Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hier ook in huis binnen 5 sec een fix met maps en sygicraro007 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:18:
op 2.3.3 had ik in huis nooit een fix en nu met 2.3.4 heb ik direct een fix duurt niet eens 5 seconden
Tuurlijk, €4.49 uitgeven om iets te doen wat met rooten gratis binnen 30 seconden gedaan kan worden. Mja.reyals schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:42:
Met tasker kun je dat gewoon instellen lijkt me
Nickname does not reflect reality
Heel af en toe krijg ik een fix, maar dat is zeldzaam. Ik heb GPS fix gedownload, als ik die 15 minuten laat lopen heb ik een kleine kans dat GPS status eindelijk een fix maakt. Dat gebeurd echter ook niet altijd.
Ik heb de telefoon al sinds de launch in Nederland, maar nog nooit de GPS gebruikt, tot een paar weken geleden. Ik heb het toestel via de phonehouse gekocht. Wat raden jullie aan? Terug gaan? Word het toestel dan gerepareerd of krijg ik een nieuwe?
Want ik heb binnenkort toch echt de GPS functie nodig.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Terwijl ik ook alle apps kill voordat hij in standby gaat.
Waar kan het aan liggen?
Verwijderd
Probeer het hier even.038Robijno schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:37:
Ik ben een echte samsung fan.. Heb er alles van, maar mijn galaxy s2 battery was met 2.3.3 echt bagger. Nu heb ik een aantal dagen de 2.3.4 erop zitten, battery is zelfs nog erger geworden. In 2 uur standby heb ik nog maar 91% en heb ik niet eens gebeld/internet.
Waar kan het aan liggen?
[Samsung Galaxy SII] Batterijduur
Doe je dat met app killer? Dat vrat bij mij juist de batterij op. Zet alle onnodige apps gewoon uit via instellingen -> apps -> actieve apps038Robijno schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:37:
Ik ben een echte samsung fan.. Heb er alles van, maar mijn galaxy s2 battery was met 2.3.3 echt bagger. Nu heb ik een aantal dagen de 2.3.4 erop zitten, battery is zelfs nog erger geworden. In 2 uur standby heb ik nog maar 91% en heb ik niet eens gebeld/internet.
Waar kan het aan liggen?
Een voor een afsluiten.
Zet ook 3G uit als dit niet gebruikt wordt of wifi. Druk de aanknop in en zet dataverbindingstand uit.
Dit hoort trouwens in het batterij topic.
heb je agps aan staan?rickyy schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:13:
Ik heb gister ook de update naar 2.3.4 uitgevoerd. Via Kies. Ik heb nog steeds problemen met mijn GPS. Hij maakt gewoon geen fix. Hij vindt er altijd tussen de 5 en 13 maar verbindt er gewoon niet mee.
Heel af en toe krijg ik een fix, maar dat is zeldzaam. Ik heb GPS fix gedownload, als ik die 15 minuten laat lopen heb ik een kleine kans dat GPS status eindelijk een fix maakt. Dat gebeurd echter ook niet altijd.
Ik heb de telefoon al sinds de launch in Nederland, maar nog nooit de GPS gebruikt, tot een paar weken geleden. Ik heb het toestel via de phonehouse gekocht. Wat raden jullie aan? Terug gaan? Word het toestel dan gerepareerd of krijg ik een nieuwe?
Want ik heb binnenkort toch echt de GPS functie nodig.
instelingen --->locatie en beveiligingen ---> draadloos netwerk gebruiken( aan vinken)
daardoor krijg je een sneller viks ( dacht ik )
Ja dat staat aan (via wifi netwerk). Geen fix.raro007 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:43:
[...]
heb je agps aan staan?
instelingen --->locatie en beveiligingen ---> draadloos netwerk gebruiken( aan vinken)
daardoor krijg je een sneller viks ( dacht ik )
Update, blijkt dus dat ik mijn telefoon met m'n dronken hoofd in de wasbak heb laten vallen tijdens het tandenpoetsen met lopende kraan, hoorde ik van een maat van me. Ik heb hem vanaf maandagavond laten "drogen" op bovenkant van m'n TV (die staat elke dag een paar uur aan, en produceert nogal wat warmte). Heb hem net getest, hij doet het weer als vanouds! De SGS2 is dus waterproof!-tom-562 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:24:
Ik ben al zo'n 2 maanden een tevreden SGS2 gebruiker, alleen sinds zondagochtend doet het scherm het niet meerwss gebeurd tijdens het stappen zaterdagavond/nacht.. Ik wilde zondagochtend m'n telefoon pakken om te kijekn hoe laat het is, zwart scherm... Heb 'm toen aan de lader gehangen (mss lege accu dacht ik), maar het scherm gaat niet meer aan. Het geluid speelt wel af, dus hij start op. Heel soms gaat het scherm aan.
Ik breng hem gewoon terug naar de winkel waar ik 'm gekocht heb (garantie). Maar ik ben bang dat het een gevalletje vochtschade is (mss bier over m'n broek gekregen o.i.d.). Iemand ervaring met de kosten van het repareren van de telefoon?
Vaak bu'j te bang!
Binnehuis heb ik waarschijnlijk geen fix omdat ik in een flat woon met 4 verdiepingen boven mij denk ik. Maar buitenhuis duurt het bij mij bij het eerste keer opstarten wel iets langer dan bij jou, ik heb gewoon de stock firmware 2.3.4. Ik vind het echt jammer, aangezien de galaxy gio van mijn zusje het nog in kortere tijd lukt om een fix te krijgen.gwystyl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:01:
[...]
Heel af en toe heb ik pas een fix als ik twee straten verder ben, maar meestal heeft hij de route naar mijn werk met Waze al uitgerekend voor ik de straat uit ben. Als hij dat niet heeft gedaan ligt het vaker aan de servers van Waze dan aan de GPS fix.
Binnen krijg ik niet altijd een fix, maar op de slaapkamer (onder schuin dak met zolder) vaak wel, en in de keuken (groot glazen lichtkoepel) vaak ook wel.
Samenvatting: ik ben zeer tevreden over de GPS fix.
Firmware: I9100XWKI4 (CSC DBT volgens mij)
Kies zegt dat mijn firmware PDA:KG2 / PHONE:KG1 / CSC:KE2 (VDF) up to date is.
Heb contact met Vodafone gehad. Ze snapten er niet veel van, de aardige dame adviseerde mij om met Samsung contact op te nemen.
Doe ik iets verkeerd, of ligt het toch aan Vodafone?
Of Vodafone heeft de firmware nog niet goedgekeurd of Samsung is laat met het klaarzetten van de Vodafone updateVak_113 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:14:
Ik blijf de 2.3.3 houden. Heb de stappen van Megapaul gevolgd, maar de firmware blijft 2.3.3. Met sd kaart en SIM kaart, en zonder die twee.
Heb contact met Vodafone gehad. Ze snapten er niet veel van, de aardige dame adviseerde mij om met Samsung contact op te nemen.![]()
-tom-562 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:03:
[...]
Update, blijkt dus dat ik mijn telefoon met m'n dronken hoofd in de wasbak heb laten vallen tijdens het tandenpoetsen met lopende kraan, hoorde ik van een maat van me. Ik heb hem vanaf maandagavond laten "drogen" op bovenkant van m'n TV (die staat elke dag een paar uur aan, en produceert nogal wat warmte). Heb hem net getest, hij doet het weer als vanouds! De SGS2 is dus waterproof!

Dat zou ik maar niet te snel aannemen. Corrosie doet z'n werk vaak traag maar doeltreffend.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Mijn verhaal werkt pas als je al de officiële 2.3.4. firmware heb. Met csc XEN.Vak_113 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:14:
Ik blijf de 2.3.3 houden. Heb de stappen van Megapaul gevolgd, maar de firmware blijft 2.3.3. Met sd kaart en SIM kaart, en zonder die twee.
Heb contact met Vodafone gehad. Ze snapten er niet veel van, de aardige dame adviseerde mij om met Samsung contact op te nemen.![]()
Jij heb een branded versie van Vodafone. csc VDF.
Je zou met odin de non branded versie kunnen flashen en dan het stappenplan volgen.
[ Voor 63% gewijzigd door Megapaul op 01-10-2011 23:40 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Klopt. had ooit eens n nokia met waterschade... heeft t n jaar volgehouden en begon daarna toch vreemde kuren te vertonen.yohan schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:12:
[...]
![]()
Dat zou ik maar niet te snel aannemen. Corrosie doet z'n werk vaak traag maar doeltreffend.
Hmm dan kwam 't denk ik niet door het water.. Het kan langzaam gaan, als in een paar weken, maar niet een jaarYihaaa schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:11:
[...]
Klopt. had ooit eens n nokia met waterschade... heeft t n jaar volgehouden en begon daarna toch vreemde kuren te vertonen.
Als ik gebeld wordt, verschijnt het opneem scherm. Maar wanneer ik wil opnemen doormiddel het "slide to answer" button te sliden, zie je de animatie bewegen, maar wordt de call niet opgenomen. De "slide to answer" schuift dan weer terug naar links. Het "slide to cancel" knop werkt dan weer wel. Heeft iemand dit ook en heeft iemand dit ook opgelost gekregen?
De "answer with home button" heb ik ingesteld en gebruik ik als alternatief, maar doet het niet vanwege de HomeButton tweak in WidgetLocker..
[ Voor 16% gewijzigd door PhoDB op 02-10-2011 10:55 ]
StabilityTest zullen er vast nog wel wat zijn en is ook niet zo lastig te vinden hoor...KillerZero86 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:42:
Kent een van jullie een app waarmee mijn telefoon even een echte stresstest krijgt? Iets van prime95 voor android?
Iemand nog een idee voordat ik terug ga naar T-Mobile?
Toch proberen in download-mode (Odin-mode) te krijgen en de stock spul weer terugflashen.jefjef schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:40:
Nu heb ik dus echt een probleem; na update spontane reboots en dit is enkele dagen doorgegaan. Vandaag bleef hij in de reboot maw de telefoon blijft zich opstarten tot de laatste S logo en en dan gebeurt het weer opnieuw. Stoppen is alleen maar wanneer ik de accu eruit haalt. In recovery mode zetten gaat ook niet. De telefoon blijft hangen bij "downloaden"
Kijken of het met een JIG lukt.
Gelukt!jefjef schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:40:
Nu heb ik dus echt een probleem; na update spontane reboots en dit is enkele dagen doorgegaan. Vandaag bleef hij in de reboot maw de telefoon blijft zich opstarten tot de laatste S logo en en dan gebeurt het weer opnieuw. Stoppen is alleen maar wanneer ik de accu eruit haalt. In recovery mode zetten gaat ook niet. De telefoon blijft hangen bij "downloaden"
Met http://www.hard-reset.com...galaxy-s2-hard-reset.html
een harde reset uitgevoerd. Wel alles kwijt maar wel telefoon terug
Verwijderd
Search laat 1 antwoord zien van iemand die zegt dat hij het niet is tegengekomen nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 21:40 ]
Van mij heeft niet eens een logo op de S2... en ik heb deze bij een officiele T-Mobile punt gehaald. Simlock geen idee... heb geen andere sim om te testen.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:39:
Zeg, hebben die S2's van T-Mobile behalve wat branding een logo op het toestel een simlock? Geen simlock toch?
Search laat 1 antwoord zien van iemand die zegt dat hij het niet is tegengekomen nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Don3k op 02-10-2011 22:15 ]
Verwijderd
Ik kreeg 'm toegestuurd na een online bestelling. Maar ik kan ook niet testen, hoop dat er hier iemand rondloopt die het weet.Don3k schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:14:
[...]
Van mij heeft niet eens een logo op de S2... en ik heb deze bij een officiele T-Mobile punt gehaald. Simlock geen idee... heb geen andere sim om te testen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:39:
Zeg, hebben die S2's van T-Mobile behalve wat branding een logo op het toestel een simlock? Geen simlock toch?
Of een T-mobile branded toestel simlock vrij is heb ik niet kunnen vinden. Wellicht dat je bij T-mobile kunt vragen?Yihaaa schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:34:
[...]
* beginscherm en bij afsluiten zie je een T-mob logo met geluidje.
* staat een ringtone en een sms-geluid ingesteld van T-mob
* bij favorieten vd browser staan een aantal T-mob links
* een app van Mobile TV staat geinstalleerd en deze verwijst naar een T-mobile site
* op het batterij klepje staat het logo van T-mob
Ik geloof dat dit het wel was.
Echt top vindt ik het niet, maar ik stoor me er ook niet zo aan.
Wil nog wel eens een keer flashen naar origineel Android, maar weet nog niet hoe dat moet.
Maar eens inlezen tzt.
De icoontjes blijven staan, ze zijn alleen opeens (weer) leeg. Het enige wat ik kan bedenken is dat dit bij het leegmaken van het geheugen door de ingebouwde Android app, de koppelingen naar het adresboek nu ook gewist worden?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Heb inderdaad hetzelfde probleem echt heel raar heb van alles al geprobeerd maar het wil nietSenor Sjon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:00:
Zijn er meer mensen waarbij de buddy's opeens gewist wordt na $random actie? Dit is net voor de tweede keer gebeurd sinds de update naar 2.3.4. Bij 2.3.3 heb ik hier nog nooit last van gehad.
De icoontjes blijven staan, ze zijn alleen opeens (weer) leeg. Het enige wat ik kan bedenken is dat dit bij het leegmaken van het geheugen door de ingebouwde Android app, de koppelingen naar het adresboek nu ook gewist worden?
"I work to live and will never live to work"
Die van mij is branded (logo op het klepje + T-mobile software) en is sim-lock vrij.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:39:
Is er een mogelijkheid dat als je gebeld wordt je niet hoeft te sliden maar gewoon een toets in kan drukken om het gesprek aan te nemen.
Bij de 1e generatie kan dit wel maar kan dit zo snel niet vinden op de SGS2.
Je kan instellen dat de home toets opnemen is en de power toets weigeren.evdv schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:29:
kan eea niet vinden in de zoekfunctie..
Is er een mogelijkheid dat als je gebeld wordt je niet hoeft te sliden maar gewoon een toets in kan drukken om het gesprek aan te nemen.
Instellingen > Oproepen > Antwoord/einde oproep
Mijne is in het Engels maar je komt er zo wel uit:evdv schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:29:
kan eea niet vinden in de zoekfunctie..
Settings>call>call answering/ending>answering key
[ Voor 176% gewijzigd door Dwazer op 03-10-2011 13:42 ]
Ik heb Settings>Call Settings... en verder niet meer wat jij beschrijft.Tk55 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:00:
[...]
Mijne is in het Engels maar je komt er zo wel uit:
Settings>call>call answering/ending>answering key
Je kan 'bellen naar' *#7465625# je krijgt dan een popup met de locks en of die ON/OFF staat.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:42:
[...]
Ik kreeg 'm toegestuurd na een online bestelling. Maar ik kan ook niet testen, hoop dat er hier iemand rondloopt die het weet.
Helemaal goed, aangepast, bedankt!Senor Sjon schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:58:
[...]
Je kan instellen dat de home toets opnemen is en de power toets weigeren.
Instellingen > Oproepen > Antwoord/einde oproep
Invalid MMI-code, krijg ik.Kalua schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Je kan 'bellen naar' *#7465625# je krijgt dan een popup met de locks en of die ON/OFF staat.
Die - spuit14- was voor mijzelf bedoeld, had de post klaar, kreeg telefoon, postte en zag dat ik nummer 3 in de rij was
Hij doet even USSD-code running.... en dan Connection problem or invalid MMI-code.Dwazer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
Geen tikfout? Want hier doet ie het zoals het zou moeten...
Connection problem lijkt me sterk want ik heb alle streepjes en 3G. En waar ik nu ben heb ik sowieso altijd bereik.
Heb hier een hele batterij aan codes gevonden, wellicht staat daar iets tussen wat de foutmelding verklaard?AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:44:
[...]
Hij doet even USSD-code running.... en dan Connection problem or invalid MMI-code.
Connection problem lijkt me sterk want ik heb alle streepjes en 3G. En waar ik nu ben heb ik sowieso altijd bereik.
-edit-
Er staat daar ook een optie: "Display a smiley" tussen. Als ik die code gebruik, krijg ik dezelfde foutmelding op de MMI-code. Er zit dus een wezelijk verschil tussen jouw en mijn SGSII.
Custom Rom o.i.d.?
[ Voor 16% gewijzigd door Dwazer op 03-10-2011 13:49 ]
Ik draai idd een custom ROM. Jij niet?Dwazer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Heb hier een hele batterij aan codes gevonden, wellicht staat daar iets tussen wat de foutmelding verklaard?
-edit-
Er staat daar ook een optie: "Display a smiley" tussen. Als ik die code gebruik, krijg ik dezelfde foutmelding op de MMI-code. Er zit dus een wezelijk verschil tussen jouw en mijn SGSII.
Custom Rom o.i.d.?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die codes 'universeel' waren..?
Ik idd nog nietAzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
Ik draai idd een custom ROM. Jij niet?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die codes 'universeel' waren..?
En heb het vermoeden, diegene die het hier posten dat het wel lukt, ook niet hebben...
Ik ben dus meteen naar AT&T gegaan om 'm te bekijken. De grootte van het apparaat viel me ongelooflijk tegen! Ik heb een jaar lang de Galaxy S gehad, en nu sinds een maand de Galaxy Gio (tijdelijk).
De grootte van de SGS vond ik altijd perfect. 4 inch was een ideaal formaat. Nu ben ik de grootte van de Galaxy Gio gewend (3,2 inch); misschien iets te klein, maar niet hinderlijk.
De 4,3 inch van de S2 is ENORM, en nogal een afknapper, terwijl ik toch al een maand ongeduldig op de release aan het wachten ben.
Denkt (of dacht) iemand anders hier hetzelfde over? Ervaart iemand het als minpunt?
Het was even wennen toen hij net binnen was en om eerlijk te zijn, was ik bang dat ik hem te groot zou vinden (ex-HTC Desire gebruiker). Maar na een dag was ik er helemaal aan gewend; momenteel vind ik het formaat zelfs echt een pluspunt! Ik zou zeggen, geef het wat tijd. Je went er snel genoeg aan.Maarten21 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:02:
...
Denkt (of dacht) iemand anders hier hetzelfde over? Ervaart iemand het als minpunt?
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Dacht er in het begin ook wel zo over ja, na jaren een HTC Magic te hebben gebruikt.Maarten21 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:02:
Denkt (of dacht) iemand anders hier hetzelfde over?
Nee nu zeker niet meer. Vind het formaat echt ideaal. Heb er ook geen last van als 'ie in mijn broekzak zit. Je kan er heerlijk op internetten en dergelijke. Een kleinere telefoon hoeft nu echt niet meer. Veel groter ook nietErvaart iemand het als minpunt?
Nickname does not reflect reality
Het grote voordeel is dat hij erg dun is. Verder staat er op de frontpage een review van de BB 9900. Die is maar 1 cm korter, even breed, maar wel dikker.Maarten21 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:02:
...
Ik dacht hetzelfde hoor, maar in de praktijk is het ideaal. Je hebt in ieder geval geen leesbrilletje nodig voor de webpagina's. Je kan ook (iets) beter tikken met dikkere vingers, hoewel een fysiek toetsenbord altijd fijner is.
Najah ik draai CM7 maar zijn die codes dan afhankelijk van de dialer die je gebruikt?Kalua schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:02:
Ik heb zelf ook een custom rom, maar de code werkt bij mij ook gewoon. Gebruik je wel de originele Samsung dialer? Met een andere werkt het niet (goed?).
Ik heb ook Go Dialer maar daarin geeft hij dezelfde error.
Niet dat het verder erg veel uitmaakt, maar het viel me op dat die code bij mij dus niet werkt.
Ja het werkt echt alleen met de originele samsung dialer. Heb nu net een aantal andere dialers geprobeerd, maar daar werken de codes inderdaad niet.AzzKickah schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:26:
[...]
Najah ik draai CM7 maar zijn die codes dan afhankelijk van de dialer die je gebruikt?
Ik heb ook Go Dialer maar daarin geeft hij dezelfde error.
Niet dat het verder erg veel uitmaakt, maar het viel me op dat die code bij dus niet werkt.
Verwijderd
Wel een tikfout in de uitvoer die je krijgt: "Personalizatiob Status"Dwazer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
Geen tikfout? Want hier doet ie het zoals het zou moeten...

Verder niet vergeten het sterretje voor de code te typen zoals ik eerst deed. Dan krijg je die foutmelding.
Toch maar even Samsung gemaild:Vak_113 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:14:
Het antwoord:Ik kan via Kies mijn firmware niet updaten naar 2.3.4. Kies meldt steeds dat ik de recentste heb: PDA:KG2 / PHONE:KG1 / CSC:KE2 (VDF)
Ligt dit aan Vodafone, of is er wat anders aan de hand?
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor uw e-mail.
Uw toestel maakt in beginsel altijd gebruik van de firmware versie waarmee uw toestel het beste presteert.
Dit betekent dat dit niet altijd de meest recente firmware versie hoeft te zijn, maar de best te gebruiken versie is voor een optimale prestatie van uw toestel.
Indien er een firmware update beschikbaar is voor uw toestel, wordt dit via de PC-software bekend gemaakt.
Wanneer dit niet mogelijk is, dan is er geen nieuwe update beschikbaar die uw toestel beter zal doen functioneren.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Jij heb een branded fimrware (provider gebonden versie) csc VDF de non branded NL firmware heeft XEN als csc. Ze zal dus moeten wachten totdat Vodafone de update vrijgeeft.Vak_113 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:28:
[...]
Toch maar even Samsung gemaild:
[...]
Het antwoord:
[...]
Of met odin moeten flashen naar de non branded firmware daarvoor verwijs ik je naar het
custom firmware topic
En ja vaak krijg je van een helpdesk van die onzinnige standaard antwoorden...

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
De amerikaanse versie heeft een 4,5 inch scherm en is net iets groter en breder dacht ik. en het heeft een sneller processor, 1,5 ghz ofzo.Maarten21 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:02:
Gisteren kwam de Galaxy S2 hier (in de VS) eindelijk uit!
Ik ben dus meteen naar AT&T gegaan om 'm te bekijken. De grootte van het apparaat viel me ongelooflijk tegen! Ik heb een jaar lang de Galaxy S gehad, en nu sinds een maand de Galaxy Gio (tijdelijk).
De grootte van de SGS vond ik altijd perfect. 4 inch was een ideaal formaat. Nu ben ik de grootte van de Galaxy Gio gewend (3,2 inch); misschien iets te klein, maar niet hinderlijk.
De 4,3 inch van de S2 is ENORM, en nogal een afknapper, terwijl ik toch al een maand ongeduldig op de release aan het wachten ben.
Verwijderd
Het custom firmware topic is juist voor dat, de custom firmwares. Een stock Samsung firmware is niet custom en kunnen (en worden ook) hier besproken worden. Wat de persoon eigenlijk moet doen is even in het topic terug kijken zodat hij/zij kan zien waar de andere CSC's gedownload kunnen worden en hoe je het moet flashen.Megapaul schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:45:
[...]
Jij heb een branded fimrware (provider gebonden versie) csc VDF de non branded NL firmware heeft XEN als csc. Ze zal dus moeten wachten totdat Vodafone de update vrijgeeft.
Of met odin moeten flashen naar de non branded firmware daarvoor verwijs ik je naar het
custom firmware topic
En ja vaak krijg je van een helpdesk van die onzinnige standaard antwoorden...
Jij moet ook gewoon wachten tot Vodafone de update vrijgeeft aan Samsung...Vak_113 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:28:
[...]
Toch maar even Samsung gemaild:
[...]
Het antwoord:
[...]
Dat is toch niet zo heel moeilijk

Tot nu toe wel positief, afgezien van de blauwe gloed. Wat ongelooflijk lelijk... Ben wel benieuwd of GPS en batterij verbruik nu beter is.
Ook net de eerste kras op het scherm ontdekt.
Firefox 7 Mobile presteert absurd goed met benchmarks op deze telefoon, zeker vergeleken met de op WebKit gebaseerde browsers (dus vrijwel alle andere), ruim 78000 op BrowserMark, 1637ms op Sunspider 0.9.1 en 313 op de HTML5Test. Allemaal zonder overclock op KE7.
Het heeft nog steeds geen Flash, en pagina's renderen nog steeds een tikkie langzamer, maar het is leuk voor de benchmark junkies onder ons.
Alleen de versie die Sprint voert heeft een 4,5 inch scherm, de andere carriers en losse toestellen hebben hetzelfde scherm als wij hier hebben. Volgens mij heeft er ook maar een de snelheid opgevoerd om ite beter te kunnen verwerken.NeutraleGast schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:24:
[...]
De amerikaanse versie heeft een 4,5 inch scherm en is net iets groter en breder dacht ik. en het heeft een sneller processor, 1,5 ghz ofzo.
At&t variant heeft alleen wat kleine cosmetische tweakes en een extra zoek knop.
[ Voor 14% gewijzigd door burgt op 04-10-2011 09:06 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
GPS was bij mij wel verbeterd, daarnaast is die blauwe gloed echt cheap idd.... Ik wil graag weer dat oude effect hebben.MADG0BLIN schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:41:
Heb net 2.3.4 geinstalleerd. Ging als een zonnetje met Kies. Daarna toch weer geroot.
Tot nu toe wel positief, afgezien van de blauwe gloed. Wat ongelooflijk lelijk... Ben wel benieuwd of GPS en batterij verbruik nu beter is.
Ook net de eerste kras op het scherm ontdekt.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
irritant... Vooral als je in de browser aan het scrollen bent naar beneden en klein beetje scheef gaat dan krijg je al een blauwe gloed te zien...yohan schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:24:
Hier kun je de nieuwe overscroll zien (vanaf 00:10). En dat schijnt 2.3.5 te zijn, dus hij blijft er in de nieuwe firmware gewoon in zitten.
Verwijderd
yohan schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:24:
Hier kun je de nieuwe overscroll zien (vanaf 00:10). En dat schijnt 2.3.5 te zijn, dus hij blijft er in de nieuwe firmware gewoon in zitten.
Nou wees maar blij want ik ben er echt niet tevreden mee, vind het alleen maar irritant. Het is niet erg dat het in het menu is verwerkt maar het komt overal naar voren, ook in de browser en andere apps. Ik heb toch liever het bounce effect. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten of misschien terug kan zetten naar bounce? Zodra er een stabiele versie van MIUI komt ga ik die erop zetten maar ik denk dat het even doorbijten is met dit.DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:45:
Heb mijn toestel gewoon via Kies bijgewerkt naar de nieuwste versie, maar heb nog nergens een blauwe gloed kunnen ontdekken. Zijn er hier meer die met de nieuwste officiele firmware geen blauwe gloed hebben? Of kijk ik gewoon niet goed?
Verwijderd
Wat staat er bij Instellingen -> Over het toestel -> Android versie en Buildnummer. Misschien heb jij zo'n leuke provider of een buitenlands toestel waardoor je niet kan updaten naar een Nederlandse versie. Verder kan het zijn dat er gewoon iets is blijven haken tijdens het updaten een full reset wil dan wonderen doen. Maar mijn advies is, als je het niet hebt, hou het dan ook zo. Die blauwe waas is echt niks!DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:29:
Dat heb ik zeker weten nu nog niet. Blijft over, waarom ik niet en anderen wel?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 10:31 ]
Baseband-versie: I9100XXKI1
Buildnummer: GINGERBREAD.XWKI4
Hij doet het verder prima, dus ga het lekker zo laten voorlopig.
KI4? Ik denk dat de meeste hier CEKI2 hebben.DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:51:
Android-versie: 2.3.4
PSN & XBL: Denkoyugo
[ Voor 80% gewijzigd door DitisKees op 04-10-2011 11:07 ]
Waar ongeveer op de A4 zou 'ie mogelijk moeten liggen?Denko schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:03:
Zo, ik ben voorlopig hier niet meer te vinden, mijn S2 ligt OF op de A4 ergens OF bij iemand anders ongevraagd in zijn zak
Ik vond het al goed en nu is het alleen nog maar beter geworden.
Vorrheen met hetzelfde doen was hij na 2 dagen echt leeg, nu staat hij na 1 dag en 12 uur nog op 55%.
Was het voorheen nog na 1 nachtje dat er zo'n 9% af was, nu vanochtend na 1 nacht slechts 4%.
Burp
što se dogodilo?Denko schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:03:
Zo, ik ben voorlopig hier niet meer te vinden, mijn S2 ligt OF op de A4 ergens OF bij iemand anders ongevraagd in zijn zak
Verwijderd
kijk daar heb je het probleem al.DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:51:
/edit:
Was net even op Samsung Dive want ik was mijn telefoon kwijt. Zie ik ineens dat er twee nieuwe opties bij zijn gekomen. Call/Message forwarding, altijd handig als je je toestel kwijt bent en alles wilt forwarden naar een ander nummer.
En tevens ook "Unlock my screen". Heb al zovaak een telefoon moeten resetten of opnieuw moeten flashen voor mensen omdat mensen met hun toestellen gaan spelen en hun wachtwoord niet meer weten en dingen instellen die ze eigenlijk niet willen. Of dat mensen hun toestel laten liggen en vrienden een wachtwoord instellen maar dan ook dom genoeg zijn om dat te vergeten. Met deze optie kun je dat weer ongedaan maken zonder hard reset of software reflash.
Beide opties kan ik niet gebruiken omdat hij gaat zuren dat mijn toestel een software update nodig heeft. Waarschijnlij komt dit met de 2.3.5 update.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 11:37 ]
Ja hier ook: CEKI2Ewivis schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
KI4? Ik denk dat de meeste hier CEKI2 hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 04-10-2011 11:40 ]
Hehe, ergens tussen Amsterdam en Den Haag ALS die uit mijn rugzak gevallen is, hij kan ook gestolen zijn tijdens het tanken. Maar ik denk dat als die gevallen is je er niet veel aan hebt, ging nogal hardBamSlam_ schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:12:
[...]
Waar ongeveer op de A4 zou 'ie mogelijk moeten liggen?
PSN & XBL: Denkoyugo
CSC is I9100OXXKI2. Heb nooit zelf een firmware geflasht, dus dat kan het niet zijn. Is gewoon zo geleverd denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:26:
[...]
kijk daar heb je het probleem al.Doe eens *#1234#, wat staat er bij CSC? Heb je zelf misschien via Odin zelf een gelekte firmware geflashed?
Verwijderd
Je hebt een Tsjechische toestel, waarschijnlijk geïmporteerd door de winkel waar je hem hebt gekocht.DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:01:
[...]
CSC is I9100OXXKI2. Heb nooit zelf een firmware geflasht, dus dat kan het niet zijn. Is gewoon zo geleverd denk ik.
Oplossing gevonden. Ik moest de taalinstellingen op de website naar Engels schakelen en toen werkte de optie wel weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Polster op 04-10-2011 14:03 ]
En een andere vraag:
Thuis is de wifi signaal van mijn sgs2 gewoon goed, 30 meter buiten mijn huis heb ik nog steeds een redelijk goede wifi signaal, weliswaar weinig tot geen bars, maar de internet werkt wel gewoon soepel. Echter op school valt de signaal om de 10 meter uit, en in de lokalen kan ik met moeite verbinden met internet. We maken op school gebruik van access points. Met mijn laptop heb ik overal perfect signaal, en voor update naar 2.3.4 had ik ook geen problemen met wifi op school. Wat is hier aan de hand?
Dank je voor deze oplossing, ik kon ook mijn phone niet meer tracen.Polster schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:53:
Oplossing gevonden. Ik moest de taalinstellingen op de website naar Engels schakelen en toen werkte de optie wel weer.
Ik had dus de site op nederlands staan, nu op engels gezet, en het werkt weer

Verwijderd
Wel net overgegaan naar de nieuwste KIES versie, maar dat kan het niet zijn toch
Je bent niet de enige!DitisKees schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 10:51:
Ik heb ook gewoon het bounce effect, geen camera geneuzel, geen reboots, accu voor 5 dagen, niks geroot etc. Dik tevreden over m'n Samsung!
Hier ook dik tevreden, ook 5 dagen met accu en camera werkt perfectYobotje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Je bent niet de enige!
Ik heb ook gewoon het bounce effect, geen camera geneuzel, geen reboots, accu voor 5 dagen, niks geroot etc. Dik tevreden over m'n Samsung!
Tuurlijk, 5 dagen op een accu...Albert020 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:03:
[...]
Hier ook dik tevreden, ook 5 dagen met accu en camera werkt perfect

[ Voor 3% gewijzigd door heutsm op 04-10-2011 19:07 ]

Ook: vaak triggert mijn home-knop een dubbelklik waardoor het Voice Talk scherm opent. Annoying
Maak alleen gebruik van 3G of GPS als ik het ook echt nodig heb, staat dus niet continu aan !AzzKickah schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
Heeft ie vast Only Use 2G Networks aan staan.
[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 04-10-2011 21:24 ]
Dit topic is gesloten.
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier