[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:44:
Het is hier misschien niet echt on-topic maar er is een preview verschenen van World of Warplanes! Voor de geïnteresseerden er staan ook enkele screenshots...

Vind het ergens wel jammer dat ze in WoWP vliegtuigen gaan gebruiken van de periode van WWII tot aan het begin van de vietnamoorlog, ik dacht altijd dat het enkel WWII planes zouden zijn en eventueel enkele prototypes zoals in WoT. Wel jammer ergens.
Maakt hun keuze wel een stuk groter natuurlijk om het tier systeem wat treffelijk te maken. Kunnen ze jet engines nog integreren. de eerste missiles, ... mocht je enkel 1940-1945 doen was je keuze een héél stuk beperkter. Ik zie er nog steeds de fun niet van in. Het lijkt me nog steeds een willekeurig geharrewar van vliegtuigjes waarin de eerste die in enemy lines vliegt genadeloos zal afgeschoten worden. Cover hebje nu eenmaal weinig in de lucht :P

Heeft er hier iemand trouwens al ervaring met de VK 4502 Ausf A? Die staat gelijk met de King Tiger in de techtree maar heeft deze ook sterktepunten? Ik zie nu eenmaal veel Tigers II rondrijden en eigenlijk nog geen Ausf A gezien...

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 22-08-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:44:
Het is hier misschien niet echt on-topic maar er is een preview verschenen van World of Warplanes! Voor de geïnteresseerden er staan ook enkele screenshots...

Vind het ergens wel jammer dat ze in WoWP vliegtuigen gaan gebruiken van de periode van WWII tot aan het begin van de vietnamoorlog, ik dacht altijd dat het enkel WWII planes zouden zijn en eventueel enkele prototypes zoals in WoT. Wel jammer ergens.
World of Tanks is ook nooit gepositioneerd als WO2 tankgame dus ik was verbaasd geweest als ze WoWP wel WO2 georiënteerd hadden gemaakt

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
psychoclown schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:03:
[...]

World of Tanks is ook nooit gepositioneerd als WO2 tankgame dus ik was verbaasd geweest als ze WoWP wel WO2 georiënteerd hadden gemaakt
Dat wist ik niet, maar er zitten nu toch enkel maar WWII tanks in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

er zitten tanks in die gebruikt zijn in de vietnam oorlog en een boel prototypes van na ww2. als ze alleen ww2 tanks hadden gedaan zou je niet veel keus hebben gehad;) .Ik had zaterdag nacht nog gevraagt of ze wisten wanneer wij de World of Warplanes beta kunnen spelen, maar dat is pas zodra de russen klaar zijn met de beta :(

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:06:
[...]

Dat wist ik niet, maar er zitten nu toch enkel maar WWII tanks in?
De MS-1 werd gemaakt van 1928 tot 1931.
En de helft van de hogere tier tanks zijn niet ingezet in het strijdtoneel. (mauss, de E-lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Dat de lagere tiers tanks ver voor WWII gemaakt zijn dat wist ik wel maar sommige ervan zullen toch ook nog gebruikt zijn aan het begin van de oorlog? En dat veel hogere tiers tanks prototypes waren dat wist ik ook, maar er zitten toch geen tanks in die gebruikt zijn na WWII, dan bedoel ik echt in het slagveld zijn ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:03:
ik had 2 codes via een cdtje en 1 van me mini panzer tankje. Ik vond de T-shirts wat belangrijker dan die codes en de cdtjes werden wat schaars aan het einde van de zaterdag middag en vandaag was er bijna helemaal niks meer te krijgen als ze er nog genoeg zouden hebben had ik er wel wat uitgedeeld hier op het forum

En de extra garage slots behoud je ook gewoon als je het premium tankje weer verkoopt
Waarom zou ik? Is voor z'n tier wel een erg leuk tankje!

Kan ook te maken hebben met de skills in die tiers. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Dat was bedoelt voor de mensen die meerdere codes hadden. Als je dat tankje verkoopt voordat je de volgende code invoert krijg je die tank alsnog+een extra garage slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:22:
[...]

Die kleine tankjes zijn idd bijzonder leuk om nog eens mee te spelen!
Daarmee is het ook een heel ander spel lijkt wel.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:18:
Dat de lagere tiers tanks ver voor WWII gemaakt zijn dat wist ik wel maar sommige ervan zullen toch ook nog gebruikt zijn aan het begin van de oorlog? En dat veel hogere tiers tanks prototypes waren dat wist ik ook, maar er zitten toch geen tanks in die gebruikt zijn na WWII, dan bedoel ik echt in het slagveld zijn ingezet.
Volgens wikipedia is de IS-7 gebruikt tot 1995 (like wtf?!). Wel pas van in 1948 voor het eerst op de Battleground.
Linkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:33

skoozie

SCSI

Iemand al kunnen spelen met die premium tankjes van de codes?
wat voor tank is het? Tier/class etc?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik ben maar eens begonnen met WoT, wat een verslavend spel! :P Zit ik op mumble, wordt er gevraagd "What are you doing?" World of tanks! "We need you for pvp!!" World of taaaanks! Nah... give me a minute to do this round and I'm on my way. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
skoozie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:30:
Iemand al kunnen spelen met die premium tankjes van de codes?
wat voor tank is het? Tier/class etc?
Pagina of 2 terug is er nog gemeld welke tanks het zijn + screenshots van de stats.

[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 22-08-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:48:
[...]
Ik zie nu eenmaal veel Tigers II rondrijden en eigenlijk nog geen Ausf A gezien...
Heb afgelopen weekend een Ausf A gezien, verschil is dat de turret op de voorkant vd tank zit, dus denk makkelijker om mee te peekaboo-en. Voor de rest geen idee hoe goed deze tank is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Heb afgelopen weekend een Ausf A gezien, verschil is dat de turret op de voorkant vd tank zit, dus denk makkelijker om mee te peekaboo-en. Voor de rest geen idee hoe goed deze tank is...
Enige wat ik lees op het forum is dattie eigenlijk een mengeling is tussen KT en Panther 2. Maar zonder de sterktepunten van de beiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Enige wat ik lees op het forum is dattie eigenlijk een mengeling is tussen KT en Panther 2. Maar zonder de sterktepunten van de beiden...
Ik zou zeggen (als je kan), probeer m eens. Tiger2 kom idd al zoveel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Ik zou zeggen (als je kan), probeer m eens. Tiger2 kom idd al zoveel tegen.
Uiteindelijk zal ik wel moeten, kan nergens anders heen met XP van de tiger P... Maar het zel wel nog even duren eer ik aan de 100k zit :s
tegenwoordig speel ik al iets minder en mijn premium vervalt eind deze week (niet van plan om te verlengen eigenlijk. Dus ben nu nog wat bezig met cash in te zamelen met mn Loewe :)
Maar ik zal mijn ervaringen in kaart brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:57:
[...]

Uiteindelijk zal ik wel moeten, kan nergens anders heen met XP van de tiger P... Maar het zel wel nog even duren eer ik aan de 100k zit :s
tegenwoordig speel ik al iets minder en mijn premium vervalt eind deze week (niet van plan om te verlengen eigenlijk. Dus ben nu nog wat bezig met cash in te zamelen met mn Loewe :)
Maar ik zal mijn ervaringen in kaart brengen :)
Verstandig, 100K is idd veel.
Moet nog 20K voor mijn jagdpanther, heb het geld denk ik straks wel. Zit op 40K xp op mijn KV-3, dus ff doorsparen voor de KV-4 straks na de update, kan ik die meteen researchen. Denk alleen dat ik dan niet genoeg silver heb om m aan te schaffen maargoed, zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Shells bouncen makkelijker aan de voorkant. Zelfde idee als de KT me dunkt, met een zwakkere lower hull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
4502 Ausf a. Staat atm bekent als slechtste Tier8 tank (non-p), zelf heb ik hem niet dus nog geen 1st hand ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ashrah schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:06:
4502 Ausf a. Staat atm bekent als slechtste Tier8 tank (non-p), zelf heb ik hem niet dus nog geen 1st hand ervaring mee.
:(
x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:00:
[...]

Verstandig, 100K is idd veel.
Moet nog 20K voor mijn jagdpanther, heb het geld denk ik straks wel. Zit op 40K xp op mijn KV-3, dus ff doorsparen voor de KV-4 straks na de update, kan ik die meteen researchen. Denk alleen dat ik dan niet genoeg silver heb om m aan te schaffen maargoed, zie ik dan wel weer.
Ik zou zeggen niet stoppen, eens geupgrade is de Jp echt en beest in zijn klasse. Snel, nauwkeurig en gun die goe genoeg is om tier 9 en 10 te damagen. Gewoon afstand houden gezien je maar 600health hebt en je soms terechtkomt tussen jagdtigers, objects, ... cammo trainen is het beste wat je hier kan doen. snel en veel :P

[ Voor 61% gewijzigd door Joindry op 22-08-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
Ik zou zeggen niet stoppen, eens geupgrade is de Jp echt en beest in zijn klasse. Snel, nauwkeurig en gun die goe genoeg is om tier 9 en 10 te damagen. Gewoon afstand houden gezien je maar 600health hebt en je soms terechtkomt tussen jagdtigers, objects, ... cammo trainen is het beste wat je hier kan doen. snel en veel :P
Camo trainen ga ik zeker doen, heb nu mijn crew op 100% op de jagdpz 4, ga nu nog geen camo training aanzetten. Wil als ik ze overzet meteeen 100% crew hebben zodat ik meteen camo kan trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
Geen idee hoe, maar het gaat ineens te gemakkelijk met mijn KT. afgelopen 8 potjes gewonnen en minimaal 854 xp en maximaal 1806 xp. ff kijken hoe lang die winnende lijn zich doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
B-BRAIN schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:29:
vandaag in overloon geweest bij liberty park. Niemand gezien van WOT devs of ik heb ze totaal gemist. Staat wel leuk spul binnen
Niemand gezien van WoT zge je?
De groep bestond toch echt uit 23 man, waarvan 6 ppl van WOT zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

pff ik moet straks kiezen uit drie tanks :s ik heb vandaag of morgen genoeg free xp voor de M12 arty M26 pershing en de T34 maar weet nu niet welke ik zou nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

IlIlIlIlIl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:
pff ik moet straks kiezen uit drie tanks :s ik heb vandaag of morgen genoeg free xp voor de M12 arty M26 pershing en de T34 maar weet nu niet welke ik zou nemen :p
Zoiets noem ik een luxeprobleem :)
Ik zou de pershing nemen of de T34, gewoon geen arty. Moetje zelf kijken wat je leukst vind of moet je kijken in de tree of je een van onderstaande tanks leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
T34 is waardeloos zonder zijn 2e gun. Ik weet niet of je die erbij kan nemen met de free xp die je hebt?

Vanavond weer crossen :D
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben.

Thnx voor de code Rgras :D

[ Voor 20% gewijzigd door hexta op 22-08-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
IlIlIlIlIl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:
Idd een luxeprobleem, hoeveel free xp heb je al wel niet?
Ben zelf al blij als ik ooit eens aan de 10k free xp kom.

p.s. als er nog codes beschkbaar zijn dan hou ik me aanbevolen!

[ Voor 7% gewijzigd door x-cessive op 22-08-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:18:
T-54, Patton, beide na 1945, volgens mij bijde actie gezien na die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

p.s. als er nog codes beschkbaar zijn dan hou ik me aanbevolen!
zit bijna op 186k free xp.
Wat ik zelf leuk vind is wat lastig want de tank destroyers vind ik leuk maar die heb ik al op tier 9:p
Arty ben ik mee gaan spelen omdat ik 9 van de 10keer gekilled word door arty en als arty zijnde heb ik dat probleem niet meer.
M26 en de patton hoor ik niet zulke goede verhalen over maar dat kan ook persoonlijk zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Ik gebruik meestal de free Xp voor de aankoop van de tracks voor de nieuwe tank. das altijd mijn eerste aankoop en rijden met standaard tracks is altijd zo erg... Meestal dus direct de nieuwe erop. (voor de loadlimit moet dit toch meestal) Ik zal ook nooit iemand zijn die al zijn free XP gaat uitgeven voor een nieuwe tank, wel om de nieuwe tank direct te upgraden. Lijkt me toch een stuk logischer, tenzij je een bepaalde tank wil overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

alle tanks die ik momenteel heb zijn elite tanks daardoor gaat het erg hard met de free xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
186K free xp....... ik val ff stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:23
Dit bericht heb ik geplaatst op het World of Tanks forum.
Gemakshalve even een copy paste ;)

First i would like to thank Victor Kislyi, CEO of Wargaming.net for a super great day @ Warmuseum Liberty Park Overloon My link
It suprised me to see a CEO so relaxed and ready to give all the info we asked for [and more]

To the rest of his colleagues a warm Thanks for all the information on all questions we fired away @ them

The beers and hamburgers went down well after a full day of ww2 history

Ok ..you asked for it

Here are some of my foto's.

http://imageshack.us/g/4/20110821144756.jpg/

[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 22-08-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Dat is heeeeeel veel gold, niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
maxers1973 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:39:
Dit bericht heb ik geplaatst op het World of Tanks forum.
Gemakshalve even een copy paste ;)

First i would like to thank Victor Kislyi, CEO of Wargaming.net for a super great day @ Warmuseum Liberty Park Overloon My link
It suprised me to see a CEO so relaxed and ready to give all the info we asked for [and more]

To the rest of his colleagues a warm Thanks for all the information on all questions we fired away @ them

The beers and hamburgers went down well after a full day of ww2 history

Ok ..you asked for it

Here are some of my foto's.

http://imageshack.us/g/4/20110821144756.jpg/
Wat heb je zo allemaal gevraagd dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Dat is heeeeeel veel gold, niet? :D
dat koste me inderdaad aardig wat goud:p maar ik hoorde zaterdag van een dev dat er een gast is die nu al 800€ heeft uitgegeven aan free xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
IlIlIlIlIl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:45:
[...]

dat koste me inderdaad aardig wat goud:p maar ik hoorde zaterdag van een dev dat er een gast is die nu al 800€ heeft uitgegeven aan free xp
En dan heb je het nog niet eens over de kosten voor premium account en gold tanks/ammo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:23
glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:41:
[...]

Wat heb je zo allemaal gevraagd dan? :+
Vraag, Of alle delen samen worden gevoegd. World of Tanks, World of Warplanes, World of Battleships
Antwoord ,Nee er zal wel 1 portal voor alle spellen komen,en later misschien op clan war niveau een combinatie van die drie.

Alle bij elkaar gespeelde credits kan je in alle 3 de delen besteden.

Dat was het wel zo'n beetje .. na 2 ltr bier en een lekker zonnetje werd het allemaal wat geneuzel op de achtergrond :D

[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 22-08-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

maxers1973 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:49:
[...]Dat was het wel zo'n beetje .. na 2 ltr bier en een lekker zonnetje werd het allemaal wat geneuzel op de achtergrond :D
Dat probleem hadden wij zaterdag nacht, de hele tijd met 3 devs bier staan zuipen en het ging op een gegeven moment meer over de dagelijkse dingen dan over de games die ze maken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

130K momenteel, maar ik heb een IS-7, T-54 en een VK4502 waarbij ik vrijwel altijd de eerste 5/6 tiers grotendeels oversloeg door free exp. Laagste tier is een tier 5 welke ik 15 battles speelde eer ik doorging naar de volgende tier, rest is allemaal vanaf tier 6 ingezet. Zoek mijn profile maar op :+
[...]

Mwoah...

75,- pre-order half april
50,- gold half mei
50,- gold half juni
50,- gold half juli
50,- gold half augustus
Nog een keer 50,- gold extra gekocht voor Lowe

325,- dus ben aardig op weg niet ;)

[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-08-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Een Hetzer :)

Iemand ooit de aflevering gezien van Top Gear waarin ze tanks kopen om huizen af te breken?
Als ik ooit euromilions win, koop ik een hetzer (en wss nog iets couranter) om mee in de File te rijden. Met een bumpersticker erop: " leren rijden op internet"

Heb ooit een van de weinig overgebleven KT's gezien in frankrijk. Is best indrukwekkend, alleen jammer dat de turrets zijn dichtgelast. Deze trouwens Wat ik vooral niet begreep hoe ze der 5 man in kregen. Ik zeg het: "midgetwarfare heeft toekomst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Zit nu op 430k aan free xp. Zou ik een ruime 8000 gold voor nodig hebben om om te zetten. Maar ik ga daarvan minimaal 100k gebruiken als ik de T34 heb zodat ik gelijk de turret+gun kan kopen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Wat ik vooral niet begreep hoe ze der 5 man in kregen. Ik zeg het: "midgetwarfare heeft toekomst"
Heb al vaker dit idee gehad bij een tank, hoe krijg je hier 4/5 man in die ook nog kan functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Daarjuist in mijn laatste potje met mijn lowe een noob genoemd omdat er 2 kingtiger's en een t30 mij afmaakten. Precies of ik iets kon uitmaken alleen tegen hun. 8)7

Dit zijn mijn stats voor mijn lowe:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mv33e1ecGGuclCO2O9rHKIUJ/thumb.png
Zo een grote noob ben ik nu ook weer niet zeker in mijn lowe? Toch zeker niet met wat hier overlaatst gepost werd van een andere lowe speler. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
x-cessive schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:
[...]

Heb al vaker dit idee gehad bij een tank, hoe krijg je hier 4/5 man in die ook nog kan functioneren.
bij de king tiger zit er al 3 man in de toren.
http://www.worldwar2aces.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
hexta schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:13:
T34 is waardeloos zonder zijn 2e gun. Ik weet niet of je die erbij kan nemen met de free xp die je hebt?

Vanavond weer crossen :D
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben.

Thnx voor de code Rgras :D
Rgras, je bent een held :D Wat een verdomde sexy tankje is het :D Kleiner dan drie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:19:
[...]

Rgras, je bent een held :D Wat een verdomde sexy tankje is het :D Kleiner dan drie!
Inderdaad, had daarnet gewoon 7 kills in een potje met dat tankje. Heerlijk dingetje!

Nogmaals bedankt Rgras!

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 22-08-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Haha ik moet er nog wel aan wennen, maar de looks heeft hij zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

De Pz38H735(f)? Heb er zelf nog nooit mee gespeeld, maar hou wel altijd een half oog op waar die uithangt als ik er tegen speel.

Best een aardig tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Die premium tankjes die jullie gekregen hebben op de gamescon, kun je die ook gewoon kopen in het spel met gold zonder dat je die codes hebt? Niet dat ik er goud wil aan uitgeven maar vroeg mij af of het iets exclusiefs was dat ze gehouden hadden voor de bezoekers aan de stand van WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:06:
Die premium tankjes die jullie gekregen hebben op de gamescon, kun je die ook gewoon kopen in het spel met gold zonder dat je die codes hebt? Niet dat ik er goud wil aan uitgeven maar vroeg mij af of het iets exclusiefs was dat ze gehouden hadden voor de bezoekers aan de stand van WoT.
Zijn gewoon te koop. Kosten 1000 gold volgens de store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Voor zover ik begrepen heb zijn het de PzKpfw 38H735(f) en de PzKpfw S35 739(f). Tier II light en tier III medium respectievelijk. Eerste kost 750 gold, tweede 1000. Niks exclusiefs dus (de beeldjes die sommigen hebben daarentegen wel).

Ik heb trouwens het idee dat ik die tankjes sinds de gamescom ineens een stuk vaker tegenkom. Iemand anders ook opgevallen?

[ Voor 21% gewijzigd door crizyz op 22-08-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Dan schiet er me één naam te binnen: nbarloya, was ook één van de eersten met de T-54 (gekocht met free exp..).

Hier ook een bedankje aan rgras! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik wil rgras nogmaals bedanken :). Nu nog wachten tot Wargaming reageert omdat de code invalid zou zijn :'(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
crizyz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:16:
Voor zover ik begrepen heb zijn het de PzKpfw 38H735(f) en de PzKpfw S35 739(f). Tier II light en tier III medium respectievelijk. Eerste kost 750 gold, tweede 1000. Niks exclusiefs dus (de beeldjes die sommigen hebben daarentegen wel).

Ik heb trouwens het idee dat ik die tankjes sinds de gamescom ineens een stuk vaker tegenkom. Iemand anders ook opgevallen?
Ik vind de battles met lagere tiers tankjes af en toe nog een leuk om te doen, maar om dan zoveel gold eraan te geven voor een leuk tankje laat ik het liever zo en speel ik met een lage tier die ik gewoon met credits kan kopen, heb trouwens nog altijd mijn marder II omdat ik die zo leuk spelen vindt, ook speel ik af en toe nog eens met mijn m2 light tank, is ook een heel leuke vind ik. :)

Heb trouwens ook de indruk dat er veel meer van die tankjes rondrijden op het slagveld, laats had ik nog een battle met mijn tiger waarbij er 2 van die tankjes in het vijandelijke team zaten als scout, heb ze dan ook met alle plezier helpen aan flarden schieten! :p

EDIT: @ psychoclown: die player die jij noemt vind ik niet terug in de player list op de wot site, wou graag zijn stats eens bekijken, daarmee. Misschien wordt het anders geschreven ofzo? :)

[ Voor 7% gewijzigd door glennvho op 22-08-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
glennvho schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:19:
[...]

EDIT: @ psychoclown: die player die jij noemt vind ik niet terug in de player list op de wot site, wou graag zijn stats eens bekijken, daarmee. Misschien wordt het anders geschreven ofzo? :)
Typefoutje inderdaad, maar niet heel moeilijk te vinden. Hij heeft heel lang op nr3 in de totale ranking gestaan en sinds een weekje op nr1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Joindry schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:44:
[...]

Heb ooit een van de weinig overgebleven KT's gezien in frankrijk. Is best indrukwekkend, alleen jammer dat de turrets zijn dichtgelast. Deze trouwens Wat ik vooral niet begreep hoe ze der 5 man in kregen. Ik zeg het: "midgetwarfare heeft toekomst"
Ik volg dit en de voorgaande topics al een behoorlijke tijd met veel plezier, en vond het nu wel leuk om even in te vallen.

Die KT staat bij een plaatsje aan de frans/belgische grens in de ardennen, La Gleize bij Stavelot volgens mij. Ik ben daar als kind twee keer geweest, en heeft een geweldige indruk achtergelaten. Ik vond het toen echt een gigantisch gevaarte.

spelen jullie trouwens nog met leuke skins?
Ik heb wel een paar skins gevonden, maar echt goede skins heb ik nog niet kunnen vinden.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:13
wontcachme schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:05:
Ik wil rgras nogmaals bedanken :). Nu nog wachten tot Wargaming reageert omdat de code invalid zou zijn :'(
Een fout die mensen vaak schijnen te maken bij die WoT codes is dat ze denken dat er een V in de code staat, maar in werkelijkheid is het een Y. Ik had dit in elk geval bij een code uit de PCGamer die ik van iemand kreeg. Kwam er door wat gegoogle achter dat dit het probleem was.

Wie weet helpt dit ook in jou geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
Hoe goed ben je met WOT?

Ik zat naar players te kijken naar mijn stats en toen kreeg ik ineens een ingeving:

Global rating geeft aan op welke plaats je staat op de scorelijst bij WOT. Na een hoop ratings staat daar ineens games played. Dus als je global rating lager is dan games played, ben je beter dan gemiddeld.

Het is maar een theorie en ik ben moe en heb net een glas whiskey achter mn kiezen, dus het kan zijn dat ik onzin aan het verkopen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
oosterhofjf schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:49:
Hoe goed ben je met WOT?

Ik zat naar players te kijken naar mijn stats en toen kreeg ik ineens een ingeving:

Global rating geeft aan op welke plaats je staat op de scorelijst bij WOT. Na een hoop ratings staat daar ineens games played. Dus als je global rating lager is dan games played, ben je beter dan gemiddeld.

Het is maar een theorie en ik ben moe en heb net een glas whiskey achter mn kiezen, dus het kan zijn dat ik onzin aan het verkopen ben :P
Ik geef je zo 10 euro voor die onzin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Global rating hoeft helemaal niet aan te geven of je goed of niet bent. Je kunt een hele hoog rating krijgen door bijvoorbeeld veel capture points, spotten, veel battles played etc. te hebben.
Even ter vergelijking:
http://uc.worldoftanks.com/uc/accounts/1000665667-HellKiong/
Het mogen duidelijk zijn dat alle hoge ratings die hij heeft puur komen door zijn 14504 battles played. Performance per battle is echter laag. Zo is ie 2e in het totaal aantal victories, maar 110.059e in win ratio, dus per potje zal zijn invloed vast niet gigantisch zijn.

De link tussen battles played t.o.v. global rating die je maakt zie ik overigens niet....

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 23-08-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Blue Boon schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

spelen jullie trouwens nog met leuke skins?
Ik heb wel een paar skins gevonden, maar echt goede skins heb ik nog niet kunnen vinden.
ik haal mijn skins af van de russische site (linkie in de TS) daar zijn er wel veel, moetje wel heel even je google translate gebruiken :P
oosterhofjf schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:49:
Hoe goed ben je met WOT?

één whiskey? stap één van je probleem is toegeven dat je een probleem hebt. Niemand verzint zulke onzin op één whiskey :)

Ik heb ook iets geniaal gevonden. Je neemt je aantal kills dat deel je door ( games played X 1- "survival rate"). Laten we deze geniale uitvinding een Kill/death ratio noemen. ( :X mss ben ik wel 15 jaar te laat om het patent te nemen)
Als het boven de één ligt heb je een groot gedacht van jezelf, als het eronder ligt vind je dat deze indicator niets aanwijst :P

Wat ik persoonlijk vind of je een goede speler voor je hebt (een goede teamplayer versta ik daaronder, geen solo rambo) zijn confederate medals en steel walls. Hoewel ze beiden ook een portie geluk vergen, geven ze toch een indicatie dat je toch je team hebt geholpen. (al telt confederate niet voor arty :P zuiver uit principe :P)

[ Voor 40% gewijzigd door Joindry op 23-08-2011 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Laatst online: 01-06 16:53
Joindry schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:06:
(al telt confederate niet voor arty :P zuiver uit principe :P)
En dat vind ik dan weer wat flauw he? Ik speel nu twee maandjes WoT, en heb gemekrt dat arty mij beter ligt dan TD of gewone tanks. Als een goede arty speler kun je heel veel invloed hebben op het verloop van een battle. Regelmatig staat er op een flank 1 ally peek-a-booh te spelen tegen drie of vier enemy tanks.
Als je arty goed speelt kun je zo samen een flank verdedigen en voorkomen dat ze doorbreken.

En die confederate krijg ik inderdaad regelmatig met mijn arty, omdat ik me focus op de hoogste tiers en de tanks met de meeste health. Als er drie tanks op een hoopje zitten dan schiet ik ze omstebeurt aan, dat houdt ze voorzichtig.
Ik hoef niet persé kills te hebben. Altijd leuk, dat je aan het einde van de battle voor noob wordt uitgemaakt omdat je weinig of geen kills hebt, maar dan wel 6 of veel meer tanks hebt beschadigd en de confederate krijgt... 8)7

Alleen als ik een M3 Lee voor mijn vizier krijg dan zie ik een rood waas, en roep ik "Die, die you bastard M3 die! [/ragemode] >:)

Edit: Mijn kill/death ratio is 1,33 op het moment met een hitratio van 47%. Ben ik best happy mee.

[ Voor 4% gewijzigd door A-Tray op 23-08-2011 09:07 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

A-Tray schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:03:
[...]

En dat vind ik dan weer wat flauw he? Ik speel nu twee maandjes WoT, en heb gemekrt dat arty mij beter ligt dan TD of gewone tanks. Als een goede arty speler kun je heel veel invloed hebben op het verloop van een battle. Regelmatig staat er op een flank 1 ally peek-a-booh te spelen tegen drie of vier enemy tanks.
Als je arty goed speelt kun je zo samen een flank verdedigen en voorkomen dat ze doorbreken.

En die confederate krijg ik inderdaad regelmatig met mijn arty, omdat ik me focus op de hoogste tiers en de tanks met de meeste health. Als er drie tanks op een hoopje zitten dan schiet ik ze omstebeurt aan, dat houdt ze voorzichtig.
Ik hoef niet persé kills te hebben. Altijd leuk, dat je aan het einde van de battle voor noob wordt uitgemaakt omdat je weinig of geen kills hebt, maar dan wel 6 of veel meer tanks hebt beschadigd en de confederate krijgt... 8)7
Als arty kan je een confederate halen zonder eigenlijk ooit risico te lopen zelf geraakt te worden. Als jij tijd hebt om een confederate te halen als arty wil dat zeggen dat de andere tanks goed bezig zijn da enemy op afstand te houden. Daarom vind ik dat het niet telt bij arty.
Ook de kill/death klopt eigenlijk niet echt bij arty, gezien deze vaker overleven. Je kan arty zeker niet vergelijken met niet arty eenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tsja, met een snipertank kun je het ook halen zonder risico te lopen. So what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Edmin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:22:
Tsja, met een snipertank kun je het ook halen zonder risico te lopen. So what?
Ik denk dat je als snipertank wel minder kans hebt om zes verschillende tanks te raken in een ronde omdat je moeilijker de map rondkomt, maar ergens hebje wel een punt. Laten we concluderen dat statistieken statistieken blijven en weinig weergeven.
Vroeger werd K/D gebruikt om te zeggen hoe goed je was bij shooters en toen vond ik het ook al nonsens. vandaar mijn ":X" en ik dacht dat het wel duidelijk was. maa rin het vervolg zet ik [/SARCASM.ON] om zeker te zijn.

Ik weet trouwens niet eens wat mijn eigen K/D is.
Wss ergens onder de 1, ik word soms eens heroisch met mijn TD en dat loopt meestal "posthumanly" af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Het gaat mij er een beetje om dat er erg makkelijk wordt afgegeven op artillery terwijl deze, als je het goed speelt, een grote invloed op de uitkomst van een potje kunnen hebben.

Natuurlijk zijn er ook een hoop mensen die maar wat aanprutsen, maar die zijn er toch ook genoeg in de andere klassen?

Rushende TD's, campende heavies en ga zo maar door.

Daarnaast zijn het vaak de arty's die het overzicht van de battle hebben, en wat regie kunnen (of in mijn geval in ieder geval proberen ;) ) te geven aan de battle.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mensen geven vaak af op arty (en ik ook) omdat als je gespot bent je gelijk 3 arty's op je dak hebt. En helemaal wanneer het tier 8 Arty's zijn. Twee klappen en mijn IS7 is gewoon dood. Na één klap is vaak mijn halve bemanning al kapot en de wat systems. Dan ben ik gewoon nutteloos voor de rest van de game.

* wontcachme houdt van de games dat het puur tank vs tank is en je openlijk kan brawlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
A-Tray schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:34:
Het gaat mij er een beetje om dat er erg makkelijk wordt afgegeven op artillery
Dat ligt niet zozeer aan artillery an sich, maar aan de hoeveelheid artillery. In hogere tier matches is 2+ artillery een te grote ergenis factor voor andere tanks, daar komt die haat dan ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Ja, daar kan ik dan wel weer inkomen. Sommige games hebben 5 of zelfs 6 hoe tier arty's in de teams, dan is het wel een arty-party.
Al geeft dat ook weer kansen.

Laatst op Ensk stonden we met 5 arty toen een snelle heavie achterlangs was gesneaked en er 4 afschoot voordat ik hem TD'de met mijn 155mm op point blank.
Dan kun je het de rest van de ronde schudden, ik werd direct dood-ge-arty'd door een SU-14 en de rest van het potje was vooral erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, maar dat is Ensk wat feitelijk gewoon een city map is. City maps zijn gunstiger voor heavies t.o.v. artillery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
wontcachme schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:42:
Mensen geven vaak af op arty (en ik ook) omdat als je gespot bent je gelijk 3 arty's op je dak hebt. En helemaal wanneer het tier 8 Arty's zijn. Twee klappen en mijn IS7 is gewoon dood. Na één klap is vaak mijn halve bemanning al kapot en de wat systems. Dan ben ik gewoon nutteloos voor de rest van de game.

* wontcachme houdt van de games dat het puur tank vs tank is en je openlijk kan brawlen
Wees blij dat je 2 klappen kan vangen. Dat kan ik nieteens in mijn T30. Gisteren in 1 schot 98% afgeknald + 3 crewmembers door een T7 arty. Maar hogere tier arty mogen van mij wel minder dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

patrickos85 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:00:
[...]

Wees blij dat je 2 klappen kan vangen. Dat kan ik nieteens in mijn T30. Gisteren in 1 schot 98% afgeknald + 3 crewmembers door een T7 arty. Maar hogere tier arty mogen van mij wel minder dmg doen.
Ben ook wel eens geoneshot inmiiddels. Toen dacht een teamgenoot met arty te helpen en die knalde een t92 shell in de reet van mijn IS7. Die heeft al maar 60mm armor daar dus full damage.

Of in mijn IS4 ging in op volle snelheid de heuvel af op campinovka schiet een clanmember precies bovenop mijn tank terwijl ik zigzagde en af ten toe wat remde. Gelijk kapot omdat die shell recht in mijn ammorack kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Dat is ook precies de reden dat ik maar met arty ben begonnen. 9 van de 10 potjes die ik speel word ik door een arty kapot geknald en nu ik zelf arty speel heb ik daar een stuk minder last van. En ik had zaterdag nog aan een dev gevraagt of ze ooit iets aan die arty's gaan doen en kreeg een duidelijk "No" antwoord(later bleek ook dat de helft van de devs arty speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:07:
En ik had zaterdag nog aan een dev gevraagt of ze ooit iets aan die arty's gaan doen en kreeg een duidelijk "No" antwoord(later bleek ook dat de helft van de devs arty speelt)
Ja dat kan, maar de haat vanuit de community groeit nog steeds en neemt gewoon al vormen aan dat arties door teammates afgeschoten worden. Ik heb het al vaker gezien en hoorde op mumble van het weekend volgens mij dat ze in een potje zaten waarin 1 gast 4 arties in zijn eigen team afgeschoten had.

Ja, tegen teamkillen wordt gestraft maar je ziet dus wel een trent dat mensen hun frustraties dus op friendly arty gaan uitten. Dunkt mij dat er een structureel probleem zit. En dat moet een goede developer oppakken, lijkt mij een duidelijk signaal dat je community ontevreden is.

Het mooiste vind ik wel van die arty spelers die hun kop in het zand steken en claimen dat er niks aan de hand is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Ik steek nergens mijn kop in hoor :)

Het is een spel met verschillende klassen die verschillende rollen vervullen. Deze klassen passen nu eenmaal bij de een beter dan bij de ander. Ik ben ook in de US tree aan het grinden, heb nu een M4A3E2 waarmee ik speel. Juist door het spelen van arty ken ik nu de plekken waar ik relatief veilig sta voor de vijandelijke arty.

Ja, het is frustrerend dat je soms wordt ge-oneshot. Maar als de verschillende klassen goed samenwerken en ieder hun eigen rol vervullen dan is het echt wel leuk spelen hoor.

Ik ben overigens nog nooit geteamkilled als arty uit frustratie of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

Ja dat kan, maar de haat vanuit de community groeit nog steeds en neemt gewoon al vormen aan dat arties door teammates afgeschoten worden. Ik heb het al vaker gezien en hoorde op mumble van het weekend volgens mij dat ze in een potje zaten waarin 1 gast 4 arties in zijn eigen team afgeschoten had.

Ja, tegen teamkillen wordt gestraft maar je ziet dus wel een trent dat mensen hun frustraties dus op friendly arty gaan uitten. Dunkt mij dat er een structureel probleem zit. En dat moet een goede developer oppakken, lijkt mij een duidelijk signaal dat je community ontevreden is.

Het mooiste vind ik wel van die arty spelers die hun kop in het zand steken en claimen dat er niks aan de hand is :r
Helemaal mee eens ik denk dat we gewoon eens een petition moeten houden op het WoT forum:p. Ik speel zelf graag met mijn T95,ik vind het een super leuke TD om mee te spelen maar het grootste nadeel wat hij heeft is dat hij zo groot en breed is waardoor ik niet achter veel stenen kan schuilen voor arty en ik ben met dat ding ook nog eens erg langzaam dus snel wegrijden werkt ook niet dus met 3 goede arty shots is heel me td weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
A-Tray schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:25:
Ik steek nergens mijn kop in hoor :)

Ja, het is frustrerend dat je soms wordt ge-oneshot. Maar als de verschillende klassen goed samenwerken en ieder hun eigen rol vervullen dan is het echt wel leuk spelen hoor.

Ik ben overigens nog nooit geteamkilled als arty uit frustratie of wat dan ook?
Soms? lol als je een tier 8/9/10 match speelt en elke kant heeft meer dan 3 Tier 7/8 arty dan weet je al dat het een kut potje word, zoek dekking, ga afk wat lezen kom 15 minuten later terug voor het volgende spelletje .....

Als je probeert te spelen en je word gespot is de kans dat je gekilled word zeer groot, 1e shell detrack en de volgende 1/2/3 shells is kill.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 23-08-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Misschien zou het een oplossing zijn om het aantal arty's te maximaliseren op twee per battle in een vergelijkbare tier, of drie van een lagere tier.

Ik heb nu als zwaarste arty een SU-8, die is tier 6 dus ik weer nog niet hoe het speelt met de hogere tiers.

Het is belangrijk dat het voor iedereen leuk is om te spelen, en ik begrijp ook echt de frustratie wel als je tijdens het laden ziet dat je tegenover 3 of 4 zware arty's staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Sinds ik arty ben gaan spelen heb ik veel minder haat tegen arty's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik speel veel samen met een maat van me hij heeft een GW Panther, en tsja dan heb je eigenlijk een soort persoonlijke arty. Hij helpt mij, en ik verdedig hem. En samen staan we redelijk sterk. Heb al veel leuke potjes met hem gehad zo hebben we al 1 keer mee gemaakt dat we samen met z'n 2en in totaal 8 kills hadden en de rest van ons team geen kills en allemaal dood waren.

En op arty zou op zich een limiet moeten kunnen, maar aan de andere kant is het natuurlijk hoe gaan ze dat fixen met platoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:33

skoozie

SCSI

Nemean schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:24:
Ik speel veel samen met een maat van me hij heeft een GW Panther, en tsja dan heb je eigenlijk een soort persoonlijke arty. Hij helpt mij, en ik verdedig hem. En samen staan we redelijk sterk. Heb al veel leuke potjes met hem gehad zo hebben we al 1 keer mee gemaakt dat we samen met z'n 2en in totaal 8 kills hadden en de rest van ons team geen kills en allemaal dood waren.

En op arty zou op zich een limiet moeten kunnen, maar aan de andere kant is het natuurlijk hoe gaan ze dat fixen met platoons?
Error: the maximum number of SPG's for a game is reached, please selet a diffrent tank.

Ik zie zelf ook een limiet op die dingen, na deel is dan dat alle arty spelers (Veeeeeel) langer moeten wachten tot ze een potje in kunnen, of dat je 15v15 arty hebt...
bijkomend voordeel is dan dat die mensen sneller overstappen op een "normale" tank.
helaas is het daarna: "TD PARTY!!!" lets cap the TDs.

En voor je het weet is iedere battle hetzelfde omdat er 2 arty, 3 TD, 4 heavy, 3 of 4 lmedium en 2 of 3 light in moeten zitten...

Ik zie niet zo snel iets veranderen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
A-Tray schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:35:
Misschien zou het een oplossing zijn om het aantal arty's te maximaliseren op twee per battle in een vergelijkbare tier, of drie van een lagere tier.

Ik heb nu als zwaarste arty een SU-8, die is tier 6 dus ik weer nog niet hoe het speelt met de hogere tiers.

Het is belangrijk dat het voor iedereen leuk is om te spelen, en ik begrijp ook echt de frustratie wel als je tijdens het laden ziet dat je tegenover 3 of 4 zware arty's staat.
Is de SU-8 geen tier 5 arty?
Ik heb zelf de S-51 als arty en die is tier 6 net als de SU-14.
Als tier 6 arty wordt je vaak ingedeeld in tier 9 battles en soms ook al in tier10.
Je hebt 12 of 16 shells in totaal (afhankelijk van wapen) en een vrij lange reloadtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De reden waarom ik geen arty speel is heel simpel. De reload tijd zou bij mij frustratie op wekken omdat ik niet kan schieten op bepaalde tanks die ik mijn vizier heb. En zou het geduld niet hebben om heel de tijd naar een top down view te kijken :+. Heb daarom wel respect voor de mensen die dat zou kunnen spelen, mij in ieder geval niet gezien ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:17

rapture

Zelfs daar netwerken?

Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:16:
De arties mikken veel te onrealistisch goed alsof ze met realtime videofeed van een UAV aan het spelen zijn. Drijf de leercurve op zodat er veel meer skill nodig is om ermee te spelen, dan worden arties minder accuraat en niet elke noob kan zomaar heavies one-shotten.

Ik had ergens gelezen dat de Duitsers 13 minuten erover deden om de informatie van de spotter (met draadtelefoon) door te rekenen tot een fire solution en het eerste precisieschot te lossen. De Soviets maakten hun berekeningen uren tot dagen op voorhand om static doelwitten te bombarderen en hadden problemen met het opleiden van forward observers. De Britten (radio in vrachtwagen) en Amerikanen (resources in overschot om iedereen een radio mee te geven) hadden wel snellere procedures, maar dan spreek je nog altijd over 2 minuten en accuratie werd voor het inkorten van reactietijd ingeleverd.

[ Voor 37% gewijzigd door rapture op 23-08-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rapture schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:56:
[...]
Ik had ergens gelezen dat de Duitsers 13 minuten erover deden om de informatie van de spotter (met draadtelefoon) door te rekenen tot een fire solution en het eerste precisieschot te lossen. De Soviets maakten hun berekeningen uren tot dagen op voorhand om static doelwitten te bombarderen en hadden problemen met het opleiden van forward observers. De Britten (radio in vrachtwagen) en Amerikanen (resources in overschot om iedereen een radio mee te geven) hadden wel snellere procedures, maar dan spreek je nog altijd over 2 minuten en accuratie werd voor het inkorten van reactietijd ingeleverd.
Dit kan inderdaad goed kloppen, de Duitsers waren heel ver voor hun tijd. Heb het er al paar keer over gehad als je kijkt naar de systemen die de Duitsers (Kriegsmarine) in hun onderzeeërs hadden dat was zeker niet mis. Daar is de Enigma ook een goed voorbeeld van: Wikipedia: Enigma (codeermachine).

Wikipedia: Enigma en de U-bootoorlog

Helaas werd de Enigma verbroken door middel van een bemanningslid van de Britse HMS Petard die de codeboeken te pakken kon krijgen door ze uit een zinkende U-Boot te halen. Wat in mijn ogen ook een adrenaline voor die kerel heeft moeten zijn. Als een onderzeeër eenmaal water maakt is het een drama om dat ding nog omhoog te krijgen met de ballasttanks.

Overigens waren de Duitse onderzeeërs ook meester in het duiken tot op zekere dieptes. Alleen hebben veel zee lui de dood gekend door dat ze niet meer om hoog konden en zijn de onderzeeërs gewoonweg geïmplodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en voor de M26 Pershing gegaan net me eerste battle gedaan en het is best een grappig tankje. Armor is niet zo heel erg best maar hoop dat de minpunten van de M26 bij de M46 redelijk weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
Mijn grote probleem is vooral bij hogere levels dat een arty in 1 schot iemand meer kan beschadigen dan wie dan ook op het veld. En je kunt je er wel voor verstoppen maar dat haalt de hele dynamiek uit het spel omdat je beperkt wordt in het aantal plekken waar je kunt staan (en voor sommige mappen houd je maar heel weinig plekken over). Dat gecombineerd met een goede close-range verdediging (Door de damage die ze doen is 1-1 ook vaak een win voor de arty ondanks dat ie maar 1 keer kan schieten) en damage die overal op de map geplaatst kan worden zorgt ervoor dat ze alleen maar leuk zijn voor degene die er mee speelt.

Ze moeten de damage van de hogere arties gewoon lager maken, de reload sneller en de range minder (en de tracers terug invoeren !) zodat een arty meer moet daan dan stil staan en knallen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:30:
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en voor de M26 Pershing gegaan net me eerste battle gedaan en het is best een grappig tankje. Armor is niet zo heel erg best maar hoop dat de minpunten van de M26 bij de M46 redelijk weg zijn.
Ik vind het een zeer prettige medium. Beter dan de T-44, Panther II moet ik nog uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En men Ferdi is Elite ^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

congrats, _/-\o_
ik sinds gisteren weer 100% op de crew. (al moet ik met de 2e loader nog op 0 beginnen met de secundairy skill) en nog 25k naar de goede gun, dan nog 30 naar de engine en dan nog heel veel naar de JT.
:( nog eventjes dus voor mij.

Hoeveel potjes heeft het je gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

congrats, _/-\o_
ik sinds gisteren weer 100% op de crew. (al moet ik met de 2e loader nog op 0 beginnen met de secundairy skill) en nog 25k naar de goede gun, dan nog 30 naar de engine en dan nog heel veel naar de JT.
:( nog eventjes dus voor mij.

Hoeveel potjes heeft het je gekost?
Volgens mijn stats heeft het me 589 potjes gekost :P, heb geen premium vandaar. Maar blijf nog even door gaan met mijn Ferdi. Ben ook gelijk nog bezig met mijn Hetzer zodat ik die ook nog even leet kan maken. En dan verkoop ik die en zet er de Jagdtiger voor in de plaats ^^. Hoop dat de Jagdtiger het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Hoop dat de Jagdtiger het waard is.
Naar wat ik hoor niet... en darn 589 is veel. Dan kan jij antwoord geven op mijn prangende vraag, is de tweede motor iets deftig? heb de vraag al wat geleden gesteld maar nooit echt antwoord op gekregen.
Blijft de ferdi zo traag? vooral in de bochten in het een ramp en uphill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:34:
[...]

Naar wat ik hoor niet... en darn 589 is veel. Dan kan jij antwoord geven op mijn prangende vraag, is de tweede motor iets deftig? heb de vraag al wat geleden gesteld maar nooit echt antwoord op gekregen.
Blijft de ferdi zo traag? vooral in de bochten in het een ramp en uphill.
Ik kan zeker de laatste engine aanraden aangezien ik de 2e eigenlijk niet heb gebruikt. Ik was eigenlijk van plan om direct naar de Jagdtiger door te gaan en zat toen op 63k. Maar men maat zei, je moet nog best veel en die engine is een stuk beter en daarnaast je wilt alle TD's op elite. En dat haalde me over om het toch maar te doen ^^.

Wat betreft de laatste engine: Ik haal nu altijd 29 km/h behalve door moerasachtig gebied dan trekt ie al gauw naar de 20 km/h. Bochten gaat een stuk sneller, en ook het rond draaien is een stuk sneller! Ik zou hem zeker aan raden. En de kans op vuur is ook een stukje lager wat ook wel aan te raden is. Research en equip ook zeker je tracks, helpt ook een hele boel!

Met de laatste engine doe je overigens niet onder voor de snelheid van een Lowe of een Tiger 1, heb ik het idee. Uphill is en blijft de Ferdinand een nadeel daar doet de engine niet veel verandering mee. Haal max 11km/h uphill. Maar ik beklim eigenlijk bijna nooit een hill dus heb er weinig last van :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:50:
[...]

Wat betreft de laatste engine: Ik haal nu altijd 29 km/h behalve door moerasachtig gebied dan trekt ie al gauw naar de 20 km/h. Bochten gaat een stuk sneller, en ook het rond draaien is een stuk sneller! Ik zou hem zeker aan raden. En de kans op vuur is ook een stukje lager wat ook wel aan te raden is. Research en equip ook zeker je tracks, helpt ook een hele boel!

Met de laatste engine doe je overigens niet onder voor de snelheid van een Lowe of een Tiger 1, heb ik het idee. Uphill is en blijft de Ferdinand een nadeel daar doet de engine niet veel verandering mee. Haal max 11km/h uphill. Maar ik beklim eigenlijk bijna nooit een hill dus heb er weinig last van :+.
De tracks zijn het eerste wat ik doe meestal, met de vergaarde free xp. Maar toch is het een traag beesie :P Maar volledig stock is het echt erg, een Maus steekt je voorbij... .

Ik denk niet naar de JT te gaan, en ga deze ferdi volledig upgraden. Mss later de stug E-100 maar daarvoor heb ik nog wel wat tijd :) eerst dus nog 55k voor gun en engine. wss tegen dan eerste skill eindelijk full. Want vanaf 90% gaat het maar tergend traag vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat is inderdaad zo ik kreeg na verloop van tijd er niet echt meer erg in dat hij zo sloom was. Moet wel zeggen dat ik het een hele goeie TD vind. Zo ziet mijn crew er nu uit:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2emom81.png

Let overigens niet op hoe ik mijn skills heb ingedeeld :+ dat is een beetje fout gegaan. Had gelijk alles op camouflage moeten zetten. XD Moet overigens zeggen dat ik al heel wat achievments heb binnen gehaald. Heb nu 108 x sniper behaald.

Maar die gun is het inderdaad heel erg waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb nu op mijn tiger I toch de laatste engine gekocht (had daarvoor de middelste) en ik moet zeggen dat ik echt wel meer verschil merk als ik gedacht had. Die extra 120pk zorgen er echt voor dat hij veel sneller reageert en maakt het net zo prettig. Had eerst gedacht om de tiger II al te unlocken en dan voort te doen met mijn tiger I voor de engine, maar sinds ik toch nog niet genoeg credits had om de tiger II te kopen heb ik het toch maar zo gedaan.

Nu ben ik wel nog aan het twijfelen of ik mijn tiger crew (100% en 85% op eerste skill) ga houden en gewoon een nieuwe 100% crew te nemen op de tiger II zodat ik mijn tiger kan houden, vindt het echt een van de beste tanks die ik tot nu toe gespeeld heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:04:
Dat is inderdaad zo ik kreeg na verloop van tijd er niet echt meer erg in dat hij zo sloom was. Moet wel zeggen dat ik het een hele goeie TD vind. Zo ziet mijn crew er nu uit:
[afbeelding]

Let overigens niet op hoe ik mijn skills heb ingedeeld :+ dat is een beetje fout gegaan. Had gelijk alles op camouflage moeten zetten. XD Moet overigens zeggen dat ik al heel wat achievments heb binnen gehaald. Heb nu 108 x sniper behaald.

Maar die gun is het inderdaad heel erg waard!
welke equip neem jij dan nog mee? ik heb atm rammer vents en of bino of cammonet. (eigenlijk vind ik het leukst om met bino en net te spelen (wat ik doe op mijn Loewe) maar dat gaat nu niet meer gezien de vents en rammer vastzitten.

Mijn 2e loader, het sukkelaartje, staat nu nog op 99% :) terwijl de rest mooi op 100 staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 23-08-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Joindry schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Mijn 2e loader, het sukkelaartje, staat nu nog op 99% :) terwijl de rest mooi op 100 staat.
Dat is zo irritant als je volgende tank ineens een mannetje extra nodig heeft, heb je hele crew netjes getraind behalve 1....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.