Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

AzzKickah schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:08:
Voor zover ik weet kun je ook bij dat soort dingen het spul nog ontbinden.
Je hebt nog nergens een handtekening gezet en teruggefaxt/mailed/stuurd, toch?
Sorry ik weet dat dit zwaar offtopic is maar wilde niet zomaar een nieuwe topic openen ofzo..

Ja wel... handtekening gezet en gescanned opgestuurd op 5 Okt 250 euro icm 1 jaar abo en volgende dag is het 223 euro geworden

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:35
DJkim schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Sorry ik weet dat dit zwaar offtopic is maar wilde niet zomaar een nieuwe topic openen ofzo..

Ja wel... handtekening gezet en gescanned opgestuurd op 5 Okt 250 euro icm 1 jaar abo en volgende dag is het 223 euro geworden
Zoals eerder gezegd, wet koop op afstand, binnen 7 dagen kan je annuleren.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Zoals eerder gezegd, wet koop op afstand, binnen 7 dagen kan je annuleren.
Nee is niet waar en hou er maar over op want je weet het niet en het is off topic.
http://www.consuwijzer.nl...ktijd_bij_koop_op_afstand

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Ik heb sinds gister mijn 8gb sd kaart verwisseld voor een nieuwe 16gb versie. Ik heb alle zooi van de 8gb gekopieerd naar de 16gb kaart. Nu heb ik 4 of 5 keer een reboot gehad. Geen idee waarom. Heeft iig met de sdkaart te maken. Maar waarom? Iemand suggesties?

Edit..zelf geprobeerd. Niets. Zou nie weten wat ik moet proberen. Het is sinds dat ik de nieuwe sd kaart erin heb zitten gebeurd. Als ik de oude er weer in doe zal het weer normaal zijn. Ik heb het meer gepost in de zin van. Heeft iemand ditbal eerder gehad? En waar het dus aan kan liggen?

[ Voor 36% gewijzigd door Kirretje op 08-10-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heb je zelf allemaal al gedaan om het probleem te verhelpen? Graag laten zien wat de eigen inzet is geweest en vul je post daarmee aan. Je post kun je aanvullen met de [edit] knop. Het lijkt nu alsof je je vraag hier "dumpt" en dat is niet de bedoeling ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb al eerder geklaagd over het feit dat ik de transfer speed van een pc/mac naar de GS2 erg traag vind. Aangezien ik veel reis met openbaar vervoer, plaats ik vaak series (720p mkv's) op m'n tel. Dit gaat tergend langzaam.

Gisteren heb ik het een en ander ingesteld op een nieuwe GS2 van iemand anders. Ik heb toen een bestand gekopieerd naar die GS2, dit ging met een transfer speed van circa 11-15 mb/s. Vervolgens heb ik hetzelfde bestand van dezelfde pc (Asus N55SF-S1125V) met dezelfde usb kabel gekopieerd naar het interne geheugen van m'n GS2 en dat ging met 2,5 max 3 mb/s. WTF... Dergelijke trage snelheden haal ik ook met m'n Mac.

Ik begin te denken dat Samsung de eerste lichting heeft uitgerust met tragere geheugen... Mijn GS2 heb ik een dag voor de officiele releasedatum aangeschaft (NL toestel). Zou ik gelijk kunnen hebben of kan het snelheidsverschil op een andere manier verklaard kunnen worden? Zo ja, hoe dan?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dara
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06-2023
Wow,,, aangenaam verrast hier, gisteren gewoon via de telefoon de update gedaan ( OTA ), nieuwe vodafone firmware
2.3.5 BUK13F

Geen problemen, hij is sneller batterij lijkt langer mee te gaan en autofocus bij filmen is beter, blijft nu niet meer scherpstellen de hele tijd.
Tevens zeer blij met de optie om nu de SIMkaart te kunnen kiezen voor de contacten
Het is mij niet opgevallen dat het geluid beter of harder is geworden na de update.

Al met al nog steeds blij met mijn keuze voor de SG2 !!!

Ik hoop dat uiteindelijk ook de nieuwe Android Ice Cream Sandwich naar de SG2 komt

Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Heb ik via odin 2.3.4 op gezet omdat vodafone maar niet wilde upgraden, komen ze nu ineens met 2.3.5 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 03:11:
Heb ik via odin 2.3.4 op gezet omdat vodafone maar niet wilde upgraden, komen ze nu ineens met 2.3.5 lol
Even kijken naar de firmware code en snappen wat er aan de hand is. Het is hier al zo vaak aanbod geweest dat ik niet nog eens de moeite ga nemen om het uit te leggen. Je moet je de volgende keer wel wat meer verdiepen in firmware versies voor je zomaar iets erop gooit, dat kan fataal zijn. Hier wordt uitgelegd wat er aan de hand is.

http://samfirmware.com/samsunglettercode.htm

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
Dara schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:47:
Wow,,, aangenaam verrast hier, gisteren gewoon via de telefoon de update gedaan ( OTA ), nieuwe vodafone firmware
2.3.5 BUK13F

Geen problemen, hij is sneller batterij lijkt langer mee te gaan en autofocus bij filmen is beter, blijft nu niet meer scherpstellen de hele tijd.
Tevens zeer blij met de optie om nu de SIMkaart te kunnen kiezen voor de contacten
Het is mij niet opgevallen dat het geluid beter of harder is geworden na de update.

Al met al nog steeds blij met mijn keuze voor de SG2 !!!

Ik hoop dat uiteindelijk ook de nieuwe Android Ice Cream Sandwich naar de SG2 komt

Ray.
Dus Samsung ondersteunt vanaf nu wel OTA updates? Hier nog iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:02
geen updates OTA beschikbaar. Landcode voor mijn toestel is ook gewoon benelux.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 16:53
hey allemaal. ik heb wat vreemde probleempjes de latste tijd met mijn SGS2. Benieuwd of er iemand deze symptomen herkend. Het gebeurt meestal nadat de batterij volgeladen is, maar als hij niet meer aan de lader hangt, begint hij soms zogezegd te laden, het laadsymbooltje verschijnt even en verdwijnt ook direct weer. Met bijhorend geluidje natuurlijk. En zo verschillende keren achter elkaar. de laatste dagen is het weer wat minder, maar daarnet gebeurde het weer. pling-plong, de hele tijd. Als ik de telefoon uitzet, krijg ik soms ook het laadsymbool, met daarnaast een icoontje met thermometer in, net alsof hij overhit is. Maar dat is zeker niet het geval. ik heb de indruk dat als het batterijniveau mindert, het probleem verdwijnt. Heb reeds met een andere batterij getest, maar dat lost niets op. Fabrieksreset, andere rom geflashed, haalt niets uit. momenteel draait hij KI8 2.3.5 stock. Wat ook vreemd is, maar dat ligt misschien aan die 2.3.5 rom, als ik het toestel uitzet, start hij ook direct op, uit zichzelf... Wat denken jullie? Hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:03
http://pocketnow.com/andr...-update-with-improvements

Ik vond dit wel verrassend om te lezen. Samsung doet er blijkbaar veel aan om het updaten toegankelijker en makkelijker te maken. Is dit misschien een signaal dat Samsung van plan is veel en nieuwe updates uit te gaan brengen voor de SGSII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Mijn samsung SII doet helemaal niets meer :-s

Momenteel staat alleen nog een batterij in beeld met daarbij een uitroepteken en een termometer. Hij geeft volgens mij de melding dat hij te warm is of iets dergelijks.

Ik heb de batterij er al een keer uitgehaald en ik heb geprobeerd om hem opnieuw op te starten. Kan ik hem op één of andere manier rebooten of moet hij naar samsung gestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glenner schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:05:
hey allemaal. ik heb wat vreemde probleempjes de latste tijd met mijn SGS2. Benieuwd of er iemand deze symptomen herkend. Het gebeurt meestal nadat de batterij volgeladen is, maar als hij niet meer aan de lader hangt, begint hij soms zogezegd te laden, het laadsymbooltje verschijnt even en verdwijnt ook direct weer. Met bijhorend geluidje natuurlijk. En zo verschillende keren achter elkaar. de laatste dagen is het weer wat minder, maar daarnet gebeurde het weer. pling-plong, de hele tijd. Als ik de telefoon uitzet, krijg ik soms ook het laadsymbool, met daarnaast een icoontje met thermometer in, net alsof hij overhit is. Maar dat is zeker niet het geval. ik heb de indruk dat als het batterijniveau mindert, het probleem verdwijnt. Heb reeds met een andere batterij getest, maar dat lost niets op. Fabrieksreset, andere rom geflashed, haalt niets uit. momenteel draait hij KI8 2.3.5 stock. Wat ook vreemd is, maar dat ligt misschien aan die 2.3.5 rom, als ik het toestel uitzet, start hij ook direct op, uit zichzelf... Wat denken jullie? Hardware probleem?
Alles wat jij hebt heb ik ook!

Het verhaal begon een week geleden en ging precies zoals jij beschreef.
Hij heeft honderden keren gemeld dat hij verbonden was zonder dat er een kabel aan hing.

Ik stond op het punt naar de winkel te gaan, maar inmiddels heb ik het haast niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Senor Sjon schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:30:
Idem dito :( Landcode XEN. Ook in KIES nog geen nieuwe update.
autofocus bij filmen is beter, blijft nu niet meer scherpstellen de hele tijd.
Wow, eindelijk! Ik had er gisteren weer enorm last van bij het filmen van een optocht.

[ Voor 26% gewijzigd door BamSlam_ op 09-10-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

Hij heeft honderden keren gemeld dat hij verbonden was zonder dat er een kabel aan hing.

Ik stond op het punt naar de winkel te gaan, maar inmiddels heb ik het haast niet meer.
Das idd raar. welke rom heb jij? Of welke roms heb je de laatste tijd geflashed? Ik had de indruk dat het begon toen mijn lader plots niet meer werkte. usb laden gaat nog wel. als de gewone lader echt stuk is hoop ik dat deze mijn gsm niet beschadigd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

+1. En we zijn niet de enige met dit probleem. Zie hier op XDA. Iets met een vervuilde/verbogen usb uitgang en een slecht gesoldeerd USB PCB.

Nu moet wel gezegd worden. Ik heb het probleem inmiddels niet meer. Zo spontaan als dat t probleem opdook, zo snel is t weer vertrokken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ik heb sinds gister op 2.3.3 de nieuwe android market! Ik voel me weer hip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
R86Bakker schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

+1. En we zijn niet de enige met dit probleem. Zie hier op XDA. Iets met een vervuilde/verbogen usb uitgang en een slecht gesoldeerd USB PCB.

Nu moet wel gezegd worden. Ik heb het probleem inmiddels niet meer. Zo spontaan als dat t probleem opdook, zo snel is t weer vertrokken ook.
Ja bij mij gebeurt het ook minder en minder. Die vervuilde usb connector had ik ook al gedacht, had deze al helemaal schoon gemaakt en contactspray toegepast. maar het probleem keerde erna onmiddellijk terug. Maar als ze al spreken over slechte solderingen is het volgens mij toch een gevalletje garantie. toch raar dat het zo intensief voorviel en dan plots bijna volledig weg is....ik ga het zekere voor het onzekere nemen en hem binnendoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:07
Kenny1001 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:33:
ik heb sinds gister op 2.3.3 de nieuwe android market! Ik voel me weer hip!
Bij mij ook gister avond ineens de nieuwe market en heb 2.3.4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:30
Albert020 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Bij mij ook gister avond ineens de nieuwe market en heb 2.3.4 ;)
Ik heb net XWKI8 (2.3.5) geflasht, en ik vind het raar dat daarbij juist weer de oude market wordt meegeleverd. Dat wordt dus weer wachten of de laatste versie van XDA trekken en zelf installeren.

Ow.... terwijl ik dit aan het typen ben krijg ik al vanzelf de nieuwe market binnen :). Wel versie 3.1.5, dus ik kan alsnog updaten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Rey
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 19:03
@glenner Het probleem met het opladen komt door vuil/slecht contact van de usb-connector.
Ik heb dit probleem ook gehad en heb m'n telefoon 2 weken geleden opgestuurd naar Samsung.

Binnen 1,5 week had ik het toestel weer terug met een nieuwe usb-connector. Het viel bij mij gewoon onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Hebben meer mensen het volgende probleem?:

Als ik 2x op home button druk, dan zou je eigenlijk vlingo moeten opstarten.
Maar ik krijg de volgende error: proces com.vlingo.client.samsung is onverwachts gestopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
Ik heb tegenwoordig vaak dat als ik een contact open (geldt niet voor alle contacten) er staat "Geen aanvullende informatie voor deze contactpersoon" oid, vervolgens crasht android.process.acore.
Ik kan deze contacten ook niet verwijderen, want dan crasht dezelfde app.
Versie 2.3.4, op 2.3.3 had ik dit probleem niet.
edit: het gaat wel om alle contacten.
het zou ook nog te maken kunnen hebben met het syncen van mijn contacten via de nieuwe hotmail app

[ Voor 17% gewijzigd door dragontje124 op 09-10-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 14:53
J-Rey schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:29:
@glenner Het probleem met het opladen komt door vuil/slecht contact van de usb-connector.
Ik heb dit probleem ook gehad en heb m'n telefoon 2 weken geleden opgestuurd naar Samsung.

Binnen 1,5 week had ik het toestel weer terug met een nieuwe usb-connector. Het viel bij mij gewoon onder de garantie.
Voor mij hetzelfde waarbij de connectoren zelfs door eigen toedoen waren geroest. Toch onder de garantie gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
J-Rey schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:29:

bedankt, dat is al geruststellend dat het onder garantie valt. al hoop ik dat ze bij mij ineens heel het moedrbord vervangen. ik heb namelijk sindsik de telefoon heb ook last van dataverbinding die vaak blokkeert, en ik heb ook heel vaak dat de persoon aan de andere kant van de lijn mij zeer slecht kan verstaan, net alsof er zeer slechte verbinding is. ga het allemaal vermelden als ik hem binnendoe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 14:53
glenner schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:37:
[...]

bedankt, dat is al geruststellend dat het onder garantie valt. al hoop ik dat ze bij mij ineens heel het moedrbord vervangen. ik heb namelijk sindsik de telefoon heb ook last van dataverbinding die vaak blokkeert, en ik heb ook heel vaak dat de persoon aan de andere kant van de lijn mij zeer slecht kan verstaan, net alsof er zeer slechte verbinding is. ga het allemaal vermelden als ik hem binnendoe :-)
Bij mij is niet het hele moederboard vervangen, terwijl ik nu wel soms slecht te verstaan ben. Dit was voor de reparatie niet. Heel vervelend. Ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn telefoon door waterschade dood zou worden verklaard. Maar verbazingwekkend genoeg hebben ze alleen de connector vervangen en hij doet het buiten dat ik soms niet goed te verstaan ben, goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dara
Senor Sjon schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:30:
Wel ik heb mijn SG2 gewoon op het toestel via wifi geüpdate !!!
Dus niet via kies op de laptop, en wel de nieuwe vodafone firmware.

Er is dus wel degelijk een update rechtstreeks te doen via instellingen/over het toestel/softwareupdate/bijwerken

Ray.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dara
O,ja,

moet via WiFi en lader aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan een S2 aan te schaffen, maar heeft de landcode nog invloed op iets anders dan de updates die uitkomen? ik wil hem bestellen bij http://www.midimedia.nl/ of mobily.nl maar ik weet niet zeker of ik dan wel een nederlands toestel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:23:
ik ben van plan een S2 aan te schaffen, maar heeft de landcode nog invloed op iets anders dan de updates die uitkomen? ik wil hem bestellen bij http://www.midimedia.nl/ of mobily.nl maar ik weet niet zeker of ik dan wel een nederlands toestel krijg.
Je kan gewoon een XEN firmware downloaden.
Dan kan je updaten met kies en is je toestel 100% nederlands

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:02
Dara schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:00:
[...]

Wel ik heb mijn SG2 gewoon op het toestel via wifi geüpdate !!!
Dus niet via kies op de laptop, en wel de nieuwe vodafone firmware.

Er is dus wel degelijk een update rechtstreeks te doen via instellingen/over het toestel/softwareupdate/bijwerken

Ray.
:Y
Ik heb een generiek Benelux toestel en niet Vodafone branded.

Ander stukje ellende:
Contactpersonen worden gesynched met Exhange, maar omdat Outlook standaard een spatie achter het netnummer doet, hebben mijn contactpersonen alle nummers dubbel erin staan. Eén keer met en één keer zonder die spatie. Het is wel weg als ik de synch uitzet i.c.m. Exchange contactpersonen uit, maar dat is vrij irritant, want dan mis ik weer mensen. Iemand hier ervaring mee?

Om nou alles via Google te laten lopen is geen topper.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die na firmware update 2.3.4 problemen heeft met Wifi? De telefoon maakt verbinding maar internet werkt niet. Het is zo erg dat ik wifi uit moet zetten en met 3g moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Had ik ook met de 2.3.3 al. vooral kijken van dumpen.nl werkt beter op 3g. misschien ligt het ook wel aan mn router...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:17
Heb even een vraagje.. Ik gebruikte tot voor kort het samsung email programma in combinatie met mijn hotmail account. Maar deze had de vervelende eigenschap dat als ik mail kreeg en ik die bijvoorbeeld keek op m'n computer dat de melding niet uit het meldingsscherm verdween van mijn telefoon. Dus het kwam geregeld voor dat ik bijvoorbeeld 8 mailtjes kreeg, deze op de computer bekeek en synchroniseerde, en dat m'n telefoon dan nog steeds aangeeft dat er 8 nieuwe emails zijn. Best wel irritant want je moet constant handmatig de melding wegklikken.

Nu is er sinds kort een hotmail app van microsoft dus ik hoopte dat deze wel de melding weg kon halen als je je mail ergens anders las. Maar helaas, ook deze blijft gewoon staan.

Hoe doe mensen dat op dit forum? Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De Facebook vragen zijn verplaatst naar het topic waar ze thuis horen, Android Market en applicaties - Deel 14 . Dit topic is alleen voor de SII .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Gerwin89 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 01:45:
Heb even een vraagje.. Ik gebruikte tot voor kort het samsung email programma in combinatie met mijn hotmail account. Maar deze had de vervelende eigenschap dat als ik mail kreeg en ik die bijvoorbeeld keek op m'n computer dat de melding niet uit het meldingsscherm verdween van mijn telefoon. Dus het kwam geregeld voor dat ik bijvoorbeeld 8 mailtjes kreeg, deze op de computer bekeek en synchroniseerde, en dat m'n telefoon dan nog steeds aangeeft dat er 8 nieuwe emails zijn. Best wel irritant want je moet constant handmatig de melding wegklikken.

Nu is er sinds kort een hotmail app van microsoft dus ik hoopte dat deze wel de melding weg kon halen als je je mail ergens anders las. Maar helaas, ook deze blijft gewoon staan.

Hoe doe mensen dat op dit forum? Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt!
Ditzelfde heb ik met mijn Blackberry icm. Google Apps/Gmail. Ben nog oriënterend op een Androidtoestel. :)

Anyway, ik denk dat dit gewoon standaard gedrag is. Had ditzelfde ook met iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
scorpio81 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:52:
Mijn samsung SII doet helemaal niets meer :-s

Momenteel staat alleen nog een batterij in beeld met daarbij een uitroepteken en een termometer. Hij geeft volgens mij de melding dat hij te warm is of iets dergelijks.

Ik heb de batterij er al een keer uitgehaald en ik heb geprobeerd om hem opnieuw op te starten. Kan ik hem op één of andere manier rebooten of moet hij naar samsung gestuurd worden?
Ik heb precies hetzelfde. Heb hem aangekregen door hem aan te sluiten via usb op computer. Maar zodra die compleet opgeladen is en ik haal hem van de oplader, dan geeft ie nog steeds aan dat ie aan de oplader ligt. Daarna geeft hij dan af en aan de melding dat ie opgeladen wordt/of van de lader wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:17
MacBreQ schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:57:
[...]
Ditzelfde heb ik met mijn Blackberry icm. Google Apps/Gmail. Ben nog oriënterend op een Androidtoestel. :)

Anyway, ik denk dat dit gewoon standaard gedrag is. Had ditzelfde ook met iPhone...
Hmmm zou wel jammer zijn als hier helemaal geen oplossing voor is.. Ik weet dat de standaard gmail app wel gewoon meldingen kan verwijderen. Iemand nog suggesties?

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ben sinds gisteren de nieuwe eigenaar van een SGS2 en ben er flink mee aan het spelen.
Ik kom van een HTC Hero dus de snelheid is echt een verademing!

Nu mis ik Sense wel een beetje maar ben me TouchWiz aan het eigen maken.
Alvast een paar korte vraagjes:

-Hoe stel ik één of meerdere alarms in? Ik wil mn foon als wekker gebruiken, das wel zo relaxt.
-Welke storage is precies wat?
-Kan ik ook USB Mass Storage als optie kiezen?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

1: Klok - Alarm - toevoegen
2: Hoe bedoel je
3: ja
4: RTFM...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Bah, de widget voor de energiebesparing is niet meer geschikt voor landscape mode na de update. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of je met de sgs2 ook een extern scherm zou kunnen aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Nou sinds vorige week heb ik ook mijn SGS2.
Echt een super toestel! super snel, zelfs onderclocked.

Meteen geroot uiteraard.

Maar nou heb ik wel 1 probleem..
zijn er meer mensen met de "gele waas" aan de linker zijkant van het scherm?

ik stoor me er behoorlijk aan, maar ik ben ook niet zo van het direct terug sturen als er zo een oplossing voor is.

Verschillende kernels al geprobeert, maar het blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door MexxT op 10-10-2011 20:36 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
vandaag 2x gehad dat tijdens het bellen de sgs2 op vliegtuigstand gaat (originele firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:00:
Ben ik de enige die na firmware update 2.3.4 problemen heeft met Wifi? De telefoon maakt verbinding maar internet werkt niet. Het is zo erg dat ik wifi uit moet zetten en met 3g moet werken.
Bij mij zelfde probleem op wifi thuis, op het werk geen probleem... Met 2.3.3 werkte de WIFI perfect, sinds de update naar 2.3.4 niet meer op mijn telenet Dlink router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 15:33

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe kun je die update forceren? De SGS2 Wit van mijn vriendin zegt dat er geen updates zijn bij instellingen > over toestel > controleer op updates. Ze zit nu op XXKE7.

Edit; dit is overigens via Wifi, aan de oplader (accu staat op 80%).

[ Voor 17% gewijzigd door zAo op 10-10-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Laatst online: 28-09 22:42
MexxT schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:26:
Maar nou heb ik wel 1 probleem..
zijn er meer mensen met de "gele waas" aan de linker zijkant van het scherm?

ik stoor me er behoorlijk aan, maar ik ben ook niet zo van het direct terug sturen als er zo een oplossing voor is.
Ik heb mijn toestel vrijdag gekregen en vandaag teruggestuurd met dezelfde klacht. Het viel me gelijk al op en ik stoorde me er dus ook aan. Mijn zusje heeft dezelfde telefoon en hier was dit helemaal niet of nauwelijks zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
RelaXXinG schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:30:
[...]

Ik heb mijn toestel vrijdag gekregen en vandaag teruggestuurd met dezelfde klacht. Het viel me gelijk al op en ik stoorde me er dus ook aan. Mijn zusje heeft dezelfde telefoon en hier was dit helemaal niet of nauwelijks zichtbaar.
hm dan moet die maar terug.
heb je hem naar samsung gedaan? of waar je hem gekocht hebt ?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Laatst online: 28-09 22:42
De telefoon heb ik bij GSMwijzer.nl gekocht. Ik had het toestel pas een paar dagen dus ik maak gewoon gebruik van de DOA procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, alleen weet ik niet of die in dit forum of de market en applicaties forum moet. Ik vermoed deze.

Als ik mijn mobiel opstart en dan naar het scherm applicaties ga, zijn daar alle apps (dus ook instellingen, agenda, etc én gedownloade) verspreid over een aantal schermen. Weet iemand hoe je ze gewoon weer bij elkaar kan zetten (dus het maximaal aantal apps per scherm) én dat de wijzigingen ook nog gelden als je hem uit en aan zet?

Op internet heb ik al informatie proberen te vinden, echter helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ja ok, die van mij die komt dus van telfort, donderdag gekregen. Dus of ik moet naar een shop, of ik moet samsung bellen.
dan word het dus samsung bellen waarschijnlijk.

Net me JIG in elkaar geknutselt dus de counter staat weer op 0 nu alleen nog de root ongedaan maken dan. maar daar wacht ik wel mee tot ik meer nieuws heb.

@ thijs, als je applicaties opent, dan op de menu knop drukken, en op wijzig klikken.
dan kan je daar het een en ander aanpassen.

[ Voor 16% gewijzigd door MexxT op 10-10-2011 21:57 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 13:23
Dit las ik op Android planet:

Samsung heeft laten weten dat met de volgende update van de Samsung Galaxy S II de iconen dertig procent groter zullen worden. Dat betekent dat er nog maar drie rijen van drie iconen elk op het toestel zullen passen in plaats van vier rijen van vier. Ook de onderste rij met vaste iconen zal dan nog maar drie iconen kunnen weergeven. Tevens zal de volgende Samsung Galaxy S II update een System Update widget toevoegen zodat je vanaf je homescreen kunt zien of er een update klaarstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:56:

@ thijs, als je applicaties opent, dan op de menu knop drukken, en op wijzig klikken.
dan kan je daar het een en ander aanpassen.
Thnx voor je reactie, maar dat doe ik dus telkens.. dan blijft het heel netjes staan, maar op het moment dat ik hem weer uit en aan zet komt het in de oude "volgorde terug".. dus hij slaat dat schijnbaar niet op....

Iemand toch nog enig idee? :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 22:50 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
dukcer123 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:22:

Samsung heeft laten weten dat met de volgende update van de Samsung Galaxy S II de iconen dertig procent groter zullen worden. Dat betekent dat er nog maar drie rijen van drie iconen elk op het toestel zullen passen in plaats van vier rijen van vier. Ook de onderste rij met vaste iconen zal dan nog maar drie iconen kunnen weergeven. Tevens zal de volgende Samsung Galaxy S II update een System Update widget toevoegen zodat je vanaf je homescreen kunt zien of er een update klaarstaat.
Och... gebruikt iemand de standaard launcher dan? Ik zeg: lang leve Go Launcher EX, waarmee zelf je home screen-grid instelt: 4x6? 5x6? Wat je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
wat is nou de beste manier om een toestel retour te doen?
doa naar telfort kan niet meer want dat moet binnen 2 dagen (ik ga het natuurlijk wel proberen)

of gewoon direct contact opnemen met samsung?

Ik wil namelijk geen gerepareerd toestel, want het schijnt daarna nog slechter te worden dan dat het al was....

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appzorter werkt ook niet?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hotmail account ingesteld als premium account. Daarbij heb ik de synchronisatie op push gezet. Echter krijg ik regelmatig mails uren later binnen.
Een andere account heb ik ingesteld als imap en vernieuwings frequentie gezet op 30min, maar ook hier krijg ik me mails vaak veel later.
Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
De officiële 2.3.4 update heeft ervoor gezorgd dat mijn telefoon iets minder soepel werkt. Ook is het zo dat ik m'n eerste reboot heb gekregen met deze firmware, voorheen nooit problemen gehad. Daarbij kloppen bij het herstarten mijn iconen onderin niet met wat ik had ingesteld. Nu krijg ik ook opeens dat ik niet in mn galerij kan door onvoldoende geheugen (niks extra's erin gezet) dus heb ik eerst een aantal dingen moeten wissen. Qua batterij lijkt het gewoon hetzelfde als voorheen, merk geen significant verschil.

Al met al best wel teleurgesteld in deze update (ook de nieuwe bump(of juist geen bump?) effect vind ik klote).

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik vanmiddag ook al geprobeerd. Eigenlijk maakte dat programmatje het alleen maar erger.. eerst zaten er kleine "gaten" tussen en na die app grotere. Tevens kwamen er ook nog 3 schermen bij. Wel bedankt voor het meedenken:)

Voor de duidelijkheid zit er originele firmware op mijn SGS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:12
MexxT schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:12:
wat is nou de beste manier om een toestel retour te doen?
doa naar telfort kan niet meer want dat moet binnen 2 dagen (ik ga het natuurlijk wel proberen)

of gewoon direct contact opnemen met samsung?

Ik wil namelijk geen gerepareerd toestel, want het schijnt daarna nog slechter te worden dan dat het al was....
Ik had mijn telefoon in augustus van iemand anders overgenomen en had woensdag Samsung een mailtje gestuurd over mijn loszittende rand. Zij mailden terug dat ik of met de dealer contact moest opnemen of naar www.gsmrepareren.nl moest gaan en me reparatie via de site moest opgeven. Ben zelf langs geweest de volgende dag (ligt in Rijswijk, 5 min van het station en woon zelf in Rotterdam (studenten-ov _/-\o_ ) en kon zo naar binnen lopen. Ze zeiden dat het 2 werkdagen kon duren. Vrijdag / Een dag later werd ik gebeld dat mijn toestel gerepareerd was en kon ik hem vandaag ophalen. En het scherm zit stevig vast. Ik had trouwens mijn reparatie wel aangemeld via de site, maar dat kon ik daar ook doen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:11:
[...]

Bij mij zelfde probleem op wifi thuis, op het werk geen probleem... Met 2.3.3 werkte de WIFI perfect, sinds de update naar 2.3.4 niet meer op mijn telenet Dlink router.
Ik heb op 2 na, alle opgeslagen wlans verwijderd. De verbinding lijkt nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:54:
Ik heb een vraag, alleen weet ik niet of die in dit forum of de market en applicaties forum moet. Ik vermoed deze.

Als ik mijn mobiel opstart en dan naar het scherm applicaties ga, zijn daar alle apps (dus ook instellingen, agenda, etc én gedownloade) verspreid over een aantal schermen. Weet iemand hoe je ze gewoon weer bij elkaar kan zetten (dus het maximaal aantal apps per scherm) én dat de wijzigingen ook nog gelden als je hem uit en aan zet?

Op internet heb ik al informatie proberen te vinden, echter helaas zonder resultaat.
Ik had hetzelfde probleem. Is werk op te lossen maar kost wat tijd. Via instellingen, applicaties, applicaties beheren, tab alles heb ik twlauncher geopend en daar de gegevens gewist. Vervolgens de telefoon uit en aangezet. Je bent dan alle wijzigingen in de App drawer kwijt, maar ook alles op je homescreens. Die 2 staan dan weer standaard zoals de telefoon werd geleverd. Hierna alles weer ingedeeld zoals ik wil, en het blijft nu gewoon weer staan. De App drawer staan dan gewoon alfabetisch als en lange lijst met alle pagina's vol.

[ Voor 3% gewijzigd door reyals op 11-10-2011 00:41 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetemelk
  • Laatst online: 18-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:00:
[...]

Ik heb op 2 na, alle opgeslagen wlans verwijderd. De verbinding lijkt nu beter.
Ik heb met 2.3.4 ook soortgelijke problemen gehad, slechte tot geen wifi connection.
Als ik bluetooth uitzette en wifi uit en aan zette was het probleem opgelost. (Het blijft een workaround, maar voor mij werkte het)

Ik zit nu sinds gister op 2.3.5 en de wifi connection problemen lijken voorbij.

Wel zie ik nu pas de "blauwe gloed" ipv het bounce effect wat andere mensen al hebben gemeld bij 2.3.4, blijkbaar zegt deze firmware toch ook nog niet alles :(

PDA: I9100XXKI3
Phone: I9100XXKI3
CSC: I9100XXKI3
Android versie: 2.3.5
kernel versie: 2.6.35.7-I9100XXKI3-CL577579
Buildnummer: GINGERBREAD.XXKI3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Die gele waas is al in vele pagina's / topics terug uitvoerig behandeld...
De toekomstige updatewidget? Ik zie bovenaan mijn scherm een icoontje als er nieuwe updates zijn. Standaard in de 2.3.4, dus zo'n noviteit is dat dan toch niet?

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ursamajor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:18:
Die gele waas is al in vele pagina's / topics terug uitvoerig behandeld...
De toekomstige updatewidget? Ik zie bovenaan mijn scherm een icoontje als er nieuwe updates zijn. Standaard in de 2.3.4, dus zo'n noviteit is dat dan toch niet?
Die updatewidget gaat over OS updates toch? Niet over updates van de market

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Upquark schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:09:
[...]

Och... gebruikt iemand de standaard launcher dan? Ik zeg: lang leve Go Launcher EX, waarmee zelf je home screen-grid instelt: 4x6? 5x6? Wat je wilt...
off-topic: Go launcher ziet er wel leuk uit. Wat me tegenhoudt is dat de Gmail app er niet goed mee schijnt te werken (geen notificaties). Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:28:
[...]

Had ik vanmiddag ook al geprobeerd. Eigenlijk maakte dat programmatje het alleen maar erger.. eerst zaten er kleine "gaten" tussen en na die app grotere. Tevens kwamen er ook nog 3 schermen bij. Wel bedankt voor het meedenken:)

Voor de duidelijkheid zit er originele firmware op mijn SGS2
Ik had dit probleem ook na de update naar 2.3.4. Appzorter werkt wel goed. Je moet alleen eerst naa advanced settings gaan in de app en dan kiezen voor Recover application menu. Je bent dan wel eventuele mapjes die je hebt gemaakt kwijt. Hierna werkt appzorter weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikvandinteren schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:55:
off-topic: Go launcher ziet er wel leuk uit. Wat me tegenhoudt is dat de Gmail app er niet goed mee schijnt te werken (geen notificaties). Is daar een oplossing voor?
Nee, helaas (nog) niet. D.w.z. in ieder geval geen aantal-nieuwe-mails-counter op het mail-icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Brad Pitt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

Nee, helaas (nog) niet. D.w.z. in ieder geval geen aantal-nieuwe-mails-counter op het mail-icoontje.
Dat boeit me ook niet. Maar ik dacht dat je ook geen melding in de balk bovenin krijgt als je een of meer nieuwe mails hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16
Ik hoop dat iemand hier nog een verlossend antwoord voor mij heeft. Heb een nieuwe update van Kies geinstalleerd en vanaf dat moment weigert mijn pc mijn samsung uberhaupt ook maar te herkennen. In apparaatbeheer staan wel 4 USB apparaten maar bij allemaal staat er drivers niet geinstalleerd of werken niet goed.

Heb uiteraard de USB drivers herinstalleerd en getracht de Samsung te laten herkennen. Maar tot op heden zonder resultaat. Wat ik ook probeer, van uninstallaties van KIES tot herinstallaties USB drivers hij blijft onherkenbaar in mijn laptop.

Het betreft een Windows 7 32Bit besturingssysteem. Iemand die voor mij nog een gouden tip heeft wat ik kan proberen?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Wicked-Game schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:01:
Ik hoop dat iemand hier nog een verlossend antwoord voor mij heeft. Heb een nieuwe update van Kies geinstalleerd en vanaf dat moment weigert mijn pc mijn samsung uberhaupt ook maar te herkennen. In apparaatbeheer staan wel 4 USB apparaten maar bij allemaal staat er drivers niet geinstalleerd of werken niet goed.

Heb uiteraard de USB drivers herinstalleerd en getracht de Samsung te laten herkennen. Maar tot op heden zonder resultaat. Wat ik ook probeer, van uninstallaties van KIES tot herinstallaties USB drivers hij blijft onherkenbaar in mijn laptop.

Het betreft een Windows 7 32Bit besturingssysteem. Iemand die voor mij nog een gouden tip heeft wat ik kan proberen?
Probeer nog een keer alles opnieuw te installeren. KIES en de Samsung USB driver verwijderen, opnieuw opstarten. Dan de nieuwste KIES installeren en dit keer als taal Engels (US) kiezen. Dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rikvandinteren schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:58:
Dat boeit me ook niet. Maar ik dacht dat je ook geen melding in de balk bovenin krijgt als je een of meer nieuwe mails hebt?
Oh ok, die krijg ik hier gewoon wel. Soms verdwijnt die wel wel, vaag genoeg. Geen idee waar dát aan ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 11-10-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:18
Die melding komt ook gewoon tevoorschijn bij Go Launcher hoor, deze wordt namelijk door de gmail apk aangestuurd, niet door de launcher. Ook is er een Go Launcher Notification plugin te downloaden waarmee de rode rondjes bovenop de bel/sms/mail-iconen gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eBait schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:15:
Die melding komt ook gewoon tevoorschijn bij Go Launcher hoor, deze wordt namelijk door de gmail apk aangestuurd, niet door de launcher. Ook is er een Go Launcher Notification plugin te downloaden waarmee de rode rondjes bovenop de bel/sms/mail-iconen gezet kunnen worden.
Nee hoor, niet meer sinds de nieuwe GMail apk hè. Staat ook gewoon in de GoLauncher release notes btw.

-------Important--------
The Gmail app has updated to new version and the API we uses to access your Gmail in our Notification app is being removed in Gmail.

We will continue support Gmail notification if your Gmail app doesn’t update to the newest version. But once your Gmail is updated, the notification option will be removed from GO Launcher.

[ Voor 27% gewijzigd door Brad Pitt op 11-10-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
rikvandinteren schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

Ik had dit probleem ook na de update naar 2.3.4. Appzorter werkt wel goed. Je moet alleen eerst naa advanced settings gaan in de app en dan kiezen voor Recover application menu. Je bent dan wel eventuele mapjes die je hebt gemaakt kwijt. Hierna werkt appzorter weer naar behoren.
Top! Werkt inderdaad weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Go launcher heeft zo ongeveer niets met de Galaxy SII te maken en is hier dus offtopic. Discussies over launchers mogen verder gaan in Het Android launchers, themes en icons topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
dukcer123 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:22:

Gooi DEZE site even door de translator, en dan kun je lezen dat het om een widget gaat die je home en applicatieschermen aan KAN passen naar 3 ipv 4 iconen (Dit voor oudere en slechtziende gebruikers). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Help, help, help...

De agenda van s2 doet het niet goed. Bij instellingen heb ik aangegeven dat ie het moet melden met een beltoon, en beltoon gekozen maar als ik een agenda item maak en herinnering instel geeft telefoon geen enkele melding. Ik heb diverse keren geprobeerd maar ik krijg geen melding van telefoon.

Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikvandinteren schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

Top, werkte helemaal! Hartstikke bedankt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:18

Saven

Administrator

wat is nou eigenlijk het voordeel van die nieuwe firmware? ik las dat het 'doorscrollen' niet mee werkt en je nu alleen een blauwe gloed krijgt... niet zo dope, dus ik twijfel of ik zal upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Hoe kun je in één keer de status van alle mailberichten omzetten naar 'gelezen' in de standaard mailapplicatie? Hierover is niks terug te vinden in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:43
Ik las hier via een post van forumlid Dara dat de autofocusfunctie van de camera bij het filmen na de firmware-update (Vodafone 2.3.5) beter werkt en niet meer steeds onwillekeurig blijft scherpstellen.
Is bij anderen die dit probleem hadden en een update hebben gedaan dit nu ook opgelost?
Voor mij is dit een groot nadeel van de camera, maar ik wil pas updaten als het idd is opgelost, want voor de rest werkt mijn toestel prima.

[ Voor 9% gewijzigd door ecb1 op 11-10-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
iexip66 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:53:
Hoe kun je in één keer de status van alle mailberichten omzetten naar 'gelezen' in de standaard mailapplicatie? Hierover is niks terug te vinden in de handleiding.
De logische manier zou zijn: folder naam lang indrukken en dan in het popup menu kiezen voor 'mark all as read'. Ik weet alleen niet of die optie bestaat, ik gebruik de standaard mail app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
gwystyl schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:07:
[...]

De logische manier zou zijn: folder naam lang indrukken en dan in het popup menu kiezen voor 'mark all as read'. Ik weet alleen niet of die optie bestaat, ik gebruik de standaard mail app niet.
Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Laatst online: 20-09 17:37
ik weet niet of t een veel voorkomend probleem is, maar hoe meer ik opstart bij mijn SGS2 hoe langzamer hij word. Met een restart gaat hij weer terug naar normale snelheid.

Iemand tips of ideen hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kanem0chi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:22:
ik weet niet of t een veel voorkomend probleem is, maar hoe meer ik opstart bij mijn SGS2 hoe langzamer hij word. Met een restart gaat hij weer terug naar normale snelheid.

Iemand tips of ideen hoe dit komt?
Sluit je die dingen af/ga je terug met de Back-knop of druk je elke keer op Home om iets anders te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecb1 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:04:
Ik las hier via een post van forumlid Dara dat de autofocusfunctie van de camera bij het filmen na de firmware-update (Vodafone 2.3.5) beter werkt en niet meer steeds onwillekeurig blijft scherpstellen.
Is bij anderen die dit probleem hadden en een update hebben gedaan dit nu ook opgelost?
Voor mij is dit een groot nadeel van de camera, maar ik wil pas updaten als het idd is opgelost, want voor de rest werkt mijn toestel prima.
Is dat dat de camera maar niet scherp kan stellen, of dat de film bij focussen in mindere lichtomstandigheden gaat stotteren? Ik ben er wel benieuwd naar, want alhoewel ik een workaround heb gevonden voor het stotteren, is de situatie nog steeds niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:43
@NWO: Het gaat hier om het te vaak, niet correct of niet kunnen scherpstellen bij het filmen tijdens normaal gebruik. Het stotteren bij mindere lichtomstandigheden heb ik ook en is idd ook een fiks nadeel, maar daar doel ik in dit geval niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door ecb1 op 11-10-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Ik heb nu ook de nieuwste update, maar vind dat scrollen helemaal niet fijn met die blauwe gloed.
Wat een naaistreek van Apple. Is er nog een mogelijkheid om dit bump effect weer terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zij iets moois hebben bedacht en Samsung het ook wilde gebruiken zonder te lappen?
Is er nog een mogelijkheid om dit bump effect weer terug te krijgen?
Als je rooted bent is er een hoop mogelijk ja, afhankelijk van de Rom die je draait en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:42
Brad Pitt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Dat zij iets moois hebben bedacht en Samsung het ook wilde gebruiken zonder te lappen?
Nee zij hebben de beste manier gevonden om het eind van een "lijst" aan te geven. Er zijn niet echt meer manieren om dit op een logische manier op te lossen. Ik vind dat Apple hier nooit patent op had mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moonstrike schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:14:
Ik vind dat Apple hier nooit patent op had mogen krijgen.
Ja, en dat is hun fout?! Maar goed, erg off-topic wederom. Die lelijke blauwe gloed kan dus eventueel weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Hmmm ik heb een UK unbranded telefoon, en die heb ik dus onlangs ge-update naar 2.3.4 maar die heeft geen blauwe gloed. Zag na wat googlen een voorbeeld. Lijkt er dus op dat dit alleen voor NL geld? Vaag allemaal. Ik zit meer te wachten op video support voor google talk. Trouwens wel grappig dat als je 3 keer op Android Version klikt onder About this phone je een zombie plaatje krijgt. Aan de andere kant ben ik niet zoeen fan van zombies dus hoop dat ze bij ice cream sandwich een betere er in proppen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ryan1981 op 11-10-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Laatst online: 20-09 17:37
Brad Pitt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Sluit je die dingen af/ga je terug met de Back-knop of druk je elke keer op Home om iets anders te gaan doen?
ik druk eigenlijk altijd op de home knop. Ik draai dan wel launcher pro, maar op me htc desire hd draaid deze heel stabiel en goed. Daarnaast "kill" ik soms alle apps en dan werkt het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:21:
Hoe kun je die update forceren? De SGS2 Wit van mijn vriendin zegt dat er geen updates zijn bij instellingen > over toestel > controleer op updates. Ze zit nu op XXKE7.

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten van de firmware gaat via de usb kabel, met het programma kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
zAo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:21:

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:10:
[...]

Maar daarmee forceer je de update niet. Een update via kies forceren gaat niet, daarvoor moet je de firmware die je hebben wil downloaden van samfirmware (oja nieuwe naam/url sammobile.com) en die flashen via Odin. Zoek even rond in dit topic of in [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware hoe dat precies moet.

[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 11-10-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:10:
[...]
Ah, sorry. Ik dacht dat er inmiddels al een FOTA was.
Pagina: 1 ... 16 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier