[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.827 views

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11 12:32

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Jo0Lz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:04:
Gisteren Gold Nova 2 geworden. Voorheen meestal met een paar anderen en dan random mensen toegewezen krijg met zoeken naar competitive matches. Dat levert veel frustratie (russen/idioten/eikels) op.
Nu al een tijdje geduldig zijn en met 5 man spelen, levert wel wat op :) (Vooral TS is een absolute meerwaarde, als mensen niet teveel "ruis" veroorzaken...)

Van Silver 4 naar Gold Nova 2 in 2 week tijd ongeveer... Laatste streak: 4 Win - 1 Draw - 3 Win.

Mensen die zin hebben om te spelen? Om vaker met 5 man te spelen moet ik toch wat mensen toe gaan voegen aan de steam lijst :)

Ben meestal door de week rond half 9 online voor een paar rondjes :)

Steam: Jo0Lz
En waar komt die VAC ban door? :o

steam: failsnail, Letterbox

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

markdm schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:06:
[...]

En waar komt die VAC ban door? :o
Dat heb ik recent pas opgemerkt, toen ik voor 't eerst DayZ ging spelen maakten mensen me erop attent. Wist zelf niet eens dat ik een ban had. De ban is voor Modern Warfare 2, heb nagevraagd en ze zeggen dat hij "legit" is... Geen idee hoe, heb 't spel gekocht in 2009 en in 2010 voor 't laatst gespeeld. Het is enkel nog geïnstalleerd op de pc die nu voor m'n kinderen is, maar mijn zoon weet uiteraard van niets :/

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Vanmiddag twee potjes gedaan. Weer alleen maar russen die de hele tijd blijven lullen als ze dood zijn waardoor je niets hoort aankomen. Snap niet waarom MM geen rekening houd met locatie. Als ik casual speel kom ik vaak in een potje met veel Nederlanders 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ProfaNe op 09-12-2014 18:42 ]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Hey gasten ik heb mij een smurf gemaakt waar ik nu wat matchmaking op doe
Voeg me aub nog eens toe MGE atm (hopelijk ooit nog eens DMG ........)
http://steamcommunity.com/profiles/76561198079066786/

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Wat is het praktisch nut van smurf accounts?
Ben je niet goed genoeg om tegen mensen te spelen van je eigen niveau?
Heb je een VAC ban op je andere account?

Doe mij de zin er eens van inzien!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:44
unfor schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:15:
Wat is het praktisch nut van smurf accounts?
Ben je niet goed genoeg om tegen mensen te spelen van je eigen niveau?
Heb je een VAC ban op je andere account?

Doe mij de zin er eens van inzien!
Spelen met vrienden/tweakers whatever die een stuk lagere rang hebben dan jij hebt ;)

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 16:12
Neu mijn main account is Phaex, clean as a whistle heb mijn account al 13 jaar
Ik oefen eigenlijk gewoon op mijn alt account, shit proberen die ik niet op mijn main doe. Ben het ook een beetje beu om constant te downranken als ik met mijn IRL friends speel ...

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Ik ben maar eens begonnen met de missies van operatie vanguard, maar als ik een potje speel en afmaak volbrengt die niet de missie... Hoe kan dat?

• Scrtz
Michielodc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:03:
Ik ben maar eens begonnen met de missies van operatie vanguard, maar als ik een potje speel en afmaak volbrengt die niet de missie... Hoe kan dat?
Je moet bij die missies op Play mission drukken, dan pas activeert die missie pas.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Scrtz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:04:
[...]

Je moet bij die missies op Play mission drukken, dan pas activeert die missie pas.
Dat doe ik dus... Heb al 2 potje gespeeld :S Moet het wel alleen met bonus wapens doen. Waarschijnlijk doe ik dat fout :(

[ Voor 13% gewijzigd door Michielodc op 09-12-2014 21:06 ]

• Scrtz
Michielodc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:05:
[...]

Dat doe ik dus... Heb al 2 potje gespeeld :S
Goede map gespeeld dan?

Verwijderd

Alejandro christ zeg, laatste 3 potjes wel gewonnen... maar altijd maar cheaters, 1x tegen mij (37k-1d) en 2x aan mijn kant, ook absurde headshots en KD... Zo jammer.

Wel lagere sens gezet en scheelt idd een bak met richten, vooral AK is nu fijn, waar ik eerst eigenlijk alleen de UMP gebruikte.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12 18:35
Wat een verschrikkelijk oneerlijk is dit spel soms zeg. Kom je tegen een 4 man premade terwijl je team ronduit zwak is. Waarvan eentje met 1 kill toch telkens 10k heeft. Blijkt mijn hele team nog s4 te zijn ook. Terwijl ik er echt dik bovenuit stak. Maarja weer een loss dus geen rank up :(
Ik heb net een paar vermakelijke en leerzame games gespeeld met een paar tweakers.
Was weer eens leuk om met een groep competetive te spelen.

Eerste game was gewoon insane waar we tegen gematched werden (ik als noob + 4 ervaren spelers tegen 5 ervaren spelers?) Die game hebben we ook gewoon verloren.

Tweede game ging een stuk beter, die hebben we op mijn oude vertrouwde De_Dust2 gespeeld. Ik ben daar eindelijk met een positieve KD geindigd in competetive en ik was 2nd fragger dacht ik. zeer veel van die game geleerd en een paar leuke faal acties van mij ook nog gehad. Soms heb ik echt flagen van super goed zijn maar dat gebeurd helaas zelden :)
Ik hoop dat we misschien morgen weer met zn allen een paar games kunnen spelen.

Steam: Ryada.

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:47:
Ik heb net een paar vermakelijke en leerzame games gespeeld met een paar tweakers.

Eerste game was gewoon insane waar we tegen gematched werden (ik als noob + 4 ervaren spelers tegen 5 ervaren spelers?) Die game hebben we ook gewoon verloren.

Tweede game ging een stuk beter, die hebben we op mijn oude vertrouwde De_Dust2 gespeeld. Ik ben daar eindelijk met een positieve KD geindigd in competetive en ik was 2nd fragger dacht ik. zeer veel van die game geleerd en een paar leuke faal acties van mij ook nog gehad. Soms heb ik echt flagen van super goed zijn maar dat gebeurd helaas zelden :)
Ik wil ook wel eens een paar potjes tegen hoog gerankte spelers doen :D

• Terranova
Gewoon om te janken, 3 potjes 3x bovenaan 3x losers team waarvan 1x nog een leaver ook. Dus weer 3x geen win. Slaat gewoon echt nergens op. Is er een manier om je competitive te resetten oid, zonder een nieuwe cs te kopen. Ik ben gewoon weg veel te laag ingedeeld voor mijn huidige skill level, maar zo kom ik nooit omhoog.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:17:
Alejandro christ zeg, laatste 3 potjes wel gewonnen... maar altijd maar cheaters, 1x tegen mij (37k-1d) en 2x aan mijn kant, ook absurde headshots en KD... Zo jammer.

Wel lagere sens gezet en scheelt idd een bak met richten, vooral AK is nu fijn, waar ik eerst eigenlijk alleen de UMP gebruikte.
Als je een UMP gebruikt dan waren het wss geen cheaters maar gwn smurfs.
Wat is je rank?

Verwijderd

SAWYER schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:06:
[...]

Als je een UMP gebruikt dan waren het wss geen cheaters maar gwn smurfs.
Wat is je rank?
gebruikte*

Nee ik zie op zich het verschil wel. Iemand met een verborgen account, 90+% headshots en meerdere Vac bans lijkt me geen smurf...?

• SAWYER
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:10:
[...]

gebruikte*

Nee ik zie op zich het verschil wel. Iemand met een verborgen account, 90+% headshots en meerdere Vac bans lijkt me geen smurf...?
Nee dan wss niet :+

Wie speelt hier regelmatig in de avond/nachturen? post je steam voor een add

Verwijderd

SAWYER schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:13:
[...]

Nee dan wss niet :+

Wie speelt hier regelmatig in de avond/nachturen? post je steam voor een add
avonden tot een uur of 12 wel, maar ben silver 2, dus weet niet of je er wat aan hebt :+

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Wat een fucking kut spel kan het toch zijn!!!!!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• markdm
wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:47:

Ging ook wel best goed, alleen vooral in de eerste map was ik echt waardeloos bezig, de tegenstanders hadden echt veel geluk, en bij de tweede had ik ook mijn faal momenten. Wel goed dat je bijna de hele tijd top fragger was! Maar ik heb nog twee tips:
ten eerste je crosshair hoger plaatsen, je aimt nog best laag en zo krijg je moeilijker de belangrijke headshots.
En ten tweede zei je dat je 3 schermen had (kon ook iemand anders zijn) maar dan moet je echt op een van de drie een kaart met de locatienamen hebben staan zodat je weet waar we het over hebben en je ze kan leren wanneer je dood bent.

• SAWYER
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:14:
[...]

avonden tot een uur of 12 wel, maar ben silver 2, dus weet niet of je er wat aan hebt :+
Lijkt me wel leuk om met meerdere silvers een keer een private lobby te doen en aim te trainen.
dust2 a long, daar heb ik leren aimen :9~

Verwijderd

SAWYER schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:27:
[...]

Lijkt me wel leuk om met meerdere silvers een keer een private lobby te doen en aim te trainen.
dust2 a long, daar heb ik leren aimen :9~
Ja laatste paar dagen veel casual deathmatch gespeeld en nieuwe settings uitproberen, ik zie alleen het voordeel van lagere resolutie nog niet?

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11 19:54
Hoi CS:GO spelers op Tweakers,

Intro
Ik ben een Master Guardian Elite, 25 jaar oud, en houd van Vertigo. De map die iedereen haat.

Mijn rank interesseert mij niet zo heel veel, als het maar niet veel lager wordt, het staat toch wel mooi zo. Ik ben waarschijnlijk bijna DMG. Voor het geval mensen gelijk gaan zeggen dat ik de rank heb door zo'n 'simpele' map als Vertigo; ach dat valt wel mee. Ik speel ook genoeg Dust 2 en andere maps.

Ik heb het spel sinds 21 juli 2013 (en steam ook pas sinds toen), gekocht voor €4,75 en zo'n €60 euro terug gehad voor het verkopen van skins aangezien me dat niks interesseert. Ik heb nu net boven de 1000 uur gemaakt, mja, het is verslavend. Voor steam speelde ik meer racegames en GTA. Nooit echt shooters gespeeld. (Dankzij de skins heb ik behoorlijk wat geld over op mijn account, dus binnenkort GTA V voor PC, yay :D)

Waarom Vertigo?
In mijn ogen is dit de meest underrated map in CS:GO. Om eerlijk te zijn heb ik CS:GO geleerd op Vertigo, omdat een aantal IRL vrienden deze map alleen maar speelden. En ja, ik heb mijn referentie naar andere maps wel gemaakt. Na veel Dust 2 / Inferno / Mirage / Nuke competitives gedaan te hebben vind ik Vertigo nog steeds erg goed, maar vooral 'anders'. Je zou kunnen zeggen dat Vertigo ook best wel afwijkt van de rest van de maps in het spel.
Vertigo is redelijk CT-sided, en daarom een beetje unbalanced, maar ik verzeker je dat er gekke dingen kunnen gebeuren met een goede teamplay op de T-side. Verder kent de map echt ongelofelijk veel peek/camp spots, trickjumps, gekke wallbangs, flash/smoke/nade-tactieken, etc.

Vraag
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de map vinden. Discusseëer er maar op los of stel een vraag.
Verder hoop ik dat er nog andere mensen zijn die het een geweldige map vinden, zodat we misschien eens samen een competitive kunnen doen. Je rank maakt mij niet zoveel uit. (Behalve dat je tegenwoordig een full team in de lobby moet hebben om de match te zoeken, als de ranks te veel afwijken.)
Als er mensen geïnteresseerd zijn in het leren van de map, dan help ik die graag. Het lijkt me leuk om iemand de map aan te leren en ik kan je vertellen dat ELKE persoon die ik deze map heb aangeleerd en/of een match competitive heeft gespeeld op Vertigo, gelijk van mening verandert en het ineens een geweldige map vind.

Gear
Dit is mijn gear, misschien interessant om te weten.
Keyboard: Ducky Shine 2 met black switches
Mouse: Steelseries Sensei [RAW] @ mid-low sense
Monitor: QNIX QX2710 @ 2560x1440 @ 110Hz

Tot slot, ben benieuwd naar jullie reacties. d:)b

- snsgn

• SAWYER
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:29:
[...]

Ja laatste paar dagen veel casual deathmatch gespeeld en nieuwe settings uitproberen, ik zie alleen het voordeel van lagere resolutie nog niet?
Naar mijn mening helpen "gimmicks" zoals resolutie etc maar voor een heel klein deel.

Movement aim
Headshot aim
Pre aim
Spray patterns

Daarmee zul je de meeste voortgang mee boeken.

Ik speel zelf op 1920x1440 (4:3) (1440p monitor, gwn 60Hz)
400dpi
2.14 ingame sens

En ook ik merk nog steeds dat bovengenoemde punten het meest helpen.
markdm schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:27:
[...]

Ging ook wel best goed, alleen vooral in de eerste map was ik echt waardeloos bezig, de tegenstanders hadden echt veel geluk, en bij de tweede had ik ook mijn faal momenten. Wel goed dat je bijna de hele tijd top fragger was! Maar ik heb nog twee tips:
ten eerste je crosshair hoger plaatsen, je aimt nog best laag en zo krijg je moeilijker de belangrijke headshots.
En ten tweede zei je dat je 3 schermen had (kon ook iemand anders zijn) maar dan moet je echt op een van de drie een kaart met de locatienamen hebben staan zodat je weet waar we het over hebben en je ze kan leren wanneer je dood bent.
Die crosshair vergeet ik elke keer. Bedankt dat je dat me verteld vergeet steeds de hoogte van het hoofd xd.

Klopt ik heb 3 schermen, dust2 ken ik ongeveer bijna alle namen al maar de rest is rampzalig. Volgende keer zal ik een map met locaties openzetten inderdaad.

Maar jij was ook wel lekker bezig hoor. Je bent een stuk consistenter dan mij :+

Ik speel op deze gear.
reso desktop 6040x1080 60hz :+
Reso game 1920x1080 60hz in windowed mode.
500dpi dacht ik nu te hebben of amders 800.
1.5 ingame sensetivity met alle toeters en bellen qua muis settings uit.

Ik zit er aan te denken om op 3x 1440p met 144hz over te stappen alleen weet ik niet zo zeer of dat fijner is of niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 09-12-2014 23:42 ]

• Terranova
WTF, ik was blijkbaar gedegradeerd. Maar een dikke overwinning met 7 sterren en 20 kills is blijkbaar niet genoeg om terug te komen... Ik snap echt geen fuck meer van die matchmaking.

• markdm
wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:38:
Maar jij was ook wel lekker bezig hoor. Je bent een stuk consistenter dan mij :+
Ik was soms wel goed bezig, maar als ik iets NIET ben is het consistent :+

• Scrtz
wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:38:
[...]

Die crosshair vergeet ik elke keer. Bedankt dat je dat me verteld vergeet steeds de hoogte van het hoofd xd.

Klopt ik heb 3 schermen, dust2 ken ik ongeveer bijna alle namen al maar de rest is rampzalig. Volgende keer zal ik een map met locaties openzetten inderdaad.

Ik speel op deze gear.
reso desktop 6040x1080 60hz :+
Reso game 1920x1080 60hz in windowed mode.
500dpi dacht ik nu te hebben of amders 800.
1.5 ingame sensetivity met alle toeters en bellen qua muis settings uit.

Ik zit er aan te denken om op 3x 1440p met 144hz over te stappen alleen weet ik niet zo zeer of dat fijner is of niet.
Belangrijk is iig dat je in Windows 'precisie van muisaanwijzer verbeteren' (aka muisacceleratie) hebt uitgeschakeld, ook ingame moet dat uit staan.

Verder is CS gewoon een kwestie van heel veel spelen, uren, maanden en jaren tellen weg alsof het niks is als het gaat om je 'skill' te verbeteren, het duurt verschrikkelijk lang ( speel zelf zo'n 8-9 jaar nu )

Als je snel calls wilt leren moet je gewoon spelen met mensen die callen en alles weten, dan heb je dat zo bijgetrokken. Verder hebben 9 van de 10 mappen wel een lang, kort, mid etc, erg moeilijk is het dus niet :)

Ben zelf global/supreme en speel met:
1280x720 4:3 stretched @ benq xl2420t 144hz
400dpi kinzu v2 sens 3.5
alle settings op low/off geen AA/AF

Die lage resoluties en instellingen zijn een kwaaltje van 1.6ers die allemaal op 640x480/800x640 speelden. (waaronder ik)
Scrtz schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:49:
[...]

Belangrijk is iig dat je in Windows 'precisie van muisaanwijzer verbeteren' (aka muisacceleratie) hebt uitgeschakeld, ook ingame moet dat uit staan.

Verder is CS gewoon een kwestie van heel veel spelen, uren, maanden en jaren tellen weg alsof het niks is als het gaat om je 'skill' te verbeteren, het duurt verschrikkelijk lang ( speel zelf zo'n 8-9 jaar nu )

Als je snel calls wilt leren moet je gewoon spelen met mensen die callen en alles weten, dan heb je dat zo bijgetrokken. Verder hebben 9 van de 10 mappen wel een lang, kort, mid etc, erg moeilijk is het dus niet :)

Ben zelf global/supreme en speel met:
1280x720 4:3 stretched @ benq xl2420t 144hz
400dpi kinzu v2 sens 3.5
alle settings op low/off geen AA/AF

Die lage resoluties en instellingen zijn een kwaaltje van 1.6ers die allemaal op 640x480/800x640 speelden. (waaronder ik)
Tijd vind ik geen probleem het is een prima en leuk spel behalve als je team je aan het afzeiken is wat tot nog toe in alle soloq matches is voorgekomen.

De calls leer ik vooral door de toernooien met casting te bekijken zoals dreamhack. Daardoor heb ik dust2 cals geleerd.

Ik heb overal mouse accel uitstaan (ook in mn muis driver.) Ik ga aankomende maand een nieuw bureau kopen denk zodat ik plek heb voor een grotere muismat (speelt fijner heb nu zo weinig ruimte)

Settings staan bij mij ook zo laag mogelijk maar het gaat mij meer om de refresh rate want 144hz lijkt mij veel fijner dan 60 spelen.

• Scrtz
wambamNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:55:
[...]

Tijd vind ik geen probleem het is een prima en leuk spel behalve als je team je aan het afzeiken is wat tot nog toe in alle soloq matches is voorgekomen.

De calls leer ik vooral door de toernooien met casting te bekijken zoals dreamhack. Daardoor heb ik dust2 cals geleerd.

Ik heb overal mouse accel uitstaan (ook in mn muis driver.) Ik ga aankomende maand een nieuw bureau kopen denk zodat ik plek heb voor een grotere muismat (speelt fijner heb nu zo weinig ruimte)

Settings staan bij mij ook zo laag mogelijk maar het gaat mij meer om de refresh rate want 144hz lijkt mij veel fijner dan 60 spelen.
ja 120/144hz scheelt echt een hoop tov 60 hz, maar het is niet dat je ineens supergoed er van wordt en het is een flinke investering, dus voor af entoe een potje cs zou ik zo'n scherm niet aanraden, dan moet je toch echt vrij serieus zijn. Jup een grote muismat a qck+/heavy (450x400mm) is toch wel een pré bij CS.

Als mensen je liggen afzeiken gewoon blokkeren via het scorebord, dan hoor en zie je ze niet meer chatten, aanrader als je veel solo Queu'd ;)
Scrtz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:03:
[...]

ja 120/144hz scheelt echt een hoop tov 60 hz, maar het is niet dat je ineens supergoed er van wordt en het is een flinke investering, dus voor af entoe een potje cs zou ik zo'n scherm niet aanraden, dan moet je toch echt vrij serieus zijn. Jup een grote muismat a qck+/heavy (450x400mm) is toch wel een pré bij CS.

Als mensen je liggen afzeiken gewoon blokkeren via het scorebord, dan hoor en zie je ze niet meer chatten, aanrader als je veel solo Queu'd ;)
Och ik ben van plan vrij serieus cs go te gaan spelen en met de meeste spellen die ik speel is 144hz wel een verbetering (het is niet dat ik iets nuttigs hoef te kopen ofzo, woon nog lekker bij mn ouders en studeer ook nog fijn)

Grote muismat ga ik volgende maand kopen want dat is inderdaad een stuk fijner. Ook meteen nieuw bureau dan maar halen want dan heb ik meer ruimte.

Ik had laatst 2 mensen gemute via scorebord maar ik kon ze toch nog horen. Zal vast wel aan mij liggen maar vond het een beetje raar.

@failsnail.
Tenminste een stuk consistenter dan mijzelf ;)

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Gister echt potje van de maand gehad haha, had echt 4 noobs in mn team die niet wisten wat ze deden en hun stonden ook allemaal kut scores. En de enemy had betere team maar ik was echt aan aan en toch alleen de match kunnen winnen.

wat highlights:
1x triple awp
2x double awp hs
1x double usp hs
natuurlijk omdat hun begonnen te hunten

Begin steeds meer aan mn nieuwe instellingen te wennen niet echt veel tijd om actief te spelen. Denk dit weekend maar even boosten naar supreme kijken of ik dat weer aankan. Want de communicatie is soms echt om te huilen in LE

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Gisteren echt een paar belabberde potjes gespeeld, m'n excuses aan 't team :D
Vandaag maar weer proberen, gaat 't vast beter. Jammer van de losses, maar incasseren en van Nova 1 weer naar 2. Langzaam an :D

Jo0Lz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:05:
Vandaag maar weer proberen, gaat 't vast beter. Jammer van de losses, maar incasseren en van Nova 1 weer naar 2. Langzaam an :D
Ik doe vanavond wel weer mee als je dat goed vind ;)
En het maakt niet uit ik zie mijn silver 1 wel tegemoet 15 losses in competetive xd en nog maar 4 wins.
ik hoor 5 wins te hebben omdat ik 1 match had gewonnen maar om een of amdere reden werd dat een 15 15 tie

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:05:
Ach jongens toch, het viel allemaal toch wel mee? Ik heb het in ieder geval leuk gehad :)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:08:
[...]

Ik doe vanavond wel weer mee als je dat goed vind ;)
En het maakt niet uit ik zie mijn silver 1 wel tegemoet 15 losses in competetive xd en nog maar 4 wins.
ik hoor 5 wins te hebben omdat ik 1 match had gewonnen maar om een of amdere reden werd dat een 15 15 tie
Ja tuurlijk man, ben er na half 9 zoals meestal. :)
iLikeNoobies schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:15:
[...]

Ach jongens toch, het viel allemaal toch wel mee? Ik heb het in ieder geval leuk gehad :)
Nou, 't was voor mijn doen behoorlijk dramatisch, helaas... Maar goed, you win some, you lose some. :P

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik moet nog één match winnen om ranked te worden. Daarna wil ik ook wel eens meespelen. Kan meestal wel goed mee bij silver, maar ik speel ook nog niet zo lang. :)

Steam: Grim

NuCl3aR schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:56:
Ik moet nog één match winnen om ranked te worden. Daarna wil ik ook wel eens meespelen. Kan meestal wel goed mee bij silver, maar ik speel ook nog niet zo lang. :)
Ik moet er nog 6 winnen voor mijn rank en ik doe ook gewoon mee met de menigte hier.
Niet omdat ze wat aan mij hebben, maar meer omdat het zo verdomd gezellig is en een stuk fijner is dan soloq.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Haha ja, spelen met anderen is essentieel om nog wat lol in het spelletje te houden.

Gisteren ook weer drie potjes met 5 tot 9 Dimitry's en zijn vriendjes moeten spelen.... De tolerantiegrens voor Russen ligt nu permanent op het absolute nulpunt. Het is toch een hele prestatie hoe één bevolking van één land matchmaking zo loeihard kan verstieren. Hoe ik niet een aantal ranks gede-ranked ben is me echt een raadsel.

Vanaf minuut 1 random schreeuwen (meer dan de cyka blyat, wodka en Putin valt niet op te maken) tussen de 8 russen op de server, blokken, team damage, enorme lag, etc. etc.

Wat een randdebielen zijn dat zeg, niet normaal meer. Meestal kan je ze nog wel wegvoten als je met 2 of 3 queued maar in je eentje met Russen, vanaf nu liever de tijdelijke MM ban aan de broek dan daar nog 1 seconde mee spelen....

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:23:
Haha ja, spelen met anderen is essentieel om nog wat lol in het spelletje te houden.

Gisteren ook weer drie potjes met 5 tot 9 Dimitry's en zijn vriendjes moeten spelen.... De tolerantiegrens voor Russen ligt nu permanent op het absolute nulpunt. Het is toch een hele prestatie hoe één bevolking van één land matchmaking zo loeihard kan verstieren. Hoe ik niet een aantal ranks gede-ranked ben is me echt een raadsel.

Vanaf minuut 1 random schreeuwen (meer dan de cyka blyat, wodka en Putin valt niet op te maken) tussen de 8 russen op de server, blokken, team damage, enorme lag, etc. etc.

Wat een randdebielen zijn dat zeg, niet normaal meer. Meestal kan je ze nog wel wegvoten als je met 2 of 3 queued maar in je eentje met Russen, vanaf nu liever de tijdelijke MM ban aan de broek dan daar nog 1 seconde mee spelen....
Haha, I feel you bro.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb een nieuwe muis gekocht speciaal voor Counterstrike, namelijk de Steelseries Rival alleen heb ik een probleempje.
Op mijn oude steelpad muismat (zon stale plaat) werkte de muis niet goed. Hij ging automatisch bewegen terwijl ik de muis niet eens vast hield. Op een stoffen muis mat geprobeerd en daar geen problemen mee (maar ik haat dat stof, kan er niet tegen, krijg al rilling over mn lichaam bij het idee van het aanraken van dat stof) Ik ben raar I know.

Nu wil ik een nieuwe muismat kopen, het liefste een steelpad maar ik vind ze nogal prijzig. En ik ben bang dat ik dan het zelfde probleem heb als met mijn huidige steelpad (die ik 10 jaar geleden op campzone ooit gekocht heb) of zijn de nieuwere steelpads anders als die van +- 10 jaar geleden ?

Iemand die dit probleem kent met de Rival? Muis reageert niet goed, beweegt uit zn eigen etc op sommige ondergronden?

Iemand hier een idee over?

www.webshopmasters.nl

• A.W.E.S.O.M.-0
Berktoppie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:30:
Ik heb een nieuwe muis gekocht speciaal voor Counterstrike, namelijk de Steelseries Rival alleen heb ik een probleempje.
Op mijn oude steelpad muismat (zon stale plaat) werkte de muis niet goed. Hij ging automatisch bewegen terwijl ik de muis niet eens vast hield. Op een stoffen muis mat geprobeerd en daar geen problemen mee (maar ik haat dat stof, kan er niet tegen, krijg al rilling over mn lichaam bij het idee van het aanraken van dat stof) Ik ben raar I know.

Nu wil ik een nieuwe muismat kopen, het liefste een steelpad maar ik vind ze nogal prijzig. En ik ben bang dat ik dan het zelfde probleem heb als met mijn huidige steelpad (die ik 10 jaar geleden op campzone ooit gekocht heb) of zijn de nieuwere steelpads anders als die van +- 10 jaar geleden ?

Iemand die dit probleem kent met de Rival? Muis reageert niet goed, beweegt uit zn eigen etc op sommige ondergronden?

Iemand hier een idee over?
Niet elke sensor is geschikt voor elke ondergrond, maar op welke DPI heb je hem staan? Gebeurt het bij een DPI van 400 of 800 ook? Bij sommige muizen gebeurt het bij heel hoge DPI's richting de 6000 maar niet bij lagere.

• Berktoppie
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:54:
[...]

Niet elke sensor is geschikt voor elke ondergrond, maar op welke DPI heb je hem staan? Gebeurt het bij een DPI van 400 of 800 ook? Bij sommige muizen gebeurt het bij heel hoge DPI's richting de 6000 maar niet bij lagere.
Ik speel met DPI van 400, en buiten de game om in windows gebruik ik 800 DPI
Dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

En ook al is mijn muismat 10 jaar oud, hij is wel van steelseries, lijkt me dat een steelseries muis zou werken op een steelseries mat ;)

www.webshopmasters.nl

• Lawwie
  • Laatst online: 01-12 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:23:

Kijk eens naar dit tooltje dan: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Als je je windows firewall aanzet dan hoef je dit programma maar 1 keer te draaien en die voegt dan firewall regels toe. Op deze manier heb ik altijd als ik speel de beste server voor mijzelf (meestal 15 ping) en is het aantal polen/russen iets minder geworden.

Ik kies overigens EU west als gewenste servers om op te spelen, soms duurt het queuen iets langer maar daar valt mee te leven als je altijd 15 ping hebt en het aantal russen/polen minder wordt.

• markdm
Ik heb Vertigo niet zo vaak gespeeld, maar elke keer dat ik hem gespeeld had vond ik hem wel leuk maar echt minder dan andere maps. Ik ken hem nog niet goed genoeg en elke keer dat ik hem (casual) gespeeld heb vond ik hem niet zo logisch in elkaar zitten, en ook al kende ik hem wist ik totaal niet wat ik moest doen. Maar nodig me dan maar een keer uit en dan doe ik wel een potje mee :)

• A.W.E.S.O.M.-0
Berktoppie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:29:
[...]
Ik speel met DPI van 400, en buiten de game om in windows gebruik ik 800 DPI
Dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

En ook al is mijn muismat 10 jaar oud, hij is wel van steelseries, lijkt me dat een steelseries muis zou werken op een steelseries mat ;)
Dan is het de sensor, je zou eventueel nog een nieuwe mat kunnen proberen, maar dan gok ik dat die sensor niet geschikt is voor metalen oppervlakten.
Lawwie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:36:
[...]
Kijk eens naar dit tooltje dan: http://csgo.gamebanana.com/tools/5684

Als je je windows firewall aanzet dan hoef je dit programma maar 1 keer te draaien en die voegt dan firewall regels toe. Op deze manier heb ik altijd als ik speel de beste server voor mijzelf (meestal 15 ping) en is het aantal polen/russen iets minder geworden.

Ik kies overigens EU west als gewenste servers om op te spelen, soms duurt het queuen iets langer maar daar valt mee te leven als je altijd 15 ping hebt en het aantal russen/polen minder wordt.
Listig! Dat ga ik eens even proberen vanavond. :)

Verwijderd

8-0 voorstaan op nuke T side... Komt er iemand mn wifi ww vragen, disco en ban voor 2u. GGnore

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:01

Hu9o

Schokkend

geef dan ook niet je ww af....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Echt waar wat een verschrikkelijk systeem heeft valve laatst geimplementeerd.
Als je unranked bent mag je maar 2 wins per 24 uur krijgen en als je er 2 hebt dan word je competetive queue gelocked.
De tijd loopt vanaf je eerste win wat dan wel weer fijner is maar het is alsnog echt vervelend.
vandaag 1 soloq game gewonnen door een paar vlagen waarin ik echt alles raakte in de laatste 3 rondes.
daarna samen met failsnail de 2de game gespeeld wat wel lekker ging (op ct side op t side was ik slecht bezig) die ook gewonnen en toen werd mn competetive queue voor 22 uur gelocked.
danku valve.
failsnail nog bedankt voor de tips die je me hebt gegeven en ik zal proberen om ze te onthouden en er gebruik van te maken.

• Grim
Dat is wat ik hier onlangs ook zei, wambam. :)
Verder is de timeout die je krijgt 21u, wanneer je je eerste match op die dag gewonnen hebt heeft geen invloed.
[b]NuCl3aR schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:30:

[MATCHMAKING]
– Added three restrictions to Competitive Matchmaking:
—If a player does not have a competitive Skill Group, they will not be able to queue in a party with a player having a very high Skill Group
Accounts are restricted to two Competitive wins per day until they receive their competitive Skill Group
— Unless they are in a party of 5, players will not be able to queue for Competitive Matchmaking if their skill group range is very large.

[ Voor 65% gewijzigd door Grim op 10-12-2014 23:39 ]

NuCl3aR schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:38:
Dat is wat ik hier onlangs ook zei, wambam. :)
Verder is de timeout die je krijgt 21u, wanneer je je eerste match op die dag gewonnen hebt heeft geen invloed.

[...]
Bij mij stond er toch echt 22 uur of ik moet zo scheel zijn dat ik verkeerd keek. En die 2 matches waren samen ongeveer 2 uur dacht ik.
maarja ik heb het denk ik mis ;)
Ik volg het topic ook niet super actief (zit meer in het LoL topic)
het is nogal vervelend want morgen ben ik de hele dag vrij maar moet ik savonds drummen, door de lockout van 21 uur kan ik niet overdag spelen en verloopt de lockout tijdens mijn repetitie en daarna ga ik niet meer gamen (1 uur sochtends)
Het is gwn een zwaar irritant systeem vind ik en ik denk meerdere met mij. Maar mijn excuses ik had dat berichtje gemist.

Trouwens even iets anders ik hdb nu een macro om de m4/ak te kopen gemaakt. Maar op t side als ik de ak koop blijft shop open staan terwijl op ct side de shop na de m4 gewoon afsluit iemand enig iedee? De macro is gemaakt met buttonpresses dus gewoon het path volgend naar de gun en op die knop drukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 10-12-2014 23:48 ]

• Grim
Ik had beide keren gewoon 21 uur gehad. Waarvan de eerste keer een match gewonnen in de vroege namiddag en toen 's avonds om iets voor middernacht de tweede.

NuCl3aR schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:55:
Ik had beide keren gewoon 21 uur gehad. Waarvan de eerste keer een match gewonnen in de vroege namiddag en toen 's avonds om iets voor middernacht de tweede.
Raar. Maar het is zowiezp een raar systeem stel je doet 2 matches laat in de nacht dan kan je de hele volgende dag geen competetive spelen. Dat is gwn bullshit naar mijn mening. Maarja ik ben geen game designer want daar heb ik (nog niet) voor gestudeerd.

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Voor de mensen die een mic hebben, die de callouts kennen en die een beetje Engels kunnen kan ik deze groep aanraden: http://steamcommunity.com/groups/MicNation. Werd vandaag op Reddit gepost en is behoorlijk succesvol. Heb daarstraks een potje gespeeld met iemand uit die groep en is toch veel leuker spelen als ten minste een paar mensen uit je team een mic hebben en die ook gebruiken :p

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
wambamNL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:47:
[...]

Bij mij stond er toch echt 22 uur of ik moet zo scheel zijn dat ik verkeerd keek. En die 2

Trouwens even iets anders ik hdb nu een macro om de m4/ak te kopen gemaakt. Maar op t side als ik de ak koop blijft shop open staan terwijl op ct side de shop na de m4 gewoon afsluit iemand enig iedee? De macro is gemaakt met buttonpresses dus gewoon het path volgend naar de gun en op die knop drukken.
En wat als je nou eens f3 drukt als je genoeg geld hebt :).

Dat is de autobuy zeg maar. In csgo directory kan je aangeven in autobuy.txt wat je wel wilt kopen.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 06:28:
[...]

En wat als je nou eens f3 drukt als je genoeg geld hebt :).

Dat is de autobuy zeg maar. In csgo directory kan je aangeven in autobuy.txt wat je wel wilt kopen.
Die zou ik ook nog kunnen doen inderdaad.
al heb ik ook een macro voor de pistolround op t side 1 voot ct side en 1 om een awp te kopen.
maar ik zal even experimenteren met autobuy.txt bedankt voor de tip

• markdm
Via reddit de nieuwe update:
MAPS

• Reintroduced Train, which has been added to the Operation Vanguard map group (available for free to all CS:GO players).

• For more information, visit www.counter-strike.net/reintroducing_train

GAMEPLAY

• CZ75-Auto adjustments

• Magazine size has been reduced to 8 and reserve ammo is now 16 (3 mags total).

• Damage has been reduced slightly.

• Firing rate has been reduced slightly

• The CZ75-Auto takes nearly twice as long to draw, and has an updated draw animation.

• Kill reward is now 1/3.

• Updated the weapon description.

• Increased price of M4A1-S to $3100

• Reduced price of Desert Eagle to $700

• Updated the Tec-9 firing sound.

• Fixed M4A1-S muzzle flash showing through smoke.

• Fixed not being able to defuse the bomb in some cases where it was planted on a ledge and the player attempting to defuse was standing next to it on the ground (e.g. the fountain in Cobblestone).

• Fixed a case on community servers where a player would get income after the first round when they should not.

UI

• Team equipment value now correctly accounts for cost of CZ75-Auto and for two flashbangs.

• "Assists" on teammate kills no longer get counted in scoreboard.

• Added some new holiday freeze-cam borders and the holiday cheer has been re-enabled - Happy holidays!

MISC

• Gifts have been re-enabled.

• Released a new set of stickers (available now as offers), and put some music kits on sale.

• Fixed a few localization errors

• Fixed a typo in the game mode descriptions.

• Fixed several exploits in the engine.

Rumor has it:

• Select videos and pictures of Train:

• Valve released a video of their own, which can be found at the CS:GO page above under the maps section

• r_dageek did a flythrough. If you're hearing Steam notifications, that's not you, it's the video

• Thought Popdog was dead for good? It never is, with /u/ClassyBoyy finding its new spot (ha)

• /u/saelwen has a Gfycat link of how the new CZ-75 draw animation will appear

• Honorable mention to /u/Nucleic_Acid (who PMed), who has a video instead: https://www.youtube.com/watch?v=08Q8joY5asc

• This year, we have a new holiday killcam border! /u/duncasaurus_ has an image of it

• CS:GO Stash has the new stickers added

• Full item schema update: https://github.com/SteamD...58bed1a25b95d33148a43dea8

• Here's some strings: https://github.com/SteamD...75e1c047003f0c25b7004bc1f

Met andere woorden:
Inventory -> five-seven en tec9 -> replace cz-75 with five-seven andere tec9

En dat de kosten van de m4a1-s zo erg omhoog gegaan zijn zonder iets anders, iets te veel vind ik.

Verwijderd

Yeah, CZ is nu niet meer de enige togo I guess. Deagle nog steeds stom, en m4 is idd wel pittig duur.

• matrix14
wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:04:
[...]

Raar. Maar het is zowiezp een raar systeem stel je doet 2 matches laat in de nacht dan kan je de hele volgende dag geen competetive spelen. Dat is gwn bullshit naar mijn mening. Maarja ik ben geen game designer want daar heb ik (nog niet) voor gestudeerd.
Dat is om boosters tegen te gaan. De LEM,Supreme,Globals onder ons hadden hier regelmatig last van.
Dat je tegen 1-2 unrankeds speelde die door een cheater geboost werd. en dat is niet eens in de 10 matches nee echt 1/4 zat je gewoon tegen boosters en vooral op dust2 en mirage.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

markdm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:19:
Via reddit de nieuwe update:

GAMEPLAY

• CZ75-Auto adjustments

• Magazine size has been reduced to 8 and reserve ammo is now 16 (3 mags total).

• Damage has been reduced slightly.

• Firing rate has been reduced slightly

• The CZ75-Auto takes nearly twice as long to draw, and has an updated draw animation.

• Kill reward is now 1/3.

• Updated the weapon description.

• Increased price of M4A1-S to $3100
NOOOOO, RIP CZ.. Vanavond meteen even kijken hoe die nu speelt. Anders komt de five-seven inderdaad weer terug. Dat de prijs van M4a1 omhoog is gegaan vind ik ook wel onzin, maak de AK dan ook even duur..

I'm an Ironman!

matrix14 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:31:
[...]

Dat is om boosters tegen te gaan. De LEM,Supreme,Globals onder ons hadden hier regelmatig last van.
Dat je tegen 1-2 unrankeds speelde die door een cheater geboost werd. en dat is niet eens in de 10 matches nee echt 1/4 zat je gewoon tegen boosters en vooral op dust2 en mirage.
Zonder boost moest ik na 3 wins tegen mg2 wat voor mij teveel van het goede was. (Ik had die 3 matches gespeeld voordat ik gestopt was) dus ik kan begrijpen waar het vandaan komt. Maar alsnog is dit nieuwe systeem vervelemd.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Beetje jammer dat de prijs is verhoogd van de m4a1-s, ik neem aan dat magazine size gewoon hetzelfde is gebleven? Die 200$ kan toch heel veel verschil maken, toen ik zelf nog met de m4a4 speelde kwam ik vaak net 100$ tekort en kon ik kiezen voor famas+helmpje+kevlar of m4a4+kevlar en dan risico lopen op pistol 1 shot of meer damage door grenades voor lief nemen. Daar had ik met de M4A1-S weinig tot geen last meer van en denk ook dat veel comp spelers over zijn gegaan mede door economische redenen en niet zozeer alleen de "stealth" aspect van de m4a1-s.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken :)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Prijs van de M4A1-S omhoog? De andere wijzigingen kan ik prima inkomen, maar die prijsverhoging niet. AK is 2700, waarom dan voor CT duurder maken? Zij moeten ook al kits kopen...

Beetje jammer...

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Jo0Lz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:15:
Prijs van de M4A1-S omhoog? De andere wijzigingen kan ik prima inkomen, maar die prijsverhoging niet. AK is 2700, waarom dan voor CT duurder maken? Zij moeten ook al kits kopen...

Beetje jammer...
Precies dit ja, balans is wel beetje weg lijkt mij..

Ondertussen al bijna 2 weken aan het wachten op Steam Support antwoord btw ;(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• frye
  • Laatst online: 02-12 19:41
CT & T is nu wel erg unbalanced =/

• matrix14
Hoezo?

ga maar eens vergelijken bij hoeveel maps de CT kant voordeel heeft ;) niks is unbalanced.. die gun was gewoon te cheap voor zn accuratie.

CT heeft nog steeds de voordeel over T

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Scammers zijn weer lekker actief de laatste tijd, of ik had er voorheen niet zoveel last van als nu.
Ik had eergisteren een statrek M4A4 Bullet Rain op de market gezet, in een 10 minuten ben ik door drie users (AKA Bots/scripts) toegevoegd en zeiden allemaal hetzelfde. Iets in de zin van: Hi, My friend has an awesome knife/gun for trade but can't add you. This is the knife/gun: *link naar scam site*. Please let me know if your intrested so he can add you.

Heb twee keer een link naar een site van csgoloungo.com, dus een 'O' op het einde ipv 'E'.
Heb alle accounts reported maar zal wel niet veel uithalen.

I'm an Ironman!

• Berktoppie
Madstorm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:42:
Scammers zijn weer lekker actief de laatste tijd,
Ik heb mijn Knife te koop staan.. Dit is serieus van 1 dag:

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/hxwyol2dt/wtf1dag.jpg

Dus sorry als ik iemand van tweakers niet accept heb... stuur mij ff een PM als je met mij wil game dan invite ik jou wel

[ Voor 5% gewijzigd door Berktoppie op 11-12-2014 12:38 ]

www.webshopmasters.nl

Berktoppie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:36:
[...]

[afbeelding]

Dus sorry als ik iemand van tweakers niet accept heb... stuur mij ff een PM als je met mij wil game dan invite ik jou wel
Add mij maar
http://steamcommunity.com/profiles/76561198020686397/

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Berktoppie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:36:
[...]

(afbeelding)
Welke knife? Of heb je em al verkocht?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
wambamNL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:47:
[...]
Macros? Gebruik gewoon keybinds.
Paar voorbeelden:
code:
1
2
3
4
bind "DOWNARROW" "buy ak47; buy m4a1"
bind "END" "buy tec9;buy fiveseven;"
bind "RIGHTARROW" "buy galilar ; buy famas"
bind "F10" "buy molotov;buy incgrenade"

Met de buy command wordt er geen menu geopend, en kan er dus ook geen een open blijven ;)
Kser schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:15:
[...]

Macros? Gebruik gewoon keybinds.
Paar voorbeelden:
code:
1
2
3
4
bind "DOWNARROW" "buy ak47; buy m4a1"
bind "END" "buy tec9;buy fiveseven;"
bind "RIGHTARROW" "buy galilar ; buy famas"
bind "F10" "buy molotov;buy incgrenade"

Met de buy command wordt er geen menu geopend, en kan er dus ook geen een open blijven ;)
Waar moet je die dan invoeren?
Sorry als dit een domme vraag is maar ik heb alleen ervering met keybinds via ingame menu's of via mw2 :s

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:22:
[...]

Sorry als dit een domme vraag is maar ik heb alleen ervering met keybinds via ingame menu's of via mw2 :s
Deze moet je invoeren in je console.

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:22:
[...]

In je config of in je autoexec, bij mij staan ze in mijn autoexec:

http://csgohelp.com/autoexec-qa/
http://csgohelp.com/autoexec/

Ik heb de example autoexec van die website gehaald (http://csgohelp.com/example-autoexec/) en dan naar eigen wens aangepast :)

Deze is trouwens ook erg handig: http://gamebanana.com/generators/11

[ Voor 6% gewijzigd door Harvem op 11-12-2014 13:28 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
CS:GO Buy Binds Generator
Hier kun je ook je eigen buy binds op een gemakkelijke manier maken.
Bedankt voor de tips en uitleg over autoexec en de binds generator.
Ik zal er even mee gaan klooien ;)

[/quote]
// Keybinds

bind "kp_uparrow" "buy ak47; buy m4a1; buy tec9; buy fiveseven;"
bind "kp_home" "buy ak47; buy m4a1;"
bind "kp_pgup" "buy ak47; buy m4a1; buy tec9; buy fiveseven; buy vesthelm;"
bind "kp_leftarrow" "buy tec9; buy fiveseven;"
bind "kp_5" "buy tec9; buy fiveseven; buy vesthelm;"
bind "kp_end" "buy flashbang;"
bind "kp_downarrow" "buy smokegrenade;"
bind "kp_pgdn" "buy hegrenade;"
bind "kp_rightarrow" "buy molotov; buy incgrenade;"
bind "kp_ins" "buy vest;"
bind "kp_del" "buy defuser;"
bind "kp_slash" "buy awp;"
bind "kp_multiply" "buy awp; buy tec9; buy fiveseven;"
bind "kp_minus" "buy awp; buy tec9; buy fiveseven; buy vesthelm;"
bind "kp_plus" "buy vesthelm;"
bind "kp_enter" "buy ak47; buy m4a1; buy tec9; buy fiveseven; buy vesthelm; buy flashbang; buy flashbang; buy hegrenade; buy smokegrenade;"

echo ".:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:."
echo ". autoexec.cfg successfully loaded ."
echo ".:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:."
[quote]

Dit is nu mijn autoexec.cfg
Hij laad goed want in de console word het echo gedeelte geshowed maar ingame werken de keybinds niet.
Ik heb al met en zonder numlock aan getest iemand enig idee?

@hieronder
Ook als ik het in mijn config.cfg zet werkt het niet

[ Voor 88% gewijzigd door Ryada op 11-12-2014 13:52 ]

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Je hebt geen autoexec nodig, je kunt al je binds gewoon in de volgende file stoppen:
Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg\config.cfg

http://csgohelp.com/keynames/ - is handig om de juiste namen van knoppn van je keyboard te achterhalen
http://csgohelp.com/weaponlist/ - is handig om te weten wat de namen zijn van de wapens

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:45:

Dit is nu mijn autoexec.cfg
Hij laad goed want in de console word het echo gedeelte geshowed maar ingame werken de keybinds niet.
Ik heb al met en zonder numlock aan getest iemand enig idee?

@hieronder
Ook als ik het in mijn config.cfg zet werkt het niet
Probeer eens in de console (~) een bind te typen, hiervoor moet je de console wel enabled hebben, dit doe je weer in de optie van CS.
Dus console openen, en dan gewoon iets van:

bind "kp_uparrow" "buy ak47; buy m4a1;"

en kijken wat hij daarna doet met de 'up arrow'.

[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 11-12-2014 14:10 ]

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:08:
[...]

Probeer eens in de console (~) een bind te typen, hiervoor moet je de console wel enabled hebben, dit doe je weer in de optie van CS.
Dus console openen, en dan gewoon iets van:

bind "kp_uparrow" "buy ak47; buy m4a1;"

en kijken wat hij daarna doet met de 'up arrow'.
Als ik het in de console typ doet hij het wel gewoon.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:10:
[...]

Als ik het in de console typ doet hij het wel gewoon.
Copy past alles in console.. (moet misschien wel per regel)
En done :)

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:11:
[...]

Copy past alles in console.. (moet misschien wel per regel)
En done :)
Dan moet je toch elke keer als je het spel opstart het opnieuw invoeren?
`

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nee, dit is eenmalig en blijft gewoon bewaard..
Als jij het in console intypt past CS de config file volgens mij gewoon aan.. Dus dan hoef je niet naar de config file zelf te gaan.

[ Voor 66% gewijzigd door Madstorm op 11-12-2014 14:15 ]

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:14:
Nee, dit is eenmalig en blijft gewoon bewaard..
Als jij het in console intypt past CS de config file volgens mij gewoon aan.. Dus dan hoef je niet naar de config file zelf te gaan.
Oh nou dat scheelt dan

• Berktoppie
teupje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:49:
[...]

Welke knife? Of heb je em al verkocht?
DezeSteam market Linkk

Wil er 60€ voor als je interesse hebt ;) maar staat voor dit bedrag online ivm steam fees

[ Voor 4% gewijzigd door Berktoppie op 11-12-2014 14:29 ]

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:14
Berktoppie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:27:
[...]

DezeSteam market Linkk

Wil er 60€ voor als je interesse hebt ;) maar staat voor dit bedrag online ivm steam fees
Wie koopt er nou een WW knife 8)7 8)7

• Berktoppie
rolandos582 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:53:
[...]

Wie koopt er nou een WW knife 8)7 8)7
Gratis geuptrade

www.webshopmasters.nl

• Lawwie

Lawwie

Ik heb mijn knife ook te koop staan, een flipknife slaughter field tested. Ik ben op zoek naar een karambit slaughter, die zijn echt duur joh! Jammer dat alles zo extern moet gaan via csgo lounge, had het liever via steam gehad.

• rolandos582
Lawwie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:59:
Ik heb mijn knife ook te koop staan, een flipknife slaughter field tested. Ik ben op zoek naar een karambit slaughter, die zijn echt duur joh! Jammer dat alles zo extern moet gaan via csgo lounge, had het liever via steam gehad.
Ik heb een karambit slaughter O-)

• Lawwie

Lawwie

rolandos582 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:59:
[...]

Ik heb een karambit slaughter O-)
In welke staat en verkoop je die? :p

• rolandos582
Lawwie schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:03:
[...]

In welke staat en verkoop je die? :p
http://steamcommunity.com/profiles/76561198100329692

★ Karambit | Slaughter
Exterior: Minimal Wear
Met mooie pattern, doe maar een bod zou ik zeggen.

• Berktoppie
rolandos582 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:14:
[...]

★ Karambit | Slaughter
geen stattrack :(

www.webshopmasters.nl

• rolandos582
Mijne is al 500-560 dollar, strattrack is 1000+

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

rolandos582 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:14:
[...]

★ Karambit | Slaughter
2 euro en een Bounty :D

Leuk dingetje :9
Heb je hem unboxed of gekocht/getrade?

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 11-12-2014 15:25 ]

I'm an Ironman!

• rolandos582
Madstorm schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:23:
[...]

2 euro en een Bounty :D

Leuk dingetje :9
Heb je hem unboxed of gekocht/getrade?
Gekocht/getrade. Money too bloww

Verwijderd

3 euro en een chocolade reep naar keuze?

--dollar is toch niks meer waard tegenwoordig?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 15:29 ]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FYnfi2O.png
Als dit gebeurt voel je je pas kut XD.
Bijna die vulcan.

• rolandos582
wambamNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:41:
[afbeelding]
Als dit gebeurt voel je je pas kut XD.
Bijna die vulcan.
Wat een kutleven heb je dan. Verschil van 40 en 1 euro.
Pagina: 1 ... 58 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic