Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ook problemen met kies, wat bij mij hielp was nadat de drivers opnieuw geinstaleerd waren de telefoon uit te doen, daarna aan en dan pas aansluiten op de pc met kies, verder valt mij op dat de spatie meer naar rechts is zodat je minder op de . drukt 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Bij mij ook inmiddels geüpdate. Geen problemen alleen in het begin met connecten met Kies. Had gehoopt op videochat update voor Gtalk maar helaas, afwachten voor 2.3.5 dan maar. Voelt wel wat smoother aan allemaal nu. Verder benieuwd wat mn batterij gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skype werkt wel
mcpswijnenburg schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:01:
Bij mij ook inmiddels geüpdate. Geen problemen alleen in het begin met connecten met Kies. Had gehoopt op videochat update voor Gtalk maar helaas, afwachten voor 2.3.5 dan maar. Voelt wel wat smoother aan allemaal nu. Verder benieuwd wat mn batterij gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
Weet ik maar dat werkte ook al in 2.3.3. Gaat mij erom dat Gtalk een ander protocol gebruikt wat ook onderweg op 3g (vodafone) werkt. Skype word afgeknepen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:23
(jarig!)
Welke root kenel heb ik nodig voor ki2? Want op xda vind ik alleen voor ki4 en ki5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, die blauwe zone bij te ver scrollen is dus wel een beetje irritant als je een website in landscape hebt; als je dan een beetje schuin naar beneden scrollt flikkert die blauwe waas de hele tijd. Verder is dat nieuwe swype ook niet echt fijn; als je toch een woord zelf intikt kiest ie toch het wel bekende woord (tenzij je zelf anders kiest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben mijn mobiel aan het backuppen. Duurt nu al bijna een halfuur en staat nog steeds op 0% is dit normaal? Wil niet dat ik zo mijn video's e.d. en internet instellingen van wifi e.d. kwijt ben..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 22:44
mcpswijnenburg schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:14:
Weet ik maar dat werkte ook al in 2.3.3. Gaat mij erom dat Gtalk een ander protocol gebruikt wat ook onderweg op 3g (vodafone) werkt. Skype word afgeknepen helaas.
mmmh geen last van bij T-mob. Werkt gewoon als ik in de auto rij. Echt super video-skypen on-the road.

Nu on-topic: heeft iemand nog meer screenshots hoe schermen er uit zien? Twijfel nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:32
Wat een ongelooflijke bagger software die Kies. Heb heel het circus nu al een tiental keer doorlopen, telkens gaat er iets mis. Ofwel zit hij te zeuren dat de battery low is (nochtans 100%), ofwel download hij de firmware maar kan hij op het einde geen verbinding maken met het toestel. Telkens opnieuw opstarten, telkens opnieuw proberen, erg vervelend, tot nu toe zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doessie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 08:26
phobosdeimos schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:34:
Wat een ongelooflijke bagger software die Kies. Heb heel het circus nu al een tiental keer doorlopen, telkens gaat er iets mis. Ofwel zit hij te zeuren dat de battery low is (nochtans 100%), ofwel download hij de firmware maar kan hij op het einde geen verbinding maken met het toestel. Telkens opnieuw opstarten, telkens opnieuw proberen, erg vervelend, tot nu toe zonder succes.
Haal even je batterij eruit en d'r weer in,start het toestel opnieuw op mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.
Zit er een micro sd kaart in je toestel?Zo ja laat die er ook uit met updaten.Plaats 'm later weer terug.
Hoop dat het beter gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 21:13
Doessie schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:59:
[...]

Haal even je batterij eruit en d'r weer in,start het toestel opnieuw op mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.
Zit er een micro sd kaart in je toestel?Zo ja laat die er ook uit met updaten.Plaats 'm later weer terug.
Misschien had ik mijn sd kaart eruit moeten halen tijdens het update ja... Nu geeft ie aan dat hij beschadigd is:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig... Is dit 2.3.4 beta? Wat een problemen als ik zo het draadje volg! Ik wacht nog wel even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Is het misschien handig om een apart Galaxy SII 2.3.4. update topic te maken? Dan houden we dit topic voor het toestel zelf, en de update discussies in het andere. Alle posts over deze update kunnen dan ook naar dat draadje worden verhuist.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 27-09-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:32
Doessie schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:59:
[...]

Batterij eruit gehaald, SD kaart eruit gehaald, telefoon herstart, Kies herstart. Kies start up, vraagt me of ik firmware wil updaten, ik zeg ja, begint te downloaden (duurt bijna 1 uur...) dan als hij klaar is met downloaden zegt hij dat m'n pc geen connectie kan maken met m'n telefoon en ik moet herbeginnen. Dus inclusief de download van bijna 1 uur. Zucht.

EDIT: is nu toch gelukt. Heb het op een andere pc geprobeerd waar ik m'n SGS2 nog nooit had aangehangen. Dus Kies gedownload, geupdate naar de nieuwste versie, dan telefoon aangehangen, en heel het proces doorlopen, ging prima. Heb nu ook de nieuwe market en Swype gekregen, en ook de nieuwe gmail (helaas, want die nieuwste gmail maakt alle 3rd party apps stuk, zoals sms unread en Missed it!).
Het loopt allemaal net wat vlotter, nu ook hopen dat de batterij langer meegaat en dat wifi/2G/3G wat sneller/stabieler zijn (heb altijd maximum 1 streepje wifi, tenzij ik letterlijk bovenop de router ga zitten).

[ Voor 29% gewijzigd door phobosdeimos op 27-09-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:45:
[...]

Wat betekend dat voor mij?
Alle 'omschrijvingen/functies staan gewoon in het nederlands geschreven.
Hoe kan ik hem nu dan updaten/aanpassen?

mvrgr Marcel
Je zou moeten wachten totdat jou Engelse provider Three met een update komte want je heb een branded firmware. (provider gebonden) Nieuwe firmware moet eerst goedgekeurd worden door de provider.
Je kan ook met odin flashen naar de Nederlandse firmware.

[ Voor 0% gewijzigd door Megapaul op 27-09-2011 01:08 . Reden: verbetering. ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
janvanduschoten schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:55:
Is het misschien handig om een apart Galaxy SII 2.3.4. update topic te maken? Dan houden we dit topic voor het toestel zelf, en de update discussies in het andere. Alle posts over deze update kunnen dan ook naar dat draadje worden verhuist.
Lijkt me een goed idee.

Gister de update geprobeerd.
Ook met enige strubbeling, maar daarna werkte ie goed.

In het begin gaf ie plotseling aan: "downloading, do not turn off target".
Terwijl de Kies Software aangaf dat ik de kabel eruit moest halen en de telefoon uit en aan moest zetten.

Telefoon ging niet meer uit via de normale manier, dus batterij eruit gehaald, opnieuw gestart.
Gelukkig startte ie nog normaal.
Firmware update opnieuw proberen te starten, kreeg ik de foutmelding dat de batterij bijna leeg was (54%).
Telefoon opgeladen tot +- 80%, nog een keer geprobeerd en toen ging het goed.

De gallery is echt een stuk sneller geworden, net als de menu's zelf.
Helaas geen videochat in Gtalk.
Verder nog even afwachten op de batterijduur.

[ Voor 0% gewijzigd door Bld- op 27-09-2011 08:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Wat een berichten over problemen? Ik hing gisteren eerst mijn eigen aan de computer, 15 minuten later draaide 2.3.4. Daarna de SGS2 van mijn vriendin... en weer 15 minuten later draaide die ook 2.3.4 :)

Gallery is inderdaad merkbaar sneller geworden. Ben benieuwd wat de batterij nu gaat doen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Idd hier ging ook alles vlekkeloos.
Het lijkt ook allemaal wel iets lekkerder te lopen (maar dat kan ook tussen mn oren zitten)

Het enige wat me opvalt is dat het GPS icon nu altijd te zien is in de notificatie balk.
Hebben meer mensen dat of zou er toevallig nog net iets anders draaien dat gps gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:02
GPS icoontje gaat bij mij alleen aan als het ook daadwerkelijk wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Gremen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:04:
Idd hier ging ook alles vlekkeloos.
Het lijkt ook allemaal wel iets lekkerder te lopen (maar dat kan ook tussen mn oren zitten)

Het enige wat me opvalt is dat het GPS icon nu altijd te zien is in de notificatie balk.
Hebben meer mensen dat of zou er toevallig nog net iets anders draaien dat gps gebruikt?
GPS Icon heb ik geen last van, ook niet nadat ie de eerste keer geboot was.
Dus lijkt mij een app?

En de snelheid zit niet tussen de oren, tenminste, ik vind hem ook soepeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Thanx voor de reacties. Even wat verder gezocht en progs gekilled, blijkbaar vond facebook het nodig om gps te gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35
Gremen schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:15:
Thanx voor de reacties. Even wat verder gezocht en progs gekilled, blijkbaar vond facebook het nodig om gps te gebruiken....
Nou weet ik niet of dit ook nieuw is maar met opladen zie ik de % van de voortgang van het laden, is dit nieuw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocBrown
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2020
Hoi,

Ik ben weer eens één van de gelukkigen die problemen heeft met de Firmare-upgrade van Samsung KIES.

Van een vastloper van 2 uur naar een circus aan 'kan het apparaat niet vinden'-meldingen. Uiteindelijk doortrekkend naar een half-bricked toestel, dat ik gelukkig nog aan de praat kreeg door de accu 5 minuten te ontkoppelen in combinatie met de 3-toetsen-combi om gelukkig toch nog in de downloadmode te geraken.

Nu blijf ik echter hangen op dit mooie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.jayceooi.com/wp-content/uploads/2011/07/SGS2-Odin-Download-Mode_01.jpg

Ik heb inmiddels Odin3 v1.85 gedownload en opgestart, en de Galaxy S2 wordt netjes herkend.

Mijn vraag: ik zou graag een onaangetaste 2.3.4 op mijn toestel zien te krijgen. Niet de 'uitgelekte' variant, niet een 'custom ROM', maar puur het gebeuren dat sinds gisteren via KIES te downloaden valt.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik daarvoor moet doen? M'n telefoon blijft nu netjes op 'ODIN MODE' staan tot ik (waarschijnlijk/hopelijk) actie onderneem.

Tnx! :)

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 16:56
DocBrown schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:40:
Hoi,

Ik ben weer eens één van de gelukkigen die problemen heeft met de Firmare-upgrade van Samsung KIES.

Van een vastloper van 2 uur naar een circus aan 'kan het apparaat niet vinden'-meldingen. Uiteindelijk doortrekkend naar een half-bricked toestel, dat ik gelukkig nog aan de praat kreeg door de accu 5 minuten te ontkoppelen in combinatie met de 3-toetsen-combi om gelukkig toch nog in de downloadmode te geraken.

Nu blijf ik echter hangen op dit mooie plaatje:

[afbeelding]

Ik heb inmiddels Odin3 v1.85 gedownload en opgestart, en de Galaxy S2 wordt netjes herkend.

Mijn vraag: ik zou graag een onaangetaste 2.3.4 op mijn toestel zien te krijgen. Niet de 'uitgelekte' variant, niet een 'custom ROM', maar puur het gebeuren dat sinds gisteren via KIES te downloaden valt.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik daarvoor moet doen? M'n telefoon blijft nu netjes op 'ODIN MODE' staan tot ik (waarschijnlijk/hopelijk) actie onderneem.

Tnx! :)
Gewoon de volgende firmware op SamFirmware.com downloaden (I9100CEKI2).

Edit
Directe link:
http://hotfile.com/dl/130...ENKH1_I9100XXKI1.rar.html

Password: samfirmware.com

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 27-09-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocBrown
Razer schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:53:

Edit
Directe link:

Tnx! Ga ik proberen _/-\o_

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Na een dagje 2.3.4 gedraaid te hebben, een paar opmerkingen:

- hij is ietsje soepeler lijkt het wel (al komt dat misschien door "nieuwe" installatie?)
- GPS fix is van 40 seconden ongeveer naar 4 seconde gegaan
- Bounce is inderdaad vervangen door dat blauwe (einde van een pagina bijv) ziet er wel netjes uit
- accutijd lijkt wel een stuk beter (10-15% ofzo) maar het kan ook zijn dat gewoon de calibratie beter is bijv.

Al met al ben ik tevreden, moet hem alleen weer rooten, ben ik gister vergeten.

p.s. Dit is gedaan via XDA, niet KIES

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
Ik heb mijn eerste spontane reboot na update te pakken. Ben benieuwd of dit vaker voor gaat komen. Meerdere mensen al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben over 1 ding niet te spreken en dat zijn de strepen in het agenda widget

Heeft iedereen dit ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/74098/y5wF6TcGEU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:33
nobleone schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:54:
Verder werkt Swype iets anders. Krijg nu eerst de vraag of ik een onbekend woord wil toevoegen aan het woordenboek en de suggesties van woorden worden onder het invoerscherm getoond i.p.v. een pop-up.
Het is irritant dat je welliswaar bij de Swype instellingen "Woordsuggestie" kunt uitschakelen maar dat je vervolgens nog steeds suggesties krijgt. En dan vooral als je het ene woord typt en dat blijkt uiteindelijk vervangen te zijn door een ander woord dat Swype blijkbaar leuker vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 16:19
Timmy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:18:
[...]

Het is irritant dat je welliswaar bij de Swype instellingen "Woordsuggestie" kunt uitschakelen maar dat je vervolgens nog steeds suggesties krijgt. En dan vooral als je het ene woord typt en dat blijkt uiteindelijk vervangen te zijn door een ander woord dat Swype blijkbaar leuker vond ;)
Dat is even wennen inderdaad, maar als hij het vervangen heeft kun je altijd nog op het woord tikken en dan het originele woord wat je ingetypt had weer kiezen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
mcpswijnenburg schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:09:
Ik heb mijn eerste spontane reboot na update te pakken. Ben benieuwd of dit vaker voor gaat komen. Meerdere mensen al gehad?
Ik net ook ik deed de browser aan en kantelde de telefoon werd ik 2 seconden later met een zwart scherm getrakteerd .
Weer 2 seconde later kon ik mijn code invoeren .
Hopelijk is dit de eerste keer en de laatste keer.
Owja en dat blauwe goed is soms wel erg irritant .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:11:

Heeft iedereen dit ?
Die strepen bij de agenda widget heb ik inderdaad ook, maar vind het niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:33
The_Fes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:19:
Dat is even wennen inderdaad, maar als hij het vervangen heeft kun je altijd nog op het woord tikken en dan het originele woord wat je ingetypt had weer kiezen.
In het kader van waarom met minder als je ook met meer acties het zelfde kunt bereiken :P

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je nog steeds de mogelijkheid krijgt om suggesties te kiezen als je dat eerder in de instellingen hebt uitgeschakeld. Bug wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Fraai, wilde net mijn telefoon weer gebruiken en weer vraagt hij opeens om de pincode,en er staat dan ook bij 'nog 2 resterende pogingen'

Voordat ik naar 2.3.4. ging deed hij dit nooit. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocBrown
Na de hierboven beschreven problemen via KIES en een halve brick, zojuist firmware 2.3.4 gedownload, via Odin geladen [PDA] en op 'START' gedrukt. Dat is inmiddels al 60 minuten geleden, en er 'lijkt' op dit moment niets (meer) te gebeuren. Het log-venster geeft aan:

<ID:0/006> Added!!
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> I9100CEKI2_I9100XENKH1_I9100XXKI1_HOME.tar.md5 is valid.
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<ID:0/006> Odin v.3 engine (ID:6)..
<ID:0/006> File analysis..
<ID:0/006> SetupConnection..
<ID:0/006> Initialzation..
<ID:0/006> Get PIT for mapping..
<ID:0/006> Firmware update start..
<ID:0/006> boot.bin

Hoort dit langer dan een uur te duren?

[ Voor 12% gewijzigd door DocBrown op 27-09-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 18:36
Bld- schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:44:
[...]
"Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:11:

Heeft iedereen dit ?"

Die strepen bij de agenda widget heb ik inderdaad ook, maar vind het niet storend.
Albert bedoelt misschien de strepen op de achtergrond, die had ik ook. Kwestie van de achtergrond opnieuw instellen: klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMeesters
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 16:51
Hallo allemaal, ik krijg in kies te zien dat de huidige versie geen officiële release is en dat de firmwareupgradeservice niet wordt ondersteund voor niet-officiële versies. Het gekke is alleen dat ik nog nooit mijn toestel geflasht heb of andere niet-officiele software heb geïnstalleerd en ook niet van plan ben.
Kan iemand mij hierbij helpen? :?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
alwaysleft schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:27:
[...]

Mmmm. Ik heb maar 1 reden om up te daten....en dat is eventueel betere accuduur. Heeft die nieuwe firmware het niet....dan geen firmware update voor mij ;)
Helemaal mee eens, heb het perfect werkende toestel nu 4 mnd op stock firmware en nog geen enkel probleem ondervonden, nog even snel als uit de doos met ca. 75 apps. Nog nooit een vastloper gehad. Ben erg tevreden al zou een iets langere batterijduur welkom zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ché Mig schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:15:
[...]

Albert bedoelt misschien de strepen op de achtergrond, die had ik ook. Kwestie van de achtergrond opnieuw instellen: klaar!
Nee, in de agenda widget aan de linkerkant zitten 2 witte strepen een dikke en dunne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
raro007 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:28:
Owja en dat blauwe goed is soms wel erg irritant .
Eens. Vind het gewoon lelijk, doet afbreuk aan de strakke interface.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:33
Ik heb alleen mijn MacBook hier en Kies laat het volgende zien. Hoe krijg ik op de officiële manier de 2.3.4?

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2d9sewx.png

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:32
yohan schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:24:
[...]

Eens. Vind het gewoon lelijk, doet afbreuk aan de strakke interface.
Ja ik wil ook gewoon weer overscroll ipv overglow... Dat is echt lelijk en lijkt alsof het minder vloeiend gaat allemaal... Dat zal gewoon een reden zijn om een andere rom te flashen echt slecht!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ewivis schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:28:
[...]

Ja ik wil ook gewoon weer overscroll ipv overglow... Dat is echt lelijk en lijkt alsof het minder vloeiend gaat allemaal... Dat zal gewoon een reden zijn om een andere rom te flashen echt slecht!
Je bedoelt overscroll bounce ipv overscroll glow? :P Ik vind de bounce ook veel mooier, al ben ik ondertussen wel aan de glow gewend (heb nog Lite'ning 6.0 draaien en die heeft de glow).

Die bounce mag dus niet meer omdat Apple daarop een patent heeft, die zal dus niet meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Al peeps die de TNL binnen hebben voor 2.3.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
The_Fes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:33:
[...]

Je bedoelt overscroll bounce ipv overscroll glow? :P Ik vind de bounce ook veel mooier, al ben ik ondertussen wel aan de glow gewend (heb nog Lite'ning 6.0 draaien en die heeft de glow).

Die bounce mag dus niet meer omdat Apple daarop een patent heeft, die zal dus niet meer terugkomen.
Niet meer terugkomen? Ook niet in Custom roms? Lijkt me wel toch?

kutapple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ewivis schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:47:
[...]

Niet meer terugkomen? Ook niet in Custom roms? Lijkt me wel toch?

kutapple!
In custom Rom's vast wel, maar niet in officiële verwacht ik.

Bij Lite'ning was het ook de ene keer bounce en de andere keer glow. En elke keer was het of groep A die klaagde dat ze glow wilden, en dan weer groep B dat ze bounce wilden. Ik heb toen op XDA nog het idee geopperd om gewoon een B en G versie uit te brengen van elke Rom en daar was Litepro toen wel positief over. Echter lijkt Litepro inmiddels van de aardbodem verdwenen..

Maar goed, in custom roms zal het vast wel terug blijven komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doessie
Dwazer schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:36:
Al peeps die de TNL binnen hebben voor 2.3.4?
Nog niet binnen te halen via KIES tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

Denko schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:06:
- GPS fix is van 40 seconden ongeveer naar 4 seconde gegaan
Dat is goed nieuws! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayguy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:45
Fist schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:03:
Na het updaten naar 2.3.4 zegt mijn telefoon ineens dat mijn SD Kaart beschadigd is. Hiervoor nooit problemen ermee gehad :/
Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Heb mijn sd kaart al paar keer verwijderd en even wat stof weggeblazen in de slot, maar niets helpt
Hier hetzelfde probleem. SD-kaartje zal wel corrupt geraakt zijn tijdens het update-proces. Ik ga vanavond proberen of ik er op de pc met een kaartlezer nog wat mee kan.

Het vreemde aan mijn Gallery is wel dat het bounce-effect nog steeds aanwezig is en ik kan geen blauwe gloed/rand ontdekken. Misschien is de update niet helemaal goed overgekomen, want een aantal van de hier genoemde wijzigingen kan ik wel terugvinden (bv. doorscrollen homescreen, mininotitie widget die niet werkt etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
The_Fes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:51:
Bij Lite'ning was het ook de ene keer bounce en de andere keer glow. En elke keer was het of groep A die klaagde dat ze glow wilden, en dan weer groep B dat ze bounce wilden.
offtopic:
Gewoon een settinkje in het menu dan, lijkt me :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:44
yohan schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:05:
[...]

offtopic:
Gewoon een settinkje in het menu dan, lijkt me :?
Bij mij zie ik ook geen blauwe gloed, hij bounct gewoon vrolijk verder zoals voor de update. Maar ik kan ook niet doorscrollen in de homescreen, maar de minipaper doet het bij mij ook niet.

Het zou ermee te maken kunnen hebben dat ik het toestel uit duitsland heb en daardoor een licht andere firmware heb gekregen. Mischien dat het bij jou ook zo is dat je toestel niet uit nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
zijn er niet gewoon changelogs bekend?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Alekz87 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:52:
zijn er niet gewoon changelogs bekend?
Jij had al even rondgekeken en even op changelog gezocht of niet?
Razer schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:26:
[...]

Samsung geeft nooit officiele changelogs vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:18

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Heeft iedereen dit ?

[afbeelding]
Ja, tenminste ik ook. Ik gebruik zelf jorte agenda widget. Bij het kiezen van de standaard agenda widget zie ik de strepen ook al in het voorbeeld. Dus het lijkt design te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
kan ook geen excel sheets meer openen met polaris office :S

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:32
Zit op mijn werk en kreeg Kies vanwegen de proxy die wij gebruiken niet geinstalleerd. Gelukkig vond ik op XDA de usb drivers en heb nu via odin 2.3.4 erop kunnen flashen. Natuurlijk de root kwijt maar die stond er ook weer heel snel op.

Ik gebruik Launcher7 dus heb geen last van het vreemde agenda icoontje. Enige probleem wat ik wel heb is dat Sms Unread Count niet meer werkt (crasht) maakt niet heel wel uit maar het was altijd wel makkelijk dus het is jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan

Heeft iedereen dit ?

[afbeelding]
Tip:
Simple Calender Widget.

Gratis, perfect, en tot in alle details te customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
yohan schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:14:
[...]

Tip:
Simple Calender Widget.

Gratis, perfect, en tot in alle details te customizen.
Android Agenda Widget?

Beetje offtopic trouwens... Beter in de app-topic..

[ Voor 8% gewijzigd door Ewivis op 27-09-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
mcpswijnenburg schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:09:
raro007 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:28:
Ik net ook ik deed de browser aan en kantelde de telefoon werd ik 2 seconden later met een zwart scherm getrakteerd .
Idem hier. Heb de nieuwe firmware er net een paar uurtjes op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Alekz87 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:06:
Ik ook niet meer, balen. Ook wanneer je Polaris Office opent en een nieuw Exceldocument wilt maken ('Sheet indeling') dan crasht Polaris.
Jammer, want Google Docs werkt minder fijn. Misschien toch maar eens Docs To Go proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 16:33
SuperKneus schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:55:
Enige probleem wat ik wel heb is dat Sms Unread Count niet meer werkt (crasht) maakt niet heel wel uit maar het was altijd wel makkelijk dus het is jammer
Dit komt niet zozeer door Samsung, maar door Google. Die heeft onlangs besloten om die informatie niet meer te delen (zit volgens mij dan ook in de Gmail 2.3.5 update ipv. Android 2.3.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:49
Goed, update geslaagd, wel eerst nieuwe USB driver installeren via de map op je PC anders verliest ie voor het updaten telkens de verbinding. Geheel in stijl met KIES wil hij na de geslaagde update niet meer verbinden ermee. Als externe schijf wel te benaderen. Morgen opnieuw proberen als mijn werkpc weer opnieuw ga opstarten.

Nog meer opvallende wijzigingen:
- Widget voor aan/uitzetten BT/WIFI etc is gewijzigd. Nu kan je makkelijker alles tegelijk bedienen zonder scrollen op de balk.
- Telefoon geeft in het lockscreen aan dat ie aan het laden is en de capaciteit van de accu wordt dan ook weergegeven.
Agenda widget niet getest, die gebruik ik niet.

De blauwe 'bounce' is vrij suf, maar ja ik wacht op de dag dat Apple afgemaakt wordt op hun nieuwe geripte statusscherm. >:)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na update (zoals eerder is vermeld) doen de notitie (memo) widgets het niet meer. Hierdoor werkt het ook niet wanneer de memo-backup terug wordt gezet. Dat is jammer want ik had een aantal notities staan die ik graag terug wil. Slechte zaak van samsung met deze update.

Weet iemand hoe ik de memo (die nu als backup op pc staat als een .sbu-bestand) kan aflezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb iets gruwelijk irritants. Als ik soms de home-knop indruk op mn S2 dan gaat hij automatisch naar de spreek modus app om een opdracht in te geven. Iemand enig idee hoe ik dat kan killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaannO schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:04:
Ik heb iets gruwelijk irritants. Als ik soms de home-knop indruk op mn S2 dan gaat hij automatisch naar de spreek modus app om een opdracht in te geven. Iemand enig idee hoe ik dat kan killen?
Rooten en die meuk verwijderen. Is geen "normale" optie voor naar ik weet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Razer schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:53:
[...]

Edit
Directe link:

De firmware in je link kan gewoon op iedere sgs2 toestel gezet worden met odin? Dus maakt niets uit uit welke land je toestel is en welke firmware nu op zit en of het branded is? Dus ik kan het ook gewoon op mijn toetsel flashen? Geef alstublieft antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:06:
[...]

Rooten en die meuk verwijderen. Is geen "normale" optie voor naar ik weet.
Fuckers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
DaannO schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:04:
Dat gebeurt normaal alleen als je op de homeknop dubbelklikt. En dat kun je niet uitzetten inderdaad tenzij je gaat rooten. Niet dubbelklikken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
wat gebeurt er als je je contacten samenvoegt met google?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
rikvandinteren schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:40:
[...]
Dat gebeurt normaal alleen als je op de homeknop dubbelklikt. En dat kun je niet uitzetten inderdaad tenzij je gaat rooten. Niet dubbelklikken dus.
Het gebeurt mij anders ook heel vaak terwijl ik echt maar 1 keer druk. Heb m inmiddels geroot en heb t verwijderd en nu gaat ie gewoon naar home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:03:
[...]

Ik ook niet meer, balen. Ook wanneer je Polaris Office opent en een nieuw Exceldocument wilt maken ('Sheet indeling') dan crasht Polaris.
Jammer, want Google Docs werkt minder fijn. Misschien toch maar eens Docs To Go proberen...
Ga naar instellingen, applicaties, applicaties beheren, polaris office en klik op gegevens wissen. Probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
NeutraleGast schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:31:
[...]

De firmware in je link kan gewoon op iedere sgs2 toestel gezet worden met odin? Dus maakt niets uit uit welke land je toestel is en welke firmware nu op zit en of het branded is? Dus ik kan het ook gewoon op mijn toetsel flashen? Geef alstublieft antwoord.
Kan iemand ander hier een antwoord op geven? Ik wil namelijk niet een nieuwe topic hiervoor openen, daar is mijn vraag te klein voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
NeutraleGast schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:58:
[...]

Kan iemand ander hier een antwoord op geven? Ik wil namelijk niet een nieuwe topic hiervoor openen, daar is mijn vraag te klein voor.
Niet kicken binnen 24u! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik was niet bekend met die regel sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:42
Hier was de update even spannend.
De eerste keer, na eerst tig keer verbinden, liep hij door tot de android in beeld stond met "Do not turn of target" en vervolgens kwam na enkele minuten een melding van Kies dat de telefoon niet meer werd herkend.
Hmm :(

Accu eruit, en nogmaals geprobeerd na een herstart van zowel pc als telefoon, en nu ging het gelukkig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 13:29

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik ga 3 Galaxys te gelijk updaten, update 2.3.3 ging bij mij ook fout dus ik hoop dat deze 3 goed gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Heren en dames,

Hierbij mijn bevindingen na een dagje 2.3.4 te hebben gedraaid:
Positief:
- accuduur beter (houdt t zo'n 3 uur langer uit dan de vorige release onder t zelfde gebruik)
- nieuwe swype
- Snelle GPS fix (ca. 3 seconden)
- Homescreen doorscrolbaar

Negatief
- Appsorter werkt niet meer goed en een goed alternatief om alle apps te sorteren heb ik nog niet gevonden.
- Firmware lijkt zo nu en dan te stotteren
- Homescreen doorscrolbaar zonder einde is wel leuk, maar waarom schiet je achtergrond terug de andere kant op. Dit hadden ze netter kunnen oplossen
- Als de accu opgeladen is en je haalt de SGS II van de oplader, dan blijft de "batterij vol" notificatie staan
- Battery status om het verbruik te peilen loopt aan een stuk door en reset niet meer nadat je de SGSII van de lader afhaalt. Edit: Om een of andere reden werkt dit nu wel weer
- overscroll glow is leuk, maar bounce is beter. Heel irritant dat het in elk programma terug te vinden is.

Verdict:
Morgen als Vincenzo 7.1 van zijn rom uitbrengt toch maar eens de SGSII rooten.

[ Voor 3% gewijzigd door R86Bakker op 30-09-2011 00:14 . Reden: Verandering gedrag ROM ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren(na update...nee, geen 2.3.4 maar wijziging 2.3.3)), als ik bij toegangspunten kijk en het toegangspunt Vodafone.nl aanklik, is alles grijs en kan ik geen wijzigingen/aanpassingen doen.

Heb ik iets verkeerds gedaan?

Kom er ook net achter dat navigatie niet meer werkt! :-( met mededeling; kan locatie niet vinden)
Nooit eerder problemen mee gehad!

Wie helpt mij...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Wat een drama is KIES toch. Heb ik eindelijk het programma zelf kunnen updaten en nou ziet-ie mijn telefoon niet meer. De vorige versie van kies wel, maar de nieuwst dus niet meer. Heb al een aantal oplossingen gevonden, maar ze werken allemaal niet. Iemand tips?

Dit doe ik allemaal al:
Vista
nieuwste kies
USB debugging staat uit
eerst kabel erin dan Kies starten
Zorgen dat telefoon niet gelockt is
virusscanner uit

update: de laatste oplossing die ik wilde proberen voor ik over zou gaan tot rooten heeft gewerkt. Nu twijfel ik echter: update installeren of rooten en MIUI erop zetten. :-s Zeker omdat ik begreep dat rooten moeilijker wordt als de officiele 2.3.4 er eenmaal op staat.

De oplossing die voor mij werkte was overigens: kies deinstalleren, samsung usb driver deinstalleren, opnieuw opstarten kies opnieuw installeren met als taalkeuze engels US.

[ Voor 36% gewijzigd door rikvandinteren op 27-09-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
Aan de kalender app zijn blijkbaar ook een aantal visuele wijzigingen doorgevoerd sinds 2.3.4. Ook bij het 'dismissen' van events moet je nu event selecteren met de checkbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Hier is mijn update verhaal van drie toestellen.

Voordat ik begin een tip, als Kies SGS2 niet herkent doe niets aan Kies of je PC maar start je SGS2 opnieuw op.

Ik heb eerst mijn eigen SGS2 geupdated en dat ging vlekkeloos.

Toen heb ik de SGS2 van mijn zoon aangesloten en ik kreeg volgende FW te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/mersgs2.jpg

Vreemd eigenlijk, want alle drie toestellen komen uit zelfde winkel, niet allemaal te gelijk maar toch. Dus die van mijn zoon kon ik niet updaten.

Als laatste heb ik de witte SGS2 van mijn vrouw aan Kies gehangen maar ik kon het niet updaten omdat de batterij onder 50% was, na het opladen werd de toestel niet herkend door Kies, ik heb alle drie SGS2's geprobeerd en Kies kon geen verbinding maken. PC opgestart maar dat hielp niet toen SGS2 van mijn vrouw geboot en hierna kon ik de FW update zonder problemen uitvoeren.

Ik denk dat ik moet wachten voor de FW update van mijn zoon tot 2.3.4. beschikbaar is, het blijft nog steeds vreemd dat hij een andere SGS2 heeft terwijl ik alles bij een winkel heb gekocht, wel twee manden later dan mijn eigen SGS2 en twee weken voor SGS2 van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:07:
Hier is mijn update verhaal van drie toestellen.

Voordat ik begin een tip, als Kies SGS2 niet herkent doe niets aan Kies of je PC maar start je SGS2 opnieuw op.

Ik heb eerst mijn eigen SGS2 geupdated en dat ging vlekkeloos.

Toen heb ik de SGS2 van mijn zoon aangesloten en ik kreeg volgende FW te zien:
[afbeelding]

Vreemd eigenlijk, want alle drie toestellen komen uit zelfde winkel, niet allemaal te gelijk maar toch. Dus die van mijn zoon kon ik niet updaten.

Als laatste heb ik de witte SGS2 van mijn vrouw aan Kies gehangen maar ik kon het niet updaten omdat de batterij onder 50% was, na het opladen werd de toestel niet herkend door Kies, ik heb alle drie SGS2's geprobeerd en Kies kon geen verbinding maken. PC opgestart maar dat hielp niet toen SGS2 van mijn vrouw geboot en hierna kon ik de FW update zonder problemen uitvoeren.

Ik denk dat ik moet wachten voor de FW update van mijn zoon tot 2.3.4. beschikbaar is, het blijft nog steeds vreemd dat hij een andere SGS2 heeft terwijl ik alles bij een winkel heb gekocht, wel twee manden later dan mijn eigen SGS2 en twee weken voor SGS2 van mijn vrouw.
Die telefoon van je zoon is geïmporteerd. De firmware is van Luxemburg en voor Luxemburg is er nog geen update. Wat je kan doen is via Odin er een Nederlandse firmware op flashen of anders misschien dat je iets via de winkel kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik had het in de gaten inderdaad, maar als ik merkwaardige veranderingen zie in mijn SGS2 dan pas ga ik actie ondernemen.

Het ging mij meer om het idee dat ik een geimpoorterde model kreeg, afgelopen 7 jaar heb ik al mijn toestellen bij hun gekocht en ben zeer tevreden over het service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Wat ook een tip is: ga naar taakbeheer en wis het ram geheugen. Dan zijn er in elk geval geen programma's die het updaten verstoren. En kies uitvoeren als administrator natuurlijk. +geheugenkaart verwijderen en bij uitzetten toestel ook even batterij d'r even uit en d'r weer in. Geheugenkaart kan er na de nieuwste firmware er weer in natuurlijk!

[ Voor 31% gewijzigd door reyals op 28-09-2011 19:55 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Alekz87 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:06:
Fijn :/ Bij mij werkt het ook niet meer en ik gebruik het best vaak voor mijn werk rooster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Reptile-X schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:59:
[...]

Fijn :/ Bij mij werkt het ook niet meer en ik gebruik het best vaak voor mijn werk rooster...
Oplossing al aangedragen hier, gegevens wissen van polaris office onder applicaties

Als je je stoort kun je gewoon een topicreport aanmaken.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 27-09-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ook hier is de topicreport knop voor.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 27-09-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat volgens mij ook nieuw is, is de portraitstand van de videoplayer. Voorheen speelde ie elke video altijd in landscape af, nu reageert ie op de accelerometer en draait ie dus mee als je je telefoon rechtop houdt (smal en klein dus). Als je liggend een filmpje wilt bekijken is dat dus wel vervelend (als je automatisch draaien uitzet blijft ie altijd in portrait staan volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Laatst online: 06-10-2020
Ook voor het lockscreen kan je nu andere afbeeldingen selecteren (of was dit vroeger al zo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
glennl schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:29:
Ook voor het lockscreen kan je nu andere afbeeldingen selecteren (of was dit vroeger al zo?).
Kon al sinds het begin der tijden.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
@noSII is wel erg irritant ja

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doessie
reyals schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:26:
Wat ook een tip is: ga naar taakbeheer en wis het ram geheugen. Dan zijn er in elk geval geen programma's die het updaten verstoren. En kies uitvoeren als administrator natuurlijk.
+geheugenkaart verwijderen en bij uitzetten toestel ook even batterij d'r even uit en d'r weer in.
Geheugenkaart kan er na de nieuwste firmware er weer in natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, appzorter is idd helemaal in de war. Nog even en ik heb met zoveel pagina's als ik apps heb...

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
to update or not to update?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:17
Het is inmiddels al mogelijk om de officiële 2.3.4. CEKI2 (XEN) firmware te rooten.
Volg dit stappenplan en je telefoon is geroot, de gele driehoek tijdens de opstart is weg en
je counter staat op 0. (door middel van een jig)

Stappenplan:

LET OP : repartition mag in odin NIET aangevinkt worden ook de optie pit NIETgebruiken. Voor de mensen die al vaker geroot / geflashed hebben bekende info maar voor andere misschien niet.

1 Download odin v1.85 en pak deze uit.
2 Download CF-Root kernel voor de CEKI2 (XEN) firmware
3 Download CEKI2 stock kernel pak deze uit password: intratech@XDA
4 Download de oude bootloader en pak deze uit.

5 Open odin op de pc.
6 Zet je telefoon in download mode (volume down + home + power) Je krijgt nu een scherm te zien met een keuze (om wel of niet door te gaan) druk op volume omhoog.
7 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc.
8 Druk op PDA button in odin en laadt de CF-Root kernel die je zojuist heb gedownload en druk op start.

9 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op. ontkoppel de telefoon van de pc en zet de telefoon uit.
10 Zet de telefoon opnieuw in download mode (zoals in stap 6).

11 Om de gele driehoek tijdens de opstart weg te krijgen moet je de orginele kernel erop zetten.
12 Zet de telefoon in download mode (zoals in stap 6).
14 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc
15 Druk wederom op de PDA button in odin en laadt de CEKI2 stock kernel en druk op start.
16 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op en is de gele driehoek tijdens de boot weg.

17 Ontkoppel de telefoon en zet deze uit en zet hem opnieuw in download mode.
18 De telefoon staat nu in download mode sluit de telefoon aan op de pc
19 Druk op PDA button in odin en laadt de oude bootloader en druk op start.
20 Nadat deze klaar is start de telefoon opnieuw op.
21 Ontkoppel de telefoon van de pc.

22 Zet de telefoon uit. pak de jig en plug deze in het toestel, toestel zal opstarten en geeft in een groene regel aan: Erasing download information succeeded.
23 In dit scherm kan je ook zien dat je custom binary download op : No staat.
Current binary: Samsung official.

24 Telefoon is nu geroot! de gele driehoek is weg tijdens boot en de teller staat op 0.

Met dank aan Intratech van XDA forum en Chainfire van XDA forum.

Ik heb de uitleg hier gebundeld zodat je niet hoeft te zoeken op XDA.
flashen geschied natuurlijk wel op eigen risico ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 28-09-2011 10:29 . Reden: verbeteringen het was gister erg laat ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Gremen
Waar zijn die stappen 17-21 en 22-23 nu eigenlijk voor?
Als ik alleen wil rooten, zijn die dan ook echt nodig?

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Systeembelasting lijkt niet afgenomen na update.

• Ewivis
Wachtwoord intratech@xda klopt niet???

[ Voor 89% gewijzigd door Ewivis op 28-09-2011 09:34 ]

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Via Twitter: @Samsung_NL Wat ik zo hoor blijkt dat de update voor T-Mobile nog niet beschikbaar is. Ik ben bang dat daar het probleem ligt, maar ben het nog aan het navragen. Kom er dan ook op terug!
Great :/ Een update die gebonden is aan bepaalde providers?!

Dat zeg ik!

Pagina: 1 ... 12 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier