• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ewivis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:19:
[...]

Wachtwoord intratech@xda klopt niet???
intratech@XDA is de juiste.
Ewivis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:19:
Wachtwoord intratech@xda klopt niet???
* Niet nodig daarvoor die héle lap tekst te quoten
* Je had ook even zelf de link kunnen openen
* Wachtwoord is intratech@XDA

Nickname does not reflect reality

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Mijn vriendin heeft de Galaxy S2.

Deze valt sinds een paar dagen random uit (meerdere keren per dag).
Dit is compleet nieuw en zonder aanleiding (niet gevallen oid).
Zelfs als de telefoon op het nachtkastje ligt schakelt hij zichzelf uit, waardoor de wekker niet gaat.

Probleem met en batterij die slecht contact maakt sluit ik uit omdat het ook gebeurd als de telefoon compleet stil ligt.

Ik kan met de search functie niet echt iets vinden hier, wel zie ik dat er een nieuwe update is.

Zijn er mensen die dit herkennen? En hopelijk ook een oplossing hebben (werkt updaten)?
Op internet las ik wel al de de vorige update niet het gewenste resultaat gaf.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
madmaus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:30:

Zelfs als de telefoon op het nachtkastje ligt schakelt hij zichzelf uit, waardoor de wekker niet gaat.

Probleem met en batterij die slecht contact maakt sluit ik uit omdat het ook gebeurd als de telefoon compleet stil ligt.

Ik kan met de search functie niet echt iets vinden hier, wel zie ik dat er een nieuwe update is.

Zijn er mensen die dit herkennen? En hopelijk ook een oplossing hebben (werkt updaten)?
De Galaxy S van mijn vader had een tijdje terug hetzelfde probleem. Ik wilde er toen al bijna een custom ROM op flashen maar na ~2 weken was het probleem 'opeens' weer weg. Niks geupdate, en niks gedaan verder. Bizar probleem!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
Brad Pitt schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:24:
[...]

* Niet nodig daarvoor die héle lap tekst te quoten
* Je had ook even zelf de link kunnen openen
* Wachtwoord is intratech@XDA
Sorry zie inderdaad dat ik de lap tekst gedaan heb... hoe bedoel je openen? Ik heb hem allang gedownload? En bedankt voor je aardige terugkoppeling....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• madmaus
DennusB schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:31:
[...]

De Galaxy S van mijn vader had een tijdje terug hetzelfde probleem. Ik wilde er toen al bijna een custom ROM op flashen maar na ~2 weken was het probleem 'opeens' weer weg. Niks geupdate, en niks gedaan verder. Bizar probleem!
Is er nog iets speciaals gebeurd?
Batterij er een paar minuten uitgehaald oid?

Heel bizar probleem. Gisteren is hij gewoon 4 keer uitgevallen uit het niets. Vanmorgen was hij ook weer uit. Ik had hem even voor haar aangezet zodat ze zich niet kon verslapen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Ewivis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:32:
hoe bedoel je openen? Ik heb hem allang gedownload?
De link naar de webpagina betreffende Intratech, alwaar het password gewoon in staat.
En bedankt voor je aardige terugkoppeling....
My aim is to please.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:32
Megapaul schreef op woensdag 28 september 2011 @ 01:59:

Stappenplan:

flashen geschied natuurlijk wel op eigen risico ;)
Natuurlijk is flashen / rooten voor eigen risico maar misschien wel handig om in dit stappen plan te vermelden dat repartition NIET aangevinkt moet worden en dat je ook de optie pit NIET moet gebruiken. Voor de mensen die al vaker geroot / geflashed hebben bekende info maar voor andere misschien niet.

Verder mooi stappenplan die wel in de OP mag

[ Voor 4% gewijzigd door SuperKneus op 28-09-2011 09:41 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:39

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Voor het rooten en custom roms is het [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware topic, niet hier.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:38
Bij mij is na de update van 2.3.4 de batterijlevensduur verslechterd!
Hij staat nu ook continue op 'wakker', terwijl alleen widgetlocker op achtergrond draait!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
madmaus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:30:

Vaak zijn random reboots te wijten aan een oude sim-kaart. Ik weet niet hoelang ze haar kaartje al heeft, maar een nieuwe sim-kaart zou het probleem op kunnen lossen.

Een software-matig euvel kan natuurlijk ook, net als een hardware defect. Maar een sim-wissel zou mijn eerste gok zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:56
frye schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:35:
Hij staat nu ook continue op 'wakker', terwijl alleen widgetlocker op achtergrond draait!
Widgetlocker eens disablen kijken of dat helpt?
Anders hard reset... Hier in elk geval geen last van constante wakup

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34
SuperKneus schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:41:
[...]

Natuurlijk is flashen / rooten voor eigen risico maar misschien wel handig om in dit stappen plan te vermelden dat repartition NIET aangevinkt moet worden en dat je ook de optie pit NIET moet gebruiken. Voor de mensen die al vaker geroot / geflashed hebben bekende info maar voor andere misschien niet.

Verder mooi stappenplan die wel in de OP mag
Dank je voor de verbetering heb het erbij gezet :-)

Tevens heb ik de How to voor het rooten van de officiële 2.3.4. firmware CEKI2 (XEN) geplaatst in het custom rom topic aangezien het daar hoort

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

De 2.3.5 firmware op samfirmware kun je beter vermeiden. Ik heb heel vaak dat ik de telefoon uit mijn zak haal en dat ik wordt begroet door het PIN scherm, gecrashed dus. Opzich wel jammer want deze firmware verhelpt wel mijn grootste klacht. Als je in het menu door scrolled dan gaat hij op het einde weer terug naar het begin. Dat was in de launcher niet zo, als je op het einde bent dan stopt hij. Nu hebben ze het zo gemaakt dat de launcher ook terug gaat naar het begin. Verder alleen maar lof voor deze 2.3.5 firmware, als ze de crashbug eruit halen dan mag hij van mij zo op de release.

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00
Ik had net na het beëindigen van een inkomend gesprek het volgende probleem:

Mijn iconen onder (zowel in de homescreens als in de applicaties screens) stonden opeens rechts tegen de kantlijn, de screens werden in de bovenste helft van het scherm getoond, de scroll indicator ( waar je kunt zien op welk screen je zit) stond in de midden, en widgets waren vervormd (Accuweather had de tekst naast het plaatje staan, batteryulife stond half buiten beeld).

Een reboot solvde dit, maar twas een vreemde ervaring. Firmware CEKI2 (2.3.4).

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
gewoon een gedachte....die ik even wil delen....

Ik ben al geruime tijd een fan van Android en ik vind de ontwikkeling mooi en snel.
Na een aantal toestellen met Android (waarvan de twee laatste de Nexus One en de Samsung Galaxy SII) begint me toch een gevoel van onbehagen te besluipen.

Als ik kijk naar mijn ervaringen met de Nexus One dan moet ik zeggen dat ik dat echt een geweldig toestel vond. Geen spontane reboots / redelijke accuduur / heel snel de beschikking over de laatste updates en kwalitatief goed (ook na val van 1.5 meter....).
Waren er helemaal geen problemen dan? Jawel...maar volgens mij werden die telkens veroorzaakt door apps die ik geinstalleerd had... spook data verlies....warm worden plotseling en helemaal leeg lopen...etc...
Zolang ik hem clean hield was er niks aan de hand en werkte alles 24/7 perfect....

Toch besloten (wegens de enorme hardware upgrade) naar de SII over te stappen...die ik nu 5 maanden heb.
Heb ik spijt....? Ja eigenlijk wel...waarom? Omdat ook nu telkens weer blijkt dat door software fouten (Kies / TouchWiz..whatever) het toestel niet goed werkt en wel stervens duur is...

Na installatie van veel apps gebeuren er spontaan weer allemaal vreemde dingen...dus maar weer eraf...batterij ineens leeg...spontane reboots (die ik lees hier...) raar gedrag van de Samsung Software schil...
Updates die veel te lang duren en dan ook nog vaak slecht getest zijn en helemaal niet.

Android is een prachtig OS...en we maken tegenwoordig prachtige smartphones met alles er op en er aan...toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het allemaal zeker niet stabieler wordt...eerder het tegenovergestelde.

Kopen we dan echt in een vlaag van verstandsverbijstering het mooiste nieuwste apparaat en voelen we (of heb ik dat alleen??) achteraf toch vaak een beetje "genomen" (in negatieve zin..haha).
Amoled...Super Amoled...super LCD...wel of niet krasvast...ach, als het alleen daar over ging dan kwamen we er wel uit...helaas gaat het daar in real life echter niet om...
Je mag er van uit gaan dat het werkt en dat je er op kunt vertrouwen...dat gevoel heb ik nu niet bij de SII...

Waarom vertel ik jullie dit....? Misschien wel omdat ik het effe kwijt wil...maar ik vind niet dat de SII een echt toptoestel is...misschien wel hardwarematig...maar de combi is nu niet stabiel...
JudgeTreve schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:54:
maar ik vind niet dat de SII een echt toptoestel is...misschien wel hardwarematig...maar de combi is nu niet stabiel...
Hardware: helemaal prima, software: helemaal prima. Supersnel/superstabiel, kan bijna niet blijer zijn gewoon :)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Ik heb 1 antwoord voor je: Custom ROM. :)

Ik draai zelf Litening ROM en ik ben echt su-per blij met m'n Galaxy S2. Echt by far het allerbeste en fijnste toestel wat ik ooit heb gehad.

Als je kale Android wilt, kijk dan eens naar Cyanogenmod.

En na een beetje tweaken (dingen freezen met Titanium Backup) gaat mijn batterij bij normaal tot redelijk intensief gebruik makkelijk ruim 36 uur mee.

De laatste 2-3 weken gaat ie 's avonds om 12 uur met nog zo'n 35% aan de lader. Van de week had ik 'm bijna niet gebruikt overdag en had ik nog 55. Toen heb ik 'm die nacht niet opgeladen en de volgende dag heb ik gewoon uit kunnen zingen met die 55%.

[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 28-09-2011 12:11 ]

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
.maar de combi is nu niet stabiel...
Een goed verhaal waarbij ik veel gedachtegangen met je deel. Zelf kom ik van een HTC Desire (praktisch gezien een Nexus One) en daar heb ik amper problemen mee gehad.

Enig puntje van kritiek op je verhaal is, dat bij de Nexus One en de HTC Desire in het begin ook niet alles koek-en-ei was. Je moet er rekening mee houden dat die twee toestellen in het begin een inmense gebruikersbestand hebben opgebouwd, omdat zij de leading toestellen van dat moment waren.

De SGS II staat in vergelijking nog prakitsch in zijn kinderschoenen en toch is er al een grote userbase waar veel ondersteuning valt te vinden.

Natuurlijk is het zo dat Kies en TouchWiz onnodig veel problemen met zich meebrengen (vooral het feit dat Samsung OTA updates niet gebruikt, begrijp ik niet helemaal), maar als je op XDA rondkijkt zie je dat rooten een peuleschilletje is in vergelijking met de Nexus One en HTC Desire. Zoek hierbij een mooie ROM uit die naar aan jouw behoeftes voldoet en je hebt alsnog een goede combinatie van Stabiele software met de geweldige hardware uit de SGSII.

(ps. Mijn SGSII draait voorlaatste stock rom en heb hiermee geen enkel probleem met wat dan ook)

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Brad Pitt schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:09:
[...]

Hardware: helemaal prima, software: helemaal prima. Supersnel/superstabiel, kan bijna niet blijer zijn gewoon :)
Mee eens!

en zoals ik een paar pagina's terug al melde:

Heb het perfect werkende toestel nu 4 mnd op stock firmware en nog geen enkel probleem ondervonden, nog even snel als uit de doos met ca. 75 apps. Nog nooit een vastloper gehad. Ben erg tevreden al zou een iets langere batterijduur welkom zijn......wacht nog even met 2.3.4.....gewoon omdat mijn toestel perfect draait.

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
...
Toch besloten (wegens de enorme hardware upgrade) naar de SII over te stappen...die ik nu 5 maanden heb.
Heb ik spijt....? Ja eigenlijk wel...waarom? Omdat ook nu telkens weer blijkt dat door software fouten (Kies / TouchWiz..whatever) het toestel niet goed werkt en wel stervens duur is...
Na installatie van veel apps gebeuren er spontaan weer allemaal vreemde dingen...dus maar weer eraf...batterij ineens leeg...spontane reboots (die ik lees hier...) raar gedrag van de Samsung Software schil...
Updates die veel te lang duren en dan ook nog vaak slecht getest zijn en helemaal niet.
...
Kopen we dan echt in een vlaag van verstandsverbijstering het mooiste nieuwste apparaat en voelen we (of heb ik dat alleen??) achteraf toch vaak een beetje "genomen" (in negatieve zin..haha).
...
Waarom vertel ik jullie dit....? Misschien wel omdat ik het effe kwijt wil...maar ik vind niet dat de SII een echt toptoestel is...misschien wel hardwarematig...maar de combi is nu niet stabiel...
Als ex-HTC Desire gebruiker ben ik het toch wel helemaal met je oneeens. Natuurlijk ben ik ook niet objectief, want ik gebruik het toestel zelf met veel plezier en geen enkel probleem. Maar, om eerst even 'positief' te beginnen, Kies is idd kl*te. Helemaal mee eens, geen ontkennen aan...

Maar de rest...Touchwizz en software fouten? Ik ken ze niet, welke zijn dat dan? Je bent een liefhebber of niet van TW, dat gold/geldt ook voor Sense en zelfs voor een kale Android. Sense was ik niet weg van, kale Android wel, maar TW vind ik pas echt super. Softwarematig (voor de telefoon) vind ik Samsung een echte topper.

Dan de spontane reboots die je hier leest. Bedenk dan wel dat op een forum 90% van de bezoekers een probleem heeft. Er zit nu eenmaal een bias in dit soort dingen, de personen waarbij het goed werkt, komen hier -vaak- niet terecht. Ten tweede, ik ken de reboots niet, noch ken ik mensen in mijn omgeving die daar last van hebben. Hetzelfde geldt voor de apps, geen enkel probleem mee. Waarschijnlijk zullen diezelfde apps dan ook op je N1 de batterij leeg trekken. Maar ik heb geen problemen met apps.

Maar dan het belangrijkste, de vlaag van verstandsverbijstering. Hoe kom je daarbij? De SGS2 is uitgeroepen tot telefoon van het jaar! Door verschillende partijen! Dat zegt natuurlijk niet alles, maar geeft wel aan hoe fantastisch het apparaat over het geheel genomen is. Het kopen van de SG2 zou ik nooit benoemen als 'een vlaag van verstandsverbijstering'!

Ik vind het jammer dat het toestel niet aan je verwachtingen voldoet. Voor mij is het het meest stabiele toestel dat ik ken. Supersmooth, supersnel, perfecte software, stabiel etc etc etc. En Kies, tja, dat nemen we dan maar op de koop toe...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• AzzKickah
Je kunt je ook zonder KIES toch wel redden?

Volgens mij komen na een tijdje de officiele firmwares van Samsung ook gewoon op XDA terecht, dus als er een update is vanuit Samsung en je wilt niet via KIES, dan haal je hem van XDA en flash je hem op je foon met Odin.

Klaar is Kies.. ehm.. Kees.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:34
Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik TouchWiz en Kies nooit heb gebruikt, dat deze problemen hebben zal best maar dan is het toch juist mooi dat er zoveel goede alternatieven zijn? Als je de meest recente firmware hebt en hij reboot spontaan dan heb je gewoon een defect, ik heb dat alleen als ik hem te ver underclock, verder werkelijk nog nooit gehad.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:47
@Sizzlorr: Het doorscrollen van de homescreens zit ook in de officiële 2.3.4 NL update! Ben er ook erg blij mee.

@JudgeTreve: Ben het niet met je eens. Ik vind het echt een top toestel. Nog nooit spontaan gereboot, ben blij met de batterij duur en de launcher en browser is heerlijk smooth. De Desire en Nexus One waren in hun tijd misschien meer revolutionair en ze doen het nog altijd goed maar ze kunnen echt niet meer tippen aan de SGS2.

• madmaus
BillSpaarbank schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:38:
[...]

Vaak zijn random reboots te wijten aan een oude sim-kaart. Ik weet niet hoelang ze haar kaartje al heeft, maar een nieuwe sim-kaart zou het probleem op kunnen lossen.

Een software-matig euvel kan natuurlijk ook, net als een hardware defect. Maar een sim-wissel zou mijn eerste gok zijn.
Ze heeft een nieuwe sim gekregen bij haar abonnement. Daar kan het niet aan liggen.

Mocht het aanhouden zal ik wel een factoryreset uitvoeren en gelijk een update eroverheen.

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

frye schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:35:
Vreemd, bij mij is de accuduur juist verbeterd! Draai nu al 1dag 2 uur en 30 minuten op een volle accu, terwijl ik met de vorige firmware rond de 17 uur zat.
Heb ook wifi altijd aan, facebook, twitter weer widget, een aantal mailboxen die elk half uur pollen en een bewegende achtergrond.

Gadgets FTW!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
Ursamajor schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:33:
[...]

Vreemd, bij mij is de accuduur juist verbeterd! Draai nu al 1dag 2 uur en 30 minuten op een volle accu, terwijl ik met de vorige firmware rond de 17 uur zat.
Heb ook wifi altijd aan, facebook, twitter weer widget, een aantal mailboxen die elk half uur pollen en een bewegende achtergrond.
Heb hier ook het gevoel dat de accuduur verbeterd is hoor ;)

Verwijderd

Op zeker verbeterd: 's een half uur video gekeken, geinternet, gebeld, vergelijkbaar met dagen waarop ik met 20 of 30 procent thuiskwam. Nu: 57 procent over.

Edit:
Wel met die nieuwe spaarstand. Heb nog geen beperking in functies kunnen ontdekken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 18:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
Sinds gisteren(na update...nee, geen 2.3.4 maar wijziging 2.3.3)), als ik bij toegangspunten kijk en het toegangspunt Vodafone.nl aanklik, is alles grijs en kan ik geen wijzigingen/aanpassingen doen.

Heb ik iets verkeerds gedaan?

Kom er ook net achter dat navigatie niet meer werkt! :-( met mededeling; kan locatie niet vinden)
Nooit eerder problemen mee gehad!

Wie helpt mij...
Helemaal niemand met een suggestie?

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 11:34
Iemand enig idee waarom ik zodra ik in Kies op upgraden druk een foutmelding krijg dat FirmwareUpdate opgehouden is met werken?

Kan nu niet upgraden :(

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Endevour schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:41:
Iemand enig idee waarom ik zodra ik in Kies op upgraden druk een foutmelding krijg dat FirmwareUpdate opgehouden is met werken?

Kan nu niet upgraden :(
Zo te zien heb je geen moeite gedaan om te zoeken, anders had je al verschillende suggesties die hier gepost zijn uit kunnen proberen.

En als je hier geen oplossingen vind, kun je het nog hier proberen d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door TifKag op 28-09-2011 18:57 . Reden: linkje toegevoegd ]

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Dekar1 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:49:
wat gebeurt er als je je contacten samenvoegt met google?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Wat de naam al doet vermoeden: Je maakt van 2 of meerdere contacten 1 contact, waarbij alle gegevens behouden blijven.

• Krishhh
  • Laatst online: 16:47
Bij mij schijnt er licht door de home button. Vooral zichtbaar in de nacht zonder licht aan. Ervaren jullie dat ook?
Dit probleem heb ik al "out of the box"

PSN: TheKrish

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 22:44
Krishhh schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:02:
Bij mij schijnt er licht door de home button. Vooral zichtbaar in de nacht zonder licht aan. Ervaren jullie dat ook?
Dit probleem heb ik al "out of the box"
Nee, dat hoort eigenlijk niet.
Ik heb hier wel eens anderen gehoord die het ook hebben. Dus komt soms wel vaker voor.

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik had het al in het accessoires topic geprobeerd, echter zonder reactie.
Nu probeer ik het hier.

Momenteel heb ik een iPhone 3gs. In de auto is deze verbonden met de autoradio via Dension spul:
Een Gateway 100 om op de autoradio aan te sluiten (dit is de hoofdunit) en een Actieve cradle (die aan het dashboard is bevestigd) om mijn iPhone te verbinden.
Hierdoor kan ik muziek vanaf mijn iPhone afspelen (de radio beschouwt de iPhone als CD wisselaar) + bedienen via de autoradio en laadt de iPhone tevens op.
Ik ben erg tevreden met deze combi.

Nu overweeg ik een Galaxy S2 aan te schaffen als opvolger van mn iPhone.
Zijn er accessoires verkrijgbaar vergelijkbaar met hoe ik het nu heb?

En dan bedoel ik niet een houder om aan het raam te plakken en via losse kabels op te laden en via Aux in aan te sluiten op de radio.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
ik zie ook een nieuw systeemenergiespaarstand, maar lijkt wel als ik die gebruik dat het scrollen door bijvoorbeeld widgets (het widgetsmenutje) een stuk trager gaat. Wat doet deze spaarstand precies?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Heeft iemand anders ook last van een soort hapering bij het switchen tussen homescreens in android 2.3.4?

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:45
Balen, gisteren deze telefoon gekocht en ik blijk een CSC met ITA (Italy) te hebben. Nu heb ik een code gevonden om de CSC te veranderen maar kan alleen uit OMN kiezen :(.

Is er nog een andere manier om dit aan te passen naar Nederlands

Verwijderd

Vaevictis_ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 06:26:
Balen, gisteren deze telefoon gekocht en ik blijk een CSC met ITA (Italy) te hebben. Nu heb ik een code gevonden om de CSC te veranderen maar kan alleen uit OMN kiezen :(.

Met Odin een Nederlandse firmware erop flashen, de details kun je in deze thread vinden. Terug gaan naar de winkel en een NL toestel eisen lijkt mij een betere optie trouwens.

• The_Real_Angel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-01 15:32
NeutraleGast schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:36:
Heeft iemand anders ook last van een soort hapering bij het switchen tussen homescreens in android 2.3.4?
Ja, hoogst irritant. Krijg de hapering ook niet weg met een Factory reset (2.3.4 -KI2). Merk wel dat de hapering is verdwenen wanneer je de "app" button rechtsonder in drukt en scrolt door de schermen. Hoop dat ze dit gaan oplossen op e.o.a. manier. ik krijg het gevoel dat de hapering is gerelateerd aan het "doorlopen" van de homescreens, welke in KF3 niet aanwezig was.

• BamSlam_
  • Niet online
NeutraleGast schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:36:
Ja, de iconen scrollen niet meer zo vloeiend voorbij als in 2.3.3. Het verloopt allemaal wat schokkeriger. Weird.

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Nog steeds geen 2.3.4 update voor T-mobile klanten :( Toch vreemd dat dit provider gebonden is?!

Afgelopen nacht m'n telefoon uitgevallen, batterij leeg?! Maar m'n sd-kaart is ook opeens empty!! I'm totally not amused. Iemand dit ook een keer meegemaakt?

Dat zeg ik!

• AzzKickah
cdl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:15:
Nog steeds geen 2.3.4 update voor T-mobile klanten :( Toch vreemd dat dit provider gebonden is?!

Afgelopen nacht m'n telefoon uitgevallen, batterij leeg?! Maar m'n sd-kaart is ook opeens empty!! I'm totally not amused. Iemand dit ook een keer meegemaakt?
SD-kaart empty? :o
De interne of die wat je er zelf bij in hebt gestopt??

Verwijderd

Vaevictis_ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 06:26:

Op Marktplaats gekocht of in de winkel?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Ik vind het 'nieuwe' Swype een stuk fijner werken. De woordsuggesties staan nu op een logischere plek. Ook slaat hij niet automatisch elk woord meer op, handig als je ff een afkorting o.i.d. wilt intypen.

Een nadeel dat me opviel was dat het scherm na een paar seconden al dimt. In 2.3.3. duurde dit veel langer. Heb de time-out nu maar van 15 naar 30 sec. gezet.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik zit de laatste dagen met een irritant probleem die ik verder nergens anders tegen ben gekomen. Mijn wifi netwerk thuis wordt wel opgepikt en de telefoon connect ook, echter kan ik verder niet op het internet.

Als ik de telefoon reboot doet de wifi het wel weer even voor 5 minuten, maar dan is alles weer terug bij af.

Tevens heb ik mijn router en modem gereset, maar dit lijkt het probleem ook niet op te lossen. Ik kan me verder ook niet herinneren dat ik een instelling of ander programma heb geïnstalleerd de afgelopen week.

Iemand hier bekent met dit probleem?

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat een frustraties... Kies wat een ramp.

Kies wilde mijn telefoon niet updaten omdat er schijnbaar een software update van Kies was, terwijl Kies overal in het programma mij vertelt dat ik de laatste versie gebruik (2.0.2) behalve op het hoofdscherm met een niet responsieve 'update nu' knop. Ik vanochtend gewoon 2 uur bezig met installen, uninstallen, rebooten, terug naar oude versies, weer updaten, nieuwste versie van de site halen (2.0.2), UK versie proberen, et cetera met de hoop dat Kies gewoon de firmware van mij SGS2 update in plaats van te zeuren om een software update van Kies.

Blijkt dat er wel een nieuwe Kies versie is (2.0.3), die 2 uur later wel op de site staat en via Kies valt te downloaden. Volgende keer mogen ze van mij bij het uitbrengen van een nieuwe Kies versie eerst de nieuwe versie online zetten en dan pas in Kies vermelden dat er update beschikbaar is... 2 hours well spent |:(

Dus tip voor allen: mocht Kies onverklaarbaar aangeven dat er nieuwe versie ondanks dat je bij instellingen ziet dat je de laatste versie gebruikt -> wacht nog even een dag.

• bartal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 15:08
Mijn ervaring is dat updaten met KIES een drama is. Mocht KIES per ongeluk de telefoon een keer vinden, dan is er geen update beschikbaar. Ik heb even de tijd genomen en me in ODIN verdiept. Daarmee is updaten een fluitje van een cent. Echt de moeite waard.

Ik heb mijn SII (2.3.4) geroot en via Titanium alle Samsung apps en ellende eraf gehaald. De telefoon doet veel langer met zijn accu. Twee dagen zonder te laden is goed mogelijk, en ik gebruik hem vrij intensief. Ook loopt hij naar mijn gevoel veel soepeler.

Het is leuk dat Samsung zijn eigen gezicht aan android wil geven, maar naar mijn idee maakt het de gebruikservaring niet beter....

Natuurlijk moet iedereen vooral doen wat hij (of zij) met de SII wat ze zelf leuk vinden, maar dit is mijn ervaring. Geweldig toestel en met wat aanpassingen geweldige goed in gebruik

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Heb je een goede Odin tutorial voor me?

Dat zeg ik!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

cdl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:15:

Ik heb een t-mobile abo en telefoon en bij is er wel een update gevonden en geinstalleerd door kies

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
jefjef schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:24:
[...]

Ik heb een t-mobile abo en telefoon en bij is er wel een update gevonden en geinstalleerd door kies
zeker een unbranded versie... t-mobile past voor door t-mobile verkochtte toestellen de software aan zodat hun bloatware erin zit

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
reyals schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:36:
[...]

zeker een unbranded versie... t-mobile past voor door t-mobile verkochtte toestellen de software aan zodat hun bloatware erin zit
Idd, komt een opstart-, afsluit plaatje in beeld, T-Mobile deuntje en stukje software (facebook crap ofzow)...

• Bajslag
  • Laatst online: 16-12-2024
Heb 2.3.4. keurig via Kies kunnen installeren, geen problemen. Wel even backup gemaakt natuurlijk. Merk weinig verschillen. Enige issue is dat phone nu al 3x in 2 dagen spontaan is gaan rebooten... Niet zo prettig.

• BamSlam_
  • Niet online
Bij mijn SGS2 wordt sinds een paar dagen regelmatig plotseling het scherm ingeschakeld. Afgelopen nacht ook een keer of 3 gebeurd. Er lijkt geen aanleiding voor te zijn. Voor de 2.3.4 update had ik nergens last van. Zijn er hier mensen die dit ook hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:55:
Na update (zoals eerder is vermeld) doen de notitie (memo) widgets het niet meer. Hierdoor werkt het ook niet wanneer de memo-backup terug wordt gezet. Dat is jammer want ik had een aantal notities staan die ik graag terug wil. Slechte zaak van samsung met deze update.

Weet iemand hoe ik de memo (die nu als backup op pc staat als een .sbu-bestand) kan aflezen?
Iemand nog een idee hoe ik mijn memo's terug kan halen (Kies backup werkte niet; jammer dat Samsung je de mogelijkheid te bieden een backup te doen en het vervolgens niet werkt)? Is downgraden vd software een optie?

• ObiTewodros
Camera lijkt minder scherp na update naar 2.3.4 kan dat of verbeeld ik me dat?

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 18:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:01:
[...]

hellup!! Niemand met een oplossing? ;w

Verwijderd

quote:

bama67 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:12:
Sinds gisteren(na update...nee, geen 2.3.4 maar wijziging 2.3.3)), als ik bij toegangspunten kijk en het toegangspunt Vodafone.nl aanklik, is alles grijs en kan ik geen wijzigingen/aanpassingen doen.

Heb ik iets verkeerds gedaan?

Kom er ook net achter dat navigatie niet meer werkt! met mededeling; kan locatie niet vinden)
Nooit eerder problemen mee gehad!

Wie helpt mij...

Deze qoute dus

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 23:23

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik heb met @tmobile_webcare gesproken, en de nieuwe branded firmware is al goedkeurt door t-mobile, nu moet alleen samsung ze nog vrijgeven...

http://twitter.com/#!/tmo...status/119466432667987968

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
Mijn ervaring tot nu toe met de 2.3.4 firmware:

1. Het scrollen tussen applicaties gaat niet meer vloeiend
2. Toestel is 1 keer spontaan gereboot
3. Swype is verschrikkelijk, kon ik vroeger nog gewoon 1 losse letter typen voor bijvoorbeeld :p dan was dat geen probleem nu moet ik iedere bijna iedere letter eerst los toevoegen omdat hij anders van (a) (á) maakt
3. De Swype instellingen voor woordsuggestie doen helemaal niks, je kan hier vinken wat je wil maar het doet gewoon helemaal niks

3. De agenda komt met 2 vage meldingen; melding 1: De agenda kan niet met kies worden gesychroniseer, gebruik mijn agenda en melding 2: dat hij niet met google kan worden gesynchroniseerd, maar als ik een afspraak toevoeg staat deze ook direct netjes in gmail
4. Batterij gaat iets langer mee
5. De vage gele waas aan de linkerzijde van het scherm is verdwenen.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
2.3.5 is echt een verademing.

Changelog:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278301

Vooral qua batterij gebruik is het verbeterd.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Dennis-L schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:15:
Mijn ervaring tot nu toe met de 2.3.4 firmware:

3. Swype is verschrikkelijk, kon ik vroeger nog gewoon 1 losse letter typen voor bijvoorbeeld :p dan was dat geen probleem nu moet ik iedere bijna iedere letter eerst los toevoegen omdat hij anders van (a) (á) maakt
Dit heb ik helemaal niet, vind Swype juist veel handiger geworden voor losse letters en afkortingen enzo. Heb je 'em wel op de goeie taal staan :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Dennis-L
yohan schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:41:
[...]

Dit heb ik helemaal niet, vind Swype juist veel handiger geworden voor losse letters en afkortingen enzo. Heb je 'em wel op de goeie taal staan :?
Kan hij nog Nederlandser dan? ;)
Ik vind het ook vreselijk dat dat zwarte balkje in beeld komt met de woorden die je eventueel bedoelt want dan verplaatst steeds de send knop in bijvoorbeeld whatsapp.
Ben mezelf hard aan het aanleren om nu maar enter te gebruiken, wat overigens natuurlijk ook veel logischer is ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Dennis-L op 29-09-2011 20:43 ]

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
NeutraleGast schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:55:
Camera lijkt minder scherp na update naar 2.3.4 kan dat of verbeeld ik me dat?
ja dat heb ik gemerkt vooral als de camera automatisch gaat focussen dan blurtie heel lang :(
ik had beter moeten wachten met updaten.
tot alle problemen zijn verholpen en dan pas updaten 8)7
alleen 1+ de batterij houd het 2 a 3 uur langer vol! _/-\o_ _/-\o_

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
raro007 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:33:
[...]

ja dat heb ik gemerkt vooral als de camera automatisch gaat focussen dan blurtie heel lang :(
Er zou binnenkort wel weer een kleine update komen waar ze de foutjes uit gehaald hebben ;)

• Dennis-L
Oh toch even wat rectiviceren ;)
Mijn "Swypeproblemen" kwamen dus omdat woordsuggestie aanstond.
Ik dacht eerst dat die instelling helemaal niks deed, maar als ik dat dus aan heb staan kan ik geen onbekende woorden typen zonder dat hij er zelf iets van maakt.
Ik heb het nu maar uitstaan en nu werkt Swype weer een stuk prettiger :)

• ObiTewodros
raro007 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:33:
[...]

Na wat aandachtiger naar de foto's te hebben gekeken, lijkt het(vooral bij macros) alsof hij op een veel specifieker punt in het diepte van de foto scherpstelt, waardoor er maar een klein gedeelte van de foto scherp lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:07
En ervaringen over de wifi na de nieuwe update?
Bereik etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
biepo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 04:17:
En ervaringen over de wifi na de nieuwe update?
Bereik etc.
Bij mij geen verandering geconstateerd. M.a.w. nog steeds even brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:09
Heb de laatste tijd vaak vastlopers gehad. Dit gebeurt sinds een week plotseling. Zal de update dit misschien verhelpen?
En de linkerkant van mijn scherm zit een beetje losjes van de behuizing, ik kan het indrukken. De rechterkant is gewoon stevig. Heb het ook vergeleken met een S2 in MediaMarkt en die was stevig net als de rechterkant van mijn telefoon. Valt dit onder garantie? Het is niet gevallen o.i.d.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wha
  • Laatst online: 29-09 08:46

wha

Gisteren nieuwe update geinstalleerd en valt me wel op dat de s2 stuk sneller is geworden na de update.

Enige idee of er ooit onair update komt ipv kies te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Musta schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:16:

En de linkerkant van mijn scherm zit een beetje losjes van de behuizing, ik kan het indrukken. De rechterkant is gewoon stevig. Heb het ook vergeleken met een S2 in MediaMarkt en die was stevig net als de rechterkant van mijn telefoon. Valt dit onder garantie? Het is niet gevallen o.i.d.
Ik heb het andersom. Bij mij zit de rechterkant ietsjes hoger. Ik heb het bij nog een aantal exemplaren gezien. Geloof niet dat het scherm er zomaar uit gaat vallen, dus mij stoort het persoonlijk niet zo.

[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-09-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55

Oekol

waka waka hey hey

Bij mij loopt na de update naar 2.3.4 whatsapp heel vaak vast. Als ik loop te typen doet hij ineens niks meer en dan moet ik de telefoon uit doen en weer opstarten. Hebben meer mensen hier last van? Dit heb ik sinds 2.3.4.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Leoon. schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:36:
Bij mij loopt na de update naar 2.3.4 whatsapp heel vaak vast. Als ik loop te typen doet hij ineens niks meer en dan moet ik de telefoon uit doen en weer opstarten. Hebben meer mensen hier last van? Dit heb ik sinds 2.3.4.
Welke versie van WhatsApp heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
BillSpaarbank schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:34:
[...]

Ik heb het andersom. Bij mij zit de rechterkant ietsjes hoger. Ik heb het bij nog een aantal exemplaren gezien. Geloof niet dat het scherm er zomaar uit gaat vallen, dus mij stoort het persoonlijk niet zo.
Hmm, dus ik ben niet de enige. Bij mij is het om precies te zijn het midden van de linkerkant, vanaf de volumeknoppen zo'n 4/5 centimeter naar benden.. Boven en onder zit die gewoon wel goed. Kan jij je scherm ook indrukken als je wat kracht zet?
Het stoort mij ook niet zo, maar ik heb zo het gevoel dat het erger wordt. Had het eerst niet gemerkt omdat ik zon flip case gebruik.
Edit: voel nu dat heel de linkerkant meegeeft...

[ Voor 8% gewijzigd door Musta op 30-09-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Musta schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:41:
[...]

Hmm, dus ik ben niet de enige. Bij mij is het om precies te zijn het midden van de linkerkant, vanaf de volumeknoppen zo'n 4/5 centimeter naar benden.. Boven en onder zit die gewoon wel goed. Kan jij je scherm ook indrukken als je wat kracht zet?
Het stoort mij ook niet zo, maar ik heb zo het gevoel dat het erger wordt. Had het eerst niet gemerkt omdat ik zon flip case gebruik.
Volgens mij zijn ze gewoon niet allemaal even goed gelijmd. Bij mij is het echt minimaal. Niet zoals jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:58
Hebben jullie ook sinds de 2.3.4 update dat als je je telefoon unlockt, en daarna de notificatie balk naar beneden haalt deze ofwel geheel weigert, of heel langzaam veel later naar beneden komt?

Niet elke keer, maar wel vaak genoeg dat ik me er aan erger.

[ Voor 14% gewijzigd door iklucas op 30-09-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iklucas schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:21:
Hebben jullie ook sinds de 2.3.4 update dat als je je telefoon unlockt, en daarna de notificatie balk naar beneden haalt deze ofwel geheel weigert, of heel langzaam veel later naar beneden komt?

Niet elke keer, maar wel vaak genoeg dat ik me er aan erger.
Als je je telefoon unlockt moet ie van zijn lage "slaap" frequentie overschakelen naar een hoger aantal MHz. Dat kan even duren, waarom heb ik nooit begrepen. Als je in die tijd aan de balk gaat slepen zal 'ie inderdaad wat trager kunnen zijn. Denk dat dat het misschien is. Heb het zelf niet eerder ervaren moet ik zeggen. Wel dat het eventjes duurt eer het scrollen bijvoorbeeld weer helemaal smooth is. Wel vaag dat het pas sinds 2.3.4 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
[...]

Het is een high end telefoon, wat veel geld kost, naar mijn mening mag hij niet dit soort afwijkingen bevatten, ongeacht of het stoort of niet. Verder heb ik het idee dat samsung bagger programmeurs in dienst heeft. Hoe kan het dat een bedrijf zo groot als samsung het niet voor elkaar krijgt om een dergelijke snelwerkende interface over android heen te gooien, terwijl er genoeg launchers zijn op de market die gemaakt zijn door veel kleinere bedrijven die het wel voor elkaar krijgen? Ik weet dat dit topic niet bedoeld is voor klagen, maar ik koop geen samsung meer, ik ben teleurgesteld, iphone 4 van mijn broertje zit software en hardwarematig gewoon beter in elkaar, ook meer ik geen snelheidsverschil, iphone lijkt vaak vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:47
[...]

Ik heb dit ook gehad en heb mijn toestel ter reparatie opgestuurd. Het scherm is toen onder garantie vervangen en alles zit nu weer 'solid'. Er hoort in ieder geval geen speling/vering in het scherm te zitten. En het scherm hoort aan alle kanten onder de 'chromen' rand te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Voor mijn werk rijdt ik vaak in auto's zonder radio. Om dit op te lossen heb ik een speakerset gekocht die via bluetooth werkt.

Dit werkt met de mp3 speler prima. Echter als ik radio wil luisteren (de koptelefoon moet erin), kan ik deze alleen afspelen via de koptelefoon of de speakers van de telefoon.

Is er een programma zodat ik kan zorgen dat BT voorrang krijgt of is er een instelling zodat het geluid wel via de speakers gaat?

Verder vroeg ik me af of er iemand nog meer last heeft van het niet opladen via de autolader. Ik kan mijn telefoon prima opladen met de thuislader maar via autolader werkt het niet (aan de autolader ligt het niet want met dezelfde lader kan ik wel iemand anders zijn telefoon oploaden (ook galaxy sII).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets ontdekt over de nieuwe systeemspaarstand toen ik in Geniale Writing met de vinger direct iets op het touchscreen schreef; in spaarstand zit er dan een vertraging op (het lijntje volgt je vinger met wat achterstand ipv direct). Zonder spaarstand is het wel direct, hij lijkt dan dus op het touch scherm te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Laatst online: 02-07 22:39
mij lukt het maar niet om te update. ik krijg het met kies niet aan de praat..
kzit op 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kenny1001 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:25:
mij lukt het maar niet om te update. ik krijg het met kies niet aan de praat..
kzit op 2.3.3
Wat staat er tussen de () bij je huidige firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
(LUX) dan ben ik wel gesyncht via wifi. aangezien met USB niet lukt

[ Voor 86% gewijzigd door Kenny1001 op 30-09-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Kenny1001 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:29:
(LUX) dan ben ik wel gesyncht via wifi. aangezien met USB niet lukt
Ah ja, een Belgisch toestel?
Ik las daar hier toevallig vandaag het volgende over.
TacBeaver
Posted september 30, 2011 at 10:45 AM

Hey guys, blijkbaar zou er voor de Belgische versie van SGSII (LUX en PRO ?) geen 2.3.4 update komen, maar moeten we wachten tot 2.3.5 !? Hoe lang gaan we daar dan weer moeten op wachten ? 2.3.4 werd aangekondigd in juni maar kwam pas vrij (in NDL) eind September. 2.3.5 is pas enkele weken geleden aangekondigd. Als ik de lijn doortrek, moeten we nog tot eind december wachten en krijgen dan mss te horen dat 2.3.5 ook niet in Belgie wordt vrijgegeven, maar dat we rechtstreeks naar 2.3.6 zullen gaan… Heeft HTC ondertussen een goede vervanger van de SGSII uitgebracht ? Ik vind dat Samsung zijn Belgische klanten in de kou laat staan (zelfs al is het hier 27°C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
idd, Belgisch. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Hoe werkt gps bij jullie in 2.3.4? En dan bedoel ik niet met google maps, maar met applicaties geen dataverbinding nodig hebben zoals sygic/gpsstatus/gpsfix etc.

Mijn ervaring:
Binnenhuis ver van de ramen: Onmogelijk om een fix te krijgen met gps status en sygic
Binnenhuis tegen de raam aan: tijden varierend van 20 seconden tot 5 minuten om fix te krijgen, meestal rond de 6 fixes met gps status en sygic.

Buitenshuis: Soortgelijke resultaten als tegen de raam aan.

Soms komt het echter voor dat hij helemaal geen gps vindt, en ik de applicatie/gps en/of mijn toestel opnieuw moet starten.

Vergeleken met mijn tomtom is dit bagger, maar het is misschien niet eerlijk om het met een tomtom te vergelijken, dus dan maar een vergelijking maken met andere sgs2 bezitters: Hebben jullie soortgelijke resultaten of beter of slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Laatst online: 13-08 18:38
Hoe krijg je het camera klik geluid uit...
Zo kan ik toch nooit stiekem een foto nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:29
NeutraleGast schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:30:
Hoe werkt gps bij jullie in 2.3.4? En dan bedoel ik niet met google maps, maar met applicaties geen dataverbinding nodig hebben zoals sygic/gpsstatus/gpsfix etc.

Mijn ervaring:
Binnenhuis ver van de ramen: Onmogelijk om een fix te krijgen met gps status en sygic
Binnenhuis tegen de raam aan: tijden varierend van 20 seconden tot 5 minuten om fix te krijgen, meestal rond de 6 fixes met gps status en sygic.

Buitenshuis: Soortgelijke resultaten als tegen de raam aan.

Soms komt het echter voor dat hij helemaal geen gps vindt, en ik de applicatie/gps en/of mijn toestel opnieuw moet starten.

Vergeleken met mijn tomtom is dit bagger, maar het is misschien niet eerlijk om het met een tomtom te vergelijken, dus dan maar een vergelijking maken met andere sgs2 bezitters: Hebben jullie soortgelijke resultaten of beter of slechter?
Heel af en toe heb ik pas een fix als ik twee straten verder ben, maar meestal heeft hij de route naar mijn werk met Waze al uitgerekend voor ik de straat uit ben. Als hij dat niet heeft gedaan ligt het vaker aan de servers van Waze dan aan de GPS fix.
Binnen krijg ik niet altijd een fix, maar op de slaapkamer (onder schuin dak met zolder) vaak wel, en in de keuken (groot glazen lichtkoepel) vaak ook wel.
Samenvatting: ik ben zeer tevreden over de GPS fix.

Firmware: I9100XWKI4 (CSC DBT volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mijn fix was in het begin slecht, maar nu al een tijdje, al voor 2.3.4 maar ook daarna, eigenlijk direct. Gebruik gewoon maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
op 2.3.3 had ik in huis nooit een fix en nu met 2.3.4 heb ik direct een fix duurt niet eens 5 seconden _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarkHero schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 08:46:
Hoe krijg je het camera klik geluid uit...
Zo kan ik toch nooit stiekem een foto nemen ;)
Is al honderd keer besproken denk ik. Rooten, verwijder relevante geluidsbestanden, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Is al honderd keer besproken denk ik. Rooten, verwijder relevante geluidsbestanden, klaar.
hoeft niet meer.

Met een vorige update van samsung is het zo als je het mediavolume uit zet dan maakt de camera geen shuttergeluid meer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:02:
Ik heb iets ontdekt over de nieuwe systeemspaarstand toen ik in Geniale Writing met de vinger direct iets op het touchscreen schreef; in spaarstand zit er dan een vertraging op (het lijntje volgt je vinger met wat achterstand ipv direct). Zonder spaarstand is het wel direct, hij lijkt dan dus op het touch scherm te besparen.
Bj het vinkje wat je aan of uit kunt zetten, staat een korte beschijving, wat die energie spaarstand ongeveer doet, en daar staat volgens mij ook bij dat hij de CPU lager zet.
En daar wordt de hele phone trager van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Polster schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:53:
[...]

Ik heb dit ook gehad en heb mijn toestel ter reparatie opgestuurd. Het scherm is toen onder garantie vervangen en alles zit nu weer 'solid'. Er hoort in ieder geval geen speling/vering in het scherm te zitten. En het scherm hoort aan alle kanten onder de 'chromen' rand te liggen.
Hmm ok. Op het contract staat 22 juli dus heb nog wel garantie. Ik heb deze namelijk overgenomen van iemand anders. En je verliest dus geen bestanden etc. die erop staan? Moet je naar Samsung bellen hiervoor of kan je ook naar een winkel gaan die 'officieel' Samsung reparatiepunt is? En hoe lang was je hem kwijt? 3/4 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:00:
hoeft niet meer.

Met een vorige update van samsung is het zo als je het mediavolume uit zet dan maakt de camera geen shuttergeluid meer.
Vind ik niet zo handig aangezien je je volume weer omhoog moet gaan zetten als je wél media geluid wilt :)

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier