Maakt hun keuze wel een stuk groter natuurlijk om het tier systeem wat treffelijk te maken. Kunnen ze jet engines nog integreren. de eerste missiles, ... mocht je enkel 1940-1945 doen was je keuze een héél stuk beperkter. Ik zie er nog steeds de fun niet van in. Het lijkt me nog steeds een willekeurig geharrewar van vliegtuigjes waarin de eerste die in enemy lines vliegt genadeloos zal afgeschoten worden. Cover hebje nu eenmaal weinig in de luchtglennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:44:
Het is hier misschien niet echt on-topic maar er is een preview verschenen van World of Warplanes! Voor de geïnteresseerden er staan ook enkele screenshots...
Vind het ergens wel jammer dat ze in WoWP vliegtuigen gaan gebruiken van de periode van WWII tot aan het begin van de vietnamoorlog, ik dacht altijd dat het enkel WWII planes zouden zijn en eventueel enkele prototypes zoals in WoT. Wel jammer ergens.
Heeft er hier iemand trouwens al ervaring met de VK 4502 Ausf A? Die staat gelijk met de King Tiger in de techtree maar heeft deze ook sterktepunten? Ik zie nu eenmaal veel Tigers II rondrijden en eigenlijk nog geen Ausf A gezien...
[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 22-08-2011 09:51 ]