Ik zou verwachten dat hij vanzelf gaat zeuren dat het wachtwoord niet (meer) klopt, dus dat je een nieuwe moet invullen. Als dat niet vanzelf gaat, zou ik gewoon de gmail account verwijderen en opnieuw toevoegen. Er staat me iets van bij dat gmail een soort verificatie toekent, zodat je gewoon informatie kan blijven uitwisselen met gmail als je account eenmaal is goedgekeurd.bear87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:18:
Weet iemand hoe ik het wachtwoord van mijn gmail account kan wijzigen in mijn S2? Ik heb overal gekeken en gezocht, maar simpelweg mijn nieuwe gmail wachtwoord invoeren in mijn S2 kan ik niet vinden.
En dat klopte, na een tijdje begon hij te mekkeren en dan vul je een nieuwe in. Maar er is geen menu met instellingen waar je het zelf kan doen dus. Probleem opgelostgwystyl schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:04:
[...]
Ik zou verwachten dat hij vanzelf gaat zeuren dat het wachtwoord niet (meer) klopt, dus dat je een nieuwe moet invullen. Als dat niet vanzelf gaat, zou ik gewoon de gmail account verwijderen en opnieuw toevoegen. Er staat me iets van bij dat gmail een soort verificatie toekent, zodat je gewoon informatie kan blijven uitwisselen met gmail als je account eenmaal is goedgekeurd.
Moest toch even lachen om de nieuwe iphone 4S. We hebben nog steeds de beste telefoon
Ligt er maar net aan wat je zoekt hè. De 4S heeft een hogere resolutie, veel betere accuduur, meer apps tot je beschikking die over het algemeen ook veel mooier/consistenter zijn, veel snellere GPU naar het schijnt, etc.alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:53:
Moest toch even lachen om de nieuwe iphone 4S. We hebben nog steeds de beste telefoon
Nickname does not reflect reality
Inderdaad ben ik blij dat ik niet gewacht heb op de nieuwe Iphone en voor de S2 gekozen heb! S2 blijft een topper, de Iphone 4S slechts een upgrade....alwaysleft schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:53:
vergelijk die 2 hier maar: http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4212&idPhone2=3621Brad Pitt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Ligt er maar net aan wat je zoekt hè. De 4S heeft een hogere resolutie, veel betere accuduur, meer apps tot je beschikking die over het algemeen ook veel mooier/consistenter zijn, veel snellere GPU naar het schijnt, etc.
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4212&idPhone2=3275 om de 4 met de 4s te vergelijken: ze leveren volgens de specificaties 100 uur (= 1/3) van de standbytijd in op het nieuwe model. (iphone4 300 uur, iphone 4s maar 200 uur)
[ Voor 3% gewijzigd door reyals op 04-10-2011 22:11 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Resolutie is hoger inderdaad, dat is zeker een voordeel voor de iPhone 4S, maar dat voordeel had de 4 ook al. Accuduur moet nog maar blijken, ik denk niet dat er veel verschil tussen een 4S en een S2 zal zitten. Meer apps is ook waar, maar dat had de 4 ook al, heb je geen 4S voor nodig.Brad Pitt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Ligt er maar net aan wat je zoekt hè. De 4S heeft een hogere resolutie, veel betere accuduur, meer apps tot je beschikking die over het algemeen ook veel mooier/consistenter zijn, veel snellere GPU naar het schijnt, etc.
Dus blijft alleen de snellere GPU over
The devil is in the details.
Verwijderd
accuduur is ook alleen hoger vergeleken met de iphone 4, niet met de GS2Hahn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:07:
[...]
Resolutie is hoger inderdaad, dat is zeker een voordeel voor de iPhone 4S, maar dat voordeel had de 4 ook al. Accuduur moet nog maar blijken, ik denk niet dat er veel verschil tussen een 4S en een S2 zal zitten. Meer apps is ook waar, maar dat had de 4 ook al, heb je geen 4S voor nodig.
Dus blijft alleen de snellere GPU overEn in de toekomst Siri.
Wat is daar te zien behalve nietszeggende specs? Een iPhone heeft van alle recente smartphones gewoon verreweg de beste accuduur tijdens het gebruik ervan vanwege de vergaande samenwerking van het OS en de hardware. Dat is al tijden zo. Een S2 heeft, als het scherm aan staat (ondanks de zogenaamd zuinige SAMOLED techniek (pure marketing BS))), een heel wat kortere gebruiksduur dan een iPhone 4. Plus een stuk minder wakelock onzin, etc. Dat de S2 een geweldig toestel is staat buiten kijf, maar het is geen perfect ding.reyals schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:04:
vergelijk die 2 hier maar: http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4212&idPhone2=3621
In de praktijk? Oh jawel hoor. Veel langer zelfs.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
accuduur is ook alleen hoger vergeleken met de iphone 4, niet met de GS2
[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 04-10-2011 22:09 ]
Verwijderd
volgens mij lees je verkeerd? de S2 heeft toch echt een langere accuduur hoor.Brad Pitt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
Wat is daar te zien behalve nietszeggende specs? Een iPhone heeft van alle recente smartphones gewoon verreweg de beste accuduur tijdens het gebruik ervan vanwege de vergaande samenwerking van het OS en de hardware. Dat is al tijden zo. Een S2 heeft, als het scherm aan staat (ondanks de zogenaamd zuinige SAMOLED techniek (pure marketing BS))), een heel wat kortere gebruiksduur dan een iPhone 4. Plus een stuk minder wakelock onzin, etc. Dat de S2 een geweldig toestel is staat buiten kijf, maar het is geen perfect ding.
Dat zeg ik toch, met "accuduur moet nog maar blijken"?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
accuduur is ook alleen hoger vergeleken met de iphone 4, niet met de GS2
The devil is in the details.
Die snellere GPU moet ik eerst nog zien. De S2 loopt alle bestaande benchmarks uit.....Hahn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:07:
[...]
Resolutie is hoger inderdaad, dat is zeker een voordeel voor de iPhone 4S, maar dat voordeel had de 4 ook al. Accuduur moet nog maar blijken, ik denk niet dat er veel verschil tussen een 4S en een S2 zal zitten. Meer apps is ook waar, maar dat had de 4 ook al, heb je geen 4S voor nodig.
Dus blijft alleen de snellere GPU overEn in de toekomst Siri.
Met wat? Standby-tijd of daadwerkelijk tijdens iets doén zoals browsen? Lees: iets doen dus met je scherm áán. Om een telefoon in mijn zak te hebben is nogal zinloos, koop dan wel een Nokia 3310.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:09:
volgens mij lees je verkeerd? de S2 heeft toch echt een langere accuduur hoor.
Verwijderd
Ja, heb ik ook last van, maar gek genoeg alleen bij Nederlandse wiki pagina's... Kies ik voor de Engelstalige versie van een pagina, niks aan de hand.Reinier schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:18:
Bij mij crasht de browser 9 van de 10 keer als ik een pagina op Wikipedia bekijk. Ongeacht het aantal windows dat ik open heb, ongeacht het soort artikel (kort, lang, veel afbeeldingen, etc.). Herkent iemand dit? Of is het niet specifiek voor de Galaxy S II maar generieker (Android)? Ik heb dit nooit gehad op een HTC Desire, HTC Legend en HTC Desire HD.
Ook: vaak triggert mijn home-knop een dubbelklik waardoor het Voice Talk scherm opent. Annoying
3310.....daar blijf ik altijd een zwak voor hebben.Brad Pitt schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:14:
[...]
Met wat? Standby-tijd of daadwerkelijk tijdens iets doén zoals browsen? Lees: iets doen dus met je scherm áán. Om een telefoon in mijn zak te hebben is nogal zinloos, koop dan wel een Nokia 3310.

Amen to that brother!patrickt35 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:11:
[...]
3310.....daar blijf ik altijd een zwak voor hebben.
Verwijderd
ik kan mijn telefoon niet meer connecten aan Kies?????
heb kies al opnieuw geinstalleerd maar dat werkt ook al niet?
Je kan proberen om in je c:/documents and settings/common files te kijken en daar de driver opnieuw te installeren. Weet niet of het pad zo klopt, maar zoiets loste bij mij de verbindingsproblemen op.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:37:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen? Je hebt KIES opnieuw geïnstalleerd, maar heb je ook de zoekfunctie op GoT al geprobeerd? Zoekvakje rechts bovenin. Als je in dit topic zoekt op "KIES verbinden" of "kies verbinding" dan kom je al diverse tips tegen. Eerst zelf zoeken en proberen op te lossen, niet zomaar je vraag "dumpen".Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:37:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Social Hub kun je freezen of verwijderen met Titanium Backup. Je toestel moet wel geroot zijn.NeutraleGast schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:40:
Weet iemand hoe ik social hub uit kan schakelen of een account uit de social hub kan verwijderen? Ik heb mijn email toegevoegd, maar nu krijg ik om de minuut een nieuwe email, en dat is best irritant als de telefoon elke minuut een melding geeft van een nieuw mail, het zal ook niet goed zijn voor de batterij. automatische sync heb ik uit staan.
Heeft iemand ook last van de nieuwe swype? Loopt bij mij om de haverklap vast. Dan moet ik mijn telefoon uitzetten en weer aandoen en dan kan ik pas weer verder. Heel irritant.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb net dan maar ook geupdate. Het ging zonder problemen en ik snap nu waarom veel mensen zich irriteren aan dat blauwe gloed
Voor de rest niet echt nieuwedingen kunnen ontdekken, alleen het doorscrollen en de energie instellingen. Kijken of het me zal helpen met de batterijduur.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Helaas, ter vervanging van mijn (toch) gestolen GS2 een nexus s besteld, dus ik zal hier niet te gek veel meer lurken
PSN & XBL: Denkoyugo
Nieuwe (kleine) dingen:Musta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:16:
Heb net dan maar ook geupdate. Het ging zonder problemen en ik snap nu waarom veel mensen zich irriteren aan dat blauwe gloedVoor de rest niet echt nieuwedingen kunnen ontdekken, alleen het doorscrollen en de energie instellingen. Kijken of het me zal helpen met de batterijduur.
- Contrast lijkt hoger, ben ik niet blij mee
- Geen bounce effect, maar blauwe gloed
- Geluidje bij het aanpassen van het belvolume is subtieler, beter
- Nieuwe Swype
- Ik heb nu ineens wel de nieuwe market
- De standaard ringtone die ik in 2.3.3 gebruikte zit het er niet meer in
- Pattern unlock scherm ziet er iets strakker uit
- Galerij ziet er iets strakker uit
- Doorscrollen in je homescreens is mogelijk
Nog meer?
Je vergeet even twee belangrijke dingen te melden: welke rom heb je, en welke versie van swype? Daarnaast kan het ook zijn dat een bepaald programma er voor zorgt dat Swype vastloopt. Gebeurt het in bepaalde programma's (alleen tijdens typen van sms, url, whatsapp om maar wat te noemen) of geheel willekeurig?Leoon. schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:16:
Heeft iemand ook last van de nieuwe swype? Loopt bij mij om de haverklap vast. Dan moet ik mijn telefoon uitzetten en weer aandoen en dan kan ik pas weer verder. Heel irritant.
ter info: ik heb er in ieder geval geen last van met I9100XWKI4 en swype versie 3.23.89.29564.29696.2852.OXX
Zonde; geen slechte telefoon, maar toch wat minder dan de SGSII.Denko schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:24:
Helaas, ter vervanging van mijn (toch) gestolen GS2 een nexus s besteld, dus ik zal hier niet te gek veel meer lurken
grappig, ik had ineens niet meer de nieuwe market na de update naar 2.3.4 (I9100XWKI4)rikvandinteren schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:46:
[...]
Nieuwe (kleine) dingen:
[ Voor 29% gewijzigd door gwystyl op 05-10-2011 13:18 ]
Ik heb een probleem met mijn Galaxy S2
Mijn agenda items zijn bruin. Met zwart als achtergrond is het gewoon waardeloos... Echter zie ik nergens een optie om het kleurenspectrum aan te passen. Is dit mogelijk?
Surfin' paradise!
- Buddy's worden gereset bij (vermoedelijk) het leegmaken van het geheugen.rikvandinteren schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:46:
[...]
Nieuwe (kleine) dingen:
- Contrast lijkt hoger, ben ik niet blij mee
- Geen bounce effect, maar blauwe gloed
- Geluidje bij het aanpassen van het belvolume is subtieler, beter
- Nieuwe Swype
- De standaard ringtone die ik in 2.3.3 gebruikte zit het er niet meer in
- Pattern unlock scherm ziet er iets strakker uit
- Galerij ziet er iets strakker uit
- Doorscrollen in je homescreens is mogelijk
Nog meer?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- Als je nu de USB-kabel erin steekt krijg je geen fullscreen Kies, maaralleen een icoontje in de meldingbalkSenor Sjon schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
- Buddy's worden gereset bij (vermoedelijk) het leegmaken van het geheugen.
Kleuren in google agenda (PC) aanpassen?Snappie88 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:41:
Ik heb een probleem met mijn Galaxy S2Mijn agenda items zijn bruin. Met zwart als achtergrond is het gewoon waardeloos... Echter zie ik nergens een optie om het kleurenspectrum aan te passen. Is dit mogelijk?
Was ik eindelijk helemaal tevreden sinds 2.3.4, laat ik gisteren mijn telefoon onder een verkeerde hoek op een randje vallen. Bam. Gevolg is dat het scherm een roze hoekje vertoonde. Maar sinds gisteravond begon er plots ook een zwarte vlek in beeld te komen, die steeds groeide, tot ik inmiddels alleen nog een paar milimeter beeld aan de zijkant overhoud. Nu gok ik dat het scherm wel vervangen zal moeten worden. Heeft iemand enig idee hoeveel zoiets kost en hoe lang dat duurt?
Ik heb mijn toestel via de KPN, niet verzekerd, en dit is vast geen garantiegeval.
Is het dan verstandig om via de KPN het ding te laten repareren, of zelf ergens een bedrijfje zoeken dat dat doet? Ik gok dat ik het zelf niet kan.
Ik heb mijn toestel via de KPN, niet verzekerd, en dit is vast geen garantiegeval.
Verwijderd
ik heb mijn gehele scherm laten vervangen(ook niet verzekerd), ik had hem frontaal op een stenen vloer laten vallen. dit kostte mij 200 euro, daarmee zijn ook de speaker en de microfoon en alles op de voorkant van het toestel vervangen. het heeft voor mij iets meer dan een week gekost.Het Leoh-Paard schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:20:
Was ik eindelijk helemaal tevreden sinds 2.3.4, laat ik gisteren mijn telefoon onder een verkeerde hoek op een randje vallen. Bam. Gevolg is dat het scherm een roze hoekje vertoonde. Maar sinds gisteravond begon er plots ook een zwarte vlek in beeld te komen, die steeds groeide, tot ik inmiddels alleen nog een paar milimeter beeld aan de zijkant overhoud. Nu gok ik dat het scherm wel vervangen zal moeten worden. Heeft iemand enig idee hoeveel zoiets kost en hoe lang dat duurt?
Ik heb mijn toestel via de KPN, niet verzekerd, en dit is vast geen garantiegeval.Is het dan verstandig om via de KPN het ding te laten repareren, of zelf ergens een bedrijfje zoeken dat dat doet? Ik gok dat ik het zelf niet kan.
Het betreft een Exchange agenda.rikvandinteren schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Kleuren in google agenda (PC) aanpassen?
Surfin' paradise!
Waar heb je dat laten doen, als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:22:
ik heb mijn gehele scherm laten vervangen(ook niet verzekerd),
Vanaf de dag van de release ben ik in het bezit van een sgs 2. Nu wil ik graag ook voor dit toestel de android update naar 2.3.4 uitvoeren. Alleen zit ik met het probleem dat mijn KIES de firmware versie van het toestel niet herkent. Ik werk met de laatste versie van KIES maar ook hier herkent hij de firmware niet die op het toestel staat. De software die er nu op staat is geheel origineel. Ik heb met samsung contact opgenomen. Zij vermoeden dat het van oorsprong een buitenlands toestel is. Is er een mogelijkheid dit te omzeilen ?
1: Welkom op het ForumCTom schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:22:
Vanaf de dag van de release ben ik in het bezit van een sgs 2. Nu wil ik graag ook voor dit toestel de android update naar 2.3.4 uitvoeren. Alleen zit ik met het probleem dat mijn KIES de firmware versie van het toestel niet herkent. Ik werk met de laatste versie van KIES maar ook hier herkent hij de firmware niet die op het toestel staat. De software die er nu op staat is geheel origineel. Ik heb met samsung contact opgenomen. Zij vermoeden dat het van oorsprong een buitenlands toestel is. Is er een mogelijkheid dit te omzeilen ?
2: Wat heb je zelf al gevonden voor dit probleem?
Zie ook post van janvanduschoten
Verwijderd
ik woon in den bosch, ik heb het laten doen bij gsm-today. ik weet niet zeker of ze het ook toesturen maar je zou ze altijd even kunnen bellen. voor de rest prima service ik heb ook het kapotte scherm meegekregen eventueel voor de verzekering.Het Leoh-Paard schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:50:
[...]
Waar heb je dat laten doen, als ik vragen mag?
- Het toestel geeft nu in het lockscreen aan dat het walstroom nodig heeft onder de 30%.rikvandinteren schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
- Als je nu de USB-kabel erin steekt krijg je geen fullscreen Kies, maaralleen een icoontje in de meldingbalk
- Het toestel geeft nu in het lockscreen de status van het laden aan (in %).
Althans, ik neem aan dat dit 2.3.4 is, ik heb ook updates gehad van Battery Circle en de Norton app, maar die hebben beide die optie niet.
Post je firmware versie eens, of google die. De laatste maanden worden steeds meer buitenlandse toestellen in Nederland verkocht. Als dat land nog geen update heeft, dan komt ie ook niet in KIES.CTom schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:22:
Ik heb al geruime tijd op internet rond gezocht en ben er achter gekomen dat er 3 belangrijke gegevens opgevraagd kunnen worden waarvan een het zogenaamde CSC moet zijn waar de land/provider gegevens in staan. Ik heb dit in mijn telefoon bekeken en er staat bij : Unknown
Het is natuurlijk puur speculatie, maar wat verwachten jullie nog qua updates voor de SGS2? Ikzelf denk dat we er wel doorheen zijn nu. Ice Cream Sandwich zal sowieso niet komen toch voor de S2? Misschien Android 2.3.5 dan? Maar in ieder geval geen grote veranderingen meer denk ik.
Na het laden van de telefoon, wordt de batterij status weer op 0 gezet, zodat je kunt zien hoe lang de telefoon met een lading doet. maar .................is deze status tussendoor ook op 0 te zetten, zodat je over kortere termijnen kunt zien wanneer je phone bv "wakker" is geweest (zonder hierveer weer een extra app te installeren, die ook weer je batterij extra leegtrekt) ???
Ik vind het wel best zo alle werkt voor mij naar behoren.-Edwin- schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:30:
Het is natuurlijk puur speculatie, maar wat verwachten jullie nog qua updates voor de SGS2? Ikzelf denk dat we er wel doorheen zijn nu. Ice Cream Sandwich zal sowieso niet komen toch voor de S2? Misschien Android 2.3.5 dan? Maar in ieder geval geen grote veranderingen meer denk ik.
Burp
Idd. En 2.3.5. voor de SII is al een tijdje uit hoor jongeman!
Niet dat het niet goed werkt hoor. Ik was gewoon benieuwd.Wii4all schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:12:
[...]
Ik vind het wel best zo alle werkt voor mij naar behoren.
In Kies krijg ik geen melding hoor? Heb juist net 2.3.4 erop gezet (week geleden)Ceze85 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:15:
Idd. En 2.3.5. voor de SII is al een tijdje uit hoor jongeman!
Maar is nog altijd niet stable...AzzKickah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:16:
CM7 gebruikt 2.3.7.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
[...]
In Kies krijg ik geen melding hoor? Heb juist net 2.3.4 erop gezet (week geleden)
[/quote]
Sja, verder kijken dan je KIES lang is he? Hij is er toch echt
Weet iemand of ICS naar de S II komt? Ziet er wel een slick uit!
In Kies krijg ik geen melding hoor? Heb juist net 2.3.4 erop gezet (week geleden)
[/quote]
Weet iemand of ICS naar de S II komt? Ziet er wel een slick uit!
Ook 2.3.4 erop gezet en ik ben gewend verder te kijken en krijg ook geen Kies pijn maar druk je eens verder uit elkaarCeze85 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:23:
[...]
[/quote]

Ja, zo noemen ze hem nog niet. Maar hij is stable as hell. En bloedjesnel.
Alleen zoals ik al eerder zei, de camera is nog niet helemaal top. Verder heb ik echt nog niks gevonden wat niet werkt.
iekke begraip joe not men?...en krijg ook geen Kies pijn maar druk je eens verder uit elkaar![]()

voor de duidelijkheid: 2.3.5 (en .6 en nu ook dus .7) zijn nog niet officieel uit, maar bestaan al wel.
mag je deze er dan gewoon legaal opzetten?Ceze85 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:56:
[...]
iekke begraip joe not men?![]()
voor de duidelijkheid: 2.3.5 (en .6 en nu ook dus .7) zijn nog niet officieel uit, maar bestaan al wel.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Het zijn gelekte versies dus legaal is het een grijs gebied maar ik denk niet dat Samsung iemand aan gaat klagen omdat ze een software upgrade hebben uitgevoerd die niet mocht.Alekz87 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:57:
[...]
mag je deze er dan gewoon legaal opzetten?
Nog een update van 2.3.4 is volgens mij de standaard mailapp.
Voorheen gooide hij mails op de telefoon niet weg die van de (IMAP) server waren gehaald. Daardoor bleef hij oeverloos lang synchroniseren om die verloren gewaande mails terug te vinden en vrat de batterij op. Nu loopt dat wel synchroon.
Ander dingetje is nu dat hij niet meer de tijd aangeeft van de laatste synchronisatie op mijn Exchange werkaccount. Tijden zijn verder als voorheen (elke 4 uur).
Ik kan nog steeds nergens een optie vinden om de accountkleuren aan te passen. Zo is voor mijn werkagenda de kleur donkergroen gekozen.
Buiten praktisch onleesbaar dus.
Voorheen gooide hij mails op de telefoon niet weg die van de (IMAP) server waren gehaald. Daardoor bleef hij oeverloos lang synchroniseren om die verloren gewaande mails terug te vinden en vrat de batterij op. Nu loopt dat wel synchroon.
Ander dingetje is nu dat hij niet meer de tijd aangeeft van de laatste synchronisatie op mijn Exchange werkaccount. Tijden zijn verder als voorheen (elke 4 uur).
Ik kan nog steeds nergens een optie vinden om de accountkleuren aan te passen. Zo is voor mijn werkagenda de kleur donkergroen gekozen.

Zo. ook eindelijk 2.3.4 erop gekregen. Wat een drama met KIES. Gelukkig had ik nog een P4 ergens staan met Win7-32bit en daar ging het goed. Op mijn laptops (2x 64bit) meerdere malen KIES geinstalleerd, maar telkens herkend ie de telefoon niet omdat de MTP driver niet wilde installeren. Op internet kon ik alleen stukjes vinden over het de-instaleren van drivers (en/of KIES) op nieuw opstarten enzo en weer installeren, opstarten enzo.... maar tekens het zelfde probleem, niets helpt.
Gelukkig was mń oude bakkie er nog. Heeft iemand nog tips om het toch aan de praat te krijgen op mijn laptop(s)?
Gelukkig was mń oude bakkie er nog. Heeft iemand nog tips om het toch aan de praat te krijgen op mijn laptop(s)?
Wat bij mij gewerkt heeft:tinus73 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:54:
Zo. ook eindelijk 2.3.4 erop gekregen. Wat een drama met KIES. Gelukkig had ik nog een P4 ergens staan met Win7-32bit en daar ging het goed. Op mijn laptops (2x 64bit) meerdere malen KIES geinstalleerd, maar telkens herkend ie de telefoon niet omdat de MTP driver niet wilde installeren. Op internet kon ik alleen stukjes vinden over het de-instaleren van drivers (en/of KIES) op nieuw opstarten enzo en weer installeren, opstarten enzo.... maar tekens het zelfde probleem, niets helpt.
Bloedoffer aan de ICT-god
Daarna:
- KIES installeren
- PC herstarten
- Telefoon aansluiten
- Drivers laten installeren.
Dit heeft voor mij één keer ooit gelijk gewerkt...
Vervolg:
- Telefoon afkoppelen
- Uit de Samsung map de USB driver herinstalleren
- PC opnieuw opstarten
- Telefoon opnieuw opstarten
- Telefoon aankoppelen.
Driver installeert een aantal zaken opnieuw en toen werkte het bij mij. Dit heeft op twee Win7 64bit zo gewerkt. Ik moest dit ook doen, omdat hij voor het downloaden van de firmware opeens elke keer de verbinding met de telefoon verloor en in een soort infinite loop terechtkwam.
Updaten? > Ja > paar vragen > verbinding kwijt > verbinding weer terug > Updaten? > etc.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met de recovery driver onder 64-bit windows. Uiteindelijk via odin geflashed. Dat heeft bij mij nog nooit gefaald.tinus73 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:54:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat heb ik begrepen, maar dan vervalt toch alle garantie en heb je geen officiele rom-versies van Samsung?! Dat wil ik (nog) nietBillSpaarbank schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:03:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad met de recovery driver onder 64-bit windows. Uiteindelijk via odin geflashed. Dat heeft bij mij nog nooit gefaald.
Klopt niet helemaal, als je de officiële nederlandse firmware van Samfirmware haalt, kun je die gewoon via Odin flashen. Je hebt dan nog steeds originele software en dus garantie erop.tinus73 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:13:
[...]
Dat heb ik begrepen, maar dan vervalt toch alle garantie en heb je geen officiele rom-versies van Samsung?! Dat wil ik (nog) niet
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
ik heb een heel raar probleem met de camera.
camera maakt pas een foto nadat te flits afgelopen is
camera maakt pas een foto nadat te flits afgelopen is
Ik heb hier zelf ook een irritant probleem.
Bij heel veel programma's die gebruik maken van m'n notificatiebar krijg ik grijze/zwarten dingen op een grijs achtergrond.
Niet echt wenselijk zoals je hieronder ziet:

Weet iemand de oplossing hiertegen (zonder te rooten/flashen aangezien hij net nieuw is
)
Bij heel veel programma's die gebruik maken van m'n notificatiebar krijg ik grijze/zwarten dingen op een grijs achtergrond.
Niet echt wenselijk zoals je hieronder ziet:
Weet iemand de oplossing hiertegen (zonder te rooten/flashen aangezien hij net nieuw is
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Volgens mij houden die apps zich dan gewoon niet aan de ingestelde/bepaalde "systeem-kleuren" maar hanteren ze gewoon fixed hun eigen kleuren. Wat met jouw notificatie achtergrondkleur dus brak uitkomt. Als je verder niet wil/kan rommelen is alleen een andere app gebruiken voor die taak de enige oplossing denk ik.Jeffroiscool schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:07:
Weet iemand de oplossing hiertegen (zonder te rooten/flashen aangezien hij net nieuw is)
Korte vraag, is in de nieuwe update het Wifi sharing probleem al opgelost (de enorme battery drain dus)?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb vandaag een update gedaan via de software update die op de telefoon zit. Er zit nu versie 2.3.5 op ipv 2.3.4. Ik merk zelf overigens weinig verschil, zelf vind ik de blauwe gloed niet storend.
Verwijderd
2.3.5 alweer joh.dukcer123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:27:
Ik heb vandaag een update gedaan via de software update die op de telefoon zit. Er zit nu versie 2.3.5 op ipv 2.3.4. Ik merk zelf overigens weinig verschil, zelf vind ik de blauwe gloed niet storend.
Volgens mij zijn we net over op 2.3.4! en was daar de blauwe gloed al nieuw.
Ik heb trouwens een probleempje:
Mijn WIFI knalt er elke keer uit. Netwerk thuis, vlakbij....dus vol bereik: signaal goed!
Maar elke keer knalt ie er uit.
Iemand?
Wil je eens *#1234# op je telefoon intoetsen en posten wat er onder PDA, PHONE en CSC staat?dukcer123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:27:
Ben me telefoon een weekje kwijt ofzo nu, heb toch maar besloten om 't scherm te laten repareren. Begon irritant te worden. Ik had wel een verschil gemerkt met batterijduur na de update, hij ging zowaar een uurtje of 2 langer door. Kijken of het nog langer kan met mijn gebruik
NS FC: SW 2742 0448 8213
@Roy1985:
PDA: I9100BUKI3F
PHONE: I9100BUKI1
CSC: I9100VDFKI2
Er zat eerst 2.3.3 op.
Er zat eerst 2.3.3 op.
[ Voor 16% gewijzigd door dukcer123 op 06-10-2011 22:54 ]
Weet iemand wanneer t-mobile 2.3.4 uitbrengt? Draai nog steeds op 2.3.3
Ik was van plan om te rooten maar aangezien ik daar geen ervaring in heb, denk ik dat ik nog langer ga wachten...
Je hoeft niet te rooten om unbranded 2.3.4 te flashen.respawn123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:12:
Weet iemand wanneer t-mobile 2.3.4 uitbrengt? Draai nog steeds op 2.3.3Ik was van plan om te rooten maar aangezien ik daar geen ervaring in heb, denk ik dat ik nog langer ga wachten...
Nieuwe firmware downloaden op SamFirmware (CEKI2). Odin aanzwengelen en gaan...
Lukt dit ook op een branded toestel van t mobile?Razer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:23:
Je hoeft niet te rooten om unbranded 2.3.4 te flashen.
Nieuwe firmware downloaden op SamFirmware (CEKI2). Odin aanzwengelen en gaan...
Yesrespawn123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:37:
[...]
Lukt dit ook op een branded toestel van t mobile?
Hmm denk toch dat ik tot 13 oktober wacht. Volgens t-mobile komt het door de rechtzaak tussen Apple en Samsung vandaar dat er vertraging is.
Ah, dat is een vodafone firmware. Voor de rest is er nog geen (officiele) 2.3.5 beschikbaar. Hier een korte bevestiging dat hij inderdaad uitgerold is/wordt.dukcer123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:29:
@Roy1985:
Er zat eerst 2.3.3 op.
Bij mij geeft software update op de telefoon aan dat er geen updates zijn. Het betekent wel dat 2.3.5 nu blijkbaar stabiel genoeg is om uit te rollen, dus kan ik er binnenkort mooi één proberen
Wanneer ik de volgorde van mijn applicaties aanpas, in het applicaties menu, onthoudt hij deze volgorde niet. Een poosje blijven ze op de goede plaats staan, maar op een willekeurig moment staan ze ineens weer anders.
Hebben meer mensen dit probleem?
Met welke launcher?saviour schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:43:
Wanneer ik de volgorde van mijn applicaties aanpas, in het applicaties menu, onthoudt hij deze volgorde niet. Een poosje blijven ze op de goede plaats staan, maar op een willekeurig moment staan ze ineens weer anders.
Ik gebruik zelf Go Launcher en heb alle programma's ingedeeld in mapjes en op alfabet gesorteerd. Dat werkt voor mij het makkelijkst, maar daardoor heb ik jouw probleem in ieder geval niet. Ik heb met TWlauncher nogal ruzie gehad omdat hij ze juist niet op alfabet kon sorteren, ook niet met de TWsort app (of hoe die ook al weer heet)
Aah, die informatie zou best handig kunnen zijn ja.
De telefoon is helemaal standaard, niet geroot e.d. en draait op 2.3.5. Ik vind het wel fijn om de applicaties die ik het meest gebruik op de eerste pagina te hebben staan.
De telefoon is helemaal standaard, niet geroot e.d. en draait op 2.3.5. Ik vind het wel fijn om de applicaties die ik het meest gebruik op de eerste pagina te hebben staan.
Is niet perse nodig hoor, via odin ben je met 15 min klaar met updaten. Is niets moeilijks aan. Gewoon de juiste firmware pakken en gaan met die banaan. Het onderstaande is alleen erg belangrijk:respawn123 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:00:
[...]
Hmm denk toch dat ik tot 13 oktober wacht. Volgens t-mobile komt het door de rechtzaak tussen Apple en Samsung vandaar dat er vertraging is.
DO NOT PUT .PIT FILE AND DO NOT, I REPEAT, DO
NOT TICK REPARTITION.
[ Voor 11% gewijzigd door SuperKneus op 07-10-2011 10:39 ]
Net de versie van Intratech geflashed. Op zich erg tevreden met Cognition dus benieuwd hoe deze gaat zijnRazer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:21:
Vanmorgen is op KIES voor de NEE CSC KI8 2.3.5 verschenen, vanavond weer wat te flashen =)
[Edit] Okay die was, uiteraard, niet rooted en verder geen zin in rommelen dus nu de rooted versie van sileshn er op zetten.
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 07-10-2011 11:21 ]
Ah, hopen dat ze nu eens GTalk updaten zodat deze video ondersteund.Razer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:21:
Vanmorgen is op KIES voor de NEE CSC KI8 2.3.5 verschenen, vanavond weer wat te flashen =)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee, is zonder video.jelmervos schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:22:
Ah, hopen dat ze nu eens GTalk updaten zodat deze video ondersteund.
Verwijderd
ik ben nu ook bezit van de S2 .... maar normaal gesproken als je een simkaart erindoet, dan moet hij toch dingen laden voor het internet enz? (instellingen) .. dat heb ik niet gezien?
XWKI8 is gereleased voor de Scandinavische (Product Code: NEE) landen.
Dit is een 2.3.5 ROM en schijnt weer beter te zijn dan XXKI3 volgens mensen op XDA.
Dit is een 2.3.5 ROM en schijnt weer beter te zijn dan XXKI3 volgens mensen op XDA.
Spuit 11?GandalfTheGrey schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:23:
XWKI8 is gereleased voor de Scandinavische (Product Code: NEE) landen.
Alle posts boven je gingen hier al over
Maar KI8 schijnt inderdaad lekker te lopen, dus ben benieuwd.
Eigenlijk hoor de vraag hier niet, maar waar heb je de rooted versie van sileshn gevonden?Brad Pitt schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:09:
[...]
Net de versie van Intratech geflashed. Op zich erg tevreden met Cognition dus benieuwd hoe deze gaat zijn
[Edit] Okay die was, uiteraard, niet rooted en verder geen zin in rommelen dus nu de rooted versie van sileshn er op zetten.
PM gestuurd naar de dev op XDA. Hier is zijn profiel. Deze Rom is dus rooted, heeft video bij GTalk, enz.Razer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:46:
Eigenlijk hoor de vraag hier niet, maar waar heb je de rooted versie van sileshn gevonden?

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 07-10-2011 17:04 . Reden: Fotoformaat aangepast omdat die blijkbaar bizar groot was maar gewoon ruim binnen de hier geldende "maximale maat" viel. Zal voortaan gewoon niéts erbij plaatsen, scheelt weer onnodige opmerkingen heen en weer. En weer terug naar Cognition btw. ]
Jemig, nog groter die foto !Brad Pitt schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:55:
[...]
PM gestuurd naar de dev op XDA. Hier is zijn profiel. Deze Rom is dus rooted, heeft video bij GTalk, enz.
[afbeelding]
Was eerst het gewoon "normale" formaat maar dat was WAY te groot blijkbaar dus maar aangepast.
Verwijderd
Na de laatste firmware update heb ik een heel irritant probleem.
Dit is mijn screen:

Er komt een sms binnen die ik wil lezen, dan gebeurt dit:

En dan zijn mijn buddies weg en ikan ik ze weer opnieuw toevoegen.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen??? zwaar irritant dit.
Dit is mijn screen:

Stel dat ik nu 2.3.5 erop zet en paar weken later komt t-mobile met 2.3.4/2.3.5, hoe zet ik die er dan op moet ik dan alles resetten ofso?SuperKneus schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:38:
[...]
Is niet perse nodig hoor, via odin ben je met 15 min klaar met updaten. Is niets moeilijks aan. Gewoon de juiste firmware pakken en gaan met die banaan. Het onderstaande is alleen erg belangrijk:
DO NOT PUT .PIT FILE AND DO NOT, I REPEAT, DO
NOT TICK REPARTITION.
Heb nu dit:
PDA: I9100BOKG2
Phone: I9100BOKG1
CSC: I9100TNLKF1
Huidige firmware: PDA:KG2 / PHONE:KG1 / CSCKF1 (TNL)
welke firmware moet ik er dan op zetten?
Buddies is een bug. Workaround is om een contactpersoon als snelkoppeling toe te voegen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:55:
Na de laatste firmware update heb ik een heel irritant probleem.
Dit is mijn screen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier inderdaad ook het verdwijdende Buddies debacle (2.3.4). Wat is eingelijk de meerwaarde van die Buddies widget t.o.v. een snelkoppeling naar een contactpersoon? Behalve dat het user icon in de Buddy widget wat groter afgebeeld wordt, doet het volgens mij zo'n beetje hetzelfde.
[ Voor 4% gewijzigd door d3vlin op 07-10-2011 23:35 ]
Leaping Lab Rats!
Offtopic, dus weg.
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 18:00 ]
Dit lijkt me een algemeen android probleem, dus ik verwacht dat je een grotere kans op antwoord hebt in het android market topic. Wat je kan doen is daar je lijst met apps neergooien (misschien behalve een paar erg algemene) en dan vragen of iemand dat herkent?
Een manier om er iets van te kunnen inschatten is LBE privacy guard installeren. Dan moet je na installatie alle rechten nog een keer nalopen van bijna alle programma's die je hebt. Advertenties zullen wel via internet komen, dus moet je kijken welke programma's internet toegang hebben.
Je kan ook een system monitor programma installeren en kijken welke services er lopen, en dan proberen uit te vissen of daar een advertentie-service bij zit.
Een langdurigere manier is programma's één voor één de-installeren tot je die ads niet meer krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 18:01 ]
Dankje ik zal dat even doen.
edit
ik heb het opgelost met airpush detector. voor meer mensen die er ooit last van hebben.
edit
ik heb het opgelost met airpush detector. voor meer mensen die er ooit last van hebben.
[ Voor 63% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 08-10-2011 11:38 ]
Hi, Ik heb net een verlengingscontract met S2 ingediend bij GSMWEB en 1 dag later is toestel goedkoper geworden. Volgens GSMWEB mag ik niet meer bedenken omdat contract al reeds verstuurd is.. kan dat? Ik kan nergens in Algemene Voorwaarden teruglezen.

Lucky Goldstar
de wet kopen op afstand geeft je altijd minimaal 7 dagen bedenktijd, zonder opgaaf van reden.DJkim schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:36:
Hi, Ik heb net een verlengingscontract met S2 ingediend bij GSMWEB en 1 dag later is toestel goedkoper geworden. Volgens GSMWEB mag ik niet meer bedenken omdat contract al reeds verstuurd is.. kan dat? Ik kan nergens in Algemene Voorwaarden teruglezen.
Behalve op custom/maatwerk/speciaal voor jou bestelde dingen. Als zo'n abo daar onder valt, geen idee... Maar goed, allemaal mega offtopic dit en meer iets voor het Shopping forum.lazwa schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:50:
de wet kopen op afstand geeft je altijd minimaal 7 dagen bedenktijd, zonder opgaaf van reden.
Voor zover ik weet kun je ook bij dat soort dingen het spul nog ontbinden.
Je hebt nog nergens een handtekening gezet en teruggefaxt/mailed/stuurd, toch?
Je hebt nog nergens een handtekening gezet en teruggefaxt/mailed/stuurd, toch?
Klopt. Hier aub alleen over het toestel zelf.Brad Pitt schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:53:
[...]
Behalve op custom/maatwerk/speciaal voor jou bestelde dingen. Als zo'n abo daar onder valt, geen idee... Maar goed, allemaal mega offtopic dit en meer iets voor het Shopping forum.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier