloof voor 4G. Overigens is de 3G snelheid in Amerika erg laag. Alleen ATT schijnt hoge snelheden te halen. Ook bij Verizon had ik erg lage snelheden. Officieel tussen de 0.7 en 1.4 Mbps.In werkelijkheid stukken lager. Dat is in vergelijking met Nederland erg langzaam. Hier wordt nu vol op de 4G lite ingezet en je ziet steeds meer telefoons met 4G. Vandaar de grote teleurstelling dat de iphone 4S geen 4G had. Ik denk dus dat je 4G lite kunt vergelijken met 3.5G in Nederland.
4G in amerika is gewoon verkapte marketingterm voor wat hier hsdpa/hsupa is, dus idd 3.5G
dus gewoon compatible met de 4S.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:54
Helaas, ook ik kan er niet meer omheen, mijn scherm laat in de linker boven en onderhoek los. Je kan zelfs nu in het donker het licht van het led lampje langs de hoek van het scherm zien branden. Dat wordt dus een rma aanvragen en terug sturen. :-(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:47
iexip66 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:31:
[...]

Vandaag weer met Vodafone aan de lijn gehangen, omdat ik nog steeds twijfel of er geen sprake is van een hardware-matige fout in mijn GSII.

Zij bevestigen in grote lijnen jouw verhaal: de oude masten hebben een uitstekend telefoonsignaal, maar zijn niet erg geschikt voor dataverbindingen. Bij UMTS-masten is het omgekeerde het geval: 'slecht' telefoonsignaal, maar een goede dataverbinding. Volgens de KS heb ik net pech gehad dat ik twee keer in een gebied met oude masten zat.

Zelfs als dit verhaal klopt, heb ik wat moeite met het feit dat ik fors betaal voor een snelle internetverbinding, maar kennelijk op heel veel plekken niet verder kom dan dan het ouderwetse telefoonmodemlijntje of iets hoger (volgens Speedtest).
Dus toch... Blijft erg vreemd dat dit tegenwoordig zo nog moet werken, terwijl 3G al een aantal jaren bestaat. Ik moet wel zeggen, dat ik er hier in de Randstad nog geen 1 keer last van heb gehad. Tevens zit ik op het KPN Netwerk, dus die heeft hetzelfde probleem (in het vakantiehuisje althans). Dus switchen van provider heeft waarschijnlijk ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Na hoeveel oplaadcyclussen is een lithium batterij op volle kracht?

Een week? Want heb net mijn S2 weer nieuw gekregen, daarom deze vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 11:32
Voor iedereen die het "batterij opgeladen " signaal irritant vind , is er nu een oplossing!

Het is nu mogelijk dit via een app uit te zetten.

Ik ben er blij mee en denk dat wel meer dit zullen zijn , vandaar dat ik dit even wilde delen 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 26-09 19:46
alwaysleft schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:42:
Na hoeveel oplaadcyclussen is een lithium batterij op volle kracht?

Een week? Want heb net mijn S2 weer nieuw gekregen, daarom deze vraag
Was bij mij wel de ervaring zo. In het begin helemaal vol geladen en paar keer redelijk leeg laten lopen en weer helemaal vol. Na een week ofzo hang ik m zo vaak aan de lader als maar kan/nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:58:
[...]

Dat is heel mooi maar een oude versie. We zitten reeds op versie 3.26.x. Dus maar even updaten dan he ;)
Updaten? Wat precies? Swype? Kan ik niet vinden in de market.
Android update? Is die er al voor unbranded toestellen?
Als je nou meteen informatie erbij zet mbt HOE up te daten, dan heeft iedereen er iets aan :Y

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadyNetworker schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:24:
Als je nou meteen informatie erbij zet mbt HOE up te daten, dan heeft iedereen er iets aan :Y
Had weinig zin leek mij aangezien je rooted moet zijn. Swype staat niet in de market, moet je via hun site dan wel op andere manieren installeren. Voor beide methodes is root hebben een vereiste aangezien op de S2 Swype een /system/app-applicatie is en dus niet verwijderbaar door de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Laatst online: 04-04 08:00
Ik zit al een tijdje met een vreemd probleem, daarnet heb ik eens tijd gestoken in een oplossing te vinden hiervoor maar deze heb ik tot hiertoe nog niet gevonden..
Bij mijn contactpersonen staan er geen dubbele contactpersonen tussen, (deze toont trouwens enkel de Gmail contacten, de telefoon en sim zijn leeg), maar als ik een bericht wil sturen, en een contactpersoon wil selecteren, staan deze er soms dubbel, 3dubbel, tot wel 6dubbel tussen de personen.
Vervolgens heb ik eens ALLE contactpersonen verwijderd (sim leeg, telefoon leeg, en gmailcontacten ook allemaal verwijderd), maar nog staan er dubbele tot 6dubbele contactpersonen tussen de lijst als ik iemand toe wil voegen aan een bericht..

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Want hem helemaal resetten zie ik ook niet zo zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:31

Jag

Weet iemand hoe je kan uitzetten dat het laatste woord herhaald wordt in de volgende zin met het standaard toetsenbord met xt9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:39:
[...]

Had weinig zin leek mij aangezien je rooted moet zijn. Swype staat niet in de market, moet je via hun site dan wel op andere manieren installeren. Voor beide methodes is root hebben een vereiste aangezien op de S2 Swype een /system/app-applicatie is en dus niet verwijderbaar door de gebruiker.
Dat zal ook niet veel helpen omdat die dubbele contacten van facebook, whatsapp, etc zijn. Geen idee eigenlijk hoe je die contacten bij berichten. 'onzichtbaar' kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:39:
[...]

CARP! Thanks voor de extra info. Dit is echt hoogst lame. Ik zie trouwens dat ik Swype wel kan verwijderen via het Applications menu....
Ben benieuwd wat er dan gebeurt als je dat per ongeluk verwijdert....volgens mij ben je dan geschroefd :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:57:
Dat zal ook niet veel helpen omdat die dubbele contacten van facebook, whatsapp, etc zijn. Geen idee eigenlijk hoe je die contacten bij berichten. 'onzichtbaar' kan maken.
Wrong quote? :P
ShadyNetworker schreef op zondag 06 november 2011 @ 00:51:
CARP! Thanks voor de extra info. Dit is echt hoogst lame. Ik zie trouwens dat ik Swype wel kan verwijderen via het Applications menu....
Ben benieuwd wat er dan gebeurt als je dat per ongeluk verwijdert....volgens mij ben je dan geschroefd :)
Kan je hem ook updaten dan? Of ben je niet gewoon in de war met de data van Swype die je kan verwijderen i.p.v. de app zelf? Kan me niet herinneren dat Swype op stock een /data/app-applicatie was eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ehh ja geloof het wel. Foutje....

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 06-11-2011 04:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:39
aproxx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:53:
Ik zit al een tijdje met een vreemd probleem, daarnet heb ik eens tijd gestoken in een oplossing te vinden hiervoor maar deze heb ik tot hiertoe nog niet gevonden..
Bij mijn contactpersonen staan er geen dubbele contactpersonen tussen, (deze toont trouwens enkel de Gmail contacten, de telefoon en sim zijn leeg), maar als ik een bericht wil sturen, en een contactpersoon wil selecteren, staan deze er soms dubbel, 3dubbel, tot wel 6dubbel tussen de personen.
Vervolgens heb ik eens ALLE contactpersonen verwijderd (sim leeg, telefoon leeg, en gmailcontacten ook allemaal verwijderd), maar nog staan er dubbele tot 6dubbele contactpersonen tussen de lijst als ik iemand toe wil voegen aan een bericht..

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Want hem helemaal resetten zie ik ook niet zo zitten..
Eventjes in de weergave opties het vinkje weghalen bij "alleen contacten met telefoonnummers weergeven"
Dan zie je al je contactpersonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Laatst online: 04-04 08:00
patrickt35 schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:28:
[...]
Eventjes in de weergave opties het vinkje weghalen bij "alleen contacten met telefoonnummers weergeven"
Dan zie je al je contactpersonen
Amai, hier is wat tijd in gekropen voordat heel dit probleem was opgelost, en dat voor zo'n klein prulletje.. :P
Bedankt Patrick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je de oude firmware downloaden en uitpakken? Die originele ringtone zoek ik ook. Die ringtone zit er trouwens niet tussen ( onderstaande link). Kan iemand uberhaupt herinneren of even checken hoe die standaard ringtone heet, a.u.b.
zAo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Je kan kijken of hij hier tussenzit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643038

Anders een oude firmware downloaden en die uitpakken?
Pagina: 1 ... 22 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier