Mijn vriendin en ik hebben beide een sg S2. Nu loopt de tijd van haar klok widget na een paar uur draaien ongeveer 15-30 minuten achter. Beide toestellen hebben de laatste update geinstalleerd en hebben beide dezelde widget. Ik heb 3 andere widgets bij haar geprobeerd maar overal hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik haar tijd synchroon kan laten lopen? De klok bovenin loopt wel correct.
Ik weet het niet zeker...maar ik geloof dat er een instelling is die zoiets is als "netwerk tijd gebruiken". Wellicht dat die ene klok hier mee synct ofzo?Biatch schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:00:
Mijn vriendin en ik hebben beide een sg S2. Nu loopt de tijd van haar klok widget na een paar uur draaien ongeveer 15-30 minuten achter. Beide toestellen hebben de laatste update geinstalleerd en hebben beide dezelde widget. Ik heb 3 andere widgets bij haar geprobeerd maar overal hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik haar tijd synchroon kan laten lopen? De klok bovenin loopt wel correct.
Ik draai cm7 met dolphin hd en het werkt bij mij ook gewoon. Het kan je flash zelf zijn. Voor de zekerheid heb ik de apk voor je:SamPatterson schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:19:
Nou bedankt voor het testen allebei.
Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen dan.
Welke applicaties en plugins hebben jullie?
http://db.tt/PWzbo9Lt
Ik hoop dat het lukt
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Heeft iemand anders ook last van gele waas of balken langs de randen van het scherm?
Ik wil mijn sgs2 terugsturen naar Hi service hiervoor. Weet iemand of ze dit verhelpen?
Of dat ik hem voor niets kwijtraak 3 a 4 weken?....
Ik wil mijn sgs2 terugsturen naar Hi service hiervoor. Weet iemand of ze dit verhelpen?
Ja, dat hebben de meeste toestellen. De nieuwere Roms lossen dit grotendeels op. Maar er is een apart topic voor de schermdiscussie. Zie hier voor meer voorbeeldenMeinon schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:05:
Heeft iemand anders ook last van gele waas of balken langs de randen van het scherm?
[Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik denk dat je hier even het beste je vraag kan stellen:Meinon schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:05:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vanmorgen een update gehad via Kies
2.3.5 is officiëel. KJ3 non-branded.
Dankje, vanavond maar eens terug naar stock flashen, kijken hoe stock KJ3 loopt =)BillSpaarbank schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:28:
Vanmorgen een update gehad via Kies2.3.5 is officiëel. KJ3 non-branded.
Vanavond zal samfirmware.com hem ook wel geupload hebben denk ik zo?Razer schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:58:
[...]
Dankje, vanavond maar eens terug naar stock flashen, kijken hoe stock KJ3 loopt =)
^ Post is hierboven!
OTA is hij in ieder geval niet beschikbaar. Verder loopt KIES (vanzelfsprekend) weer te bokken bij verbinden. Het blijft een raadsel hoe dat programma werkt...
We gaan maar weer opnieuw het stuurprogramma riedeltje af... (diepe zucht).
Jep, wat je zegt, elke keer is het weer raak als je Kies nodig hebt... Gebruik voor file transfer altijd Kies air, want dat werkt tenminste wél.Senor Sjon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:02:
OTA is hij in ieder geval niet beschikbaar. Verder loopt KIES (vanzelfsprekend) weer te bokken bij verbinden. Het blijft een raadsel hoe dat programma werkt...
Hij staat ook al op XDA, dus dat kan ook nogkiwie2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:01:
[...]
Vanavond zal samfirmware.com hem ook wel geupload hebben denk ik zo?
Het is gewoon knap om een programma te maken wat telkens een update nodig heeft bij nieuwe firmware. Diezelfde update knuppelt het systeem weer onderuit, mocht het ooit gewerkt hebben.
Nu weer hetzelfde.
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Verbinding hersteld
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Infinite loop weer.
Nu weer hetzelfde.
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Verbinding hersteld
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Infinite loop weer.
Dan heb je meer geluk dan ik, bij mij liep hij vast toen de telefoon zelf begon te updaten.. resultaat; compleet dode phone die niet werd herkendSenor Sjon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:23:
Het is gewoon knap om een programma te maken wat telkens een update nodig heeft bij nieuwe firmware. Diezelfde update knuppelt het systeem weer onderuit, mocht het ooit gewerkt hebben.
Nu weer hetzelfde.
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Verbinding hersteld
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Infinite loop weer.
Zal zo eens even kijken of kies er vandaag zin in heeft!
Dat heb ik ook weleens gehad. Gelukkig kreeg ik hem weer uit de problemen bij een andere pc.Sibrand schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:44:
[...]
Dan heb je meer geluk dan ik, bij mij liep hij vast toen de telefoon zelf begon te updaten.. resultaat; compleet dode phone die niet werd herkend.
Zal zo eens even kijken of kies er vandaag zin in heeft!
Vooralsnog helpt een andere USB poort, opnieuw installeren drivers, opnieuw opstarten telefoon, accu uit/in toestel en SD card erin/eruit allemaal niet. Wordt dus weer een andere pc proberen.
Idem hier. Bijna lachwekkend dat zo'n fijn besturingssysteem als Android op zo'n trieste manier geïnstalleerd moet worden.Senor Sjon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:23:
Nu weer hetzelfde.
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Verbinding hersteld
Wilt u updaten?
JA!
Verbinding verbroken...
Infinite loop weer.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik kan er niet echt om lachen bij zo'n high-end toestel dat gewoon met zo'n gedrocht van een stuk software wordt geleverd.yohan schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
[...]
Idem hier. Bijna lachwekkend dat zo'n fijn besturingssysteem als Android op zo'n trieste manier geïnstalleerd moet worden.
Verwijderd
Ik heb hier al een paar keer geroepen dat Wifi aanzienlijk minder gebruikt dan 3G/HSDPA en dat je Wifi het beste constant aan kan laten staan maar dat geloofde niemand. Ik heb nu eindelijk de moeite genomen om wat definitief bewijs te vergaren. Omdat dit ook een stukje tech is wil ik het hier ook even melden. Voor de gehele post zie hier:
Verwijderd in "[Samsung Galaxy SII] Batterijduur"
Verwijderd in "[Samsung Galaxy SII] Batterijduur"
Offtopic & informatieloos, dus weg.
[ Voor 111% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2011 12:25 ]
Nickname does not reflect reality
Inderdaad, volgens mij waren de meesten er wel achter dat Wifi zuiniger is, vooral als je een vrij constante verbinding kan handhaven (kantoor/thuis/kennissen).
[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2011 12:24 ]
Ik heb inderdaad ook een update naar 2.3.5 via kies, ben em nu aan het installeren en ik zal kijken of ik eventuele waanzinnige veranderingen kan melden.
Edit: Pokke, heb hier voor het eerst ever Kies problemen met de update, wil iedere keer als ik zeg voer update uit reconnecten met me phone
Edit2: Na de update die eindelijk goed is gegean na ff te hebben gekloot met Kies, zie ik zo op het eerste geaicht geen extreme veranderingen. Ik heb door de instellingen gekeken en ook daar niks nieuws. Het lijkt vooral een bugfix update te zijn, kan nooit kwaad toch? Ik zal rapporteren als ik wel wat vindt!
Edit: Pokke, heb hier voor het eerst ever Kies problemen met de update, wil iedere keer als ik zeg voer update uit reconnecten met me phone
Edit2: Na de update die eindelijk goed is gegean na ff te hebben gekloot met Kies, zie ik zo op het eerste geaicht geen extreme veranderingen. Ik heb door de instellingen gekeken en ook daar niks nieuws. Het lijkt vooral een bugfix update te zijn, kan nooit kwaad toch? Ik zal rapporteren als ik wel wat vindt!
[ Voor 66% gewijzigd door GamerPaps87 op 07-11-2011 12:58 . Reden: Probleem kies ]
"I work to live and will never live to work"
Zullen vast wel meerderen geloven. Met Currentwidget op mijn oude HTC Desire scheelde het een paar mA, maar daaruit bleek wel duidelijk dat Wifi zuiniger is dan 3g. Volgens mij is daar toch helemaal niet zoveel discussie over?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:09:
Ik heb hier al een paar keer geroepen dat Wifi aanzienlijk minder gebruikt dan 3G/HSDPA en dat je Wifi het beste constant aan kan laten staan maar dat geloofde niemand. Ik heb nu eindelijk de moeite genomen om wat definitief bewijs te vergaren. Omdat dit ook een stukje tech is wil ik het hier ook even melden. Voor de gehele post zie hier:
-edit- in standby dan! Bij gebruik schijnt het andersom te zijn dacht ik...
Ik ben benieuwd naar ervaringen met KJ3, met name de veranderingen!
[ Voor 4% gewijzigd door mbroeders op 07-11-2011 12:16 ]
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ben nieuw hier altijd nokia fan geweest maar sinds enkele maanden de samsung S2..Man man wat een openbaring en een fantastisch toestel.Volg dit forum en leer hier veel van.Mij valt op dat er veel klachten zijn over update via kies,Moet zeggen dat ik nu de 3e keer een update via kies doe en er zijn totaal geen problemen.Net de update gedaan 2.35 keurig back-up gemaakt bak koffie genomen en nu staat ie er op zonder problemen.Draai windows 7 ( 64 )..
Gr,
Ben nieuw hier altijd nokia fan geweest maar sinds enkele maanden de samsung S2..Man man wat een openbaring en een fantastisch toestel.Volg dit forum en leer hier veel van.Mij valt op dat er veel klachten zijn over update via kies,Moet zeggen dat ik nu de 3e keer een update via kies doe en er zijn totaal geen problemen.Net de update gedaan 2.35 keurig back-up gemaakt bak koffie genomen en nu staat ie er op zonder problemen.Draai windows 7 ( 64 )..
Gr,
Verwijderd
Er zijn nogal wat mensen die roepen dat je Wifi het beste uit kan zetten als je het niet gebruikt, tevens is het zo dat bij andere toestellen het gebruik van Wifi en 3G ongeveer gelijk zijn maar bij de S2 is het gebruik van Wifi aanzienlijk minder zoals je kan zien in de graph. In de 2 1/2 dagen heeft het maar 2% van de accu gebruikt waardoor het niet eens loont om Wifi uit te zetten als je het niet gebruikt.mbroeders schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:15:
[...]
Zullen vast wel meerderen geloven. Met Currentwidget op mijn oude HTC Desire scheelde het een paar mA, maar daaruit bleek wel duidelijk dat Wifi zuiniger is dan 3g. Volgens mij is daar toch helemaal niet zoveel discussie over?
-edit- in standby dan! Bij gebruik schijnt het andersom te zijn dacht ik...
Ik ben benieuwd naar ervaringen met KJ3, met name de veranderingen!
Ik gebruik trouwens KJ1 en niet KJ3. KJ1 is een officiële firmware die ook over Kies is gereleased voor toestellen in Luxemburg. Zoals alle andere firmwares voegt het niks toe, het zijn veelal bugfixes. De KJ1 firmware is de beste firmware tot nu toe imo. Het heeft de minste bugs en ik heb er ook geen crashes mee gehad. Verder hebben ze ook de bekende bugs eruit gehaald.
Ik vind deze gewoon goed en ik blijf hem gebruiken tot er een ICS ROM komt.
Volgens mij werkt Kies voornamelijk als je alles volgens het boekje doet. Bij wijze van spreken op een schone Windows installatie, eerst kies installeren en dan netjes de telefoon aansluiten en wachten tot alle drivers geïnstalleerd zijn. Wijk je hier vanaf dan ben je voor altijd de klosVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:23:
Hallo allemaal,
Verwijderd
Kies is een beetje wat Nokia PC-Suite was. Als het werkt dan werkt het maar als het niet werkt dan krijg je het met geen mogelijkheid aan de gang. Samsung heeft (zoals Nokia) de afgelopen tijd best veel moeite gedaan om de bugs eruit te drukken en het werkt nu beter maar het is niet echt ideaal. De geboden functionaliteit is ook niet echt super en de UI is van een paar jaar terug. Ik denk dat 99% van de mensen het gebruiken om te updaten en verder niks, je kan er ook bijna niks mee. Er zijn 4 updates geweest sinds de S2 release en geen van alle hebben ook maar iets aan functionaliteit gedaan.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:23:
Hallo allemaal,
Gr,
Het uitzetten van wifi heeft wel degelijk zin als je veel verplaatst op een dag, want een continu verbinding van WiFi kost niet zoveel ,maar het continu zoeken naar openbare netwerken is een echte stroomslurperVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:27:
[...]
Er zijn nogal wat mensen die roepen dat je Wifi het beste uit kan zetten als je het niet gebruikt, tevens is het zo dat bij andere toestellen het gebruik van Wifi en 3G ongeveer gelijk zijn maar bij de S2 is het gebruik van Wifi aanzienlijk minder zoals je kan zien in de graph. In de 2 1/2 dagen heeft het maar 2% van de accu gebruikt waardoor het niet eens loont om Wifi uit te zetten als je het niet gebruikt.
Ik gebruik trouwens KJ1 en niet KJ3. KJ1 is een officiële firmware die ook over Kies is gereleased voor toestellen in Luxemburg. Zoals alle andere firmwares voegt het niks toe, het zijn veelal bugfixes. De KJ1 firmware is de beste firmware tot nu toe imo. Het heeft de minste bugs en ik heb er ook geen crashes mee gehad. Verder hebben ze ook de bekende bugs eruit gehaald.
Ik vind deze gewoon goed en ik blijf hem gebruiken tot er een ICS ROM komt.
kan je uitzetten toch?hugoy schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:48:
[...]
Het uitzetten van wifi heeft wel degelijk zin als je veel verplaatst op een dag, want een continu verbinding van WiFi kost niet zoveel ,maar het continu zoeken naar openbare netwerken is een echte stroomslurper
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Mjah, ik was 6 uur lang in het centrum (alle winkels hebben wel een Wifi AP en niet te spreken over de appartementjes boven de winkels) en zoals je kan zien is het resultaat nog steeds maar 2%.hugoy schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:48:
[...]
Het uitzetten van wifi heeft wel degelijk zin als je veel verplaatst op een dag, want een continu verbinding van WiFi kost niet zoveel ,maar het continu zoeken naar openbare netwerken is een echte stroomslurper
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 12:52 ]
Koop een staatslot. Echt serieus... de kans dat je die wint is groter dan een hattrick met Kies.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:23:
Hallo allemaal,
Gr,
Ik heb ook een netbook bij me en vooralsnog gaat dat goed. Telefoon heeft wel 1x gereboot zonder reden (bij de start van de infinite loop...) en dat heeft ie op een of andere manier overleefd. In theorie is ie nu bezig met de update zelf, althans het voorbereiden. Maar tijdens het tikken van dit bericht gaat ie alweer belly up...
zit in die 2.3.5 de nieuwste versie van swype? of is dat nog niet bekend?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Update:kramerty88 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:57:
[...]
Ik draai cm7 met dolphin hd en het werkt bij mij ook gewoon. Het kan je flash zelf zijn. Voor de zekerheid heb ik de apk voor je:
http://db.tt/PWzbo9Lt
Ik hoop dat het lukt
Dolphin HD had hetzelfde probleem. Andere Flash applicaties werken wel. Maar nu komt het. Op 3G krijg ik wel de serverlijst te zien. Wanneer ik met WiFi verbinding maak krijg ik een error. Ik heb overigens een screenshot gemaakt omdat de melding zo kort in beeld bleef. De foutmelding luidt:
"InSim Relay connection failed:[SecurityErrorEvent type="SecurityError" bubbles=false cancellable=false eventPhase=2 text Error #2048] - Error 2048". |
Nogmaals, op 3G geen enkel probleem. Gooi 't maar in m'n pet
Verwijderd
De versie van Swype die erbij zit is 3.25.91.33835.33848.4148.OXXreyals schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:09:
Mijn telefoon heeft ook last van dat gele waas langs de randen van het scherm.
Is dit nou software matig of hardware matig?
M.a.w.: moet ik hem nou terugsturen naar Hi of afwachten op de update van samsung...?
Op het moment dat je de zoek functie gebruikt kom je er achter dat je problemen al zijn besproken in de Galaxy S II topics
M.a.w.: moet ik hem nou terugsturen naar Hi of afwachten op de update van samsung...?
Op het moment dat je de zoek functie gebruikt kom je er achter dat je problemen al zijn besproken in de Galaxy S II topics
[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 07-11-2011 14:06 ]
Nou het is gelukt hoor.
Uiteindelijk moest ik elke stap twee keer doen en ging ie elke keer een stap verder. Het heeft maar 2,5 uur geduurd deze actie
Eerste wijziging die ik al zie is dat er een apart mute icoontje is bijgekomen. en dat de stille stand als naam is toegevoegd en als losse icoon. Voorheen zag ik ook nooit de trilstand in mijn statusbalk.
We gaan ook weer proberen of de buddies dit keer wel blijven.
Edit
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1276872
Uiteindelijk moest ik elke stap twee keer doen en ging ie elke keer een stap verder. Het heeft maar 2,5 uur geduurd deze actie

Eerste wijziging die ik al zie is dat er een apart mute icoontje is bijgekomen. en dat de stille stand als naam is toegevoegd en als losse icoon. Voorheen zag ik ook nooit de trilstand in mijn statusbalk.
We gaan ook weer proberen of de buddies dit keer wel blijven.
Edit
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1276872
XDA vond de volgende wijzigingen:
Since there is a 2.3.5 leaked. There are lot of people asking for changes so Just wanted to make a thread keep to collective list.
Here is my take .....
Fonts are back to normal now. No more bold fonts.
Launcher now has circular scrolling on home screen n widget selection screen.
Sadly say bye bye to overscroll bounce and welcome bluish overscroll all over the place. Even in browser.
Better quadrant score almost 4000. For those who love benchmark.
Oveall faster than 2.3.4.
SIP support disabled.
No new GTalk. Sadly true.
Gallery UI is little change. There also you will see overacroll effect.
There is now noise reduction feature added when you call.
Reported by many users about Improved Sound Quality !!! . Its true !
When you set Vibration to Always, Icon remains in status bar even though ring volume is set !
Please post more you found on this firmware or upcoming leaks.
At the end we will get full change log... I will keep on updating main post.
[ Voor 57% gewijzigd door Señor Sjon op 07-11-2011 14:11 ]
Hm.
Update van 2.3.3 naar 2.3.4 ging prima met KIES hier. Nu kreeg ik een update van KIES, installeer deze en nu werkt de firmware update niet meer. Krijg wel verbinding maar op het moment dat ik firmware update kies, krijg ik 'connection to phone lost' en dan kom ik in een oneindige loop.
Van alles geprobeerd: Andere USB poort, drivers opnieuw installeren, KIES herinstalleren/kies drivers herinstalleren/USB in develope mode gezet.
Tis op XP 32 bits.
Niets helpt.
Ideeen?
Update van 2.3.3 naar 2.3.4 ging prima met KIES hier. Nu kreeg ik een update van KIES, installeer deze en nu werkt de firmware update niet meer. Krijg wel verbinding maar op het moment dat ik firmware update kies, krijg ik 'connection to phone lost' en dan kom ik in een oneindige loop.
Van alles geprobeerd: Andere USB poort, drivers opnieuw installeren, KIES herinstalleren/kies drivers herinstalleren/USB in develope mode gezet.
Tis op XP 32 bits.
Niets helpt.
Ideeen?
beste Bullet NLMeinon schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:02:
Mijn telefoon heeft ook last van dat gele waas langs de randen van het scherm.
[mbr] Op het moment dat je de zoek functie gebruikt kom je er achter dat je problemen al zijn besproken in de Galaxy S II topics [/]
ik ben juist doorverwezen van de algemene SGS2 topic..hiernaar toe.

vandaar mijn vraag opnieuw.
excuus.
Je hebt denk ik toch op de verkeerde link geklikt.Meinon schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:40:
[...]
beste Bullet NL
ik ben juist doorverwezen van de algemene SGS2 topic..hiernaar toe.![]()
vandaar mijn vraag opnieuw.
excuus.
Je moet onderstaande link hebben:
Bij mij is het in ieder geval softwarematig opgelost bij versie 2.3.4
Bij de update naar 2.3.4 kreeg ik het ook maar niet aan de gang. Vergelijkbaar verhaal. Uiteindelijk lukte het door KIES in het engels te installeren. Misschien is dat nu weer de truc?
kreator schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:40:
Hm.
Tis op XP 32 bits.
Niets helpt.
Ideeen?
Verwijderd
Bij mij idem, nadat mijn eerdere twee updates zonder problemen verliepen. Bij mij heeft het geholpen Kies helemaal te deinstalleren en opnieuw te installeren en de telefoon rebooten. Maar als ik het goed heb, heb je dat geprobeerd. Geen idee verder...kreator schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:40:
Hm.
Tis op XP 32 bits.
Niets helpt.
Ideeen?
...nu krijg ik helemaal geen verbinding meer.rikvandinteren schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:44:
Bij de update naar 2.3.4 kreeg ik het ook maar niet aan de gang. Vergelijkbaar verhaal. Uiteindelijk lukte het door KIES in het engels te installeren. Misschien is dat nu weer de truc?
[...]

Ik heb alles eraf gegooid (Kies, drivers etc.), vervolgens PC gereboot en schone install gedaan. Toen werkte het weer. Sterktekreator schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:40:
Hm.
Tis op XP 32 bits.
Niets helpt.
Ideeen?

[ Voor 42% gewijzigd door yohan op 07-11-2011 15:45 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
verrek...BillSpaarbank schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:43:
[...]
Je hebt denk ik toch op de verkeerde link geklikt.
Je moet onderstaande link hebben:
Bij mij is het in ieder geval softwarematig opgelost bij versie 2.3.4

ik zat te slapen..
somebody shoot me!
trouwens Bill.. ik zit op KI2 (v 2.3.4 dus) en heb het nog steeds hoor....???
anders kom even naar het andere topic voor jouw uitleg..
anders krijg ik weer de BULLET
[ Voor 17% gewijzigd door Meinon op 07-11-2011 16:07 ]
Sommige dingen worden niet serieus bedoelt. En als wel, dan is het niet altijd nodig (of zelfs handig) op daarop in te springen.Meinon schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:04:
[...]
verrek...![]()
ik zat te slapen..
somebody shoot me!
trouwens Bill.. ik zit op KI2 (v 2.3.4 dus) en heb het nog steeds hoor....???
anders kom even naar het andere topic voor jouw uitleg..
anders krijg ik weer de BULLET
[ Voor 27% gewijzigd door Ginz op 07-11-2011 16:53 ]
Planet Android: Android 2.3.5 voor de Samsung Galaxy S II nu beschikbaar http://android.to/rqvfeR
Burp
Raar maar waar... Update vlekkeloos verlopen in amper 10 minuten!
Denk dat ik bij het selecte groepje van gelukkigen behoor.
Denk dat ik bij het selecte groepje van gelukkigen behoor.
Zeker, ben al weer 30 minuten aan het kloten met kies. Heb nu de verbinding weer werkend na het herstellen van de drivers. Nu verliest ie alleen verbinding bij het starten van de update
. Wellicht door drukte, probeer het zo wel weer opnieuw.
Gelukkig werkt in deze versie ook het bewerken en verwijderen van woorden zoals brad pit let zienVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:21:
[...]
De versie van Swype die erbij zit is 3.25.91.33835.33848.4148.OXX
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hier precies hetzelfde. Drivers opnieuw installeren. Nu verbreekt de verbinding bij starten update.Jag schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:06:
Zeker, ben al weer 30 minuten aan het kloten met kies. Heb nu de verbinding weer werkend na het herstellen van de drivers. Nu verliest ie alleen verbinding bij het starten van de update. Wellicht door drukte, probeer het zo wel weer opnieuw.
De SII is geweldig op het $*%$(%$% Kies na. Vorig jaar jaar had ik een Nexus One. Krijg je gewoon op je telefoon een notificatie: Er is een update. OK klikken. Een paar minuten en reboot wachten en voila: nieuwe versie. Nooit 1 probleem.
Het vreemde is dat er een Check software update functie op de S2 zit, maar deze geeft altijd "geen update available".
Edit
Ook hier: Oplossing is Kies verwijderen, opnieuw downloaden en installeren. Daarna was binnen 10 minuten de upgrade geinstallleerd.
[ Voor 8% gewijzigd door janderk op 08-11-2011 00:27 ]
ben je als je update met kies als je settings en agenda items kwijt?
Of blijft alles behouden?
Stop chasing the dream, you're already living it
Blijft gewoon behoudenQosmic schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:30:
ben je als je update met kies als je settings en agenda items kwijt?
Waarom werkt de software update knop niet in het menu bij de instellingen. Die zegt dat er geen update beschikbaar is, en kies zegt wel update,
Omdat niet alle updates (vooralsnog) ook OTA beschikbaar zijn.jeroendh schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:24:
Waarom werkt de software update knop niet in het menu bij de instellingen. Die zegt dat er geen update beschikbaar is, en kies zegt wel update,
Verwijderd
Zojuist bij vodafone een update ota binnen gehaald. heb helaas alleen 233 ke7. Had ke2 dacht ik.
Ik heb last van dezelfde issue als hierboven vermeld, na het klikken op bijwerken, update starten> gaat mijn mobiel opnieuw met kies verbinden. Lijkt me raar dat dit te maken heeft met te grote drukte?
Helaas ondanks het weghalen van apps vanaf de SD kaart zoals hierboven beschreven nog steeds last van spontane reboots/herstarts.Vliegvlug schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:53:
[...]
Via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren kan je ook zien wat er op de SD kaart staat.
Daar gekeken en tot mijn verbazing waren er 3 applicaties die daar een vinkje hadden, kan me niet herinneren ooit bewust een app op de sdkaart te hebben gezet.
Heb 1 app gewist en de andere 2 naar de telefoon verplaatst, vreemd genoeg werd de totale grootte van de app daardoor wel enorm veel groter. Aldiko bijvoorbeeeld stond met een paar honderd K op de sdkaart en na verplaasting is de grootte opeens 15 MB. Lijkt er dus op dat niet de hele app op de SD kaart stond maar slechts een gedeelte.
Het enige dat nu nog naar de SDkaart gaat zijn de foto's.
Hoe dan ook, nu geen apps meer op de SDkaart, hopelijk zijn de reboots nu ook weg.
We gaan het zien.
Het lijk wel minder te zijn dan eerst, maar dat kan ook toeval zijn.
Zie een complete reset nog als enig optie maar heb gewoon geen zin in het gedoe, dus laat het voorlopig maar zo. Hopelijk is het in een volgende versie gefixt.
Heb eerlijk gezegd ook de indruk dat de accu met 2.3.5 eerder leeg is dan toen er nog 2.3.3 op stond, vreemd eigenlijk, er zou toch een fix in moeten zitten die voor een langere accuduur zorgt?
Update gedaan naar 2.3.5 (KPN toestel), helaas weer geen nieuwe Talk versie zodat videobellen kan via Talk.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
/ offtopic
voor mensen met gele wazen en dergelijke:
MexxT in "[Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie"
voor mensen met gele wazen en dergelijke:
MexxT in "[Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie"
Audi S3
Heb nachtdienst dus zal het 's nachts nog eens proberen. Maar idd, het begint erop te lijken dat het meer te maken heeft met het geweldige Kiesiklucas schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:58:
Ik heb last van dezelfde issue als hierboven vermeld, na het klikken op bijwerken, update starten> gaat mijn mobiel opnieuw met kies verbinden. Lijkt me raar dat dit te maken heeft met te grote drukte?
Euj mensen, Wipe de nieuwe versie mijn hele telefoon ?
Anders moet ik nog back-ups maken
Anders moet ik nog back-ups maken
^ Post is hierboven!
Hier zelfde probleem. Klik op updaten en hij gaat weer verbinden.Jag schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:03:
[...]
Heb nachtdienst dus zal het 's nachts nog eens proberen. Maar idd, het begint erop te lijken dat het meer te maken heeft met het geweldige Kiesdan met drukte. Anders maar eens Odin proberen.
En hier nog eentje met een disconnectie na de update te hebben gestart...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
@hierboven mensen met dezelfde fout, gaf windows bij jullie ook aan dat een driver niet kon worden geinstalleerd?
Niet constant mer ergens tijdens het installeren/inpluggen van mobiel
Niet constant mer ergens tijdens het installeren/inpluggen van mobiel
[ Voor 24% gewijzigd door iklucas op 07-11-2011 22:26 ]
Verwijderd
Had het zelfde probleem als jullie hierboven. Heb toen mijn telefoon uitgezet en opnieuw opgestart.Opnieuw aangesloten op mijn pc waarna hij het stuurprogramma gaat installeren. Daarna liep alles gesmeerd en heb er nu dus 2.3.5 erop.
Luitjes, Een aantal van jullie hebben kunnen updaten naar 2.3.5. Maar wat zijn nu concreet jullie ervaringen ?Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:26:
Had het zelfde probleem als jullie hierboven. Heb toen mijn telefoon uitgezet en opnieuw opgestart.Opnieuw aangesloten op mijn pc waarna hij het stuurprogramma gaat installeren. Daarna liep alles gesmeerd en heb er nu dus 2.3.5 erop.
Is de SGS S2 nu ook sneller zoals geschreven wordt ?
En verder............. plussen en minnen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Aloysxda op 07-11-2011 22:33 ]
Ik denk dat een echte snelheidswinst pas bij 4.0 te merken is.Aloysxda schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:33:
[...]
Luitjes, Een aantal van jullie hebben kunnen updaten naar 2.3.5. Maar wat zijn nu concreet jullie ervaringen ?
Is de SGS S2 nu ook sneller zoals geschreven wordt ?
En verder............. plussen en minnen ?
Voor de rest heb ik nog niet echt boeiende dingen kunnen vinden wat ook logisch is want 2.3.5 is volgens mij maar 1.5 maand in development geweest.
^ Post is hierboven!
Ook geprobeerd. Helaas niet geholpen. ApekiesVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:26:
Oelala net moest ik mijn wachtwoord opgeven om in Recovery mode te komen
^ Post is hierboven!
Oké, de error die ik steeds krijg bij stuurprogramma waarna wel kies mijn telefoon herkent maar bij het updaten hij terug naar verbind stand schiet is:
Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geinstalleerd:
CDC Abstract Control Model (ACM)
Iemand anders dit ook?
Iemand anders dit ook?
Yep, heb voorheen nooit problemen gehad met Kies gek genoeg. Maar nu heb ik ook het probleem dat 'ie bij het updaten meteen weer verbinding verliest. Meerderen hebben hier last van, slechte Kies-update blijkbaar.iklucas schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:04:
Oké, de error die ik steeds krijg bij stuurprogramma waarna wel kies mijn telefoon herkent maar bij het updaten hij terug naar verbind stand schiet is:
Iemand anders dit ook?
PSN ID: Beest41
Klopt, had ik ook last van. Kies helemaal verwijderen met alles wat er van op de computer zat. En dan opnieuw downloaden van de site van samsung. Hij is nu bij me bezig met de firmware upgrade, 40 %iklucas schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:04:
Iemand anders dit ook?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Thanks, ga ik nu ook maar proberenLeoon. schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:14:
[...]
Klopt, had ik ook last van. Kies helemaal verwijderen met alles wat er van op de computer zat. En dan opnieuw downloaden van de site van samsung. Hij is nu bij me bezig met de firmware upgrade, 40 %
EDIT: Dit is inderdaad de oplossing! hij is nu ook hier aan het updaten
[ Voor 9% gewijzigd door iklucas op 07-11-2011 23:28 ]
Hier een uur bezig voordat ik verbinding kreeg met Kies, maar nu mikt hij me er telkens uit als de update gaat downloaden wegens 'batterij bijna leeg, ga opladen' terwijl mijn batterij op 40% is. Morgen maar verder, voor ik ga gooien met dingen.
Hoop dat het jullie ook lukt, met kies deinstalleren en alle componenten, en dan opnieuw downloaden. Hij is bij mij zojuist voltooid. 2.3.5. zit er hier op gelukkig. Nu maar wachten op ice cream sandwich!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het begint hier op een KIES/update topic te lijken. Als er behoefte is aan een apart KIES topic, maak er dan een aan
Dit topic is ervoor om het toestel zelf te bespreken, uitgezonderd de dingen die in de topicwaarschuwing staan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Echt lelijk dat ze met die nieuwe update de trilstand icoontje constant laten zien, ook al de telefoon niet in stille modus zit. Nu denk ik steeds dat mn telefoon op stil staat terwijl dat niet zo is, en het neemt zomaar ruimte in beslag op de statusbar, wat ook drukker oogt. Dit had niet gehoeven naar mijn mening.
PSN ID: Beest41
bij mij blijft hij hangen op 78% en krijg de melding: haal de kabel niet los van de pc en op mn telefoon staat het andriod poppetje met daaronder downloading... do not turn off target.
Dit staat er nu al 15 min en er veranderd niks, wat moet ik doen??
Als ik em uitzet en het opnieuw probeer, brick ik em dan?
Ik zou toch nog even langer wachten, just to be sure, nog een kwartiertje oid?Qosmic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:12:
bij mij blijft hij hangen op 78% en krijg de melding: haal de kabel niet los van de pc en op mn telefoon staat het andriod poppetje met daaronder downloading... do not turn off target.
Is bij mij wel gebeurd! Ik zou sowieso nog even geduld hebben.. en anders zit er niks anders opQosmic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:12:
Die van mij is nu ook soort van bricked (2e keer, heb 2x proberen te updaten, klote kies!)
Dus ga het nu maar via odin proberen.
maar wat gebeurde er dan, als ik em nu uitzet, krijg ik em dan niet meer aan?
kreeg ook een foutmelding in windows van een bepaalde appcrash en kon kiezen om programma te sluiten of online een oplossing te zoeken en programma te sluiten
kreeg ook een foutmelding in windows van een bepaalde appcrash en kon kiezen om programma te sluiten of online een oplossing te zoeken en programma te sluiten
[ Voor 51% gewijzigd door Qosmic op 08-11-2011 00:17 ]
Uhhm, ik had 1 keer mazzel vandaag, toen stond er ook downloading op het scherm en gaf Kies een error, toen deed het toestel het gewoon na de reboot, maar de tweede crash vandaag zorgde ervoor dat ik de telefoon alleen in download mode krijg, of een zwart scherm met daarop een telefoon logo, een pc logo, en daartussenin een soort gevarendriehoek.Qosmic schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:17:
maar wat gebeurde er dan, als ik em nu uitzet, krijg ik em dan niet meer aan?
uiteindelijk via noodherstel functie van kies toestel gefixt en staat nu ook direct 2.3.5 op. Gelukkig werkt alles weer
Hier ben ik het helemaal mee eens. En volgens mij is er geen mogelijkheid om het uit te zetten.SCARfaceE schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:07:
Echt lelijk dat ze met die nieuwe update de trilstand icoontje constant laten zien, ook al de telefoon niet in stille modus zit. Nu denk ik steeds dat mn telefoon op stil staat terwijl dat niet zo is, en het neemt zomaar ruimte in beslag op de statusbar, wat ook drukker oogt. Dit had niet gehoeven naar mijn mening.
Behalve als je zegt dat hij alleen moet trillen en sille stand.
Of rooten natuurlijkjeroendh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:38:
Hier ben ik het helemaal mee eens. En volgens mij is er geen mogelijkheid om het uit te zetten.
Behalve als je zegt dat hij alleen moet trillen en sille stand.
Ach, het is elke software update weer een verrassing wat ze nu weer met KIES hebben uitgehaald. Voorheen werkende verbanden met de telefoon vallen uit of de update wil niet starten. Ik zou het in dit topic laten om het inherent is aan het updaten van de telefoon op formele wijze. Het is volgens mij ook per toestel weer verschillend hoe KIES erop reageert, dus een apart topic lijkt mij een beetje overbodig en onhandig.janvanduschoten schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:35:
[mbr]Het begint hier op een KIES/update topic te lijken. Als er behoefte is aan een apart KIES topic, maak er dan een aanDit topic is ervoor om het toestel zelf te bespreken, uitgezonderd de dingen die in de topicwaarschuwing staan. [/]
Ik denk dat het weinig te maken heeft met het toestel maar meer met de computer die ervoor gebruikt wordtSenor Sjon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:52:
Het is volgens mij ook per toestel weer verschillend hoe KIES erop reageert, dus een apart topic lijkt mij een beetje overbodig en onhandig.
Gezien de problemen met bijna elke pc-configuratie lijkt mij het probleem bij Kies te liggen.Brad Pitt schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:33:
[...]
Ik denk dat het weinig te maken heeft met het toestel maar meer met de computer die ervoor gebruikt wordt
Misschien maar een Howto/troubleshoot tikken voor in de SP, dat werkt misschien nog het beste.
Die van mij is ook geroot, alleen hoe krijg ik dan dat icoontje weg als die gewoon op geluid aan staat?
Het makkelijkste is via JKay's mod en het icoontje te disablen in de settings van de bijbehorende app.jeroendh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:50:
Die van mij is ook geroot, alleen hoe krijg ik dan dat icoontje weg als die gewoon op geluid aan staat?
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 08-11-2011 09:58 ]
Yep. heb het net gecheckt en het is in ieder geval een nieuwere versie dan ik had in 2.3.4reyals schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:09:
Lang leve edits van persoonlijke woordeboeken
Kijk wel uit met de 'alles wissen" optie.
Blijkbaar pakt Swype alle entries uit je contactenlijst over om invoer makkeiljker te maken, automagisch dus.
Maar als je wissen kiest, wist ie ook al DIE opties.
Dat had van mij best beter gemogen.
Verder is het tril icoontje ook een beetje apart.
Volgens mij is ook de weergave in het notifications menu anders.
Als de silent mode AAN staat, gaat het icoontje branden. Voorheen was dit volgens mij andersom.
It's always DNS...
Ik weet niet of ik de eerst ben die dit hier meld, maar de S2 ondersteunt eindelijk OTA. Heb het gisteravond geprobeerd en heb (zonder Kies te gebruiken) 2.3.4 kunnen installeren.
Icoontje van het trillen bedoel je? Dat kan je instellen. Je kan er voor kiezen wanneer je wil dat je telefoon op trillen staat: altijd, alleen tijdens de stille modus, en nog eentje.
Maar het is wel zo, dat ook bij altijd nu het trillen icoontje er komt te staan.
Maar het is wel zo, dat ook bij altijd nu het trillen icoontje er komt te staan.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Het is een nieuweRE versie inderdaad. Echter de nieuwste is 3.26.x en hierin zit 3.25.x zoals reeds gemeld.ShadyNetworker schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:07:
Yep. heb het net gecheckt en het is in ieder geval een nieuwere versie dan ik had in 2.3.4
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 08-11-2011 10:21 . Reden: Link toegevoegd. ]
Heb je niet toevallig een vodafone toestel?Framoes schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:19:
Ik weet niet of ik de eerst ben die dit hier meld, maar de S2 ondersteunt eindelijk OTA. Heb het gisteravond geprobeerd en heb (zonder Kies te gebruiken) 2.3.4 kunnen installeren.
Woot, een FOTA op mijn galaxy SII! (Unbranded)
Zit atm op 2.3.3 aangezien Kies elke keer weer mijn telefoon ignored...
Let's try this
Edit: brengt dus de 2.3.4 update met zich mee, jammergenoeg nog niet de 2.3.5 maar het is vooruitgang!
Let's try this
Edit: brengt dus de 2.3.4 update met zich mee, jammergenoeg nog niet de 2.3.5 maar het is vooruitgang!
[ Voor 27% gewijzigd door Sibrand op 08-11-2011 14:56 ]
Zojuist zonder problemen met KIES de upgrade van 2.3.4 naar 2.3.5 kunnen uitvoeren. Het verliep gelukkig weer soepel.
Alleen KIES zelf gaf aan dat er een update zou zijn, maar bij controle kreeg ik steeds de melding dat de huidige versie al de laatste zou zijn. Na een uurtje weer te proberen deed ie het wel.
Alleen KIES zelf gaf aan dat er een update zou zijn, maar bij controle kreeg ik steeds de melding dat de huidige versie al de laatste zou zijn. Na een uurtje weer te proberen deed ie het wel.
nav jouw bericht even gekeken of ik ook een fw update ota heb. JA! dat heb ik.Sibrand schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:23:
Let's try this
Vooralsnog ben ik wel tevreden met 2.3.3. dus ik wacht er nog maar even mee. van de week maar eens even alles backuppen.
Ben jij dingen verloren tijdens de update of zijn er instellingen gewijzigd?
Sowieso schrijf je zo!
Ben door deze update geloof ik niks verloren, en geen instelling oid. gewijzigd.nadroJ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:01:
[...]
nav jouw bericht even gekeken of ik ook een fw update ota heb. JA! dat heb ik.
Vooralsnog ben ik wel tevreden met 2.3.3. dus ik wacht er nog maar even mee. van de week maar eens even alles backuppen.
Ben jij dingen verloren tijdens de update of zijn er instellingen gewijzigd?
Heb echter niet heel veel op mijn telefoon staan.
check met een csc selector eens of je een nederlands toestel hebt..Sibrand schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:23:
Let's try this
^ Post is hierboven!
Hij geeft aan dat ik XEN heb.kiwie2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:39:
[...]
check met een csc selector eens of je een nederlands toestel hebt..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier